Podle starosty města Jaromíra Dvořáka se s vysvětlováním prevence kriminality a rizikového chování musí začít už u dětí a mládeže. To byl také důvod, proč v úterý 1. listopadu společně s velitelem Městské policie Jiřím Zemancem navštívil novoborské základní školy a také střední sklářskou školu.
„Nedávná napadení se týkala velmi mladých lidí. Je proto nutné vědět, jak byste se měli zachovat, když se do podobné situace dostanete. Nejúčinnější je nebezpečí předejít, nebude rozhodně projevem vaší zbabělosti, když se nenecháte vtáhnout do nějakého konfliktu. Používejte svou inteligenci a v žádném případě se při jakémkoli pocitu ohrožení nebojte kontaktovat Policii ČR a Městskou policii, pomůžete tím sobě, ale i nám,“ apeloval na děti Jaromír Dvořák během návštěvy novoborských škol a doporučil žákům a studentům, aby si do svých mobilních telefonů uložili číslo stálé služby Městské policie.
„Nikdo vás nebude peskovat za to, že jste volali třeba zbytečně, a to ani strážníci Městské policie, ani příslušníci Policie ČR. Volat nám pak můžete i v případě, že jste svědky nebo máte jen podezření na něco, co by mohlo souviset s kriminalitou,“ zdůraznil Jiří Zemanec, velitel Městské policie v Novém Boru.
Dětem a studentům byl také dán prostor pro diskuzi. Ta se ve velké míře týkala řešení problémů soužití mezi majoritní skupinou obyvatel a Romy.
„Neexistují žádná jednorázová a snadná řešení. Rozhodně nelze říci, že se podaří kriminalitu zcela vymýtit. Vždy se najde někdo, kdo bude krást, podvádět a ubližovat druhým. Záleží na postoji celé společnosti a problémy se musejí nahlížet v širších souvislostech. V každé komunitě jsou dobří i špatní lidé a zákon by měl platit pro všechny stejně, ať mají jakoukoliv barvu pleti,“ uzavřel Jaromír Dvořák.
Komentáře
Re: Starosta města žádal o pomoc školáky a studenty
1. Listopad 2011 - 19:26 | Of the Moon
Trapné !
NahoruStarosta N. Boru
1. Listopad 2011 - 21:28 | R.Tulka
Starosta radí : 1. Nechoďte do parku a po městě, abyste svojí přítomností neprovokovali ty frustrované chudáky z holobytů k nepravostem. Vždyť po mně se pak chce, abych to řešil. Buďte radši zalezlí doma. Tam je (zatím) bezpečno. 2. Sdělím vám velké tajemství - zadejte si do mobilu číslo 156 + mé číslo a než ten mobil odevzdáte, když vás přepadnou, tak mi nejdříve zavolejte a já váš hovor předám MP. Pane starosto (učiteli), čísla jako 156 ap. se dětí učí již ve vlastivědě.
NahoruPodnikl jste nějaký účinný krok vůči těm, kteří neuvěřitelnou arogancí a drzostí vyvolávají soustavně konflikty a celou situaci vyhrocují ? Dle situace soudím, že ne. Výsledky Vašeho působení v čele města vzhledem k eskalujícímu napětí jsou opravdu velmi tristní.
Re: Starosta města žádal o pomoc školáky a studenty
1. Listopad 2011 - 22:01 | Of the Moon
Takového starostu by v minulosti lidé hnali vidlemi a sudlicemi z města.
NahoruRe: Starosta města žádal o pomoc školáky a studenty
1. Listopad 2011 - 22:09 | moldavit
http://andre.blog.idnes.cz/c/224333/Rvali-na-nas-Vy-svine-bily-sverila-se-studentka.html
NahoruTohle ale uniklo.Starosta nefunguje,česko-romské združení je pomalu k smíchu.Co s tím?
Re: Starosta města žádal o pomoc školáky a studenty
2. Listopad 2011 - 13:23 | Jiří Bláha
No zase totální nesmysl našeho starosty. MP je všude a spíše nikde, tak proč jim volat a ještě ať to děti platí. A starosta? Bude mimo ČR, jednání atd. a nevezme to také a zase, Opět platit. Není teda lepší dětem říci děcka volejte, když to jde a to č.158 máte to bezplatné. Ono když ty děti se dostanou k tomu, že zavolají, tak proč volat dvou číslům a vše platit, když oni tyto dva subjekty MP a starosta udělají totéž. Ba naopak, když ty děti zavolají přímo 158 mají možnost nechat mobil zapnutý a policie má možnost si člověka najít podle signálu, ale hlavně! Je to volání přímo a těm, kteří " Aspoň mají trochu zákon v rukách". Fakt toto gesto od vedení MP a starosty Dvořáka nechápu. Pane starosto a když ten žák nebo dítě nebude mít kredit, tak bude volat jak? Asi z okna co.....fakt asi nejste s tím Zemancem v pořádku.
NahoruTechnická poznámka
2. Listopad 2011 - 17:33 | Quitman
Pane Bláho, dovolím si jen dotaz, odkud máte informaci, že Policie České republiky má možnost vyhledat pozici mobilního telefonu, ze kterého je voláno na tísňovou linku 158? Osobně jsem přesvědčen, že lžete. Nevím přesně, do jaké míry je to v současné době technicky proveditelné a přesné, ale ještě cca před rokem operátoři jen poskytovali údaje o místě buňky (vysílače), který spojení přenáší, a případně ještě azimut telefonu od buňky. Toto však není v tomto případě podstatné, hlavní je, že údaje lze vyžádat jen v zákonem odůvodněných případech, kam prvotního oznamovatele protiprávního jednání, a to sebezávažnějšího, nelze zařadit. Třetím aspektem je, že tyto údaje operátoři neposkytnou policistům na základě telefonické či jiné žádosti, u které nelze bezpečně ověřit oprávněnost. Takže Vaše vyjádření je čistý blud a jen doufám, že na něj nikdo nebude spoléhat. Více se k tématu neplánuji veřejně vyjadřovat.
NahoruRe: Technická poznámka
2. Listopad 2011 - 17:56 | barta
Já myslím, že to jen viděl v nějaké emerické detektivce před půlnocí :o))
NahoruRe: Starosta města žádal o pomoc školáky a studenty
2. Listopad 2011 - 13:49 | Josef Doškář
Zastavte násilí! Buďte chytřejší jak rodiče!“ Preventisté“ budou chodit dopoledne dvě hodiny a pak od čtvrté odpoledne do 22. hodiny!
NahoruReagovat na poslední dvě událostí očima dospělého člověka je určitě těžké. Podle toho co proběhlo tiskem. Incident u kina vyprovokovala třináctiletá romská dívka /ta by také měla být chytřejší než její rodiče ?, nebo to pro ni neplatí ?/, která zřejmě napadla svoji spolužačku. První poučení pro novoborské školáky by mělo být, že uvidí-li opilé, nebo zdrogované občany - je lépe (určitě) se jim vyhnout (opustit lavičku), volat policii (opilá třináctka, muž s dlažební kostkou). V případě nočního napadení platí staré osvědčené přísloví „Kdo uteče , vyhraje“. Určitě je dobré u toho hodně křičet. Uvádět do éteru čas pochůzek „ preventistů“ je při nejmenším hloupost, stejně jako dětem tvrdit, aby byly chytřejší jak rodiče (většina náctiletých si to myslí a taky se tak podle toho chová).
Doporučovat kupování pepřových sprejů dětem?. Umím si živě představit, jak to dopadne. První co mne napadá je, že ho ty živější děti použijí ve škole a některé ho použijí jako „obranu“ proti paní učitelce.
Pan starosta, určitě dětem nevysvětlil, že za bezpečnost ve městě odpovídá on. Pan starosta totiž nedokázal situaci ve městě otočit. Ve fotbale se mění trenér. Málokdy odchází sám. Pana starostu neustále nabádám, abychom využili zkušeností MP Děčín. Zatím jsme ji využili jednou. Zjistili jsme, že „preventisté“ v Děčíně nosí baterky. Aktéři mačetového útoku i události u kina byli nezletilí, opilí Romové. Ve všech činech hrál svoji roli alkohol, drogy a herny! Účastníci mise pana starosty po novoborských školách konstatovali, že pan starosta byl ve své kůži. Cítil se jako učitel a prý mu to sedí lépe než řízení našeho města (viz. dnešní MF Dnes). Já s tímto názorem plně souhlasím. Brzy nám to a i jemu (zřejmě) opět připomenou chlapci z DSS.
Re: Starosta města žádal o pomoc školáky a studenty
2. Listopad 2011 - 20:05 | moldavit
Pane Doškáři!Vaše lhaní začíná být chronické,vaše fantazie stírá realitu.Kde jste přišel na to,že za bezpečnost ve městě odpovídá starosta?Proč to neustále šíříte ve všech mediích a spojujete s jeho odvoláním?Na Dvořáka mám názor-kdo chce kam,pomozme mu tam.Ale to neznamená,že si budu vymýšlet.Bezpečnost byla vždy věcí státu.Žádný starosta ji nevelí.Nebo opět neznalosti obecního zákona?
NahoruStarosta odpovídá za bezpečnost ve městě NB. Bohužel to neumí.
3. Listopad 2011 - 9:43 | Josef Doškář
Nevím pane, jakou máte profesi a jaké máte vzdělání. Určtě rád diskutujete a máte rád našeho pana starostu.
Takže Vás ubezpečuji , že pan Doškář nelže, když tvrdí, že za bezpečnost ve městě odpovídá starosta. V poslední době na toto téma vyšlo několik článků např.( přiblížně ): Starostové to mají v rukou a pod..
Určitě se mnou budete souhlasit, že Městská policie odpovídá za pořádek a bezpečnost ve městě.
Určitě se mnou budete souhlasit, že když Mgr.Dvořákovi podléhá velitel Městské policie, že zodpovídá za pořádek a bezpečnost ve městě Mgr. Dvořák.
Určitě se mnou budete souhlasit, že když je předsedou komise prevence kriminality Mgr. Dvořák, že má za tuto prevenci odpovědnost.
Určitě se mnou budete souhlasit, že když je pan Mgr. Dvořák předsedou Bezpečnostní rady města, že odpovídá za bezpečnost ve městě.
Abych Vám přiblížil odpovědnost.
Odpovědnost za pořádek a bezpečnost na př.. mají : učitel ve třídě, ředitel nemocnice v nemocnici,
vlakvedoucí ve vlaku, ředitel muzea v muzeu, vedoucí na poště zřejmě na poště. Podobná odpovědnost je v barech, krematoriích, divadlech a pod..
Toto obecně platí v linii osy řízení.
Když půjdeme proti ose řízení, dostaneme se až do vlády, parlamentu, k panu presidentovi, do Bruselu a po té až do NATO.
Když to nefunguje, přichází ke slovu extrémní pravice, nebo levice.
Tak to je všechno pane JW. Proč se stydíte za své jméno?
Nahoru...až na to, pane Doškáři,
3. Listopad 2011 - 9:45 | Jan Tichý
že většinou uvádíte kolektivní orgány (a na funkci Policie ČR, která je v oblasti kriminality rozhodující, jste nepochopitelně "jaksi pozapomněl").
NahoruNejpikantnější je, že jako zastupitel nesete za situaci ve městě taky svůj díl odpovědnosti.
A pokud by starosta radikálně "konal" bez předchozího projednání a souhlasu zastupitelstva, byl byste jistě první, kdo by ho za to zase zkritizoval a vyzval k odstoupení.
Pan Tichý opět nepochopil...
3. Listopad 2011 - 14:34 | Josef Doškář
Jako vždy píšete o něčem jiném. Panu JW jsem vysvětloval odpovědnost pana starosty. Starosta Policii ČR neřídí. Pan starosta operativně řídí MP a nepotřebuje k této operativě souhlas ZM.
NahoruPane JT, já se plně hlásím k odpovědnosti ke stavu bezpečnosti v našem městě. Pan starosta zatím všechny moje návrhy odmítá. Připustil snad jediný můj návrh, že by vedení města mělo jednat hlavně s romskou omladinou. Možná že s nimi už jedná.
Pan starosta odmítá i můj zásadní návrh, který zní : Zrušme okamžitě všechny herny v Novém Boru!
Je to možné. Starosta města Chrastavy k tomu vybojoval postup!
Přesvědčete své oblíbence, aby tento krok podpořili. Děkuji Vám za sebe i za občany Nového Boru.
Re: Starosta města žádal o pomoc školáky a studenty
2. Listopad 2011 - 18:54 | Jiří Bláha
Pánové pro Vás oba. Pokud sledujete tv jako že sledujete, tak operátoři toto poskytují při vyhedávání lidí třeba v horách, nebo pokud někdo vyhrožuje bomou atd. Myslím si, že trochu zapomínáte v jaké jste a žijete době? Ať policie, záchranka nebo hasiči toto používají již nějakou dobu, ale zřejmě nesledujete tv Nova, tak to nevíte. Zavolejte si na různé tv a zmíněným organizacím potažmo složkám IZS a oni Vám řeknou jak se věci mají. Děkuji
NahoruRe: Starosta města žádal o pomoc školáky a studenty
2. Listopad 2011 - 22:33 | Quitman
Pane Bláho, asi jste nepochopil, že policista jsem. A Vám bych nejprve doporučil, aby jste sledované publicistické pořady bezmyšlenkovitě nehltal. Základní ustanovení, které je užíváno při pátrání po pohřešovaných je uvedeno v § 68 zákona číslo 273/2008 Sb., o Policii České republiky, ale když si ho pozorně přečtete, zjistíte, že nelze aplikovat na Vámi uváděný případ, tj. na oznamovatele protiprávního jednání. Máte částečně pravdu i s pachateli různých výhružek, ale to v konkrétní věci již musí být zahájeny úkony trestního řízení a policie lokalizaci musí vyžadovat povoleními úřední cestou (tj. soudem) dle trestního řádu, což je otázkou dnů, u nejzávažnější trestné činnosti několika hodin. A buďte si jist, že to nefunguje tak, že operátor naservíruje GPS souřadnice volajícího. A u obou případů platí to, co jsem již uvedl, tj. že to operátoři neudělají na počkání, a žádná ze složek IZS nemá přímý přístup do systému mobilních operátorů (viz zákon číslo 127/2005 Sb. o elektronických komunikacích). Opět opakuji, lžete, polohu oznamovatele protiprávního jednání nelze obratem vyhledat, jak jste uvedl. Po technické stránce to částečně teoreticky možné je, ale určitě ne do pár minut, legislativně v žádném případě. Odchyťte si sám někoho, kdo má s vyhledáváním volajícího zkušenost a pak teprve rozumy rozdávejte.
NahoruRe: Starosta města žádal o pomoc školáky a studenty
3. Listopad 2011 - 9:45 | Jiří Bláha
Pane Quitmane a co když i já jsem policista a myslím si, že máme pravdu oba. Co vy na to?
NahoruRe: Starosta města žádal o pomoc školáky a studenty
3. Listopad 2011 - 19:58 | Quitman
Neberte to prosím moc osobně, neboť jsem přesvědčen, že policistou nejste. Pokud by jste jím byl, tak hloupým, neschopným a nevzdělaným ani v relativně základních právních předpisech týkajících se policejní služby.
NahoruRe: Starosta města žádal o pomoc školáky a studenty
3. Listopad 2011 - 12:27 | moldavit
Pane Doškáři!Jistě víte,že Městská policie nemá zdaleka pravomoci Policie státní a jejich složek.
NahoruPokud tedy má někdo za něco zodpovídat,musí mít k tomu náležité pravomoci,což starosta nemá.Nikde pro své tvrzení nenajdete oporu v zákoně O obcích.Doufám,,že uznáte z poslání Bezpečnostní rady města,že taky ne.Tedy souhlasit nemohu.
Podle Vaší teorie rušení heren,by se měly rušit i bary.V jednom se strhla v sobotu velká rvačka/bez Romů/.Zato na krev.Pak bych zrušil i Městský park,který se stal místem přepadání.
Nevymahatelnými zákazy nic nevyřešíte.
Re: Starosta města žádal o pomoc školáky a studenty
3. Listopad 2011 - 14:35 | Josef Doškář
Pane růženíne, jste na tom podobně jako náš starosta. Přece dobře víte, že rušením parků, zoologických zahrad, kin a divadel nevyřešíte bezpečnost ve Cvikově nebo v Boru.
Vzpomeňte si na "našeho" starostu Čermáka, který zlikvidoval zločin v Chicagu. Mimořádné nasazení,dobře fungující tým to dokázal.
Patříte mezi starosty, kteří tvrdí, že nemohou nic dělat. Jsou obce, které si umějí prosadit pořádek a bezpečnost za pomocí stejných zákonů a pravidel. Umí " rozšířit" jejich účinnost. Umí se odvolat k Ústavnímu soudu a pod.. A ejhle, on ten ˇUstavní soud jim ty práva přizná.
Pro mne je úžasným příkladem pan starosta Ing. Canev. Dokázal prosadit vyhlášku a od 1.1. 2012 bude v Chrastavě v provoze pouze šest "beden" proti současným šedesáti.
Paní starostka Šluknova dokázala prosadit, že již od začátku listopadu mají u nich herny omezenou provozní dobu od 10.00 do 22.00 hod.. V obou městech odsouhlasili nové úpravy všichni zastupitelé.
Zákaz vyhlašují v některých částech Ostravy. Od ledna bude počet automatů ve Vídni snížen na polovinu.
Herní automaty jsou zakázány v 50 státech USA, v Norsku, v Azerbajdžánu atd..
Možná budou zakázány i v Novém Boru.
Ještě před měsícem byla i obec Svor bez "beden".
Pamatuji na slova Ing. Arnošta : Crystalex potřebuje lidi, kteří něco umějí a ne ty, kteří vysvětlují proč to nejde udělat.
Nebo ještě jinak. Znám lidí, kteří tvrdí, že to nejde udělat. Pak přijde někdo, který neví, že to nejde udělat a udělá to.
Prý máte ve Cvikově občany, kteří to umí. Já doufám, že i v Novém Boru se najdou zastupitelé, kteří návrh Nový Bor bez hracích automatů prosadí.
NahoruRe: Starosta města žádal o pomoc školáky a studenty
3. Listopad 2011 - 18:20 | moldavit
Ale Vltavíne,Vy pořád podsouváte,co jsem nikdy neřekl.Já tvrdím,že Vaše rčení-Starosta je odpovědný za bezpečnost ve městě je lež.Odpovědnost starosty je dána zákonem O obcích.Nikde tam nic takového není,to je další Vaše podsouvání.Těžko může zodpovídat za kriminální činy,pokud nevelí kriminální policii.V tom je ten rozdíl v USA.Jenže dle Vás by měl odstoupit ředitel nemocnice,protože tam zdravotníka napadl nějaký "nepřizpůsobiví",či dokonce vlakvedoucí,protože se servali černí pasažeři v kupé.Jsou přeci odpovědní:D
NahoruStejně tak Vaše vize,že zrušení heren vše vyřeší.Dával jsem Vám příklad,že hernu přejmenuji na Nonstop internetovou kavárnu,místo beden tam dám počítače.Jistě jste si všiml,že je tam dnes webů,které "bedny" plně nahradí.Přeci nemohu za to,kde návštěvníci"serfují".
To není o neschopnosti,naopak o zkušenosti.
Pokud není něco řešeno komplexně,je to paskvil,sloužící k posměchu občanů jako legislativní zmetek a prosazování svědčí o populismu.
Zmiňujete Cvikov.Nedávno tu česko-romská skupina nezletilích napadla chlapce a způsobila mu docela závažná zranění.Taky skončil v nemocnici.Kopali do něho na zemi.Slyšel jste někde,že by někdo volal po odvolání starostky nebo ředitele školy?
Re: Starosta města žádal o pomoc školáky a studenty
3. Listopad 2011 - 20:01 | Josef Doškář
Pochopitelně, nejde o žádné přejmenování hospod a restaurací.
Takže ještě jednou naposledy. Jsou již nyní obce kde není žádný automat.
V Chrastavě je v současné době 60 beden skoro ve všech hospodách. Od 1.1.2012 bude v této obci pouze 6 beden. 2 budou v restauraci U Plaváčků ( parcela 824), 2 v restauraci U Marušků ( parcela 7) a 2 budou v restauraci U Jeřice ( parcela 150).
To je vše pane JW. Přejmenování restaurací nemůže ovlivnit. Jako bývalý představitel města si snadno opatřítee vyhlášku města Chrastavy ( č.3/2011) a tam se vše dočtete.
Starosta je odpovědný za bezpečnost ve městě. Někteří starostové se k tomu i hlásí.
NahoruPři jednání v Chrastavě jsem měl dojem, že pan starosta Ing. Canov řídí město komplexně a příkladně a podobná je situace zřejmě i ve Cvikově.
Nehodlám s Vámi dále diskutovat. Naposledy bych Vám chtěl dát ještě pár příkladů. Ze života.
Je obecně známo, že i ve školách jsou učitelé, kteří si dokáži udělat pořádek ve třídě a jsou učitelé, kteří to nedokáží. V NB byla byla jmenována komise prevence kriminality v roce 2008, byl to tuším leden a sešla se pouze jednou v dubnu 2008.
Za starostování Mgr. Dvořáka, město nemělo fungující komisi prevence kriiminality, která je podmínkou na pro účast v preventivních programech MV.
Měl jsem možnost posoudit fungující MP v Děčíně. Měl jsem možnost manažera prevence kriminality vidět v akci. Viděl jsem jak ji řídí včetně práce romských preventistů.
Nový Bor má v tomto ohledu velké rezervy . Určitě již dávno měly být provedeny personální změny.
Jinak nejsem sám, kdo má na věc podobný názor!
Určitě je nutné řešit problémy výkupen kovů a zastaváren.
Mám pocit, že Cvikov nemá takové problémy jako NB.
Podle Vašich anonymních příspěvků je to asi jinak ( dnes jsem si jich několik přečetl) . některé jsou víc jak husté.
Internet dává velké možnosti, včetně trestní činnosti aje možnéže i na to vyhlášky pamatují, nebo pamatovat budou. Je možné, že Cvikov bude první.
Jinak Vám vůbec neberu Váš naprosto odlišný názor na možnosti řízení města NB . Je naprosto jiný než můj a budete se muset s tím smířit.
Naposledy Vám opakuji, že nebudu na vaše diskuzní příspěvky reagovat. Důvody jsem vám již uvedl. Po přečtení vašich příspěvků v ČD mne to ještě více zavazuje. Jsem ochoten za vámi do Cvikova přijet a probrat s vámi vaše názory, které jsou pro mne důležitější než to, jak pan starosta řídí NB.
Re: Starosta města žádal o pomoc školáky a studenty
3. Listopad 2011 - 20:33 | moldavit
Pane Doškáři!Děkuji za nabídku Vaší návštěvy.Dveře mého domu jsou otevřeny všem,kteří mají zájem diskutovat.Jenom nevím kdy..nastupuji do nemocnice s přetrhanými vazy v koleni.Sportem ku zdraví...
NahoruNikdy jsem nemluvil do řízení NB.Jenom upozorňuji na to jaké zákony platí a vím,že starosta není všemocný,jak si lidé myslí.A na zneužití pravomocí jsou sankce.
Zkušenost u Vyhlášek mne naučila myslet především na to,jak se dají obejít.Jakmile někomu sáhnete na peníze,okamžitě a za pomoci právníků přemýšlí o tom,jak se ji vyhnout.To už je tady takové pravidlo.
Vyhláška Chrastavy
3. Listopad 2011 - 21:10 | moldavit
Opírá se konkretně o
Nahoru(4) Obec může stanovit obecně závaznou vyhláškou vydanou v samostatné působnosti, že výherní hrací přístroje mohou být provozovány pouze na místech a v čase vyhláškou určených, nebo stanovit, na kterých veřejně přístupných místech v obci je provozování výherních hracích přístrojů zakázáno.
Ale já přeci provozuji Internetovou kavárnu bez beden! A že lidé chodí třeba na
http://www.hazardnihrac.com/sazky ???
No to mohou třeba v knihovně.A ať mi to starosta zkusí zakázat.Poženu ho k soudu.A zacvaká všechno ušlý zisk atd...
Jinak tam kde se bedny zakázaly se hazard přesunul jinam,většinou na internet.A anonymně hrají i děti.O to je to horší.
Místo volného převyprávění pana zastupitele
4. Listopad 2011 - 11:40 | Jan Tichý
doporučuju podívat se na STRUČNÉ + VĚCNÉ + PŘEHLEDNÉ informace z Chrastavy na stránkách chrastava.cz, Aktuality červen (články) a příslušné letošní Vyhlášky.
NahoruRe: Starosta města žádal o pomoc školáky a studenty
4. Listopad 2011 - 12:17 | moldavit
Tak jasné to není.Lze zakázat VHP,videoterminály,ale nelze zakázat internetovou nonstopkavárnu.Zvláště,když jsem tam dal upozornění aby na počítačích ve vlastním zájmu nehráli hazardní hry.:-.D
NahoruJak jsem se dočet třeba v Anglii po zákazu Beden došlo k přestěhování hráčů na Internet.Bohužel nikdo už nemá možnost alespoň kontrolovat občanky.
Re: Starosta města žádal o pomoc školáky a studenty
4. Listopad 2011 - 16:41 | Josef Doškář
Město Rokycany od 1.1.2012 ruší činnost všech hracích automatů na území města.
NahoruMají rozumného starostu i místostarostu. Oba konají. V Rokycanech (15.000 obyvatel) žije 1000 Romů.
Zákaz beden , mimo jiné,vyprovokoval i mačetový útok v NB. U nás část zastupitelů přemýšlí jak zachovat co nejvíce beden ve městě. Zavedením povinných vyhazovačů se prý zvýší zaměstnanost. Podle některých zastupitelů je to v zájmu zachování demokracie.
Jeden zastupitel má dokonce jednu hernu ve vlastním domě. Myslíte, že bude hlasovat pro zákaz beden ve vlastním domě? Já si myslím, že by měl hernu zrušit, nebo odstoupit. Sám veřejně tvrdil, že má protikorupční desatero v krvi, proto ho odmítl podepsat. Navíc sedí v Radě města!
Školáci,děti, matky za Bezpečí domova, podpořte zrušení heren v NB!