Träger přísahal SS: „Tobě, Adolfe Hitlere,…slibuji poslušnost až do smrti. K tomu mi dopomáhej Bůh.“ Tragickým osudem borského primáře MUDr. Trägera byl vstup do nacistických organizací NSDAP a SS. (Zveřejňujeme reakci na článek Jana Tichého - zde.)
„Heydrich chtěl pro Čechy jen to nejlepší.“ To říká o svém muži paní Heydrichová a hezké vzpomínky na svého otce má určitě i jeho syn, který nedávno navštívil zámek v Panenských Břežanech. Neznám ale jediného Čecha (zatím), který by na základě tohoto tvrzení R. Heydricha obhajoval. V Novém Boru jeden takový žije? Neobhajuje však Heydricha, obhajuje nacistu a esesáka MUDr.Trägera. Jak to asi začalo? Někdy okolo roku 2005, možná i dříve, se Jan Tichý seznámil se synem bývalého primáře MUDr. Alfréda Trägera, se sestrou a švagrem a ti, podobně jako paní Heydrichová, začali vyprávět. Pan Jan Tichý vše zapisoval a protože je naivní(?), tak tomu všemu věřil. Začal zveřejňovat články o slušném německém lékaři, kterého kdesi v lesích zabili lopatou čeští gardisté. Napsal o tom i knihu a divadelní hru a hovoří se i o filmu, který má prý šanci na udělení Oscara. Děj se údajně odehrává podle skutečných událostí v tehdejším Boru. Takto to Jan Tichý napsal. Protože co je psáno, to je dáno, nezbývá mu nic jiného, než neúnavně a vytrvale Alfréda Trägera obhajovat a upravovat svá vyjádření.
MUDr. Alfréd Träger byl a zůstává nacistou a esesákem. Tato informace velmi zle pana Tichého rozzlobila. Tvrdil veřejně, že je to lež. Má to prý ověřené od rodiny.A. Träger nikdy nebyl v NSDAP, nebyl ani v SS, a že nemá důvody rodině nevěřit. Veřejně mne vyzval, abych jeho tvrzení rozporoval. Protože jsem přestal věřit jeho argumentům, navštívil jsem řadu archivů a řadu pamětníků. V českolipském archivu jsem našel informaci z jednání ONV. Ve všeobecných informacích je uvedena věta: „ …okresní nemocnice v Boru u Čes. Lípy. V této nemocnici byl zbaven funkce primáře Dr.Träger a dodán do zajišťovací vazby jako příslušník SS.“ (SOkA Česká Lípa, fond ONV Česká Lípa., inv. č.311, Vznik ONV.).Od této doby jsem začal veřejně hovořit o nacistovi a esesákovi Alfrédu Trägerovi.
Bylo mně však jasné, že pan Tichý bude tento dokument zpochybňovat a proto jsem navštívil Bundesarchiv v Berlíně a přivezl průkazné dokumenty o členství Alfréda Trägera v NSDAP a SS. Pan primář byl mezi prvními organizovanými nacisty a esesáky v Haidě. Tento dokument jsem zveřejnil v brožůrce „Nepřipustit zkreslování dějin“ 22.05.2009.
Podařilo se zdokumentovat to, co rodina Trägerů zamlčela, zalhala. Nacista Träger byl primářem až do přeměny nemocnice v Boru na lazaret. V květnu 45 se vrací do této nemocnice zpět a ujímá se samozvaně funkce primáře. O jeho jmenování neexistuje jediný doklad. Existuje pouze doklad o jeho odvolání. Byl jako příslušník SS vzat do vazby a z funkce primáře odvolán. Při zatýkání slovně i fyzicky napadal československé vojáky. Vojáci museli použít donucovacích prostředků. Jako osoba neznající kázně byl vykázán za hranice ČSR. Vše ostatní jsou pouze dohady.
Čeští pamětníci hovoří o MUDr. Trägerovi jako o nacistovi a esesákovi s tím, že se v Boru říkalo, že dělal v koncentračním táboře někde u Drážďan pokusy na lidech. Po Mnichovu odmítal v nemocnici primář Träger ošetřovat neárijce / viz Novoborský zpravodaj, říjen 2008/.
Norimberský soud označil NSDAP a SS jako zločinecké organizace. MUDr.Träger byl a zůstává nacistou a esesákem. Byl příslušníkem zločineckých organizací. Symbolický hrob prý má v SRN!
V Novém Boru zastupitelé povolili na svém zasedání v lednu 2006 pomník pod podmínkou, že nikdo z popravených provinilců nebyl fašistou. Jméno MUDr. Trägera tam nemá tedy co dělat!
Potomci nacisty a esesáka Trägera postavili pomník za exkluzivních podmínek. Vlastní pomník má půdorys 0,8 m x 1,2 m. Celková plocha má rozměr 13,2 x 5,8m, tj. 76,56 m2. (Pomník má ochranné pásmo 5m na každou stranu. Tato exkluzivní plocha patří zdarma k pomníku a je ošetřena písemnou smlouvou ). Pomník ( památník) je umístěn na nejčestnějším místě hřbitova.
Proti pomníku protestují tisíce lidí. Zejména účastnici 2. odboje, váleční veteráni, vězňové z koncentračních táborů a pozůstalí po těch, co ve válce zahynuli.
Na stránkách o.s. Lidice stále běží petice proti pomníku nacistů a esesáků!
Ke květnovým a červnovým událostem v NB ještě pár informací:
1./ JT označuje 47. pěší pluk, kterému velel pplk. Sekáč za samozvaný. Je to jedna z účelových lží.
Informace z archivu o vzniku 47.pěšího pluku v Mladé Boleslavi:
„Pluk byl postaven v Mladé Boleslavi po mobilizaci, kterou vyhlásil ONV Mladá Boleslav dne 11.5.1945 po dohodě s okresním vojenským velitelem štkpt.gšt. Pálou. Posádkovým velitelem byl určen dekretem ONV za onemocnělého Pálu pplk. dělostřelectva Sekáč. / Viz kopie titulní strany a 9.stránky Kroniky 13.divize.Vojenský archiv Praha /.
2./ Zbraně na zabíjení lidí byly vystaveny v přízemí dnešního MÚ ještě červenci a srpnu 1945. /Viz písemné svědectví pana Semiráda/
3./ 8 Němců bylo zastřeleno 2.června pro neodevzdání zbraní na zabíjení lidí. Nebyli zastřeleni kvůli tomu, že byli Němci, jak nám stále podsouvá JT..
4./ Vše se odehrálo v době vyhlášeného stanného práva.
5./ JT nám stále podsouvá, že život za nacismu a komunismu byl prý stejně nesnesitelný a že náš primář byl pouze řadový nacista a esesák. Všichni však víme, proč spolupracovali západní spojenci se SSSR a ne s Hitlerovým Německem.
6./ Svědectví žijícího svědka Jiřího Rosického nám přibližuje 2. červen 1945 .
7./ Názor PhDr. Vladimíra Jindry na události z 2.6.1945 zveřejněné na semináři 10.10.2009 nám objasňuje důvody, proč byli provinilci zastřeleni.
Co se dělo na náměstí 2.června 1945 popisuje dosud žijící svědek pan Jiří Rosický:
„Začátkem června k nám domů za otcem /po obědě/ přiběhla Němka Wurzová, která pracovala u E. Podbiry v manipulaci a otci řekla, že vojáci zatkli E. Podbiru a že je zavřený na Radnici. E. Podbira byl sice také nacista, ale jako jeden z mála nás uznával jako dobré a kvalitní pracovníky, tak jsme mu to chtěli vrátit a přimluvit se, aby byl propuštěn .
Otec se rozhodl , že se pokusíme E. Podbiry zastat. Vzali jsme kola a jeli do Boru za předsedou revolučního národního výboru ( RNV) Taislerem, se kterým se otec velmi dobře znal a s Taislerem si tykal. Můj otec byl sociální demokrat, vlastenec a uznával a velmi si vážil E.Beneše. Ve městě byl klid. Přijeli jsme k radnici / asi ve 13 hod./, kterou hlídali dva českoslovenští vojáci. Vojáci nám řekli, že zabezpečují úřad. Dovnitř nás nechtěli pustit. Chovali se k nám ale slušně. Otec jim řekl, že se velmi dobře zná s předsedou RNV Taislerem a že s ním potřebuje nutně mluvit. Po chvilce jednání nás vojáci vpustili dovnitř do budovy, kde měli službu další dva vojáci.Ti nám oznámili, že s ním mluvit můžeme, ale že nás k němu doprovodí jeden voják. I tito vojáci s námi jednali velice slušně. Předseda Taisler nás přijal. Byl ve své kanceláři sám. Žádné zasedání RNV se v té době nekonalo. Otec mu sdělil, že by se rád přimluvil za E. Podbiru. Taisler mu odpověděl, že i on se pokusil přimluvit, že veškeré přímluvy jsou zbytečné, že vojáci tvrdí, že kdyby Němci našli zbraně u Čechů, že by se chovali podstatně hůř, že by zastřelili i příbuzné viníků a vypálili by i domy, kde zbraně byly nalezeny. Vytáhl rozkaz a přečetl otci seznam osmi osob, u kterých byly nalezeny střelné zbraně a bylo mezi nimi i jméno E. Podbiry. A opakoval znovu, že když u nich byly nalezeny střelné zbraně, jsou veškeré přímluvy marné. Dále nám přečetl seznam osob, které budou vykázány za hranice. Taisler nám ještě řekl, že mezi Němci koluje názor, že poprava je jako odplata za zastřelení Rumburských hrdinů nebo že chce někdo rafinerii zastřelených osob. Tato informace se mi již tehdy zdála přitažená za vlasy, protože všechny německé rafinerie měly jít do národní správy. Voják, který v byl místnosti, pochopil, že se známe a že J.Taislerovi neublížíme, řekl, že si chceme třeba říci ještě nějaké soukromé informace, že bude držet hlídku před dveřmi a nebude překážet. Odešel z místnosti a čekal přede dveřmi. Po nějaké době mne hovor otce s předsedou přestal bavit. Odešel jsem před výbor, kde jsem čekal na otce. Náš pobyt v budově a před budovou trval asi dvě hodiny. Po celou dobu byl v budově i na náměstí klid. Neviděl jsem zatčené osoby, ani jsem neslyšel někoho sténat. Někdy okolo 15. hod. se objevil otec. Řekl, že se zřejmě dnes velitele nedočkáme a že přijdeme zítra ráno a promluvíme si přímo s ním. Druhý den ráno jsme tam přijeli okolo 8.30 hod.. Poprava byla již vykonána. Mezi popravenými jsem poznal M. Wernerovou a E. Podbiru .
Na náměstí byl klid a pohybovalo se tady pouze pár zvědavců. Pravdou je, že všichni a já skutečně myslím, že všichni, němečtí podnikatelé NSDAP byli ještě zfanatizovaní. Bylo tedy nutné postupovat rozhodně a tajně držené zbraně zabavit. Poprava a následné ponechání popravených na náměstí bylo tehdy zřejmě nutné. Musím konstatovat, že jsem žádné bití ani trýznění zadržených osob neviděl. Vzhledem k tomu, že přes Nový Bor se již květnu vracely transporty vězňů ve velmi zuboženém stavu a že v Boru v té době pobývali ještě vězňové, kteří pracovali otrocky u Rachmannů, je možné, že někteří vojáci nebo vězňové trestali jakýkoliv odpor nebo projev zpupnosti nevhodným způsobem. Já jsem však nic takového neviděl a neviděl jsem nic podezřelého ani na osobách popravených. Situace se postupně během roku 1945 uklidňovala přesto, že se z lesů často ještě ozývala střelba a někteří Němci porušovali zákaz vstupu do lesů. Tajně přecházeli hranice a připravovali sami sebe do životního nebezpečí.“Tolik Informace od žijícího svědka J. Rosického.
Na závěr ještě uvádím názor pana PhDr. Vladislava Jindry na události, které se staly 2.června 1945 v tehdejším Boru u Č. Lípy přednesený na semináři 10.10.2009.
Od 9.května 1945 se ve městě vystřídali tři sovětští velitelé. Nejvíce vědomostí máme o veliteli druhém – P. P. Koločenkovi, který zde získal později čestné občanství. Ten pomohl městu zabezpečit zásobování moukou, zavést ve městě klid a pořádek. Přesto po řadě útoků na čsl. orgány v jiných částech pohraničí byla do Boru u Č.Lípy od 29.května dislokována čsl. vojenská jednotka, která tu vykonávala strážní službu až do roku 1945. Jejím velitelem byl major dělostřelectva Ladislav Holas. Ta v součinnosti se sovětským velením v České Lípě a okresní správní komisí vyhlásila okamžitě stanné právo a požadovala vydání všech zbraní v držení obyvatel pod trestem smrti. Porušení této povinnosti vedlo pak k události 2.června s řadou dohadů a ne zcela ověřených příčin této veřejné exekuce. Po repatriaci zavlečených osob tu totiž zůstali někteří občané z budoucí Jugoslávie, kteří žádali exemplární potrestání majitelů Rachmannovy továrny za vykořisťování zajatců a zavlečených osob při vojenské výrobě. Předložili současně řadu dokladů, které měly být před příchodem Rudé armády zničeny. Protože jeden z nich se svým požadavkem u RNV (Revoluční národní výbor) neuspěl, předal je později veliteli zdejší posádky. Zda byla tato žádost vyslyšena, není známo, ale je možné, že značně přitížila majiteli továrny při jeho odsouzení. Kolem této události se v průběhu let nahromadilo mnoho nepravd i smyšlenek. Tvrdilo se dokonce, že neexistoval ani rozsudek stanného soudu. To popírá jeho opis přeložený do němčiny a zapsaný v pohřební knize lesního hřbitova, který jednoznačně uvádí, že byli zastřeleni podle stanného práva.
Pár slov na závěr:
Potomci MUDr. Trägera přesvědčili JT o tom, že jejich tatínek nebyl nikdy členem NSDAP a už vůbec ne členem SS. S touto informací přišel JT na zastupitelstvo v lednu 2008 a spolu Mgr. Loveckou o tom přesvědčili zastupitele města. Zastupitelstvo bylo tehdy podvedeno. Na hřbitově v Novém Boru máme pomník nacistů a esesáka. JT nás všechny uklidňuje, že nacista a esesák Träger je pouze řadový nacista a esesák.
Všechny dopisy, které nacista a esesák podepsal jako primář nemocnice ve městě Haida in Sudetoland končili pozdravem Heil Hitler!
JT nemůže obhájit členství v NSDAP a už vůbec nemůže obhájit členství v SS, ve kterém přísahal:
Ich schwöre Dir, Adolf Hitler, als Führer und Kanzler des Reiches Treue und Tapferkeit. Ich gelobe Dir und den von Dir bestimmten Vorgesetzten Gehorsam bis in den Tod, so wahr mir Gott helfe."
Tobě, Adolfe Hitlere, vůdci a kancléři Německé říše, přísahám věrnost a statečnost. Tobě a nadřazeným, které sám jmenuješ, slibuji poslušnost až do smrti. K tomu mi dopomáhej Bůh.
Heslo SS!
Mou ctí je věrnost!
Komentáře
Re: Tobě, Adolfe Hitlere, slibuji poslušnost až do smrti
3. Září 2012 - 18:36 | Kafka
Také vám pod tímto článkem běhá reklama na World of Tanks?
NahoruRe: Tobě, Adolfe Hitlere, slibuji poslušnost až do smrti
3. Září 2012 - 20:03 | moldavit
Mně tady běhá reklama na Sekáče a Sekačky!!
NahoruProzře někdy taky J.Doškář?Sláva Generalissimusi!
3. Září 2012 - 21:26 | moldavit
R.Heydricha žádný Čech neobhajuje.Přesto v 50.letech i dříve ti Češi přísahali houfně věrnost masovému vrahovi generalissimusi Stalinovi, SSSR a to na věčné časy.Houfně pak vstupovali do strany KSČ,dnes označenou za zločinnou.Po roce 1968 to někteří zopakovali/s těmi nyní pan Doškář pořádá akce přes odpor vedení města na Lesním hřbitově/.
NahoruVětšina Čechů ale časem,když přišly politické procesy,rozsudky smrti ,napovrch vypluly zločiny komunismu a přišel r.1968 tohoto svého nadšení a slibů hluboce litovala.
Mohl časem A.Trägner taky prozřít a svého činu litovat?Myslím,že ano.Narozdíl od J.Doškáře.
Ještě bych doplnil,že jediné,čím se měl Trägner provinit,byly údajné pokusy na lidech.Na přímý dotaz ČR1 k tomu,zda je to prokázáno J.Doškář odpověděl cituji ...To se tvrdí, to se tak říká. Co dodat snad jen to,chcete li se pobavit tím,jak někdo mluví 5min a nevyleze z něj smysluplná věta,zde je odkaz
http://www.rozhlas.cz/radiozurnal/publicistika/_zprava/692384
Můžete pane tzv.Beran sdělit,kde nemluvím pravdu a špiním?
4. Září 2012 - 7:09 | moldavit
Budu rád.Jiří Walter.
NahoruNarozdíl od upřímného Novaka...dnes Berana,který lže již v udání svého jména.
Re: Tobě, Adolfe Hitlere, slibuji poslušnost až do smrti
4. Září 2012 - 6:42 | hillbill
"Obsah článku je pravdivý, a proto s ním nelze diskutovat." To je věta, která mě po ránu upřímně rozesmála. Skoro by jeden řekl, že se autor sám poplácal po ramenou.
NahoruCo zásadního se nedovíme od pana Doškáře aneb věcná polemika
4. Září 2012 - 7:49 | moldavit
Pan Doškář vytvořil konstrukci o "spravedlivé popravě".Bohužel natolik chabou,že na základě mnoha faktů se rozsype jak domeček z karet.Proto nezbývá nic jiného,než dokolečka opakovat jako pravdivé své teze, byť typu...jedna paní povídala,že se povídalo...
Nahoru1.Dkretem presidenta republiky se obnovil ukončením druhé sv. války čsl.právní řád v plném rozsahu,důkaz-příslušný dekret
2.Nevznikly žádné Revoluční národní výbory/když tak samozvané/,ale řádné Národní výbory,kterým byla svěřena odpovědnost za vnitřní bezpečnost na územní působnosti.Důkaz-dekret presidenta,stanné právo vyhlásil Národní výbor v CL.Dokonce sám J.Doškář uvádí vznik Sekáčova pluku dle rozhodnutí ONV Ml.Boleslav./Jakto ,že najednou ne revoluční?/
3.Vyhlášení Stanného opráva obecně a to i v čsl.právním řádu znamená jediné-konec civilních soudů,ale přechod soudu do režimu,kdy ve zkráceném řízení jsou udělovány tresty v nejvyšší sazbě.Nekrátí obžalované v právu na obhajobu,zápis atd. Důkaz-příslušný prvorepublikový zákon,užitý např.na Slovensku při střetu s Maďary.
4.V Norimberku byl čin popravy civilistů z rozkazu velitele, bez soudu, prohlášen za válečný zločin.Takto byli souzeni mimo jiné i strůjci masakru v Lidicích.Důkaz-patřičné dokumenty trestního tribunálu,pořad na ČT2 s našimi odborníky k Výročí Lidic
5.Tamtéž byly činy jako mučení,hanobení lidských ostatků/jejich vystavování/prohlášeny za zločiny proti lidskosti.
Mohl bych pokračovat.Ale mne napadá pouze myšlenka-CO TO TEN PAN DOŠKÁŘ VLASTNĚ OBHAJUJE?
Podprůměrně inteligentnímu Beranovi
4. Září 2012 - 13:44 | moldavit
Průměrně inteligentní člověk pozná,že ty Prameny/zakládající je opět další vaše lež/ je soupis děl,použitých v jedné historické studii vztahů v pohraničí.Pokud umíte číst je tam taky Cvikovský Zpravodaj-Historie sportu
NahoruJe velice zábavné,že podle vaší teorie poskytli Zakládající prameny Sudetoněmeckému sdružení další jména tam zmíněná jako např.E.Beneš,T.G.Masaryk,F.Peroutka :o))))))
Re: Podprůměrně inteligentnímu Beranovi
4. Září 2012 - 20:15 | moldavit
Pane Beran,mohu Vás ubezpečit,že ty "myšlenky" nebyly moje,ale pana Bohumila Hynka,českého ředitele místní školy,člena SOS,který se zbraní v ruce bránil v Horní Světlé vlast.Po válce byl prvním předsedou NV.Jako člena Národních socialistů s ním komunisté řádně zametli,takže jeho dcera v r.1968 emigrovala do Německa.Prosím přestaňte nesmyslně urážet našeho dobrého rodinného známého.
NahoruRe: K údajným zločinům borského primáře
4. Září 2012 - 13:41 | Jan Tichý
Ve svém článku jsem už komentoval argumenty, které zde pan zastupitel jen opakuje. A prokládá je opět svými fabulacemi. Příklad: První článek o borském lynči jsem napsal v září 2004, vyhnaní rodáci se mi přihlásili až o prázdninách 2005, protože je na moje články upozornil známý – viz Novoborský měsíčník: první tři články obsahují pouze vzpomínky ČESKÝCH pamětníků s výzvou, aby se ozvali další. Panu zastupiteli buď neslouží paměť, nebo záměrně lže.
Neodpustím si ještě tuto poznámku: V žádném seznamu válečných zločinců primář nefiguruje. Kdyby bylo vůbec možné před soudem posmrtně obvinit Alfreda Trägera z válečných zločinů, každá porota by ho pro nedostatek důkazů musela osvobodit. Zná pan zastupitel klasickou zásadu in dubio pro reo?
Taky by měl aspoň jednou veřejně konstatovat, že VĚTŠINA postřílených Němců vůbec nebyla v NSDAP - ani podle jeho měřítek to tedy "nacisté" nebyli...
Postoje našeho minulého i současného zastupitelstva jsou známé. Povzbudivé je, že tady autora článku podporuje už jen jediný anonym.
NahoruRe: K údajným zločinům borského primáře
4. Září 2012 - 14:01 | moldavit
Dovolím si panu Beranovi připomenout zákon č.198/1993 Sb.
NahoruKSČ byla (stejně jako podobné organizace založené na její ideologii) organizací zločinnou a zavrženíhodnou (§ 2, odst. 2).
To nám tady ale běhá zločinců co?
Re: K údajným zločinům borského primáře
4. Září 2012 - 16:48 | moldavit
No vidíte pane Beran.A nyní k aktivitám pana JD.V Českolipském deníku je článek OBRAZEM: Hrstky lidí slavily 65. výročí konce války,ze dne 10.5.2010.
NahoruV něm se dočtemo,že po oficielní části pokračovala akce za účasti Klubu českého pohraničí. K tomu osobně JD cituji... Po skočení projevu pana Valdmana. Jsem se ujal slova ... Místostarosta mně skočil do projevu. Překřičel mne. Prohlásil oslavu za ukončenou a řekl, že nesouhlasí, aby byly další projevy!....
Tedy dobře věděl,oč jde.Podívejme se totiž na Klub českého pohraničí třeba na Wikipedii ,cituji
Za první jádro pozdějšího klubu je považován marxisticko–leninský klub 35. základní organizace KSČ v Chomutově....Podle článku Jana Gerberta v Lidových novinách z roku 2009 klub sdružuje bývalé důstojníky, vojáky, strážce hranic, komunisty a jejich sympatizanty frustrované pádem socialismu, ...první vládní zpráva o extremismu v Česku zmínila klub jako bezpečnostní hrozbu pro stát, a to v kapitole levicových neobolševických uskupení.,v roce 2004 na setkání KČP v Chebu vystoupil předseda Dělnické strany Tomáš Vandas.
Já myslím,že radši stačí.Jenom bych připomněl nynějšího čelního představitele a aktivistu,šefredaktora jejich časopisu RSDr.Václava Šípka.Tento "zastánce" českého pohraničí v něm vítal v r.1968 sovětské okupanty.Za odměnu dostal na starost v Sev.kraji kulturu a další oblasti,kde rozprášil,co jen trochu připomnělo slovo "západní" .Sovětským okupantům natolik padl do oka,že byl,tuším v r.1972 pozván k proškolení do Moskvy..Odtud se vrátil a zanedlouho působil jako vedoucí tajemník Krajského výboru KSČ pro Severočeský kraj. Byl rovněž předsedou severočeského Krajského výboru Národní fronty. 5. prosince 1984 byl kooptován za člena Ústředního výboru Komunistické strany Československa.Jistě je vám známa jeho normalizačně destrukční činnost ve všech oblastech dění v Severočeském kraji
Tak tací dnes hlásají na Lesním hřbitově.Díky komu?O čem to svědčí?
O dalších odporných činech Klubu českého pohraničí se můžete dočíst v článcích Levicoví extremisté zneužili děti,nebo Hrdinní pohraničníci.
Re: K údajným zločinům borského primáře
4. Září 2012 - 14:39 | Jan Tichý
Je to únavné opakovat, ale "Beran" je zákeřný lhář. Uvedená odpověď v MFD totiž pokračuje mj. takto:
Nahoru"...Zdůrazňuji, že novoborský incident se odehrál čtyři týdny po válce. Pokud tu byl nějaký aktivní nacista, většinou to o něm vědělo celé město, a docela jistě si už 8. května sehnal civil, falešné doklady, a vydal se na západ, aby se dostal raději do amerického než ruského zajetí. Pokud to neudělal, tak byl ve vyšetřovací vazbě nebo ve sběrném táboře v České Lípě. Nejméně dva nacisti se také v Boru zastřelili s celou rodinou. Ve městě tedy zůstali jen obyčejní lidé, neměli na svědomí žádné zločiny, a byli přesvědčeni, že se jim nemůže nic stát.“
A hned je to o něčem jiném...
Re: K údajným zločinům borského primáře jen doplním
4. Září 2012 - 13:56 | moldavit
JD píše.. V Novém Boru zastupitelé povolili na svém zasedání v lednu 2006 pomník pod podmínkou, že nikdo z popravených provinilců nebyl fašistou.
NahoruMohu ubezpečit pana Doškáře,že nikdo fašistou nebyl.Jako člověk hlásící se k legionářům by mohl vědět,že Němci byli národní socialisté,Hitler fašisty nemiloval a Národní obec fašistická,vedená taktéž legionářem-Gajdou,byla posléze za války rozpuštěna.
Re: K zločinům borského primáře jen doplním
6. Září 2012 - 10:39 | moldavit
Fašismus je stejně nebezpečný jako nacismus,či komunismus.To jen komunisté udělali z nacistů fašisty,aby nemuseli vysvětlovat,že budují socialismus,stejně jako Hitler.
NahoruRe: "Zločiny" primáře Trägera
5. Září 2012 - 9:07 | Jan Tichý
Pro ilustraci uvedu ještě jeden příklad "věrohodnosti" demagoga Doškáře:
NahoruPo Mnichovu odmítal v nemocnici primář Träger ošetřovat neárijce / viz Novoborský zpravodaj, říjen 2008/ - to tvrdí JD v 6. odstavci článku.
V Novoborském měsíčníku 10/2008 je skutečně článek J. Doškáře, ve kterém ale autor bez uvozovek volně převypráví o říjnu 1938 toto: Těsně před odjezdem měl tchán problémy s hnisajícími zády a v místní nemocnici mu řekli, ať si nechá ošetřit záda ve vnitrozemí, že to není akutní.
Výše uvedená věta "primář odmítal ošetřovat neárijce" (=Doškářova fabulace, kterou se snaží neustálým opakováním vnutit veřejnosti), ovšem zní mnohem líp!
Re: "Zločiny" primáře Trägera
5. Září 2012 - 9:58 | moldavit
Jinak to pane Tichý nemůže být.Jestli si někdo vytýčí úkol předělat Symbolický hrob na Památník nacistů a SS a teprve poté k tomu hledá důkazy,nemůže to jinak dopadnout.Musí je vyfabulovat.Pak dopadne jako v rozhovoru pro ČRo 1,kde ho rozebrala redaktorka dotazy na skutečně prokázané události tak,že jediná souvislá věta byla... to se tak tvrdí,to se tak povídá.
NahoruTak je nechme jen tak tvrdit,jen tak povídat.
Dost mne zarazilo,že Klub českého pohraničí pozval pan F.Nešpor z o.s.Lidice na akci,kde se tak angažoval pan Doškář-Pochod lidických žen.Kdopak asi dal typ?Jenom krátká ukázka z jejich stránek
SNB
Jako pevná hráz stáli příslušníci SNB na hranicích republiky, aby po Vítězném únoru bránili přechodům nepřátel socialistického zřízení, špionům a teroristům, kteří k nám přicházeli podrývat a narušovat budování spravedlivého společenského řádu, zastrašovat i vraždit jeho stoupence.
Za dobu své existence prošel SNB hrdinnou bojovou cestou, naplněnou tvrdými zápasy s třídním nepřítelem, se silami starého světa. Stál vždy na stráži vnitřní a vnější bezpečnosti naší vlasti.
Re: Zločiny primáře Trägera-pupínky na zádech
6. Září 2012 - 10:48 | moldavit
Ano,na akne se umírá,ty pupínky jsou pěkné svinstvo.Jenom ještě ověřím národnost toho doškářovic tchána z Morgenthau.Jistě víte,že na základě smlouvy Německo-ČR bylo automaticky těm,co bydleli v Sudetech před r.1910,přiděleno německé občanství. Arijec,či nearijec.
NahoruMyslíte,že to pochopíte, pane Beran?
6. Září 2012 - 15:03 | moldavit
Smlouvu mezi Česko-Slovenskou republikou a Německou říší o otázkách státního občanství a opce č. 300/1938 Sb. z. a n.
§ 1
Českoslovenští státní občané, kteří měli 10. října 1938 své bydliště v některé obci připojené k Německé říši, nabývají s účinkem od 10. října 1938 německé státní příslušnosti, pozbývajíce zároveň československého státního občanství, jestliže
a) se narodili před 1. lednem 1910 na území připojeném k Německé říši nebo
b) pozbyli německé státní příslušnosti dnem 10. ledna 1920 nebo
c) jsou dětmi nebo vnuky osoby, u které jsou splněny podmínky písmena a) nebo b)
.....
Tedy německými občany se stávají všichni bez rozdílu národnostního.
Osoby českého původu, včetně všech osob přistěhovaných do pohraničí až po 1. lednu 1910, zůstávaly podle smlouvy občany Česko-Slovenska“,mohli však za určitých podmínek optovat německou příslušnost.,ale i opačně.
NahoruVerstehen Sie?
Re: Další "Beranovy nepřesnosti"
6. Září 2012 - 8:51 | Jan Tichý
V dekretu - nikoli zákonu! - 16/1945 je taky odstavec, který JB jaksi přehlédl:
(2) Kdo v téže době byl činovníkem nebo velitelem v organisacích Nationalsozialistische Deutschen Arbeiterpartei (NSDAP) nebo Sudetendeutsche Partei (SdP) nebo Vlajka, Hlinkova nebo Svatoplukova Garda, nebo v jiných fašistických organisacích podobné povahy, trestá se, nedopustil-li se činu přísněji trestného, za zločin těžkým žalářem od pěti do dvaceti let.
I prezident Beneš a jeho právní poradci si jistě uvědomovali, že by nebylo reálné uvěznit VŠECHNY řadové členy NSDAP minimálně na 5 roků.
I kdyby tomu tak bylo, není zarážející srovnávat trest smrti a 5 let žaláře, jako by to bylo jedno?
Opakuji: Žádný ze zastřelených - ani primář - nebyl "činovníkem nebo velitelem". Jak už jsem napsal v článku: O politické angažovanosti zastřelených se pořád polemizuje jen proto, že nálezy zbraní nejsou prokázány, a tak odpůrci hledají náhradní zdůvodnění jakéhosi virtuálního soudu a rozsudku smrti.
NahoruRe: Další "Beranovy nepřesnosti"
6. Září 2012 - 10:42 | Jan Tichý
Chefarzt-Primararzt Krkhs. Haida = táborová hodnost? Když teda myslíte...
NahoruTo nás všechny máte za pitomce?
S vámi diskutovat nemá žádný smysl, je to jen tvrdohlavé opakování zlomyslných výmyslů.
Re: Další Beranovy přesnosti a jasná fakta,mám dost
6. Září 2012 - 19:54 | moldavit
Má ty prostoto...:o))))) Beran už dostal Werwolfovou mlhu!!!Místo Anerkennung -Uznaná praxe vidí SS.:o))))))
NahoruV té kolonce je uznaná praxe všeobecné praktikum 1927 a dále ZAMĚSTNÁN JAKO:VEDOUCÍ LÉKAŘ+ PRIMÁŘ NEMOCNICE HAIDA.
Dnes už dost Herr Beran,chci jet do lázní a když tam vidím
Chefarzt - Nové Lázně: emeritierter Chefarzt Dr. med. Pavel Knára, stellvertretender Chefarzt Dr. med. Vítězslava Knedlíková
Chefarzt - Centrální Lázně and Maria Spa: Dr. med. Eva Ublová
tak mám po chuti.Takových esesáků pohromadě!
Nic si nevymýšlím, to už dnes ví každý.
Re: Další Beranovy přesnosti a jasná fakta,mám dost
7. Září 2012 - 20:38 | moldavit
Pane Beran-no tak :o)))...Máte tam kolonku obecnou jméno,ženatý 3děti.pak členství,pak kolonku člen NSDAP,SS,NSD svaz lékařů.V třetí kolonce jsou údaje k zaměstnání a praxi-všeobecná praxe a v inkriminovaném řádku je.... Beamteter Arzt což znamená Lékař pověřený úřadem ,takže
LÉKAŘ POVĚŘENÝ ÚŘADEM-ANO VRCHNÍ LÉKAŘ +PRIMÁŘ NEMOCNICE HAIDA
NahoruToď doslovně,co je v řádku.A proč je ja výše?No protože se to tam již nevešlo.Nedělejte z komára velblouda a z lidí hlupáky.
Beamtet je pověřený úředník,dejte si to do překladače- a ne hodnost SS :o)))
Re: Na závěr?
6. Září 2012 - 17:46 | Jan Tichý
Možná by stačilo, kdyby pánové konečně vzali na vědomí prohlášení, které naši zastupitelé většinově přijali po semináři, tj. už SE ZNALOSTÍ všech dostupných dokumentů a svědectví:
Nahoru„...V poslední době prosazují někteří občané odstranění památníku se zdůvodněním, že zastřelení byli nacisté. V demokratické a lidsky slušné společnosti s křesťanskými základy má každý právo na spravedlivý soud. To nelze upírat ani třem ze zastřelených, kteří byli členy nacistických organizací. Mrtvý člověk má také mít svůj hrob. V tomto případě je pamětní deska hrobem symbolickým, protože zastřelení leží na neoznačeném místě za hřbitovem... Dobové dokumenty jsou neúplné, úplnou a nezpochybnitelnou pravdu už nebude nikdy možné zjistit. Proto nemá smysl neustále se k případu vracet. Nechme mrtvé odpočívat v pokoji. Odstranění pamětní desky by nikomu bolest nevyléčilo, naopak by způsobilo jen novou bolest pozůstalým. Památník chápeme také jako symbol usmíření Čechů a Němců ve společné Evropě.“
Tento postoj podpořil také starosta J. Mareš: „Delší dobu sleduji situaci kolem pomníku zastřeleným Němcům a celou dobu jsem se snažil být nestranný... Situace je v současné době už tak vyhrocena, že cítím povinnost se jasně vyjádřit. V žádném případě nesouhlasím s odstraněním pomníku a vysvětlující ceduli považuji za maximální ústupek... Domnívám se, že bychom se měli vrátit k důležitějším věcem, týkajícím se chodu města a opustit téma pomníku, které se už stalo politickou hrou.“ (konec citátu)
Zastupitelé se tedy už před 2 1/2 roky za "podvedené" nepovažovali!
A ta diagnóza pana starosty je přesná i dnes.
Re: Na závěr?Nejde vůbec o symbolický hrob
6. Září 2012 - 18:22 | moldavit
To jsem postupně pochopil,když jsem začal rozplétat propojení pánů Odpůrců s levicovými extremisty z nechvalně proslulého Klubu českého pohraničí.Za tímto líbivým názvem se totiž skrývají ti,co v r.1968 v tomto pohraničí vítali vojska cizích mocností,psali omluvné dopisy sovětským generálům ohledně odporu českého obyvatelstva a trvale kolaborovali s okupanty..Dnes se snaží získat ztracenou moc obehranou písničkou se Sudetskými Němci.Je více jak 22let ,kdy sem ti zločiní Sudeťáci mohou jezdit usadit se tu a provádět své zločinné pikle.Nic takového ale nevidím.Naopak,lidé začínají vidět věci v daleko jiných souvislostech,pečují o jejich hroby jako o své předky,spolupracují s nimi,dokonce získávají čestná uznání.
NahoruTo jsou ale obrovské mínusy pro tyto extremisty,kteří dodnes žijí v přesvědčení o třídním boji,schvalují zločiny na tzv.vnitřním nepříteli budování jejich socialismu.
Za spolupráci s nimi se rozvazují pracovní poměry.V Novém Boru je skupina,která se zřejmě snaží zuby nechty pomoci extremistům získat alespoň nějaké pozice zpět.Symbolický hrob se pro toto stal pouze zástěrkou.
Závidím Německému národu,jak se vypořádal s nacisty i komunisty.Tady pobíhají bývalí exponenti totalitního režimu a chechtají se do tváří svých obětí
A o tom to je.
Re: Na závěr se jistě dobří lidé spojí proti špatným.
7. Září 2012 - 20:01 | moldavit
Bohužel ani za 22let jsme to nezvládli.V Německu odstranili hrob Hesse a u masového vraha Gotwalda se schází čeští komunisté pravidelně dál.V celé západní Evropě ctí,narozdíl od nás,právo člověka na hrob a pečují i o válečné hroby svých nepřátel.A nezkoumají,co byl kdo zač.
NahoruAle i zde jsou první vlašťovky-Nový Bor,Zákupy,Kravaře a přidávají se další.Zkrátka -slušní lidé se spojují,staví se ke své historii čelem a hledí ke společné budoucnosti.A to i přes trvalý odpor skalního jádra komunistů sdružených pod krycí identitou Klub českého pohraničí.Jistě chápete,že lidé,kteří vítali vojska cizích mocností pod vedením Rudé armády a kolaborovali s okupanty,takový název nemohou myslet vážně.
Na jejich stránkách jsem se dočet,že všechny ty hrůzy komunismu byly vlastně spravedlivé,protože ti pohraničníci,bachaři a jiná havěť jednala podle platných zákonů.No to je jako když se nacističtí pohlaváři hájili tím,že dodržovali Norimberské zákony.
Ano, s tím vším už se v Německu vyrovnali.Jsem rád,že už také prozíráte,co je to třeba zač takový Cincibus st. a ti co s ním zde spolupracují.Mějme se napozoru!
Re: Na závěr se jistě dobří lidé spojí proti špatným.
7. Září 2012 - 21:35 | moldavit
Bylo by to nošením dříví do lesa.Stačí články v Libereckém deníku
Levicoví extremisté zneužili děti
Politický vězeň Jiří Kubík: Je naše mravní povinnost nechat KČP rozpustit
GLOSA: Hrdinní pohraničníci
Něco málo z článku....
Narušitelé, diverzanti, krvelační hrdlořezové, neschopný Beneš, proradní Banderovci... to jsou jen některé výrazy jako vypadlé z učebnice dějepisu z 50. let minulého století a také slovník nechvalně známého Klubu českého pohraničí.
Něco málo z diskuze
NahoruKomunističtí vrazi, kteří mají na svědomí teror a smrt jako nacističtí vrazi, dále lágry a zadrátované hranice, a ti čtenáři, kteří zde zpochybnili jejich bolševické zločiny, NEJSOU POCTIVÍ LIDÉ, ALE ZLOČINCI. A ty budu vždy hlasitě kritizovat i PROTI VAŠÍ VŮLI, když už všichni unikli spravedlivému trestu !
SOUDRUH STANISLAV - OBHÁJCE RUDÝCH VRAHŮ se dovolává demokracie, ale když jsme se jí dovolávali my, tak jste nás vraždili v lágrech i mimo lágry (8.000 usmrcených), na hranicích (320 usmrcených), věšeli na šibenice (248 popravených) a zavírali do koncentráků a pracovních táborů jako Minkovice pro emigranty a další lágry (261.000 politických vězňů - tedy přes čtvrt miliónu lidí...). Až přijde vaše pokání a trest, můžeme odpustit. Nikdy vám tyto počty vy rudí vrazi ale nezapomeneme....
Jinak podle diskuze byla na tyto extremisty podána žaloba ÚOOZ
Re: Na závěr se jistě dobří lidé spojí proti špatným.
8. Září 2012 - 0:02 | moldavit
Aby jste dal echo svým kámošům ?A já musel odpovídat na komunistické kecy?Mně je ěoufl jenom z toho co píší a z těch co s nimi spolupracují.Nebojte,až budou dělat zase společné akce s Vandasem,dám vědět a něco k tomu sepíšu.
NahoruRe: Na závěr?
7. Září 2012 - 20:49 | moldavit
K tomu povedenému čtyřlístku jste zapomněl(schválně?)přidat místopředsedu extremistů KČP Cincibuse,kterého vyznamenali metálem II.stupně.Když už jste mně naved na tu Petici.
NahoruPetice?Kdo to sepisoval?Podpora válečných zločinů?
8. Září 2012 - 0:32 | moldavit
Doškář nebo Cincibus se svou extremistickou partou?Podle slovníku bych řekl to druhé.Cituji z prohlášení.. Jsou na ní jména osmi nacistů, kteří byli v červnu 1945 popraveni na základě tehdy platného práva.....Tuto neskutečnou lež vepsal pan Doškář i na stránky Lidice.Stanné právo znamená jediné-konec civilních soudů a režim stanných soudů pracujících ve zrychleném režimu a s rozsudky v nejvyšší sazbě.
NahoruPodotýkám,že nacisté byli právě souzeni za nestoudný čin v Lidicích proto,že vojáci popravili civilisty bez řádného soudu.Bez ohledu na to,že Karel Heřman Frank vyhlásil stanné právo/abych nebyl obviněn z němectví/. Na základě klasifikace Norimberského soudu je toto klasifikováno jako VÁLEČNÝ ZLOČIN.Stejně tak to bylo řečeno českými odborníky v pořadu k výročí Lidic.
A tak se ptám ,kdy nám pánové Odpůrci přestanou lhát?
Re: Podpora válečných zločinů !!!J.Beran odhalil J.Doškáře jako
8. Září 2012 - 12:32 | moldavit
Kecy v kleci pánů Badatelů ze skupiny Odpůrců.Platné prvorepublikové zákony jasně hovoří o režimu stanného práva a činnosti stanných soudů.Taktéž zákon 131/1936 vymezuje jasně sankce proti civilistům.Ani jeden § neumožňoval trest smrti.
NahoruDěkuji,že jste odhalil pana Doškáře jako lháře v jeho slavné petici,kde neustále omílá spravedlivou popravu dle stanného práva.Spravedlivá by byla rozhodnutím stanného soudu.
Dokonce podvodně upravil Rozkaz pplk.Sekáče,kde není ani zmínka o čemkoliv stanném.Držme se tematu a nevyprávějte tu o finančních úřadech.I když chápu,že nemáte argumenty.
JASNÉ, SROZUMITELNÉ,BEZ NUTNOSTI 150 OPSANÝCH ŘÁDKŮ O NIČEM.
Re: Tobě, Adolfe Hitlere, slibuji poslušnost až do smrti
7. Září 2012 - 19:59 | Kafka
To je teda vzorek. Kalouse si pán Bůh raději předvolal k vysvětlení, Danys teď protestuje proti mentálně postiženým, Uksa vůbec není z Boru a Doškář je starý Beran. To je ta většina?
NahoruRe: Tobě, Adolfe Hitlere, slibuji poslušnost až do smrti
7. Září 2012 - 21:03 | moldavit
Tato slova taky zazněla z jedné IP adresy,kde se též jednou objevilo...Je třeba říci,že pan Doškář odjel za své do Boletic...tam mi sdělili....
NahoruJinak tento příspěvek posílám Petře Bröcklové,aby ho předala svým právníkům.Současně s upozorněním na CL deník,kde sice slova o vražedkyních byla na můj popud smazána,ale jsou evidována v dotyčném mailu.
Jinak cítím odpovědnost a uvádím na pravou míru.Mentální postižení /slabomyslnost/se nevyvíjí,je vrozené,maximálně ho lze získat poškozením mozku např prodělanou encefalitidou.
Pokud by byly hrozbou pro okolí,byly by v jiných uzavřených ústavech a nepohybovaly by se volně po okolí,jako v jejich případě.
Re: Tobě, Adolfe Hitlere, slibuji poslušnost až do smrti
7. Září 2012 - 20:53 | Kafka
Teď jste psal o Danysovi nebo o kom? To se omlouvám, nevěděl jsem, že už je na tom tak špatně. Myslel jsem, že je jenom normálně praštěný.
NahoruRe: Tobě, Adolfe Hitlere, slibuji poslušnost až do smrti
17. Září 2012 - 15:18 | moldavit
Tak trochu vám z těch dispozic a hypotéz vypadl soud a rozsudek.Aby jste ohledně toho nedostal nějakou sankci!
NahoruVždyť to říkám,hypotéza
8. Září 2012 - 16:25 | moldavit
Ano mordovat lidi jenom proto,že bylo vyhlášeno stanné právo,je Hypoteza J.Doškáře.Váleční zločinci jsou žalováni právě za popravy bez soudu.V Norimberku a dnes Haagu je za to čekaly a čekají pěkné sankce.Vyšeřovatelé ale případ J.Sekáče odložili.Mrtvé stíhat nelze.Prý zahynul stejně jako lidé na nb náměstí.Někdo si vzal spravedlnost do vlastních rukou.Proto nesmíme mlčet.
NahoruRe: Tobě, AH, slibuji poslušnost až do smrti?
17. Září 2012 - 13:53 | Jan Tichý
Přece jen si neodpustím nakonec okomentovat dvě nehoráznosti pana zastupitele, protože svůj pamflet vyvěsil taky ve skříňce na náměstí:
...2./ Zbraně na zabíjení lidí byly vystaveny v přízemí dnešního MÚ ještě (v?) červenci a srpnu 1945. /Viz písemné svědectví pana Semiráda/
Pan Semirád - tenkrát 18-letý kluk - údajně odevzdával zbraně nalezené v lesích. Četníci ho při té příležitosti ochotně pouštěli na jakousi exkurzi do zbrojního skladu. A tam prý viděl minimálně 8 zbraní zabavených zastřeleným Němcům (včetně A. Rachmanna zastřeleného na útěku!), opatřených jmenovkami. Kdy se asi naučil nazpaměť jejich jména, když je vůbec neznal, protože do Boru přišel až v půlce července, tj. 6 týdnů po popravě?! Kdo chce, ať tomu uvěří. (Kromě toho mám písemné svědectví pana S. z doby ještě před seminářem, kdy si na tento velmi důležitý poznatek ještě vůbec nevzpomněl. Tvrzení se zázračně objevilo až později v článku JD.)
...JT nemůže obhájit členství v NSDAP a už vůbec nemůže obhájit členství v SS, ve kterém přísahal...
NahoruProhlašuju místopřísežně, že jsem nikdy nebyl členem NSDAP a už vůbec jsem nepřísahal věrnost a statečnost Hitlerovi. V roce 1945 mi byly 4 roky...
Re: Tobě, AH, slibuji poslušnost až do smrti?
17. Září 2012 - 15:11 | moldavit
Nic si z toho nedělejte,moji rodiče ,kterým bylo na začátku války 4 a 6 let,podle pana zastupitele Doškáře zase stříleli do spojenců.Upozorňuji,že do našich "spojenců"nestříleli ani v r. 1968.To by mu mohli potvrdit i jeho spolupracovníci z extremistické KČP,kteří je naopak v tom pohraničí vítali.
NahoruMilada Horáková prý chtěla Třetí světovou
17. Září 2012 - 17:09 | moldavit
Signatářům Petice proti údajnému pomníku SS prý jde o nepřekrucování dějin.To dokazují zfalšovanými dokumenty a mystifikací o údajném Stanném právu bez stanných soudů.Ono jde totiž o něco úplně jiného.Vedle Doškáře je hned Zbyněk Cincibus st.,jehož rukopis v tomto díle je evidentní.Podívejme se na jeho dílka na stránkách KČP.Tak kupříkladu akce nazvaná 64.výročí obrany republiky.Dole ještě soudruzi dodržovali zákonost na vrcholu,kde již byli sami,rozvinuli prapory s hákovým křížem
Nahoruhttp://www.klub-pohranici.cz/news/a64-vyroci-obrany-republiky/#img00010-jpg5
A protože bylo teplo obnažili se do triček s hajlujícími esesáky,Hitlerem a Henleinem apod.
http://www.klub-pohranici.cz/news/a64-vyroci-obrany-republiky/#img00020-jpg2
Pardon,samozřejmě omyl.To proto,že jsem se zamyslel,zda by toto bylo v Německu možné-propagovat zakázanou symboliku a masové vrahy.
Samozřejmě s jídlem roste chuť a tak nám pan Cincibus vysvětlí i poválečný vývoj citace...
Je třeba v této souvislosti se zmínit o skutečnosti, že touha po III. světové válce nebyla vlastní jen ukrajinským nacionalistům a hrdlořezům z wehrmachtu a waffen SS hitlerovského Německa, ale i občanům Československa jakými byli Mašínové, Paumer i doktorka Horáková, funkcionářka Československé strany národně socialistické ....
Svým ovečkám,specialistům na zločiny proti lidskosti ,také věnoval pan Cincibus místo ve své galerii
http://www.klub-pohranici.cz/news/z-besedy-s-lidickymi-zenami-v-den-pamatky-obeti-holocaustu-a-predchazeni-zlocinum-proti-lidskosti-27-ledna-2012-v-sale-budovy-oazy-v-lidicich-/#img00010-jpg3
Re: Tobě, Adolfe Hitlere, slibuji poslušnost až do smrti
18. Září 2012 - 7:24 | Josef Doškář
JT skutečně nemůže obhájit členství nacisty a esesáka doktora Trägera v NSDAP a SS.
Pan Semirád jako mladý muž chodil v té době s kamarádem do lesa na houby kde mj. nacházeli velké množství zbraní ( mj. objevili i sklad zbraní v jeskyni). Zbraně potom odevzdávali do místnosti umístěné v přízemí dnešního MÚ v NB kda byly vystaveny neodevzdané zbraně na zabíjení lidí.
Pan Semirád považuje JT za podvodníka a podezřelou osobu a po krátkém prvním setkání s nim přestal komunikovat. Mne pan Semirád před několika léty písemně sdělil výše uvedené svědectví. Jeho písemnou výpověď vyvěsím na nástěnce ČSBS ( tuto výpověď přednesl též na ZM). Svědectví pana Rosického i přednáška pana PhDr. Jindry na semináři o událostech v červnu 45 v NB dostatečně objasňují okolnosti a důvody proč bylo 8 provinilců popraveno.
JT skutečně v té době jako čtyřletý chlapec nebyl v NSDAP ani v SS. V té době se poválečnými událostmi zabýval jeho otec, který v roce 1946 nechal popravit, podle mého názoru, nevinou Němku Gebrtovou. Jeho otec žádal ministerstvo o zvýšený počet katů a o zvýšené diety pro tyto osoby.
NahoruRe: Tobě, AH...
19. Září 2012 - 10:29 | Jan Tichý
A máme tady ten kolovrátek znova!?
A jistý "Beran" už zase fabuluje (= lže)! Tichý žádné trestní oznámení nikdy nepodával (to je mimochodem oblíbená metoda vás - odpůrců).
Trestní oznámení státnímu zastupitelství v Hofu podal aktivní občan SRN, nikdo z rodin obětí - a taky bez jejich vědomí a souhlasu. Vyšetřování bylo zastaveno, protože podezřelí nežijí. Ten občan taky už zemřel.
Ale tohle všechno "Beran" & spol. dávno vědí taky...
P. S.: Kdyby z "článku o primáři T." autor i následní diskutéři vynechali propagandu, Heydricha, Hitlera, Norimberk, stanné právo, okolnosti borské "popravy", virtuální Annu Vogelovou, skutečnou udavačku Gebertovou, co kdy spáchal Tichý a jeho táta, kde jezdil Doškář, dokonce už i dr. Horákovou atd., z textu by zůstal jen zlomek, nemyslíte?
NahoruI to podivné svědectví pana Semiráda o primáři už jsem přece obšírně citoval ve svém článku!
Re: Tobě, Adolfe Hitlere, slibuji poslušnost až do smrti
18. Září 2012 - 8:52 | hillbill
Tradiční soutěž o poslední slovo, která nepřináší nic nového.
NahoruRe: Tobě, Adolfe Hitlere, slibuji poslušnost až do smrti
18. Září 2012 - 15:44 | Josef Doškář
Tak ještě jednou zlomek.
NahoruPan Semirád při odevzdávání v lese nalezených zbraní, svědecky potvrzuje,že neodevzdané zbraně na zabíjení lidí ( v době vyhlašeného stanného práva) byly vystaveny v místnosti v přízemí dnešního MÚ. Každá zabavená zbraň byla opatřena cedulkou, která uváděla jméno provinilce. Jeho písemnou výpověď vyvěsím na nástěnce ČSBS ( tuto výpověď přednesl též na ZM). Svědectví pana Rosického i přednáška pana PhDr. Jindry na semináři o událostech v červnu 45 v NB dostatečně objasňují okolnosti a důvody proč bylo 8 provinilců popraveno.
Pan Jindra potvrzuje, že události se staly v době vyhlašeného stanného práva a že provinilci byli odsouzeni podle stanného práva.
Proč zas lžete pane Doškář?
18. Září 2012 - 16:10 | moldavit
...že provinilci byli odsouzeni podle stanného práva.Tak už konečně předložte verdikt stanného soudu.Rozkaz pplk.Sekáče,který jste zfalšoval na- dle stanného práva -nic takového není.Nějaké Semerádovo svědectví je naprosto k prdu,protože svědectví a doličné předměty může posuzovat pouzze a jedině k tomu odpovědný soud.
NahoruStrčte si ty lži konečně za klobouk a na nástěnku ČSBS vyvěste názory svého spolubojovníka Cincibuse,jako že Gotwald byl hrdina,Milada Horáková chtěla 3.světovou a fotky s propagací hnutí směřujících k potlačení práv a svobod člověka
Ať lidi vědí o co jde a odkud vítr fouká.Pokud na to nestačíte,tak to tam mohu vyvěsit já.
Pane Waltře neslušnými útoky nic nevyřešíte.
19. Září 2012 - 11:36 | Josef Doškář
Nechápu proč do tohoto tématu zavlékáte paní Dr. Horákovou a znevažujete její jméno a osud.
NahoruMilada Horáková nechtěla třetí světovou válku, ale velmi důrazně trvala na odsunů Němců z pohraničí a moc dobře věděla proč. Jako mladá studentka s nadšením sledovala stržení Mariánského sloupu na Staroměstském náměstí v roce 1918.
M.Horáková
20. Září 2012 - 16:50 | moldavit
O účasti M.Horákové na akci opilce Sauera ,kdy český dav strhl jedno z největších děl baroka pod lživou záminkou o údajném pomníku Habsburků není oficielně nic doloženo.
NahoruNaštěstí nyní bude tento hanebný čin napraven.
Narozdíl od kolektivní viny prosazované komunisty to byla ČSNS,která trvala nikoliv na vině podle národnosti,ale konkretních činů.Retribuční soudy takto pracovaly.Z hodnocení P.Drtiny se mimo jiné dovídáme,že před ně byli i posíláni příslušníci SS.Ale nikoiliv všichni ale tzv.aktivní dle vyhodnoceného seznamu.Pokud by na tomto seznamu byl i A.Träger,jistě by to v Litoměřicích věděli. Cituji z projevu P.Drtiny..., z Německa kam mnozí ze strachu před spravedlivou odplatou uprchli, byli tito na podkladě Atlantické Charty a Moskevské dohody všemi našimi spojenci jako váleční zločinci našim úřadům a soudům ochotně vydáni. ...
Milada Horáková a členové ČSNS vydali také v květnu 1947 prohlášení k nezákonostem páchaném na německém obyvatelstvu a podepsali se pod Interpelaci v této věci.Dokonce chtěli odškodnění pozůstalým.Jenom nakonec,co také,JAKO VELICE PODSTATNÉ,zaznělo ve sněmovně
...nebo nebylo pokračováno v dalším příkoří, jehož porevoluční doba napáchala tolik, že je bylo nutno zahlazovati i zvláštním zákonem č. 115/1946 Sb., který českému národu dělá velmi špatnou čest...
Hájení válečných zločinů mne totiž rozčiluje,pane Doškáři
18. Září 2012 - 19:11 | moldavit
Doložte,jak proběhl stanný soud,když tvrdíte,že provinilci byli odsouzeni.Stanné soudy většinou probíhaly veřejně,takže by se o tom vědělo.A není o čem diskutovat.
NahoruJestli byli popraveni pouze z rozkazu velitele,tak je to stejný případ jako v Lidicích,Srebrenici a pod.Říká se tomu VÁLEČNÝ ZLOČIN.Pak taky není o čem diskutovat
A srovnejte si názory s panem kolegou Badatelem a Signatářem.Ten jasně píše,že Horáková si přála 3.světovou.
Kdyby Horáková žila,jistě by si přála tvrdý zákaz komunistů a jejich pochlebovačů.Na to vemte jed.
Re: Tobě, AH...
22. Září 2012 - 22:06 | Jan Tichý
Pane Doškáři, než vyvěsíte korunní svědectví pana Sermiráda ve vývěsce na náměstí, použijte laskavě logickou úvahu, nebo aspoň obyčejný selský rozum:
Nikdo nezpochybňuje, že tehdejší výrostek Semirád mohl donést nějaké zbraně na SNB. A že - možná - přitom zahlédl ve skladu NĚJAKÉ jiné střelné zbraně (na zabíjení lidí, jak vždycky dodáváte) s NĚJAKÝMI cedulkami o jejich původu.
Ale NENÍ MOŽNÉ, aby tehdejší výrostek Semirád taky zkontroloval, že na těch cedulkách jsou jména VŠECH OSMI 2. června zastřelených německých civilistů, protože ty lidi vůbec neznal a nemohl znát ani jejich jména, protože je vůbec nikdy neviděl (přišel přece z Poděbrad do Boru až šest týdnů po popravě). Kromě toho je dodnes přesvědčen, že A. Rachmanna zastřelili až později na nádraží Rusové - to viděl ve skladu i "jeho" zabavenou zbraň?!!
Nějak vám to oběma neštymuje, ale to už asi nikoho nepřekvapí...
NahoruUsvědčení lháři sami sebou..
23. Září 2012 - 10:49 | moldavit
je tak akorát parta kolem Josefa Doškáře.Pan Doškář sám vyrobil podvrh-Rozkaz pplk.Sekáče dle stanného práva,jak se může každý přesvědčit na stránkách www.Lidice.Originál nic takového neobsahuje.
NahoruDále neustále tvrdí,že za stanného práva se může střílet do lidí z libovůle nějakého velitele.To už je drzost největší,zvláště v NB,kde zasedal stanný soud odsuzující vzbouřence v Rumburku.Také v národě,který dobře znal vyhlášky...Ve smyslu nařízení říšského protektora byli odsouzeni stannými soudy...ale i osvobozeni....
Pan Doškář dosud žádný důkaz o takovémto nařízení soudu nepředložil.Explicitně tedy dodává,že za válečného stavu Rakousko-Uhersko či Německá Říše zakony dodržovaly,kdežto demokratická ČR v době míru nikoliv.Je to skutečná Hanba
Pro všechny slušné lidi jsou zde tito pánové evidentně za usvědčené lháře.Tedy až na marxisticko-leninský klub-KČP,složený z ortodoxních komunistů.Tito extremisté jim pochlebují,za což se jim odvděčují společnými akcemi
Re: Tobě, AH...
23. Září 2012 - 16:42 | Jan Tichý
Pánové Odpůrci, už zase se jenom točíme v kruhu... Abych to nějak uzavřel, položím vám jedinou řečnickou otázku, na kterou si budete umět odpovědět sami.
Spory kolem symbolického hrobu zastřelených Němců vypukly až po dvou letech od jeho instalace, kdy byl v Boru naprostý klid. Teprve v říjnu 2008 vyšel první kritický článek JD v měsíčníku. Když několik lidí nesouhlasně reagovalo, pokusil se (neúspěšně) u prokuratury prodej měsíčníku zakázat. Pak podal žalobu na autora jednoho z článků a na celou redakční radu měsíčníku pro pokus o rozvracení republiky. Rozdávali jste taky dvě propagandistické brožury do novoborských schránek a pan Nešpor zveřejnil na stránkách svého občanského sdružení vaši "celostátní" petici, která nepopisuje případ moc objektivně. Vaši právníci se snažili v mé novele odhalit propagaci neonacismu. Pan Stehlík sepsal další, 65-stránkový pamflet. Stěžovali jste si kvůli hrobu na ministerstvu obrany a na některých zastupitelských úřadech. Na ústeckou inscenaci jste si stěžovali na ministerstvu kultury. Podali jste další žalobu kvůli vaší novoborské petici, kterou jsem si vyžádal na MěÚ (a to byl JEDINÝ případ, kdy si mě policie ČR pozvala k podání vysvětlení - ale tím to taky zhaslo). O dalších žalobách a stížnostech možná ani nevím... Váš pohled neovlivnil ani historický seminář, kde jste závěry historiků a některé dokumenty i svědectví záměrně ignorovali. A nakonec to hlavní: první naše zastupitelstvo odhlasovalo souhlas s vybudováním symbolického hrobu, následující zastupitelstvo vydalo známé Prohlášení a ani to současné neshledalo žádný důvod, aby rozhodnutí z ledna 2006 revokovalo. Náhrobek jako gesto smíření stojí, novela se dodnes prodává, inscenace je po 18 reprízách stále v repertoáru Činoherního studia...
A teď ta otázka: Opravdu si myslíte, že jsem "lstivě oklamal a podvedl" všechny vyjmenované orgány a instituce, dokonce orgány činné v trestním řízení, plus novoborskou veřejnost i zastupitele, když veškeré vaše už čtyři roky trvající snažení má jediný výsledek - totiž nulu?
NahoruRe: Tobě, Adolfe Hitlere, slibuji poslušnost až do smrti
23. Září 2012 - 17:39 | Josef Doškář
Jiří Rosický ve svém svědectví potvrzuje fakt, že provinilců bylo osm a že u nich byli nalezeny zbraně na zabíjení lidí a proto museli být popraveni a že mu již tenkrát starosta Taisler tento rozkaz ukázal.
Skutečnost, že osm provinilců bylo popraveno v době stanného práva potvrzuje i PhDr. Jindra.
Pan Semirád povrzuje to co viděl na výstavce zbraní ve skladu, kde byly také vystaveny zabavené zbraně všech osmi provinilců.
Písemné svědectví pana Semiráda, a další zásadní dokumenty vyvěsím ve skříňce ČSBS. Dále tam zveřejním dokumenty o tom, jak otec Jana Tichého v roce 1946 žádal ministerstvo o zvýšený počet katů na popravu Němců se žádosti o zabezpeční diet pro tyto pracovníky.
Pomník -památník nacistů byl schválen podvodem a vy to sám, pane Tichý, velmi dobře víte. Nebyla splněna podmínka, s kterou byl vydán těsný souhlas ZM a to, že provinilci nebyli fašisté. Vaše prodloužená ruka Mgr. Lovecká oznámila ZM, že fašieté nebyli a že to může dokázat důkazy z archivů. Drzost a lež Mgr. Lovecké je do nebe volající, osoby, která i podle záznámů návštěv v archivu v ČL, v archivu vůbec nebyla.
NahoruProti pomníku stále běží petice, která je vyvěšena na stránkách občanského sdružení Lidice.
Pomník odsoudila řada politiků na př. M. Zeman , Jana Bobošíková, Radek John, Anděla Dvořáková, evropský poslanec Zahradil a další.