Vzhledem k tomu, že nás Trump baví a bavit bude! Rozhodl jsem se na základě doporučení založit 2.část téma Pozitivní změna v NY.
Příspěvky budou přehledněji vyhledatelné.
Kvalita příspěvku se zcela určitě nezmění.
Život v USA a ve světě zcela určitě ano!
- Pro psaní komentářů se přihlašte
Komentáře
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část
23. Leden 2017 - 16:52 | Josef Doškář
Pro pořádek zobrazuji můj první vstup v první části téma Pozitivní změna v NY. Hašková Coolidge tvrdí, že Amerika spí a potřebuje Trumpa
9. Listopad 2016 - 14:26 | vltavín
Pozitivní změnu přivítali i oba poslední presidenti Zeman i Klaus.
Úspěch předvídala paní Eliška Hašková Coolidge.
Eliška Hašková Coolidge tvrdí, že Amerika spí a potřebuje Trumpa
21. října 2016 9:17
Byla asistentkou pěti amerických prezidentů. Eliška Hašková Coolidge s napětím vyhlíží prezidentské volby v USA. „Ne každý má ego na to, aby se stal prezidentem. Já budu volit Donalda Trumpa, který má prvotřídní ego,“ podotýká Američanka, která v současnosti v Česku provozuje kurzy společenského chování.
Zdroj: http://ona.idnes.cz/eliska-haskova-coolidge-rozhovor-dqs-/spolecnost.aspx?c=A161020_110941_spolecnost_pet
NahoruRe: Pozitivní změna v NY. Druhá část, kredibilní milionáři
23. Leden 2017 - 18:35 | moldavit
B. Pečinka na Facebooku: "Devadesát procent členů Trumpova kabinetu jsou špičky svých oborů, absolutně kredibilní figury." Nevím jestli ten Pečinka je větší odborník na Trumpův establioshment než The Economics. Jiný významný komentátor David Klimeš to zase okomentoval na Twittru..Co chybí v kolonce "vládní zkušenosti", to dorovnává kolonka "miliardáři".
NahoruNadřízený Pečinky...„Musím říct, že rozsah demonstrací a v tolika městech je dechberoucí. Asi jsem nikdy nic takového neviděl,“ podotkl také šéfredaktor Respektu Erik Tabery.
Co člověk, to jiný názor. Každý si vybere své. Zajímavé je, že Pečinka hned v následujícím článku zdrbnul tvrdě českého Trumpa Babiše
http://nazory.e15.cz/komentare/komentar-bohumila-pecinky-kde-vzal-babis-penize-1327969
A o to asi půjde. Nehledejme našeptavače a ponechme si vlastní rozum." Vrátím moc opět do rukou amerického lidu!" halasil Trump. Kdo to zařídí ? Ti miliardáři? Jakou mají asi představu o životě běžných Američanů? Ze svých luxusních jachet a zlatem vykládaných soukromých letadel?
O co jim půjde?
1. O veřejný zájem na prvém místě a svůj byznys, do kterého se možná vrátí za čtyři roky, ponechají na druhořadé koleji?
2. Nebo naopak? To by bylo okaté.
3. Budou vydávat svůj prospěch za prospěch lidu, což bude nejpravděpodobnější.
Ty dalekosáhlé plány z jeho projevu bych nazval spíše politicko-nacionalistickou agitkou. Uvidíme jak je naplní. Nejspíše dalšími veletoči.
.
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část - je to tak a tečka
23. Leden 2017 - 19:05 | moldavit
Oškliví novináři zdokumentovali počty dle Trumpa "úžasných 1,5 mil lidí " na jeho inauguraci a vyšlo něco úplně jiného. Dokonce i Obama měl daleko více účastníků
Nahoruhttps://www.nytimes.com/interactive/2017/01/20/us/politics/trump-inauguration-crowd.html?src=twr&smid=tw-nytimes&smtyp=cur&_r=0
Lži Zemana řeší Ovčáček, za Trumpa to vyřešil taky mluvčí. Dodejme, že obdobným způsobem.
„Bylo to největší publikum, jaké kdy sledovalo inauguraci, jak osobně, tak ve světě. Tečka,“ řekl mluvčí Sean Spicer.
A je to tak.Tečka.
Na adresu novinářů pak dodala poradkyně Trumpa...jestli budete konfrontovat mluvčího prezidenta, pak „budeme muset přehodnotit tady náš vztah.“
Tak a tečka.
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část
24. Leden 2017 - 8:03 | Hudec
Tohle bezostyšné lhaní z nejvyšších míst a tenhle způsob jeho obhajoby mohou mît nakonec stejné důsledky jako systematický terorismus - rozvrat západní společnosti. Proti takovým lhářům by se tedy mělo postupovat stejně jako proti teroristům.
NahoruPozitivní změna v NY. Stejně jako proti IS. Válka bude krátká.
24. Leden 2017 - 14:00 | Josef Doškář
Mirku, když je to tak, doporučuji napadnout bezodkladně USA. Poslat na USA všechny naše letadla. Jestli jsou ještě nad Islandem,přímo odtamtud. Odtamtud je nebude nikdo čekat. Bude to krátké, ničivé a účinné.
NahoruRe: Pozitivní změna v NY. Eliška Hašková Coolidge
24. Leden 2017 - 12:10 | moldavit
Jeden z velikánů literatury kdysi prohlásil "když někdo na začátku románu zatluče hřebík, na konci se na něm oběsí".
NahoruEliška Hašková Coolidge tloukla od začátku za Trumpa, viz výše. Mezi tím obhajovala Trumpa kde se dalo.
Přichází finále. Ráda by byla ambasadorkou v ČR, říká Eliška Hašková Coolidge.
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část a zase Trump lhal
24. Leden 2017 - 19:44 | moldavit
https://www.nytimes.com/2017/01/23/us/politics/donald-trump-congress-democrats.html?rref=collection%2Fnewseventcollection%2Fdonald-trump-white-house&action=click&contentCollection=politics®ion=stream&module=stream_unit&version=latest&contentPlacement=9&pgtype=collection&_r=0
NahoruNa dnešním setkání s představiteli kongresu se ukázalo, že rozpůlená Amerika mu leží v žaludku a hlavně se nemůže smířit s tím, že Clinton dostala v lidovém hlasování o téměř 3 mil. více hlasů než on a mnozí Američané tak jeho vládu pokládají za nelegitimní. Vysvětloval to tím, že o ohlasy ho "oloupili" nelegální migranti.
New York Times samozřejmě už s chutí tuto lež rozpitvává.
Re: Pozitivní změna v NY. : Zakáz migrace a stavba zdi ihned
25. Leden 2017 - 7:36 | Josef Doškář
https://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/427407-trump-uraduje-zakaze-migraci-z-blizkeho-vychodu-a-zacne-stavet-zed.html
NahoruTrump úřaduje: Zakáže migraci z Blízkého východu a začne stavět zeď
Americký prezident Donald Trump se v těchto dnech chystá podepsat několik dekretů týkajících se migrace a mimo jiné dočasně zakázat přijímaní přistěhovalců ze Sýrie a dalších blízkovýchodních zemí. Na řadu by měla přijít také slibovaná zeď s Mexikem. Informovaly o tom agentury Reuters a AP s odvoláním na několik zdrojů obeznámených s tématem.
Trumpovy výnosy by také podle Reuters měly zakázat přijímání uprchlíků ze zemí vyhodnocených americkými úřady jako rizikové až do doby, než bude zpřísněn proces prověřování občanů těchto států. Vedle Sýrie je na seznamu Irák, Írán, Jemen, Libye, Somálsko a Súdán.
Nedostanou ani vízum
Podle informací deníku The Daily Mail se americký prezident Donald Trump pravděpodobně chystá vydat pokyn ministerstvu zahraničí, aby lidem z výše zmíněných zemí zcela přestalo vydávat víza ke vstupu do Spojených států.
Výjimku při udělování víz i azylů dostanou křesťané prchající před útiskem z převážně muslimských zemí.
Kromě omezení migrace, chystá šéf Bílého domu také sankce vůči městům, které se budou odmítat podřídit a nebudou perzekvovat nelegální přistěhovalce.
Stop stav nejméně na čtyři měsíce
Pozitivní změna v NY. Trump oslnil trhy a ty trhají rekordy
25. Leden 2017 - 16:41 | Josef Doškář
Trump oslnil trhy a ty trhají rekordy. Všichni chtějí americké akcie
NahoruNejdůležitější americký akciový index Dow Jones Industrial ve středu poprvé za 130 let existence překonal hodnotu 20 tisíc bodů. Už 22. listopadu index minulého roku překonal hranici 19 tisíc bodů, což se připisovalo optimismu trhů po zvolení Donalda Trumpa americkým prezidentem.
Dnes 15:39
Krátce po začátku obchodování se Dow Jones vyšplhal až na hodnotu 20 033,77. Ještě minulý týden přitom na trzích panovala nejistota ohledně kroků prezidenta Trumpa, který se čerstvě ujal vlády.
Server německého týdeníku Focus pak uvádí, že index stoupl „i díky Trumpovi”.
https://www.novinky.cz/ekonomika/427478-trump-oslnil-trhy-a-ty-trhaji-rekordy-vsichni-chteji-americke-akcie.html
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část
25. Leden 2017 - 17:32 | Hudec
Hm. Já bych snad s radostným metáním kozelců ještě počkal. Nějak mi to smrdí třicátými roky.
NahoruRe: Pozitivní změna v NY. Druhá část
26. Leden 2017 - 8:09 | Lenka Sepsová
V USA se dle informací Amazonu prudce zvýšila poptávka po Orwellově románu 1984.
NahoruAmerika se se situací,která je pro ni nová ,musí poprat sama, energii na zvládnutí vnitřních potíží by USA mohly namířit jinam,ale zřejmě to nepůjde. Hlavním vítězem voleb v USA je dle mého soudu Vladimír Putin.
Přeji hezký den.
Pozitivní změna v NY. Hlavním vítězem voleb v USA je TRUMP
26. Leden 2017 - 12:29 | Josef Doškář
Je určitě možné , že určité části populace pomůže Orwellův román.
Americe zcela určitě pomůže Trump, který vyhrál v demokratických volbách.
To že vyhrál je vítězství pro celý svět, včetně Putinovského Ruska.
Rád bych připomněl postavu Tomáše Bati, který byl současně i starostou Zlína ( 1923-1932). Tehdy to vadilo jenom komunistům.
NahoruRe: Pozitivní změna v NY. A kdo z toho má prospěch?
26. Leden 2017 - 9:45 | moldavit
Neskutečné metání kozelců nad vysokými cenami amerických akcií. Když slyším, že na Pražské burze vzrostl index PX, tak jsem zalit neskutečným blahem jako naprostá většina obyvatel ČR.
NahoruStejně tak tomu bude v USA. 99,99 % obyvatel z toho má neskutečný užitek a šíří tuto zásadní zprávu dál.
A nebo je to tak, že z toho mají prd a Trumpovy kamarádi-miliardáři si mnou ruce?
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část
26. Leden 2017 - 10:35 | Lenka Sepsová
Chudák Tomáš Baťa!!
NahoruA Putimovské Rusko je vskutku roztomilý překlep. Každý se jich dopouští, některé jsou moc pěkné. Jo,kdyby žil ten geniální spisovatel Hašek,tak by o Putimovském Rusku určitě něco napsal.
Hezký den
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část
26. Leden 2017 - 10:35 | Lenka Sepsová
Chudák Tomáš Baťa!!
NahoruA Putimovské Rusko je vskutku roztomilý překlep. Každý se jich dopouští, některé jsou moc pěkné. Jo,kdyby žil ten geniální spisovatel Hašek,tak by o Putimovském Rusku určitě něco napsal.
Hezký den
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část
26. Leden 2017 - 10:56 | Hudec
Putimský četnický strážmistr Flanderka v geniálním podání Jaroslava Marvana. Putin x Putim. Zajímavé asociace se nabízejí.
NahoruRe: Pozitivní změna v NY. Druhá část
26. Leden 2017 - 11:36 | moldavit
Flanderka honil ruské špiony už tenkrát. A na povel poskakující agent Pepek Vyskoč neměl chybu.
Nahoruzměna NY. O Trumpovi - USA: 20. leden 2017 plus .. podrobněji
26. Leden 2017 - 17:14 | Josef Doškář
http://neviditelnypes.lidovky.cz/usa-20-leden-2017-plus-03b-/p_zahranici.aspx?c=A170125_000301_p_zahranici_wag
NahoruUSA: 20. leden 2017 plus... dnes 26.1.2017
Situaci okolo Trumpa 26.1.2017 velmi podobně jako já, chápe i Vladimir Cícha. Zkráceně:
Mám ke Spojeným státům americkým z nejednoho důvodu (přes mnohé chyby, kterých se jejich vlády dopustily a dopouštějí) dobrý vztah, a tak se snažím sledovat, co se v té stále významné zemi děje…
Nikdy ale ten čas půldruhého roku onoho zápolení neměl (a to je i názor odborníků) tak dramatický průběh jako tento poslední. Nebudu opakovat věci dnes již notoricky známé. V letošních amerických volbách zvítěžil kandidát mnoha odboníky klasifikovaný jako kašpar a outsider; pro mne, asi v polovině průběhu té předvolební kampaně, fenomén Donald Trump. Svým názorem stal jsem se v očích nejednoho přítele a kamaráda naivním oslem, který byl o vítězství Trumpa přesvědčen a v to doufal. Byla to intuice, nebo snad moje letora nejít s většinovým davem? Sotva. Pro mne bylo tím hlavním, že on jediný ze všech kandidátů odsoudil politickou korektnost jako jednu z hlavních příčin negativních proměn ve světě. Nijak mne v názoru neovlivnilo, že ne každou jeho ohromou budovu, další extra dokonalé golfové velekolbiště vítám s nadšením, ale uvědomil jsem si, že dnes nastal krajní čas pro rozlišování podstatného od méně podstatnéného či doslova značně nebezpečného, a posuzovat uchazeče o úřad tak výynamný podle toho, co dokázal a co dokázat míní. A ne jenom nádhernou orální opájejíci rétorikou, jak prezident Obama při různých příližitostech (otatně se tvrdí, že užíval onho čtecího systému, nevím ale) činil….
K údivu své choti to zápolení o možnost stát se prezidentem USA v roce 2017 sledoval jsem dost pozorně, mnohdy s nepochopením již zmíněného předvolebního systému USA. (Nedávno jej ale poněkud objasnil na Neviditeném psu pan prof. Ulč, a sice tak, že vlastně ten systém pro členité Spojené státy dává smysl a že jeho tvůrci věděli, co činí). Takže ona demokraty opakovaná stížnost na to, že počtem hlasů, které dostala, Hillary C. zvítězila, je než výsledkem levicové, početné Kaliforni, (kde, jak jsem se dočetl, snad mohl volit každý) rozplývá se jako v lučavce královské faktem, že v elektorálním platném systému zvítězil Trump ve třiceti z padesáti států, což snadno lze zkontrolovat na vševědoucí Wikipedii….
Po přísaze pronesl (spatra) prezident Trump inaugurační projev. V něm v podstatě opakoval vše, co říkal v průběhu primárek! To jsem věru ocenil. Vždyť, myslím, právě kvůli tomu, co sděloval jako svůj program, byl tak zcela jasně zvolen! To ale není názor davů nabuzených panem Sorosem či oním černochem z povolání Al Sharptonem a mnohými velmi liberálně-levicovými hereckými celebritami….
Jedna věta D.T. projevu utkvěla mi v paměti, ač mohla připomínat líbivou frázi. Prezident slíbil, že bude plnit a respektovat přání lidu (people), všeho lidu. A hlavně připomněl svůj slib udělat Ameriku opět velikou. Myslím, že v dobách, kdy skutečně byla velikou, svět nebyl v takových rozporech a nebezpečenstvích, jako je dnes!
A tu nemohl jsem nežli žasnout! Jak jenom tohle je možné? (To by mi vysvětlila asi moje babička, znalkyně přísloví a moudrostí. Říkávala: Chlapče, nevíme dne ani hodiny, všechno je možné pod sluncem!) Co a kdo v podstatě a vlastně provedl všem těm demonstrujícím ženám? Těm příslušnicím něžného pohlaví, z nichž se v tu chvíli něžnost velice vytrácela. Hesla, která zdobila ty davy, sice snad mohla sdělit důvod protestu, ale... co jim kdo dosud provedl? Čím se Trump provinil? Odsouzením politické korektnosti? Neřekl snad ve svém projevu, že chce učinit Ameriku znovu velikou, a to pro vřechny její obyvatele?
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část
26. Leden 2017 - 14:21 | Lenka Sepsová
A tu nemohl jsem nežli žasnout! To zní jako z almanachu Lumírovců.
Prezident slíbil,že bude plnit přání lidu(people) všeho lidu. Pravděpodobně tedy i těch, kteří ho nevolili?
Znala jsem kdysi jednoho Cíchu. Ale to byl opravdickej sekáč, na kterého se nezapomíná.
NahoruHezký den.
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část
26. Leden 2017 - 14:41 | Hudec
Jste mi s tím VELIKOU něco připomněl. V jisté komedii se Rudolf II v podání Pavla Landovského chystal s dvorním astronomem a dalšími pozorovat zatmění slunce. Jenže toho dne snědl k obědu cosi - zkrátka, musel od dalekohledu stále odbíhat. No a když přiběhl z odběhnutí naposledy, viděl na tvářích, že už to zatmění jaksi pros.. A zdvořilí spolupozorovatelé se to snažili všelijak omluvit, že holt jeho veličenstvo mělo takovou malou ... co malou, rozčílil se Landovský. VELIKOU - císař má všechno veliký.
NahoruJe hlavním vítězem voleb v USA Putin?
26. Leden 2017 - 14:59 | Otakar Válek
Nemyslím si to; slogan "America first" tomu nenasvědčuje. Doufám, že nová americká administrativa nehodí postkomunistické státy přes palubu. Spoléhám na to, že Trumpův nejstarší syn, který jezdil často na prázdniny do Zlína, umí plynně česky a že dcera Ivanka, jíž provází vynikající pověst velmi vzdělané šlechetné mladé dámy, bude pozitivně ovlivňovat otcova rozhodnutí. Je však jasné, že proti naší vůli nás Trump ani nikdo jiný zachraňovat před Putinem nebude. Kdo chce, aby mu bylo pomoženo, musí být schopen pomoci si sám.
To jsou však jenom spekulace neinformovaného pozorovatele zvenčí. Jedna velice moudrá dáma zde v předchozí diskusi žádala vyčkat s hodnocením nového prezidenta 100 dní. Já s ní souhlasím. Pokud D. Trumpovi vydrží zběsilé tempo, s nímž vyrazil od startu, budeme vědět odpověď na otázku v záhlaví ještě dříve.
NahoruRe: Pozitivní změna v NY? Druhá část
27. Leden 2017 - 9:46 | moldavit
Já si myslím, že nalézt odpověď lze již nyní. Z volebních slibů, inauguračního projevu a "smršti" jeho nařízení.
Nahoru1. Sází na politiku nacionalismu
2. Jednoznačné přehodnocení dosavadní politiky spolupráce států na základě vzájemné rovnosti a odstraňování překážek vzájemného obchodu. Tuto politiku prosadil republikán Reagan a Clinton i Obama v ní pokračovali.
NAFTA a Transpacifické partnerství (TPP) a další dohody končí. Nahradit je mají dvoustranné dohody v nichž budou USA vystupovat z pozice síly. Viz.Mexdiko... nepostavíte zeď dostanete 20% clo
3. Politika je směrována ve prospěch Trumpova establishmentu. Např. nařízení problematického ropovodu. Užitek budou mít ropní magnáti. A lidu se předhodí, že bude stavěn z amerického železa.
Je evidentní, že se současnou evropskou politikou, kulturou a jejími křesťanskými základy to nemá nic společného.
Ale je to kolosální, geniální a skvělé. Což mnohým stačí.
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část
27. Leden 2017 - 11:37 | Hudec
Asi před 10 roky vydal jakýsi Jiří Mašek knihu "Mráz přichází z Bílého domu". Svým způsobem reakce na knihu Zdeňka Mlynáře ze 70. let "Mráz přichází z Kremlu". Nevím jestli před těmi 10 roky, ale teď určitě je ten Maškův titul žhavě aktuální.
NahoruRe: Pozitivní změna v NY. Druhá část Často běhal mráz po zádech
27. Leden 2017 - 19:41 | Josef Doškář
Ono je pro někoho zima i u nás doma v Praze. Mráz se , když se chce, snadno najde všude.
Nejhorší jsou , ale následky mrazu v Jugoslávii, Iráku, Sýrii, Libyi a jinde po světě, který z USA přišel i když tam bylo velké teplo a hodně mrtvých.
NahoruZanedlouho potom nastaly největší milionové přesuny lidí (zejména muslimů) z Afriky a z Asie do Evropy.
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část
27. Leden 2017 - 13:16 | Hudec
Popravdě řečeno, ono třeba z toho Iráku i z té Jugoslávie začalo mrazivě dout daleko dříve, než se tam začal angažovat kdokoliv z vnějšku. Dodnes si vzpomínám, jak jsem v době svých pražských studií (1970-1976) šel jednou kolem OD Kotva a nechápavě zíral na zadní stěnu objektu s načmáraným nápisem "Smrt Srbům". Když o 15-20 let později začala válka v Jugoslávii, teprve mi to v celé té hrůze došlo. Takovéhle věci se nedají vyprovokovat zvenku, kdyby neexistovaly nezbytné podmínky uvnitř.
NahoruRe: Pozitivní změna v NY. Druhá část
27. Leden 2017 - 12:51 | Lenka Sepsová
Koukala jsem před chvílí na články z Washington Post a zeť Trumpův Jared Kuschner je registrován jako volič v seznamech jak NY,tak N.Jersey,stejně jak nejmladší dcera Tiffany Trump -ta v NY a Pennsylvanii. Krom toho blízcí spolupracovníci z Bílého domu-Bannon a další. Není to trestné,mohli taky volit dvakrát.
NahoruUvalení 20% cel na zboží z Mexika není projednáno,není projednáno financování stavby zdi na americko-mexické hranici.
Ministerstvo zahraničí náhle opustili 4 dlouholetí experti na pozici náměstků , ministr Tillerson hledá usilovně náhradu,administrativa musí fungovat. O úterku se psalo jako o dni zmatků a chaosu v B.domě.
Já si opravdu myslím, největším vítězem amerických voleb je Putin. Než se sesedne situace a bude se vědět,zda bude USA někam směřovat nebo to budou neřízené akce,které rozšťourají i to, co by zachováno mělo být, nebude asi bohužel energie na řešení mezinárodních problémů a Rusko obsadí pozice a zintenzivní informační válku.
A u nás možná mezitím někdo navrhne tu ženu, se kterou přišel prezident o panictví( už při první návštěvě Plzeňského kraje se s tím chlubil,už se opakuje), na vyznamenání ,propůjčení medaile třeba Za zásluhy nebo Za statečnost.
Přeji hezký den.
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část
27. Leden 2017 - 13:22 | Otakar Válek
Ve Washington Post, který jde Trumpovi po krku, bych rozhodně důvěryhodné informace neočekával. Levicová média, tj. většina velkých deníků, si do očí bijící snahou o dehonestaci nového prezidenta kopou hrob. Čtenáři jim přestávají věřit a přesouvají se na Twitter. Já jsem se tam však přesunul z jiného důvodu. 140 znaků je maximum, co jsem v angličtině schopen jakž takž zvládnout.
NahoruRe: Pozitivní změna v NY. Druhá část
27. Leden 2017 - 13:48 | Hudec
On se Trump dehonestuje sám. Třeba ten jeho úmysl registrovat všechny Američany muslimského vyznání - nápadně připomíná nacistické registrování Židů.
NahoruRe: Pozitivní změna v NY. Druhá část
27. Leden 2017 - 14:03 | Lenka Sepsová
No,jistě může být doba Carla Bernsteina a Boba Woodwarda dávno pryč/mimochodem, o víkendu,tuším, dávají v TV ten skvělý film Všichni prezidentovi muži/.Ale nálepkovat takhle nasilno sdělovací prostředky-to bych si nedovolila ani u nás. O potížích,které např vzniknou plátcům pojištění po zrušení Obamacare s e ze dočíst třeba i na BBC News.
NahoruPodle skutků poznáte je. Ponechme těch sto dní.
Re: Pozitivní změna v NY. Výborná charakteristika té změny
30. Leden 2017 - 13:45 | moldavit
https://www.respekt.cz/denni-menu/jsi-muj-nejlepsi-kamos-rekl-papez-trumpovi-a-pak-novy-prezident-vydal-sve-desatero
NahoruRe: Pozitivní změna v NY. Druhá část
30. Leden 2017 - 15:06 | Lenka Sepsová
Zákaz vstupu do USA nepostihl např. obyvatele takové Saudi Arabia... ta oficiálně nemá s terorismem nic společného,ale....
NahoruZákaz vstupu se vztahuje např. i na vědecké konference.
Mohlo to být trochu lépe připraveno. Pokud nepředpokládá administrativa,že bude chvíli humbuk a pak se to usadí. Ovšem taky vrátí.
Hezký den.
A v našem rybníčku vicepremiér jako veřejná osoba odmítá dokladovat,kde vzal prachy na nákup akcií a místo toho se ptá,zda má ukázat pindíka. A opět zmiňuje Kalouska, to už je nějaká obsese.Neb,jak říká Vodňanský a Skoumal:Freude, Freude,Freude, vždycky na tě dojde.
Hezký den.
Re: Pozitivní změna v NY. IS se směje Trumpovi
31. Leden 2017 - 9:51 | moldavit
Radikální organizace Islámský stát (IS) a jeho příznivci se Trumpově migračnímu výnosu vysmívají s tím, že teroristickým atentátům v USA stejně nezabrání a místo toho přinese organizaci nové členy.
NahoruZdroj: http://zpravy.idnes.cz/washington-zaluje-trumpa-imigracni-dektret-fzm-/zahranicni.aspx?c=A170130_195346_zahranicni_jol
Re: nepozitivní změna. Stoupenec Trumpa vraždí, terorista
31. Leden 2017 - 11:25 | moldavit
Dalo se očekávat
Nahoruhttp://zpravy.idnes.cz/profil-utocnik-quebek-alexandre-bissonnette-f3h-/zahranicni.aspx?c=A170131_095332_zahranicni_ert
Jinak pro Vltavína, hlavní město, kde sídlí americký president není NY, ale Washington, D.C.
Re: Pozitivní změna v Budapešti? Putin v Budapešti
2. Únor 2017 - 14:49 | Josef Doškář
Putin dnes navštívil Budapešť. TA 3 již několik hodin informuje. Naše ČT 24 ani náhodou. Mlčí!
NahoruRe: Putin v Budapešti
2. Únor 2017 - 15:02 | Otakar Válek
I-noviny jsou zásluhou pana Vltavína první české médium, které informovalo o této významné události. Blahopřeji! Nezdá se mi, že by se jednalo o pozitivní změnu, nicméně pokud vládce Rusi nepřijel v čele tankové divize, není vše ještě ztraceno.
NahoruPozitivní změna v Pešti? Je to smutné, pane Válku, že 24 mlčí
2. Únor 2017 - 15:31 | Josef Doškář
Pane Válku, můj příspěvek si klade otázku.
Re: Pozitivní změna v Budapešti? Putin v Budapešti
Putin dnes navštívil Budapešť. TA 3 již několik hodin informuje. Naše ČT 24 ani náhodou. Mlčí!
Je velmi smutné pane Válku, že naše média mlčí. Je to vůči nám občanům nehorázně arogantní!
Je to arogantní vůči těm , co si to nepřejí, i těm co z toho mají radost.
Chci být informován o všech dobrých i špatných zprávách. Máme na to právo. Byl bych rád , kdyby to strana , kterou zastupujete, prosazovala.
Naše média nás nutí hledat. Včera jsem našel nelichotivé informace:
Zdroj: https://globe24.cz/svet/24917-jak-se-madari-divaji-na-rusko-a-putina-pruzkum-prinesl-zajimava-cisla
Jak se Maďaři dívají na Rusko a Putina? Průzkum přinesl zajímavá čísla Informace ze včerejška
Budapešť - Již zítra, 2. února, přicestuje na návštěvu Maďarska ruský prezident Vladimir Putin. Podle průzkumu nadace Századvég je většina Maďarů pro to, aby země budovala vyvážené a vzájemně výhodné vztahy s Ruskem.
Nadace se ptala také na názor na tři světové vůdce - Putina, amerického prezidenta Donalda Trumpa a německou kancléřku Angelu Merkelovou.
NahoruZ nich nejlépe vyšel Putin, jemuž dává přednost 35 procent respondentů. 44 procent dotázaných ho naopak odmítá. Trump se umístil na druhém místě a třetí byla Merkelová, kterou vnímá pozitivně 26 procent dotázaných.
Očekává se, že Putin s premiérem Viktorem Orbánem bude ve čtvrtek jednat hlavně o energetické spolupráci, boji proti terorismu a evropské migrační krizi.
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část
2. Únor 2017 - 15:41 | moldavit
TA3 informuje od 14.10 ,což není několik hodin.
2.2.2017 14:10 | zdroj: TA3 TASR | zdroj foto: SITA/AP
Ruský prezident Vladimir Putin pricestoval na pracovnú návštevu Budapešti. Hlavným bodom rokovania s premiérom Viktorom Orbánom bude rozšírenie jedinej maďarskej jadrovej elektrárne Paks. Budapešť chce, aby projekt financovali Rusi. Čaká však na stanovisko Bruselu.
V článku je o připravovaných demonstracích. Zavřené jsou školy, obchody a restaurace. Celá čtvrť je uzavřená, aby demonstranty Putin neviděl.. Asi něco jako Číňani na Hradě.
ČT24 tají i jiné věci!!! Všichni jsme zhrzeni!!!
V liberálnej Kalifornii zvažujú odtrhnutie sa od Spojených štátov
Nahoru2.2.2017 13:14 | zdroj: TA3 | zdroj foto: SITA/AP
Keď odíde Veľká Británia z Únie, z 28 štátov bude chýbať jeden člen. Čo ak by ale odišla Kalifornia zo Spojených štátov amerických? Takáto iniciatíva je reálna a od nástupu Donalda Trumpa sa o nej hovorí čoraz viac. Má už aj meno - Kalexit.3
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část ČT 24 se probudila
2. Únor 2017 - 17:15 | Josef Doškář
ČT 24 se probudila v 17.08 uvedla: V 19..OO Putin jedná v Budapešti o rozšíření jaderné elektrárny.
O tancích ani slovo.
NahoruRe: Pozitivní změna v NY. Druhá část
3. Únor 2017 - 7:24 | Lenka Sepsová
Možná by nebylo od věci založit nějakou novoborskou nezávislou TV s celostátní působností a informovat s předstihem, co dělá Putin. A sledovat každou rodinu,zda se kouká.
NahoruRe: Pozitivní změna v NY. Druhá část cenzura, nebo autocenzura?
3. Únor 2017 - 9:48 | Josef Doškář
Paní Šepsová se snaží současnou cenzuru a nutnou autocenzuru bagetalizovat. Dělá jako by nebyla.
Naše veřejnoprávní televize dělá často mrtvého brouka.
Média se zaměřila na chyby nemožného prezidenta Trumpa. To letí.
Za dob nesvobody bylo možné "chytat " https:
//www.youtube.com/watch?v=8-5x5p3VrDA
https://www.youtube.com/watch?v=GeR7YhuPWjY&list=RD8-5x5p3VrDA&index=3
Za 2.SV pak https://www.youtube.com/watch?v=l_gcIo-IHbA&index=5&list=RD8-5x5p3VrDA
Vzhledem k situaci k zamlčování některých zpráv v našich médiích si občané mezi sebou posílají informace po internetu a mají radost, že Maďaři mají jasno.
Zdroj: https://globe24.cz/svet/24917-jak-se-madari-divaji-na-rusko-a-putina-pruzkum-prinesl-zajimava-cisla
Maďaři mají jasno:
Nadace se ptala také na názor na tři světové vůdce - Putina, amerického prezidenta Donalda Trumpa a německou kancléřku Angelu Merkelovou.
Z nich nejlépe vyšel Putin, jemuž dává přednost 35 procent respondentů. 44 procent dotázaných ho naopak odmítá. Trump se umístil na druhém místě a třetí byla Merkelová, kterou vnímá pozitivně 26 procent dotázaných.
Nezávislá televize v NB, není řešení.
Objektivní informace lze sledovat na TA 3.
NahoruRe: Pozitivní změna ve W. Druhá část
3. Únor 2017 - 11:12 | Jan Tichý
Někomu holt ty historický bádání jsou úplně na prd :o)
Kolik bylo po světě lidí, co v letech 1933 - 38 taky "měli jasno"?!
Ještě mám doma schovanou brožurku "Mírové snahy AH". Poučné!
PS: O (auto)cenzuře se furt píšou krávoviny.
Samozřejmě, že autocenzura u někoho funguje: co tomu řekne šéfredaktor/manželka/soused. V některé redakci (možná? důkazy nemám a JD je taky nemá) se doporučuje, o čem je vhodné zrovna teď psát nebo nepsat.
Ale žádná centrální cenzura (jako za bolševika) chválabohu neexistuje, Vltavín už zase kecá! V krajním případě může novinář na znamení protestu odejít ke konkurenci - jako to udělala řada lidí z MFD a LN, když je koupil sorry-jako-Babiš - a dál psát to svoje.
Každý z nás jistě zná slušné komentátory, na jejichž postřehy je spoleh (protože jim záleží na profesionální a lidské pověsti) - a na ty druhé, kteří jsou občas za pitomce (a asi je jim to fuk).
NahoruPozitivně v Blavě. Objektivně a včas aspoň jako televize TA3
3. Únor 2017 - 11:45 | Josef Doškář
Pane Tichý, VY se neustále snažíte omlouvat nedostatky , které souvisí s politikou EU včetně neobjektivních a opožděných informací o současném politickém dění ve světě.
Chcete za každou cenu omluvit, nebo zamlčet události , které nezapadají do představ politikům, kteří současnou EU řídí.
Je nutné, aby veřejnoprávní televize objektivně a včas informovala o všech událostech. Aby informovala včas o událostech, které jim "nesedí". Je třeba, aby to dělala aspoň tak , jako televize TA 3.
Píšete o něčem jiném. Zavádíte diskuzi jinam stylem AH, na kterého se odvoláváte. mimochodem politiku AH před válkou propagoval i Váš chráněnec , pozdější esesák, Dr. Träger ( viz kniha Válka před válkou).
NahoruRe: Pozitivní změna v NY. Druhá část
3. Únor 2017 - 12:01 | Hudec
Ani bych neřekl, že veřejnoprávní TV něco zamlčuje. Porovnávám si zprávy z různých zdrojů. Co se týče EU, tak ta je u nás největším otloukánkem, co kritiky se na ni valí. Kdekdo na ni svalí kdeco, včetně svých vlastních pochybení. To je skoro móda, kopnout si do EU. Ne že by neměla chyby a nedostatky, ale co na tomto světě je bez chyby? Ale rozhodně ty chyby nejsou větší než chyby mnohých jejích kritiků. Fakt je, že díky EU jsme stále ještě jakž takž samostatným státem. Bez EU by ten náš ždibíček evropské pevniny už dávno zase někdo spolknul jako malinu. Naše dějiny ve 20.století jsou více než výmluvným důkazem. Děkuju, nechci. Raději tu nedokonalou EU, která se ale taky vyvíjí. A já věřím, že směrem k lepšímu.
NahoruRe: Pozitivní změna v NY. Druhá část
3. Únor 2017 - 13:40 | moldavit
V Blavě je dobře, nemají tam Zemana, ale Kisku. V multikulti New Yorku je pozitivno,
Nahoruje to bašta demokratů. Starosta je běloch a má za manželku černošku.
Zato ve Washingtonu to skřípe, Trump trhá rekordy v neoblíbenosti
Putin má jasno, rád by rozložil EU. K tomu může posloužit i výstavba jaderné elektrárny bez patřičného výběrového řízení s porušování dalších předpisů EU. Orbán je příhodným trojským koněm a Putinomilců se najde i tady dost. Už se jim třese ruka na nějaký zvací dopis.
Měli by založit nějakou Stranu práv putinomilců a prosazovat informování o každém kroku jejich Báťušky nejméně tři hodiny dopředu.
Re: Informace o návštěvě v Budapešti, nebo neinformovat?
3. Únor 2017 - 14:26 | Josef Doškář
Mirku Vám a dalším nejde o včasné a věcné informace. Vy máte strach z Ruska.
NahoruPod vlivem tohoto strachu popíráte právo obhajovat názor, že je potřebné objektivně a včas informovat občany této země i o tom, že např. Putin , představitel největší země Evropy, navštívil Maďarsko a že tam třeba jednal o bártrovém obchodu. Vy nám dáte špek a my vám postavíme jadernou elektrárnu.
Informace by měla být stejně rychlá a věcná, jako když navštíví ČR Dalajláma.
Re: Pozitivní změna ve W. Druhá část
3. Únor 2017 - 15:39 | Jan Tichý
OK, MÁME STRACH Z PUTINA. A kdo ho nemá, a ještě se tím vychloubá, je Putinův užitečný... pátá kolona. Kolaboruje s cizí mocností.
NahoruRe: Pozitivní změna v NY. Druhá část
3. Únor 2017 - 15:54 | Lenka Sepsová
Já nevím,ale naše media o návštěvě Putina informovala. Možná,že pro některé by měl být přímý přenos,aby se slzou v oku mohli na báťuškovi z KGB pohledem spočinout a srdce se jim rozbušilo a mohli si postýskat,jak to s jeho bratry u nás bylo pěkné,když tady byli a semínka slunečnic spolu louskali. Semtam sice někoho zabili,ale to je jedno... Některým je jeho návštěva kdesi zase šumafuk.Tak to prostě chodí. A pokud by veřejnoprávní TV měla informovat o všech událostech,tak potěš nás pámbů,jak řekl účetní šikovatel Vaněk,když se dozvěděl,že Švejk má být ordonancem u marškumpačky. Přeji hezký víkend !
NahoruDobré vztahy mezi EU a Ruskem jsou základem evropského míru
3. Únor 2017 - 16:03 | Josef Doškář
Pan Tichý, jste velmi nemocen.
Zamlčovat informace o tom, že Putin navštívil Maďarsko, jenom kvůli tomu, že se bojí Putina, je veliká hloupost.
Opakuji znovu, že žijeme ve svobodném právním státě a že je normální se dožadovat informací kam Putin jezdí a jaká jednání tam vede.
Předpokládám, že to zajímá i Vás a že i Vy byste by byl rád informován.
Slušní novináři to napsali již včera v době kdy ČT 24 dělala metvého brouka.
Nahoruhttps://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/428303-protiruske-nalady-na-zapade-zpusobily-skody-rekl-orban-pri-navsteve-putina.htmlpracovali.
Protiruské nálady na západě způsobily škody, řekl Orbán při návštěvě Putina
Maďarský premiér Viktor Orbán opětovně kritizoval protiruské sankce. „Protiruské nálady na západě působily negativně i na maďarské hospodářství, v důsledku sankcí nám vznikly škody ve výši několika miliard,“ řekl Orbán na čtvrteční společné tiskové konferenci s prezidentem Ruské federace Vladimirem Putinem v Budapešti.
Včera 16:57 - Budapešť
(Aktualizováno: Včera 17:05 )
Orbán věří, že vztahy mezi Evropskou unií a Ruskou federací se postupně zlepší. „Dobré vztahy mezi Evropskou unií a Ruskou federací jsou základní podmínkou evropského míru. Maďarsko může být úspěšné pouze tehdy, pokud bude mít dobré vztahy se všemi světovými mocnostmi,“ dodal Orbán.
Představitelé Ruské federace a Maďarska se dohodli na pokračování dvanáctimiliardové investice v maďarské jaderné elektrárně Paks. „Letos by měly začít přípravné práce a o rok později by měla být zahájena výstavba,“ zdůraznil Orbán.
Putin obvinil Ukrajinu z eskalace napětí
Ruský prezident Vladimir Putin se také vyjádřil k nové eskalaci napětí na Ukrajině.
Podle něj ho vyprovokovala ukrajinská strana. „Minulý pátek obsadili Ukrajinci jedno stanoviště, pokračovali v postupu asi dvě stě metrů, ale poté byli odraženi,“ uvedl ruský prezident
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část
3. Únor 2017 - 16:52 | Lenka Sepsová
Putin obvinil Ukrajinu z eskalace napětí .... Hezké! My starší pamatujeme Šimka a Grosmana,tu bajku z r.1968 o zvířátkách,jak uzavřela obranný pakt proti lišce. A chtěli vymést doupátko od veškerého smradu. Ale smradlavý medvěd do doupátka zvířátkům vlezl vlezl a pravil: A my se odtud nehneme ,dokud ten smrad nevyženeme!
A krom toho: každý Maďar může za to,že je Maďar!
NahoruCo rovnou přetisknout na i-noviny nějaké oslavné články o Putinovi v maďarštině?
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část
3. Únor 2017 - 18:26 | Josef Doškář
O tom jsem paní Šepsová uvažoval. Pak jsem usoudil, že je to zbytečné, protože maďarsky neumíte.
Chcete být vtipná za každou cenu. Bajkami cenzuru ani autocenzuru neobhájíte.
tady je pár " dobrejch"
Každá liška svůj ohon chválí.
Každá liška svůj ohon chválí, a každý by rád, aby se jiní dle něho spravovali.
V Zajetí slov je hezky psáno o sjezdu lišek, sjezd kolektivního chválení ohonů. Tady je podobné , s tím rozdílem, že se zde obhajuje potřeba cenzury.
Tenhle je taky pěkný i když s cenzurou nesouvisí ( i když?).
NahoruLiška hřeje, kuna chladí, sobol zdobí, beran vši plodí.
Re: Pozitivní změna ve W? Druhá část
3. Únor 2017 - 22:11 | Jan Tichý
Vltavín o cenzuře: a nebylo vám zima?
NahoruRe: Pozitivní změna v NY. Druhá část
3. Únor 2017 - 23:30 | Josef Doškář
Pane Tichý,není a nebylo a nebude. Došel Vám dech a nezachrání Vás ani Horníček.
NahoruVy jste nemocen a už i v kostele nosíte jako jediný (!) rukavice. Není to podstatné. Podstatné je to , že jste nemocen a nechápete , že základní přednostní demokracie je nezamlčování všech informací, včetně těch , které nejste schopen pochopit a nebo těch, které se Vám nehodí.
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část
4. Únor 2017 - 9:09 | moldavit
Jak si může Josef Doškář dovolit šířit o někom , že je nemocen? To má lékařskou zprávu? Kdo by mu ji dal?
NahoruNebo pouze šíří nepodložené informace, lži a další urážky?
Taky by měl opravil nadpis. Jestli se domnívá, že Trump sídlí v New Yorku, je to tristní. Neměl by nám zamlčovat informaci, že Trump sídlí ve Washingtonu D.C. Doufejme, že je to schopen pochopit.
Vltavín: Od změny v NY k výrokům o zdravotním stavu pana Tichého
4. Únor 2017 - 9:35 | Otakar Válek
Pane Vltavíne, při vší úctě Vás, bohužel, musím upozornit, že o pravdivosti vašich výroků by se dalo s úspěchem pochybovat.
NahoruPana Tichého jsem viděl ve čtvrtek večer. Byl zcela zdráv. Dokonce tak zdráv, že v šachovém oddílovém přeboru senzačně remizoval s papírově mnohem silnějším hráčem.
Na tříkrálové bohoslužbě nosila rukavice většina přítomných, avšak pan Tichý minimálně po dobu, kdy mi podával ruku, na pravé ruce rukavici neměl!
Re: Pozitivní změna v NY. Petránek Smrdí to čertem
4. Únor 2017 - 11:15 | Josef Doškář
Jsem velmi rád , že to pan Tichýu remizoval. Mohla to být náhoda a také to protihráče nemuselo bavit.
Moje vyjádření o nemoci pana Tichého bylo míněno jinak.
Nemoc jako neochota nevidět problémy okolo cenzury a snaha omlouvat nedostatky , které souvisí s politikou EU včetně neobjektivních a opožděných informací o současném politickém dění ve světě.
Chce za každou cenu omluvit, nebo zamlčet události , které nezapadají do představ politikům, kteří současnou EU řídí.
Jinak to bylo také reakce na jeho příspěvek z 3. února 2017 - 22:11 | Jan Tichý
Vltavín o cenzuře: a nebylo vám zima? Byla zde narážka na Horníčka. To pan Tichý, když neví kudy kam utíká pryč a vyhýbá se diskuzi. Dělá to často.
Jsem rád , že pan Tichý si při pozdravu již sundává pravou rukavici. Při letošním vánočním koncertu tak nečinil. Byl jediný v celém kostele kdo měl rukavice. Jsem rád , že je na tom lépe a že mu to při hře v šachy myslí.
Přísloví Každá liška svůj ohon chválí, krásně literárně zpracoval Karel Čapek v knize V zajetí slov.
Problé s cenzuro hezky rozvíjí Petránek
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Smrdi-to-certem-sdelil-Jan-Petranek-pro-PL-o-cenzornim-uradu-A-hrozi-vrazda-Trumpa-dodal-469727
NahoruLegendární novinář a matador české žurnalistiky Jan Petránek s počátkem nového roku pro ParlamentníListy.cz analyzuje vyhlídky současného světa a zamýšlí se nad tím, co rok 2017 může přinést. Nevynechal však ani kontroverzní „cenzorní úřad“, jak se přezdívá novému útvaru Chovancova ministerstva, který má bojovat s dezinformacemi. „Smrdí to čertem!“ sdělil Jan Petránek pro PL o „cenzorním úřadu“. A hrozí vražda Trumpa, dodal Rok 2017 bude o mnoho lepší než ten předchozí. Je o tom alespoň přesvědčen Jan Petránek, legenda české žurnalistiky. A přestože koncem minulého roku oslavil pětaosmdesáté narozeniny, je stále aktivní, dennodenně sleduje desítky zpravodajských serverů a televizních kanálů celého světa a sám poskytuje rozhovory. Pro ParlamentníListy.cz hodnotí některé důležité okolnosti roku 2016 a zamýšlí se nad možným vývojem roku nového. „Nebude to vůbec špatný rok, bude mnohem lepší než rok 2016, který byl plný světové nevraživosti a nedůvěry. Tato nedůvěra byla především na úrovni vysoké politiky. Třeba rozhádanost Evropské unie. Šéf komise Juncker dokonce mluvil o multikrizi. Je důležité, že my jako EU jsme zklamali z hlediska bezpečnosti. Byla tu velice zašmodrchaná a neurčitá vazba mezi EU a NATO. Severoatlantický pakt je nesmírně významná militární složka, nejmocnější na zeměkouli. Když se v Evropě objevila imigrační krize, což je v podstatě muslimská invaze na Evropu a bezpečnostně jde o největší hrozbu, tak blázni v Evropské unii začali křičet, že je potřeba dávat pozor na Rusko, místo toho, aby se soustředili na intervencionalistickou a teroristickými centry muslimského jádra dobře promyšlenou invazi na Evropu. Tady atlantický pakt měl možnost se předvést jako brilantní obranný spolek. Neměl dovolit, aby se sem z Afriky a Blízkého východu řítily stovky, tisíce a desetitisíce lidí, aby to nakonec vyvrcholilo milionovým přílivem,“ konstatuje Jan Petránek. Mekrelová musí jít, jinak stejně jako za Bismarcka či Hitlera...
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část
4. Únor 2017 - 13:53 | Lenka Sepsová
Nebylo by vhodné rovnou přetiskovat celé ty Parlamentní listy,které vlastní podnikatel z hazardem Valenta?
Každý má prostě svůj názor a to,že není stejný jako můj neznamená,že ten dotyčný je nemocný. Člověk nemusí být ani psychiatr,aby mu došlo,že nemocný je spíše ten,kterému se nelíbí,že někdo,zde pan Tichý aj.,neskáčí podle jeho představ. A když to nejde po mém, tak podám podnět k přestupkové komisi, každým rokem je potřeba něco podat,aby se odpustila pára manie, ale pak místo jednání v 10 dopoledne chrápu jak jezevec a tisícovka je v ...Séle ví, jak říká Leo Rosten..
A že je Jan Tichý nemocen,protože si nesvlékl v kostele rukavici? Co to je za nový syndrom,na co to ukazuje?(krom toho,že je prostě zima). Není Tichý členem nějakého spikleneckého kroužku?
A nyní vážně-jak si vůbec někdo dovolí bez znalostí říci,že neumím maďarsky?
Feĺreértes ne essek arrol, Vltavin!
Přeji hezké dny!
NahoruPozitivní změna v NY. Pátá kolona a kolaborace s cizí mocností
4. Únor 2017 - 16:40 | Josef Doškář
Paní Šepsová Vy umíte všechno a všechno znáte a skoro všude jste byla, jak jste nám několikrát skromně oznámila. Navíc jste vždy za každou cenu vtipná.
Protože se mne pan Tichý několikrát "ptal" schovávaje se "vtipně " za Horníčka, zda mi není zima, tak jsem si začal všímat jeho oblečení.
No a když jsem ho náhodou spatřil v kostele, zaujalo mne , že jako jediný měl v "narvaném" kostele rukavice, které si nesundával ani při podání rukou, zaujalo mne to.
Pan Tichý neskáče podle mých představ. On skáče podobně jako Vy, to není nic nového.
Zamlčovat informace o tom, že Putin navštívil Maďarsko, jenom kvůli tomu, že se bojí Putina, je veliká hloupost.
Opakuji znovu, že žijeme ve svobodném právním státě a že je normální se dožadovat informací kam Putin jezdí a jaká jednání tam vede.
A jeho vyjádření z 3. února na můj příspěvek 2017, není normální.
15:39 | Jan Tichý
OK, MÁME STRACH Z PUTINA. A kdo ho nemá, a ještě se tím vychloubá, je Putinův užitečný... pátá kolona. Kolaboruje s cizí mocností.
Podle pana Tichého je ten, kdo je proti cenzuře a ještě se tím vychloubá je Putinův užitečný...pátá kolona.
Kolaboruje s cizí mocností.
Toto vyjádření není normální. Já jsem se s ničím nevychloubal, pouze jsem protestoval proti cenzuře.
Vraťme se k Trumpovi. Zajímavý je jeho postoj k Syrii. Viz: https://www.youtube.com/watch?v=cVTr0pKnnyk
NahoruRe: Pozitivní změna ve W? Druhá část
4. Únor 2017 - 18:17 | Jan Tichý
Nejobjevnější je toto (cituji vltavína doslova):
Re: Pozitivní změna v NY. Petránek Smrdí to čertem
Problé s cenzuro hezky rozvíjí Petránek Smrdí to čertem! (konec citátu)
- a kolem toho 1 1/2 obrazovky o něčem úplně jiném :o)))
Nahoru/: to je marný :/
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část
4. Únor 2017 - 19:33 | Otakar Válek
Budou-li někdy v budoucnu životopisci Jana Tichého čerpat z této stati novoborské DVTV (Doškář-Vltavín TV), nejspíš do monografie napíšou, že autor světoznámé novely "Třicet dva hodin mezi psem a vlkem" byl hluboce věřící, často churavěl a trpěl syndromem čistých rukou:)
NahoruRe: Pozitivní změna v NY. Druhá část Smrdí to čertem
4. Únor 2017 - 20:16 | Josef Doškář
Pane Válku zastáváte se kamaráda, tj sice hezké, ale jeho nepravdy a lži tím nenapravíte. Přijďte na diskuzi o knize Krvavé léto 1945. Budete překvapen výpovědí žijících svědků, kteří se diskuze zúčastní.
Nebudu reagovat na téma, které nemá nic společného s Trumpem ani s cenzurou.
Není Vám pane Válku zima?
Hlavní citát Jan Tichého okomentován nebyl . Zde je ještě jednou. Pan Tichý ho neobjasnil:3. Únor 2017 - 15:39 | Jan Tichý
OK, MÁME STRACH Z PUTINA. A kdo ho nemá, a ještě se tím vychloubá, je Putinův užitečný... pátá kolona. Kolaboruje s cizí mocností.
Toto vyjádření není normální. Je to jeho reakce na můj příspěvek.
Překládám zkráceně druhou část Petránkova článku.:
„Ano, panují spekulace, že
NahoruDonald Trump, který bude tvrdě hájit americké domácí zájmy, bude chtít vrazit
klín mezi Rusko a Čínu. To se zatím vůbec nedá vyloučit. Každý státník, který
chce být dobrým státníkem a dělat pro svoji zemi tu nejlepší politiku, bude
hledat slabiny jiných soupeřů nebo rivalů, či dokonce partnerů, aby z toho
vytěžil. Myslím si, že bude třeba se na to dívat jinak po 20. lednu,“ říká pro
ParlamentníListy.cz.
Na Trumpa si prý možná už někdo leští hlaveň jako na Kennedyho
„Musím ještě říct strašnou věc. Jde o zlost nadnárodních elit Ameriky a
nadnárodních elit Evropy nad tím, že zvítězil Trump, který chce revitalizovat
národní zájmy své a s uznáním se dívat na národní zájmy jiných zemí. V této
situaci se nedá vyloučit, že někdo už v dnešní době leští hlaveň, jíž byl
zastřelen John F. Kennedy. ,
Možná že náš útvar pro
cenzuru, který je zřizován na ministerstvu vnitra, tohle vyškrtne. Ale myslím
si, že český národ má dost zdravý smysl pro to, aby si sám udělal obraz a
našel, kde jsou a kde nejsou pravdy,“ má jasno novinář.
Samotný „cenzorní úřad“, tedy nový útvar ministerstva vnitra, který má
údajně vyvracet dezinformace, Petránek také nevynechal. „Smrdí to čertem,“
v tom má jasno.
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část
5. Únor 2017 - 10:10 | moldavit
Jedno přísloví také říká, že potrefená husa nejvíc kejhá.
Vzpomínáte ?
30. Duben 2016 - 15:15 | vltavín
Zprávu zveřejňuji dřív jak naše oficielní média.
http://ua-reporter.com/novosti/196085
Яценюка нашли мёртвым у себя на даче
1. Květen 2016 - 10:06 | vltavín
V Lípě se žije dobře, jenom se zde nesmí psát , že Jaceňuk je mrtvý.
1. Květen 2016 - 14:39 | Milan Bárta
Nahoru??? Nějaký stihoman ???
Re: Pozitivní změna? Druhá část - Okupace v ČT
7. Únor 2017 - 14:15 | Jan Tichý
Včera skončila první řada seriálu OKUPACE (Norska)!
https://magazin.aktualne.cz/televize/recenze-rusko-okupuje-norsko-kvuli-rope-seversky-serial-ukaz/r~d61b7792d82011e6bb1b0025900fea04/
PS recenze v LN:
Nahoruhttp://www.lidovky.cz/serial-o-tom-jak-rusove-mekce-ukupovali-norsko-tomu-bychom-mohli-rozumet-1lz-/kultura.aspx?c=A170206_133748_ln_kultura_ele
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část
5. Únor 2017 - 14:04 | Hudec
Ani pro mě není Putinova návštěva v Maďarsku žádnou novinkou, na kterou bych musel čekat, až ji tu zjeví pan Doškář. Vím o ní právě z veřejnoprávních médií. Ještě jsem si při tom znechuceně říkal, že nám v Paksi bude Putin renovovat další stacionární atomovou pumu. A že asi to "malé množství" radioaktivity, které odtud uniklo v roce 2003, nestačilo.
NahoruAsi by pan Doškář neměl nad veřejnoprávními médii tak ohrnovat nos - i kdyby jen proto, aby se neblamoval vyprávěnkami o tom, co tam zase zamlčeli.
Re: Pozitivní změna v NY. S Ruskem je lepší vycházet uvedl Trump
5. Únor 2017 - 14:47 | Josef Doškář
Já myslím , že máme jasno a že některé neobjasněné výroky se také časem objasní. Cenzuru někdo nepociťuje, někdo pociťuje. Stejné je to i s rychlostí uváděných informací. Ti, co chtějí rychlé informace mají možnost je získat na TA 3,
Přes rozdílné názory v N. Boru Trump pozitivnějedná dál.. Viz:.
http://zpravy.idnes.cz/trump-ukrajina-rusko-donbas-d1u-/zahranicni.aspx?c=A170205_070219_zahranicni_cen
Trump chce vyjednat mír na Donbasu. S Ruskem je lepší vycházet, uvedl
5. února 2017 7:02, aktualizováno 13:43
„Budeme spolupracovat s Ukrajinou, Ruskem a všemi dalšími zúčastněnými stranami s cílem pomoci jim obnovit mír podél hranice,“ sdělil Trump, který dříve Kyjev zneklidnil svým přáním zlepšit vztahy s Moskvou. Rusko kvůli podpoře povstalců na Ukrajině a anexi ukrajinského Krymu čelí západním sankcím.
Nahoru„Obě strany diskutovaly posílení strategického partnerství mezi Ukrajinou a Spojenými státy. Zvláštní pozornost byla věnována vyřešení situace na Donbasu (na východní Ukrajině) a dosažení míru s pomocí politických a diplomatických prostředků,“ uvedl Porošenko.
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část
5. Únor 2017 - 15:26 | Otakar Válek
Není mi zima, pane Doškáři. Proč by mi měla být? Tady není zima jako v Rusku. Mráz přichází z Kremlu.
NahoruRe: Pozitivní změna v NY. Druhá část
5. Únor 2017 - 15:38 | Josef Doškář
A navíc se stále držíme tématu. Zeptejte se pana JT on Vám to rád vysvětlí. Třeba Vám je zima a ani to nevíte Ošklivý mráz je i na východě Ukrajiny.
NahoruDoufám, že se tam díky Trumpovi brzy oteplí.
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část
5. Únor 2017 - 18:52 | Hudec
Zrovna dnes odvolací soud odmítl zrušit pozastavení Trumpova prezidentského dekretu, zakazujícího vstup občanů některých muslimských zemí do USA. A tak to bude vypadat pořád. Trump bude vymýšlet jednu skopičinu za druhou, bez ohledu na dopady, ale bude mu to houby platné. I s tou Ukrajinou. To je tak složitý problém, že když takto někdo začne vykřikovat, jak to vyřeší s jednou rukou v ...., jen se tím usvědčuje, že nemá nejmenší představu, o co jde. Bude ten pán čím dál směšnější a nikdo ho brzy nebude brát vážně. Nominálně nejmocnějšího politika planety!
NahoruRe: Pozitivní změna v NY. Druhá část
5. Únor 2017 - 20:23 | Josef Doškář
Rozhodnutí Trumpa o zákazu vstupu migrantů do USA dnes velmi dobře vysvětli v " Otázkách V. Moravce"
Nahorusenátor Kubera. ( mezi řádky se objevila informace o tom, že by byl případně ochoten kandidovat na prezidenta)
Oznámení Trumpa o ochotě řešení " války " na východě Ukrajiny je sympatické. To se povede , nebo nepovede. Naděje tam určitá je.
.
Mirku, nemáte Trumpa rád a bude Vás to dlouho trápit.
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část
6. Únor 2017 - 5:45 | F. Chot
No, pane doktore, já jsem výhrady, vznesené proti (ne)informování veřejnoprávních médií o jednáních Maďarsko - Rusko pochopil téměř až tak, že se: a) zamlčuje prostá skutečnost návštěvy a jednání (což je fakt), b) jako by se čekalo na "notičky" jak tedy psát ... Aby se nezopakoval ten faktický a především morální debakl ČT s prezidentskými volbami v USA - viděl jsem na vlastní oči v přímém přenosu.
NahoruMimochodem, sledujete třebas tu mediální informační smršť okolo skandálu prezidentky Jižní Koreje s jakousi šamankou?! To je panečku každý den zasvěcených komentářů, podrobných informací o statisícových demonstracích rozhořčených občanů, analýzy se vracejí až k četným vojenským převratům, které Jižní Korea v docela nedávné minulosti zažívala ... To je informační služba veřejnosti, už čtvrt roku, že!
A jen zcela na okraj: v r. 2003 v JE Paks došlo k vážné nehodě - byla vyhodnocena stupněm 3 na 7 stupňové škále. Došlo k ní mimo reaktory VVER-440/ 213 (stejné má JE Dukovany), při čištění palivových kazet. Uniklá radioaktivita zůstala uvnitř objektů JE.
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část
6. Únor 2017 - 6:47 | Hudec
Nejsem povinen ho mít rád. A nemám ani důvod. Špatné lidi mít rádi nemáme.
NahoruRe: Pozitivní změna v NY. Druhá část
6. Únor 2017 - 7:02 | Hudec
Už jsem výše napsal,že o Putinově návštěvě Maďarska vím z veřejnoprávních médiích dávno.Třeba Deník ji avizoval už 6.ledna. Žijeme v demokracii a cenzura médií neexistuje, každé si píše,jak chce - na rozdíl od období před rokem 1989. Nevím, jestli obluzovači jen blbnou lidem hlavu majíce je předem za blbé, nebo jestli hlásaným bludům i sami věří.
A co se týče JE Paks, co píšete, vím taky - postavu plukovníka Bedřicha Krause von Zillergut z Haškova románu si vybavujete?
Ale holt časovaná bomba je časovaná bomba.Tiká jich po Evropě dost. No a že lidi jsou nepoučitelní, to víme taky všichni. Nehledě na to, že mnohé hra s ohněm přímo rajcuje
Nahoruzměna NY. Propagátoři dobra a kolaboranti s cizí mocností
6. Únor 2017 - 7:44 | Josef Doškář
Kdo chce psa bíti, vždy si hůl najde.
NahoruMirku držte se tématu. "Neargumujte" prosím o o cenzuře před rokem 1989. To je jasné. Neargumujte Zillergutem a Haškem. To je také zavádějící.
Držte se tématu. Naše média o Putinově návštěvě v Maďarsku informovala ve srovnání se Slovenskem podstatně méně a hlavně ne včasně.
O neoblíbenosti Merklové a oblíbenosti Putina a Trumpa v Maďarsku, už vůbec ne.
Ono se to nehodí i když je to pravdivá informace. Ani Vám se tato informace nelíbí a proto Vám nevadí , že ji naše média neuvádí, nebo ji uvádějí málo. Jde i o průběžné, aktuální informace, které jsou nedostatečné, nebo nulové.
Dostal jste se do podobné situace, jako minulý režim,kde jeho představitelé v obraně tvrdili, že si republiku rozvracet nedáme.
Když chcete, aby se i tyto informace uváděly, protože je demokracie, budete osočován, některými "zdravými" lidmi, za pátou kolonu, za propagátory zla, nebo budete nařčen, že kolaborujete s cizí mocností.
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část
6. Únor 2017 - 8:58 | Hudec
Tak, jak to tedy je? Předtím jste tvrdil, že naše média o návštěvě neinformovala, teď zase, že informovala MÉNĚ. A co je to méně? A avizo o návštěvě, které přijde celý měsíc předem je "ne včasně"? Já myslím, že svou tezi neudržíte. A když už mluvíte o oblíbenosti a neoblíbenosti toho či onoho politika, tak doufám, že jste zaznamenal, že Poláci vyjádřili nelibost nad tím, jak se teď Orbán kamarádí s Putinem. Cítí se tím ohroženi. A to součaná vláda v Polsku a současná vláda v Maďarsku jsou obě jaksepatří nacionalistické a ještě nedávno si notovaly. Nemyslím, že je možné tvrdit, že jsou tu nějaké dvě vyhraněné fronty. Na jedné straně Trump s Putinem, na druhé straně zlá Merkelová. Ono je to všechno mnohem složitější a jen to ilustruje, jak to vzrůstající nacionalistické sobectví začíná rozeštvávat Evropu a jak staví v podstatě každého proti každému. Co se týče těch médií, která jako cosi zamlčují, to prostě neodpovídá skutečnosti, navzdory tomu, že to tak vidíte. Klamete sám sebe, jestli tomu opravdu věříte.
NahoruRe: Pozitivní změna ve W? Druhá část
6. Únor 2017 - 11:55 | Jan Tichý
Ona je to, pane doktore, jen taková umanutost - a neschopnost povznést se nad prkotiny a uznat omyl. Kdo a kdy nás o X informoval? Důležitější je přece, co to X pro svět a pro nás znamená! A taky jestli to říká a komentuje důvěryhodný zdroj. Na "neParlamentní" listy bych moc nespoléhal.
Vzpomenete si, kolikrát tady Vltavín "řešil" třeba provozní řád veřejných lázní v německém maloměstě? Nebo filozofii islámu, o kterém skoro nic neví? Nebo že jsem měl jednou v kostele rukavice? Nebo Smrdí to čertem? Nebo Liška hřeje, kuna chladí, sobol zdobí, beran vši plodí?
Dodnes třeba neopravil botu v titulu tohohle tématu:
Nahoruhttps://www.novinky.cz/cestovani/amerika/252099-washington-d-c-hlavni-mesto-usa.html
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část Putin First
6. Únor 2017 - 12:41 | moldavit
Plně chápu vltavína...Když chcete, aby se i tyto informace uváděly, protože je demokracie, budete osočován, některými "zdravými" lidmi, za pátou kolonu, za propagátory zla, nebo budete nařčen, že kolaborujete s cizí mocností (konec citátu)
NahoruKdyž se o spolku, jehož je funkcionářem veřejně píše v českých mediích jako o vysmívané sektě, která se od svého původního odkazu vzdaluje za obzor normalizačních praktik (Padevět ), Nebo,že ČSBS je už dávno nesnášenlivá instituce, šířící šovinismus a přichylující se k tomu nejhoršímu v české politice. (Drda), vyvolává to emoce.
Dokonce si česká media dovolila nazvat "zvacím dopisem" upřimné vyjádření předsedy Vodičky pro ruského velvyslance v době ruského Anschlussu Krymu. Vždyť přeci s ním ve volbách souhlasilo 93% obyvatel Krymu.
Co na tom, že máme zkušenosti se Sudety a Zakarpatskou Ukrajinou. Dopisem je nutno vyjádřit podporu.
...Obracíme se na Vás, vážený pane mimořádný a zplnomocněný velvyslanče, abychom Vás ujistili o naší podpoře Ruska. I představitelé Ruska, včetně prezidenta V. Putina, by měli vědět, že mezi Čechy mají hodně přátel, kteří se sympatiemi a pochopením sledují ruské aktivity. Zvlášť oceňujeme hodnotové směřování ruské společnosti.“, píše ČSBS ústy Vodičky.
A tady jsme u jádra pudla. O ruských aktivitách a Putinovi se u nás píše s dvouhodinovým zpožděním a údajně méně než v zemích, kterých se to bezprostředně dotýká. To přátele musí rozčílit.
Putin First !
Re: Pozitivní změna v USA?
6. Únor 2017 - 13:02 | Otakar Válek
Nevím, zda zvolení DT bude pro USA pozitivní či nikoliv. Je však jisté, že americká demokracie přežije jestřába Trumpa stejně dobře jako přežila sluníčkáře Obamu.
Doufám však, že Evropané si nyní konečně uvědomí, že je třeba pro vlastní obranu udělat více, než se jen spoléhat na USA, a že - jak říkal už soudruh Husák, blahé paměti - hranice není korzo (jemu však na rozdíl od demokratických států šlo hlavně o to, nepustit nikoho ven).
NahoruRe: Pozitivní změna v NY. Druhá část
6. Únor 2017 - 19:26 | moldavit
Tak přidám něco z vltavínových a zahradníkových medií. Rychle, aby zase ta "naše" media nebyla osočována, že
Nahorumají zpoždění. Ruskaja gazeta
Mezi Ruskem a Ukrajinou není konflikt !
Kreml se ohradil proti Trumpově vyjádření, že chce napomoci vyřešení konfliktu v Dombasu.
Mezi Ruskem a Ukrajinou není konflikt, vše je vnitřní záležitostí Ukrajiny, sdělil novinářům Putinův Ovčáček, D. Peskov.
Více pro ně na....https://rg.ru/2017/02/06/peskov-mezhdu-rossiej-i-ukrainoj-net-konflikta.html
Každý přeci ví, že zajatí a mrtví ruští vojáci tam byli na dovolené. A vysoce sofistikované zbraně si proruští separatisté vyrábí v garážích a sklepích, jsou to šikulové.
Jenom ta hloupá "jejich" media ty pravdy nechápou, že pane zahradníku.
Pozitivně v NY Propagátoři dobra a kolaboranti s cizí mocností
6. Únor 2017 - 20:24 | Josef Doškář
Pro Mirka: zde máte mé připomínky vůči médiím, které jsem během diskuzí uvedl:
2. Únor 2017 - 14:49 | vltavín
Putin dnes navštívil Budapešť. TA 3 již několik hodin informuje. Naše ČT 24 ani náhodou. Mlčí!
2. Únor 2017 - 17:15 | vltavín
ČT 24 se probudila v 17.08 uvedla: V 19..00 Putin jedná v Budapešti o rozšíření jaderné elektrárny
Pozitivně v Blavě. Objektivně a včas aspoň jako televize TA3
3. Únor 2017 - 11:45 | vltavíne nutné, aby veřejnoprávní televize objektivně a včas informovala o všech událostech. Aby informovala včas o událostech, které jim "nesedí". Je třeba, aby to dělala aspoň tak , jako televize TA 3.
3. Únor 2017 - 14:26 | vltavín ……… je potřebné objektivně a včas informovat občany této země i o tom, že např. Putin , představitel největší země Evropy, navštívil Maďarsko a že tam třeba jednal o bártrovém obchodu. Vy nám dáte špek a my vám postavíme jadernou elektrárnu.
Informace by měla být stejně rychlá a věcná, jako když navštíví ČR Dalajláma.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zde je objektivní informace:
Dobré vztahy mezi EU a Ruskem jsou základem evropského míru
3. Únor 2017 - 16:03 | vltavín
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/428303-protiruske-nalady-na-zapade-zpusobily-skody-rekl-orban-pri-navsteve-putina.htmlpracovali.
Protiruské nálady na západě způsobily škody, řekl Orbán při návštěvě Putina
Maďarský premiér Viktor Orbán opětovně kritizoval protiruské sankce. „Protiruské nálady na západě působily negativně i na maďarské hospodářství, v důsledku sankcí nám vznikly škody ve výši několika miliard,“ řekl Orbán na čtvrteční společné tiskové konferenci s prezidentem Ruské federace Vladimirem Putinem v Budapešti.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zde je úžasný závěr, na moji kritiku o úrovně našich médií na moji hlavu, od Jana Tichého v množném čísle:
3. Únor 2017 - 15:39 | Jan Tichý
OK, MÁME STRACH Z PUTINA. A kdo ho nemá, a ještě se tím vychloubá, je Putinův užitečný... pátá kolona. Kolaboruje s cizí mocností.
NahoruRe: Pozitivní změna v NY. Druhá část
7. Únor 2017 - 7:40 | Hudec
Pane Doškáři, sice obdivuji vaši píli, s níž jste dělal ten přehled, ale trvám na tom, že veřejnoprávní média avizovala Putinovu návštěvu v Maďarsku měsíc předem. Asi byste si měl trochu prostudovat, jak fungují média v demokratickém státě. Mám velké obavy, že vaše námitky jsou jen projevem nedostatku informací -za něž ale nemohou veřejnoprávní média.
NahoruPozitivně v NY Propagátoři dobra a kolaboranti s cizí mocností
7. Únor 2017 - 8:38 | Josef Doškář
Mirku souhlasím s Vámi, že Vámi uvedené noviny avizovaly Putinovu návštěvu v Maďarsku. V tom nemáme problém.
Mně šlo, jak je patrné z mého přehledu, o včasné a podrobné informace. V případě Putinovy návštěvy v Maďarsku tomu tak nebylo. Vám to nevadí. Mne to vadí a považuji toto za velmi nedostatečné.
Tento nedostatek nahrazuji sledováním slovenské stanice TA 3, která reaguje rychleji a podrobněji. Navíc je objevnější.
Posledním vrcholem byla informace v naší ČT 24 o Zemanovi. Přibližně cituji:
V měsíci ..... klesla prezidentu Zemanovi popularita o 2 %.
Objektivní informace by měla být :
Prezident Zeman se drží v popularitě občanů stále nejvýše. V měsíci ..... mu klesla o 2 % na 52 %.
Nebo ještě lépe: Přestože prezidentu Zemanovi kleslapopularita v měsíci ........... o 2% , je na tom stále ze všech politiků nejlépe.
Takto by to mělo být vždy, ať mám tohoto presidenta rád, nebo ho nenávidím.
V případě Maďarska pak přinést zajímavou informaci, která přestože se nám nelíbí, konstatuje popularita Putina, Trumpa a Merkelové .
Nejpopulárnější byl v té době Putin, druhý Trump a nejméně populární byla Merkelová.
Trapné je tyto skutečnosti zamlčovat.
NahoruRe: Pozitivní změna v NY. Druhá část
7. Únor 2017 - 10:37 | moldavit
Trapné je spíš fakta překrucovat. Při troše inteligence si lze výzkum vygooglovat a hodit do překladače.
NahoruA ono je to jinak ,než je nám to zde předkládáno.
Putin u 35 % populární, ale neoblíben je u 44 %, Trump u 27 % populární u 38 % nepopulární, Merkelová o jedno procento hůře 26% neoblíbenost vysoká.
Důležité taky je, že přátelské vztahy s Kremlem si přeje pouhých 18 % z tisícovky dotázaných
Závěr : všichni tři politici jsou v Maďarsku daleko více neoblíbeni, než oblíbeni a o přátelské vztahy s Kremlem Maďaři nestojí.
Kdyby se takhle měly rozpitvávat v mediích všechny výzkumy s Putinem, Trumpem, či Merkelovou, tak by media nepsala o ničem jiném. To že vybírají to, co zajímá nejvíce čtenářů je přirozené.
Ostatní si lze vyhledat, zvláště v době internetu.
Re: Pozitivní změna ve W? Druhá část
7. Únor 2017 - 11:22 | Jan Tichý
... kromě toho ten pro JD "velice důležitý" průzkum vypovídá nejvíc o (aktuálních) postojích Maďarů (a o stavu bubliny, ve které JD hledá ty svoje informace). V jiných evropských zemích - i v Maďarsku za pár měsíců! - by průzkum dopadl úplně jinak.
NahoruPozitivně v NY Propagátoři dobra a kolaboranti s cizí mocností
7. Únor 2017 - 12:19 | Josef Doškář
Pane Tichý , je úplně možné, že se se za několik měsíců v průzkumech veřejného mínění v Maďarsku, změní umístění na 1. a 2. místě.
Je docela možné , že se Merkelová umístí ve většině zemí EU na 1. místě.
Z pohledu svobody projevu a informací je důležité, abychom tu informaci včas a nezkreslenou dostali, ať se nám to líbí, nebo nelíbí.
Zajímavé informace nám předkládá Petránek a naše média o nich mlčí. Třeba se "opět" mýlím.
Proč se všichni utečenci, tak hrnou do Německa??
Zkráceně
Malé vysvětlení „PROČ se všichni, tak hrnou do Německa: . Tvrzení, že Arabové jdou do Německa především za penězi, .....
Mnohem více peněz dostávají imigranti v Norsku a ve Švédsku. Tady v Německu má uprchlík týdně nárok na 150 EUR, dítě do 10 let na 50 EUR, do 18 let na 75 EUR. Ve Švédsku 300 Eur na dospělého na týden, 250 EUR na dítě bez ohledu na věk. Ve Francii má uprchlík nárok na 230 EUR, dítě 150 EUR týdně. Švédsko i Francie navíc vyplácí příspěvky na bydlení (od 150 do 250 EUR měsíčně). Německo příspěvky vyplácí jen rodinám s dětmi, a to pouze po dobu 1 roku. Jak vidíte, Německo není nijak velká výhra
V Německu mají náboženské obce (minimálně 50 osob) právo na státní příspěvek, který v základu činí 150,000 EUR ročně, ovšem na základě vlastní aktivity a počtu členů mohou na základě dotačních titulů získat automaticky právo na čerpání dalších 400,000 EUR ročně. Pokud obec a počet členů přesáhne 1,000 osob, stává se obec příspěvkovou organizací státu a má právo na 2,5 milionů EUR ročně na svůj provoz. TAK TO JE TO TÁHLO!!
NahoruRe: Pozitivní změna v NY. Druhá část
7. Únor 2017 - 14:16 | Hudec
Vy mi, pane Doškáři, s tím stálým opakováním, že vám chybí včasné a správné informace, připomínáte domácího despotu, který huláká na manželku, že nenakoupila nic k jídlu. Když mu manželka odpoví, že nakoupila a že jídlo je v ledničce, odmítne se tam podívat. Tak tu ledničku otevře manželka, aby ho přesvědčila. Despota se demonstrativně otočí k zády k ledničce a dál vykřikuje, že je ta lednička prázdná. A i kdyby ne, že tam určitě není nic, co mu by mu chutnalo. Patrně už jste se taky naučil pracovat s "alternativními fakty".
NahoruRe: Pozitivní změna tam někde? Druhá část
7. Únor 2017 - 14:40 | Jan Tichý
Objev roku: muslimové čtou Petránka, a pak se rozhodnou, kam a kudy se vydají. A nebylo vám zima?
A takhle to vypadá ve skutečnosti v reportáži z konce ledna:
Nahoruhttps://www.respekt.cz/tydenik/2017/5/zima-nuda-a-hlad?issueId=100171
Škoda, že si nemůžete dočíst článek (celý je jen pro předplatitele) o živoření 1500 lidí z Afghánistánu a Pákistánu, kteří už několik měsíců přežívají v opuštěném depu v centru Belehradu. Ale i ten úvod snad stačí. Nikdo z nás by s nimi ten "snadný život" neměnil.
Re: Pozitivní změna tam někde? Druhá část
7. Únor 2017 - 15:30 | Otakar Válek
Jan Petránek je sice nositelem medaile za zásluhy (o Miloše Zemana), avšak jím dodávané informace bych pro jistotu ověřoval z jiného nezávislého zdroje, přičemž požadavek na nezávislost vylučuje Parlamentní listy jakož i Babišoviny.
NahoruPozitivně v NY Propagátoři dobra a kolaboranti s cizí mocností
7. Únor 2017 - 16:13 | Josef Doškář
Pane Tichý , Vy zase mluvíte o něčem jiném. V tomto příspěvku upozorňuje na skutečnost
proč muslimští migranti chtějí zejména do SRN přesto, že mají menší podporu, než ve Francii či ve Švédsku.
Nechtěl jsem kopírovat celý článek, musím to bohužel zkráceně udělat znovu. Vy pochopí to ostatní čtenáři. Nikdo nezpochybňuje utrpení migrantů.
Mnohem více peněz dostávají imigranti v Norsku a ve Švédsku.
Tady v Německu má uprchlík týdně nárok na 150 EUR, dítě do 10 let na 50 EUR, do 18 let na 75 EUR.
Ve Švédsku 300 Eur na dospělého na týden, 250 EUR na dítě bez ohledu na věk.
Ve Francii má uprchlík nárok na 230 EUR, dítě 150 EUR týdně. Švédsko i Francie navíc vyplácí příspěvky na bydlení (od 150 do 250 EUR měsíčně).
Německo příspěvky vyplácí jen rodinám s dětmi, a to pouze po dobu 1 roku. Jak vidíte, Německo není nijak velká výhra po finanční stránce pro uprchlíky, ale jen zdánlivě.
Německo však nabízí něco, co jiné země nemají: Finanční podporu náboženským obcím etnických menšin a teď jsme uhodili hřebík na hlavičku!!!
V Německu mají náboženské obce (minimálně 50 osob) právo na státní příspěvek, který v základu činí 150,000 EUR ročně, ovšem na základě vlastní aktivity a počtu členů mohou na základě dotačních titulů získat automaticky právo na čerpání dalších 400,000 EUR ročně.
Pokud obec a počet členů přesáhne 1,000 osob, stává se obec příspěvkovou organizací státu a má právo na 2,5 milionů EUR ročně na svůj provoz. TAK TO JE TÁHNE!!
To nebezpečí je v tom, že zdejší islámisté neříkají, že to jsou peníze z německého státního rozpočtu, ale že to jsou peníze náboženské obce a ty peníze chudým muslimům rozdávají jménem Proroka Mohameda. Děti, když potom vyrostou, vděčí za všechno (za jídlo, lékařskou péči i vzdělání) islámské obci a Prorokovi. A tyto děti jsou potom připraveny vykonat cokoliv ve prospěch obce nebo Proroka!!!!!!!!!!!!
Mirku, ano chci mít včasné necenzurované informace a jsem rád, že si je dokážu sehnat a o ně se podělit!
Máme demokracii! Je to úžasné! Je to pokrok v ČL i v NB.
Abych Vás všechny uklidnil, Petránek se k tomuto sdělení, více jak rok nehlásí!
Nikdo z Vás obránců a oponentů to "nevygoogloval" čímž jste velmi zklamali. Hlavně Ti z Boru a ze Cvikova
Je to zkreslená zpráva, která běhá momentálně po internetu a zachvátila nejen NB.
NahoruRe: Pozitivní změna v NY. Druhá část
7. Únor 2017 - 18:32 | moldavit
Ve Cvikově si vygooglovali radši tuto nedávnou zprávu
NahoruZisk z migrace
Experti: Výdaje na uprchlíky Němcům zvyšují růst ekonomiky
30.12.2016 17:58
Dodatečné výdaje způsobené přílivem uprchlíků působí v Německu jako stimul pro ekonomiku. Hospodářský růst země byl kvůli nim letos o 0,3 procenta vyšší. V příštích letech lze očekávat ještě pozitivnější vliv, napsal s odvoláním na odborníky web listu Die Zeit.
Pod tím je asi 50 českých příspěvků, jak jsou ti němečtí ekonomičtí experti pitomí.
A zamyslel se nad tím, proč má Německo trvale přebytkový rozpočet a třikrát větší mzdy a rozdíly v životní úrovni se trvale zvětšují. A to nám ještě významně přispívají do rozpočtu.
Kdo je tedy tak chytrej.
Re: Pozitivní změna v NY. Otevřený dopis Trumpovi
7. Únor 2017 - 19:15 | moldavit
Vážený pane prezidente,
Nahoruv naší zemi, které někteří z nás říkají Česko, jiní Česká republika, další Čechia a celý svět Čekoslovakia, tvrdíme, že na velikosti nezáleží. Víme, že i s malým kašpárkem se dá hrát velké divadlo. Vaše ex-manželka vám to jako Češka jistě potvrdí.
Cítil byste se tu jako doma. I naši novináři jsou žumpa, póvl a špína a soudy zmanipulované. Místo zkorumpované Hillary tu máme Pražskou kavárnu. Ale obojí platí Soros.
Váš styl tu všichni zbožňují! Pussy je naše oblíbené slovo už tři roky! A náš prezident vyhrál, protože jeho zemanští předci museli znásilňovat. Ve velkém! Prostě je chytli za kundu sem, za kundu tam. České ženy jsou extratřída. Zamilujete si je.
Náš prezident vás obdivuje. A taky má rád Putina. Stejně jako Vy. A má rád Čínu. Teď má problém. Protože Vy nemáte rád Čínu. Ale teď má nejradši Vás. Na prvním místě. Hned po Rusku. A po Číně. Věřte mi.
Nejdůležitější budovou v zemi je Pražský hrad. Je vážně obrovský. Teď se do něj nikdo nedostane, ale Vás by jistě přivítali s otevřenou náručí, skoro jako hosty z Osvětiman. A dostal byste i chlebíček. Chlebíček je český vynález. Něco jako hamburger. Studený. Fantastický.
V zemi pomazánkového másla jsme alternativní fakta měli, ještě než to bylo cool. Říkáme tomu Pravda vítězí.
Náš budoucí premiér taky řídí stát jako firmu. Nekecá. Maká. Prostě to udělá. A vyhraje volby, i když budou zmanipulované. Svůj majetek už předem převedl na manželku. Tedy ona to není jeho manželka. Ale on taky ten majetek nepřevedl. A umí to s daněmi skoro jako vy. Vy máte věž, on má hnízdo. Je to skvělé.
Ani v ČR islám nechceme! Nesnášíme imigranty. Rádi bychom proti nim postavili plot. Ale nemusíme. Žádní tu nejsou. Tak se jezdíme fotit k tomu maďarskému. Dřív jsme tu plot měli. Dokonce na elektriku. A protože tu nebyli žádní imigranti, stříleli jsme do vlastních.
Česko jsme dokázali udělat znovu velké. Bylo to jednoduché. Nejdřív se rozpadlo Rakousko-Uhersko. Pak jsme přišli o Rusíny. Pak táhli Němci. A nakonec se pakovali Slováci. A teď jsme velký, vážně.
Máme skvělý recept, jak na Mexikánce. U nás jim říkáme cikáni a stavíme pro ně takové vepříny. A kdo nepracoval, šup tam s ním. Fungovalo to dokonale, německé know how, čeští pracanti. Něco jako Škoda.
Máme tu neuvěřitelné vojáky. Statečné. Hrdiny. Ten nejslavnější dokonce jel do války na kolečkovém křesle! A vyhrál! Dodneška nemáme jasno v tom, jestli to byl idiot, nebo to s lidmi tak skvěle sehrál. Inspirativní chlapík, ne?
U nás říkáme, že až bude nejhůř, zachrání nás rytíři schovaní v jednom malém kopci za Prahou. Fantastický kluci. Absolutně nejlepší. Přesvědčíte se na vlastní oči, až náš prezident dorazí na návštěvu do Bílého domu.
A až budete chtít zmáčknout ten červený knoflík, tak v angličtině se název naší země píše Chechnya, kdybyste nás hledal na mapě.
Takže jasně, souhlas. Amerika na prvním místě. A ať se klidně ostatní předhánějí, aby byli na druhém. V Česku si už nějak poradíme. Jako vždycky.
P. S. Toto video nemohlo vzniknout bez finanční podpory Evropské unie. Prostředky bohužel zmizely v operačním programu Sever, takže jsme mohli přinést pouze jeho psanou verzi.
Re: Pozitivní změna v NY. Otevřený dopis Trumpovi
7. Únor 2017 - 22:28 | Bohdan Kocharowski
růženín:
NahoruTak tohle se vážně povedlo. Velmi pěkné a výstižné.
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část
8. Únor 2017 - 7:44 | Josef Doškář
Protože diskutujeme o pravdivých informacích a zdrojích,
jak jsou tedy migranti v SRN, Francii a Švédsku podporování?
Mnohem více peněz dostávají imigranti v Norsku a ve Švédsku.
Tady v Německu má uprchlík týdně nárok na 150 EUR, dítě do 10 let na 50 EUR, do 18 let na 75 EUR.
Ve Švédsku 300 Eur na dospělého na týden, 250 EUR na dítě bez ohledu na věk.
Ve Francii má uprchlík nárok na 230 EUR, dítě 150 EUR týdně. Švédsko i Francie navíc vyplácí příspěvky na bydlení (od 150 do 250 EUR měsíčně).
Německo příspěvky vyplácí jen rodinám s dětmi, a to pouze po dobu 1 roku. Jak vidíte, Německo není nijak velká výhra po finanční stránce pro uprchlíky, ale jen zdánlivě.
Německo však nabízí něco, co jiné země nemají: Finanční podporu náboženským obcím etnických menšin a teď jsme uhodili hřebík na hlavičku!!!
Je pravdivá tato informace?
V Německu mají náboženské obce (minimálně 50 osob) právo na státní příspěvek, který v základu činí 150,000 EUR ročně, ovšem na základě vlastní aktivity a počtu členů mohou na základě dotačních titulů získat automaticky právo na čerpání dalších 400,000 EUR ročně.
Pokud obec a počet členů přesáhne 1,000 osob, stává se obec příspěvkovou organizací státu a má právo na 2,5 milionů EUR ročně na svůj provoz. TAK TO JE TÁHNE!!
Pokusí někdo ověřit uvedená data ("fakta")?
Petránek to neudělal.
NahoruZdroj: http://kulhavy.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=497592
Jméno Jana Petránka bylo zneužito! Kdo má tímto zájem zpochybnit i jeho další názory?
2. 03. 2016 23:38:25
Je to pokus znevážit jméno úspěšného a respektovaného novináře?! Na "Rukojmí.CZ" byl zveřejněn článek " Proč se všichni utečenci, tak hrnou do Německa?" a jeho autorství bylo připsáno Janu Petránkovi. Článek se stejnými daty,
Pokud by se někomu podařilo zjistit, jaká podpora se v Německu vyplácí náboženským obcím (včetně minimální velikosti), byl by to záslužný čin.
Zdroj: http://kulhavy.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=497592
Re: Pozitivní změna v hlavě JD? Druhá část
8. Únor 2017 - 11:00 | Jan Tichý
Tak JD se dozví, že "Petránkův článek" je podvrh Pravého prostoru z října 2015! -
"První odkaz je již NEFUNKČNÍ, protože oba portály - Rukojmí.cz a Nová republika, kde byl článek rovněž přetisknut, na můj článek reagovali." viz KULHAVY.blog... z března 2016!
- ale náš chrabrý vltavín v únoru 2017! cituje "Petránka" znova, a už potřetí!, místo toho, aby se nám omluvil a ty podvržené bláboly aspoň teď smazal. A nebylo vám zima, svatá prostoto?
BTW: Už několikrát jsem četl články se srovnáním příspěvků pro uprchlíky v jednotlivých zemích. Háček je v tom, že vlivem migrační krize je všechno v pohybu, takže už loňské údaje neplatí: země si upravují azylové zákony a mění i způsob podpory migrantů (viz třeba Německo, kde to bylo nejakutnější).
NahoruRe: Pozitivní změna v NY. Druhá část
8. Únor 2017 - 11:39 | moldavit
JD jenom dokazuje , jak potřebný je ten jeho "cenzorský úřad".
NahoruRe: Pozitivní změna v NY. Druhá část
8. Únor 2017 - 13:08 | Josef Doškář
Tak pane Tichý, já jsem na Vás obrátil, jako na občana , který má těchto věcech přehled.
Petránkův článek jsem uvedl větou : Třeba se "opět" mýlím. Nikdo z "obhajítelů dobra" se neozval.
Čekal jsem , že jako obhajitelé mate přehled a že budete argumentovat, že budete případně vyvracet uváděné podpory migrantům, případně podpory náboženským (muslimským ) obcím , v níže uvedených zemích.
jak jsou tedy migranti v SRN, Francii a Švédsku podporování?
Mnohem více peněz dostávají imigranti v Norsku a ve Švédsku.
Tady v Německu má uprchlík týdně nárok na 150 EUR, dítě do 10 let na 50 EUR, do 18 let na 75 EUR.
Ve Švédsku 300 Eur na dospělého na týden, 250 EUR na dítě bez ohledu na věk.
Ve Francii má uprchlík nárok na 230 EUR, dítě 150 EUR týdně. Švédsko i Francie navíc vyplácí příspěvky na bydlení (od 150 do 250 EUR měsíčně).
Německo příspěvky vyplácí jen rodinám s dětmi, a to pouze po dobu 1 roku. Jak vidíte, Německo není nijak velká výhra po finanční stránce pro uprchlíky, ale jen zdánlivě.
Německo však nabízí něco, co jiné země nemají: Finanční podporu náboženským obcím etnických menšin a teď jsme uhodili hřebík na hlavičku!!!
Je pravdivá tato informace?
V Německu mají náboženské obce (minimálně 50 osob) právo na státní příspěvek, který v základu činí 150,000 EUR ročně, ovšem na základě vlastní aktivity a počtu členů mohou na základě dotačních titulů získat automaticky právo na čerpání dalších 400,000 EUR ročně.
Pokud obec a počet členů přesáhne 1,000 osob, stává se obec příspěvkovou organizací státu a má právo na 2,5 milionů EUR ročně na svůj provoz.
Pane Tichý, Vy jako odborník na migraci, předložte skutečná čísla. V případě , že Vaše čísle budou diametrálně rozdílná, rád se omluvím.
NahoruRe: Pozitivní změna v NY. Druhá část
8. Únor 2017 - 13:41 | Otakar Válek
Co se stane, pane Vltavíne, bude-li pan Tichý váš rozkaz ignorovat a nic nepředloží. Bude to znamenat, že pravdivost vašich čísel, o jejichž původu od vás víme pouze to, že jejich autorem není J. Petránek, je tím dokázána? Domnívám se, že nikoliv. Důkazní břemeno je na vaší straně. My nejsme povinni vám dělat rešerži a pracně zkoumat, jak to je s těmi čísly doopravdy. Na internetu se vyskytuje ohromné množství nepravdivých informací. Já věřím jen těm, u nichž je doloženo, že pocházejí z věrohodného zdroje.
NahoruRe: Pozitivní změna v hlavě JD? Druhá část
8. Únor 2017 - 15:32 | Jan Tichý
Univerzální badatel Vltavín má rád kombinace CtrlC + CtrlV, tak mu to taky zopakuju:
"Petránkův článek" je podvrh Pravého prostoru z října 2015 (!) - ale náš chrabrý Vltavín v únoru 2017 cituje "Petránka" znova, a už potřetí!, místo toho, aby se nám OMLUVIL a ty podvržené bláboly aspoň teď SMAZAL. A nebylo vám zima, svatá prostoto?
(Že kopírováním podobných nesmyslů zpochybňuje svou vlastní důvěryhodnost - to nechápe jen on sám.)
NahoruRe: Pozitivní změna v NY. Druhá část
8. Únor 2017 - 15:51 | moldavit
Aktuální číslo z 2.1.2017.
Nahorumonatlich die jedem Asylbewerber zustehenden etwa 320 bis 350 Euro
V každé spolkové zemi je to trochu jinak
Takže něco kolem 9 tis Kč měsíčně
Re: Pozitivní změna? Druhá část
8. Únor 2017 - 17:41 | Jan Tichý
Ovšem 150 euro TÝDNĚ vypadá jistě líp :o)
Zkuste si vygooglovat úryvek "náboženské obce (minimálně 50 osob)" - a vyjede 6.700 odkazů!
Když se na ně ale podíváte, zjistíte, že
1) jsou to známé firmy jako pravý prostor, severočeská pravda, národní listy, protiproud, nám už známý Dr. Podivínský aj.,
2) jsou to výkřiky anonymních diskutérů, kteří k nějakému jinému článku "podotýkají", co se kdesi dočetli a považují to za prokázaný fakt,
3) někteří citují celý původní podvržený text anonymně (známý Dr. Podivínský), nebo i s uvedením Petránka jako autora (Ringo Čech).
Ani v jediném případě jsem nenašel důvěryhodný zdroj, čili: je to blábol, který masově rozšířili podobní naivové jako ten náš.
Jak jsme taky už probírali, v ČR se může muslimská obec stát legální náboženskou organizací až po letech soustavně vykazované činnosti. Vltavín nám sugeruje, že se 50 uprchlíků sejde v hospodě, založí muslimskou obec - a od té chvíle pobírají astronomické kapesné od hloupého německého státu...
Stačí přece selský rozum k zjištění, že je to kravina!
PS /: je to marný :/
NahoruPozitivní změna v NY. Druhá část fakta, ne sugerovat
9. Únor 2017 - 9:36 | Josef Doškář
Pane Tichý, nemáte žádné informace o podpoře migrantů a opakujete věci, které nepopírám. Petránka jsem uvedl třikrát, s tím , že jsem v poslední článku o něm uvedl, že se jedná o podvrh. Udělal jsem to proto, že jste nebyli schopni tento podvrh odhalit.
Zřejmě nemáte ánunk o tom jaké výhody mají migranti v SRN. Vy přeci musíte mít informace ( nebo byste je měl mít) když jste na toto téma napsal stovky příspěvků.
Takže, pane Tichý, uveďte fakta o podporách migrantů a o podporách muslimských náboženských obcích v SRN.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
7. Únor 2017 - 12:19 | vltavín
Pane Tichý , je úplně možné, že se se za několik měsíců v průzkumech veřejného mínění v Maďarsku, změní umístění na 1. a 2. místě.
Je docela možné , že se Merkelová umístí ve většině zemí EU na 1. místě.Z pohledu svobody projevu a informací je důležité, abychom tu informaci včas a nezkreslenou dostali, ať se nám to líbí, nebo nelíbí.
Zajímavé informace nám předkládá Petránek a naše média o nich mlčí. Třeba se "opět" mýlím.
7. Únor 2017 - 16:13 | vltavín
Pane Tichý , Vy zase mluvíte o něčem jiném.
Nikdo nezpochybňuje utrpení migrantů.
Abych Vás všechny uklidnil, Petránek se k tomuto sdělení, více jak rok nehlásí!
Nikdo z Vás obránců a oponentů to "nevygoogloval" čímž jste velmi zklamali. Hlavně Ti z Boru a ze Cvikova.
Je to zkreslená zpráva, která běhá momentálně po internetu a zachvátila nejen NB.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NahoruPane Tichý napište, kolik podle Vás dostávají muslimské náboženské obce ročně v SRN finančních prostředků
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část bude hodnocení?
14. Duben 2017 - 11:06 | moldavit
Jsem zvědav, zda autor článku svoji pozitivní změnu okomentuje, vysvětlí vliv prvotřídního ega a jak se toto ego projevilo na tom, že se "méně haraší" zbraněmi.
NahoruNebo to bude, jak píše pan Máca ?
Před nedávnem mě zaujala proměna českých "vlastenců", kteří v důsledku vojenského úderu USA na syrskou armádní základnu přehodnocují svůj vztah k dříve tak opěvovanému a zbožňovanému "Doníčkovi".
Nicméně bylo jasné, že čeští "vlastenci" budou podporovat Donalda Trumpa jen do té doby, dokud jeho politika bude podporována Kremlem. Nic více, nic méně. Jasné také je, že americké zbraně přece přináší válku a zkázu, zatímco ruské vojenské intervence (např. bombardování civilistů) přináší mír a stabilizaci. Jedná se o vskutku jednoduchý svět. Co chce Moskva, je pro českého "vlastence" dobré. A co nechce, tak je samozřejmě špatné. Když v Kremlu své stanovisko náhle přehodnotí, automaticky ho přehodnocuje i český "vlastenec" a následně nové roztleskává.
Zdroj: http://maca.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=598728
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část
15. Duben 2017 - 15:51 | Jan Tichý
Co tomu říká Jan Tleskač? A co vltavín? Asi čeká na další "Petránkův článek" vlevo dole...
NahoruRe: Pozitivní změna v NY.
15. Duben 2017 - 16:55 | Josef Doškář
Pane Tichý, já jsem spokojen. Vidím, že Vy se ale stále trápíte. Těch problémů, co stále řešíte. Ta šíře.
NahoruZkuste zažít velikonoce.
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část
16. Duben 2017 - 7:51 | moldavit
Pane Tichý, netrapte se tím, že svět stojí po zvolení Trumpa ani ne za tři měsíce na pokraji válečného konfliktu, kdy by byly jistě použity i nukleární zbraně. Hrozí jí USA, Rusko, Irán, Severní Korea. A okolní státy, jako Čína, Jižní Korea mají velký strach. To proto, že nemají velikonoce. Trump vrátil přeci Ameriku zpátky, sliboval to. Tak tu máme opět studenou válku.
NahoruNeřešte to, je to v pořádku a stoupenci Trumpa jsou spokojení.
Trumpovo pozitivní ego se projevilo i na tweetru, na nápad s odpálením raket na Sýrii přišel, když jedl "báječný" čokoládový dezert. Vzpomínám na Danysoviny, ten místa, kde dostával své nápady vyfotil a vystavil.
Buďte spokojený. Trump je nyní na opačném koutě USA, ve svém oblíbeném golfovém klubu. Zde se mohou návštěvníci vyfotit i s pověstným kufříkem. Jen mám obavy, aby po "úžasném" krvavém bifteku nedostal nápad zase něco odpálit.
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část
16. Duben 2017 - 12:30 | moldavit
Jinak pane Tichý, může Vás uklidnit, že se trápí i náš pan farář. A o velikonocích. Dnes jsme se modlili za uklidnění současného rozbouřeného světa.
NahoruNechme řešení problémů na Doníčkovi. Jak za starých dobrých časů, kdy vše řešila strana a vláda za nás.
A trochu zajímavého pokoukání Domald a Vláďa
https://www.youtube.com/watch?v=M0I1HXBWyvc&t=65s
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část
1. Červenec 2017 - 13:14 | moldavit
Uplynula dost dlouhá doba, abychom mohli zhodnotit, co tak fascinujícího je na Trumpovi a s čím je vltavín spokojen.
Nahoru1. Haraší se zbraněmi mnohem více než dřív. Trump dokonce tlačí na ostatní, aby zvyšovali výdaje na zbrojení.
2. S jeho asociální politikou mají problém i samotní republikáni. Viz. opětovně stažená zdravotní reforma.
3. Stejně tak mají republikáni i Američané problémy s jeho hulvátstvím viz poslední urážky novinářů.
"Prosím, prostě přestaňte. Tohle není normální a je to pod úroveň vašeho úřadu," cituje editorial reakci republikánského senátora za stát Nebraska Bena Sassea...."Možná je mimo moc jakéhokoliv politika změnit chování Trumpa. Ale my ostatní můžeme pěstovat jiný způsob jednání a vzájemného chování," píše editorial. Dodává, že zdrojem naděje je přesvědčení, že americký národ je lepší než misogynie a hrubost, která se šíří z Bílého domu
4. Nás opravdu toto nemůže překvapit, vždyť premier dle Zemana je "svině" a jeho chování je daleko horší. Ale možná, že Zemana Trump dožene
Abych citoval Pirka- "krásné příklady" jak se k sobě lidé mají chovat. Trumpa obdivuje Zeman, Zemana zase zde veřejně imponuje jiným Každý k svému, nebo jaký pán, takový kmán, abych odcitoval pana profesora.
Re: Pozitivní změna z NY přišla 9.11.16, nyní však hon na Trumpa
5. Červenec 2017 - 11:06 | Josef Doškář
K zamyšlení:
Nahoruhttp://www.pressreader.com/czech-republic/mf-dnes/20170704/281724089573852
Média v. Trump: když tisk už kárá i guru z Watergate
Poslední odstavec: " To je zasloužená facka, protože média nedělají svou hlavní práci, aby korigovala Trumpovu politiku: jen na něj vyhlásila hysterický hon jako na lišku a každý začátečník s plamenýma očima chce být tím, kdo po ní picne v naději, že snad trefí a bude druhý WOODWARD."
Re: Trump přijede za Zemanem na Vysočinu
5. Červenec 2017 - 18:29 | moldavit
Je to již skoro jisté. Z Polska pojede Trump do Rumunska přes Vysočinu.
NahoruOznámil to na svém Twiteru Jiří Ovčáček.....Jiří Ovčáček @ PREZIDENTmluvci
Podle něho tak Trump reagoval na dopis plný neskonalého obdivu a chvály, který mu M.Zeman poslal
Ocení tak i našeho prezidenta v jehož šlépějích jde. Viz. např. Rozdělené USA slaví narozeniny. Prezident Trump je štěpí na dva čím dál nesmiřitelnější tábory
https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/amerika-slavi/r~b551dc385fff11e7954a002590604f2e/?_ga=2.184650857.1529151909.1499085380-2080774820.1498373567&redirected=1499275134
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část tradičně se mýlí
1. Srpen 2017 - 8:26 | moldavit
Tak nám vltavín předestřel úžasnou změnu v New Yorku Prý se bude i snad méně harašit zbraněmi.
Obdobně jásal i jemu názorově spřízněný Petr Hannig. Tramp zvítězil na politickou korektností! Nazývá věci pravými jmény!
Alespoň Hannig už tak nejásá. Jeho bezpečnostní poradce už dokonce píše , že Trumpova politika vede pomalu, ale jistě ke třetí světové válce
3. světová válka je o krok blíže. USA bez mandátu OSN chtějí "řešit" KLDR !
Zdroj: http://opl.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=616417
...Opakovaně jsme v posledních týdnech slýchali tvrdá prohlášení všemožných amerických "elit" o tom, jak je jejich armáda připravena okamžitě vojensky zakročit a "definitivně vyřešit hrozbu KLDR".
..představte si, že by kupříkladu naše země měla ambici na vlastní vojenský jaderný program, včetně vývoje potřebných nosičů a někdo, pravděpodobně USA, by nám zcela vážně vyhrožoval, že nás vojensky "preventivně" napadne.
NahoruŽe to zní šíleně ? Ono to šílené je, ale je to tvrdá realita současného světa !
.
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část
2. Srpen 2017 - 10:49 | Jan Tichý
Vltavínovi to právě v tomto hesle harašilo celé měsíce a všechny korekce odmítal vzít na vědomí.
NahoruPokud je někomu vývoj ve světě a závažné problémy rozhodující velmoci putna, nemusí se tím tady navíc chlubit. Třeba léto 1938 si taky milióny Evropanů (a populistů v jejich čele) bezstarostně užívaly...
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část Trump nejméně oblíbený prez
3. Srpen 2017 - 10:44 | moldavit
Takže když zakladatel diskuze poté, co se jeho předpovědi ukázaly liché nediskutuje, pokračuji v komentáři vývoje té jisté pozitivní změny v New Yorku ( což je také omyl - není sídlem prezidenta ).
Trumpova popularita dál klesá, podporuje ho pouze třetina Američanů
Podle průzkumu Quinnipiacké univerzity, která má sídlo v Hamdenu ve státě Connecticut, není s výkonem prezidenta spokojeno 61 procent Američanů a zhruba stejný počet se domnívá, že hlava státu si nepočíná čestně a nemá vůdcovské schopnosti.
Zdroj: https://globe24.cz/svet/36944-trumpova-popularita-dal-klesa-podporuje-ho-pouze-tretina-americanu
Jo Amerika není Česká republika.
NahoruRe: Pozitivní změna v NY. Druhá část
3. Srpen 2017 - 15:40 | Josef Doškář
Pozitivní zpráva z NY - přišla z NY. Jak jsem již několikrát uváděl, tato pozitivní zpráva přišla z NY. Byla oznámena 9.11.2016.
Pan Tichý, 2.7.2017 tzn. po 8 měsících si uvědomil (došlo mu), že pozitivní změna nemůže přijít z NY, ta může přijít jedině z Washingtonu, D. C. přestože přišla z NY. Některé věci však již nepochopí. Bude to ještě horší, pane Tichý, než si sám, nemyslíte. Stejně jako nepochopíte radost dětí i dospělých při pálení čarodějnic.
Pan Zahradník to řekl jasně. Je to ztráta času a jediným řešením je užívat si života a dlabat na Vaše nesmysly.
NEW YORK / PRAHA Donald Trump se stane 45. americkým prezidentem USA. V amerických prezidentských volbách zvítězil překvapivě a proti všem prognózám republikánský kandidát. Skandály pronásledovaný miliardář zvrátil očekávaný vývoj v souboji o Bílý dům a vystřídá Baracka Obamu. Kandidátka demokratů Hillary Clintonová uznala porážku a Trumpovi telefonicky gratulovala vítězství.
Zdroj: http://www.lidovky.cz/volby-vrcholi-mistnosti-se-zaviraji-u-jedne-v-kalifornii-se-strilelo-1-mrtvy-3-zraneni-gox-/zpravy-svet.aspx?c=A161109_004125_ln_zahranici_gib
http://www.lidovky.cz/volby-vrcholi-mistnosti-se-zaviraji-u-jedne-v-kalifornii-se-strilelo-1-mrtvy-3-zraneni-gox-/zpravy-svet.aspx?c=A161109_004125_ln_zahranici_gib
Nahoru9. LISTOPADU 2016 4:47, AKTUALIZOVÁNO 21:02 LIDOVKY.CZ > ZPRÁVY > SVĚT
Trump bude 45. prezidentem USA. Clintonová uznala porážku, Putin doufá ve spolupráci
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část
3. Srpen 2017 - 13:58 | moldavit
Pane Tichý, jakou známku jste dával žákům, kteří neznají pravidla českého pravopisu a pletou si předložky?
Nahoru"V" je předložka pojící se s lokálem a "z" s genitivem. Někdo z toho má v hlavě hokej a pak mění význam vět, protože si uvědomil teprve po 8 měsících, kde je hlavní město USA.
Ještě, že nevyšel z lidovek
PRAHA Donald Trump k údivu mnohých vystřídá Baracka Obamu v Bílém domě. Nastupující prezident USA, prostořeký a kontroverzní miliardář, vyvolal řadu reakcí. Jaký bude? Kam povede Spojené státy?
Zdroj: http://www.lidovky.cz/prehledne-trump-vyhral-kdo-jasa-a-kdo-place-kam-zavede-usa-pzg-/zpravy-svet.aspx?c=A161109_215149_ln_zahranici_mpr
Doufejme, že na Hradě není duo Zeman-Trump. To by byl smrtící koktejl "o)))
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část
3. Srpen 2017 - 14:03 | moldavit
Povzbuzeni Trumpovými problémy, demokraté už hledají nového Obamu. Kdo jím pro příští volby bude?
NahoruDo příštích prezidentských voleb v USA zbývá ještě tři a půl roku. Demokraté ovšem už začínají doufat, že dosavadní působení Donalda Trumpa v úřadě posiluje jejich naděje, že by v roce 2020 mohli získat Bílý dům zpět. A s tím, jak roste demokratické sebevědomí, se objevují jména možných kandidátů.
https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/povzbuzeni-trumpovymi-problemy-zacinaji-demokrate-hledat-nov/r~46ced7bc778711e7832f0025900fea04/
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část
3. Srpen 2017 - 15:21 | Jan Tichý
Místo odstavcového koktání a nesmyslné obhajoby popletených předložek by měl po 3/4 roku Vltavín radši vysvětlit, V ČEM vidí tu pozitivní změnu DNES! Svět ani samotné USA to už moc pozitivně nevidí, viz třeba -
https://www.respekt.cz/tydenik/2017/31/plody-trumpova-chaosu?issueId=100227
Nahoru- i ta úvodní část článku amerického politologa a komentátora (Newsweek, TIME, CNN) snad stačí.
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část
3. Srpen 2017 - 16:26 | Josef Doškář
Pan Tichý si 2.7.2017, tzn. po 8 měsících uvědomil ( opožděně mu došlo ), že pozitivní změna nemůže přijít z NY, že může přijít jedině z Washingtonu, D. C., přestože přišla z NY. Pro pana Tichého zapeklitý problém.
Některé věci již nepochopí.
Bude to ještě horší, pane Tichý, než si sám, nemyslíte.
Stejně jako nepochopíte radost dětí i dospělých při pálení čarodějnic, které byste chtěl zakázat.
Pan Zahradník to řekl jasně. Je to ztráta času. Jediným řešením je užívat si života a dlabat na Vaše nesmysly.
Užívám si. Jezdím na kole po vlastech českých, rakouských i uherských. Za chvíli jedu na Balkán na tři týdny ( Srbsko, Černá Hora, Makedonie, Kosovo, Albánie). Zítra do Křížan na dixieland . V listopadu na Kanáry.
V březnu do Finska za polární září a v květnu se těším na 100. výročí Rumburské vzpoury.
Do NY, ani do Washingtonu již nepojedu. tam jsem byl již 3 krát. Do Washingtonu ani náhodou, protože změna přišla z NY.
Pro pana Zahradníka, když jsem se dnes přihlásil do diskuze bylo tam 4061 zhlédnutí. Nyní jich je tam asi 4094.
NahoruRe: Pozitivní změna v NY. Druhá část
4. Srpen 2017 - 8:53 | moldavit
Pro někoho je zkrátka zapeklitý problém skloňování podstatných jmen a příslušné předložky.
NahoruA bude to ještě horší. Věta....Do NY, ani do Washingtonu již nepojedu. tam jsem byl již 3 krát. Do Washingtonu ani náhodou, protože změna přišla z NY..... mluví za vše.
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část
4. Srpen 2017 - 9:05 | moldavit
Vzhledem k tomu, že nás Trump baví a bavit bude! Rozhodl jsem se na základě doporučení založit 2.část téma Pozitivní změna v NY....toť vltavín v úvodu.
NahoruNajednou už ho to nebaví. Proč asi? Už na to dlabe.
Jeho předpovědi nejlépe shrnul Mirek..Hm. Já bych snad s radostným metáním kozelců ještě počkal. Nějak mi to smrdí třicátými roky..
Re: Pozitivní změna v NY. Druhá část
15. Srpen 2017 - 13:45 | moldavit
Vltavín v úvodu... Pro většinu v USA přichází změna pozitivní, která se snad projeví i v tom, že se bude méně harašit ( se zbraněmi).
Půjde Andrej Babiš ve šlépějích Donalda Trumpa?
Takže krátce. Haraší se za pár měsíců, s jadernými zbraněmi. Více jak za studené války. Vojenské štáby již připravují plány k napadení nepřítele.
NahoruDonald Trump je vyšetřován i s rodinou za ovlivnění voleb společně s Rusy.
Andrej Babiš kráčí v jeho šlépějích. Je obviněn i s rodinou z dotačního podvodu.
Re: Pozitivní změna v NY?
23. Listopad 2017 - 16:17 | Jan Tichý
https://www.lidovky.cz/izrael-odhalil-plan-is-davat-bomby-do-laptopu-trump-tajne-informace-vyzradil-rusum-gkv-/zpravy-svet.aspx?c=A171123_120417_ln_zahranici_mha&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=denni-tisk#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=ln_lidovky&utm_content=main
Podle izraelského tisku vyvolala zpráva o vyzrazení velkou nelibost v izraelské zpravodajské komunitě. Někteří požadují omezení výměny informací s americkými kolegy.
Nahoru„Trump nás zradil. Jestliže mu nemůžeme důvěřovat, pak musíme udělat sami, co je nezbytné, pokud budeme ve vztahu s Íránem postaveni ke zdi,“ citoval Vanity Fair nejmenovaný izraelský vojenský zdroj.
Také bývalí ředitelé Mossadu varovali před Trumpem a naznačili, že bude zapotřebí lépe zvažovat, jaký typ tajných informací předávat Američanům.
„Kdyby mne zítra někdo požádal o předání informace CIA, učiním cokoli, abych to udělat nemusel. Anebo bych se nejprve postaral o svou bezpečnost a až pak bych to udělal a to, co bych předal, by bylo naprosto neutrální,“ řekl Šabtaj Šavit, který stál v čele Mossadu v 90. letech. Trumpa označil za „slona v porcelánu“.