Dnes je 21. 11. 2024
svátek má Albert

Volby 2012

... kdybyste k nim měli co napsat...

Přehled témat

Komentáře

Re: Volby 2012

napadá mě jediné - fixy

Nahoru

Re: Volby 2012

Taky mám nutkání tykadlíkovat.

Nahoru

Re: Volby 2012

Obzvlášť, když mi tváře dvou rádobylevicových podvodníků nalepili na barák.

Nahoru

Re: Volby 2012

Pohlédnuli do budoucna, uzřím oranžovou záři nad sněmovnou. Bratrstvo modrý pracky si zastrčí ruce do naditých kapes a bude užívat nahromaděné bohatství. Tatíček Václav si nasadí červené brýle a začne snít o novém společenském řádu pro zubožený národ. Doktor Drát vybuduje další z početných odbojových skupin a založí stranu zaměřenou na boj s totalitním soc.kap.zřízením.
Předci se hromadně otočí v hrobech a státní dluh vyšplhá do závratných výšin.
Nebo se dohodnou, udělaj škatulata hebejte se a pojedem dál po stejný trati do pekel.
Český národ ještě neuzrál k rozhodujícímu kroku a tak nám nezbývá než skřípat zubama.

Nahoru

Re: Volby 2012

Skoro bych řek,že výše uvedený názor je zralý na smazání nebo podání trestního oznámení.Jinak ale dokládá jak blízcí si jsou bolševici a nacisti,byť si navzájem konkurují.I ty chudáky židy vždy semelou.

Nahoru

Re: Volby 2012

Růženíne,neber ho vážně.

Nahoru

Re: Volby 2012

A já se bavil. Jak přestávkami mezi reklamami, tak sjednocením se.

Nahoru

Re: Volby 2012

To asi nebude nenávist, vždyť svobodně kradou a demokraticky žvaní. Než nenávist, to spíš mají ze svobody a demokracie nesmírnou prdel.

Nahoru

Re: Volby 2012

Ono to nálepkování ("židovsko-kapitalisticko-enóniovsko-..." spiknutí) je takový myšlenkový prefabrikát. Skutečnost je příliš složitá na to, aby ji rozuměl každý, kdo má potřebu se zde vyjádřit. A tak místo myšlenky - prefabrikát. Rázem je jednoduchům jasno a nemusí se namáhat myšlením, natož otravným a pracným studiem.

Nahoru

Re: Volby 2012

K tomu nelze co dodat. Sběratel nálepek sám brzy přijde na to, že třídit nálepky do škatulek je sice hezká věc, ale vždycky mu nakonec zbývají ty, které nikam nepatří, nebo mají snahu vyhovovat dvěma škatulkám. Jednoduché není vlastně nic. Vždyť i ten Sókratés prohlásil: Vím, že nic nevím.

Nahoru

Re: Volby 2012

Propána. Nejhorší co nás může potkat, je to: ozbrojíme se a zatočíme s nima.
To už zkoušelo chytráků a svalovců, že potom nestačili funebráci kopat díry do země. Ono, když se začne jednou střílet, tak se to velice špatně zastavuje. Nakonec se zjistí, že nejvíc ztrát měla ta strana, která se nechala zmanipulovat.
Z politiků krev neteče, od toho mají svoje štváče a magory!
Já osobně nemám rád výběr ze dvou možností. To zavání nátlakem. Vždy se najde třetí cesta a ta nějak nebyla k mání.
Tak že bych prosil o třetí možnost.

Nahoru

Re: Volby 2012

Kdo si nevybere z dvaceti kandidujících stran, asi by měl přemýšlet o emigraci do nějakého státu, v němž vladne stran méně. Třeba jedna.

Nahoru

Re: Volby 2012

kaer morhen - už podle přezdívky to vypadá na člověka, co žije ve světě počítačových her a o realitě moc neví. Vše si zjednodušuje na svůj pistolnických svět. Z takových magorů se nejspíš stávají "Brejvici".

Nahoru

Re: Volby 2012

Při posledním sčítání se u nás dost lidí přihlásilo k víře rytířů Jedi. Pisatel z pevnosti Kaer Morhen by zase mohl založit Stranu zaklínačů a příště sestavit kandidátku. Pak by se mohli objevit Ilumináti a ze Slovenska se vrátit Benda se svými Vesmírnými lidmi. Takže těch možností může být Dezidere více.

Nahoru

Re: Volby 2012

No, to je teda síla. Myslel jsem, že po Norimberském tribunálu, kde soudili a odsoudili nacistické válečné zločince, už si nikdo přímo takto útočit nelajskne.

Nahoru

Re: Volby 2012

Evropa promeškala možnost investovat do vlastní budoucnosti a její zlatý věk končí. Země nedávaly peníze do výzkumu a vzdělávání, ale uplácely jimi voliče. Rozvoj tak místo starého kontinentu zažily Čína, Brazílie, Indie či Jižní Korea,
Zlatá slova našeho politika.Bohužel většinu lidí nepřesvědčilo ani 20 let o tom,že politici by měli spravovat obecné,společné věci a pracovat na budoucnosti obcí či státu.
Místo toho skáčou na sliby prospěchu pro vlastní kapsu.
Sliby typu Bobostrany...masivně zlevníme plyn,elektřinu a telefonní poplatky..musí být označeny za urážku soudnosti voliče.A ti,co přijdou s vizí kroků ,které se pozitivně projeví později,se dostanou do zastupitelských sborů.
Lidé také nebudou frustrovaní,že dali hlas těm,co jim naslibovali nejvíce a skutek utek.
Stejně je zajímavé,jak všichni nadávají na stát a zároveň na ten samý stát spoléhají.

Nahoru

Re: Volby 2012

Mirku, většina lidí dnes už nezná ani Norimberský proces, ani Norimberský trychtýř. Souhlasím, že mezi Kafkou a Kaerem to neprobíhalo právě košer. Rozhodně za to nemůže ani Sapkowski, ani praotec Abrahám.

Nahoru

Re: Volby 2012

Já vím Alane že je těch možností mnohem víc.
Mám ale takový dojem, že blázni, fanatici , sektáři a poblouzenci se nedají považovat za rozumnou možnost volby. Tito jedinci nejsou ale jen u zaklínačů, rytířů a Vesmírnejch. Máme je uhnízděné ve všech zákonodárných partách, od obecních, až po ty, s hlavama dotýkajících se nebes.
Jinač sem ten obyčejné Dežo co ničému nerozúmi :-)

Nahoru

Re: Volby 2012

Pokud jde o Norimberský proces, jeho neznalost nikoho neomlouvá (probíhal od listopadu 1945 do října 1946). Stejně jako nikoho neomlouvá neznalost zákonů. A jen taková zajímavost, všichni obvinění prošli i psychiatrickým a psychologickým vyšetřením. Nejnižší naměřené IQ měl Julius Streicher, vydavatel protižidovského plátku Der Stürmer. Tento lehký handicap ho však před trestem smrti provazem nezachránil. Právě to vytrvalé protižidovské štvaní v tisku (v médiích) bylo totiž důležitou součástí přípravy na bestiální vyvražďování miliónů lidských bytostí, které se provinily jen tím, že se narodily nesprávným rodičům.

Nahoru

Re: Volby 2012

To jsou prázdné fráze, že někoho neomlouvá neznalost Norimberského procesu nebo zákonů. Zákony vytvářejí takový nepřehledný maglajz, že se v něm nevyznají ani právníci či zákonodárci. A proč bych měl znát podrobně Norimberský proces podrobně? Důvod? Ano, stala se zvěrstva, ale oni nejsou Židé žádní svatoušci.

Nahoru

Re: Volby 2012

To není nikdo - leda by byl andělem nebeským. Ale že by to mělo ospravedlnit masové vraždění? Jak že je to v té Krylovově (nebo La Fontainově) bajce "Beránek a vlk?" P.s. někdy je prázdnou frází samo rčení o "prázdné frázi". Zvláště, když je někdo užije ve snaze bagatelizovat něco skutečně závažného.

Nahoru

Re: Nesouhlasím!

Někteří účastníci jako by tady popisovali nějakou docela jinou, totalitní zem. Proč ale odmítají vzít na vědomí, že už 23 let nesou taky svůj dílek odpovědnosti za to, jak dopadají naše SVOBODNÉ volby?

Například VeVerky jsou od nás ostatních na ulici k nerozeznání a nezmocnily se spoluvlády žádným pučem, byly legálně zvoleny (to ale Hitler na začátku taky). Taky výsledky studentských voleb "nanečisto" vyvolávají mrazení v zádech. Ačkoli to jsou v učebnicích sociologie a politologie dávno jasně popsané mechanizmy, významná část společnosti je nepoučitelná, zdá se.

(Přestávka v TV mezi reklamama - co to je?)

Nahoru

Re: Volby 2012

Pane Tichý, přestávkám mezi reklamami dobře rozumím. Špatně ale rozumím tomu, že mám nějaký dílek zodpovědnosti za voliče VV. Tedy asi také (podle vašeho příspěvku) dílek odpovědnosti na Nečasovu vládu, za pana Ratha a tak dále. Neměl bych mít spíš dílek zodpovědnosti za ty, které jsem volil? To mi, prosím, vysvětlete.

Nahoru

Re: Volby 2012

Nestačí jít jednou za čas odvolit. A pak jen co nejhlasitěji "nesouhlasit" s těmi politiky, které zvolil někdo jiný. Nebo dokonce vyhrožovat revolučním násilím.
Starší generace se pořád ještě zbavují psychických a morálních následků minulého režimu. Jak dlouho vodil Mojžíš svůj osvobozený národ po poušti? Sebevědomá občanská společnost se teprve vytváří. Rovnoprávné chování většiny k menšinám, nejen k těm národnostním, nám taky moc nejde.
Když někdo volí pidistranu, která opakovaně neuspěje, měl by pro ni zagitovat víc lidí, nebo by měl volit jinou, aby měl v politice své zástupce. Není pravda, že si nelze vybrat.
Atmosféru ve společnosti ovlivňuje každý svými návrhy a aktivitami, ale například i nenávistnými příspěvky do diskuze. Copak jsou politici nějaký jiný živočišný druh? MY a ONI už přece neplatí.

Nahoru

Re: Volby 2012

Já bych si většinový volební systém moc neidealizoval. A to i kdyby snad jinde fungoval. Ukazuje se, že u nás nefunguje mnohé, co jinde ano. Záleží totiž hodně na tom, co většina chce a jaká je. Jednak většina voličská, jednak pak ti zvolení, kteří si z titulu parlamentní většiny mohou prosadit, co se jim zachce. Například vhodně koncipovanými zákony zneškodnit opoziční mimoparlamentní hlasy, tisk, soudy, nezávislé kontrolní orgány, občanská sdružení. U nás by většinový systém mohl být způsob, jak parlamentním způsobem hladce opět nastolit totalitu. Všichni jsou znechuceni neustálými politickým tahanicemi a aférami. Ale furt to není to nejhorší, co by nás mohlo potkat!

Nahoru

Re: Volby 2012

Prosím o radu. Pane Tichý komu bych měl dle Vašeho názoru dát svůj hlas? Jak dlouho po volbách mám začít nadávat a jakým způsobem mám dát najevo své rozhořčení. Do agitace se rozhodně nebudu pouštět, na to nejsem školený.
S tím Mojžíšem si rozhodně nebudu lámat hlavu. Vodit někoho 40let po poušti, je dost pochybná věc. Starý Zákon je pro mne stejně věrohodný, jako Staré pověsti české. Jak dlouho putoval Praotec Čech, ten nás také údajně zavedl do země zaslíbené a nikdo neví jak dlouho mu to trvalo.
Prostě a jednoduše budu rád za ten stav věcí co tu máme, protože počítám s tím, že už nebude nikdy líp (po dobu mého života).
Dokud v této zemi budou platit špatné zákony, tak se nikam nepohnem ( nechci dělat seznam špatných a dobrých zákonů, protože to nemá smys).

Nahoru

Re: Volby 2012

Když strana dostane nejvíc hlasů ze všech (ale ne 51 %), záleží taky na jejím koaličním potenciálu, viz třeba KSČM v některých krajích, která ale už 20 let zbytečně ubírá hlasy autentičtější levici.

Pane kolego Dezidere, přece nechcete, abych vám radil, koho volit. Já už to za sebe (skoro) vím, ale každej jsme přece nějak jinej - a proto taky v kraji kandiduje 20 stran a hnutí. Pan Bárta se například snaží ze všech sil v i-novinách pomoci váhavým voličům, jako jste vy.

Mojžíše a spol. jsem připomněl proto, že například mládež, která nikdy dobrovolně=povinně nemusela chodit mávat divnejm strejcům na májových tribunách a která může volně jezdit po světě, se bude chovat jinak než její otcové a dědové, doufám. TGM taky plánoval na vybudování demokracie pár desítek let, které jsme ale nedostali.

Nebuďte idealista. Jestli víte o špatném zákonu (možná spíš o špatném paragrafu?), bombardujte senátora nebo poslance, napište to tady nebo do celostátních novin, svolejte demonstraci, založte občanské sdružení, spojte se s kandidátem strany, která má sympatický program... a až získáte podporu, paragraf se možná změní. Sám od sebe nikdy. Taky zvažte, že váš "špatný" zákon může někdo jinej považovat naopak za "dobrý".

Nebuďte takovej pesimista. Je mi 71, už kdysi jsem veřejně prohlásil, že se nám nikdy dřív takhle nežilo - a nemám na tom co měnit :o)))

Nahoru

Re: Volby 2012

Tak nějak. Kandidovat mohl každej. Volit taky. Většina ani nevolí nebo volí voly, tak se nedivme.

Nahoru

Re: Volby 2012

Ale jó klidně to pro mne udělejte. Poraďte.
Rozhodovat se, jak zvolit jednu z dvaceti stran, je pro mne skutečný problém. Pokud vím koho volit nechci, tak nemůžu jít odevzdat platný hlas.
Pokud bych byl idealista, tak by mne asi napadlo jít za poslancem a nebo senátorem. Leč naivní ideály už nejsou má parketa. Každodenní realita není nakloněná naději v lepší budoucnost.
Mluvím li o špatných zákonech, tak tím myslím v zásadě i špatné paragrafy. Trestní zákon je u nás velice špatný a nechápu, jak je možné ukládat za několikanásobnou úmyslnou vraždu trest pod hranicí 25let! Občanský zákon, který není sto rozhodova nestranně v otázkách menšin je špatný!
Tím chci říci, že pokud je v zákoně špatný třeba jen jediný článek, tak je zákon špatný.
A ještě jedna poznámka : kandidovat a volit nemůže každej!!!

Nahoru

Re: Volby 2012

Zkusím to jinak. Před třemi roky jsem napsal článek k eurovolbám, který takový návod pro voliče obsahuje:
http://www.i-noviny.cz/terezin-lisabon-a-eurovolby-21851
Jde to aplikovat obdobně i v krajských volbách.

Bohužel, v archivní podobě článku chybí první tři řádky textu:
Pro inspiraci jsem nedávno znovu otevřel brožuru „Jak si terezínští heftlinkové představovali, že bude vypadat československé státní zřízení“. Její obsah se formoval při debatách „za dlouhých, tmavých večerů a nocí, kdy nesvítila... v terezínských kasematech ani jediná žárovka..."

Pane Bárto, jestli si toho tady všimnete, nešlo by s tím něco udělat? Stejná chyba (úvodní textík pod titulkem chybí) je naprogramována u všech archivovaných článků.

Nahoru

Re: Volby 2012

To neovlivním, dnes běží i-noviny v úplně jiném režimu než kdysi.

Nahoru

Re: Volby 2012

K tomu praotci.Mám dojem,že po vládě Karla IV. český národ buďto úpí,nebo se chová jak utrženej ze řetězu.
Co nám chybí?Politická kultura,která se v demokratických zemích formovala po desetiletí.Po první generaci polistopadových politiků,pracovitých zapálených lidí,ale také mnohdy naivních snílků přišla generace schopných-všehoschopných..Ti pochopili,že politika je jednak dobře placenej byznys,kde mohou honorovat sami sebe a ve spřízněných firmát prosít veřejné zakázky tak,že něco vypadne ještě pro jejich kapsu.Politici,kteří se tomu vzepřeli,byli "vyškrtnuti" většinovou politickopodnikatelskou loby.Důvod se vždy najde.Znechucené opovrhované veřejnosti se bohužel nikdy nepodařilo nic než výkřiky do tmy,kterým se smáli.
Co teď?Já už nevolím žádná politická sídla ať už v Lihovém domě nebo Polygon Housu.
Budu volit komunální politiky a prověřím si zda ve svých obcích jsou hodnoceni dobře lidmi,kteří je přímo znají.Jinou zpětnou vazbu nemám.
Jinak všimli jste si,že politické spektrum zde od KSČM,ČSSD,ODA,Lidovci až ODS nám vytvořili členové elitního střediska KSČ -Prognostického úřadu,který vedl agent KGB Koercher?Taky užitečná informace.

Nahoru

Re: Volby 2012

To je ten agent, co z něj velký kritik současných poměrů Kraus udělal ve svém televizním pořadu hrdinného rozvědčíka?

Nahoru

Re: Volby 2012

Kraus to potřebuje mít u Klause dobré.Náš prezident se totiž netají tím,že Koerchera kopíruje svoji vizáží.Tak se v něm vzhlídnul.

Nahoru

Re: Volby 2012

Mám v tom trochu hokej. Koerchera kopíruje svou vizáží prezident nebo Kraus? A vzhlídnul se prezident v Krausovi nebo v Koercherovi. Nebo se vzhlídnul Kraus v prezidentovi či v Koercherovi? Oni jsou ti bývalí agenti strašně mazaní. Většinou to hráli na obě strany a uměli měnit i vizáž.

Nahoru

Re: Volby 2012

Áááno, prognosťák a jeho ovečky mám v hledáčku od dob "soudruhů-gumáků" na TV Nova. Jak jim to tenkrát slušelo a jak sme se jim smáli. Dnes se smějou oni nám! Souhlasím s volbou komunálních politiků růženíne, je to jediná cesta.

Nahoru

Re: Volby 2012

Karel Koecher-více k pořadu
http://www.karelpacner.cz/?str=hom&id=167&n=kdo-je-karel-kcher
Jinak jednou se ptali,kdo koho kopíruje a přiznal se Klaus.Dost mne to šokovalo.

Nahoru

Re: Volby 2012

Nojo,volby.Tak mě napadlo,jak jsou ti lidé z bilboardů drzí.Oni už dopředu počítají s tím,že je někdo bude volit a ještě se usmívají.Pořád se cpou někam,kde je nikdo nevítá.

Nahoru

Re: Volby 2012

Myšlenky už jsou za zenitem, dnes se láká na sexappeal. Loni VV, letos dokonce růže. I když - veverky byly lascívní, letošní růžička mateřská.

Je vybráno!

Nahoru

Re: Volby 2012

Ještě že si můžeme vybrat barvu fixu.Které zlo vybereme?Kterou lež? Samozřejmě že menší.

Nahoru

Re: Volby 2012

Pozor, zlo i dobro oscilují. Vše je v pohybu!

Nahoru

Re: Volby 2012

Zahradníku,já taky.A taky jsem mu je zkusmo vytvořil.Sluší mu.Napsal jsem mu,že jeho a jeho stranu volit nebudu.Pozval mě na besedu :-)

Nahoru

Re: Volby 2012

Ví jak se jmenuju i odkud jsem.Možná zítra přistane před barákem jeho eskadrona .-))

Nahoru

Re: Volby 2012

Pokusím se poopravit "tykadlový mýtus", který média stvořila o bývalém řidiči Smetanovi a ujímá se už i na okrese CL: on totiž taky na plakáty psal cosi o "podvodnících, lhářích a prostitutkách" - a to by vadilo každému kandidátovi.
Kromě toho pak pohrdal soudem i právním řádem, a tím si ostřejší trest zavinil sám.

Není žádný hrdina, jen tak trochu podivín. Kdyby takových byly milióny, stát by přestal fungovat a živořili bychom v anarchii :o)))

Nahoru

Re: Volby 2012

Pane Tichý,kandidujete?

Nahoru

Re: Volby 2012

Ó nikoli, to by byl v 71 letech hazard s důvěrou voličů. Vždyť ani nemám jistotu, že budu příští rok schopen další prázdninové cesty někam ven.
A ani na to nemám povahu táborového řečníka, odjakživa radši píšu.
Ale Šedou Eminenci virtuálního gangu KMTVK dělám docela rád...

Nahoru

Re: Volby 2012

Pane Tichý, to, že o politicích napsal na plakáty vulgární výrazy je jeho názor. Politik je veřejná osoba a jestliže se vystavuje na plakátech, tak musí počítat i s tímto. Když má někde plakát třeba nějaká kapela a někdo ji přimaluje vousy nebo brejle a nebo tedy tykadla, tak ho určitě nepožene před soud.
Já s ním souhlasím a o některých (je jich většina) si myslím i horší věci.
Ještě jste mě rozesmál tím "to by vadilo každému kandidátovi", tak ať se sakra chovaj a jednaj tak, aby jim tohle nikdo na plakáty nečmáral!

Jinak pro každého, kdo chce volit doporučuji následující článek. Velmi poučné:

http://www.informacezbrna.cz/clanky/spolecnost/utajena-revoluce-na-islandu-7113.html

Nahoru

Re: Volby 2012

Mám výhodu (nebo nevýhodu?), že jsem ve věku, ve kterém chápu názor pana Tichého, ale současně chápu i názor Karla.73.

Chápat je jedna věc a cítit druhá. Cítím to, setsakra, jako Karel.73. A šel bych ještě dál: dehet a peří na ně!

Nahoru

Re: Volby 2012

ale tykadla taky !

Nahoru

Re: Volby 2012

Tak to raději k volbám nechoďte.

Nahoru

Re: Volby 2012

Neudělali jsme žádný terno s ODS,ani s ČSSD,neuděláme ho ani s KSČM.Dostali jsme se do jakési bažiny,plácáme se v ní a nemůžeme se dostat ven.Okolo se houfují zachránci z různých pidi stran,ale i pod nimi se začne časem půda propadat.Babo raď!

Nahoru

Re: Volby 2012

Člověče zahradnická, neházejte mě do pytle s komunistama.

A pro všechny ostatní, zkuste si přečíst ten článek pod odkazem, který jsem dal do minulého příspěvku, není to ani moc dlouhý. :-)

Nahoru

Re: Volby 2012

Pane Zahradník,budete volit KSČM,nebo KSČ?Přes odkazy na pana Cincibuse jsem se dostal k tomuto
http://www.ksc.cz/
Je to teda síla,ale jdou do voleb.Počtěte si o Vítězném únoru,hrdiných milicionářích,Zlatém Gotwaldovi,velikánu Stalinovi,kontrarevolučních silách atd
Mají také heslo-JEŠTĚ NESLIBUJEME,AŽ BUDEME MÍT MOC.
Aby jste se nedivil ,co jste zasel.

Nahoru

Re: Volby 2012

Hitler taky posledních 60 let nikomu neublížil. Neměli bychom ho rehabilitovat?

Nahoru

Re: Volby 2012

Už to oblbování začíná - Politika začíná doma víc než si myslíte,TOP 09,30.027.000.00 Kč,Pozvěte si domů vašeho kandidáta... (To bych si řádně zasvinil kvartýr),Prosadili jsme správnou věc...

Nahoru

Re: Volby 2012

Roubovalo se a zmlazovalo v r.1968.Pamětníci mi dají za pravdu,že se ty rouby nějak neujaly,protože komunisti jsou nereformovatelní.I další snaživec o komunismus s lidskou tváří Gorbačov je považován za zrádce spravedlivého řádu.Vždyť si to tam přečtěte.

Nahoru

Re: Volby 2012

Prosadili jsme správnou věc.Bohužel to slouží jako zdroj sarkasmu.Že se za tím skrývá nárůst příjmu menších měst a vesnic o 25% na úkor Prahy a velkých měst,to už je vedlejší...
I Česká Lípa dostane o 30mil.navíc

Nahoru

Re: Volby 2012

Ještě jste mě rozesmál tím "to by vadilo každému kandidátovi", tak ať se sakra chovaj a jednaj tak, aby jim tohle nikdo na plakáty nečmáral! - píše Karel.73

Háček je v tom, že do voleb jdou mj. skutečně i takoví KANDIDÁTI, kteří ještě v politice ani nebyli. Neprosazujete náhodou kolektivní vinu? Nezdá se vám to trochu (spíš hodně) nespravedlivé? Copak neznáte žádné slušné politiky? I tady v i-novinách někteří panu Bártovi už odpověděli...

A uvědomujete si vůbec, že podobným tvrzením jen předem odradíte všechny nadějné a slušné lidi, aby radši do politiky vůbec nelezli? A že tím jen prodlužujete stav, který se vám nelíbí?

Jak se to teda má podle vás změnit, když ne tím, že MY VOLIČI budeme informovanější a rozvážnější? To je ovšem pravý opak, než volit KSČM. Viděli jste už nový film noir z let měnové reformy (Ve stínu)?!!

Nahoru

Re: Volby 2012

A ještě něco pro kolegu Zahradníka, že to šlo taky trochu jinak (kdysi jsme si o tom povídali s panem Bártou):

Když jsem šel volit poprvé, máma mě instruovala: Půjdeš tam, ukážeš občanku, oni ti dají ten papír a ukážou, kam ho máš hodit. Tak jdi, a hlavně žádný blbosti! No a já to tak udělal, jako všichni. Jenže jsem se pak styděl a do dalších voleb se mi to rozleželo.
Znám lidi, kteří se v den voleb doma zamkli nebo prchali někam na chalupu, aby je komise s urnou nevypátrala. Jeden známý tvrdil, že předstírá volbu, ale lístek schová v rukávu, měl jich doma už celou sbírku. Rozhodl jsem se volit ve smyslu zákona. Chodil jsem pak už zásadně za plentu (i když to byla obvykle zacházka do nejzastrčenějšího kouta), proškrtal jsem kandidáty Národní fronty (někdy bylo nutné vrátit se ke komisi pro tužku, protože za plentou nebyla) a pak jsem normálně odvolil, jako to děláme dnes.
Protože jsem se tím netajil, známí mě strašili, že je za plentou skrytá kamera, že mě určitě zavřou, vyhodí ze školy atd. A vidíte, manželka volila stejným způsobem a neodseděli jsme si kvůli tomu ani den. Dokonce na vojně, kde z několika tisíc záklaďáků, kteří manifestačně napochodovali k urně, jsme šli za plentu tři, si pak náš velitel s Ústavou v ruce postěžoval inspekci z ministerstva na nevhodné šikanování a byl klid. To bylo ještě za Novotného. Kdyby nás tak volilo víc, možná nemusel ten pokrytecký režim vydržet ještě dalších dvacet let.

Nahoru

Re: Volby 2012

Takže tím, že si nemyslím, že pan Smetana je kriminálník nebo tím, že bych mohl počmárat předvolební plakát odrazuji slušné politiky nebo lidi co v politice ještě nejsou?

To snad ani nemůžete myslet vážně!?

Nahoru

Re: Volby 2012

Souvislost byla někde výše, ale neví někdo (zcela vážně), kde asi, ve kterém sejfu, je spisová složka současného pana tzv. profesora Václava Klause, který dle pamětníků a sousedů je z komunistické rodiny? Vycházím z veřejně dostupných pramenů, což doplňuji pro případ trestního stíhání za hanobení hlavy státu... Pravda, takových ve vedení státu,vlády a stran (velkých i malých) máme tucty tuctů a více!

Nahoru

Re: Volby 2012

Hlava státu už se snad hanobit může, ne? Je to jen výtržnictví.

Nahoru

Re: Volby 2012

Tak včera nám ve schánce pošta nadělila volební lístky. Vzal jsem to poctivě, list za listem. Protože sleduju politické dění, tak mám základní přehled. Nejdřív roztřídit na nepřijatelné a teoreticky možné. V koši bylo hned pár cárů: ODS, ČSSD, TOP09, "dělníci" a Bobošíková. Potom všechno co zavání "demo. a soc.", EU a křesťanstvím. Pročetl jsem jména, povolání, věk, tituly a bydliště. Pořadí na kandidátkách a příslušnost (straník nebo nestraník) a bylo hotovo. S hrůzou v oku jsem zjistil, že mi tam zůstala ležet KSČM. Proboha 23let po sametovém převratu a já mám jedinou možnost, volit rudou pakáž! Kam jsme to dopracovali. Je mi z toho na zvracení!

Nahoru

Re: Volby 2012

Zbyla mi Pirátská strana a tak jsem zajuchal, jak mladou duši mám!

Nahoru

Re: Volby 2012

Mě zůstaly čtyři kousky -Dělníci,Komunisti,Starostové a Zemanovci,takže mi asi opravdu nezbyde nic jiného,než tam vhodit tu prázdnou obálku.

Nahoru

Re: Volby 2012

Určitě svůj postoj ještě přehodnotíte,uspořádáte priority a jako slušná občan se k volbám dostavíte s plastovou pistolkou :-))

Nahoru

Re: Volby 2012

Velmi mě pobavil billboard před Lípou - je na němkončící ministr Drábek, ukazuje na Martina Půtu a říká něco ve smyslu "Lidé, na které se mohu spolehnout." Chvíli jsme přemýšlel, jestli to není antireklama, ale asi ne, jen asi někdo zaspal dobu.

Nahoru

Re: Volby 2012

Škoda, že IN neměly anketu (myslím klikání hlasů) stran voleb. Klikali bychom počty hlasů, kdo ví, třeba by náš odhad byl vypovídající. Z uvedeného navrhuji redakci anketu k prezidentským volbám, ke všem potvrzeným kandidátům. Možná si zvolíme regionálně svého prezidenta...

Většina čtenářů to zjistí až po probuzení, ale již před několika minutami se mediálně "profláklo", že současný prezident Klaus a kandidát na nového prezidenta Zeman, uzavřeli za účasti svědků (prý pan Jakl a eminence Duka) tajnou partnerskou smlouvu o registraci! Podmíněna je rozvodem obou jmenovaných. Budoucí pan prezident Zeman vyslovil souhlas, že registrovaný partner Václav bude aktivně politicky pracoval dle zvyklostí z USA jako víceprezident.

Podle nejmenovaných avšak mimořádně důvěryhodných zdrojů, toto osobité české řešení vyvolalo v zasvědcených kruzích značnou úctu a obdiv. Údajně již jsou dvě podání na udělení Nobelovy ceny míru pro Václava a Miloše za přínos lidstvu na úseku mezilidských vztahů, partnerského porozumění a příkladného rozvoje těla a duše...

Nahoru

Re: Volby 2012

Mě je Pirátská strana sice nejsympatičtější, ale pokud vůbec půjdu volit, zas budu kroužkovat přednostně lidi ze Zákup, ač jsou na nevolitelných místech. Obecně stranám už nevěřím, a krajská zastupitelstva (žrout našich peněz) bych dal zrušit.

Nahoru

Re: Volby 2012

napůl s cikánama :-)

Nahoru

Re: Volby 2012

co tomu říká jeho rodina?

Nahoru

Re: Volby 2012

Jeho rodina se jmenuje Boráci Borákům

Nahoru

Re: Volby 2012

Dobrý den pane Bárto,
byl to jeden z velkého množství falešných billboardů, které umístila oficiálně neznámá (neoficiálně ČSSD) konkurence po celém Libereckém kraji, aby Starosty pro Liberecký kraj poškodila.

Nahoru

Re: Volby 2012

To si laskavě vyřiďte vy "politici" mezi sebou a netahejte do těch vašich machinací normálního člověka.
Zajímavý dotaz: Pokud má daň s cigaret odradit lidi od kouření a daň z alkoholu odradit lidi od pití,potom absolutně nechápu daň ze mzdy! :-;

Nahoru

Re: Volby 2012

Já bych ty billboardy zakázal, stejně na takové pindy slyší jen blbci. Strany dostanou za volby peníze a pak je doslova rozfrcaj. Anebo nevidím jako nutné dávat za volby stranám peníze. Stále chcete, aby lidi šetřili, ale všude je vidět jen mrhání veřejnými prostředky. Jestli to udělala ČSSD, tak se u mě dostává na úroveň Dělnické strany - strany, kterou slušní lidé nevolí.

Nahoru

Re: Volby 2012

Kdyby šlo jen o desátky z voleb, teď se ukazuje, že celé volební kampaně ODS a ČSSD jsme financovali přes pandury a další předražené zakázky.

Nahoru

Re: Volby 2012

Takže se pak nedivme,že někdo volí Dělnickou stranu.

Nahoru

Re: Volby 2012

Dal bych otazník. Taky by mě zajímalo, jestli je to jen přání otcem myšlenky. Minule se přece ukázalo, že za falešnými výlepy stál jednotlivec z VV ... no ale ten to taky jen na sebe mohl vzít, aby Veverkám nějak prospěl.

Nahoru

Re: Volby 2012

Vyloučit se nedá nic. Pachatelem může být i zahradník. Nebylo by to poprvé.

Nahoru

Re: Volby 2012

Například Zahradník alias Rupert von Kratzmar působil kromě botanických pokusů v mnoha oborech trestné činnosti.

Nahoru

Re: Volby 2012

Náš Liberecký kraj není jednoduchý. Pozorně jsem četl názory pana Bárty a všech zde zapojených komentujícících...Stále nevím! Pokud bych byl na nějaké kndidátce, tak lobuji za sám sebe! Nejsem! Každý hlas má smysl, tak kam a který!?

Nahoru

Re: Volby 2012

Nám dnes hodila hrách na stěnu ČSSR.

Nahoru

Re: Volby 2012

Protože k mému údivu tady chce někdo ZASE volit komunisty, ocituju z nedávného varování bývalého komunisty Pavky Kohouta v MF Dnes. Právě on moc dobře ví, o čem je řeč:

„Vinen není systém, ale chybující jedinci!“ dušovali se komunisté, vysvětlující tím jak hospodářské neúspěchy, tak šibenice a gulagy.
„Vinni nejsou chybující jedinci, ale systém!“ volají jejich dnešní agitátoři nejen na adresu kapitalismu, ale demokracie samé.
Měl by se troubit alarm! Nelze pasivně doufat v morální převahu demokracie, když je známo, že vždy znovu prohrává boj o existenci právě svou sametovostí. Mnozí lidé už zas počítají s jejím zpuchřením a mezi ně patří i současní komunisté. Rozdíl přitom nelze přehlédnout: Demokracie je samoočistná, dovoluje společnosti každé čtyři roky volit korigovaný směr. Totalita je věčná až do další revoluce či války a k moci se dostává opakovaně proto, že nová generace nezná její zločiny a táhne za jejími vábničkami naivně jako děti z Hameln za Krysařem…

Nahoru

Re: Volby 2012

Co to znamená chybující jedinci? Předsedové partaje, kteří se v dobách totality strachovali stanického trestu ze strany okresního či krajského výboru KSČ. Dnes jsou titíž soudruzi neomezenýmy pány nad životy zaměstnanců firem, které sprivatizovali pod dohledem tatíčka ekonomického poloboha. Dnes se ovšem nechybuje, dnes nás dohání k úpadku světová krize. Hospodářské neúspěchy tehdy a dnes se nedají vůbec srovnávat. Šibenice a počet dnešních sebevražd? Náprava zločinců , tresty za zlodějny a násilnosti?
Demokracie, socialismus a světový mír jsou jen slaďounká slovíčka pro chudé! Realita světa je o něčem jiném. Člověk člověku vlkem. Kdo se nepodřídí bude nemilosrdně rozemlet v duchu platných mafiánských pravidel.
Jo a jak se prosím projevuje samoočista demokracie. Jak dlouho takový proces trvá? Pokud bude slušný člověk před lumpem v nevíhodě tak nic nezmůžem.
Co si vůbec mám myslet o nejlepší demokracii na světě (USA), když jenom loupí, vraždí, znásilňuje a vydírá. Jsou úplně stejní, jako ty nejhorší totality z minula.
Pokud budu srovnávat "zlého"ex.prezidenta Husáka s kdejakým dnešním vrcholným politikem, tak mi připadá, jako něžňounký beránek. Jeho projevy 1.ledna mě neskonale krásně houpaly na vlnách humoru
"Sudruhovja a soudružky". Proti tomu "naše země nevzkvétá", je slabota.
V pátek u voleb, to bude zas jak mnohokrát před tím. Naděje a po ní trvrdý dopad na holou zem.

Nahoru

Re: Volby 2012

Kolego Dezidere, bohužel jste vůbec nepochopil smysl citovaného sdělení: svobodné volby jsou MOŽNOST, jakou nám ten váš "něžňounký beránek" G. H. desítky let neposkytl. Máte asi trochu vadnou paměť, když se vám vybavují "vlny humoru" (například "smeteme ich ako špinavú penu", co říkáte)?

Váš černej pohled na svět vám teda vůbec nezávidím, asi se vám nežije lehce. Zamyslel jste se někdy nad tím, že to nemusí být jen vina toho zlého světa a lidí okolo vás?

Informace o USA jste nejspíš čerpal z nějaké propagandistické brožurky v rudých deskách?

Nahoru

Re: Volby 2012

Hmmm. Tak že svobodné volby :-) , to je taky dobrej humor! S tím Husákem jste to očividně nepochopil. Pro Vaši informaci, do ukončení jeho první funkce (kojence) vydával skřeky. Poslední projevy si nechával často psát od někoho jiného."Špinavů penu" nebudu komentovat. Asi jsem měl použít razantnější příklad. Bojlery od Jakeše, nabo rozhovor V.Biĺaka pro časopis Der Spiegel z října 1985. Vy se asi nebavíte černým humorem.
Černý pohled na svět nemám pořád ale rozhodně nenosím růžové brýle.
USA a propaganda??? Dovolte abych se ze srdce zasmál :-)))
Mírové válečné akty po celém světě, potoky krve, vměšování do cizích suverénních států. To Vám nestačí? Co čtete za informace že jste z té jejich demokracie tak na větvi.
Jestli někdo masíruje svět propagandou, tak jsou to zrovna amíci. Kde nestřílí, tak tam dodávají zbraně. Kdyby měli svatozář nad hlavou, tak by přeci neměli tolik nepřátel.
Ještě mi pane Tichý něco napište ať máte poslední slovo, slibuji Vám, že už se k tomu nebudu vyjadřovat.

Nahoru

Re: Než půjdeme volit,

dal bych ještě poslední slovo Bohumilu Doležalovi. Jeho komentář "Chvála polistopadového režimu" za zamyšlení rozhodně stojí:
http://bohumildolezal.lidovky.cz/texty/rs2806.html

Aspoň závěr článku na ukázku:
"Převrat znamenal návrat k hodnotám, na nichž stála naše společnost v minulosti, k příkazu lásky k bližnímu a k tomu, že bližní je i nepřítel (a proto není slušné ho např. vyhazovat z oken). Podařilo se obnovit základní občanská práva a svobody, tradiční politiku, postavenou na politických stranách, dát prostor soukromému vlastnictví a svobodnému podnikání. ... To nejsou žádná abstrakta, týká se to i praktického života každého z nás: neexistuje např. žádný numerus clausus v zaměstnání, na školách a při vystupování na veřejnosti. Kdyby toho všeho nebylo, sdíleli by dnes pánové Popelka, Smetana, Vondrouš, Viewegh, Dyk ad. společnou ubikaci někde na Špilberku.
Režim má pochopitelně velké slabiny a nedostatky. Souvisí to s tím, že lidé, kteří jej budovali, jmenujme jen ty nejčastěji uváděné a patrně nejvýznamnější, Václava Havla a Václava Klause, byli obyčejní smrtelníci a jako takoví měli veliké chyby. Je třeba je věcně kritizovat. Ale polistopadový režim má základní výhodu: je reformovatelný. Je otevřen havlíčkovské a masarykovské tradici, politice reforem.
Proto je dnes třeba ze všech sil bránit polistopadový režim. Bohužel, jak se ukazuje, ho musíme bránit především před námi samými."

Nahoru

Re: Volby 2012

Můj názor.
Kdo chce, může s ním nesouhlasit. Byla nám dána naděje na lepší zítřek v podobě nekrvavého převzetí moci. S Gorbačovem a jeho perestrojkou za zády nám byla svěřena možnost volby, jak se zachováme k naší "rudé" partě. Nikdo nikoho nevěšel a nevyhazoval z oken. Kdo mohl ale tehdy tušit, že karty byly už dávno rozdány. Demokratický směr byl záhy pokřiven novou garnitůrou papalášů. Cítíme se svobodně a spokojeně?
Za 23 let budování nové společnosti nám strpčují život politici, kteří hledí hlavně na svůj prospěch. Pořádkové jednotky zasahují proti rozhořčeným občanům, armáda bojuje v cizích zemích a základní lidská práva jsou jen pro někoho. Stala se z nás popelnice evropy, konzumujeme jedovaté potraviny, pijeme nápoje prošpikované chemií a mladí lidé se zdráhají zakládat rodiny (rodina je základ státu, to platilo a platí dál).
Budujeme tuto zemi a lidská práce k tomu nestačí, máme utažené opasky a dluhy státu stále narůstají. Dřeme jak "Bulhaři" a daně lezou pořád nahoru.
Ptám se tedy, jak dlouho to ještě vydržíme???
Svobodné volby (základ demokracie) nám umožňují projevit pouze přání na změnu ale prakticky potom ničeho nedosáhnem.
Já osobně k vobám chodím a pokaždé jsem sklamán. Změny k lepšímu se nedostavují a budoucnost je nejistá.
Odcházám naplnit své občanské právo a jdu do volební místnosti odevzdat hlas.

Nahoru

Re: Volby 2012

Oba komentáře jsou dobré.Od B.Doležala je asi nejpřesnější , že stát musíme bránit před námi samotnými.Já bych počátek posunul už do první republiky.
.Česká kotlinka byla výkvětem Evropy jak v průmyslu,tak zemědělství před 1. světovou válkou,pak to jde jen s kopce.Ti,kteří zdarma a dobře vládli Zemi koruny české,jsme odstavili.Pod lží o nápravě Bílé Hory bylo zničeno vyspělé zemědělství,které dostalo následně další prdu kolektivizací po sovětsku.Dodnes nejsou zemědělci konkurence schopní.
Polozestátněné podniky byly záhy po po vzniku republiky tunelovány,afery stíhaly afery,hospodářskou krizi politici nezvládli snad jak nikde v Evropě.Vývoj po r.1948 radši nehodnotit.A ani po r.1989 nebylo na co řádně navázat.Lži o báječné první rep.neberu.
A proč jsou lidé po volbách zklamáni?Díky dřívějším i dnešním socialistům a jejich demagogii o všeobjímajícímu státu většina našich voličů tomu státu podlehla.Kde jsou naši předkové,kteří spoléhali na sebe,svoji rodinu,max.obec a ten stát až tak nepotřebovali?A šlo to.
K volbám se chodí ne proto,aby jsme dali hlasy těm,co chtějí odpovědně spravovat zemi,ale těm,co nám nejvíc naslibují.Poslední 30.korunová tsunami toho byla jasným důkazem.30 korun se jaksi konalo chvíli a co zbylo?
Nedivte se zklamání.Zázraky se nedějí.

Nahoru

Re: Volby 2012

Člověk může jít volit nebo nadávat na internetu. Já chodím volit. A kromě "zločinecké pakáže" jsem na kandidátkách našel i spoustu slušných lidí, učitelů, lékařů, drobných živnostníků, lidí z nevládek, kteří nezištně něco dělají pro lidi a pro společnost, .... Kdo chce, slušné kandidáty najde a zakroužkuje. Stačí, aby dostali pouhých 5 % preferencí a posunou se do čela kandidátky.

Nahoru

Re: Volby 2012

Jasně.Všechny je najdeme v telefonní budce na dolním konci Václavského náměstí :-D

Nahoru

Re: Volby 2012

.....našel i spoustu slušných lidí, učitelů, lékařů, drobných živnostníků, lidí z nevládek, kteří nezištně něco dělají pro lidi a pro společnost, ...
Je otázka ,koho tam chceme mít.Myslíte,že tito lidé jsou také zkušení manažeři schopní efektivně spravovat miliardy,které jim voliči svěří?

Nahoru

Re: Volby 2012

hlavně ti z těch nevládek,co jsou přicucnuti na státní prs! Ty bych do kategorie učitelů,lékařů a živnostníků,jakož i dělníků netěsnal.

Nahoru

Re: Volby 2012

Co máš proti nevládním organizacím? Vždyť spousta z nich dělá užitečnou práci. Slyšel jsem například o jedné, která se zabývá prevencí používání kondomů v nočních podnicích a také se stará o zdravotní prevenci prostitutek.

Nahoru

Re: Volby 2012

Stále lepší ti jmenovaní, než nějaké rychlokvašky, co si dodělávají vzdělání při těch náročných funkcích. Nevěřím těm sportovním manažerům, absolventům JAK či Metropolitní univerzity. Lékaři a učitelé mají aspoň standardní vysoké školy.

Nahoru

Re: Volby 2012

A dovolí si někdo nějaký tip na vítěze? Myslím, že bude větší maglajz než minule a moc se nedá odhadnout výsledek. Snad jen mizerná účast. Zkusím zatipovat: ČSSD 28 %, KSČM 19, ODS 15, Starostové 9, Změna 7 a Topka s odřenýma ušima projde jen tak tak.

Nahoru

Re: Volby 2012

Levice v součtu skoro polovinu hlasů? Nevidíte to moc černě?
A nepodceňujete starosty?

Nahoru

Re: Volby 2012

kondomy.cz,30%

Nahoru

Re: Volby 2012

Pane Kafko, osobně též příliš nevěřím jmenovaným vysokým školám, nemám důvěru k úrovni těchto škol a ani k úrovni jejich absolventů. Svého času, pokud se nemýlím měla Univerzitu JAK (mimo jiných) v hledáčku akreditační komise, výsledek jsem žel nezaznamenal... Je obdivuhodné a svým způsobem i vypovídající značné množství absolventů Univerzity JAK v našem regionu (specializace andragogika čili vzdělávání dospělých) a to především z řad volených funkcionářů měst a obcí, vedoucích pracovníků samospráv, ředitelů příspěvkových organizací atd. Náročné profese a funkce svědomitě skloubili s neméně náročným studiem... Naštěstí většinu studia absolvovali přímo v České Lípě! Co dodat...

Nahoru

Re: Volby 2012

Tak pomalu popřejme panu Mirkovi k výsledku v krajských volbách.

Nahoru

Re: Volby 2012

Pokud se dohodnou Změna, Půta a ODS, může to být lepší než doposud. Pokud se dohodnou... A pokud levice nebude mít lepší finiš.

Nahoru

Re: Volby 2012

Řekl bych,že volby jsou i oceněním současných komunálních politiků.Dobře dopadl Mgr.Dvořák 900 preferenčních hlasů,překvapila příjemně ing.Silná 550 hlasů a poskočila o 18 míst,Standa Valdman 680 hlasů a poskočil na 5.místo.Naopak pan Doškář 27preferenčních hlasů včech novoborských krkavců,což je ale daleko horší než vandasovci.
To zas bude v NB povyku :o))).Možná,že už se ti Odpůrci všeho konečně nad sebou zamyslí....

Nahoru

Re: Volby 2012

Ing. Silná sice získala (zatím) 538 hlasů, ale to zdaleka není potřebných 5% k posunu v kandidátce. Obdobně je tomu u ing. Valdmana.

Nahoru

Re: Volby 2012

Ale srovnání je to zajímavé.

Nahoru

Re: Volby 2012

O tom jsem pane Beran nepsal-kdo si uhádal a jaké místo na kandidátce.Vysvědčením každého politika jsou volby.A počet preferenčních hlasů obzvláště
Dvořák 899
Silná 538
Valdman 687
Doškář 27
Je zajímavé,že pan Dvořák dostal pouze o 66 hlasů méně než dvojka ČSSD Žatecká.A to přes ohromnou píli několika IP adres ho špinit,pomlouvat atd.Včetně zapojení programu na zasílání hlasů pod diskuzními příspěvky.

Nahoru

Re: Volby 2012

Pane "Jane Berane", víte jako vždycky všechno, tak taky asi víte líp než naše paní místostarostka, proč SOUHLASILA se zařazením na NEVOLITELNÉ místo kandidátky?

Být vámi, spíš bych si dělal starosti kvůli ideologicky spřízněným pidistranám, které u voličů v NB skutečně pohořely na celé čáře. (Ale i váš příspěvek dokazuje, že nejste schopni vyvodit závěry ani z opakovaných neúspěchů. A na příští zastupitelstvo nejspíš zase napochodujete v kompletní sestavě a s polepeným kufírkem do první divácké řady...)

Nahoru

Re: Volby 2012

Mám lehce upřímnou radost, jak volební výsledky mnohé zcela jistě velice iritují! Motivován panem Bártou, chtěl jsem také napsat odhad volebního výsledku (obvykle jsem byl úspěšný), ale zaváhal jsem, po uzavření volebních místností jsem to již pokládal za nesportovní. Pan magistr Bárta v minulosti míval dosti dobré odhady, nyní asi i on zíral... Přiznávám, vždy jsem býval také lepší!

Z mnoha důvodu jsem si jednomyslně schválil, že volit nebudu. Nakonec jsem se "pochlapil" a do volební místnosti v budově gymnázia se dostavil v sobotu v 13.58 hodin, již u vchodu popoháněn mně neznámou, starší, příjemnou a pohodovou členkou některé z volebních komisí, abych to holt do té urny včas hodil. To mně připomnělo, že se blíží dušičky. Vše jsem vykonal dle zákona, zvolený lístek s kroužky u čtyř mnou preferovaných vhodil, a s očekáváním, že možná bude chleba levnější, odkráčel zpět do svého příbytku.

Volební výsledky Libereckého kraje jsou podle mého názoru celorepublikově na prvním místě. Natolik nečekané a natolik vypovídající. Pro někoho překvapivě kladně, pro jiného až tragicky. Soudné strany a soudní kandidující mají šanci přinejmenším na sebereflexi a možná i na zpamatování se...

Českolipští kandidáti, pro přesnost z regionu Českolipska a Novoborska, zcela jistě ne vždy jásali nadšením (oproti jiným). Na zadek si sedla a dostala především "vládnoucí" ČSSD a opozičně obdobně ODS, zkrachovala TOPka. Starostové brali bank včetně takřka tradičně posledního postupujícího ve volbách, českolipského druhého místostarosty. Výsledek KSČM má logiku, rozdělení mandátů však pro aktivní účast není příznivý. Zvolení (mimo jiných) pana doktora Hudce a krajského tajemníka KSČM Františka Chota mě osobní těší!

Velice pozorně jsem sledoval povolební výsledky a komentáře celostátních představitelů a ústavních osobností z jednotlivých stran, zejména parlamentních. Stručně řečeno, bída s nouzí. Neschopnost přiznat vlastní chybu, snaha hodit to na někoho či něco jiného. Počínaje premiérem a jeho místopředsedy a obdobně předsedkyní sněmovny, konče zástupem dalších více či méně významných a vlivných... Tak teď ještě odlepit od stromů pana Zemana, po panu Klausovi dalšího vševědoucího a nezdolatelného narcise, instalovat ho na "Hrad" a poté bude všem lépe - jenže kde...

Nahoru

Re: Volby 2012

Je fakt, že mi dříve vycházely výsledky o dost líp, a to jsem je vždy jen tak plácnul. Jak jsem napsal v jednom z článků, byly velké rozdíly mezi jednotlivými městy i celými regiony či naopak vesnicemi. Hodně za to mohou starostové, protože ve svých obcích často vyhrávali a kazili tím zavedené pořádky. Jestli to bude dobře nebo špatně, to se teprve ukáže. Na jednu stranu mi není proti srsti představa, že krajské zastupitelstvo bude jakýmsi senátem kraje, kde se poradí starostové z obcí, na druhou to tak ale nikdo nemyslel. Za sebe si přeju, ať je hlavně lépe. Nechci v každé tiskové zprávě zubícího se hejtmana, nechci aroganci moci, chci diskusi o školství, zdravotnictví a dalších oblastech, v nichž se rozhodovalo jen z pozice moci. Docela jsem si pana Chota oblíbil, ale přesto jsem hrdý na to, že to u nás nevyhráli ani komunisti, protože nezapomínám, ani socialisti se svým hnusným populismem mířícím na ty, kteří si myslí, že pečení holubi létají do huby. Ale zásluhou Lípy to nebylo ...

Nahoru

Re: Volby 2012

Ta účast u voleb,to je bída a utrpení.Nechápu jak někteří zoufalci mohou slavit svá "vítězství" šampaňským a dokonce fotbalistickým doutníkem.

Nahoru

Re: Volby 2012

Vyhrát soutěž o osmdesát klacků měsíčně, tři sekretářky, Audi 8 s řidičem a výlety do Vietnamu, tak to slavím, i kdybych se zvolil sám :o)).

Nahoru

Re: Volby 2012

Trochu se přiznám,že za ten Liberecký kraj tak trochu mohu.Byl jsem v takové přípravné skupince,tehdá vedené primátorem ing.Drdou.V podstatě byl záměr vyrvořit celek,který by spravoval to,co jednotlivé obce těžko dohadovaiy regionální doprava,střední školství,nemocnice,silnice v regionu....zkrátka tam,kde obec byla málo a stát daleko.Druhým motivem bylo očekávání Evropských dotačních fondů,kde měla být prioritou přidělení -prospěch pro možná co největší celek.
Co z toho vzniklo nakonec je jaksi mimo mé chápání.Poslouchal jsem Sobotku/ČSSD/,že kraje mají málo peněz na silnice.Já myslím,že kdyby dělali to,za čím Kraje vznikly,tak peněz je habakuk.
Jenže to by se peníze nesměly posílat na jiné účely,povětšinou směřující k zavazování voličů.Sledovali jste taky,jak se lilo "rodným obcím", fotbalistům,spřízněným firmám,vytvářeli se nepotřebné funkce s platem 50tis.atd,dokonce soukromá parkoviště,limuzíny,cestování radních po celém světě....
Když tak o tom přemýšlím,asi by stačil jakýsi Krajský úřad s tajemníkem,nad kterým by dohlíželo nějaké shromáždění starostů.Víte,co by to bylo za úsporu stamilionů?Celorepublikově miliard?
Jenže kapři si rybník nevypustí....

Nahoru

Re: Volby 2012

Stále se žehrá nad nízkou volební účastí. Volit prý chodili hlavně senioři. Není to ale hezké? Mladí voliči tak vlastně dali najevo, že nejlepší je svěřit rozhodnutí o správě věcí veřejných starším, zkušenějším, zodpovědnějším, takové radě starších. Dali jim vlastně důvěru, že rozhodnou ve prospěch jejich zájmů s cílem zajistit jim šťastnou budoucnost. Není to zase s naší mládeží tak zlé.

Nahoru

Re: Volby 2012

Buďte rádi.Až začnou mladí přemýšlet,že jejich rodina má skoro 700 tis.dluhů,která nasekala naše generace,pánbůh s námi.To nám ani komunisti nepomůžou...

Nahoru

Re: Volby 2012

Taky myslím, že jsme (voliči LK) neselhali jako ve většině krajů, ale asi tam neměli takovej výběr. Přitom Českolipsko se moc nevyznamenalo - je to zásluhou Liberecka (a Semilska), viz dnešní příloha MFD. A jak si vysvětlujete, že zrovna v NB je procento pro starosty na dvojnásobku proti ČL, Cvikovu nebo Mimoni?

Ještě poznámka k letos zvýšenému výskytu neplatných hlasů: v našem okrsku 15 dali dva lidi do obálky jen "Informaci o způsobu hlasování", několik dalších hodilo prázdnou obálku. Proč tam teda vůbec chodili, když neovlivnili vůbec nic?

(Tak "Beran" už zase zkouší dělat z nás pitomce...)

P. S.: Bohumil Doležal vidí "hrozbu komunismu" s rozumným nadhledem:
http://bohumildolezal.lidovky.cz/texty/rs2810.html

Nahoru

Re: Volby 2012

Pan "růženín" mimo jiné zmínil problematiku krajů, což zcela jistě bylo, aniž chci podceňovat doplňující senátorské volby, pro většinu aktivních voličů tím podstatným. Nejsem politolog, respektive politologický historik, abych korektně napsal, kdo a proč se nejvíce zasloužil o ústavní zákon stran krajů.

K mému údivu paní Němcová, předsedkyně Sněmovny P-ČR a statutární místopředsedkyně ODS, se v souvislosti s výsledky krajských voleb vyslovila ve smyslu, že kraje jsou zbytečné a ODS je nikdy nechtěla. Potom nechápu, proč její mateřská strana (nejenom v době, kdy krajům vládla), tolik lpěla na krajských a hejtmanských postech? Stejně tak tvrdit, že výsledky krajských voleb nejsou pro Vládu ČR vypovídající (volně cituji mj. pana premiéra), je dle mého naprosto nehorázné, bez špetky soudnosti i slušnosti. Pan premiér a všichni podobní, bez ohledu na stranickou legitimaci či sympatie, tím vlastně občanům sdělují, že jejich hlasy a volebními výsledky vyjádřená vůle je vůbec nezajímá! Vyvstává tak jasná otázka: co je vlastně zajímá mimo sebe sama?! Možná obětavě pracují a konají v zájmu lidu české země, byť to ten hloupý lid nechápe a neocení... Kdo ví, třeba by bylo vhodné onen "lid" poslat na Sibiř a poté by politici mohli v klidu konat až do skonání!

Zastávám zásadu, že když kritika, tak je vhodné a slušné sdělit i vlastní názor k meritu věci. Za krajská zřízení jsem nikdy neloboval, naopak jsem tuto změnu pokládal za nadbytečnou, neprospěšnou, velice nákladnou a v mnohém nedomyšlenou. Jsem přesvědčen, že reálná praxe toto potvrdila. Molochy úředníků, odtržení od lidí, zvýšení korupce v mezích zákonů i mimo zákony, bratříčkování, porcování medvědů, pohodové soužití čerta s andělem, neuvěřitelné plýtvání, navýšení byrokracie a autokracie, zřizování vlastních krajských zařízení (preferovaných oproti jiným zřizovatelům) a tak dále...

Stále i dnes si myslím, že s určitými změnami a korekcemi by tehdejší "okresní úřady" (mnohde schopně zavedené, funkční, občanům dostupné a lépe uchopitelné) byly z hlediska občanů (i v těch nejmenších obcích) přijatelnější, levnější, srozumitelnější a nejenom to... Po jejich zrušení se úředníci pouze přelili (v našem regionu dle zákona prioritně městské úřady Česká Lípa a Nový Bor), v součtu včetně kraje nabobtnali (upřímně, díky všem vládám i celostátně) a to bez (pro občana) pozitivního efektu. Ono lidové, že kapři si rybník nevypustí, žel platí vždy a všude, ať již kraj či pověřené město, Senát či Vláda a desítky zřízených a zřizovaných úřadů...

Nahoru

Re: Volby 2012

Jenom doplním.Jsou oblasti prodělečných veřejných služeb,které jsou skutečně nadokresní a dohoda o financování /spravedlivém/ není opravdu možná,což praxe ukázala.
Třeba veřejná doprava.Autobus je propočten na obsazenost 26 cestujících.Nad vydělává,pod prodělává.což dopravce doloží z počítače,který sleduje prodej lístků.Autobus vyjede z Jablonného do Kunratic a po Cvikov je silně prodělečný,zde se nacpe lidmi do práce a vydělává.Kdo ho zaplatí?Trasa Lindava ,Sloup, N.Bor prodělek 400tis za rok.Mají na to ?Svor by měl připlácet na železnici,ale kolik Cvikováků taky jezdí vlakem?Česká Lípa odmítla doplácet,protože má veřejnou dopravu vlastní.A co trasy Liberec Ústí?
Stejně tak nemocnice.Když jsem byl na ortopedii,tak tam byli pacienti z celého kraje,Stejně tak liberecká má jiné specializace.Tohle prostě dohodou starostů na úrovni okresu nejde řešit.

Nahoru

Re: Volby 2012

Cvikováky od vlaku odřízli, když byla zrušena trať ze Svoru na Jablonné. A dráhy nenapadlo ani to nejjednodušší řešení, totiž drážní autobus, který by jezdil od každého a ke každému vlaku. Pak by cestujících přibylo.

Nahoru

Re: Volby 2012

Faktická připomínka: okresy zrušeny nebyly.

Nahoru

Re: Volby 2012

Byla zrušena okresní úroveň (většiny) státních orgánů a hlavně okresní samospráva - okresní shromáždění.
Územně (původní) okresy zůstaly - jako čáry na mapách a statistické celky.
Vznikly (nepojmenované) menší pseudookresy - pověřené obecní úřady pro výkon některých úseků státní správy.

Nahoru

Komunista se nezmění,pane Chote?

Komunista se nezmění,pane Chote.
„Pověste ne méně než sto známých kulaků, boháčů, vyděračů. A myslím to tak, abyste je pověsili tam, kde budou lidem na očích...
„Jestliže je nám vytýkána naše krutost jsme tím velmi překvapeni, jak lidé mohli zapomenout, že je to nejzákladnější prvek marxismu." .....Vladimír Iljič Lenin ,který visí v kancelářích našich komunistických bosů.
A my se chodíme do Moskvy učit, víte co? My se od ruských bolševiků do Moskvy chodíme učit, jak vám zakroutiti krk. A vy víte, že ruští bolševici jsou v tom mistry!.....K.Gottwald o kterém tvrdí českolipský komunista Cincibus že byl hrdinou.

„Je čas rozvěšet pravičáky po městech republiky, vyvlastnit násilím všechny podnikatele, do desátého kolena zabavit majetky jejich rodinám...,“ asistent Dolejše na na Facebooku.
Co vy na to pane Chote?Nemáme se bát?
A nebo je pravdou že komunisté jsou připraveni vládnout, tedy opět vraždit a krást?

Nahoru

Re: Volby 2012

Jak se jmenuje ten asistent.který tohle prohlásil?

Nahoru

Re: Volby 2012

Růženín tak nenávidí komunistický režim, že se snad na něm musel podílet.

To je vtip - pro méně dovtipné.

Ale bez humoru: na každý růženinův příklad komunistického volání po násilí proti odpůrcům lze přiložit příklad opačný. Ale nebudu je tady citovat, byl bych označen za komunistu. A vzhledem k tomu, co jsem, by to bylo příliš vtipné.

Nahoru

Re: Volby 2012

Soudruh Růženín je beze slov. Zvrací u mého komentáře jinde. V čem mu pan Chot vadí? Jednoduché - slušnost, vstřícnost. Růženín pouze blije!!!

Nahoru

Re: Volby 2012

Soudruh Růženín je beze slov. Zvrací u mého komentáře jinde. V čem mu pan Chot vadí? Jednoduché - slušnost, vstřícnost. Růženín pouze blije!!!

Nahoru

Re: Volby 2012

Soudruh Růženín je beze slov. Zvrací u mého komentáře jinde. V čem mu pan Chot vadí? Jednoduché - slušnost, vstřícnost. Růženín pouze blije!!!

Nahoru

Re: Volby 2012

Soudruh Fidel asi zešílel.Klídek....ať nám nekazíte statistiky sebevražd
Ale pro ty normální.Vám to připadá v pohodě,když nás pan Chot ujišťoval,že se totality bát nemusíme?A pak se objeví toto?Navíc co už komunisté dokázali?
Doufám,že se to vysvětlí...Chci panu Chotovi věřit...

Nahoru

Re: Volby 2012

věšet,věšet,ale koho? Vždyť tu žádná pravice není.ODS a spol je jen taková parodie.

Nahoru

Re: Volby 2012

Za sebe: pan František Chot vždy zcela slušně, soudím, že naprosto korektně. To je bohužel jako ta rudá látka na býky, byť dávno víme, že býk vůbec nereraguje na rudou látku. Někomu stačí vyslovit jméno a konec...

Nahoru

Re: Volby 2012

Najděte si moje komentáře a rozhovory s panem Chotem.Naprosto slušně a věcně jsme se vždy bavili.Nevím,co je na tom špatného,když se mi krajně nelíbí,že by chtěl někdo věšet moje spoluobčany jako nacisti nebo komunisti.
Že býk nereaguje na červenou barvu.Vemte si červený svetr a já vás vemu ke kamarádovi.Budete se divit.A ani nebudete muset říkat to jméno býka.

Nahoru

Re: Volby 2012

Pane Zahradník.Celou dobu se bavíme o věrohodnosti našich poslanců.Sám víte,že jsem nikdy nic špatného na pana Chota neměl.Naopak jsem otiskoval projevy kom.poslanců a senátorů z první tepubliky.A můj názor je,že někteří prvorepublikoví poslanci za KSČ plnili dobře funkci opozice a ztrhávali to pozlátko báječné první republiky.
Pan Chot před 14 dny prohlásil zde,že se nové totality bát nemusíme.Napsal jsem,že mu věřím,i když Gottwald prohlásil to samé.A že se na něj jako přispěvatele do diskuze obrátím.
Dnes jsem si přečetl
.....Je čas rozvěšet pravičáky po městech republiky, vyvlastnit násilím všechny podnikatele, do desátého kolena zabavit majetky jejich rodinám ...
Tak se v těchto souvislostech a skutečně rozčilen ptám.Možná i militantně.Jen mne udivuje,že ostatním je to fuk.Uvidíme jak se to vyšetří.
Jinak Vás ubezpečuji,že pokud by nějaký pravičák napsal,že bude věšet voliče KSČM,reagoval bych stejně.
Kamarád chová bejky a koně.Nějakej Slávek Siňor.Za mlada jsme si hráli na toreadory.Můžu potvrdit,že na červenou býk reaguje.A když ho k tomu praštíte mezi rohy lopatkou....trháte rekordy ve sprintu.

Nahoru

psalRe: Volby 2012

Již opakovaně si dovolím sdělit, že pan František Chot jako občan i jako člen své demokratické (!)strany zde vždy psal a reagoval podle mého názoru naprosto korektně a slušně, oproti jiným. Z důvodu, že je reprezentant KSČM, tak by ho třeba někdo rád pověsil, oběsil... Tak to já poté taky - ale zcela jiné...

Nahoru

Re: Volby 2012

Pane Šádek,vy by jste rád věšel lidi?Tak to je mezi námi velký rozdíl.

Nahoru

Re: Volby 2012

Dobrý den

Nechci se vyjadřovat ke kauze "Petelík" - tady se během pár hodin ukazuje, že nejspíš šlo o velmi hloupou provokaci a zneužití FB identity. To je mimochodem také důvod, proč jsem si nepořídil osobní FB stránky - možnost zneužití je příliš velká, snadná a pro někoho asi i lákavá.

Chci se ale vrátit k otázce, kterou mi na tomto webu před několika dny v rámci povolebních debat a úvah kdosi položil - tady se omlouvám, ale momentálně jsem konkrétní příspěvek nenašel, takže "kdosi". Otázka byla v tom smyslu, jak chtějí komunisté řešit veřejnou zadluženost a byla doložena příkladem dluhu, asi nějaké statistické rodiny, přesahujícím 600 tis. korun. Protože jsem se nechtěl omezit na opakovaní obecně známých postojů KSČM - progresivní zdanění fyzických i právnických osob, majetková přiznání, odstranění zastropování soc. a zdrav odvodů, racionální vynakládání veřejných financí ... chtěl jsem uvést příklad konkrétní, blízké věci.

V loňském roce se funkcionáři mládežnického fotbalu Arsenalu obrátili na zastupitele České Lípy se žádostí o podporu vybudování jednoho kompletního hřiště na Městském stadionu, které by vyhovovalo podmínkám fotbalové asociace pro soutěžní utkání vyšších soutěží mládeže - rozměry, povrch umělá tráva, osvětlení ..., protože byť družstva dorostenců a starších žáků vyhrála krajské přebory, do republikových soutěží nemohou postoupit právě z důvodu neexistence asociací požadované hrací a tréninkové plochy.

Protože nejsem zastupitel, tak jsem záležitost otevřel v září 2011 ve Výboru pro rozvoj města a památky, jehož jsem členem. Předtím jsem si s pomocí "strejdy Gůgla" udělal předběžný a laický (nejsem stavař) odhad nákladů na tuto investici a došel jsem k částce 7-10 mil. Kč, kterou jsem uvedl do stručného materiálu pro Výbor. Od přítomného pracovníka odboru majetku a investic (ORMI) jsem se dozvěděl, že jsem neznalý laik, a že to bude stát nejméně 20, spíše však 25 mil. korun. Přes snahu zastupitelů KSČM, zejména Oldřicha Pance, prosadit v zastupitelstvu alespoň pořízení stručné studie předpokládaných možných nákladů jsme po více než roce stále na stejném bodě.

Nevzdali jsme se a včera jsme, zastupitel O. Panc a já, jednali s člověkem, který takové hřiště financoval cca 20 kilometrů od České Lípy - doložil nám, že odpovídající hřiště stálo 9 mil. Kč. A jen na okraj: v pátek jsem četl říjnové Městské noviny, kde je na 5. straně článek Na Kopečku začne stavba dešťové kanalizace, a hned v jeho úvodu je uvedeno, že "nabídková cena za stavební práce činí ... 5.812,553 Kč včetně DPH, což oproti odhadovaným nákladům znamená pro město bezmála čtyřmilionovou úsporu".

No a smyslem tohoto rozsáhlého expozé je, že pro mne dluhy nevznikají jen vyplácením dávek, platbami na zdravotnictví ...., ale že bychom si měli všichni hledět toho, jak jsou společné peníze vynakládány v obcích, městech a na kraji - tam na ně vidíme lépe. A na kraji se budu snažit "pohlídat" co se dá.

Omlouvám se za rozvleklost a přeji hezký den
F. Chot

Nahoru

Re: Volby 2012

Smazání kopie textu již uloženého.

Nahoru

Vymazána omylem vložená kopie

Vymazána omylem vložená kopie

Nahoru

Re: Volby 2012

Děkuji pane Chot za reakci,potěšil jste mne.Nečekal jsem,že se ozvete.S čistou hlavou se zítra k tomu vyjádřím.

Nahoru

Re: Volby 2012

A co říkáte na vzniklou koalici? Vydrží 4 roky?

Nahoru

Re: Volby 2012

Je u toho i hezký obrázek :-)) Škoda,že tam není i cikán,bylo by to politicky vyvážené.Snad je to tím,že cikán není národnost.

Nahoru

Re: Volby 2012

Skoro to tak vypadá,že díky nominacím na prezidenta přestává být tato země nacionalistická.

Nahoru

Re: Volby 2012

Zvláště někteří.My jsme kdysi otevírali deštníky když v Moskvě zapršelo.

Nahoru

Re: Volby 2012

Možná právě v tom je ta svoboda. Můžu říct, že někdo je černý, a nikdo mě při tom neobviňuje, že zároveň myslím, že je zloděj.

Nahoru

Re: Volby 2012

To spíš můžeš prohlásit,že trojúhelník je čtverec :-))

Nahoru

Re: Volby 2012

To pan Zahradník.. prvním projevu staronový americký president na povolebním mítinku promluvil ke svému lidu takto: ,,To nejlepší pro americký národ ještě přijde ....." Není to poněkud nacionalistické ???
Jak mám ve zvyku prověřovat,ten projev jsem si našel.A nic takového jsem tam nenašel.To jen redaktoři upravují tak,abychom tomu rozuměli
Celou řeč mluví o people,což je především lidé , osoby (prostý) lid , občané , obyvatelstvo.
Národ v našem smyslu /nation/ je tam jedenkrát....
as one nation; as one people..jako jeden národ jako jeden lid....tedy příměr
Zdá se to jako blbost.Nicméně já vidím velký rozdíl-hovořit k lidu státu,nebo národu státu.USA byla vybudována na občanském principu,my na národním.
Aspoň se ale můžem zasmát jde Čech,Rakušan,Žid,Japonec....a všichni jsou to čeští kandidáti na prezidenta českého národa.

Nahoru

Canov: Budu starosta a senátor

Tak Korytář s Canovem už vědí,co budou dělat za dva roky
http://liberecky.denik.cz/zpravy_region/canov-a-korytar-senator-a-primator-20121121.html

Nahoru

Re: Volby 2012

Pokoru, neměli by ztratit pokoru...

Nahoru

Re: Volby 2012

Taky si myslím.

Nahoru