Kvůli čemu ty dopraváci vlastně budou stávkovat? Pro mě je to levicí zmanipulovaná banda. Čeho nejde dosáhnout demokratickými postupy, to si chtějí vydupat braním rukojmích. Za chvíli budou stávkovat kvůli reformě i pokladní v Kauflandu.
- Pro psaní komentářů se přihlašte
Komentáře
Re: Stávka dopravců
9. Červen 2011 - 20:34 | Jan T.
Výroky jako "braní rukojmích" moc demokracii nepřipomínají...Jaký je podle Tebe demokratický způsob jak přitlačit nadřízené trochu ke zdi?
NahoruTaky by všichni mohli dát výpověď...co pak? Byla by to snad vlastizrada?
Re: Stávka dopravců
9. Červen 2011 - 21:39 | Of the Moon
Demokratické postupy? Co to je? Povídej.
NahoruRe: Stávka dopravců
10. Červen 2011 - 6:00 | Kafka
Současná vláda vzešla z voleb, má teda jakýsi mandát dělat to, co dělá. Pokud se to někomu nelíbí, má si počkat na další volby a ne blokovat silnice, aby ti, co makat chtějí, do práce nemohli. Podle mě je to Sobotkova sviňárna podpořená pár profiodboráři.
NahoruRe: Stávka dopravců
10. Červen 2011 - 6:49 | Jan T.
Stávkovat je svaté právo každého zaměstnance, dané dokonce ústavou. Je to jedna z mála možností jak dát mocnářům a voličům dúrazně najevo, jak se spletli. Manipulování dávů ve vlastní prospěch je politikům vlastní minimálně od dob Olivera Cromwela, proto je dost možné, že v tmo má někdo prstsy hodně hluboko. Nejsem si však jistý, jestli to opozice potřebuje. Současná vláda si procentní body shazuje každý den a to bez cizího přičinění. Vítězství opozice v příštích volbách, pokud se nevynoří dalšího Kubiceho zpráva, je celkem jistá.
NahoruNicméně stále to neznamená, že by stávka byla něco nelegálního.
Kafko, spíše než čílit se nad tím, jací jsou to prachanti bys měl přemýšlet co udělat lépe pro to, abys mohl příští volební období jezdit autobusem i Ty, aby se nestávkovalo zrovna i v CL.
Re: Stávka dopravců
10. Červen 2011 - 6:55 | Kafka
V České Lípě jsem nejel autobusem několik let, takže ať si tu klidně stávkují třeba celý rok. Aspoň město vyšetří na vyrovnání dluhů s Homolkou. Je mi celkem ukradená stávka i někde v Praze. Ale kvůli tomu nezměním názor, že jde o stávku vyděračskou. A čím ta sociální demokracie asi sbírá body? Tím, že slibuje koláčů bez práce. Volební období je čtyři roky, tak by si měli počkat do příštích voleb. Jediné, co umí, je vyvolávat hlasování o nedůvěře vládě.
NahoruRe: Stávka dopravců
10. Červen 2011 - 7:17 | Pták Kohák
Z dnešních Hospodářských novin str.1:
Nahoru"Hodina to nebude,to by si cestující mysleli,že máme zpoždění," řekl šéf Odb.svazu železničářů Jaroslav Pejša s tím,že stávka by mohla být i celodenní.
Netřeba komentáře.
Hezký den!
Re: Stávka dopravců
10. Červen 2011 - 8:20 | Radosta
Kafko, Vy se divíte, že někdo, kdo pracuje chce vyjádřit svoji nespokojenost? Že když celý život pracuje, že má pracovat ještě déle. Že když vydělává, platí daně, tak se mu zase něco sebere? Přitom chtějí stávkovat jen jeden den. A co ti, co stávkují celý život? Proč se neubere těm? To by byl panečku řev. Stačilo včera slyšet v pořadu s Jílkovou pana Tancoše s jeho kolegou.
NahoruRe: Stávka dopravců
10. Červen 2011 - 8:30 | Kafka
Nespokojenost s čím? Dožíváme se vyššího věku, rodíme míň dětí, přijde mi logické, že půjdeme déle do důchodu. Evidentně si žijeme nad poměry, protože jinak bychom se jako společnost nezadlužovali. Já taky vydělávám, také spořím, ale také mám úvěry. Má aktiva ale přesahují pasiva. U státu to tak není. A taky mě sere, ži mi stát sebere půlku platu a nikde to není vidět. Po silnicích se nedá jezdit, školství je v rozkladu, u doktora zaplatím za jeden zub osm táců a pak si přečtu, že nějaký rozumbrada dostane jako ombudsman u drah skoro čtvrt mega měsíčně. Ale nemyslím si, že něco z toho vyřeší Sobotka a jeho prodloužené prsty v odborech. Se stávkou v tomto provedení nesouhlasím. A mám na to právo. Stejně jako vy ji podpořit.
NahoruRe: Stávka dopravců
10. Červen 2011 - 8:31 | Kafka
A s Tancošem na mě nechoďte. V tomhle se určitě shodneme.
NahoruRe: Stávka dopravců
10. Červen 2011 - 8:35 | Of the Moon
V tomto státě skutečně poctivě pracují jen tuneláři.V parlamentu se už vůbec nepřetrhnou.Ale ten Tancoš & co,to je opravdu extrém.
NahoruRe: Stávka dopravců
10. Červen 2011 - 12:34 | Šťoural
Tady se diskutuje o tom, zda stávka je či není demokratická? Nebo o tom, co se komu hodí a nehodí, co se líbí a nelíbí?
Těžko se pak vyjadřovat.
NahoruRe: Stávka dopravců
10. Červen 2011 - 12:39 | Of the Moon
Šťourale,klidně se vyjádři.Já si myslím,že stávka je demokratická.Zrovna jako ti neumětelové ve vládě byli taky zvoleni demokraticky.Demkraticky lze něco napravit,ale i pohnojit.
NahoruRe: Stávka dopravců
10. Červen 2011 - 14:40 | barta
By učitelé dějepisu měli vzít žáky do Prahy, aby viděli, jak vypadal ten únor v roce 1948. Dělnická třída pod křídly ČSSD a tak trochu i KSČ(M) se chystá demokraticky převzít moc. Ale upřímně: chci se vidět v sedmdesáti na stupínku před studenty. V hubě plomby za celoroční plat, gympl plný cikáňat (jiné děti už nebudou), celoživotní důchodové spoření vyvlastněné kvůli dalším povodním ... apokalypsa to bude tak jako tak. Snad abych si raději přál, aby Mayové měli pravdu.
NahoruRe: Stávka dopravců
10. Červen 2011 - 19:08 | Šťoural
Na 21.12.2012 bych nespoléhal, tak jednoduché to mít nejspíš nebudeme.
Stávka je demokratická, ať se to někomu líbí nebo ne. Demokratické také bylo, že politické strany, které vyhrály volby, nevládnou. Vzpomínám si, jak hodně těžce to nesli poltikové v Praze. Demokratičtí byli přeběhlíci a volby prezidenta. Demokraticky přihlížíme demokratickému chování našich vládních celebrit. Demokraticky se vybírají drastické daně všeho druhu a státem garantované služby se očividně zhoršují.
Neupírejte mi, prosím, demokratické právo se trošičku pozvracet.
NahoruRe: Stávka dopravců
10. Červen 2011 - 19:51 | Of the Moon
Líp bych to nenapsal ! Demokracie je bordel,takže v tom obyčejném zvracení je alespoň trochu systém.
NahoruRe: Stávka dopravců
11. Červen 2011 - 7:22 | cajke
Mě by jen zajímalo, jestli ti stávkující vidí i dál než jen k další výplatě za měsíc. Oni teď řvou, o kolik peněz přicházejí, ale nepomyslí, že co třeba další generace. Kouknětě se na věkový profil odboráře a stávkujícího. Každý druhý bude důchodce nebo bude jen těsně před. A to jdou do důchodu v kolika letech? Co generace po nich? Že půjde do důchodu nejméně o 10 let později? A jak těm tahle stávka pomůže? Že se všechny reformy pomalu rozmělní a pod nátakem zmírní až z nich nebude nic? Myslí tihle odboráři i na jiné než na sebe?!
Jinak stávkovat mají právo, to je jasný. Ale jestli budou dělat blokády a bránit tak pracovat těm, co pracovat chtějí...Já osobně, nebýt slabé tělesné konstituce, bych dal takovým do čenichu. A když vidím burana Zavadila na billboardech, tak se mi otevírá kudla v kapse. Moc se "těším" po příštích vobách novou oranžovou socialistickou republiku....!
NahoruRe: Stávka dopravců
11. Červen 2011 - 10:14 | Of the Moon
Oprava: Demokracie je bordel v provedení ČSSD,ODS & spol.
NahoruRe: Stávka dopravců
11. Červen 2011 - 23:50 | navratilka
Nevydržím, ač se držím, protože vím už dávno, že vyjadřovat se tu nemá moc smysl a patrně si pěkně naběhnu... Stávku plně podporuji a dokonce si myslím, že už dávno měla být stávka generální, tak aby stávkovaly i pokladní v Kauflandu i např.mladí zdravotníci, kteří budou v 75 letech ošetřovat 76 leté zadky, protože jejich jediná výhoda bude to, že oni na tom budou stejně jako ti, co právě přebalují, až za rok... Zatímco staří a nemocní nad hrobem budou makat a řídit tramvaje a autobusy a metra...a staří zedníci podávat cihly a staré pokladní v Kauflandu už pomalu nebudou vidět, kolik mají vrátit, budou mladí a neklidní, zvlášť pak ti nepřizpůsobiví bez práce, parazitovat na nás všech, co tvrdě pracujeme a ti, co nikdy v životě nepracovali budou pobírat starobní důchod vypočítaný z průměrného platu (cca 24 000) a my, co celý život pracujeme za 10 000 až 13 000 budeme pobírat to co nám spočítají za almužnu...nemohu se už na to dívat. Na tuhle pseudodemokracii. Taky mi není Zavadil sympatický, ale je jediný, kdo opravdu bojuje, třebaže tak nějak familierně a na naše poměry netradičně a jediný, kdo za sebou táhne ty desetitisíce nespokojených, kteří se už na to taky nemohou dívat. Copak to nevidíte? Vy uvědomělí, tady, co si asi rádi utrhnete od huby pro státní kasu, přičemž to, co do ní z vašich talířů přibude, bude opět vytunelováno, promrháno na všem, co už známe z minulosti, na nesmyslných státních zakázkách, na jejich audity a právníky a poradce, na zlaté padáky, na nekřesťanské výplaty za nic, na prohrané arbitráže, na všechny ty nesmysly kolem EU. Státníci neustále řeší, co bude za 60-70 let a přitom nevědí co bude za rok!!! Jaká je v tom všem logika. Ukázalo se, že jakékoliv prognózy okolo rozpočtů jsou nedůvěryhodné, už teď navzdory veškerému šetření je spočítáno, že ČR bude mít jeden z nejvyšších schodků v EU! tak k čemu ta opatření všechna vedou! Já doufám, že brzy to lidem vše dojde a vzbouří se všichni jako v ostatních zemích Evropy. Já si to moc přeju. Aby byla stávka generální a lidem to konečně došlo, ale když čtu tady v této diskuzi vaše příspěvky...Kdo to sem píšete, z jakých řad pocházíte? Myslíte na budoucnost svých dětí? Cha, cha. Všechno bude brzy jinak, protože bankrot všech zemí EU opravdu na spadnutí. Že odboráři koukají jen na své měsíční výplaty? Že se nestydíte to napsat. Jdou stávkovat i za vás, za nás všechny, co pořád držíme huby. Promiňte, mne rozezlil příspěvek od Cajke. Děkuji za pochopení.
NahoruRe: Stávka dopravců
11. Červen 2011 - 14:10 | Of the Moon
Já jsem pro stávku i když si nemyslím,že něco vyřeší.Větší efekt by přinesla stávka v poslanecké kantýně!
NahoruRe: Stávka dopravců
11. Červen 2011 - 19:11 | Jan T.
souhlasím s "obyvatelko severu"
NahoruRe: Stávka dopravců
11. Červen 2011 - 22:01 | navratilka
Jsem zaměstnaná žena-zaměstnanec, odborář taky. Můžete kamenovat. Jsem ráda za příspěvek od p.Bárty. Nikdy bych se nenadála, že něco podobného napíše:-)
NahoruRe: Stávka dopravců
11. Červen 2011 - 22:02 | navratilka
Zapomněla bych- do důchodu mám přes dvacet let
NahoruRe: Stávka dopravců
12. Červen 2011 - 0:18 | Jan T.
Nechápu jaký význam má dotaz kdo je co...Názor každého voliče má, při tomto volebním systému, stejnou váhu ať už je podnikatel nebo bezdomovec...
NahoruPane Danysi, již delší dobu je mnohým diskutujícím zřejmé, že zde prudíte všemi možnými směry. To že jste pracující důchodce Vás šlechtí, nicméně byste si mohl odpustit různé, neustále se opakující, výkřiky do tmy, viz. věznice parmská atd. Chtěl bych Vás požádat o vysvětlení, jaký smysl má Váš dotaz? Očekávám odpověd na úrovni, hodnou muže. Né snůšku urážek a nesmyslů jako obvykle.
Děkuji.
P.S. Já jsem zaměstnanec.
Re: Stávka dopravců
12. Červen 2011 - 12:24 | Petr Stary
Jsem již důchodce a mohlo by mi to být jedno. Ale ti z vás, kteří dnes křičí, ať vás nikdo neotravuje s nějakou stávkou. si krátce před svou sedmdesátkou začnete stěžovat, že vás při těch všelijakých bolestech stáří ženou ještě do práce. Pak vám třeba něco v té palici sepne. Celý život odvádíte třeba tisícovku měsíčně z platu na sociálním pojištění, vy si ji ale neužijete, protože za jí žijí už dnes důchodci, nemocní, nezaměstnaní, flákači, armáda úředníků desítek pojišťoven. Já vím že se na tom mediálně přiživují levicové strany, ale podstata zůstává - braňte svou možnost dožít se důchodu s víc, než almužnou.
NahoruRe: Stávka dopravců
12. Červen 2011 - 13:07 | Hudec
Odborářská stávka určitě není jen stávkou odborářů. Naštvaných lidí je daleko více. Ovšem stávku musí někdo zorganizovat, což je poměrně složitá záležitost. A pokud jde o cíl stávky, tím určitě nemusí být třeba jen mzdové požadavky v jednom podniku či v jednom odvětví. Ta klidně může být i proti vládní politice, která se lidem nelíbí. A politika této vlády zejména v oblasti hospodářské a sociální se podle posledního průzkumu nelíbí 80% lidí.
NahoruRe: Stávka dopravců
12. Červen 2011 - 14:02 | Of the Moon
Dopadne to jako na Islandu,což je jedině dobře.Vládní zlodějí půjdou od válu.Už mají strach.
NahoruRe: Stávka dopravců
12. Červen 2011 - 14:10 | Radosta
Ti největší zloději už od válu šli a teď si užívají a zřejmě se i dobře baví.
NahoruRe: Stávka dopravců
12. Červen 2011 - 14:25 | Of the Moon
Myslím,že křivdíš těm,co tu ještě jsou.To taky nejsou žádní nýmandi,co se kapsářské zručnosti týče.Kalouskovy karetní kousky jsou už pověstné.
NahoruRe: Stávka dopravců
12. Červen 2011 - 16:51 | Kadol
Právo na stávku je součásti demokratického dění a je jednim z hlavních ukazatelů občanské nespokojenosti . V dnešní době dosáhla právě občanské nespokojenost nejvyšší úrovně počítaje se od Sametové revoluce. Co je příčinou této nespokojenosti by zabralo samostatné a rozsáhlé téma. Vycházejme hlavně z toho, že prostý občan tohoto státu je v pozici zrna obilí nemilosrdně drceného mlýnskými kameny, které se nazývají Hospodářská a Vládní krize. Jestli že nechceme býti semleti na mouku, musíme nezbytně nějakým způsobem dávat na vědomí svůj nesouhlas s tím, jak je s námi nakládáno.Stávka většinou bývá jednim z těch nejposlednějších prostředků užívaných k tomu, aby se vláda vážně zamyslela nad svými činy, pokud se už vyčerpaly všechny možné šance k nápravě. Samozřejmě je nutno počítat, že stávkou utrpí i mnoho jiných lidí, než proti kterým je určená. Proto iniciátoři takové akce by měli pečlivě zvážit všechna pro a proti a snažit se aby co nejvíce neutralizovali negativní dopady stávky na občany.
NahoruSám za sebe si myslím, že stávka v dopravě je vcelku neadekvátní a spíše vzbudí nevůli i v mnoha občanech, kteří jsou s vládními kroky také nespokojeni. Možná by větším přínosem byly vlny demonstrací, do kterých by se zapojila široká veřejnost. Úspěch takovéto akce byl zřetelný třeba právě u vzpomínané Sametové revoluce.
Je mi líto, když čtu komentáře v této rubrice, když zjišťuji, že nespokojenost mezi lidmi se vybijí takovými způsoby jako je zbytečná agrese, slovní inzultace a napadání. Každý má nárok na svůj vlastní názor a neměl by být za to odsuzován, i když s ním zjevně nesouhlasíme.
Národ jako takový by se měl v takových to těžkých dobách co nejvíce spojit a najít cestu k vzájemné toleranci a ne se více a více rozdělovat. Vždyť právě tomu vládním činitelům a zástupcům vládních stran jde: pošlapat lidskou důstojnost a vzájemný vztah všech pokrokově smýšlejících občanů naši krásné vlasti. Mějme vždy na paměti heslo s kterým jsme již mnohokrát ve své tradici utvářeli dějiny : " Pravda zvítězí!"
Re: Stávka dopravců
12. Červen 2011 - 17:20 | barta
Těžké doby? Žádná generace se neměla tak dobře jako my. A zřejmě ani mít nebude. Prožrali jsme za dvacet let i budoucích třicet. A to někteří ještě žrali za víc.
NahoruRe: Stávka dopravců
12. Červen 2011 - 17:47 | Šťoural
Jenom taková odbočka. Původní heslo znělo "Pravda Páně zvítězí." To bylo jasné sdělení, s tím neměli problémy ani husité, ani křižáci v tom jejich středověkém bordelu..
Později vypadlo, čí pravda zvítězí. Proč, to je otázka do pranice.
Dnes si pod slovem pravda si představujeme každý něco trochu jiného. Doplňuje to dobře současný bordel.
NahoruRe: Stávka dopravců
12. Červen 2011 - 17:51 | Šťoural
A ještě odbočka. Heslo "Lidé bděte!" sice napsal Julius Fučík, ale zhruba před 2000 lety to řekl, podle evangelií, Ježíš Kristus.
NahoruRe: Stávka dopravců
13. Červen 2011 - 14:03 | Radosta
Ad Mirek : Odvolávat se na průzkumy je velmi ošidné. Podle posledních průzkumů agentury STEM hodnotí 80 % lidí soužití s Rómy jako špatné a více jak 2/3 lidí je nechce ve svém okolí. Byl by tedy podle Vás legitimní celonárodně organizovaný protest s požadavkem naštvané veřejnosti na radikální řešení "cikánské otázky"?
NahoruRe: Stávka dopravců
13. Červen 2011 - 16:03 | Of the Moon
Dopravácí stávkují občas,cikáni hned jak se narodí.Je to tak,nebo ne?
NahoruRe: Stávka dopravců
13. Červen 2011 - 16:31 | Hudec
Vy jste opravdu nevkusný. Rád bych Vám připomněl, že před několika dny jsme vzpomněli tragického výročí vyvraždění Lidic. A že to, jestli lidické dětí "jenom" dají k poněmčení, nebo povraždí v gaswagenech, rozhodla tzv. rasová kriteria. Dostal jste se svými pitomými kecy do pěkné společnosti, jen co je pravda!!!
NahoruRe: Stávka dopravců
13. Červen 2011 - 16:37 | Of the Moon
Mezi těch 20% tedy určitě nepatřím.Živím se prací,nepřiživuji se na menšině.Mirku,neodpověděl jsi.A Lidice sem netahej.Jsi nevkusný.
NahoruRe: Stávka dopravců
13. Červen 2011 - 17:33 | Hudec
Ano, Lidice, Osvětim, veškeré to masové vraždění a zločiny proti lidskosti, které byly následně odsouzeny v Norimberku, by nebyly možné bez soustavného a vytrvalého štvaní a vytváření atmosféry nenávisti lidmi, jako jste vy.
NahoruRe: Stávka dopravců
13. Červen 2011 - 17:49 | barta
To jsou ty státní a polostátní firmy. Kolik bude stávkovat lidí ze soukromého sektoru?
NahoruRe: Stávka dopravců
13. Červen 2011 - 20:30 | Of the Moon
/:Pavle:/ Pokud myslíš Rom Puye,tak to budu asi pouze stínový,což,jak sám dobře víš,neznamená nic :-))
NahoruMirku,co říkáš na ty zapálené kontejnery? Řešíš galaktické problémy,ale co je na dvorku ti je jedno.
Re: Stávka dopravců
13. Červen 2011 - 20:33 | navratilka
Alan: legitmní by " celonárodně organizovaný protest s požadavkem naštvané veřejnosti na radikální řešení -cikánské otázky- " asi nebyl :-), ale bylo by ho třeba. Přičemž pod slovem radikální nevidím masakr - to aby mne tu nikdo neosočoval...
NahoruRe: Stávka dopravců
13. Červen 2011 - 20:50 | barta
Něco ve smyslu: chceme dávky pro všechny? Spíše bych ocenilm iniciativu: pojďme blokovat odboráře. Moc se mi líbil počin Doležala na Domě odborů.
NahoruRe: Stávka dopravců
13. Červen 2011 - 21:01 | navratilka
Mně se ten počin nelíbil, protože vznikl v mozku vyhulence. Mně se zas líbil počin p.Dufka z Domu odborů na Hydeparku. A brzy ty dávky pro všechny opravdu budou, pokud se nic neudělá.
NahoruRe: Stávka dopravců
13. Červen 2011 - 22:10 | Of the Moon
obyvatelko severu - stačilo by jim přivřít penězovody,ale to by na nich, závislí aktivisté,řvali jak pominutí něco o lidských právech.
NahoruRe: Stávka dopravců
14. Červen 2011 - 16:28 | navratilka
Dark Side: myslíte asi finančně závislé aktivisty, že? :-)
NahoruRe: Stávka dopravců
14. Červen 2011 - 18:52 | Of the Moon
Tak tak :-))
NahoruRe: Stávka dopravců
14. Červen 2011 - 20:54 | Of the Moon
/:Pavle:/ do čeho to chceš přeložit? Snad ne do ptydepe? ((-:
NahoruRe: Stávka dopravců
14. Červen 2011 - 21:10 | Of the Moon
Do toho tvého jazyka,skoro rodného? To by zvládl jen Velký Rejža.Dnes už taky stínový Šedous.
NahoruRe: Stávka dopravců
15. Červen 2011 - 19:53 | krtenek
http://janx.marek.blog.idnes.cz/c/195911/Vlada-nas-chrani-pred-odbory-A-kdo-nas-ochrani-pred-touto-vladou.html
NahoruRe: Stávka dopravců
15. Červen 2011 - 21:13 | Of the Moon
Nepochopíš!
NahoruRe: Stávka dopravců
16. Červen 2011 - 12:41 | Of the Moon
Tak se s tím raději nikde nechlub,hlavně ne takhle veřejně.Pak je tu ještě jedna možnost,že se nechlubíš,ale stěžuješ si ;-)
NahoruRe: Stávka dopravců
16. Červen 2011 - 19:10 | Kadol
Ano, tak právě tohoto efektu ti naši vládcové chtěli dosáhnout. A výtečně se jim to daří! My štěkáme po sobě a oni si spokojeně mnou ruce. Pes který štěká, nekouše!
NahoruRe: Stávka dopravců
16. Červen 2011 - 19:10 | Kadol
Ano, tak právě tohoto efektu ti naši vládcové chtěli dosáhnout. A výtečně se jim to daří! My štěkáme po sobě a oni si spokojeně mnou ruce. Pes který štěká, nekouše!
Nahoru