Zastupitelé města Nový Bor v říjnu odsouhlasili udělení čestného občanství sklářskému výtvarníkovi a pedagogovi Josefu Pecinovi. Ten si ocenění slavnostně převzal ve středu 14. prosince v prostorách novoborské radnice.
Nyní jednadevadesátiletý stále vitální muž absolvoval střední šperkařskou školu v Turnově, poté během druhé světové války vystudoval Umprum v ateliéru profesora Štimpla, kde se specializoval v oboru užité sochařství a rytí skla a kamenů. V roce 1943 se sám stal pedagogem na odborné řemeslnické škole. V roce 1946 přišel do Nového Boru a v necelých sedmadvaceti letech se ujal funkce ředitele zdejší české sklářské učňovské školy, která přes různé peripetie funguje ve městě dodnes. Kromě pedagogické činnosti se věnoval i uměleckým aktivitám, pracoval jako výtvarník, rytec a brusič skla. Rovněž je autorem jakostních státních norem ČSN pro všechny zušlechťované výrobky ze skla, které byly produkovány českými sklárnami do devadesátých let dvacátého století. Od roku 1986 je Josef Pecina v důchodu a nyní žije se svou manželkou v DPS v Novém Boru. Stále se aktivně věnuje výtvarnému umění a pravidelně se účastní vernisáží a výstav pořádaných ve Sklářském muzeu Nový Bor.
„Občanem Nového Boru jsem pětašedesát let. Velmi rád vzpomínám na období, kdy jsem do města pod Lužickými horami těsně po druhé světové válce přišel. Byl jsem mladý a plný odhodlání. Nový Bor se pak stal jakousi mou životní cestou. Toto město mi rovněž dalo mnohé profesní příležitosti a přineslo mi uspokojení z činností, jež jsem zde vykonával. Upřímně mám velmi dobrý pocit, že na konci svého života získávám takové významné ocenění,“ pronesl Josef Pecina. Titul čestného občana Nového Boru si pak převzal v úvodu prosincového zasedání Zastupitelstva města, a to z rukou starosty města Jaromíra Dvořáka a místostarostky Stanislavy Silné.
Komentáře
Re: Josef Pecina převzal čestné občanství města Nový Bor
17. Prosinec 2011 - 21:42 | Pavel Dvořák
Byl jsem na zastupitelstvu a nikde jsme neslyšel oznámení, že paní Maněnová bude během zastupitelstva fotit. Je to v rozporu s jednacím řádem. A ani o tom nehlasovalo zastupitelstvo, jak to v rozporu s jednacím řádem požadoval starosta v případě pana Doškáře, který si chtěl vyfotit hlasování. Jak potrestá paní Maněnovou starosta Dvořák za závažné porušení jednacího řádu. Jak potrestá zastupitelstvo starostu Dvořáka, že neměří všem občanům stejným metrem a za nerespektování jednacího řádu. Jinak panu Pecinovi to ze srdce přeju. Doufám, že další čestný občan již nebude jen z okolí pana Šepse. Pan Pecina pracoval o patro níže než Šeps.
NahoruRe: Josef Pecina převzal čestné občanství města Nový Bor
17. Prosinec 2011 - 23:12 | Jan Tichý
Teda pánové, vaše starosti bych chtěl mít.
Když už trváte na "předpisech", abyste mohli zase nesmyslně napadat pana starostu:
Jednání ZM bylo ve středu na chvíli PŘERUŠENO, aby mohl starosta oficiálně předat panu Pecinovi čestné občanství. Pan Pecina za to poděkoval, a přitom ho docela samozřejmě fotili. Byly to lidsky dojemné chvíle, které si pan Pecina bude jistě pamatovat. A my přítomní (myslím: my normální) taky.
Často mám dojem, že v i-novinách "diskutují" i naprostí oslové. V programu jednání ZM "předávání čestného občanství" jako bod VŮBEC NENÍ. Takže na celý ten akt včetně fotografování se jednací řád zastupitelstva NEVZTAHUJE. Stačí?
NahoruRe: Josef Pecina převzal čestné občanství města Nový Bor
18. Prosinec 2011 - 14:40 | Pavel Dvořák
Pane Tichý opět lžete !!! Jednání zastupitelstva zcela určitě nebylo přerušeno. Čestné občanství bylo předáno na závěr bodu 4. informace o proběhlích jednáních, což je zcela v pořádku. Nemusí být na to opět extra bod na zastupitelstvu, jak ve svém příspěvku požadujete. Co není zcela určitě v pořádku, je to, jak pan starosta v naprosto stejné věci postupoval u pana Doškáře a pí. Maněnové. Opakuji to je klientelismus. Pan Starosta chodí na zastupitelstvo vždy nepřipraven, není schopen reagovat na body, které předkládá a často blábolí úplné hlouposti. Jako když ve středu chválil pašeráky alkoholu za dob prohibice v USA. Dokonce nám sděloval svou šílenou představu, že se z nich stali američtí presidenti. Jinak od zahájení zastupitelstva až do jeho konce se na všechna jednání vztahuje jednací řád zastupitelstva.
NahoruRe: Josef Pecina převzal čestné občanství města Nový Bor
18. Prosinec 2011 - 19:29 | moldavit
Pavle,máte neustálou touhu dělat ze sebe veřejného hlupáka?
NahoruRe: Josef Pecina převzal čestné občanství města Nový Bor
19. Prosinec 2011 - 23:50 | Jan Tichý
Pane Dvořáku alias..., pokud "předání čestného občanství" považujete za součást bodu "informace o proběhlích (!) jednáních", tak si to spánembohem myslete dál.
NahoruAle stejně je to pitomost.
Re: Josef Pecina převzal čestné občanství města Nový Bor
20. Prosinec 2011 - 0:47 | Pavel Dvořák
V době předání čestného občanství panu Pecinovi nebyla vyhlášena přestávka na stěně byl zcela jasně promítnut bod jednání zastupitelstva 4. informace vedení města o proběhlých jednání. Jako obvykle nic nepřekroutíte.
NahoruRe: Josef Pecina převzal čestné občanství města Nový Bor
20. Prosinec 2011 - 8:27 | moldavit
Pane Tichý,paní Maněnová má,pokud pořizuje záběry z veřejné akce pro účely zpravodajství v legálních tiskovinách toto zákonem jasně umožněno.A nemusí mít ani souhlas starosty,pokud by nenarušila autorská práva.
NahoruJenže platná legislativa je nad možnostmi chápání místních oponentů.
Jak přiznal jakýsi Zahradník,fotili tam dokonce tři dámy od tisku.
Re: Josef Pecina převzal čestné občanství města Nový Bor
20. Prosinec 2011 - 9:25 | Pavel Dvořák
Pí. Maněnová je PR manažerka Jaromíra Dvořáka, to je tvrzení pí. Maněnové, navíc placená a prémiovaná z veřejných peněz. Jedná se nově vytvořené místo v době krize s kterým nepočítal ani personální audit Měú. Zaměstnanci úřadu tvrdí, že i něco více. Přesto se musí ona i starosta řídit jednacím řádem. Platí pro všechny a to bez vyjímky. Ani velmi nadstandardní vztahy pí. Maněnové ke starostovi města jí a starostu města neopravňují k nerespektování jednacího řádu zastupitelstva.
NahoruRe: Josef Pecina převzal čestné občanství města Nový Bor
20. Prosinec 2011 - 10:16 | moldavit
Mě nezajímá,co říkají nějací zaměstnanci,ale že pracovala pro účely zpravodajství.Tím se na ni vztahuje tiskový z. a občanský zákoník.Článek nad diskuzí je toho dokladem.
NahoruJinak vám Pavle moc děkuji.Po operaci v nemocnici,jsme si v MF četli vaše výroky a všichni jsme řvali smíchy.Děkuji, mohl by jste dělat takového Nemocničního klauna pro dospělé
Re: Josef Pecina převzal čestné občanství města Nový Bor
20. Prosinec 2011 - 10:38 | Pavel Dvořák
Očekávám, že zasednete vedle Jana Tichého na příštím zastupitelstvu a vše vysvětlíte Dvořákovi, že se na novináře a zpravodaje jednací řád zastupitelstva nevztahuje. Co to zkusit napadnout na kraji nebo u Ústavního soudu? Snad se pane Waltře nebojíte fiaska?
NahoruRe: Josef Pecina převzal čestné občanství města Nový Bor
20. Prosinec 2011 - 10:45 | hillbill
Existuje nějaký Pavel Dvořák nebo je to další pseudonym Danyse? Jen abych měl jasno.
NahoruRe: Josef Pecina převzal čestné občanství města Nový Bor
20. Prosinec 2011 - 12:20 | moldavit
Rétorika Pavla Danyse je neopakovatelná,neznám nikoho,kdo by ho byl schopen napodobit.
NahoruRe: Josef Pecina převzal čestné občanství města Nový Bor
17. Prosinec 2011 - 22:46 | barta
Zatímco v Lípě je celé zasedání na oficiálních stránkách ve videosekvencích, v Boru řešíte focení čestných občanů?
NahoruRe: Josef Pecina převzal čestné občanství města Nový Bor
18. Prosinec 2011 - 1:00 | Brdek
Danys se začal přihlašovat pod novým jménem? :-)
NahoruRe: Josef Pecina převzal čestné občanství města Nový Bor
18. Prosinec 2011 - 14:21 | Pavel Dvořák
Jde snad o to, že P.R. manažerka Dvořáka pí. Maněnová, placená z veřejných peněz fotografuje na zastupitelstvu aniž by to starosta všem oznámil, tak jak to stanoví jednací řád zastupitelstva. Pak když požádá pan Doškář, aby starosta Dvořák všem oznámil, že si vyfotí hlasování zastupitelů. Což je stanovený postup dle jednacího řádu. Následně o tom Dvořák nechá zastupitelstvo hlasovat, což je v rozporu s jednacím řádem. Což je klientelistický přístup. P.R.manažerka Dvořáka Maněnová nemusí respektovat jednací řád a starosta ji nenapomene a po zastupiteli Doškářovi je ve stejném případě vyžadováno více než stanoví jednací řád. Kritizuji klientelismus, který provází veškeré rozhodování a komentáře starosty Dvořáka. Dále to, že si starosta neumí napsat článek, tak nás vše stojí prostřednictvím paní Maněnové více jak 300 tisíc ročně. Kdo mu asi píše úvodníky do Novoborského měsíčníku? Hádejte! Je to první starosta, který si z veřejných peněz platí P.R.manažerku, aby mu psala pochvalné a oslavné články.
NahoruPan starosta a pan Tichý mají pravdu
18. Prosinec 2011 - 19:20 | moldavit
Neznalost zákonů pány Doškáři,Pavly a Milouši se stává pověstnou.
NahoruV občanském zákoníku je totiž uvedeno, že ... obrazové snímky a obrazové a zvukové záznamy týkající se fyzické osoby nebo jejích projevů osobní povahy smějí být pořízeny nebo použity jen s jejím svolením.
Naprosto správně tedy zjišťoval pan starosta,zda dají souhlas
Úmysl pořizovat fotografie, audio či video záznam z průběhu a v průběhu zasedání je
každá osoba povinna oznámit před zahájením zasedání nebo před zahájením nahrávání či
natáčení starostovi.Starosta to sám ohlásil
Zde je možno použít i § o využití k zpravodajství
Re: Pan starosta a pan Tichý mají pravdu ?
18. Prosinec 2011 - 21:35 | moldavit
Paní Maněnová je zástupcem legálně provozované tiskoviny.
Nahoruc/Podobizny, obrazové snímky a obrazové a zvukové záznamy se mohou bez svolení fyzické osoby pořídit nebo použít přiměřeným způsobem též pro vědecké a umělecké účely a pro tiskové, filmové, rozhlasové a televizní zpravodajství.
Protože se jedná o veřejnou akci,ani by se nemusela ptát,zákon je nadřízen vyhlášce
Pan redaktor Doškář působí v jakých novinách?
Ano nahlásil focení.Zakazuje něco starostovi dát o tom hlasovat?Mohl a nemusel.Dá se o tom diskutovat.Ve Cvikově si již dlouho zastupitelé dali jednoznačně usnesením,že v zápise je vždy hlasování jmenovitě.U vás je to anonymně.Pokud to zastupitelé chtějí změnit,nechť si to odhlasují.Ale o to snad šlo.
Možná to chtěl pan Doškář fotit pro tzv. Danysnoviny.Jestli pak má pan vydavatel Pavel Danys splněny také všechny náležitosti vyplývající z tiskového zákona?
Re: Pan starosta a pan Tichý mají pravdu ?
18. Prosinec 2011 - 23:12 | Brdek
On to ten pán ještě pořád vydává? Asi jako "orgán ústředního výboru..." ale teď jakého, on jich zvládá celou řadu... :-)
NahoruRe: Josef Pecina převzal čestné občanství města Nový Bor
19. Prosinec 2011 - 8:24 | moldavit
NB Měsíčník je řádně registrovaný,zdaněný a provozovaný tisk.Pí. Maněnová evidentně postupovala v souladu se zákonem...fotografování pro účely tiskového zpravodajství.J.Doškář nepracuje pro tisk,platí tedy pro něj jednací řád.
NahoruProč mu to zastupitelé nedovolili?Ani se nedivím.
Re: Josef Pecina převzal čestné občanství města Nový Bor
19. Prosinec 2011 - 16:46 | moldavit
Čímpak se asi řídit?Zákonem,nebo nějakým jednacím řádem?
NahoruDanysoviny jsiu evidentně porušením tiskového zákona.Přečtěte si celý §3.
f) veřejným šířením periodického tisku jeho zpřístupnění předem individuálně neurčenému okruhu osob nebo i osob takto určených, pokud překračují okruh členů rodiny vydavatele, který je fyzickou osobou, a s ním spjatého okruhu osobních přátel.
Může si tedy udělat nástěnku v obýváku a zvát na ni Doškáře,Uksu,Gorola.Ne ji dát na veřejnost.
Bude to chtít dát tu Svobodnou Evropu Nového Boru k prošetření.:o)))
Periodický tisk je od dvakrát do roka.
Re: Josef Pecina převzal čestné občanství města Nový Bor
20. Prosinec 2011 - 0:25 | Pavel Dvořák
Růženíne na náměstí je nástěnek nejmíň 30. Město je rozděluje podle velmi nejasných podmínek a bez pořadníku. Žádná z nástěnek se neřídí tvými bláboly. Zákon se týká periodických tiskovin. Okamžitě se obraťte na příslušné orgány s podezřením, že pan Danys porušuje zákon a nešiřte pomluvy.. Na stránkách i-novin vytrvale pomlouváte slušné občany zejména pana Danyse, kterému se zoufale snažíte okusovat kotníky, vejš se nedostanete.
NahoruPavel Danys novinář a vydavatel dle Tiskového zákona
20. Prosinec 2011 - 20:04 | moldavit
citace...jsem velmi potěšen, že čteš moje ,pro tebe zajistě oduševnělé příspěvky do i-novin, ale já také vydávám Danysoviny a když mi pošleš tvůj mail, tak ti je budu průbežně také posílat, ať máš o mojí činnosti více informací a pak budeš mít možná plnou hubu jako já !
NahoruObčané,AKCIONÁŘI !!!
Jeden kamarád se mně zeptal, proč vlastně vydávám Danysoviny, ve kterých se vyjadřuji i kriticky k věcem veřejným....
Danysoviny nepublikuji pouze pro vás!, ale především pro občanskou veřejnost a jsem rád i kritických připomínek a námětů.
Pavel Danys,danysoviny
Re: Josef Pecina převzal čestné občanství města Nový Bor
20. Prosinec 2011 - 8:24 | moldavit
Až se jeho Danysnovinám dostane i internetové podoby,jak slibuje,na vaši radu to udělám.Pokud tedy nebude plnit zákonné povinnosti s tímto spojené.
NahoruRe: Josef Pecina převzal čestné občanství města Nový Bor
20. Prosinec 2011 - 9:31 | Pavel Dvořák
Růženíne, ty si radil nebo svědčil nepovolené organizaci Sudetoněmeckému sdružení v Čechách na Moravě a ve Slezsku a podívej se jak to naštěstí pro demokracii dopadlo. Mají tě uvedeného ve svých "Pramenech". Obracej se i nadále svými radami na své soukmenovce.
NahoruRe: Josef Pecina převzal čestné občanství města Nový Bor
20. Prosinec 2011 - 10:37 | moldavit
Odpovídá argumentaci Danyse.Tak pro něj ještě něco
NahoruPro účely tohoto zákona se rozumí:
a) periodickým tiskem noviny, časopisy a jiné tiskoviny vydávané pod stejným názvem, se stejným obsahovým zaměřením a v jednotné grafické úpravě nejméně dvakrát v kalendářním roce,
b) vydavatelem fyzická osoba nebo právnická osoba, která vydává periodický tisk,
Odpovědnost toho,kdo to šíří snad nemusím zdůrazňovat.
V Sudetoněmeckém /originálním/ tisku jsou citáty Danyse,Doškáře a Uksy.Bez komentáře.Ať si každý udělá obrázek sám.
Re: Josef Pecina převzal čestné občanství města Nový Bor
20. Prosinec 2011 - 10:44 | Pavel Dvořák
Guglujte Walter Jiří, Sudetoněmecké sdružení v Čechách na Moravě a ve Slezsku v odkazu "Prameny" vám vyjede Walter Jiří, ústní svědectví. Tak tomu skutečně je, ústní svědectví je v pramenech nepovolené organizace, která neuznává české zákony. O koho se skutečně jedná vás odkazuji na pana Šinágla v případě, že by to Jiří růženín Walter popíral..
NahoruRe: Josef Pecina převzal čestné občanství města Nový Bor
20. Prosinec 2011 - 12:09 | moldavit
Pavlík zase předvádí svoji neskonalou hloupost.To svědectví je součástí historické studie,pochází z pramene B.Hynka-Počátky české tělovýchovy na Cvikovsku,která byla otištěna ve cvikovském Zpravodaji a byla součástí legálně vydané knihy v ČR
NahoruTěch zdrojů je tam hodně,samí velice erudovaní a evropsky uznávaní historici.Ani si to ani nezasloužím.
Pavle Danysi,vaše rétorika a neschopnost pochopit i tištěné věci je neopakovatelná.
Re: Josef Pecina převzal čestné občanství města Nový Bor
20. Prosinec 2011 - 10:47 | hillbill
Já ve své diplomové práci zdrojoval třeba Hitlera. Myslíte, že o tom zdroj Hitler věděl?
NahoruRe: Josef Pecina převzal čestné občanství města Nový Bor
20. Prosinec 2011 - 11:07 | Jan Tichý
Tak jsem se znova prokousal všemi těmi bláboly. Asi jste přehlédli titulek článku.
V každém NORMÁLNÍM maloměstě by tady spolupracovníci nebo žáci zavzpomínali na oslavence, vyprávěli by i "veselé historky z natáčení", vzpomínali by, čím je obohatil a třeba i kam nasměroval jejich profesní a životní dráhu. A za sebe by mu taky poděkovali.
A my ostatní bychom si to mlčky a s úctou přečetli.
Místo toho je tady obvyklá borská exhibice známých firem, které by chtěly svrhnout starostu.
NahoruKdyby sem pan Pecina omylem zabloudil, bylo by mu smutno. Doufám, že mu o tom ani nikdo nebude zlomyslně vyprávět.
Re: Josef Pecina převzal čestné občanství města Nový Bor
20. Prosinec 2011 - 12:18 | moldavit
Plně souhlasím.Věhlasná novob.partička opět prokázala,že pro své cíle se neštítí ničeho.
NahoruI pod fotografií svého Čestného občana rozehrávají opět svoje hrátky jejichž účelem je jediné-pomluvy a osočování těch,co s nimi nesouhlasí.
Nikdo z nich jistě čestným občanem nebude.
Omlouvám se i za ně pane Pecino.
Re: Josef Pecina převzal čestné občanství města Nový Bor
20. Prosinec 2011 - 13:14 | Pavel Dvořák
Mezi občany se hovoří o tom, že pan Pecina pracoval o patro níže na vývoji než pan Šeps, který mu čestné občanství vybavil. Jinak pan Šeps tam působil jako vysoký funkcionář Revolučního odborového hnutí, tedy těch komunistických odborů, kterým svého času velel vámi uváděný válečný zločinec Zápotocký. Moc pana Šepse je tak veliká, že se pomstil ing. Arnoštovi tak , že mu nebylo uděleno čestné občanství. Neunesl to, že ho pan ing. Arnošt odvolal z vedení Propagace pro neschopnost. Panu Pecinovi občanství přeji, ale mimo toho, že byl nanominován do vedení učňáku a pracoval o patro níže než Šeps o něm není veřejnosti více známo. Jistě to není chyba občanů a ani pana Peciny, kterého si vážím i vzhledem k jeho věku. Chyba je v nekomunikaci vládnoucí koalice s občany.
NahoruRe: Josef Pecina převzal čestné občanství města Nový Bor
20. Prosinec 2011 - 13:36 | Jan Tichý
Tak normální člověk by čekal, že Dvořák alias... bude aspoň chvíli zticha a trochu se zamyslí.
NahoruAle on se musí ve stejném duchu prezentovat už podesáté. Svatá prostoto!
Re: Josef Pecina převzal čestné občanství města Nový Bor
20. Prosinec 2011 - 14:12 | moldavit
Pane Tichý
NahoruLev zůstane lvem i když neřve.
vůl volem i když si pořídí "hřívu".
Re: Josef Pecina převzal čestné občanství města Nový Bor
20. Prosinec 2011 - 20:51 | moldavit
Z jeho publikovaných mouder otištěných i v MF Dnes pro pobavení čtenářů bych soudil o opaku.
NahoruJako dobrý známý Pavla Danyse, novináře a vydavatele Danysnovin, by jste mu měl domluvit,ať se řídí českými zákony.Aby nebyl takový Aprilpartizan.Někdo by se moh o tohoto vydavatele zajímat.Nejen Sudetoněmecký tisk.
Re: Josef Pecina převzal čestné občanství města Nový Bor
20. Prosinec 2011 - 20:53 | barta
Myslím, že "dobrému známému" brzy zablokuji účet. Už jich tady má nějak moc.
NahoruRe: Josef Pecina převzal čestné občanství města Nový Bor
20. Prosinec 2011 - 23:26 | pallando
Vážení, musím se pana Danyse zastat. Když jen zběžně prolétnete výše naplivané řádky a vzpomenete pisatelsky nejplodnější Pavlovo období, shledáte výrazný posun ke spisovné češtině, podstatný úbytek gramatických chyb a pokusy o souvislý text. Upozorňuji také na významnou minimalizaci interpunkčních znamének, hlavně vykřičníků, a na absenci prázdných řádků, které kdysi oddělovávaly jednotlivé výkřiky. Momentální spisky obsahově míří k Velkému právníkovi z Egermanna, případně do Vltavínova, jenže ten by nasekal zase své obvyklé Cenovy a další překlepy. Další možností je, že se Pavlík během odmlky doučil látku základní a střední školy, to by se ovšem rovnalo zázraku Neposkvrněného početí. Naposled je možné, že někdo bdí nad autorovou jazykovou úpravou. Učitelky v. v. jsou v Suverenitě taky a vypadá to, že sou kousavý jak kyselina litá na ksicht vekslákům. Tak se, prosím, do pana Danyse neopírejte, neboť jeho schopnost vyjádřit názor písemnou formou je několikrát nižší, nežli jazykové schopnosti těch několika identit. Opravuji: identity.
NahoruO Pecinovi není veřejnosti nic známo
21. Prosinec 2011 - 15:51 | Nachtigall
Dovoluji si pochybovat. Jakmile byla nějaká vernisáž,tak byl kolem něho shluk. Výtvarníci, foukači ,lidé,kteří se motají a rozumí sklu.atd.
NahoruJo a ptal jsem se známýho z Crystalexu,který dělal leta na Bílém domě. Šeps prý žádný funkcionář odborů za komunistů nebyl.A jeho vyhazov měl prý na svědomí hlavně agent StB krycím jménem Alexandr a ne Arnošt.
Kdo je "Milos Novak"?
24. Prosinec 2011 - 15:16 | Jan Tichý
Tak jsem si v 3 roky starém článku našel, že bývalý námořník Miloš Novák sídlí na Starém Berštejně. Hrad si sám opravil, nemá tam zavedenou vodu ani elektřinu. Tento úctyhodný člověk pochází z Prahy a sotva by pravidelně odbíhal do nejbližší internetové kavárny, aby si vyřídil jakési účty s panem Šepsem.
Ale zákeřný - leccos nekalého jako vždy naznačující - obsah obalený obvykle pokrytecky slušnou formou bez vulgarismů napovídá, s kým tento Novak alias... kamarádí.
A příspěvky Dvořáka alias... jsou nápadně to samé.
Které to asi jsou ty "další obce"? I tam chodí na každé zasedání Novak s Dvořákem?
NahoruRe: Josef Pecina převzal čestné občanství města Nový Bor
26. Prosinec 2011 - 9:47 | moldavit
Že Bratrstvo ze Stínadel využívá nerytíských způsobů boje pod různými jmény je známo.Něco napíší pod svým jménem a pak sami sobě pochlebují pod různými nicky je doložená skutečnost..Pokud je Miloš Novak majitelem hradu a milovníkem historie, určitě se do takovýchto způsobů nepouští.
NahoruRe: Josef Pecina převzal čestné občanství města Nový Bor
27. Prosinec 2011 - 10:59 | Jan Tichý
Ono to občas vypadá, jako by to individuum mělo s kýmsi sepsanou smlouvu o dílo, podle které má systematicky špinit třídní nepřátele v ČLD + i-n. Ve stejném čase se totiž podobné pseudoargumenty i terče objevují na obou místech.
Ale stejně je ubožák a zaslouží i trochu našeho soucitu. Pobíhá od jednoho PC k druhému, nicky už se mu někdy pletou (historik - právní expert ze z Plzně - prostý občan s průhledně chtěnými pravopisnými chybami - rozhořčená důchodkyně apod.). A v bezesných nocích musí furt promýšlet strategii na další den :o)
Měl by si možná počkat, až prezident DP konečně splní sliby a Danysoviny se objeví v elektronické podobě. Tam se budou tyto pokleslé příspěvky hodit nejvíc (exministr kultury Jandák by to ovšem formuloval jinak, lidově).
NahoruRe: Josef Pecina převzal čestné občanství města Nový Bor
27. Prosinec 2011 - 12:51 | moldavit
K tomu Pavel ale musí vystoupit z ilegality,dát dopořádku náležitosti dle tiskového zákona,aby ho soustavně neporušoval.Osobně ale myslím,že se nedočkáme.Sám sice vedení NB radnice nabádá svým oblíbeným...musí se konat!!!.Sám veřejně před více než rokem představil svou stínadelskou vládu a do médií prohlásil,že si vytknul první cíl-webové stránky tohoto uskupení.Skutek utek.
Nahoru