Když už tady tak drbeme ty poslance, ptám se, co si myslíte o pokusu zrušit KSČM. Je šance se jich zbavit. Já byl vždy takový liberální, ať si každý věří na co chce, ale ten Grebeníčkův projev mě nakonec přesvědčil, že ve slušné společnosti nemají co dělat.
- Pro psaní komentářů se přihlašte
Komentáře
Re: Zrušení KSČM
15. Únor 2011 - 19:06 | Of the Moon
Ve slušné společnosti určitě ne ! Ale u těhle vlád záchrany,odříkání,opasků... je dobře,když jim někdo dýchá na krk.
NahoruRe: Zrušení KSČM
15. Únor 2011 - 19:07 | Of the Moon
Poslechni si někdy projevy pravolevých poslanců.Mají co dělat ve slušné společnosti ?
NahoruRe: Zrušení KSČM
16. Únor 2011 - 6:33 | Šťoural
Ani nevíte, jak se mi stýská po slušné společnosti. Lokalizoval bych ji do hospody U královského střelce, rok 1896. Trochu to zkazil pan baron, protože se ožral a nutil číšnici, aby se svlékla a hopsala jako kobyla.
NahoruRe: Zrušení KSČM
16. Únor 2011 - 8:57 | Radosta
Osobně se domnívám, že zákaz KSČM by mnoho nevyřešil. Oni by se zaregistrovali pod jinou hlavičkou. Navíc za názory by se jejich nositelé neměli potlačovat, ale je třeba nedemokratické názory odmítat a ostře kritizovat. V čem však vidím problém bych uvedl na příkladu komunistické poslankyně Marty Semelové. Tato soudružka, která je řazena ke stalinistickému křídlu strany a veřejně obhajuje Klementa Gottwalda je povoláním učitelka. Nedovedu si představit, že by učila moje děti.
NahoruRe: Zrušení KSČM
16. Únor 2011 - 13:26 | Of the Moon
Šťourale,tohle by se v poslanecké kantýně stát nemohlo.Grossovi už tam nejsou :-))
NahoruRe: Zrušení KSČM
16. Únor 2011 - 13:37 | Of the Moon
Existence komunistů mě zase až natolik nepálí.Dnes dělají větší škody jiní.Co říkáte například na návrh Ministerstva práce a sociálních věcí,že povinné úspory na penzi mají po smrti důchodce propadnout pojišťovně!Po tomhle zjištění je nějaká učitelka ručních prací (!) pouhou lapálií.
NahoruRe: Zrušení KSČM
16. Únor 2011 - 15:14 | Of the Moon
"Pravicová" vláda vymýšlí reformy,za které by se nemusel stydět ani ten Gottwald.
NahoruRe: Zrušení KSČM
16. Únor 2011 - 15:28 | Radosta
Učitelku ručních prací bych skousnul, pokud by mi ovšem dcera nenosila domů vlastoruční výšivky s portrétem Josifa Vissarionoviče Stalina nebo vyřezávanou Klémovu fajfku.
NahoruRe: Zrušení KSČM
16. Únor 2011 - 16:10 | Of the Moon
Vždyť říkám - lapálie,ale věřm,že pro někoho zásadní.
NahoruRe: Zrušení KSČM
16. Únor 2011 - 17:46 | Kadol
Zrušením pouze KSČM se opravdu naše politická scéna nijak nevylepší. Co zrušit strany všechny a volit vládu a poslance podle toho co umí a ne kterou stranu zastupují?
NahoruRe: Zrušení KSČM
16. Únor 2011 - 20:22 | navratilka
Dark Side: dávám za pravdu. Je tu novodobá totalita. Ne, že bych volila KSČM, ale z principu je jasné, že zrušit ji, to je konec nyní už pouhých fragmentů jakési demokracie.
NahoruRe: Zrušení KSČM
16. Únor 2011 - 20:29 | Radosta
Také dávám za pravdu a předpokládám, že z principu jste nesouhlasila se zrušením Dělnické strany.
NahoruRe: Zrušení KSČM
16. Únor 2011 - 20:52 | Of the Moon
Dělnická strana,to je ale něco úplně jiného.To je důsledek zavírání očí před problémy.Mícháte to pěkně dohromady,sousede.
NahoruRe: Zrušení KSČM
16. Únor 2011 - 20:53 | Of the Moon
Já souhlasím s Karlem Doležalem.
NahoruRe: Zrušení KSČM
16. Únor 2011 - 23:16 | navratilka
Dark Side: děkuji, právě jsem přemýšlela v čem mi předpoklad od Alana nesedí..., ale vím co Alan sledoval. Do takové smyčky se odmítám chytit:-). Cílem bylo srovnání těchto stran, které by dospělo k oboustrannému porovnávání, který extremismus je horší... Kdybych odpověděla, že jsem z principu také nesouhlasila se zrušením Dělnické strany, byla bych ocejchována jako neonacistka... Kdybych odpověděla, že jsem souhlasila se zrušením DS, byla bych tázána, proč tedy také nesouhlasím se zákazem také "extrémistické "- komunistické strany a následně ocejchována jako spoluviník na komunistickém režimu...:-(. Jo, kdyby si tak jeden troufl napsat, co si opravdu myslí, ale j á s e b o j í m... To je novodobá demokracie. Můžete sice vyjádřit názor, ale strach to nedovolí...Je jen jediný rozdíl. Dřív se našinec bál mluvit, aby nebyl odsouzen za velezradu. Dnes se bojí proto, aby nepřišel o chleba. Já tak nějak nevím, co je horší.
NahoruRe: Zrušení KSČM
17. Únor 2011 - 8:09 | Radosta
Horší je přijít o chleba a zároveň být odsouzen za velezradu. To kdysi potkávalo ty, kteří se nebáli mluvit.
NahoruRe: Zrušení KSČM
17. Únor 2011 - 11:11 | pekny
Kdyby byla KSČM zrušena ihned po roce 89, mělo by to logiku a plně bych to podporoval, ale nyní kdy nemá žádný vliv se mě to zdá účelové. Zároveň by měly táké pravicové strany vyloučit ze svých řad bývalé komunisty.
NahoruRe: Zrušení KSČM
17. Únor 2011 - 11:58 | Jan Tichý
Na zrušení KSČM je asi pozdě, po 20 letech. Velký Prognostik z Vysočiny se tenkrát mýlil, když nezvážil, že dodnes budou šikovně sbírat protestní hlasy (naivních) voličů.
NahoruAle novodobá totalita, zrušit všechny strany atd.? To už nejste daleko od Vladimíra Iljiče, který taky rozehnal parlament jako zbytečnou „žvanírnu“. Co takhle zrušit voliče? To jsme u nás taky kdysi praktikovali, volby se tomu jen říkalo.
Dovolte citovat z HN 21.12.10: Věřte nebo ne, Česká republika patří mezi 26 zemí na světě, které mají plně fungující demokracii. Tvrdí to žebříček, který každé dva roky sestavuje výzkumný institut Economist Intelligence Unit. Česko je na 16. místě jedinou postkomunistickou zemí, která se do skupiny plně fungujících demokracií dostala. Na prvním místě je Norsko, žebříček 167 hodnocených zemí uzavírá Severní Korea. Analytici rozdělili 60 indikátorů do pěti kategorií: volební proces a pluralita, občanské svobody, funkční vláda, účast na politickém životě a politická kultura. Vyšly z toho čtyři skupiny zemí: plné demokracie, pokřivené demokracie, hybridní režimy a autoritářské režimy. V první skupině je 26 zemí, ve druhé 53 zemí, 33 jsou hybridní a 55 autoritářské. Jen polovina světové populace žije v nějakém druhu demokracie. (Konec citátu, místy kráceno.)
Kdo se bojí mluvit, aby nepřišel o chleba, má smůlu a měl by si hledat slušnějšího šéfa. Denně čtu nebo slyším lidi, kteří se o chleba nebojí. Ono to vždycky (!) chtělo aspoň špetku občanské odvahy, nemyslíte?
Re: Zrušení KSČM
17. Únor 2011 - 12:11 | Of the Moon
Myslíte špetku občanské odvahy k defenestraci? Co by na to řekli v Norsku!
NahoruRe: Zrušení KSČM
17. Únor 2011 - 12:50 | Josef Doškář
Tu odvahu to chtělo vždycky. Za první republiky, za války i po válce.
NahoruNaši komunisté ji prokázali zejména za války, kdy boj proti nacizmu, spojili s bojem za své ideály! To se jich nezastávám , konstatuji pouze historicky uznávaný fakt!
Cestu s komunisty v roce 1989 nastolil zejména Válav Havel, který do čela vlády postavil komunistu Mariána Čalfu a začalo se politikařit. Tento mladý komunista dokázal tenkrát přesvědčit komunistické poslance , aby Václava Havla zvolili. Nebylo to snadné, ale dokázal to. Hlavním chytákem pro tehdejší poslance byla veřejná prohlášení a ubezpečení V.Havla, že se u nás továrny nebudou vracet kapitalistům a že u nás nebude nastolen kapitalismus !!! Po té přeskákali do nové garnitury další komunisté a bylo zaděláno.
Bývalí komunisté jsou všude. Mají pouze jiný slovník.
Co třeba zrušit komunistickou Čínu?
l
Re: Zrušení KSČM
17. Únor 2011 - 12:52 | Radosta
Defenestrace? A co potom? Že by ráj na zemi?
NahoruRe: Zrušení KSČM
17. Únor 2011 - 13:27 | Of the Moon
Ráj na zemi nebude nikdy,stačilo by,že ti,co by přišli potom,by už tolik nekradli.Takhle vědí,že jim nehrozí vůbec nic,ani ta občanská odvaha.
NahoruRe: Zrušení KSČM
17. Únor 2011 - 14:23 | Šťoural
Nezaspali jste trošičku dobu? Řešíte tady kdo se bojí mluvit, kdo se nebojí mluvit. Tak otázka už nestojí. Otázka stojí, zda mluvení někoho nahoře zajímá.
NahoruRe: Zrušení KSČM
17. Únor 2011 - 15:17 | Of the Moon
Asi nezajímá,poněvadž při krádeži má člověk úplně jiné myšlenky.Například zrovna teď na ministerstvu obrany.
NahoruRe: Zrušení KSČM
19. Únor 2011 - 11:50 | Petr Los
Osobně si myslím, že zákaz KSČM je pouze víření vody za účelem odvedení pozornosti od zcela jiných, závažných problémů, kterými je Vondrova kauza, sociálně citlivá a ekonomicky výborně provedená důchodová reforma Drábka na 60 let dopředu a jiné perly této vlády. A co se týká demokracie, tedy té naší? Již delší dobu přemýšlím, o jaké demokracii to vlastně mluvíme? Protože není přímá volba politiků do funkcí a možnost jejich odvolání (Švýcarsko a jiné země), dokáží tito lidé přímo napojeni na byznys, odkud čerpají peníze pro své strany, prosadit vpodstatě cokoliv. Ať si voliči volí koho chtějí, ať si kroužkují, stejně s nimi politk-mafián nakonec vyjebe.Musí. Když ne, půjde od válu. Viz poslední volby. Nedávno jsem četl v nějaké příloze rozhovor s moderátorkou politických pořádů Michaelou Jílkovou. Říkala, že slušný politik vpodstatě neexistuje. Na to, aby se prodral džunglí stranických prasáren a kompromisů, musí být určitým způsobem pokřiven. Proto jsem přesvědčen, že to, čemu říkají cizí pozorovatelé demokracie, je vpodstatě skrytý mafiánský komplot byzbysu s politikou, kde prvořadým cílem je stát, potažmo obyčejní občané jako největší dojná kráva. Byzbysmena neobereš, má právníky, bydyguardy a možná třeba i dobrého střelce ze zálohy, ale sociální verbeži můžeš sebrat skoro všechno, zdražit skoro všechno a ještě tě budou příště volit, protože si mohou koupit alespoň brambory a mlíko zalacino a navíc jim připadáš přísný vládce, a to oni rádi. Najdou se i ti s nahým zadkem, kteří to po papaláších budou radostně papouškovat, přestože mají nulové informace
Vsaďte se proto vážení, že za týden už o KSČM ni neuslyšíme.
Ps: tento týden byl jsem překvapen. když jsem zjistil, že názor na tu naší demokracii po česku nemám jen já, ale i někteří politologové
NahoruRe: Zrušení KSČM
19. Únor 2011 - 12:04 | navratilka
Ano pane Losi! A neměli bychom s tím už všichni něco udělat? Nebo si budem nechávat dělat na hlavu dál. Co se ještě musí stát aby se všichni naštvali? Pořád to nestačí?
NahoruRe: Zrušení KSČM
19. Únor 2011 - 13:24 | barta
Já myslím, že zrovna vy dva jste také kandidovali ve volbách, takže jste pro mě také politici. Platí o vás to samé, co jste napsali o jiných? Třeba o papouškování ...
NahoruRe: Zrušení KSČM
19. Únor 2011 - 13:35 | Of the Moon
Pane Losi,klobouk dolů,ale pokud má pan Bárta pravdu,je to na pováženou.To pak ten tunel vlastně nemá konce.
NahoruRe: Zrušení KSČM
19. Únor 2011 - 14:43 | barta
Mně vadí a priori házení všech a všeho do jednoho pytle. Pokud budou mít všichni stejný názor jako pan Los, pak budeme furt ve sračkách, protože do politiky půjdou jen ti s extrémně hroší kůží, kterým je úplně jedno, co si o nich lidé myslí. Myslím, že už znám dost politiků, abych si mohl myslet, že někteří jsou poměrně slušní lidé. Ale že politika křiví, to bude zřejmě pravda. Je plná kompromisů, ale to je její podstatou, aspoň v demokracií. Dnes jsem byl nakupovat v Kauflandu, nevypadalo to, že by se lidi měli nějak špatně. Pokud by se blahobyt měřil na množství kilojaulů, žije si většina populace lépe než prasata v žitě.
NahoruRe: Zrušení KSČM
19. Únor 2011 - 16:50 | Of the Moon
S těmi džauly bych se držel při zdi.Lidi si nekupují knížky aby zapomněli,jako to bylo v minulém režimu.Dnes se přeorientovali na žrádlo.Tomu bych neříkal blahobat.
NahoruRe: Zrušení KSČM
19. Únor 2011 - 16:50 | Of the Moon
Ani ta Šeherezáda jim nejde pod nos!
NahoruRe: Zrušení KSČM
20. Únor 2011 - 12:16 | Petr Los
Cha.cha, pane Bárta-nechte toho prosím. Byl jsem na naprosto nevolitelném místě kvůli plnému obsazení kandidátky a pouze do počtu za stranu Zelených a vy tady ze mě děláte politika. Za svým, výše uvedeným názorem si stojím, protože v určitých ohledech mám přístup možná k maličko jiným číslům než vy, ale nehodlám Vám nic vysvětlovat. Neberu Vám, že politici jsou vpodstatě slušní lidé, pokud jde o každého z nich, něco jiného je ale loajální stranickost, tam už fungují zcela jinak. Někteří protože musí a někteří protože chtějí. To mi nevymluvíte.
Když ale mluvíte o "sračkách", tak jsem si mimochodem nevšiml, že by tady po 20-ti letech po pádu bolševika panoval nějaký ekonomický ráj. Od rozmlácených silnic přes klopýtající školství, táhnoucí soudnictví a vymahatelnost práv a až po krachující zdravotnictví. V tomto státě, milý pane, nevládnou politici, ale lobisti, kteří na normální lidi kašlou a jsou schopni jim skrze politiky nakukat jakoukoliv kravinu, třeba i tu Řeckou. Váš optimismus Vám samozřejmě přeji, ale rozhodně ho nesdílím a v Kauflandu nenakupuji. Chodím do Alberta, protože to mám blízko, tak nevím kolik kilojoulů jste tam kupoval vy, každopádně pokud si myslíte, že spokojenost občanů spočívá pouze v nákupech, je to Váš názor a já Vám ho brát nebudu. Toť ode mne vše
Dark Sidovi-bohužel, současný stav (dost podobný Itálii) bude asi přetrvávat. Pokud nebudou do ústavy více vpuštěna referenda na různých úrovních a politici nebudou mít přímou a dohledatelnou zodpovědnost za svá rozhodnutí, pak nevím.
Nahoru