Původní téma kolegy Kafky už má 311 příspěvků, takže je komplikované vždy znova "ručně" navazovat na 2. stránce diskuze: http://www.i-noviny.cz/hydepark/ukrajina#.U150E1JZr1I
Měli bychom se zase vrátit na Ukrajinu.
(S Allahem Akbarem jsme včera a dnes místo toho polemizovali o obecnějších věcech, které by si spíš zasloužily samostatné téma: Zastupitelská demokracie? Propaganda? Konspirační teorie?)
- Pro psaní komentářů se přihlašte
Komentáře
Re: Ukrajina - díl druhý
28. Duben 2014 - 21:31 | Jan Tichý
Mezitím jste pokračovali pod původní hlavičkou, tady to bude pohodlnější:
Aby politici mohli o něčem vůbec rozhodnout, musí zaujmout postoj i na základě neúplných a někdy nejednoznačných informací, musí taky umět odfiltrovat nepravdivou propagandu. To přece ale do jisté míry dokáže každý bez ohledu na věk. Nevím, proč to pořád zpochybňujete. Ukrajina není někde na Marsu, abychom mohli jen tak nezúčastněně přihlížet, jak to dopadne.
Otřesný příklad rukojmích z OBSE ve Slavjansku. Plukovník Schneider na tiskovce tvrdil, že jsou všichni zdraví a je s nimi dobře zacházeno. A ejhle, až potom propustili Švéda s cukrovkou. Jsou sice "hosté" samotného pana starosty, ale (až včera?) je přemístili do vytápěné místnosti s okny (předtím byli pár dní ve sklepě bez topení a bez oken?). Kromě toho už separatisté zavraždili nejméně dva proukrajinské aktivisty, desítky lidí uvěznili, mezi nimi původní starostku Štěpovou a novináře. A pokud jste viděli tři zmlácené a svázané členy ukrajinské tajné služby, nepřipomínalo vám to taky ponižované zajatce islámských militantů?
Nahoruhttp://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/rusko-a-okoli/zajati-spioni-z-obse-se-tesi-tradicni-ruske-pohostinnosti_305387.html#.U164slJZr1J
http://video.idnes.cz/?c=A140427_155751_zahranicni_im&idVideo=V140427_113110_zahranicni_mad
Re: Ukrajina - díl druhý
29. Duben 2014 - 9:48 | Jan Tichý
Moc nechápu tenhle postoj ZZ (včera večer):
"...jsem neskutečně potěšenej, že se tu objevil mladej člověk s takovými osobními názory, kterej se nepřiklání k žádné straně válečného konflktu, stejně jako já. O Vás nebo např. o panu Tichém se to říci nedá, vždy se dá neomylně poznat komu fandíte :-)"
Proč "válečného"? Tak daleko to ještě nedošlo, zatím.
Co takhle jedna historická paralela: Vážíte si Francouzů, Britů i dalších Evropanů, kteří se v roce 1938 nepřikláněli k žádné straně hrozícího válečného konfliktu Hitler - Beneš???
V dnešním rozhovoru pro MF Dnes moldavský prezident Nicolae Timofti, který má jistě víc informací než my všichni dohromady, říká o Ukrajině a Krymu úplně totéž, co my s kolegou Bártou.
NahoruViz "Chceme k Unii. Co nejrychleji", přečtěte si ho:
"... a co je pro mě osobně nejhorší, že už umírají lidé. My jsme zažili po roce 1990 něco podobného v Podněstří, kde pod záminkou údajného porušování práv Rusů, což byl nesmysl, došlo k vojenským akcím a k takzvanému referendu..."
Re: Ukrajina - díl druhý
29. Duben 2014 - 14:15 | Jan Tichý
Všiml jste si, že ta opovrhovaná Amerika v minulém století dvakrát pomohla zachránit Evropu před katastrofou? A nejen Stalin, ale celá Evropa na to s nadějemi čekala? Zkusil byste přesvědčovat o oprávněnosti vašich pacifistických vizí třeba Plzeňáky, až budou za pár dní oslavovat květen 1945?
Už vůbec si nedokážu představit zrušení peněz. To byste navrhoval vrátit se k výměnnému obchodu? Tím ale hromadění majetku nezlikvidujete. Psychopaty taky jednoduše nezrušíte, ale snad by stačilo je nevolit :o)
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
30. Duben 2014 - 15:00 | Jan Tichý
1) "Vsude jsou lide "hodni" a "zli". Ani nikoho o nicem nepresvedcuji, prezentuji "mysleni", jez (je?) mi prirozene.
2) Opravdu nevim, jak historicke udalosti presne probihaly, proto z nich (podle mne logicky, podle Vas zcestne) nemohu vyvozovat vubec zadne zavery, natoz o nich kohokoliv presvedcovat.
3) Lituji sam sebe, ze nemam sanci zit mezi Homo sapiens Sapiens, ze se muj zivot odehrava v prostredi lidi bez empatie a bez svedomi.
4) A ja nechci hazardovat se svym (ani jinym) zivotem, proto proste nechci, aby za mne kdokoliv v cemkoliv rozhodoval, dokazu-li se v dane veci rozhodnout sam."
To jsou vaše výroky, AA. 1 odporuje 3. Nihilismus 2 odporuje všemu ostatnímu. 3 a 4 naznačuje, že máte spíš problémy sám se sebou - lidi byli a jsou pořád stejní, v jakékoli společnosti je třeba hledat kompromisy. Subsidiarita neznamená, že všichni mohou rozhodovat a taky odpovídat za všechno.
(K procentu psychopatů: Na politicky nejvlivnějších místech NENÍ "statisticky odpovídající zastoupení" autistů, schizofreniků, IQ na úrovni debility atd. Trvám na tom, že při odpovědném voličském přístupu lze počet psychopatů na vedoucích místech eliminovat. - Tabulky vývozů a dovozů zbraní nic nedokazují, podle bodu 2 k nim stejně nemáme co říkat.)
P. S.: Proč si říkáte Alláh-je-veliký? To má něco symbolizovat?
S vámi, Zahradníku, lze polemizovat snáz:
Pro Ukrajince má smysl jakýkoli projev solidarity. Žije jich mezi námi dost, určitě to sledují a informace se dostane domů na Ukrajinu. Pro nás před 30 lety měla taky význam sebemenší solidarita ze zahraničí, nepamatujete si?
Francouzů a Britů si vážíte, ačkoli jejich chybné postoje spoluzavinily miliony mrtvých, protože demokratický svět nečelil Hitlerovi včas. (Churchill: Británie a Francie měly na vybranou mezi válkou a hanbou. Zvolily hanbu. Budou mít válku.)
Byla řeč o USA v Plzni. O úloze Rusů každé dítě ví, pokud mu rodiče ukázali nějaký pomník. Málokdo ale ví, že hned po osvobození NKVD zatýkalo a deportovalo naše občany (http://www.radio.cz/cz/rubrika/historie/oni-byli-prvni-osudy-prvnich-obeti-komunismu-v-ceskoslovensku) atd. Americká armáda se naopak snažila nezákonnostem zabránit.
http://www.lidovky.cz/turcynov-ozbrojene-sily-ukrajiny-jsou-v-plne-bojove-pohotovosti-1cp-/zpravy-svet.aspx?c=A140430_145945_ln_zahranici_msl#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=ln_lidovky&utm_content=main
NahoruJeště půjdete s klidem na jarní procházku?
Re: Ukrajina - díl druhý
30. Duben 2014 - 21:39 | Jan Tichý
Váš pacifismus sice vypadá na první pohled sympaticky, ale na světě nežijí jen mírumilovní jedinci jako my. Dokud bylo nutné držet v šachu agresivní "tábor míru a socialismu", musel Západ zbrojit taky. Kdyby celá Evropa podle vašeho návodu odzbrojila, možná bychom tu teď zase měli ruské tanky. Dokud je u moci například ten severokorejský šílenec, jsou zbraně nutné i v Asii. A v menším měřítku: Dokud existují lupiči, vrahové a násilníci - a ti budou vždycky! -, musí společnost mít ozbrojenou policii.
Na Hirošimu nemá každý shodný názor s vámi: Zastánci bombardování obecně tvrdí, že způsobilo japonskou kapitulaci a předešlo tak velkému počtu obětí na obou stranách v plánované invazi do Japonska (operace Downfall). Někteří odhadují, že by spojenecká vojska utrpěla asi jeden milión obětí, zatímco japonské oběti by byly v miliónech.
Gabčík a Kubiš byli hrdinové a splnili vojenskou přísahu. Měli podle vás sedět v Anglii a čekat, jak to dopadne (před odletem přece nebyli ohroženi na životě)?
Váš nihilismus ve vztahu k historii a k historikům je nepochopitelný. Po celém světě vycházejí paměti osobností a historické knihy, na univerzitách vyučují historické obory, knižní cenu za nakladatelský čin právě získaly 19-svazkové Velké dějiny zemí Koruny české - a ti všichni zainteresovaní dělají podle vás úplně zbytečnou a nesmyslnou práci?
"Lituji sam sebe, ze nemam sanci zit mezi Homo sapiens Sapiens, ze se muj zivot odehrava v prostredi lidi bez empatie a bez svedomi." - Ještě jsem nepotkal nikoho, kdo by tvrdil něco podobného. Proto mě to zarazilo. Znáte někoho, kdo takhle vidí VŠECHNY lidi kolem sebe?
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
1. Květen 2014 - 9:14 | Jan Tichý
Vašich 12 příspěvků jen za dnešní noc sotva někoho přesvědčí. Trpíte nespavostí? Proč vůbec nevyužíváte možnost "upravit", když vás něco napadne dodatečně?
Argument, že Hirošima + Nagasaki byla (možná) volbou mezi větším a menším zlem (viz počty obětí) jste přešel, hrdinství Gabčíka a Kubiše jste si taky nevšiml. Na pivu se spolu sotva sejdeme, když to během pár hodin nejdřív vyloučíte, potom zas připustíte. V téhle polemice bylo napsáno až moc, ale naše postoje se nijak nesblížily. Sám snad taky tušíte, že naprosté zrušení zbraní, armád, peněz nebo psychopatů a jiných negativ není možné.
Rada k zamyšlení: Bože, dej mi sílu, abych změnil věci, které změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snášel věci, které změnit nemohu, a dej mi moudrost, abych obojí od sebe odlišil.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
1. Květen 2014 - 13:04 | barta
Mně přijde o dost nebezpečnější šířit tady bludy o naději v život bez válek. Je to bohužel (bohužel zdůrazňuji, páč bych si to taky přál) mimo realitu. S vaší filozofií je na čase zrušit dveře, zámky a všechny pozvat, ať si u nás doma vezmou, co chtějí.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
1. Květen 2014 - 15:55 | barta
Nějak moc podmínek, ne? Když budu mít, co jíst, co pít, nebudu mrznout, budu-li se moci svobodně pohybovat ... to není zadarmo. Myslím, že byste si měl asi založit své vlastní diskusní vlákno, tohle je o Ukrajině a vy chcete řešit daleko "větší" problém.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
1. Květen 2014 - 16:45 | barta
Zvláštní, že když někomu dojdou argumenty, buď vyhrožuje trestním oznámením, anebo mi začne vnucovat, že kazím děti ve škole. Zajímavý citát, který mi zrovna psal jeden student, z knihy O Lidské přirozenosti: " ... máme mozky naprogramované tak, že máme sklon dělit si lidi na přátele a lidi nám cizí ve stejném smyslu, v jakém mají ptáci sklon učit se teritoriálním zpěvům a navigovat podle polárních souhvězdí. Máme tendenci velmi se obávat akcí cizinců a konflikty řešit agresí. Tato pravidla učení se vyvinula během posledních stovek tisíc let lidského vývoje a ti, kdo se jim nejlépe přizpůsobili, získali určité biologické výhody." Neučím historii, ale ryze exaktní vědy, v nich není mnoho místa pro váš idealismus. Z mého pohledu, popíráte-li lidskou přirozenost, snažíte se popřít živočicha v sobě. Pak nejezte, nepijte, nerozmnožujte se a máte šanci stát se svobodným.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
1. Květen 2014 - 16:49 | Jan Tichý
Netušil jsem, že pacifista může být takhle netolerantní a agresivní. To přece už není žádná polemika, jen nálepkování, urážky a podpásové zneužití anonymity.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
1. Květen 2014 - 18:53 | Bohdan Kocharowski
"A jestli Vam pane Bárto a pane Tichý,
pripada spravne a normalni, ze nekde nekdo rozhodne, ze by bylo (Buh vi proc) dobre zabit lidi, kteri nikoho neohrozuji ani neohrozovali na zivote, at z jakehokoliv duvodu a pro jakoukoliv "vec", nejste, alespon v mych ocich, LIDI. Ale jakasi zvirata bez svedomi a empatie."
No, tak tohle už je opravdu masakr, když to napíše někdo, kdo si dá nick "Allah Akbar", v jehož jméně se událo - řeknu to velmi mírně - nepříliš šťastných událostí nepříliš vzdálené minulosti, není-liž pravda?
Upozorňuji, že proti islámu jako takovému naprosto nic nemám, mezi muslimy mimo evropský kontinent mám i několik přátel. Ovšem choromyslní překrucovači a vykladači jsou nebezpeční a dokáží všechno dokur..t. A zde tento nebesky čistý s nickem Allah Akbar je patrně zelený mužíček s tykadly.
Nahoru(I když... on i Karel Kopfrkingl se nakonec dokázal vybarvit. Stačilo mu pomoct, že...)
Re: Ukrajina - díl druhý
1. Květen 2014 - 20:20 | barta
Ještě k tomu Kulovanému: Podsouváte mi něco, co jsem neřekl. Neobhajuji válku, ale názor, že svět bez nich je nemožný. Často je rozpoutávají lidi s extrémistickými názory. Třeba takové povahy, jako je ta vaše.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
1. Květen 2014 - 20:33 | barta
Člověk jako druh je na Zemi asi 200 000 let, ale asi neexistoval jediný den, kdy by nebyl ve válce. Minimálně po pět tisíc posledních let, kdy existuje písmo, se mu to nějak nedařilo. Říkat něco jiného a ještě si vynucovat souhlas výhrůžkami, napadáním, nadávkami, je pro mě extrémismus. A jak jsem říkal, založte si jiné téma a nechtě toto o Ukrajině těm, co se chtějí bavit o ní.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
2. Květen 2014 - 6:40 | hillbill
Po malé filozofické vsuvce se ptám: co říkáte na poslední ukrajinský vývoj?
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý a co ČSOL?
2. Květen 2014 - 11:54 | moldavit
Tak lidé až z MB nám tu dělají výstavky,sepisují průběh událostí v r.1938,pochodují v dobových uniformách,pokládají věnce atd.Někdo by si myslel,že to dělají hlavně proto,aby se našinec z dějin poučil a podle toho se choval.Čekal by nějaké zásadní prohlášení,když se to samé děje na jiných hranicích.Na hranicích suverenního státu,kam pronikají vojenské tlupy z území agresora využívající místního obyvatelstva.Napadají policejní stanice,veřejné budovy,unáší občany
NahoruAle omyl...oni mlčí.Nejen oni,ale i ústředí.
Pak se ptám-k čemu tedy jsou.K čemu jsou placeni z veřejných prostředků?
Možná až se uklidní vnitřní spory Beer a spol. vers současné vedení,vyjasní se hospodaření s něčím přijdou.Moc v to ale nevěřím.
Re: Ukrajina - díl druhý
2. Květen 2014 - 16:04 | Kafka
Také moc nechápu to rozpolcení antipomníkářů. Na jednu stranu obhajují vraždění údajných nacistů v Boru, ale ti samí lidé obhajují proruské separatisty. Může mi to někdo z nich vysvětlit?
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
3. Květen 2014 - 10:07 | Jan Tichý
Aspoň jedna dobrá zpráva: dnes propuštění 7 důstojníků mise OBSE + 5 Ukrajinců jejich doprovodu.
http://www.lidovky.cz/cenove-mise-obse-byli-propusteni-na-svobodu-fzz-/zpravy-svet.aspx?c=A140503_094342_ln_zahranici_hm#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=ln_lidovky&utm_content=main
Tragédie v Oděse aneb zfanatizovaný dav založil požár s desítkami mrtvých.
Nahoruhttp://zpravy.idnes.cz/odesa-vyhlasila-smutek-07s-/zahranicni.aspx?c=A140503_072655_zahranicni_jp#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=zpravodaj&utm_content=main
Re: Ukrajina - díl druhý,ruští nacisté se již organizují i u ná
5. Květen 2014 - 11:13 | moldavit
Policie obvinila pět lidí v souvislosti se vznikem buňky ruské neonacistické organizace Wotan Jugend v Česku. V případě odsouzení jim za založení hnutí potlačujícího práva a svobody hrozí až pět let vězení.
NahoruZaložení tuzemské buňky ruské neonacistické organizace Wotan Jugend inicioval 21letý cizinec, trvale žijící na území ČR
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/prazska-policie-rozbila-ceskou-bunku-wotan-jugend-fsx-/krimi.aspx?c=A140505_113610_krimi_cen
Re: Ukrajina - díl druhý - zas ta propaganda?
11. Květen 2014 - 14:53 | Jan Tichý
V Blesku.cz asi taky nepřehlédnete bombastický titulek Na Ukrajině operují američtí žoldáci: Jsou jich tam stovky! - Ejhle, jak se ta zlá Amerika zase nemístně angažuje... Jenže pak zjistíte, že (1) to převzali z bulváru Bild am Sonntag - a (2) o firmě Academi si přečtete, že je to "elitní poskytovatel bezpečnostních služeb":
NahoruO nás: ACADEMI is an elite security services provider. With expertise forged in the world’s most challenging environments, our world-class network of security professionals design customized solutions for our clients to help them navigate the complex, sensitive environments in which they operate.
Re: Ukrajina - díl druhý
16. Květen 2014 - 13:22 | Jan Tichý
Oligarcha v roli mírotvorce aneb naděje pro Ukrajinu:
Dělníci v Mariupolu na východní Ukrajině se postavili proruským separatistům. Na pokyn svého zaměstnavatele Rinata Achmetova vyrazili v tisícových počtech do ulic, aby zjednali pořádek. Proruští rebelové se před neozbrojenými civilisty stáhli a slíbili, že složí zbraně.
NahoruZdroj: http://zpravy.idnes.cz/achmetov-poslal-delniky-zjednat-poradek-v-mariupolu-f97-/zahranicni.aspx?c=A140516_104134_zahranicni_tp#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=zpravodaj&utm_content=main
Re: Ukrajina - díl druhý
21. Květen 2014 - 20:58 | barta
Takhle to dopadá, když někdo věří hoaxům a šíří je dál. V mých očích zrádce, v očích jiných ještě navíc idiot.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
21. Květen 2014 - 21:42 | Jan Tichý
Z ruských státních médií je možné získat dojem, že Rusové v Evropě a Spojených státech vidí své nepřátele. Je to tak opravdu?
Ano. Protizápadní nálady narůstají a je to vidět. Do Prahy jsem teď letěl s jednou ženou. Advokátka, erudovaná, zámožná, rozhodně nejezdí žigulíkem, kolem padesáti. To jsem si vyslechl věci. Evropa je sebranka deviantů a homosexuálů. Což teď v Rusku ještě povzbudil výsledek Eurovize (pozn. red.: vyhrál rakouský transvestita vystupující pod jménem Conchita Wurst). Západ nám taky neustále něco vnucuje: svůj řád, svoje pravidla, svůj pohled na svět. A to říká zástupkyně inteligence. Mimochodem letěla do Mariánských Lázní, na dva týdny.
To se bude našemu malému propagandistovi JH=JB určitě líbit. Ale měl by si pečlivě přečíst taky zbytek rozhovoru s osvíceným ruským novinářem z Novoj Gazety:
Nahoruhttp://respekt.ihned.cz/rozhovory/c1-62188790-rusko-ma-mentalitu-oblezene-pevnosti
Re: Ukrajina - díl druhý
23. Květen 2014 - 13:58 | Jan Tichý
Jako na zavolanou má v dnešní MFD Patrik Zandl celostránkový článek "Kam zmizel můj internetový přítel Vasilij" o digitální válce proruské propagandy. Ta pracuje pod heslem Strach-Nejistota-Pochybnosti.
Nejdřív se v diskuzích objevily zcela nové internetové účty, které začaly zpochybňovat mainstreamová evropská média a odkazovat na prorusky orientované články pod heslem "tohle vám novináři zamlčeli".
Současně se objevilo zpochybňování autorit mezi publicisty pod jakoukoli záminkou, přičemž nešlo ani tak o věrohodnost výpadů, ale o jejich frekvenci. Hlavně aby v průměrném čtenáři začaly hlodat pochybnosti, že "něco na tom bude".
Šíření strachu bylo zřejmé (Rusko prodá plyn do Číny a Evropa zmrzne, skvěle vycvičené divize na hranicích Ukrajiny, které se nezastaví v Kyjevě apod.). Do téhle kategorie patří i podkapitola "tajné zbraně" s mýtem o ruské fintě schopné vyřadit systémy amerického torpédoborce, takže zdrcení námořníci houfně prchají do civilu. Původce zprávy lze dohledat pouze na stránkách pochybné agentury Novorus, což ovšem nebrání aktivistům v odkazování mezi sebou s dovětkem, že nám to veřejnoprávní média zatajují.
Cílem není jen znejistění obyvatel, kteří už nevědí, čemu mají věřit, a nakonec nevěří ničemu. Cílem je hlavně snížit podporu politiků a vyvolání nevíry, že jsou vůbec schopni cokoli řešit. To pak snižuje ochotu i možnosti politiků demokratických zemí aktivně se angažovat.
Ruská digitální válka vůči Česku zafungovala skvěle, uzavírá Zandl. Obešla se bez hackerských výpadků a lze ji kdykoliv popřít. - Je jen na nás, zda se naučíme této nové formě propagandy účinně bránit.
Článek rozhodně stojí za přečtení, na internetu zatím bohužel není.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
27. Květen 2014 - 15:14 | Jan Tichý
Důvěryhodné zdroje to zatím formulují jinak:
KYJEV - Nejméně 35 povstalců v Doněcku na východě Ukrajiny v pondělí údajně zahynulo poté, co ukrajinští vojáci zasáhli protitankovým granátem nákladní vůz převážející raněné z bojů na doněckém letišti. Oznámily to ruské tiskové agentury s odvoláním na vůdce povstalecké Doněcké lidové republiky Pavla Gubareva. Podle listu Ukrajinska pravda ukrajinské vládní síly při bojích v Doněcku zlikvidovaly více než 100 rebelů.
Agentura ITAR-TASS upozornila, že Gubarevova tvrzení zatím nepotvrdily jiné zdroje.
Zdroj: http://www.lidovky.cz/v-tezkych-bojich-o-donecke-letiste-zahynulo-35-povstalcu-pjh-/zpravy-svet.aspx?c=A140527_071652_ln_zahranici_pvr#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=ln_lidovky&utm_content=main
P. S.: Jako bývalý lapiduch dodávám: kolikery nosítka se asi tak vejdou na jeden náklaďák?
NahoruA pro JB: podstata je v tvrzení ZATÍM NEPOTVRDILY - ne v pitomostech (jako obvykle).
Re: Ukrajina - díl druhý
27. Květen 2014 - 18:04 | moldavit
To se nám Holý beran těšil,že Ruský bratr dorazí až k našim hranicím s bratrskou pomocí.To by se to zas kolaborovalo a společně se soudruhy pohraničníky z KČP otvíralo hraniční závory jak v r.1968.
NahoruHolému beranovi z novoborského ladmančaftu /jak sám psal a prý mu říkají v úzkém kruhu Esel Hans/ to leží v žaludku.
No NATO je trochu jiný kalibr-nicht wahr Hanz?
Re: Ukrajina - díl druhý
27. Květen 2014 - 18:32 | mbbb
Je naprosto správné, že Ukrajina nasadila armádu k udržení své územní celistvosti. Měla to udělat už v případě Krymu. Povstalce je nutné všemi, i brutálními, prostředky potlačit.
Stejně tak to mělo být v Československu na podzim roku 1938. Vynutit si dodržování zákonů a svrchovanosti republiky všemi, i tvrdými a bezohlednými, prostředky.
Na teroristy nic jiného neplatí. Je zajímavé, jak jsou povstalci na Ukrajině dobře vyzbrojeni. Jak je to možné?
Stejně tak je zajímavé, jak se Rusko ekonomicky hroutí pod sankcemi a protiakcemi E.U. a U.S.A. Je vidět, že svět nezapomíná.....
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
27. Květen 2014 - 20:04 | moldavit
Mohu jen zatleskat
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý,komunista ke komunistovi sedá
28. Květen 2014 - 16:31 | moldavit
Gregor Gysi byl člen komunistické strany za NDR,po Berlinské zdi ji dokonce vedl.Soudruhu Holý Berane,to jsou vaše vzory?Že jste jel na to náklaďáku společně se soudruhy z NDR,řvali jste do amplionů německy a zastavili dopravu v Praze.Že zděšení Pražané utíkali strachy na radnici- co se děje?
Nahoru„Lidi odskakovali z chodníku, tramvaje stály, auta nejezdila… Partička komoušů si udělala na Míráku mejdan, před kostelem, s hákovým křížem na ruce řvali německy do tlampače, vlajky vlály, oni se bavili…," pokračuje Černochová s tím, že lidi volali na radnici a báli se, co se děje
Za kritiku dostala od soudruhů mail..„Nazdar ty fašistická kur.. ještě jednou na nás zavoláš policajty tak si tě najdem a tlamu ti rozbijem," .Za to,že povolala policii na základě žádostí občanů.Jo,tací jsou ti Beranové,Holý apod.Červenohnědí zakuklenci.
...Kde máš tu svobodu slova píčo jedna skurvená,bojíš se,že až se dostanem k moci ...budeš mít hubu na sračku.Pokračují soudruzi v meilu.
Tato akce nazvaná S kolonou do Prahy je na stránkách Cincibusova Klubu oslavována jako velice zdařilá.Co dodat.
Re: Ukrajina - díl druhý
29. Květen 2014 - 7:30 | moldavit
Hezký komunista,který vedl soudruhy v DDR.Děkuji za upozornění na ty prameny.Čtenář,který si to najde zjistí i další prameny-E.Beneše,TGM a další.Není špatné být v této společnosti
NahoruA taky pozná,že mlátit hlavou při wechseln,wechseln až o zem přináší trvalé následky.
Prý jsem složil?V 50.letech?To jsem ještě neuměl ani psát.
Re: Ukrajina - díl druhý
29. Květen 2014 - 20:01 | moldavit
Od Ericha Honeckera něco nemáte?
NahoruJá mám lepší -Nový Mnichov
Prohlášení
Účastníci jednání v Mnichově 28./29.1.2012 jej považují za první z vícero
mezinárodních setkání v rámci akce "Třídní boj místo světové války", která
mají sloužit několikaletému pokračování této akce.
...Česká republika a Polská
republika je dnes ekonomicky a politicky infiltrovaná německým imperialismem,
a v návaznosti na probíhající světovou hospodářskou krizi se
zvyšuje riziko, že imperialisté směřují k nové světové válce.
Cílem mezinárodní akce "Třídní boj místo světové války" je varovat lid
České republiky, Polska a dalších států ohrožených německým imperialismem.
Mezinárodní akce bude varovat lid v SRN samém, aby se nenechal
znovu zatáhnout do války proti jiným národům. Akce a její příprava slouží
přátelství národů přímo a stojí ve velké tradici proletářského internacionalismu.
Mnichov 29. 1. 2012
Podepsán.......BRD incl. annektierter DDR: /SRN včetně anektované DDR/
Arbeiterbund für den Wiederaufbau der KPD /chtěj znovu komunisty v Německu/
..................... Cincibus Zbyněk /to je ten spolubarikádník z NB/
Re: Ukrajina - díl druhý
30. Květen 2014 - 17:52 | moldavit
Ten Butter je taky spolupracovník barikádníků?Na nich je vidět,že se cpali vlasteneckým Pomazánkovým máslem.Bez vitamínů B.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý- o co možná jde
2. Červen 2014 - 12:32 | moldavit
V radiu Hlas Ruska se objevil již dříve tento názor
NahoruNa Ukrajině jsou obrovské zásoby břidlicového plynu,především v oblastech současného konfliktu,jak jinak
Cituji z vysílání
Naleziště, které se táhne od Černigovské až do Luhanské oblasti, si už dávno všimly zahraniční společnosti. Ještě v r. 2007 uskutečnila tam korporace Shell předběžný průzkum. A v r. 2010 se do toho zapojila korporace Exxon Mobil. V září 2011 byla podepsána dohoda o těžbě břidlicového plynu v Charkovské oblasti. Jednalo se o investice v částce téměř 1 miliardy USD.
Politické motivy neustupují samozřejmě do pozadí. Vždyť kontrola nad ukrajinským břidlicovým plynem je způsobem nátlaku na Rusko na světovém plynovém trhu. Washington se snaží vzít pod svou kontrolu naleziště v Donbasu, aby zbavil Evropu závislosti na ruském plynu, a tím také oslabil vliv Moskvy
....Takže Rusové sami přiznávají ...na našich hranicích je konkurent s velkými zásobami strategické suroviny,která nás drží nad vodou.Mohl by se stát nezávislý na našich dodávkách a ještě hrozí konkurence v dodávkách do Evropy.Takže normální válka o území s nerostným bohatstvím.
Re: Ukrajina - díl druhý
3. Červen 2014 - 2:45 | Michal Mach
Honzo, už zas trochu demagogie viď, já si Tě vážím, ale ty občas zajdeš do hlouposti.
Ano, pomoc od USA tu byla v WW1, ale bez toho, aniž by naši legionáři nepustili zpět na frontu německé zajatce z Ruska by byla k ničemu, ale dobrá
A ve ww2, je to více než spekulativní, jestli by Němci dobyli Moskvu, a jestli by jiím to k něčemu bylo????
NahoruVylodění v Normandii byl už jen fakt vypočítavosti USA jak neztratit vliv v Evropě. Jo, že na to Stalin naléhal, no nevěřil vlastním generálům, ale ti byli již rozjetí i bez vylodění. Ostatně operace Bagration předčila Barbarosu a v podstatě rozhodla válku.
Re: Ukrajina - díl druhý
3. Červen 2014 - 2:48 | Michal Mach
Z roekm 38 souhlasím, bohužel už ne ve srtovnání s Krymem a Ukrainou, a poté co sme tleskali krádeži Kosova, a humanitárnímu bombardování, můžeme ted jenom mlčet a nebýt pokrytci jako část EU a USA.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
3. Červen 2014 - 2:52 | Michal Mach
Bohužel to celé začalo na Majdanu, který se v okamžiku kdy první civil vzal do ruky moloťák nelegální a nelegitimní, stejně jako odvolání Janukoviče.
A nejsmutnější je třeba to vykrucování Kyeva ohledně těch mrtvých v domě odborů, od blbosti a hlouposti přes lež se dostali k chloroformu, a to muselo rozesmát každého člověka až k pláči, snad kdyby jen mlčeli udělali by líp.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
3. Červen 2014 - 7:10 | hillbill
To je zase sbírka keců. Jestli vy jste tleskal nějaké krádeži Kosova, to je váš problém. Pojem humanitární bombardování je dost klišé, kde jste ho vzal? Asi někde zaslechl od nějakého trouby. Miluju tyhle amatérský historiky.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
3. Červen 2014 - 9:20 | Michal Mach
Já sem netleskal, bohužel tleskala naše vláda.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
3. Červen 2014 - 9:13 | Michal Mach
http://www.hlavnespravy.sk/princip-exkluzivity-usa-trva-na-vylucnom-prave-zasahovat-do-zalezitosti-inych-krajin/272608
To už jsme tu měli, nadnárod, nadčlověk, právo rozhodovat o všem a o všech, děkuji nechci.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
3. Červen 2014 - 9:15 | Michal Mach
Hovořit slušně Vám evidentně nejde, a diskutovat taky ne, tak běžte prosím otravovat jinam.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
3. Červen 2014 - 17:30 | moldavit
O nějakém nadčlověku řeč nebyla.Ta hlavní myšlenka byla,pokud nebude Amerika v poředí a prosazovat demokracii,převezmou její místo jiní.Že se na to třesou islámští fundamentalisté,čínští komunisté či rusko-evropští nacionalisté,je jasné
NahoruRadši volím Obamu.
Re: Ukrajina - díl druhý
8. Červen 2014 - 8:35 | Jan Tichý
Ahoj, Michale, se zpožděním jsem si všiml, žes mě tady označil za hlupáčka: Overlord jako akt vypočítavosti USA? Operace Bagration rozhodla válku? Pořád stejný problém: historii lze vykládat z různých hledisek, ale Jediný Správný Pohled ani pro historiky neexistuje, jen se k němu můžeme (společně) blížit.
Nemusím ti snad připomínat, že od září 39 do června 41 byli Hitler a Stalin spojenci, Blitzkrieg jel mj. na sovětské pohonné hmoty a suroviny!
Nemusím ti jistě taky připomínat, co byla Rooseveltova Smlouva o půjčce a pronájmu: Do SSSR bylo například odesláno téměř 15 000 letadel a přes 350 000 nákladních vozidel. USA dodaly Sovětskému svazu během válečných let 2,3 milionu tun oceli. Takové množství by postačilo k výrobě 70 000 tanků T-34. Objem dodávek hliníku činil 229 000 tun, což dostačovalo pro pokrytí potřeb sovětského leteckého a tankového průmyslu na dva roky. Je třeba se zmínit i o dodávkách potravin: 3,8 milionů tun konzervovaného vepřového masa, uzenin, másla, čokolády, sušených vajec a tak dále. Sovětská armáda dostala rovněž 423 000 telefonů a desetitisíce bezdrátových stanic. Do SSSR putoval materiál a strojové vybavení pro rafinerie ropy, dále baterie, stany, padáky, lokomotivy atd. Podle některých pramenů nebyl dluh SSSR v hodnotě tehdejších 11 miliard USD nikdy celý splacen. V roce 1972 USA prominuly Sovětskému svazu celý dluh až na 722 milionů dolarů za stroje použitelné i v mírových dobách, které však nebyly dodnes uhrazeny. (viz Wikipedie)
Nebyl tedy jen ten "vtaroj front" ve Francii, což je pejorativní pojem sovětské propagandy, který se bohužel ujal všeobecně a dodnes! (Jako by Spojenci nebojovali - a nevítězili - taky v Tunisku, na Sicílii, v Itálii, v Pacifiku...)
Historik J. Rajlich ve shrnujícím článku v sobotní MFD vypočítává dodávky a poskytnuté technologie pro Rusy ještě podrobněji, a uzavírá:
NahoruDíky zdarma poskytnutému know how Sověti přeskočili 30 let vývoje... Technologicky zaostalému SSSR se tak podařilo stát se jednou ze dvou supervelmocí 20. století. S důsledky, které Evropa a svět pociťovaly desetiletí. Vlastně dodnes.
Re: Ukrajina - díl druhý
8. Červen 2014 - 14:06 | moldavit
Mám od O2 televizi i s ruskou jedničkou.Asi před deseti dny jsem sledoval pořad o Ukrajině,kde reporteka dávala otázky nějakému činiteli /zapomněl jsem/.
NahoruCo mne upoutalo,byla otázka o údajné přítomnosti ruských vojáků na Ukrajině.
Řádní vojáci tam prý nejsou.Ale jsou tam Rusové, někteří ještě účastníci z Afganistánu,Čečny,Gruzie. Prý se jim válka stala způsobem života. A samozřejmě jsou tam na vlastní pěst a ruské vedení to nemůže ovlivnit
Jenom mi hlava nebere,kolik si za ty válečné konflikty našetřili zbraní.Možná pan Mach napoví,kde je berou.
Re: Ukrajina - díl druhý
10. Červen 2014 - 10:19 | Michal Mach
Na Ukraině, v Rusku, ale i v USA je tolik zbraní volně mezi lidem...........dále bez komentáře.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
10. Červen 2014 - 10:26 | Michal Mach
Honzo
Čím poskočili ti RA o 30 let vývoj, náklaďáky, Shermanem který je horší než T34 ať už 76/85
Ano ty náklaďáky a vysílačky pomohly motorizovat velké množství divizí RA.
Zásoby surovin měli rusové dost a dost sami. Stejně jako zařízení pro těžbu atd.
A když už hovoříš o "svatých" USA, tak ti ještě v roce 40 radostně stavěli Němcům továrny, linkovou výrobu, prodávali suroviny kam je napadlo, v té době hlavně Německu.
Pan Rajlich a MFD pro mě opravdu není relevatní zdroj.
Zejména tahle věta
Díky zdarma poskytnutému know how Sověti přeskočili 30 let vývoje... Technologicky zaostalému SSSR se tak podařilo stát se jednou ze dvou supervelmocí 20. století. S důsledky, které Evropa a svět pociťovaly desetiletí. Vlastně dodnes. - je super blábol.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
10. Červen 2014 - 10:28 | Michal Mach
Operace Bagration zcela jedoznačně definitivně rozhodla WW2
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
10. Červen 2014 - 10:37 | Michal Mach
A ano, pomoc třeba na železnici byla obrovská, RA mohla rychleji přesouvat svá vojska a zásoby.
Dle historiků, kdyby tomu nebylo, byli by ztráty RA větší, nicméně válku by to nezměnilo, nebot Němci, zdaleka již nemohly nahradit lidský potenciál ztracený a ani průmyslový.
Ano, západ pomohl zvítězit RA nad Němci, tedy nad problémem, který sami vytvořili, díky jim za to.
NahoruAle pravděpodobně by se to obešlo i bez nich, za delší dobu, ale obešlo, není to tak, že USA vyhráli a zachránili Evropu vyloděním v Normandii, ani náhodou.
Re: Ukrajina - díl druhý
10. Červen 2014 - 10:53 | Jan Tichý
Ještě jeden dodatek k historickému tématu pro Michala:
PRAVDA: Důležitost americké role v 2. světové válce, přeložil Tomáš Haas
NahoruČasto se u nás diskutuje o tom, zda by SSSR mohl zvítězit v 2. světové válce bez pomoci západních spojenců, a jaký byl vlastně rozsah americké pomoci. Myslím, že nejlépe kvalifikováni k takovému hodnocení jsou ti, kdo byli jejími příjemci. Proto jsem přeložil článek PRAVDY z 12.5.2003.
http://www.angle.cz/index.phtml?go=clanek&id=1720
Re: Ukrajina - díl druhý
10. Červen 2014 - 10:57 | Michal Mach
K tomu jak by dopadla válka v Rusku, pokud by nebyli dodávky USA, neexistuje nikde na světě relevatní ani odhad. Je také třeba to udávat v procentech, například zminovaná letadla tvořila pouze 2 procenta letadel RA.
Shermeny byli třeba dávány k podřadným jednotkám, jak říkám je třeba udávat procenta, nikoliv absolutní čísla.
Dále RA v roce 41 stála v útočních pozicích, připravovala se na operaci Bouře, utok na západ, byli připraveni na útok, nikoliv obranu, tolik pro upřesnění.
Lehce odbočím, díky USa za jedno, za titulek na válečných dluhopisech, Za Pearl Harbor a za Lidice.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
10. Červen 2014 - 11:36 | Jan Tichý
Tak mám, Michale, občas dojem, že stejně jako jsi proti Němcům neodpískal WW2, proti Američanům dodnes vedeš soukromou studenou válku...
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
10. Červen 2014 - 13:07 | hillbill
Nevím, kolik Michalovi je, ale podle mě jen tlachá a střílel maximálně při softu. Hlavně, kdyby USA nevstoupili do války, mohli být bolševici až u Atlantiku. A to je snad horší, než když tam byl Hitler.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý - petice
12. Červen 2014 - 12:00 | Jan Tichý
Petice Pomozme Ukrajině:
Nahoruhttp://www.bohumildolezal.cz/texty/rs3177.html
Re: Ukrajina - díl druhý
14. Červen 2014 - 7:48 | mbbb
Proč jen se mi při čtení toho textu v odkazu pořád vkrádá srovnání s rokem 1938, se sudetoněmeckými teroristy u nás a s Mnichovem... nebo že by mi nadpis článku evokoval heslo U Madridu se bojuje za Prahu......
......je ale hezké pozorovat, jak v tom Ukrajina není sama, jak západní demokracie a U.S.A. aktivně tlačí na Rusko, které se evidentně zcela hroutí pod jejich sankcemi..... jen odkud mají separatisté na Ukrajině těžké zbraně a tanky?
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý - Porošenkův mírový plán
20. Červen 2014 - 10:50 | Jan Tichý
http://zpravy.idnes.cz/ukrajina-porosenko-mirovy-plan-d3y-/zahranicni.aspx?c=A140620_092446_zahranicni_aha
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
27. Červen 2014 - 9:45 | Jan Tichý
http://www.lidovky.cz/eu-uzavrela-asociacni-smlouvy-s-ukrajinou-gruzii-a-moldavskem-p7n-/zpravy-svet.aspx?c=A140627_101049_ln_zahranici_ele#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=ln_lidovky&utm_content=main
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý a Rusové se zlobí
27. Červen 2014 - 14:48 | moldavit
Mají již zkušenosti s ruskou agresivitou a rozpínavostí.Nějak se to Putinovi vymklo z rukou
Nahoru...Kremelský mluvčí Dmitrij Peskov prohlásil, že Rusko přijme blíže nespecifikovaná opatření pro ochranu své ekonomiky, jakmile se projeví negativní následky asociační smlouvy. Mluvčí blíže nespecifikoval povahu chystaných kroků, řekl jen, že obsah těchto opatření je „očividný“. Podle Peskova se „podnikne vše, co je nezbytné pro ochranu ruské ekonomiky“.
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/podpis-asociacnich-dohod-s-eu-ukrajina-gruzie-moldavsko-pjy-/zahranicni.aspx?c=A140627_100251_zahranicni_ert
Re: Ukrajina - díl druhý
3. Červenec 2014 - 16:02 | Jan Tichý
"Místo tiskové zprávy" = o Výzvě KOD, Občanského institutu, Konzervativní strany aj.:
... V české veřejnosti vládne, pokud jde o Ukrajinu, jakási pohrdavá lhostejnost, vysloveně proruské postoje přitom nejsou žádnou výjimkou.
Ukrajina bojuje za zachování své státní suverenity a potřebuje, abychom jí pomohli. Naším cílem by nemělo být dělat Ukrajincům v jejich zemi pořádek, a už vůbec ne ve spolupráci s těmi, kteří tam bezohledně uplatňují své velmocenské zájmy. Mělo by nám jít o to, aby se dodržovala budapešťská dohoda z roku 1994, v níž se tři velmoci, USA, Velká Británie a Ruská federace, zavázaly, že budou respektovat nezávislost a suverenitu Ukrajiny v jejích stávajících hranicích a že se zdrží hospodářského nátlaku nebo použití vojenské síly. Rusko obojí soustavně porušuje. ...
http://www.bohumildolezal.cz/texty/rs3191.html
NahoruRe: Ukrajina - Odvahu a vůli!
25. Červenec 2014 - 15:13 | Jan Tichý
Dopis hlavám států členských zemí Severoatlantické aliance, Evropy, Austrálie a dalších zemí:
http://www.letter2leaders.org/
Vážený pane prezidente, /předsedo vlády,
Nahoruobracíme se na Vás jako na státníka. My, jako angažovaní občané, jako členové občanské společnosti, vnímáme, že Rusko svým nynějším jednáním začíná nebezpečně překračovat Rubikon mezinárodního práva a mezinárodního poválečného uspořádání a že z této cesty už nemusí být jednoduchého návratu zpět.
Obracíme se na Vás na základě naší bezprostřední historické zkušenosti s ignorováním rozpínavosti nejprve fašistického a poté komunistického agresora a s ustupováním v iluzi zachování míru, vedoucímu k tragickému pošlapání demokracie a lidských práv.
Zvláště máme na mysli tragickou zkušenost s podceněním ruské imperiální strategie, ruské propagandy a krutosti...
Re: Ukrajina - díl druhý
3. Srpen 2014 - 20:23 | Jan Tichý
My, šéfredaktoři novin z celé Evropy, vyzýváme politické lídry Evropské unie, aby zastavili agresivní politiku ruského prezidenta Putina. Zkušenost nás poučila, že dialog s Putinem je ztrátou času - pokud není podpořen jednotou a pevným postojem.
NahoruPutin ignoruje slabé a bezpáteřní oponenty. A tak zjevně vnímá evropské státy, které pouze mluví, zatímco Kreml překračuje další a další červené linie.
Putin dál dodává východní Ukrajině zbraně a žoldáky. Dál shromažďuje své jednotky podél ukrajinských hranic. Ale Ukrajina má právo vybrat si evropskou demokratickou cestu a Ukrajinci mají právo žít v čestném státě. Na východní Ukrajině se dnes možná rozhoduje i o osudu Evropské unie.
Evropská unie by měla použít všechny prostředky nátlaku, ekonomické a politické sankce a ukončit přísun veškerých zbraní do Ruska. Skutečnou odpovědí na ukrajinskou krizi je solidarita namířená proti Putinovi.
http://dialog.ihned.cz/komentare/c1-62570460-protiputinovska-solidarita
Re: Ukrajina - díl druhý
3. Srpen 2014 - 21:57 | F. Chot
???
NahoruTo má být po asi týdnu aktualita, nebo co?
Re: Ukrajina - díl druhý
4. Srpen 2014 - 0:26 | Anonym
Jeee, dekuju za odkaz, to se rad podivam, kdoz podepsal tak abstraktni a nesmyslny text.
Jejich periodika budou jiste na urovni:-)
.
Skutečnou odpovědí na ukrajinskou krizi je solidarita namířená proti Putinovi.
.
Otazka: "Ukrajinská krize?"
Skutecna odpoved: Solidarita namířená proti Putinovi.
1. "skutecna" odpoved je uz z principu kazda odpoved.
2. kdo se pta? Koho? Kde?
3. solidarita? "Člověk je solidární s nějakou skupinou, pokud ji podporuje a její úspěchy i neúspěchy pociťuje jako vlastní."
Po Člověku se zada, aby podporoval jine lidi proti jinemu cloveku, "Putinovi", prostrednictvim Člověka sameho bez racionalni vidiny vlastniho prospechu.
4. Domnivam-li se, ze "skutecnou odpovedi" se mini "jedine spravne reseni", pak bych predpokladal, ze se podepsani jedinci budou u soudu zodpovidat z podnecovani k porusovani lidskych prav a svobod atd.
Mohli by se zaradit na nekonecny seznam hrdych nositelu mirovych Nobelovek.
Snad to nikdo nepodepsal...
.
Pekne autor vystihl mysleni "zapadniho sveta":
Nenavisti prostych lidi (zapadu) k prostym lidem (vychodu) a jejich vzajemnym vrazdenim a ruinovanim, prispeji tito prosti lide k míru prostych lidi, ruku v ruce s neustalym zvysovanim jejich zivotni urovne...
Kdyz to nekdo rozvine na par desitek stranek, tak by to mohla byt pekna habilitace... (Skoda, ze Halík uz profesor je, ten by to suse obhajil a mozna by ho to vyneslo az na svaty stolec.
.
Clovek bude zrejme slepa ulicka v evoluci druhu. Proste jeden z (brzy vyhynulych) prikladu strunatce, savce...
.
Ale nic, to jiste spravi 2, 3 dialogy u nas v Boru pod lipou... uz aby ta lavicka byla.
Pane ing. Válku,
navrhuji Vám slavnostni "LVH oteviraci" dialog. Temata: mír, lidska prava a svobody, vitezstvi pravdy a lasky nad lzi a nenavisti, pripomenout bychom mohli aktualni stav odzbrojovaciho procesu, o prinosu 666 let vedeckeho teologickeho badani na nasem uzemi bychom take mohli pohovorit, atd.
Predpokladam, ze slavnostni dialog je planovan s nejakymi "vyznamnymi" osobnostmi. Pokud by vsak treba z jakehokoliv duvodu nemohli, nebo by snad dialog prosteho obcana Boru se zastupitelem byl akceptovatelny, rad na prvni dialog na toto snad i pietni misto prijdu.
Milan Kulovaný
NahoruRe: Ukrajina - pacifismus je nemoc?
4. Srpen 2014 - 11:47 | Jan Tichý
KDYBY po Českolipsku taky pobíhali mužíci z Marsu v maskáčích a ujali se vládnutí, kontrolovali chodce i vozidla, semtam někoho zmlátili, zatkli, nebo zastřelili - MK by se velice rychle vyléčil, vsaďte se! (Zná sice pojmy jako habilitace, strunatci, LVH, ale o Adamu Michnikovi neví zhola nic, ačkoli toho zná půlka Evropy. Kdo ale zná MK?)
Text výzvy vyšel v následujících 11 evropských prestižních denících: Rakousko: Der Standard - Nizozemsko: Volkskrant - Francie: Le Monde - Německo: Die Welt - Itálie: La Stampa - Lotyšsko: Lietuvos Rytas - Polsko: Gazeta Wyborcza - Portugalsko: Dario de Noticias - Slovensko: SME - Španělsko: El Pais - Švédsko: Dagens Nyheter
U nás vyšel jen v Hospodářských novinách a (informace) v Respektu -
Nahoruhttp://respekt.ihned.cz/externi-hlasy/c1-62579180-pandorina-skrinka-vladimira-vladimirovice
Byl jsem týden na Šumavě, ale aktuální je to bohužel furt, soudruhu Chote. Přinejmenším dokud tam budou po polích sbírat mrtvé turisty...
Re: Ukrajina - díl druhý
4. Srpen 2014 - 12:02 | Já Nultý
Omlouvam se,
ale Mollom team mi neumoznuje zde upravit prispevek ci napsat novy.
A tak jsem si zde zaregistroval dalsi nick a zkousim zaslat prispevek takto.
http://www.milan-kulovany.cz/screenshot-inoviny.jpg
Jeee, dekuju za odkaz, to se rad podivam, kdoz podepsal tak abstraktni a nesmyslny text.
Jejich periodika budou jiste na urovni:-)
.
Skutecnou odpovedí na ukrajinskou krizi je solidarita namírená proti Putinovi.
.
Otazka: "Ukrajinská krize?"
Skutecna odpoved: Solidarita namírená proti Putinovi.
1. "skutecna" odpoved je uz z principu kazda odpoved.
2. kdo se pta? Koho? Kde?
3. solidarita? "Clovek je solidární s nejakou skupinou, pokud ji podporuje a její úspechy i neúspechy pocituje jako vlastní."
Po Cloveku se zada, aby podporoval jine lidi proti jinemu cloveku, "Putinovi", prostrednictvim Cloveka sameho bez racionalni vidiny vlastniho prospechu.
4. Domnivam-li se, ze "skutecnou odpovedi" se mini "jedine spravne reseni", pak bych predpokladal, ze se podepsani jedinci budou u soudu zodpovidat z podnecovani k porusovani lidskych prav a svobod atd.
Mohli by se zaradit na nekonecny seznam hrdych nositelu mirovych Nobelovek.
Snad to nikdo nepodepsal...
.
Pekne autor vystihl mysleni "zapadniho sveta":
Nenavisti prostych lidi (zapadu) k prostym lidem (vychodu) a vzajemnym vrazdenim a ruinovanim prostych lidi prispeji prosti lide k míru prostych lidi, ruku v ruce s neustalym zvysovanim zivotni urovne prostych lidi.
Kdyz to nekdo rozvine na par desitek stranek, tak by to mohla byt pekna habilitace... (Skoda, ze Halík uz profesor je, ten by to suse obhajil a mozna by ho to vyneslo az na svaty stolec.
.
Clovek bude zrejme slepa ulicka v evoluci druhu. Proste jeden z (brzy vyhynulych) prikladu strunatce, savce...
.
Ale nic, to jiste spravi 2, 3 dialogy u nas v Boru pod lipou... uz aby ta lavicka byla.
Pane ing. Válku,
navrhuji Vám slavnostni "LVH oteviraci" dialog. Temata: mír, lidska prava a svobody, vitezstvi pravdy a lasky nad lzi a nenavisti, pripomenout bychom mohli aktualni stav odzbrojovaciho procesu, o prinosu 666 let vedeckeho teologickeho badani na nasem uzemi bychom take mohli pohovorit, atd..
Pro autenticitu naseho dialogu navrhuji pustit rozhlasem audio zaznamy bezneho zivota CLOVEKA v Darfuru a Tripolis,
pro pana pedagoga Bártu pustme i takovy bezny humanitarni den v Kosovu, treba takove humanitarni poledne.
Myslim, ze bychom se meli seznamit s tim, jak v realu zni nase humanitarni rozhodnuti. Mohli bychom to pustit bez oficialniho oznameni, prekvapme obcany Nového Boru.
Jiste se nam bude pod lipou v takove atmosfere dobre sedet, proto take zvu rodinu pana Bárty. Prijedte do Boru ochutnat atmosferu zivota v nekolika nami casto sklonovanych castech nasi modre planety.
.
Pokud bychom se vsichni nevesli na LVH, je moznost pronajmu nastavce lavicky z Knihovny VH?
Pripadne postojim a mohu poskytnout 2 rybarske zidlicky.
Predpokladam, ze slavnostni dialog je planovan s nejakymi "vyznamnymi" osobnostmi. Pokud by vsak treba z jakehokoliv duvodu nemohli, nebo by snad dialog prosteho obcana Boru se zastupitelem byl akceptovatelny, rad na prvni dialog na toto snad i pietni misto prijdu.
Milan Kulovaný
NahoruRe: Ukrajina - pacifismus je nemoc?
4. Srpen 2014 - 17:21 | F. Chot
Dovlím si Vám doporučit, pane Tichý, ještě jednu petici. Jmenuje se Odvahu a vůli!
A mimo jiných ji podepsal také osvědčený J. Štětina, vlastním jménem Plavec - nebo obráceně? Už se mi to u něj plete ..., Dále pánové Marhoul, Koller ..., také paní Kolínská.
Já jen, ať nemáte obavy, že naši pravdoláskaři nezjistili včas, odkud fouká vítr, a musejí to zachraňovat cizí ...
Hezký zbytek pondělí, F. Chot
NahoruRe: Ukrajina - pacifismus je nemoc?
4. Srpen 2014 - 21:02 | Jan Tichý
Máte zbytečné obavy - na dopis hlavám států členských zemí Severoatlantické aliance, Evropy, Austrálie a dalších zemí jsem tady upozornil už 25. července:
http://www.letter2leaders.org/
A najdete mě taky mezi podepsanými.
Tu nemístnou ironii si příště nechte od cesty. A aspoň na chvilku se zamyslete nad tím, co prožívají rodiny pozůstalých po obětech letu MH17.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
16. Srpen 2014 - 9:55 | mbbb
Jsem docela zvědav, jak se situace na Ukrajině vyvine dál.
S anexí Krymu se "západní demokratický" svět již smířil, proti tomu již nikdo nic nenamítá. Rusko otevřeně podporuje "ukrajinský freikorps", tak jsem zvědav, jak se k tomu svět postaví, hlavně garanti ukrajinských hranic.
Ono totiž je politika západních demokracií v principu stále stejná, nepoučitelná. A Československo s ní má velkou zkušenost. I když se to dnes může zdát leckterému postmodernímu intelektuálovi či multikulturnímu humanistovi, v době našeho členství v Evropské unii, směšné, či dokonce nacionalistické, české, či československé dějiny a historická zkušenost z roku 1938 mají smysl. Bohužel mají i v lecčems širší přenosnost na soudobou Evropu. Vždyť ta má na své mapě takové země, jako je Kosovo, Makedonie či Kypr a stejně má stále i opatrnické mírotvorce, jako byli kdysi pánové Daladier či Chamberlein. Možná se stačí nad tím jen na chvíli zamyslet.
NahoruNevinné obete mocenských bojov
22. Srpen 2014 - 9:07 | Radek
Reportáž slovenských dobrovoľníkov z vojenského utečeneckého tábora, zriadeného v ruskom Donecku, pre ukrajinských utečencov.
Skupina slovenských dobrovoľníkov z radov občanov sa vydala až k Ukrajinským hraniciam s humanitárnou pomocou pre nevinné obete vojny a toto je dokument o tom, čo tam videli.
https://www.youtube.com/watch?v=c1lvhPJQBlU
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý - konečně!
3. Září 2014 - 11:15 | Jan Tichý
http://zpravy.e15.cz/zahranicni/udalosti/primeri-na-ukrajine-putin-a-porosenko-se-dohodli-na-ukonceni-boju-1115055#utm_source=aktualne&utm_medium=selfpromo&utm_campaign=e15rss
(po hodině byl text upraven!? - ale snad přece se cosi mění k lepšímu)
Že by dosavadní tři kola sankcí přece jen na Putina zafungovaly? V dnešní MFD o tom podrobně píše ekonom David Marek: rekordní kurz 37.5 rublů za dolar, inflace, půjčky Ruska za 10 % úrok (pro Německo sotva 1 %!), letošní odliv zahraničních investic v objemu 75 miliard dolarů, hrozivý pokles HDP...
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
3. Září 2014 - 14:43 | moldavit
No nevím,jak moc je to bolí.41 % HDP je tvořeno vývozem plynu a ropy,spolu s dalšími surovinami je to přes 50%.A na tom je závislá ekonomika mnoha států,zejména evropských.
NahoruOslabit ekonomiku si nedovolí vláda žádné evropské země.
Re: Ukrajina - díl druhý
3. Září 2014 - 16:01 | Jan Tichý
Další zpřesnění:
Nahoruhttp://zpravy.e15.cz/zahranicni/udalosti/slozte-zbrane-vyzval-putin-klid-zbrani-muze-byt-do-dvou-dnu-1115055#utm_source=aktualne&utm_medium=selfpromo&utm_campaign=e15rss
Re: Ukrajina - díl druhý: Zastavme Putina!
5. Září 2014 - 11:04 | Jan Tichý
Nová výzva končí tímto odstavcem:
... Proto společně vyzýváme naše západní spojence v EU, NATO i USA, aby rozhodněji než dosud hájili politickou stabilitu, svobodu a demokracii ve střední a středovýchodní Evropě. A zároveň společně apelujeme na vlády a politickou reprezentaci všech našich zemí, aby v tomto úsilí byly s našimi západními spojenci solidární – musíme s lítostí konstatovat, že se to dosud neděje.
Prosíme ty, kteří s námi souhlasí, aby se k nám připojili.
http://www.bohumildolezal.cz/texty/iniciativa-uk-cz.html
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý Zní zvon
7. Září 2014 - 17:36 | moldavit
Zvoní zvoní zrady zvon zrady zvon
čí ruce ho rozhoupaly
Zemanů Miloš a Fico Robert
a my jsme je kroužkovali.
Když se vraceli ministerští představitelé GB a F z Mnichova volali... Zachránili jsme mír pro Evropu.
Když se vrátil Sobotka volal... zachránil jsem český kovoobrábějící průmysl.
Jo ta česká historie je jen jedna prča.
Jinak je zajímavé,že Hitler se pokusil alespoň anexi Sudet posvětit mezinárodní dohodou se státy,které mohly měnit hranice poválečného uspořádání.Tím se Putin ani nezabýval.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý - nepřehlédněte!
10. Září 2014 - 9:16 | Jan Tichý
Nizozemská zpráva o sestřeleném malajsijském letadle je úzkostlivě objektivní, a proto se o pachatelích zatím nezmiňuje.
Ale tisková agentura AP včera napsala: Tři hodiny před sestřelením nad územím v rukou separatistů zahlédli reportéři AP průjezd systému Buk M-1, stroje velikosti tanku, nesoucího čtyři rakety. Bylo to v rebely ovládané obci Snižne, nedaleko místa, kam se letoun zřítil. Vysoce postavený separatista poté agentuře AP sdělil, že letadlo sestřelil tým rebelů a ruských vojenských specialistů. Domnívali se, že míří na ukrajinský vojenský stroj. Tuto verzi potvrzují i odposlechy hovorů zachycených ukrajinskou vládou. Jeden z rebelů, jenž dorazil na místo pádu mezi prvními, si sprostě ulevuje, když vidí, kolik je obětí a že jsou na troskách loga malajsijských aerolinek.
T. Marjanovič v dnešní MFD dodává: Tolik AP. Ale kdo chce pochybovat, ať tak klidně činí dál. Není mu pomoci.
Ještě pořád se můžete připojit k 3.800 signatářů výzvy Zastavme Putina!
Nahoruhttp://www.bohumildolezal.cz/texty/iniciativa-uk-cz.html
Re: Ukrajina - díl druhý
10. Září 2014 - 10:00 | hillbill
To by mě zajímalo, jak ho těch 3800 signatářů zastaví, to je mlácení prázdné slámy. Lépe lidi udělají, když se budou více zajímat o ukrajinské dějiny, aby pak neplácali hlouposti. Jinak moc nepochybuji, že letadlo sestřelili Rusové, prostě se spletli. Konspirační teorie o tom, že to jedna nebo druhá strana udělala naschvál, mě míjejí.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
10. Září 2014 - 21:22 | moldavit
Ano ukrajinské dějiny.Zkušenosti s Rusy.Mluví se o Banderovcích-fašistech.Asi ano,ale kdo je vytvořil?Rusové postupem proti Ukrajině s následkem 6 mil. mrtvých.Více než polovina obyvatel naší dnešní republiky.Pomřeli hladem.Prarodiče páchali sebevraždy,aby děti a vnoučaty měli co jíst.Dodnes prý nedostatek v zásobování.Jak prosté- 6 mil.lidských životů.
NahoruFakta-na hotelu v Majdanu se ubytuje skupina mužů.Dle mnoha svědectví pálí do proruských i protiruských demonstrantů.Proč?
Po policistech hází maskovaní muži zápalné lahve.Snímky obíhají svět.Kdo to byl?
V ruské televizi okamžitě jsou Ukrajinci fašisté.Jestli máte ruský program,každé třetí slovo o Ukrajině je fašisti a desáté-my máme s fašisty zkušenosti
Co je horší.Zapojil jsem se do diskuze na I dnes.kde jeden bloger obhajoval Putina.Za vše opět může Obama a Merkelová.A zábor Krymu je v pořádku,když rozhodlo referendum.Hvězdná karma.Dovolil jsem se zeptat jestli taky souhlasí se záborem Sudet.Odpověď byla -Co sem taháte věci staré už 80 let?
K čemu tedy jsou ti ČSOL,různí bojovníci apod.Podporovaní i veřejnými prostředky??Řek bych to lidově..K......Mlčí.Tedy s výjimkou pana Beneše.Klobouk dolů.Proč příště.
Re: Ukrajina - díl druhý
19. Září 2014 - 16:23 | Jan Tichý
Poznámka pro hillbilla:
http://www.bohumildolezal.cz/texty/rs3231.html
a
http://zpravy.ihned.cz/politika/c1-62788960-zastavme-putina-po-tydnu-petici-podepsala-i-magda-vasaryova-a-biskup-vaclav-maly?utm_source=mediafed&utm_medium=rss&utm_campaign=mediafed
PS: Petice ukončena:
Nahoruhttp://zpravy.ihned.cz/politika/c1-62821190-vyzva-zastavme-putina-konci-s-peti-tisici-podpisy-vcetne-vasaryove-nebo-vlka?utm_source=mediafed&utm_medium=rss&utm_campaign=mediafed
Re: Ukrajina - díl druhý - Putin upřímný?
19. Září 2014 - 9:34 | Jan Tichý
http://respekt.ihned.cz/audit-jana-machacka/c1-62821510-putin-vyhrozoval-varsave-a-pobalti
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
19. Září 2014 - 9:53 | hillbill
... prý ...
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
24. Září 2014 - 21:16 | moldavit
Stránky ruských vojáků,kteří bojují na Ukrajině /a chlubí se tím/.Nebo tam jeli na dovču,jak tvrdí ruská propaganda?
Nahoruhttp://lostivan.com/
Re: Ukrajina - díl druhý
25. Září 2014 - 0:19 | Michal Mach
Takových stránek a tvrzení si můžete vyrobit na koleně poměrně dost.
Jinak Honzo, ono jde o to, že zločinec zůstane zločincem, zločin zločinem, a neomluvího ani vlajka USA nad hlavou.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
7. Říjen 2014 - 21:43 | Jan Tichý
Připomínka pro ty, kdo papouškují cosi o zbytečnosti a neúčinnosti sankcí:
Nahoruhttp://zpravy.e15.cz/burzy-a-trhy/meny/moskva-vydala-na-obranu-padajiciho-rublu-36-miliard-korun-za-dva-dny-1125628#utm_source=aktualne&utm_medium=selfpromo&utm_campaign=e15rss
Re: Ukrajina - díl druhý
8. Říjen 2014 - 0:44 | kdokolivI
http://zpravy.e15.cz/byznys/reality-a-stavebnictvi/oligarcha-prebira-prodelavajici-sestku-1125225
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý / volby!
26. Říjen 2014 - 20:56 | Jan Tichý
http://www.lidovky.cz/volby-na-ukrajine-vyhral-blok-petra-porosenka-ziskal-22-procent-p79-/zpravy-svet.aspx?c=A141026_190621_ln_zahranici_hm
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
1. Prosinec 2014 - 17:13 | Jan Tichý
Ukrajinský konflikt i polemika o něm pokračuje.
NahoruJan Macháček upozorňuje na věcné argumenty dvou bývalých amerických diplomatů:
http://respekt.ihned.cz/audit-jana-machacka/c1-63196850-putin-jen-posilil-nato-a-oslabil-ruskou-ekonomiku?utm_source=Newsletter+-+RESPEKT.CZ&utm_campaign=bba07255a9-AJM_RSS_EMAIL_CAMPAIGN&utm_medium=email&utm_term=0_fa7f4b63fc-bba07255a9-222899757
Re: Ukrajina - CO NÁM ČT ZATAJILA
1. Prosinec 2014 - 17:38 | Lubomír Šádek
Značně se zde rozmohly odkazy (linky) na různé weby, tak si dovoluji také jeden, který aktuálně dorazil do mnohé pošty včetně mé s následujícím textem, sám nekomentuji:
CO NÁM ČT ZATAJILA
Tisíce francouzských farmářů ve středu zaútočily na vládní budovy po celé Francii. Zavážely je tunami hnoje, rajčat, dýní a mrkve, zapalovali auta a pneumatiky! Kvůli sankcím proti Rusku a levným dovozům se ve Francii zhroutily ceny obilovin, mléka, ovoce a zeleniny.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2822120/French-farmers-dump-hundreds-tonnes-manure-streets-spray-city-building-slurry-day-protest.htm
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
1. Prosinec 2014 - 20:21 | moldavit
Objektivně řečeno,ČT toho zatajila o francouzských farmářích více.Na jaře naházeli na dálnice 100 000 vajíček,protože protestovali proti nízkým cenám.V srpnu podpalovali finanční úřady kvůli vratkám z dotací a 4.11.kvůli neuplatněným přebytkům.Pravda je,že mnozí Pařížané to docela přivítali,naběhli s taškami a zásobili se hlavně zeleninou a bramborami.
NahoruNo a to se učíme,že každou hodinu zemře na Zemi 600 lidí hlady.
Re: Ukrajina - díl druhý
1. Prosinec 2014 - 20:31 | moldavit
Troch fakta.F,GB a USA jsou garanty smlouvy Rusko -Ukrajina o mezistátní hranici.Sám Putin po deseti letech podepsal výsledky rozhraničující komise.
NahoruRusko obsadilo Krym a tvrdilo,že tam nejsou vojáci.Pak byli Putinem ti neviditelní vojáci vyznamáni.
Rusko dodnes tvrdí,že na Ukrajině nejsou ruští vojáci.Maximálně ti,co si na to vzalo dovolenou
Ruský poslanec ale oficiálně žádá v Sejmu amnestii pro 30 tis.vojáků,protože služba v cizím vojsku se tam považuje za vlastizradu.
Re: Ukrajina - díl druhý
1. Prosinec 2014 - 22:03 | Lubomír Šádek
Pravda, pravda, jak to kdo vidí... Máme štěstí, že názor lze svobodně vyjádřit. O to více si cením, že můj názor je bez vazby (opakovaně jako v minulosti). Vladimir Vladimirovič je mimořádná osobnost bez hranic, možná nadbytečně slušný a váhavý. Troška "ohňostroje" nad Kyjevem by míru pomohla! Stejně tak by prospěla ozdravení v rámci zkostnatělé a odumírající EU!
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
2. Prosinec 2014 - 14:50 | Jan Tichý
Názor, že VV je nadbytečně slušný a váhavý? Dokonce ohňostrojem nad Kyjevem k míru? No comment!!! Až VV přijde s "ohňostrojem" k nám, to už bude pozdě bycha honit.
A že francouzští farmáři dávají přednost svým peněženkám a plným břichům před solidaritou s někým vzdáleným, kdo ji zrovna tolik potřebuje? Nejsou sami, bohužel...
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
22. Únor 2015 - 14:22 | Jan Tichý
= jen zas obvyklé Holého trolloviny v cizích službách.
Jak by asi dopadlo hlasování nováckých politologů-amatérů o únoru 48 nebo listopadu 89?
Taky by výsledky redakci "velmi zaskočily"?
PS: Možná by stejné myslitele včetně trolla Holého překvapilo, že v naší Listině práv a svobod (příloha Ústavy ČR) je mj. tenhle Článek 23:
Nahoru"Občané mají právo postavit se na odpor proti každému, kdo by odstraňoval demokratický řád lidských práv a základních svobod, založený Listinou, jestliže činnost ústavních orgánů a účinné použití zákonných prostředků jsou znemožněny."
Re: Ukrajina - díl druhý
22. Únor 2015 - 14:56 | Pták Kohák
Zeptali jsme se čtenářů TN.cz,když dokoukali Ordinaci II. a dojedli spečenej gothaj,co si dnes myslí o Láďovi Hruškovi a jeho úloze v převzetí moci nad učňovským školstvím v oboru kuchař. Odpověď nás velmi zaskočila. Drtivá většina hlasujících je přesvědčena, že jde šlo o puč,nelegální převrat.
NahoruJako další chod prý připravuje ukázat divákům,jak se připravuje beran maštěný neviditelnou peroutkou.
Re: Ukrajina - díl druhý
22. Únor 2015 - 16:34 | moldavit
No vida,tak Holý Beran už na to přišel taky...právo na sebeurčení je předpokladem pro plné uplatnění základních lidských práv.
NahoruJenom aby se Zeman nedozvěděl,že si Marobud stěžoval jak mu v jeho říši Češi soustavně kradli.Při jeho inteligenci a znalosti dějin....
Re: Ukrajina - díl druhý
24. Únor 2015 - 10:57 | Jan Tichý
Skutečně to není milé povídání - cituji z doporučeného článku v PL:
... Z řad KSČM se dění na Ukrajině dlouhodobě a systematicky věnuje jen europoslanec Miloslav Ransdorf. „Jeho informace jsou pro mě svým způsobem nejdůvěryhodnější, protože je čerpá z ruských, ukrajinských, ale i evropských zdrojů. Jinak se mi zdá, že stanovisko KSČM je trochu opatrnické a neliší se příliš od postoje sociální demokracie,“ konstatuje politický analytik. (konec citátu)
Taky už víte, kam "politického analytika" ZZ zařadit? Užiteční idioti podle Vladimíra Iljiče (B. Doležal jim eufemisticky říká užiteční pomocníci)? Nebo rovnou pátá kolona?
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
24. Únor 2015 - 17:54 | Jan Tichý
Zajímavé... nevíte náhodou, jak hlasovali obyvatelé Donbasu o naší záchraně před kontrarevolucí 1968, nebo co podle nich "muselo vzniknout" při dělení Československa?
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý,Parlamentní listy
24. Únor 2015 - 19:28 | moldavit
Holý Beran,který nás též zásobuje odkazy na nacistické a Hitlerovy projevy na Guidmedia nám nyní vnucuje názory z Parlamentních listů.
V roce 2014 Parlamentní listy získaly třetí místo Anticeny Křišťálové Lupy za "Porušování principů seriózní žurnalistiky u tzv. alternativních online médií.
Server si bez zjevného důvodu dal název navozující vztah k Parlamentu, ačkoliv jeho vydavatelem není sbor zákonodárců, ale firma OUR MEDIA a.s., která má jako předmět činnosti uvedeno provádění dobrovolných dražeb movitých věcí podle zákona o veřejných dražbách a výrobu, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona, takže vydávání časopisu je zřejmě neoprávněným podnikáním.
Kancelář Poslanecké sněmovny PČR se 23. dubna 2012 rozhodně distancovala od internetového serveru Parlamentní listy a uvedla, že jeho název, obsah, zaměření, autoři článků a vydavatelé nemají s prací Poslanecké sněmovny PČR nic společného a žádným způsobem neodrážejí její stanoviska.
Vrána k vráně sedá,holý Beran rovného si hledá.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
24. Únor 2015 - 19:36 | moldavit
Mimochodem,nevšiml jste si,pane Tichý, jak půlnoční Beran obratem přesídlil na CL deník ,aby si na hulvátské adrese 37.188.atd.léčil své komplexy méněcennosti?
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý,krysy vylézají z děr
25. Únor 2015 - 10:10 | moldavit
„Jsme ve válce, jen jsme si toho zatím nevšimli.“ Sdělili to před několika dny poslancům zástupci velení Armády ČR na semináři O bezpečnosti budoucnosti.
Ten prostor,kde se již vede válka je kyberprostor.
I my zde můžeme pozorovat jistého holého Berana,který nás pilně zásobuje proruskými názory z pochybných medií.Zkrátka krysy vylézají z děr,jak píše Saša Mitrofanov-
Krysí ráj je na dohled?
Nahoruhttp://www.novinky.cz/komentare/362585-ocima-sasi-mitrofanova-krysi-raj-je-na-dohled.html
Re: Ukrajina - díl druhý
25. Únor 2015 - 14:27 | Jan Tichý
Copak to - těch krys je tady minimum. Ale proč to mlčící většinu nezajímá?
Nahoru"Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic."
Re: Ukrajina - díl druhý
26. Únor 2015 - 11:49 | Jan Tichý
Zas jen další podivný zdroj Holého propagandy:
NWOO / Začali jsme jako New World Opposition Organization (nový světový organizovaný odboj), v nedávné době jsme na základě členské porady upravili název na New World Order Opposition.
Cíl této organizace je:
Nedopustit dokončení absolutní nadvlády světa několika jedincům, které nyní nazýváme: The Bildeberg Group, Council on Foreign Relations (Cfr),Trilateral commision, NATO, OSN, MMF (IMF), CIA, Illuminati, Svobodní Zednáři (FreeMason), či vlády zemí za jejimiž zády tyto spolky stojí a řídí je. (rodiny bankéřů, finančníků, královské rodiny, politické klany) a ty, kteří chtějí z naší planety vytvořit otrokářský Nový Světový Řád (NWO). Ten má v budoucnu udělat z lidí roboty/otroky, očipované bezduché stroje, které bez otázek budou sloužit svým pánům...
(Citát ze stránky O nás, mně to teda úplně stačí. "Nedopustit dokončení absolutní nadvlády světa několika jedincům, které nyní nazýváme:" = dost neohrabanej překlad z mateřského jazyka zahraničních trollů?)
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
26. Únor 2015 - 14:58 | Pták Kohák
Valerij Gerasimov, hybridní války. Krom jiného zaměřit se na potencionální kolaboranty ,kteří řvou,že jsou vlastenci a vlast by prodali okupantům jen to hvízdne. Stačí si tu jeho doktrínu přečíst.Pokud Holý neumí anglicky, může číst v ruštině.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý o létajícím ševci
28. Únor 2015 - 11:53 | moldavit
Viděl jsem tuhle pohádku na vlastní oči a ten švec tam létal,opravdu.
NahoruJinak Holý Beran opět nezklamal.Jeho zdroji je ruská 1 a kanál Life news,ruská informační agentura.Ta dokonce zjistila,že masakr ve francouzském Charlie Hebdo byl dílem tajných služeb USA.
Že nelžu,pokud se to zdá neuvěřitelné
http://lifenews.ru/news/148122
V návaznosti na Koháka se člověk může pouze Holého zeptat,zda je úkolován soudruhy z KČP,nebo přímo placen z Ruska.
Re: Ukrajina - díl druhý
28. Únor 2015 - 15:01 | Michal Mach
Honzo Krym je uplně jasný, a pochopitelný, pokud by se na Krym nastěhovali amíci a oni nastěhovali, bylo by ze Sevastopolu do bývalého Stalingradu blíže než z Prahy do Budějic.
A to prostě Rusko nemůže a nesmí dovolit ve vlastní zájmu a bezpečí a národnímu zájmu.
NahoruA pokud chceš tvrdit že USA a NATO není nepřítel Ruska tak sni dál.
Re: Ukrajina - díl druhý
28. Únor 2015 - 15:07 | Michal Mach
Ještě k tomu, že je v pořádku, že Ukr brání svou celistvost, a že ji bránila Jugoslávie v pořádku není? Nebuťte Honzo aspon stejní pokrytci jako ta verbež z USA.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
28. Únor 2015 - 15:41 | Michal Mach
Jsme ztracení, protože jsme rafinovaní...
A co nás vede k šíření ruské propagandy? To je přece jasné. Jsme zamilováni do Vladimíra Putina, protože v roce 1968 okupoval komunistické Československo a přiblížil ho tak k pozdějšímu nastolení „socialismu s lidskou tváří“ po vstupu do EU. Obdivujeme rovněž specifický ruský imperialismus, který se projevuje tím, že se zpátečnicky brání vlídnému přibližování mírového vojenského paktu NATO ke svým hranicím. Po nocích se scházíme a tajně popíjíme vodku. Při tom si šeptem předčítáme Puškina a Dostojevského, k tomu si do sluchátek pouštíme Šostakoviče a Vysockého. K ránu se ve sklepě díváme na Tarkovského filmy.
Lidi proberte se.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
28. Únor 2015 - 21:38 | Jan Tichý
Nějak jste pozapomněli, o čem tady byla řeč už před rokem:
Když se v prosinci roku 1991 rozpadl Sovětský svaz, nacházel se na Ukrajině třetí největší jaderný arzenál na světě. Ukrajina se jaderných ambicí vzdala až 16. května 1994 po podpisu trojstranné dohody, kde SE RUSKÁ FEDERACE A USA ZAVÁZALY, že "NIKDY nenapadnou Ukrajinu jadernými ani konvenčními zbraněmi ani jí nebudou hrozit agresí a budou bezpodmínečně uznávat a respektovat politickou nezávislost, suverenitu a teritoriální integritu Ukrajiny jakož i NEPORUŠITELNOST JEJÍCH STÁVAJÍCÍCH HRANIC a nebudou na Ukrajinu vyvíjet ekonomický nátlak." Tytéž záruky dodatečně poskytla i VELKÁ BRITÁNIE. Ukrajinské vedení se nechalo přesvědčit, že mezinárodní smlouva zajistí bezpečnost a územní celistvost země lépe než vlastnictví jaderných zbraní, a všechny hlavice odevzdalo Rusku...
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
1. Březen 2015 - 11:45 | moldavit
Prober se Holý.Tady někdo lže,pomlouvá a válí se v špíně,jak neustále podsouváš?To tak sedí akorát na tebe. Vylejzáš jak proruská krysa z díry,vnucuješ nám nacistickou literaturu a ruskou propagandu.Názor si umíme udělat i bez tebe.
NahoruAbych ti udělal lepší náladu,tak jeden vtip.
Jaký je rozdíl mezi pražskými květnovými barikádníky a těmi nynějšími z Boru?
Na ty z r.1945 nestačlily ani německé tanky.Na ty borské jeden údržbář.
Re: Ukrajina - díl druhý
1. Březen 2015 - 11:46 | moldavit
Prober se Holý.Tady někdo lže,pomlouvá a válí se v špíně,jak neustále podsouváš?To tak sedí akorát na tebe. Vylejzáš jak proruská krysa z díry,vnucuješ nám nacistickou literaturu a ruskou propagandu.Názor si umíme udělat i bez tebe.
NahoruAbych ti udělal lepší náladu,tak jeden vtip.
Jaký je rozdíl mezi pražskými květnovými barikádníky a těmi nynějšími z Boru?
Na ty z r.1945 nestačlily ani německé tanky.Na ty borské jeden údržbář.
Re: Ukrajina - díl druhý
1. Březen 2015 - 11:47 | moldavit
Prober se Holý.Tady někdo lže,pomlouvá a válí se v špíně,jak neustále podsouváš?To tak sedí akorát na tebe. Vylejzáš jak proruská krysa z díry,vnucuješ nám nacistickou literaturu a ruskou propagandu.Názor si umíme udělat i bez tebe.
NahoruAbych ti udělal lepší náladu,tak jeden vtip.
Jaký je rozdíl mezi pražskými květnovými barikádníky a těmi nynějšími z Boru?
Na ty z r.1945 nestačlily ani německé tanky.Na ty borské jeden údržbář.
Re: Ukrajina - díl druhý
1. Březen 2015 - 12:08 | moldavit
Prober se Holý.Tady někdo lže,pomlouvá a válí se v špíně,jak neustále podsouváš?To tak sedí akorát na tebe. Vylejzáš jak proruská krysa z díry,vnucuješ nám nacistickou literaturu a ruskou propagandu.Názor si umíme udělat i bez tebe.
NahoruAbych ti udělal lepší náladu,tak jeden vtip.
Jaký je rozdíl mezi pražskými květnovými barikádníky a těmi nynějšími z Boru?
Na ty z r.1945 nestačlily ani německé tanky.Na ty borské jeden údržbář.
Re: Ukrajina - díl druhý
1. Březen 2015 - 16:19 | Michal Mach
A? To si má nechat Rusko nastěhovat hodné NATO a USA až na hranice? Pořád tu máme ten precedenc v podobě Kosova. A taky v podobě mezinárodního zločinu agrese ze strany USA vůči Iráku a Jugoslávii.
NahoruNebuť pokrytecký prosím.
Re: Ukrajina - díl druhý
1. Březen 2015 - 20:14 | moldavit
Ach ti zlí amíci.Agrese,místo toho,aby se dívali na tu známou SLOVANSKOU VZÁJEMNOST a její projevy mezi Srby,Chorvaty,Slovinci atd.Zkazit takové laškování.
NahoruTeď se zas kočkují Rusové a Ukrajinci.A ti Poláci se na to koukají jak ti jestřábi z NATA.Kdy ti amíci pochopí ty slovanské holubičí povahy?
Re: Ukrajina - díl druhý
2. Březen 2015 - 12:09 | Jan Tichý
Až si Putin a jeho agitátoři vymyslí, že je ohrožují Poláci, Slováci i my, taky to budeš hájit?
NahoruTo ironizované NATO jsme totiž taky my.
Re: Ukrajina - díl druhý
2. Březen 2015 - 13:24 | moldavit
Ach ti zlí amíci.Agrese,místo toho,aby se dívali na tu známou SLOVANSKOU VZÁJEMNOST a její projevy mezi Srby,Chorvaty,Slovinci atd.Zkazit takové laškování.
NahoruTeď se zas kočkují Rusové a Ukrajinci.A ti Poláci se na to koukají jak ti jestřábi z NATA.Kdy ti amíci pochopí ty slovanské holubičí povahy?
Re: Ukrajina - díl druhý
3. Březen 2015 - 9:09 | moldavit
V ruské Nové gazetě si lze přečíst pravdu o Ukrajině
http://www.novayagazeta.ru/
Je jasné,že Rusko vede dobyvačné války,narozdíl od NATA.To jsou jasná fakta,kterým se proruský kolaborant Holý neustále vyhýbá.
Ruský plán anexe Donbasu byl na stole už před pádem Janukovyče
Nahoruhttp://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/302928-rusky-plan-anexe-donbasu-byl-na-stole-uz-pred-padem-janukovyce/
Věděli jsme, že jdeme na Ukrajinu, řekl ruský tankista raněný u Debalceva
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/363110-vedeli-jsme-ze-jdeme-na-ukrajinu-rekl-rusky-tankista-raneny-u-debalceva.html
Re: Ukrajina - díl druhý
3. Březen 2015 - 10:22 | Michal Mach
Nova Gazeta to je takové ruské idnes. Čili článek bez jakýchkoli důkazů???? A nejsměšnější je teorie jak Majdan připravil Putin, proti tomu je to, že si Amíci sundali baráky, teorie plná jasných důkazů.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
3. Březen 2015 - 10:25 | Michal Mach
To není vymýšlení, dohoda UKR a USA o základně na Krymu je věc reálná, likvidace spojenců taky. Pak se podívej na mapu světa kolik a kde mají USA základen a kolik a kde rusové, kdo asi koho ohrožuje, že?
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
3. Březen 2015 - 10:27 | Michal Mach
A to že jsme v NATO znamená, že máme všichni jednohlasně jásat ikdyž se ve jménu "nás" páchají zločiny, to nemyslíš vážně, nebo máme mlčet když se páchají zločiny, ale ono je to vlastně v pořádku, protože sou ti zločinci na naší straně????
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý Holý opět nezklamal
3. Březen 2015 - 19:17 | moldavit
Tento skrytý extremista,zřejmě vyznavač nacismu,opět v duchu řekni mi co čteš a já ti povím kdo jsi.
NahoruPoté ,co nám doporučil Guidemedia s Hitlerovými projevy a nacistickou literaturou nyní upřel zrak na Náš směr.
Člověka hned upoutá odkaz na Sudetenpost,v české verzi / aspoň jsem se dozvěděl,že Němci již nepožadují navrácení majetku.Tím vrazili kudlu do zad jeho kamarádům z KČP,kteří nebudou mít proti čemu "bojovat"/.
A k článku.
Židovské oběti 2.sv.v.--je v tomto případě zakázáno pod hrozbou trestu odnětí svobody jakkoliv svobodně pátrat, co přesně se uvnitř hranic Německé říše (resp. Generálního gouvernementu) stalo. Jenomže oficiálně povolené materiály ke studiu této problematiky (tzv. Holocaust jsou publikované výhradně židovskými osobami a institucemi, případně procházejí židovskou cenzurou).
Zajímavé,že Holý?
A závěr...Koncentrační tábory a hromadné věznění civilistů bez proběhnutí soudu, případně návrhy na přemístění obyvatelstva do nových sídelních oblastí, nejsou žádným patentovaným produktem nacionálního socialismu Ve skutečnosti se jedná o jedny z dlouhodobých praktik demokratických států,
.No jak dělané na poválečnou ČSR.
Re: Ukrajina - díl druhý
3. Březen 2015 - 19:36 | moldavit
Ale asi nám Holý chtěl naznačit,že vlastně Nový Bor 1945 byla selanka
NahoruNáš směr totiž soustřeďuje svědectví o zvěrstvech Čechů na Sudetoněmeckém obyvatelstvu.Takže ukázka
Přemysl Pitter
„Byl jsem v prvních dnech revolučních očitým svědkem upálení jednoho Němce a jedné Němkyně. První byl německý voják, podle uniformy příslušník Volkssturmu, tedy nikoli SS. Byla na něho v okolí Prašné brány uspořádána honička, pak byl tlučen, ale ještě živý pověšen za nohy na stožár na náměstí Republiky, pod jeho hlavou rozdělán menší oheň a on pomalu upékán. Pak lidé jeho tělo rozsápali a na ně plivali. Zasáhnout jsem nikterak nemohl, protože bych byl sám utlučen. V jiném případě jsem viděl lidi do krvava tlouci deseti- až dvanáctileté chlapce, kteří u pomníku svatého Václava odklizovali barikády. Zatímco je lidé řezali přes nahá záda, museli odnášet dlažební kameny. (...) Na Floře týrali lidé Němku dvě hodiny, načež ji vlekli ulicemi za nohy, hlavou o dláždění, u Olšanského rybníka ji polili benzinem a zapálili. Viděl jsem táhnout ze Žižkova na Václavské náměstí lidi, kteří na sebe volali: ,Jdem opíkat zajíce!‘ To znamená upalovat Němce. Podle očitých svědků visela jich tam celá řada hlavou dolů. Byli to mně známí lidé, kteří mne tam posílali, abych se tam šel honem podívat, dokud se ještě pečou.“
Re: Ukrajina - díl druhý
5. Březen 2015 - 10:57 | Jan Tichý
Hit pro koho? Dojemná ukázka propagandy - proč ale v záběrech chybí třeba Budapešť 56, Praha 68 atd.? Protože je ruský občan slabý v dějepise a skoro nic o tom netuší dodnes?
NahoruJak na to ale může naletět někdo u nás nebo na západě?
Re: Ukrajina - díl druhý
5. Březen 2015 - 15:43 | Jan Tichý
O Holém píše i The Guardian:
Nejlepší levicové noviny světa, britský The Guardian, vydaly výborný redakční komentář o ruské propagandě. Kéž by si ho větu po větě přečetli ti levicoví čtenáři, kteří kvůli hluboce vžitému antiamerikanismu mají sklon Putina a jeho agresi ospravedlňovat či aspoň bagatelizovat. Putinovu vládu britský deník označuje za „postmoderní autoritářství“ a píše například: Taktikou je vytvářet co nejvíce příběhů dané situace, které teoreticky dávají smysl, a v následném informačním chaosu tiše uniknout odpovědnosti… Pod vlivem takové kampaně začínají lidé zpochybňovat, že vůbec něco jako pravda existuje.
„Objektivita neexistuje – existují jen pokusy přiblížit se pravdě skrze co největší množství různých hlasů, těmito slovy to popisuje šéfredaktorka státní televize Russia Today. Je to jakýsi ozbrojený relativismus,“ dodává Guardian. Jak lidé nevěří „mainstreamu“, ačkoli v Evropě a Americe existují mimořádně kvalitní mainstreamové časopisy a deníky, a namísto toho čtou obskurní weby a blogy, má tato taktika značný úspěch.
http://respekt.ihned.cz/denni-menu/c1-63633860-troika-naplnila-kapsy-tech-kteri-jsou-za-recky-kolaps-odpovedni?utm_source=Newsletter+-+RESPEKT.CZ&utm_campaign=849ba8121b-MENU_RSS_EMAIL_CAMPAIGN&utm_medium=email&utm_term=0_fa7f4b63fc-849ba8121b-222899757
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
5. Březen 2015 - 19:39 | moldavit
Holý jen prokazuje,že je neskutečným cynikem
NahoruV den výročí Katyně zde předkládá cosi o chudácích ruských okupantech
Holému asi památka 25 tis.povražděných Poláků nic neříká,dokonce se je tady ruskou propagandou snaží ospravedlnit. Ruské okupanty,kteří prý byli nositeli pokroku.Dokonce i splachovací záchody zaváděli.
Toto jsou Rusové,toto jejich zvěrstva
https://www.youtube.com/watch?v=eefn1FyXC9w
Ale přesto musíme Holému poděkovat.Soudný člověk pozná,jak se dělá ruská propaganda.Bez gulagů na Sibiři,bez okupace Polska,Baltských států Maďarska,'CSR,Osetie Krymu atd.
Určeno pro Holé,kteří si dodnes myslí,že Katyň má na svědomí Němci.
Re: Ukrajina - díl druhý
6. Březen 2015 - 7:06 | Michal Mach
Souhlasím s jediným, je proruská pravda, proamerická pravd a pravda.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
6. Březen 2015 - 7:21 | Michal Mach
Proč neupozorníš na likvidaci Jugoslávie, doporučuji Uloupené Kosovo, The Weight of Chains
Proč Honzo neupozorníš na zločin agrese USA v Jugoslávii, Iráku, idiocká likvidace Libye, Egypta?
Směšný pokus USA zlikvidovat posledního ruského spojence na středním východě Sýrii, buď měřme všem stejným metrem a nebo přiznejme pokrytectví.
A mimochodem, když na jaře 1938 byli na našich hranicích 3 německé armády a my jsme na to upozorňovali, tak nám taky ten "skvělý" západ říkal hysterky, teď se to říká Rusku.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
6. Březen 2015 - 9:18 | Jan Tichý
Tak to je přesně v duchu kremelské propagandy - semlít všechno dohromady (jako kdysi: a vy zase utiskujete černochy).
Nepřipomíná to hádky na pískovišti (von mi ale taky sebral lopatičku)?
Protičeskoslovenští politici appeasementu z dob Mnichova jsou dávno mrtví. Co taky mají společného náš Beneš a gen. Syrový se Zemanem, Sobotkou a Stropnickým?
V tomhle tématu se řeší flagrantní porušení mezinárodní smlouvy na Krymu a zákeřná agrese proti Ukrajině!
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
6. Březen 2015 - 12:58 | Michal Mach
Bohužel Krym má společného s Jugosláviíí naprosto všechno, je to důsledek přehlížení agrese jiných, Poměrně jasné vysvětlení jednání a obav Ruska. A stejně jako nemohly USa nechat rakety na Kubě, v žádném pípadě nemohlo Rusko nechat na Krymu zbudovat námořní základnu.
ps - Bohužel co předvádíš je typická americká propaganda pod heslem, my můžeme vše, ostatní jen co budeme chtít a naše zločiny nejsou zločiny, protože jsme je spáchali my a to se může.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
7. Březen 2015 - 16:25 | moldavit
A dobrý je taky to video Jak si Krteček udělal kahoty.Z videa lze vyrozumět,že i s kapsami.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
8. Březen 2015 - 21:06 | moldavit
Drobné poznámky pro pana Macha,když tu zmínil Kubu a Krym.
NahoruAmeričané tvrdili,že Rusové umístili na Kubě rakety s jadernými hlavicemi,měli pravdu
Rusové lhali,že tam žádné nejsou
Američané tvrdili,že na Krymu operují Ruská vojska,měli pravdu
Rusové lhali,že tam žádná nejsou
Američané i přes krizi vojensky Kubu neobsadila
Rusové vojensky uloupili část jiného státu,kterému garantovali územní celistvost
Američané mají v pronáimu Guantánamo ,nikdy ho vojensky proti Kubě nevyužili.
Rusové měli v pronájmu základnu na Krymu,zneužili ji k přepadení Ukrajiny.
Je to pravda pane Machu?
Re: Ukrajina - díl druhý
10. Březen 2015 - 12:46 | moldavit
Trapně nám holý Beran nesdělil že po boku německého Wermachtu vtrhlo do Polska z jihu 10 000 Čechoslováků ze Slovenska.
Nahoruhttps://www.youtube.com/watch?v=dKVmEvcHosw
https://www.youtube.com/watch?v=eSIAAKKkmDc
Re: Ukrajina - díl druhý
10. Březen 2015 - 17:48 | moldavit
Holý Beran,který rád doporučuje nacistickou literaturu jako prvořadý Hitlerův Arijec jistě zná filmy o úspěšném boji Čecho-slováků proti sovětským vojskům.Tady má ten film,jazyku bude jistě rozumět
NahoruOd Tatier po Azovské more
https://www.youtube.com/watch?v=u2Z5iKKWcy8
Re: Ukrajina - díl druhý
10. Březen 2015 - 18:12 | moldavit
Samozřejmě,že prázdná hlava Holý tyto rozumy nemá od sebe.
NahoruLřivě a neuvěřitelně drze zde vydává za svůj pouze přetažený názor samozvaného politika a publicisty Jiřího Schmieda,který je hodnocen deníkem politika známkou 4,5.Co dodat.
Re: Ukrajina - díl druhý
11. Březen 2015 - 17:32 | Jan Tichý
Přečtěte si:
Nahoruhttp://www.lidovky.cz/machacek-putinova-lez-a-rozdil-mezi-zapadem-a-vychodem-pf9-/monitor-jana-machacka.aspx?c=A150311_122806_monitor-jana-machacka_ele#utm_source=email&utm_medium=text&utm_campaign=lidovky.directmail
A taky nekrolog za BN:
http://salon.eu.sk/12366/moj-priatel-boris-nemcov-esej/
Re: Ukrajina - díl druhý
11. Březen 2015 - 19:29 | Michal Mach
1-Kuba, a co, jde především o to, že je tam Kubánci tu základnu povolili. A USA pro svou vlastní bezpečnost donutilo Rusko se stáhnout, stejné jako Krym.
2 - Krym, o pravidelné armádě stále nemůže být řeč, o technice ano, dobrovolníci ano.
3- Oni totiž kdyby amíci Kubu obsadili, byla by válka víme.
4- Základnu Guantanámo mají USA v pronájmu od roku 1903, s krizí okolo raket nemá vůbec nic společného, a zase naštěstí neměl Kenedy v hlavě seno jako Bush a tak nebyla válka. Mimochodem krátce předtím CIA podpořila opozici Castra a došlo k pokusu o vylodění, bylo však slabé a bylo zlikvidováno. Čili to zkoušeli, oni celou tu dobu, výčet je dlouhý. Mimochodem umístění raket na Kubě byla zase jen odpověď na rozmístění raket v Turecku.
5 - Ano, ale pronájem končil, a měla tam přijít flotila USA, a to Rusko nemůže dovolit.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
11. Březen 2015 - 19:43 | Michal Mach
Taky mám svoje oblíbené články a pořady.
http://www.ceskatelevize.cz/porady/10095426857-interview-ct24/215411058040130/video/
Karas 30.1 v Interview ČT24
To je objektivní, chápu Honzo, že tobě a Růženínům objektivita nevoní, a silně neradi měříte všem stejným metrem. To pokrytectví smrdí.
Události komentáře - vystoupení Jana Eichlera 22.15 z 19.2, přes veškerou snahu redaktora CT o manipulaci byl uzemněn pravdou.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
15. Březen 2015 - 20:59 | moldavit
Proč to skrývat, na Krym jsme poslali armádu i rozvědku, přiznal Putin
NahoruPan Mach ještě před čtyřmi dny tvrdil...
2 - Krym, o pravidelné armádě stále nemůže být řeč, o technice ano, dobrovolníci ano.
Co dodat.
Re: Ukrajina - díl druhý
19. Březen 2015 - 12:46 | Jan Tichý
Historická analýza, kterou by si měl pozorně přečíst například Michal:
http://neviditelnypes.lidovky.cz/rusko-tragedie-naroda-0u1-/p_zahranici.aspx?c=A150318_101104_p_zahranici_wag#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=pes_neviditelny&utm_content=main
Rusko právním státem nikdy nebylo. Skutečnou formou vlády byla vždycky autokracie, a to i tehdy, když byly v Rusku zavedeny instituce, které se podobaly podobným institucím v západní Evropě. ...
NahoruPokusím se to ilustrovat na příhodě, kterou mi vyprávěl přítel, jenž byl v 80. letech s delegací SSM ve Volgogradě. Českou delegaci hostil šéf Komsomolu volgogradské oblasti. Napadlo ho, že Čechům ukáže krásy města, a tak zastavil linkový městský autobus, nechal cestující vystoupit a řidiči nařídil, aby jej s českou delegací vozil po městě. Když jsem ten příběh slyšel, uvědomil jsem si, že takovou moc nemá ani prezident Spojených států. Kdyby si něco takového dovolil (ačkoli to není vůbec myslitelné), byl by zbaven úřadu s rychlostí, jakou by umožňovaly platné zákony. V Rusku to však lidem – onomu šéfovi komsomolu i cestujícím onoho městského autobusu – připadalo normální. Brali to jistě jako projev pohostinnosti vůči české delegaci.
Re: Ukrajina - díl druhý
19. Březen 2015 - 14:44 | Michal Mach
A?
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
19. Březen 2015 - 14:45 | Michal Mach
Ad prav.armáda - Hovořím o Ukraině stejně jako pan redaktor CT.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
20. Březen 2015 - 9:09 | moldavit
Putin,13.3.2015
Nahoru„Nic se nepřipravovalo. Všechno se dálo za chodu na základě momentální situace. Ale dělalo se to skutečně velmi profesionálně. Naším úkolem nebylo, abychom tam jednali v plném smyslu ozbrojenými silami. Šlo o zabezpečení občanů, aby mohli projevit svoji vůli,“ prohlásil Putin
Za zády krymské domobrany samozřejmě stáli naši vojáci, kteří jednali velmi rozumně, ale rozhodně a profesionálně
Co chcete více,pane Machu?
Re: Ukrajina - díl druhý: Nepřehlédněte!
28. Březen 2015 - 9:34 | Jan Tichý
...pohled za zdi petrohradského Centra pro internetový výzkum. V prostorách moderní čtyřpatrové budovy se rodí tisíce falešných účtů, které na diskusních fórech a sociálních sítích umně šíří propagandu kremelského režimu. Promlouvají jimi stovky zaměstnanců institutu, kteří na dvanáctihodinových denních i nočních směnách zajišťují jeho nepřetržitý provoz. Výměnou za nadprůměrný plat se podřizují přísným pravidlům: aktivita na desítkách fór denně, nařízená délka příspěvků, nezbytná klíčová slova. Zákaz projevů v rozporu s oficiální linií. A žádné vycházení nebo smích na pracovišti.
Zdroj: http://www.lidovky.cz/svedectvi-ruskeho-trolla-za-45-tisic-rublu-jsem-pracoval-pro-ministerstvo-lzi-1xa-/zpravy-svet.aspx?c=A150327_141944_ln_zahranici_msl#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=ln_lidovky&utm_content=main
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
28. Březen 2015 - 13:06 | moldavit
Třeba takoví komunisti :o))
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
28. Březen 2015 - 13:06 | moldavit
Třeba takoví komunisti :o))
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
29. Březen 2015 - 22:28 | Michal Mach
Co, já osobně aby se řešili mezinárodní zločiny všech, tady i Ruska, ale i USA.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý: Nepřehlédněte!
29. Březen 2015 - 22:29 | Michal Mach
Honzo, takových to lidí co vytvoří propagandistický článek, si bežný bulvární novinář na objednávku vyrobí desítky.
Neříkej, že jim tuhle propagandu na starý kolena baštíš.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
30. Březen 2015 - 8:22 | Jan Tichý
"...popsal v rozhovoru pro stanici RFE/RL (Svobodná Evropa) Marat Burkhard, petrohradský blogger, jenž pro epicentrum ruské propagandy za 45 tisíc rublů měsíčně pracoval..."
RFE už desítky let považujeme za zdroj ověřených informací, nikdy neinklinovala k bulváru. A bloger Marat B. taky jistě existuje. Ale chápu, že hned tak postupy ruské propagandy neodsoudíš, Michale.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
30. Březen 2015 - 20:02 | Jan Tichý
Babickij byl pouze dočasně postaven mimo službu (na rozdíl třeba od Politkovské, Němcova a dalších...), když tu propagandu chcete srovnávat.
Rozhovor jsem už četl dřív a moc mě teda nepřesvědčil. Např.: "Lidé na Krymu jsou opravdu upřímně šťastni, že se vrátili do Ruska." - A o tamních Tatarech ani zmínka!? Ani o "zorganizovaném" referendu?
Přečtěte si (a nebudete snad tvrdit, že si ten hřbitov Rusů někdo vymyslel):
http://www.lidovky.cz/kreml-uplatil-rodiny-rusu-padlych-na-ukrajine-tvrdi-nemcovovy-sesity-1es-/zpravy-svet.aspx?c=A150330_143810_ln_zahranici_msl#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=ln_lidovky&utm_content=main
PS: Opravuju: Babickij v dubnu na 5 měsíců postaven mimo službu, v září dostal výpověď. Ale žije.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
31. Březen 2015 - 11:47 | Michal Mach
Honzo jak říkám, vytvořit identitu blogera je otázka minut, náklady minimální, efekt na lidi podléhající protiruské propagandě jako ty a mnozí další velký.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
31. Březen 2015 - 11:50 | Michal Mach
Propagandu a mediální válku vedou obě strany, tu více tu méně. Ale naivně se domnívat, že co řekne Rusko je lživé a temné a co amerika to přináší na svět světlo........................dál nebudu komentovat.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
25. Duben 2015 - 13:15 | Jan Tichý
O Maratovi B. a "hadrové panence" podrobněji:
Nahoruhttp://euro.e15.cz/archiv/ocima-kremelskeho-trolla-rusko-zamestnava-armadu-internetovych-diskuteru-1180090#utm_source=aktualne&utm_medium=selfpromo&utm_campaign=e15rss
Re: Ukrajina - díl druhý
30. Duben 2015 - 9:36 | Jan Tichý
Expert na problematiku hybridní války András Rácz, žijící v Helsinkách:
Jedno přísloví říká, že pokud neustále předvádíte, jak velké máte svaly, ve skutečnosti jste slabí. Všechna ta narušování vzdušného prostoru, ponorky a okázalá vojenská cvičení v pohraničí nejsou ničím jiným než nástrojem politického nátlaku. Finsko rozhodně není Ukrajina. Kde, mimochodem, otevřenou agresi ze strany Ruské federace vidíme. Už si konečně nalijme čistého vína: mluvit o „ukrajinském konfliktu“ je podobné, jako bychom mluvili o „československém konfliktu“ v roce 1968 nebo „maďarském konfliktu“ v roce 1956. „Občanská válka na Ukrajině“ je konstrukt ruského režimu a jeho taktiky hybridní války.
http://www.lidovky.cz/provokace-a-umeni-prace-se-lzi-propaganda-kremlu-ubiji-fakta-chaosem-11m-/zpravy-svet.aspx?c=A150429_172835_ln_zahranici_msl#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=ln_lidovky&utm_content=main
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
13. Květen 2015 - 21:38 | Josef Doškář
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/369441-ukrajinsti-muzi-delaji-vse-pro-to-aby-nemuseli-narukovat.html
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
13. Květen 2015 - 22:02 | Jan Tichý
Tohle je, myslím, mnohem kvalifikovanější celkový pohled Marka Příhody, šéfa Ústavu východoevropských studií na FF UK v Praze, na ukrajinskou armádu (už loni v létě):
Nahoruhttp://www.lidovky.cz/ukrajinska-armada-drive-dojna-krava-dnes-cara-pres-rusky-rozpocet-p96-/zpravy-svet.aspx?c=A140805_172913_ln_zahranici_msl
Re: Ukrajina - díl druhý
13. Květen 2015 - 22:23 | Josef Doškář
Nejde o kvalifikaci. 95 % Ukrajinců povolaných (mobilizovaných) nechce bojovat!
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
14. Květen 2015 - 9:27 | Jan Tichý
V doporučeném článku mě, pane Doškáři, zaujal např. odstavec:
"Z oblastí na západě Ukrajiny v uplynulých měsících podle Handelsblattu odjelo 60 procent mužů do zahraničí. Pracují jako sezónní dělníci v EU, vydělávají si třeba v zemědělství nejdříve u pěstitelů chřestu a v létě pomáhají při sklizni."
I když vezmu v úvahu, že je řeč jen o (větší) části země, že muži tvoří cca polovinu a dětí se to netýká - napadá mě otázka: Kde v EU pracují ty MILIÓNY ukrajinských mužů? "V uplynulých měsících... při sklizni"???
Nebo: jeden schovaný rekrut a jeden odvodový doktor zatčený za korupci jako argument všeobecného trendu???
Navrhuju používat selskej rozum a nepodléhat tolik prokremelské propagandě :o)))
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
14. Květen 2015 - 12:32 | Josef Doškář
Ono nejde ani tak o tu propagandu, jde hlavně o to, že tam 95% Ukrajinců odmítá bojovat. Nevěřím tomu, že by oni podléhali propagandě Kremlu!
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
14. Květen 2015 - 18:31 | moldavit
Rusům se tam taky jednoznačně nechce a odmítají bojovat,Hrozí jim vězením a radši tam posílají sibiřské Burjaty.
Nahoruhttp://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/369174-ruskym-vojakum-vyhrozovali-vezenim-kdyz-nepujdou-na-ukrajinu.html
Podstatné je,že Putin vede stejnou politiku,jako Hitler v Sudetech.A veřejně lže,což je na pováženou.
Re: Ukrajina - díl druhý
25. Červen 2015 - 9:02 | Jan Tichý
Ukrajinská tragédie pokračuje, i když se teď polemizuje víc o jiných problémech. Takhle to vidí Katka Hadrabová:
http://hadrabova.blog.respekt.ihned.cz/c1-64219560-tentokrat-je-to-na-nas
"Historie nám na příkladu (nejen) druhé světové války více než výmluvně ukázala, co se může stát. Jedním z nejčastějších přání spojených s dokumenty a vyprávěními pamětníků právě z období nacistické tyranie je „aby se to už nikdy neopakovalo“. Banální slova postrádají tváří v tvář realitě současného putinovského Ruska vykřičník. A ne jeden. Hitler od začátku tvrdil, že hájí a prosazuje zájmy svého lidu a své země, stejně jako dnes Putin. Právě německý lid a země ale nakonec na celý nacistický režim doplatili miliony mrtvých, ztrátou části své kultury, zničenými městy a cejchem před zbytkem světa. Obávám se, že za rétorikou a bezostyšnou propagandou Kremlu se skrývá podobně chorá ideologie, která může ve výsledku ohrozit nejen okolní země, ale především samotné Rusko.
NahoruNemluvím o nějaké vzdálené budoucnosti. Ono to totiž už začalo..."
Re: Ukrajina - díl druhý
9. Srpen 2015 - 16:37 | Jan Tichý
"Přes masivní propagandu moskevského Kremlu se ve světě v posledním roce vnímání Ruska i samotného prezidenta Vladimira Putina mimořádně zhoršilo. Dokazuje to celosvětový reprezentativní průzkum, který se uskutečnil ve 40 zemích.
NahoruVe zkoumaných státech vnímá Rusko pozitivně celkově pouze 30 procent lidí a jen čtvrtina si myslí, že Putin dělá správné věci v mezinárodních záležitostech. Uškodila mu zejména mimořádně agresivní politika k Ukrajině.
Průzkum provedl prestižní washingtonský think tank Pew Research Center ve 40 zemích světa všech kontinentů v době od 25. března do 27. května a celkově se ho zúčastnilo 45 435 respondentů.
Ovšem ještě hůře je na tom samotná osoba Vladimira Putina, který se pro mnoho lidí ve světě stal strašákem a symbolem agresivní politiky. Objevují se i extrémní případy, jako ve Španělsku, kde mu nevěří až 92 procent lidí. Západní Evropa se od něj podle průzkumu v podstatě odklonila celá."
viz:
http://svobodneforum.cz/velky-pruzkum-rusko-a-putin-jsou-ve-svete-out/
Re: Ukrajina - díl druhý
10. Srpen 2015 - 8:53 | F. Chot
Dobrý den, pane Tichý
S Vámi těžko diskutovat :-), ale pro ostatní aby jim ušetřil nějakou práci: citujete z webu, který provozuje "společnost" Free Czech Media, zapsaný spolek - také docela úsměvný obrat, který založili 17. listopadu 2014 paní Tachecí, pp. Jandourek, Šafr a Klvaňa. Ano, ten Klvaňa co nedokázal ani za peníze přesvědčit občany ČR, jak nutný je v Brdech mírový US radar, tak alespoň doporučuje upalovat lidi jako v Oděse, nebo je střílet a házet do příkopů podél cest ...
Víte, neřekl bych, že je to, dnešní terminologií, "sluníčkář", i když se mezi nimi jak je vidět nachází, ale především je to fašista!
Úplně stranou ponechám, že ani v prvotním článku není odkaz na původní zdroj - aby si čtenář mohl ověřit použité metody "výzkumu" ...
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý - celosvětový průzkum postojů k Rusku
10. Srpen 2015 - 15:53 | Jan Tichý
Pro soudruha Chota:
Nedalo moc práce to P-W-C najít. Tak si vemte slovník a můžete začít studovat podrobnosti:
http://www.pewglobal.org/2015/08/05/russia-putin-held-in-low-regard-around-the-world/
Nesouhlas komunisty v této věci je asi zákonitý, opak by překvapil.
Nálepkami "(neo)nacista" nebo "fašista" by se po zkušenostech posledních let v našem městě mělo raději šetřit, nemyslíte?
Pavel Šafr, Tomáš Klvaňa, Barbora Tachecí i Jan Jandourek." (http://freeczechmedia.cz/)
jsou známí a důvěryhodní novináři. Polistujte si v článcích na http://svobodneforum.cz/ a potvrdíte si to taky.
A pro kolegu Zahradníka k zamyšlení: Před válkou mírotvůrci AH většina Němců taky bezvýhradně věřila. Trváte na tom, že "tak to má být"!?
PS k tomu "úsměvnému obratu" (politik by to měl vědět!):
NahoruNázev spolku musí obsahovat slova „ spolek “ nebo „ zapsaný spolek “ nebo také
zkratku „ z. s. “. Spolek je také nová právní forma právnické osoby, za níž je považováno každé občanské sdružení založené podle zákona č. 83/1990 Sb., o sdružování občanů, ve znění pozdějších předpisů.( od 1.1.2014: Občanské sdružení = Spolek)
Re: Ukrajina - díl druhý
10. Srpen 2015 - 10:07 | Jan Tichý
(oprava)
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
10. Srpen 2015 - 10:08 | Jan Tichý
(oprava)
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý - celosvětový průzkum postojů k Rusku
11. Srpen 2015 - 7:30 | F. Chot
Ale no tak, pane Tichý!
Tomu snad ani sám nevěříte, že bych si stránky Pew Research Centre alespoň letmo neprolistoval, že ... Takže spolek, zaměstnávající více jak 130 lidí vynakládá ročně na tyto "výzkumy" 39 mil. dolarů. Tyto peníze získává od své mateřské nadace podobného názvu, kterou založili nějací petrolejáři Pew-ovi.
Jejich "metodologie" výběru dotazovaných není založena na nějaké sociálněekonomické skladbě obyvatel (vzorku), ale používají "metodu" generátoru náhodných čísel (osob) ...
Nerozumím Vaší poznámce o potřebě vyhýbání se pojmu fašista v našem městě po zkušenostech posledních let?!
Klvaňa pro mne není "důvěryhodný novinář". I kdybych si prolistoval 1000 jeho článků, tak je to osoba, která vybízí k vraždění.
Pokud se zapsaný spolek v téže větě označuje zároveň za společnost, no ...
Takže za sebe myslím, že jsme se touto plodnou a konstruktivní debatou o vlivových agenturách kohosi zabývali již dost dlouho.
Hezký den
F. Chot
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
12. Srpen 2015 - 10:47 | moldavit
Je docela úsměvné jak komunisté obhajují zločince.Možno dodat ještě pane Zahradníku,že nám amíci poslali toho amerického brouka a nyní pálí v Rusku kytky,protože je na nich třásněnka ZÁPADNÍ.
NahoruVztah k Rusku jasně ukázal průjezd americké vojenské kolony.Nejvíce řvali komunisté a Vyvadil,ale kolem silnic byli v drtivé menšině /možná to počasí "o))./
Asi mají komunisté krátkou paměť-nakonec Ruské okupanty sem pozvali.Kupodivu ani rok 38,kdy tu pronikali na naše území ozbrojenci z Freikorpers a Hitler účinně využíval německy mluvící menšinu k rozbití státu, je pozapomenut.Vždyť ti ruští vojáci na Doněcku měli dovolenou a odjeli na svých pomůckách z povolání.Nebo si ty sofistikované zbraně vyrábí podomácku ve sklepních dílničkách?
Když mluvil Havel o bombardování NATO v Jugoslávii jako o činu, který měl zabránit dalším Srebrenicím a dalšímu vyvražďování obyvatel,to bylo soudruzi křiku O Humanitárním bombardování.Havel taky řekl,že ta válka v Jugoslávii nebyla dobyvačnou.
Dobyvačnou dnes předvádí Putin a Rusové.OBSE na rozdíl od Jugoslávie nemůže ani situaci monitorovat.
Neznám Kvaňu.Vím ale,že Putin dodávkami zbraní a vojáků vraždí.
Mimochodem váleční zločinci z Jugoslávie jsou souzeni v Haagu podle právních norem které byly přijaty po lidickém masakru-poprava civilistů z rozkazu velitele bez soudu.Ty normy zpracoval v r.1942 významný český vojenský právník gen.Ečer.Toho jste vy komunisté taky zlikvidovali v rámci svého třídního boje.I s rodinou.
Re: Ukrajina - díl druhý
12. Srpen 2015 - 21:03 | moldavit
To je fakt Hitlera milovalo taky těch 99 %.
NahoruRe: Ukrajina - díl druhý
23. Srpen 2015 - 16:44 | Jan Tichý
Experti vyvracejí ruské lži o Ukrajině (11stránkový dokument):
http://www.lidovky.cz/galeriedokumentu.aspx?dg=284&c=A150820_135837_ln_zahranici_msl&strana=1
Jiří Ovčáček je proti, samozřejmě:
Nahoruhttp://www.lidovky.cz/smutne-jak-ze-70-let-pustil-se-ovcacek-do-studie-o-ruske-propagande-py3-/zpravy-domov.aspx?c=A150823_150747_ln_domov_sk#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=ln_lidovky&utm_content=main