Ostuda, trapnost, mstivost, ubohost - tato a jiná slova jsou aktuálně obsahem všech médií ve spojení s nadcházející oslavou státního svátku a (zcela upřímně) těžko obhajitelným chováním a konáním prezidenta Zemana a jeho milců.
Osobně se stydím a stále více nesouhlasím, že prezidentský úřad zastává pan Zeman. Na stránkách IN v minulosti byla nejedna diskuse, nejeden komentář, nejedna myšlenka k osobě současného prezidenta. Dovoluji si proto založit samostatné téma, ať neničíme jiná a jiným...
- Pro psaní komentářů se přihlašte
Komentáře
Re: Oslava nebo neoslava 28. října
22. Říjen 2016 - 16:47 | Lubomír Šádek
Děkuji, že budete (chcete-li) psát přímo sem, nekazit obsah jiných témat!
NahoruRe: Růženín & Moldavit
22. Říjen 2016 - 18:23 | Lubomír Šádek
Jiří, vyvolávání je školský zvyk (ne vždy milý), nicméně uvítám komentář... :)
NahoruRe: Oslava nebo neoslava 28. října a lže se, lže
22. Říjen 2016 - 19:04 | moldavit
Právě jsem zavítal na i - noviny s příspěvkem do pražské kavárny. Zrovna jsem si vyhledal blogy, které Zemana a jeho mluvčáčka usvědčily ze lži okamžitě po jeho trapném pozdním příjezdu na pohřeb slovenského prezidenta. Dnes to svedli s Ťokem na jinou ranvej.
NahoruTakže žádné špatné počasí, špatní dispečeři. Ale špatná ranvej.
Jenže letadlo odletělo přesně podle toho, co zveřejnil Ovčáček dopředu již 12. října
http://lubomirstejskal.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=560443
Teď zase hradní táčky kolem Dalajlámy, Hermana a jeho strýce . Opět nejasnosti a lhaní. Uvidíme, kdo lhal.
Nicméně asi bych to nazval " Běda zemi, které vládnou čínští poradci a velvyslankyně Číny ".
Masaryk se obklopoval tehdejší inteligencí. Ten dnešní je nazývá hnojem, kavárnou a pod.
Stydět se je přirozené. Zvolit si, od koho se nechám vyznamenat taktéž.
V USA už by byl dávno Zeman sesazený.
Re: Oslava nebo neoslava 28. října
24. Říjen 2016 - 8:56 | Lenka Sepsová
Normální lucidní občan by si asi představoval,že o udělení vyznamenání je dotyčný zpraven až potom,co je naprosto jasné,že vyznamenán dotyčný bude. Tak by asi logicky měl protokol být. Takový Hůlka to už ví přesně.
NahoruHrad by se měl tedy jednoznačně vyjádřit,jak to s tím telefonátem panu Bradymu bylo a kdo volal. Že někdo volal,je nepochybné .Že to je naprosto nedůstojné a chucpe vůči tomu člověku, o tom snad ani nepsat.
Doufejme, že řeč bude jasná a ne mlžení a vykrucování se jako v případě pohřbu slovenského prezidenta. Je to totiž prezidentského úřadu nedůstojné,ať ho zastává kdokoliv. Vypadá to,že si na Hradě díky známé a postupující nemoci hradního pána, dělá kdekdo,co chce a že tam jsou nepochybně kliky,které se nemají navzájem moc v lásce. Forejt tvrdí,že o udělení vyznamenání je dotyčný informován písemně několik týdnů předem. Hradní mluvčí Ovčáček zase,že,kdo z nominovaných bude skutečně vyznamenán, rozhodne prezident těsně před obřadem. Tak by bylo dobré,kdyby se hoši domluvili,aby lid obecný v tom neměl burdel. Ale mluvčí Ovčáček v případě zmeškaného pohřbu několikrát lhal,ovšem dispečeři letového provozu mají vše zaznamenané, z toho není úniku. Nakonec se ukázalo,že zvorané načasování nebyl mluvčí schopen přiznat. Opět,už pokolikáté cituji Josefa Švejka, který v kapitole Švejkovy příhody ve vlaku říká:
Takový vopoždění je vošemetná věc.Napoleon se u Waterloo vopozdil vo pět minut a byl v hajzlu s celou svou slávou.
A Češi už dělají vtipy,jako že, brady se prezidentovi nehodí,zatímco hůlka ano.
A že Hůlka zazpívá:
Zemi slíbenou vrať nám ,otče náš,
jenž vládneš těm končinám.
Tam vzhůru nás pozvi na menáž,
a dávku svou píchni nám!
Hezký den!
Re: Oslava nebo neoslava 28. října
24. Říjen 2016 - 11:12 | Hudec
Máte pocit, že pan Jiří Brady se toho vyznamenání domáhá? Já jsem měl ze včerejšího rozhovoru na letišti s ním spíš dojem, že už za ta léta v Kanadě odvykl našim národním manýrům a že je z celé situace spíše poněkud perplex.
NahoruRe: Oslava nebo neoslava 28. října
24. Říjen 2016 - 11:47 | Lubomír Šádek
Souhlasím s panem Hudcem, nemyslím si, že se pan Brady domáhá vyznamenání. Je nesporné, že životní cesta pana Bradyho by si dovršení i českým oceněním bez výhrad zasloužila. Naše "národní manýry" jsou neobhajitelné, smutné, svět zírá...
Ztotožňuji se s komentářem paní Šepsové s výhradou - doufáte-li, že řeč bude jasná, tak jste neuvěřitelně optimistická. Od hradního pána a jeho suity těžko očekávat slušnost. Stran pana ministra Hermana si osobně myslím, že udělal jednu chybu - nominaci z důvodu příbuzenského vztahu neměl podávat on, určitě by nebyl problém využít jiný podpis. Mstivost aktuálního českého prezidenta je nekonečná, ve spojení se zjevnou nemocí až obludná, jeho okolí se v tom radostně rochá... Vyznamenání pro pana Hůlku - co dodat (slušně)? Nezpívá špatně :) Pravdou bohužel je, že zvyk "obdarovávat" kamarády a kamarádky nezavedl Miloš I. Význam státních vyznamenání se tak stále více vytrácí, stává se trapnou groteskou. Letošní 28. říjen dost možná bude na Hradě výjimečný, hlavně aby v rámci rautu byla zabíjačka, prdelačka...
P.S.: za komentáře děkuji také panu Zahradníkovi a "vyvolanému" Jiřímu Růženínovi :)
NahoruP.S.S.. s tímto to nesouvisí, ale pro jistotu, než tak učiní Jirka (Ovčáček), s generálem Šádkem nejsem v příbuzenském vztahu :)
Re: Oslava nebo neoslava 28. října
24. Říjen 2016 - 12:02 | Lenka Sepsová
Dle mých informací byl pan Brady navržen PS Parlametu ČR. Už snad potřetí, 2x nebyl vybrán.
NahoruJá si taky myslím,že věta,že když mu na tom tolik záleží,tak ať požádá o tu cenu,o kterou asi Dylan nestojí,je taková zlá čecháčkovská. Prostě chucpe.
A taky si nemyslím,že řeč z Hradu bude jasná. na to jsem dost stará. Aktéři jsou zbabělci držící se koryta a žádní chlapi jen ,průměrní muži,které vynesl na piedestal jejich nemocný dobrodinec. Vzorce chování a technologie moci začíná být stejná jako za komunistů ,ovšem s jinými figurami.. Jen ty dopisy kolektivů,že republiku si rozvracet nedáme,už nebudou.. Mohl by ale v TV třeba ten Hůlka vystoupit, dohromady s klimakterickým diblíkem Lucií Bílou,která má tak všechny lidičky ráda,že jednou nafest podporuje Klause a pravici a pak Zemana.
Hezký den !
Re: Oslava nebo neoslava 28. října
24. Říjen 2016 - 15:19 | Josef Doškář
Tahanice s vyznamenáním na Hradě a v Podhradí je skutečně trapná ( klimakterický diblík ?). Možná je Dylan Čecháček, nebo má české kořeny a je ze Sudet.
Mne by spíše zajímaly oslavy a neoslavy 28.října v České Lípě, v N. Boru a ve Cvikově.
.
NahoruRe: Oslava nebo neoslava 28. října
24. Říjen 2016 - 15:48 | Hudec
V České Lípě se jako již celá léta tou dobou sejdeme 28.října ve 13.30 u Lípy svobody na Slovance. Mě osobně by potěšilo, kdyby přišlo co nejvíce lidí. Československo bylo a je ve světě pojem a stojí za to si připomínat jeho vznik - a hodnoty, které byly zabudovány do jeho základů. Československem myslím samozřejmě především 1.republiku (1918-1938). A možná bych přiřadil ještě některá krátká období poválečná, ale ta už s většími či menšími výhradami: období 1945-1947, rok 1968, 1989-1992.
NahoruRe: Oslava nebo neoslava 28. října
24. Říjen 2016 - 16:34 | Josef Doškář
Považuji oslavy v Č . Lípě za nejdůstojnější. Také jsem se jich několikrát zúčastnil. Velmi podstatné je i to, že se konají ve svátek tj. vždy 28. října. V Č.Lípě máte také jednu velkou výhodu. Vy máte Lípu svobody dlouhodobě "jenom " jednu, proto se Vás tam sejde relativně dost.
V Boru jich máme několik. Ty z 68 roku byly normalizačně pokáceny. Jedna nám chcípla , byla zalévána sídlištními pejsky. Po upozornění byla vyměněna.
Jedna by měla být u školy U lesa, jedna je obklopena Lavičkou V.. Havla a nejnovější je v Horových sadech.
Myslím, že se letos v NB nesejdeme ani jedné lípy, ani na hřbitově.
Nakonec to zkusíme U dvou lip. Já tam budu určitě a prý přijde iVlastislav Smutný
NahoruRe: Oslava nebo neoslava 28. října
24. Říjen 2016 - 17:25 | mbbb
S tou medajlí pro pana Bradyho to je velmi trapné a Zeman je ještě větší chudák, než jsem si myslel. Jinak mi přijdou pod úroveň vyjádření typu "klimakterický diblík". Ale i z toho jest možno učiniti si obrázek.
Kdyby jste šel někdo kolem, stavte se 28. října třeba i v MB:
http://www.mb-net.cz/mlada-boleslav-si-pripomene-historicke-udalosti-a-preda-cenu-mesta/d-46973
loni to vypadalo takto:
http://www.mb-net.cz/boleslav-si-pripomnela-vyroci-vzniku-samostatneho-ceskoslovenskeho-statu/d-40832
účast obecenstva bohužel mizerná. Jenže bohužel to začíná už u našich nejvyšších činitelů, třeba toto stanovisko pana Babiše je pro mne skandální:
https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/omluvenek-z-oslav-28-rijna-pribyva-dalsi-pozvanky-posilat-nebudeme-vzkazal-hrad-3442
Odpovídá to úctě, jakou má naše společnost k historii, k tradicím a sama k sobě. O morálním marasmu a úpadku ostatně svědčí i úroveň značné části zdejších příspěvků.
Nebo přijeďte 29. října do Trávníčku :-)
Nahoruhttp://www.dubaci.cz/aktuality/denrepubliky2016
Tam to bude příjemné, od srdce a ještě s pivem Járy da Cimrmana :-)
Re: Oslava nebo neoslava 28. října
24. Říjen 2016 - 20:18 | jarda
Viděl a slyšel jsem dnes pana Bradyho několikrát a nemám pocit, že by se toho vyznamenání domáhal. Ovšem myslím, že by si ČESKÉ vyznamenání zasloužil, snad se toho dožije, až na Hradě bude normální prezident. Ten HNUS, který je tam dnes (a myslím i jeho nejbližší okolí), vlastně nyní prokázal panu Bradymu svým skandálem službu. On nyní zažívá po dlouhých letech pocit, že je strašně moc Čechů, kteří si ho váží. Pan Brady má i můj respekt a úctu, na rozdíl od toho, který sedí na Hradě.
NahoruRe: Oslava nebo neoslava 28. října Herman prý razí svoje METRO
25. Říjen 2016 - 7:58 | Josef Doškář
Věřím tomu, že pan Brady by si zasloužil ocenění a na rozdíl od pana prezidenta, bych mu ho dal, protože mu ho Herman ( strýci Bradovi) slíbil, následně vynutil.
Prezident si určitě nebyl jistý, měl určitě obavy, že mu ho Brady na "place" případně při udělování s velkým politickým gestem odmítne .
Brady si vyznamenání určitě zaslouží, proto ho měl, přes všechna rizika dostat.
Přístup, postup Hermana i prezidenta Zemana je nepřijatelný!
Vysvětlení Ovčáčka, i kdyby bylo pravdivé, nikdo nepřijme.
Nahoruhttps://www.seznam.cz/zpravy/clanek/ovcacek-rikam-to-za-prezidenta-herman-by-se-mel-omluvit-zneuctil-28-rijen-3471
Ovčáček: Říkám to za prezidenta. Herman by se měl omluvit, zneuctil 28. říjen
Re: Oslava nebo neoslava 28. října
25. Říjen 2016 - 8:43 | moldavit
... bych mu ho dal, protože mu ho Herman ( strýci Bradovi) slíbil, následně vynutil.
NahoruNikdo nikomu nic nesliboval. Na vyznamenání Bradyho nominovalo jeho rodné město. V Novém Městě je Brady čestným občanem od r. 2009
Re: neoslava 28. října Nominovat neznamená udělit
25. Říjen 2016 - 9:01 | Josef Doškář
Nové Město nominovalo, Herman vynutil.
Navrhnout někoho na nominaci neznamená automatické přidělení vyznamenání. Nominovat může kdokoliv a kohokoliv.
NahoruNominovat neznamená udělit.
Re: Oslava nebo neoslava 28. října
25. Říjen 2016 - 9:30 | Otakar Válek
Státní vyznamenání ztratila na vážnosti poté, co Zeman vyznamenal Tomana, Pelikánovou, Čubu a Ringo Čecha.
NahoruZa významnější svátek považuji Den české státnosti. 28. září jsem měl tu čest přihlížet v Liberci vyznamenávání skutečných osobností Libereckého kraje hejtmanem Půtou. Čtyři výše zmínění nositelé státních vyznamenání jim nesahají ani po kotníky.
Re: Oslava nebo neoslava 28. října
25. Říjen 2016 - 12:22 | Josef Doškář
Časy se mění, pro někoho 28.9., pro někoho 7.11.
Pro Československou republiku, pro Českou republiku, pro všechny ty, kteří za tuto vlast položili životy, to bude vždy 28. říjen.
Vloni jsme ho ještě slavili tuším , že 27.10.
Letos už jenom v divadle a to až 3.11.
Závidím občanům České Lípy tu jejich tradici, na kterou navázal osvícený starosta Zdeněk Pokorný, historik Smejkal, zastupitelstvo, skauti a PhDr. Hudec.
V Boru zůstává věrný k těmto tradicím zřejmě už jenom starosta Jaromír Dvořák. Je zřejmě osamocen.
NahoruPodpořit by ho měli určitě sociální demokraté, komunisté a ANO. Snad se někdo ještě najde.
Re: Oslava nebo neoslava 28. října
25. Říjen 2016 - 13:25 | moldavit
Nevím nic o tom, že si něco Herman vynucoval a nikde o tom nepadlo ani slovo.
NahoruVčera mne nejvíce zaujala slova Bradyho o tom, s jakým klidem a bohorovností zde lidé sledovali transporty Židů.
Kdyby zajel v červnu do NB, mohl si přečíst něco na jedné vlastenecké nástěnce o našem rabínovi - ŽIDÁKOVI.
. Teď nám zase zneuctili státní svátek
Adam B.Bartoš je obviněn ze zločinů proti lidskosti a hanobení židovského národa. A to ještě nedávno pořádala Národní demokracie s ČSBS, KSČM, a KČP "Historicky první společnou akci vlastenců z extremní levice a pravice".Pouštěl se zpěvák kapely Conflict 88, později Ortel Naštěstí taky bez zájmu veřejnosti, jak hlasatel pronesl závěrem. Obvinění, které je veřejně známé nevadilo
A abych nezapomněl na tento článek
Zeman pozval na hrad antisemitu a extremistu Adama B. Bartoše
http://www.romea.cz/cz/zpravodajstvi/odjinud/zeman-pozval-na-hrad-rasistu-a-xenofoba-adama-b-bartose
Taková je bída té naší vlastenecké scény. Pak se nedivte nezájmu veřejnosti.
Re: Oslava nebo neoslava 28. října Valtrův neonacistický výrok
25. Říjen 2016 - 14:16 | Josef Doškář
Ten Brady trpěl kvůli tomu, že po Boru a po Cvikově pobíhali takoví šílení nacisté, jako byl Váš dědeček s nízkým číslem příslušníka NSDAP z roku 1933.
NahoruKdyby takové zrůdy, jako byl Váš dědeček neexistovaly, měl by chlapec Brady šťastný život a lidické dítě by v afektu neřeklo rabínovi Sidonovi větu, ve které se objevilo nešťastně slovo Židák. Oni si pane učiteli Valtře, potomci po vyvražděných Židech a vyvražděných lidických mužů, žen a dětí mohou říkat věty, které by jste jako potomek dědečka nacisty s nízkým číslem NSDAP , který za smrt těch Židů a vyvražděných a vypálených Lidic také mohl, říkat neměl.
Vaše zneužití já cítím jako neonacistický výrok úmyslně vytrženy z věty přeživšího lidického dítěte.
Kdyby byly důsledně uplatněny mezinárodní dohody a úmluvy , Vy byste se zde jako potomek výrazného nacisty, nenarodil. Tady byste nekalil vodu a nezamořoval vzduch. Psal byste podobně, ale do jiných novin, ale hlavně v jiné zemi.
Re: Oslava nebo neoslava 28. října
25. Říjen 2016 - 15:34 | moldavit
Tak ten, kdo asi vyvěsil slovo Židák se ozval .Prý je to neonacistický výrok. Tak proč ho vyvěšoval? Taky v afektu? Já bych řekl, že je to výrok hodný tzv. druhé republiky. Citace...
Nahoru",Vodička řekl pravdu a ozval se jenom ten Židák," řekl mi Pavel Horešovský, přičemž naražel na reakci vrchniho zemského rabina Karola Sidona, jenž Vodičkovu řeč odmitl jako xenofobni."
Než šťourat se v cizích rodinách a patřičně si to upravovat, doporučuji Vám prověrku vlastní rodiny, zvláště výrok zde v i-novinách... po nástupu komunismu vadila jeho četnická minulost.
Vám se rovnat nechci, takže detaily zveřejňovat nebudu.
Mimochodem zločiny nacismu a komunismu si jsou dle naší legislativy rovny. Já se neonacisty ani komunisty neobklopuji. Ani nechodím na jejich setkání.
Jsem pouze ve Svazu včelařů "o))))
neoslava 28. října Valter úmyslně opakuje neonacistické výroky
25. Říjen 2016 - 16:10 | Josef Doškář
Ano toto byl zveřejněno toto jste vytrlhl a zneužil celý článek ke svým nenávistným útokům. Já jsem na Terezínské tryzně byl vyslechl jsem hodnocení v Terezíně od obou stran.
Pavel Hořešovský je přeživší lidické dítě a Karol Sidon známý židovský rabín.
Jeho výrok byl nešťastný , vše si dávno několikrát vyjasnili. On to neřekl ve smyslu nenávistných protižidovských výroků. Tak to cítíte Vy potomek předního nacisty, dědečka s nízkým nacistickým číslem. Oslovení proběhlo v afektu a neznamenalo to , že by chtěl Pavel Horešovský , tak jako Váš dědeček,Židy zabíjet, věznit a vyhlazovat. Pan Brady by se divil co nám tady potomci nacistů a esesáků podsouvají, aby omluvili rasismus a nacismus svých předků.
Kalíte vodu a zamořujete vzduch.
Oslavy 98. výročí vzniku ČSR budou ve Cvikově i v N. Boru.
NahoruOslava nebo neoslava 28. 10. - poděkování panu Bradymu
25. Říjen 2016 - 16:56 | Jan Tichý
Upřímně se divím, že někdo ještě bere vážně tvrzení pocházející z Hradu. Přece už tolikrát lhali a zatloukali!
Můžeme ale taky přímo poděkovat Jiřímu Bradymu a připojit osobní vzkaz:
"Ne, nemůžeme nijak prezidenta přinutit, aby Vám dal státní vyznamenání. Ale jedno udělat můžeme: poděkovat Vám a vyjádřit Vám naši úctu. Za statečnost, s jakou jste prošel hrůzami holokaustu. Za statečnost, s jakou jste o nich po válce vydal – a stále ještě vydáváte – své svědectví. Za úsilí věnované tomu, aby se už nikdy nemohly podobné hrůzy opakovat."
http://e-petice.cz/petitions/podekovani-jirimu-bradymu.html - zatím 3100 podpisů
NahoruRe: Oslava nebo neoslava 28. října
25. Říjen 2016 - 17:34 | Otakar Válek
Pane Doškáři, vy snad máte provizi z každého případu, který dohodíte přestupkové komisi:) Jak jinak si vysvětlit tvrdošíjnost, s níž urážíte své bližní. Nebo tam hrozí snižování stavů a úředníci potřebují vykázat činnost? Z kruhů blízkých stolu štamgastů v jisté nejmenované novoborské pivnici se proslýchá cosi o zhruba půl tuctu podání vůči vaší osobě. Nic si z toho nedělejte. Až pokutu zaplatíte, bude vás moci hřát dobrý pocit, že jste přispěl na předláždění náměstí.
NahoruRe: Oslava nebo neoslava 28. října
26. Říjen 2016 - 6:07 | Bohdan Kocharowski
Když nad tím tak přemýšlím, s vltavínem je to úplně stejné jako se Zemanem. Dokud bude na ty senilní žvásty obou kmetů někdo reagovat, tak budou pořád na koni. Za mě - ignorovat.
NahoruRe: Oslava nebo neoslava 28. října
31. Říjen 2016 - 17:03 | Josef Doškář
Pane Válku, jsou věci které nemohu přejít.
Budu reagovat na každého, kdo uráží přeživší lidické dítě, nebo kohokoliv z Lidicl.
Stejně jako jsem se zastal Bradyho a odsoudil jsem postoj prezidenta republiky a "ministra kultury" Hermana.
Pro Vaší informaci vyhrál jsem všechny přestupkové spory v Novém Boru, mimo jednoho, na který jsem se bez omluvy, pro nemoc, nedostavil. Tento spor jsem neprohrál, ale zaplatil...
Pan Valter lže když, tvrdí : Mne ( rozuměj Jiřího Vaitra) během jednání ( ve Cvikově) vyzval ( rozuměj Josef Doškář) k přestávce a žádal smír. Já na něj přistoupil. Byla to možná chyba. Ale rozhodně nic nevyhrál.
Pan Valter lže...
Myslíte li tu novoborskou pivnici mnichovského typu? Tady je možné všechno.Je to velmi pravděpodobné.
NahoruRe: Oslava nebo neoslava 28. října
26. Říjen 2016 - 8:40 | Jan Tichý
Pro Zahradníka: Ale ano, Hanin kufřík vyšel před třemi lety, dokonce ve 2. vydání:
https://www.kosmas.cz/knihy/188846/hanin-kufrik/
Koupil jsem ho vnučkám.
Dokumentární film je už z roku 2009:
http://www.csfd.cz/film/296889-hanin-kufrik/prehled/
"Film byl v České republice před svou televizní premiérou několikrát promítán při speciálních příležitostech v kině. Příkladem je uvedení v Novém Městě na Moravě či v Třeboni v rámci pokládání pamětních kamenů Stolpersteine."
V dnešní MFD je pěkný rozhovor k tématu s ministrem kultury.
NahoruRe: Oslava nebo neoslava 28. října
26. Říjen 2016 - 10:09 | moldavit
Mohu potvrdit, že J. Doškář nemluví pravdu, když říká, všechna přestupková jednání vyhrál. Mne během jednání vyzval k přestávce a žádal smír. Já na něj přistoupil. Byla to možná chyba. Ale rozhodně nic nevyhrál.
NahoruS panem Bradym si klidně sednu, stejně jako s panem Hermanem. A myslím, že si budeme velmi dobře rozumět.
Naopak , myslím si, že by si Daniel Herman těžko sedal s představitelem ČSBS, která ho tvrdě napadla za projev
na 67. sudetoněmeckém sjezdu v Norimberku ...citace...oslovil ministr Herman sjezd landsmanšaftu slovy „milí krajané“. Neměli bychom zapomínat, že u zrodu organizace „milých krajanů“ stáli nacisté....atd. atd
Daniel Herman se totiž dívá i na svých trpkých zkušenostech do budoucnosti. Což je můj postoj. Někdo se radši neustále vrtá v minulostech jemu cizích rodin, což je ve slušné společnosti , mírně řečeno, nestandartní a i zákonné předpisy na to pamatují.
Jestli se někdo někoho zastává za slovo ˇžidák" a odvádí řeč úplně jinam je smutné. Za ta ostudné pojmenování je zodpovědný ten, kdo ho vyslovil a ten kdo to veřejně vyvěsil.
Já se zastal napadeného rabína Sidora. Byl osočen výrazem krajně nevhodným.Jenom proto, že nesouhlasil s projevem Vodičky. Slušní lidé tak obvykle činí
Re: Oslava nebo neoslava 28. října
26. Říjen 2016 - 11:36 | Lenka Sepsová
Přeji všem,aby si svátek 28. října a den volna užili podle svého gusta. Včera se taky ozval Vláďa Mišík ,vedle kterého jsem 2 roky seděla v poslanecké lavici. V rozhovoru pro ECHO 24 uvádí, že mu v r.2013 Forejt asi 14 dní před udílením cen volal,že dostane vyznamenání a jaké. On ho tehdy odmítl. Prohlášení Ovčáčka s Forejtem na včerejší tiskovce věří málokdo a je to smutné,že prezidentský úřad má takového důvěryhodného mluvčího a protokoláře,který si budoucí post velvyslance ve Vatikánu nějak zasloužit musí. Měl by mít nějakého bidelníka, ten Ovčáček,který by ho upozorňoval na předešlé lži,aby se zbytečně nezaplétal a lid obecný se pak na jeho účet nebavil vtipy. A to,že se nyní na oslavu na Hrad snaží shánět klaku a obesílají vysloužilé poslance,je nekomentovatelné. Je zajímavé,že v článku Krize s účastí na Hradě, který jsem na netu četla asi před 2ma hodinami /server Lidovky/, byla uvedena Ovčáčkova věta,že to dělají naschvál, ta pozvání, aby novináři měli o čem psát. Tato již chybí,celý článek je kratší . Přitom Ovčáček tvrdil,že žádné pozvánky se již neposílají a ejhle! Situace na bojišti se mění každým okamžikem.
NahoruA taky se na Hrad valí exekuce,protože odmítl respektovat verdikt soudu o hledně Peroutky. Verdikt nemá odkladný účinek. Kolik statisíců asi exekutor vymůže? To,že by Zeman uznal svou chybu,to je jako zpráva Radia Jerevan.
Přeji hezký den
Re: Oslava nebo neoslava 28. října - Jan Macháček
26. Říjen 2016 - 13:49 | Jan Tichý
Komentátor Jan Macháček k našemu tématu trefně poznamenal:
"... Každý vtipný a břitký status kritizující či demaskující prezidenta, každý status odsuzující hlavu státu či vysmívající se jí si přečte jen a pouze uzavřená množina těch, kteří už měli stejný názor hotový dávno předtím. Všimněme, si kolik lidí získá falešný pocit, že si takto odpracovali jakýsi díl občanské statečnosti a angažovanosti. ... Je to ale jeden velký a smutný omyl.
O něco lepší je živější angažmá: petice, demonstrace, projevy solidarity ... i z toho důvodu, že svět bude vědět, že ne všichni jsou zde stejného smýšlení...
Jestli chce mít tato společnost jiného prezidenta, musí se angažovaná liberální kavárna vydat do terénu a začít mířit na Zemanovy voliče. Pokud se chce někdo opravdu angažovat, ať místo psaní na Facebook vyrazí do vesnických a maloměstských hospod přesvědčovat voliče, že Zeman není důstojný prezident. To už bude opravdu občanské a rizikové angažmá, protože občas možná dostane někdo i přes ústa. - Nesmí to být ale moralizování a odsuzování, lidé nesmí mít pocit, že je někdo ponižuje, že je chce elita ve svém povýšeném zájmu nějak převychovat."
http://www.lidovky.cz/na-vypravu-do-zemanova-terenu-dkz-/monitor-jana-machacka.aspx?c=A161026_132901_monitor-jana-machacka_ele#utm_source=email&utm_medium=text&utm_campaign=lidovky.directmail
NahoruRe: Oslava nebo neoslava 28. října Ovčáček
26. Říjen 2016 - 14:10 | moldavit
Zůstalo to na Novinkách.
NahoruOvčáček: Abyste se měli na co hloupě ptát
Mluvčí prezidenta Jiří Ovčáček Novinkám na dotaz, proč najednou Hrad zve bývalé poslance, odpověděl, že tím chtějí novinářům umožnit pokládat hloupé otázky.
Pohrdání lidmi, nic jiného.
Re: Český svaz bojovníků za totalitu
26. Říjen 2016 - 14:47 | moldavit
Mluví se o tom i veřejně
NahoruGLOSA: Svaz bojovníků. Ale za co? Za totalitu, či za svobodu?
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/glosa-ludka-navary-k-csbs-0x8-/domaci.aspx?c=A161026_2281912_domaci
Kádrování do pátého kolene je také jedním ze znaků totality. Viz. vadila otcova četnická minulost. Ve svobodné demokratické společnosti se takové věci nenosí, že. Každý je hodnocen dle sebe.
Re: Oslava nebo neoslava 28. října
26. Říjen 2016 - 14:49 | Lenka Sepsová
Já si myslím,že u mluvčího to již může být stav,popisovaný v několika psychiatrických diagnosách. Zcela vážně.
NahoruHezký den.
Re: Oslava nebo neoslava 28. října
26. Říjen 2016 - 15:43 | Lubomír Šádek
Říká se, že pes se časem podobá svému pánovi - vzhledem a chováním. Kdo ví, třeba je to u mluvčího a jeho hradního pána obdobné...
Dnes jsem četl, že kandidaturu na prezidenta zvažuje herec a ministr Stropnický neboť pan Babiš nikoho lepšího nezná. Tož to by byla super zajímavá změna! Na Hradě početná herecká rodina, řádové dny s kulturní vložkou z vlastních zdrojů... Pravda, pan Stropnický hraje dobře :)
NahoruRe: Oslava nebo neoslava 28. října
26. Říjen 2016 - 15:51 | Lubomír Šádek
Dodatek:
"Já jsem panu Stropnickému říkal, ať se rozhodne, jestli chce kandidovat. Je to na něm. Hnutí ANO může nominovat i další kandidáty, ale neznám nikoho lepšího, než je on," řekl Babiš Aktuálně.cz.
link:
Nahoruhttp://zpravy.aktualne.cz/domaci/kandidovat-na-prezidenta-dulezite-bude-jak-se-rozhodne-zeman/r~996d33ea9b4311e6b635002590604f2e/?utm_source=atlasHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_term=position-1
Re: Oslava nebo neoslava 28. října
26. Říjen 2016 - 18:34 | Radosta
Prezidentský úřad by měla zastávat žena. A když jme u těch herců, tak bych navrhoval Dagmar Havlovou. Navázalo by se na odkaz Václava Havla. Hrála královnu Marii Stuartovnu, takže zkušenosti s vládnutím má. Kromě toho také nemá ráda Miloše Zemana a Mynář s Ovčáčkem by se pakovali z hradu.
NahoruRe:Český svaz bojovníků za totalitu. Veřejně protestuji 20.10.16
26. Říjen 2016 - 18:55 | Josef Doškář
GLOSA: Svaz bojovníků. Ale za co? Za totalitu, či za svobodu?
Možná nastal čas, aby vznikla nová organizace, která bude plnit to, co se od ní očekává. Nebylo by špatné, kdyby se to stalo dřív, než zemře poslední válečný veterán.
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/glosa-ludka-navary-k-csbs-0x8-/domaci.aspx?c=A161026_2281912_domaci_jw
Veřejně protestuji.
Předevčírem jsem se z televize dozvěděl, že ÚV ČSBS vyloučil členku Gabrielu Havlůjovou z ÚV ČSBS a zároveň ji zbavil členství v ČSBS. Rozhodl také o tom, že bude zrušena kladenská organizace, která má více než sto členů. Kdo přijme členy z Kladna? Bude to znormalizovaná oblastní organizace Lidice? Kam ale utečou členové ČSBS, kteří z této lidické organizace utekli, se neví.
Vše zřejmě skončí vytvořením nové organizace, která sdruží veterány, vězně a perzekuované osoby z 2.SV, případně jejich potomky.
Za dobu svého života jsem zažil dlouhou řadu vylučování, odvolávání, vyhazování a prověřování.
Proto jsem zásadně proti vylučování za účelem zbavování se nepohodlných protivníků. Styl, průběh a rychlost s jakou byla Gabriela Havlůjová vymetená, mi velmi připomíná styl prověrek v roce 1969.
Proti tomuto postupu protestuji a stydím se za něj.
Velmi úsměvné je i vyloučení Jiřího Suchardy, který na svůj facebook napsal:“Asi už je čas jít domů. Podle diskuze jsou někteří členové svazu ožralí nebo zhulení." S tím zhulením to přehnal. Přeci si snad nebudeme hrát na nepravdu, že by to nebylo možné.
Kritiku by měl snést každý vrcholový funkcionář. I ten nejvyšší. Měl by být schopen se veřejně obhájit, členům ÚV, veřejnosti a trestnímu oznámení obzvlášť. A s úctou k těm, kteří se obětovali a bojovali za naši vlast ve válkách.
Josef Doškář, předseda MO ČSBS Nový Bor, člen OV ČSBS Česká Lípa
Nahoru20.10.2016
Re: Oslava nebo neoslava 28. října
27. Říjen 2016 - 15:13 | moldavit
P.S. Sám ale rád prověřuji a kádruji jiné. Proti názorovým oponentům se to náramně hodí.
NahoruS těmi, co tu prováděli normalizaci, to vymetání, odvolávání a vyhazování jako dosazení funkcionáři KSČ, členové KV KSČ a ÚV KSČ dlouhodobě a úzce spolupracuji. Mají totiž svoji organizaci KČP , kde jsou i bývalí vykonavatelé jejich moci. Pohraniční stráž, SNB ( VB a Stb), Lidové milice a další.
Také jsem od nich přijal medajli. Ačkoliv se o nich zmińuje již třikrát zpráva BIS v kapitole Levicový extremismus.
Prý propagují myšlenky neslučitelné s demokratickými principy ČR.
Tady v tom videu již v 20s. můžete vidět mého spolupracovníka .místopředsedu KČP a něco si o nich přečíst
http://www.lidovky.cz/tricko-s-putinem-i-podpora-predsedy-bojovniku-za-svobodu-klub-pohranicniku-zaplnil-velky-sal-ipi-/zpravy-domov.aspx?c=A161011_173123_ln_domov_jzl
Re: Dnešní oslava 28. října
28. Říjen 2016 - 6:52 | Jan Tichý
Snad se sem právě dnes hodí tahle autentická vzpomínka na Nymburk 1918:
Máma ještě zažila Franze Josefa a Velkou válku, vznik republiky, TGM a Beneše, všesokolské slety, Mnichov, protektorát, Stalina i Gottwalda, a tak dál až k rozdělení státu a prezidentu Klausovi.
Nahoru„Proč nám o tom nic neřekneš? Například v říjnu 1918 ti bylo už osm a půl roku, to si přece musíš pamatovat!“
Mlčí. Na chvilku znehybní a její oči se zastřou, jako by pozpátku převíjela hodně dlouhý film.
„Tenkrát jsem chodila do třetí třídy,“ začíná pomalu. „Vrátila jsem se ze školy a hned jsem šla ven. Naproti bydleli Svobodovi, s jejich Milošem – prvňákem – jsem si často hrála. Paní se zrovna vracela domů a už zdálky na mě volala: Jarmilko, máme svobodu! Běžela jsem to říct domů mámě, táta byl ještě na frontě... nebo snad v lazaretu? Mezitím naše domovnice odněkud vykouzlila červenobílý prapor a přišpendlila k němu kytici slaměnek. Bůhví kde je vzala. Společně jsme prapor vyvěsily z okna v nejvyšším patře. Ještě si pamatuju, že večer byl ve městě průvod s lampiony...“
Re: ČSBS za totalitu, hezký dárek k dnešnímu dni, pane Tichý
28. Říjen 2016 - 10:43 | moldavit
Včera několikrát zaznělo, především z úst místopředsedy sněmovny Gazdíka, toto prohlášení
Nahoru"Není možné, aby v demokratické společnosti byl někdo hodnocen za činy svých příbuzných. To už jsme tady jednou měli, za fašismu nebo komunismu"
Pan Gazdík to pronesl,dle svých slov, jako ústavní činitel. Taky Vás to potěšilo, pane Tichý?
Re: ČSBS za totalitu, hezký dárek k dnešnímu dni, pane Tichý
28. Říjen 2016 - 11:05 | Otakar Válek
Určitě je správné, že to pan Gazdík připomíná. Musíme však vidět, že zatímco za totality bylo kádrování podle třídního původu a skutku rodičů oficiální doktrínou, nyní je, bohudík, nepřípustné. Úředníci Pražského hradu nepřiznají, že důvodem neudělení státního vyznamenání panu Bradymu bylo setkání jeho synovce s Dalajlámou. Pan Doškář, jehož si za některé jeho činy, jež vykonal pro naše krásné město (zákaz hazardu, pomník MJH, hrobka Ladisch), vážím, by mi udělal velkou radost, kdyby pochopil, že předhazovat názorovým odpůrcům skutky jejich předků, navíc zkresleně interpretované, je v svobodné demokratické společnosti chucpe.
NahoruValter svého nacistického předka vždy obhajoval a neodsoudil ho
28. Říjen 2016 - 23:15 | Josef Doškář
Pane Válku nemáte ponětí co všechno tento ojedinělý potomek nacisty s nízkým číslem příslušníka NSDAP z roku 1933, všechno ve svých nepřípustných výrocích sdělil.
Jsem rád, že většina pravicových politiků uznává význam 28. října 1918 a většina těchto politiků se distancuje od názorů extrémisty Šinágla, zatím co pan učitel ze Cvikova ho kopíruje a zveřejňuje.
Pro mne je dnešní den svátkem, již proto že vládnoucí opoziční politici považují 28. říjen za nejdůležitější svátek České republiky.
NahoruBeru na vědomí, že pivnice mnichovského typu a někteří politici tento svátek neuznávají a neoslavují.
Re: Oslava nebo neoslava 28. října
28. Říjen 2016 - 22:52 | moldavit
Další z výroků hodných období komunismu, či fašismu. Díky, pane Gazdíku.
NahoruJe nepřípustné obhajovat zločiny nacismu, zločiny komunismu
28. Říjen 2016 - 23:03 | Josef Doškář
J. Valter trvale obhajuje svého předka s nízkým číslem příslušníka NSDAP z roku 1933.
NahoruTrvale omlouvá zločiny nacismu, zločiny komunjsmu. Toto je nepřípustné.
Toto je chucpe, což Vám určitě potvrdí i dnes oceněný a zároveň neoceněný Brady.
Re: Oslava nebo neoslava 28. října
28. Říjen 2016 - 23:23 | moldavit
Vy někde vidíte obhajobu? Nemáte vlčí mlhu?
NahoruTo by jste měl udat, ne?
Skutečně žádnou medaili od třikrát ve zprávě BIS o extremismu vzpomínané organizace nemám. To, co máte na mysli mám od Platformy evropské paměti a svědomí ,kterou jsem též informoval.A tu zprávu přeposlali panu Šináglovi z Konfederace politických vězňů, kam jsem ji odeslal.
To jsou ti pane technologu, které naháněli příslušníci SNB a Pohr. stráže do ostnatých drátů , komunistických koncentráků a kriminálů. Dnes jsou mnozí v KČP . 64 je obžalováno z vraždy z nízkých pohnutek
Tady si přečtěte výpověď člověka , politického vězně pana Kubíka,, který má s těmi kolegy pana technologa zkušenosti
http://liberecky.denik.cz/zpravy_region/politicky-vezen-jiri-kubik-je-nase-mravni.html
Ano je naší mravní povinností toto připomínat. Zvláště v době kdy je tu demokracie ohrožena a totalita na nás vystrkuje růžky. Byť se halí do vlasteneckého hávu
Re: Oslava nebo neoslava 28. října
29. Říjen 2016 - 7:13 | Josef Doškář
Trvale omlouváte zločiny nacismu, zločiny komunismu. Trvale jste obhajoval a obhajujete svého dědečka s nízkým číslem člena NSDAP z roku 1933.
NahoruRe: Oslava nebo neoslava 28. října
29. Říjen 2016 - 7:12 | Josef Doškář
Gratuluji k všem vyznamenaným na Hradě a gratuluji ke všem vyznamenáním, které obdržel pan Brady.
NahoruŠkoda, že si nikdo nevzpomněl s nějakým vyznamenáním na Bradyho sestru, která vlastně jeho příběh spustila.
Re: Oslava nebo neoslava 28. října
29. Říjen 2016 - 9:33 | moldavit
Pane Doškáři, vy napadáte mne, pana Tichého, paní Šepsovou. Metody jsou stejné, jak za fašismu, či komunismu.
NahoruTo potvrdil i pan Gazdík, místopředseda Sněmovny ČR.
Mimochodem, na Hrad byla pozvána Václavem Havlem i neteř toho mého dědečka s nízkým pořadovým číslem NSDAP. Jako ocenění za pomoc českému disentu, dokonce i Václavu Havlovi. Také byla slavnostně přijata u velvyslance ČR v Německu, pana Gruši.
Dcera druhé neteře je dlouhodobou pracovnicí Svazu německých židů.Bude asi dobré ji zase pozvat, aby se i tam v jejich novinách dozvěděli o Rabínu- židákovi a metodách tzv. Českých vlastenců, co se děje kolem tzv. Symbolického hrobu popravených v r. 1945 atd.
Každý soudný člověk tady ví, že jsem žádné zločiny nikdy neomlouval. Na rozdíl od těch, co vytvořili konstrukt o spravedlivé popravě bez řádného soudu.
Jenom kolem sebe kopete, pane technologu. Já za to, co se dělo v r. 1933 nenesu žádnou odpovědnost. Vy za to , s kým spolupracujete, od koho dostáváte vyznamenání ano.
Re: Oslava nebo neoslava 28. října
29. Říjen 2016 - 9:44 | moldavit
Z práce vedené soudním znalcem v oboru extremismus doc. JUDr. PhDr. Miroslavem Marešem, Ph.D.
NahoruZávěr z rozboru článků vycházejících v Hraničáři, tiskoviny Klubu českého pohraničí
…jsou dostatečně a jasně vyjádřeny postoje Klubu českého pohraničí. Podle nich jsou pojmy jako xenofobie, nacionalismus či rasismus bezproblémové a ve společnosti i normální. V tomto případě to není pouze obrana vlastních názorů, ale přímý útok proti boji s těmito extrémními společenskými fenomény.
Jako demokrat mám morální povinnost se proti takovým postojům postavit. Právě v odkazu demokratických tradic TGM. Právě s ním seděl v poslaneckých lavicích Sněmovny království českého další z mých předků.
Re: Oslava nebo neoslava 28. října
29. Říjen 2016 - 10:08 | moldavit
Jinak jsem velice rád, že ministru Hermanovi včera tleskalo na Staromáku tisíce lidí a doma po celé vlasti možná statisíce. Přesto, že ho ČSBS tvrdě napadla za účast na sjezdu Sudetoněmeckého landsmanšaftu, pokračovatelů nacistů, jak jim mnozí říkají.
NahoruAni panu Bradymu, jeho strýci, zjevně něco takového nevadí.Dokonce přijal vyznamenání od německého prezidenta. Naopak je důležité dívat se do budoucnosti.
Těm, co tak rádi vytahují z minulosti ty komunistické a fašistické metody, nechejme to smetiště dějin.
Re: Oslava nebo neoslava 28. října přesné, trefné
30. Říjen 2016 - 9:49 | moldavit
Vládnutí M.Zemana Ten styl není stylem demokratickým, ale naopak vůdcovsky vulgárním stylem vzteku, založeným na excesu, vybičování negativních emocí a vyhrocování osobních konfliktů. Také proto velmi obratně využívá postavičky obecního blba, který ho všude doprovází a jehož nejapnosti jsou takovou urážkou zdravého rozumu, že vedle něho i prezidentovo chování vypadá jako stále ještě přijatelné.
Nahoruprávník a sociolog Jiří Přibáň
Re: Oslava nebo neoslava 28. října přesné, trefné
30. Říjen 2016 - 11:07 | F. Chot
Co takhle přímo odpovědět panu zahradníkovi na přímou otázku?!
Hezký zbytek neděle a prodlouženého víkendu.
NahoruRe: Oslava nebo neoslava 28. října, pane Chote
30. Říjen 2016 - 12:03 | moldavit
A na co jako mám odpovídat, když nevím? Co zase komunisté zjistili?
NahoruRe: Oslava nebo neoslava 28. října
30. Říjen 2016 - 12:27 | moldavit
Nevím,jak byla násilně rozdělena. Ve slovenských nejčtenějších novinách jsem nenašel jedinou zmínku o nějaké oslavě. Je tam zato... voľné miesta vo Vladislavskej sále zrejme zaplnil platený komparz. Zemanovi úradníci mali zvolať do sály kustódky, ktoré zvyčajne dozerajú na výstavy na Pražskom hrade. Za trojhodinovú "prácu" mali dostať dokonca zaplatené.
NahoruZkrátka Slovákům, Maďarům, Sudetským Němcům, Slezanům (Rusíni jo a ne) se ten stát nelíbil. Vydali se jinou cestou. Přejme jim to a nesvalujme pořád něco na někoho jiného. Jsme v EU, máme rovnoprávné vztahy, tak je upevňujme a ptejme se, co pro EU můžeme udělat. Jak řekl Zeman.
Jinak aspoň vím, proč ve Vladislavském sále bylo tolik mladých tváří : o)))
Re: Oslava nebo neoslava 28. října
30. Říjen 2016 - 16:46 | moldavit
A Slováci, Británie, Švýcarsko, Německo žádost obdrželo ?
NahoruRe: Oslava nebo neoslava 28. října
30. Říjen 2016 - 18:14 | Jan Tichý
Na stránkách velvyslanectví nezjistíte nic, MZ má zřejmě na mysli tuto informaci jistého Jiřího Bati, který se do aféry vložil a včera podal na ministra Hermana trestní oznámení:
"Jiří Brady žádný souhlas kanadských zákonů nemá a neměl, teoreticky je pro něho protizákonné převzít jakoukoli medaili či ocenění v České republice. Podle zjištění nebylo z české strany takové podání na vládu Kanady učiněno z prostého důvodu, že pan Jiří Brady, kanadský občan, nebyl na seznamu vyznamenaných ke dni 28. října 2016." (přesná citace)
O sobě Baťa píše: "Důchodce, snažící se udělat pro rodinu sc je v jeho silách a možnostech,ale zabývající se také stavem společnosti se snahou podpořit síly o zkvalitnění života občanů v ČR." (přesná citace)
Jeho příspěvky ale moc důvěryhodně nevypadají. Lajdácký sloh, provokační titulky, osobní útoky, vulgarity, výsměch, málo věcných argumentů atd. na Parlamentních listech, Czech Free Press... Raději bych, Zahradníku, počkal s šířením, až - a jestli vůbec! - to nějaký spolehlivější zdroj potvrdí :o)
NahoruRe: Oslava nebo neoslava 28. října
30. Říjen 2016 - 18:51 | mbbb
Mně přijde daleko horší, než nějaké dohadování okolo Bradyho, k čemuž stejně nikdo z nás nemá relevantní info, spíš to, že Prima neodvysílala Krausův pořad s Bradym. To mi přijde jako děsivější. Funguje tady určitá cenzura/autocenzura. Myslíte, že by dnes nějaké TV vysílala pořad jako Česká soda či Gumáci z 90. let? Já myslím, že ne.
NahoruBylo by tohle dnes vysílatelné v televizi?
https://www.youtube.com/watch?v=TaKXcI8zC5E
Nebo tohle, kdyby tam místo Klause seděl Sobotka či Zeman?
https://www.youtube.com/watch?v=5C1yzZrjGNA
Re: Oslava nebo neoslava 28. října
30. Říjen 2016 - 20:43 | Jan Tichý
To jste ovšem měl napsat rovnou. Ale stejně tomu moc nerozumím: ambasáda nedostala informace od české, nebo z kanadské strany? O tom přece sám ambasador nerozhoduje?
Ale že by diskuze kolem toho rázem utichla? Myslím, že o správnosti vašich informací dalo by se s úspěchem pochybovat (Saturnin).
Panu Benešovi: nepočkáme ještě, jak se vyvrbí Kosmo?
NahoruRe: Oslava nebo neoslava 28. října
30. Říjen 2016 - 22:06 | mbbb
za 14 dní po Bradym neštěkne pes. Stejně jako po výzvě vědců či po petici na přestěhování presidenta. Západní společnost jde už jen po senzacích a je silně povrchní. Problémy zásadně neřeší. Za 14 dní, tři neděle, bude zase jiný hit, pro který budeme podepisovat petice.
NahoruRe: Oslava nebo neoslava 28. října
31. Říjen 2016 - 10:03 | moldavit
Blíží se sedmnáctý listopad, uvidíme.
NahoruA ohledně kanadské ambasády. Na tiskovce Forejtek nejméně desetkrát sdělil na přímou otázku, zda telefonoval Bradymu, či ne, že to vysvětlí hned po 28. říjnu. Nevysvětlil nic a odjel na dovolenou.Mlžil a lhal. Mimochodem, chování členů vlády napovídá tomu, že to lup strejce přes vejce /karbanický slogan /,skutečně bylo.
Jinak to většina z nás je co? My komunisté?
Re: Oslava nebo neoslava 28. října
31. Říjen 2016 - 10:43 | Jan Tichý
Většina nikdy petice nepodepisuje, protože je konformní, aby nepřišla o "životní jistoty":
Jsem českej srab, kterej čuměl, když nakládali židy, hajloval náckům, mával komoušům a pak chtěl jistotu desetinásobku (skupina Pode Bal).
Ale to "českej" není tak podstatné - v jiných zemích i časech je to bohužel stejné. (K vítězství zla stačí, když dobří lidé budou sedět se založenýma rukama. – Edmund Burke)
NahoruRe: Oslava 28. října, máte lustrační osvědčení pane Tichý?
31. Říjen 2016 - 11:06 | moldavit
Včera zamířil Vodička do vlastních řad " to jste celí vy, hrabat se ve špíně, aby jste vytáhli něco na člověka s lustračním osvědčením". To v reakci na novináře, kteří vytáhli to, že místopředseda Andres byl vojenským estebáckým důstojníkem. No píší o něm na ČSBS, že....Milan Andres zvolil náročnou cestu v silových rezortech naší republiky.
NahoruV pořadu 168 hodin uvedli že byl součástí represivní páteře komunistické totality.
Ještě horší je, že Vodička taky prohlásil, že mu estebáci nevadí, hlavně, když dobře pracují.
Co myslíte, pane Tichý, může nás, vlastníky skutečného lustračního osvědčení, někdo, který je dobrovolně v organizaci řízené totalitními strukturami z dob nesvobody, moralizovat?
Re: Oslava nebo neoslava 28. října
31. Říjen 2016 - 15:45 | mbbb
"Většina nikdy petice nepodepisuje"
tak to já nepatřím do většiny :-))
"K vítězství zla stačí, když dobří lidé budou sedět se založenýma rukama"
Nahoruto je taky pravda, a i proto je důležité připomínat si na náměstích a návsích 28. říjen....
Re: Oslava nebo neoslava 28. října, ještě k ČSBS
2. Listopad 2016 - 9:57 | moldavit
Pokud oslavovat a připomínat, pak se taky zamyslet i nad tím, proč potomci skoro poloviny občanů tehdy vzniklého útvaru nic neslaví. A taky, že není dobré přesvědčovat o dobru kulomety ,puškami a bodáky.
NahoruDnes vyšel pěkný blog k dění v ČSBS. Reakce pod článkem je přesná a netýká se jen ČSBS
Karma. To co se děje v tomto spolku je jen obrazem co se děje v celé společnosti. Kariérní komunisté a estébáci vylezli za pomoci Zemana z děr, aby opět zaujmuli své "správné" místo ve společnosti. Ještě bych doplnil, že tento spolek ovládaný komunisty a "vlastenci" typu Bobošíková a Ovčáček vyznamenal nejen Zemana a Klause, ale i "bojovníka za svobodu" Forejta. Nejsou to nic jiného než "šmejdi" prodávající hrnce. Parazitování na bezmocných starých lidech je ta největší ubohost.Šmejd jako šmejd....
http://petrhess.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=564238
Re: Oslava nebo neoslava 28. října
28. Říjen 2018 - 19:42 | mbbb
z oslav vzniku naší republiky v Mladé Boleslavi.
http://www.mb-net.cz/mlada-boleslav-si-pripomnela-sto-let-ceske-statnosti/d-61448
A co Lípa, Cvikov či Bor?
NahoruOslavy 100 let od vzniku ČSR v Novém Boru
29. Říjen 2018 - 13:08 | Otakar Válek
V Novém Boru se oslavy 28. října mimořádně vydařily navzdory nepříznivému počasí. Dopoledne jsem byl na slavnostní bohoslužbě v Kostelu Sv. Ducha a navazujícím pietním aktu u památníku obětem 1. Světové války za účasti skautů, malých hasičů, vojáků aktivních záloh a školního pěveckého sboru. Ve 14 hod. následoval pietní akt u pomníku TGM u Školy U Lesa. Završením oslav byl nádherný večerní koncert v divadle, jímž byl uzavřen letošní festival Lípa Musica. V úvodním obsažném projevu připomněl starosta J. Dvořák situaci v Haidě v době vzniku ČSR a poděkoval panu Jindrovi za celoživotní činnost při mapování Novoborské historie. S pěknou zdravicí vystoupil sympatický hejtman Libereckého kraje M. Půta.
Oslav se aktivně účastnila i Jednota ČsOL. Pan Doškář to shrnul takto: "Po mši, jsme odjeli na Lesní hřbitov, kde jsme společně ozdobili květinami všechny pomníky související s českou státností.
Po tomto aktu jsme ozdobili květinami všechny hroby legionářů a odbojářů , kteří bojovali za vytvoření Československa za 1. a 2. SV na východní a západní frontě Květinami jsme ozdobili i Strom republiky na Náměstí Míru, pomník MJH a pomník Rumburské vzpoury pod sokolovnou a pomník generála Sachera ve Skalici "
https://www.novy-bor.cz/oslavy%2D100%2Dvyroci%2Dvzniku%2Dsamostatneho%2Dceskoslovenka/d-5054
NahoruRe: Oslavy 28. října v NB
29. Říjen 2018 - 16:09 | Jan Tichý
Ota omylem odkazuje na pozvánku - tady je zpráva o průběhu oslav:
Nahoruhttps://www.novy-bor.cz/oslavy-100-vyroci-vzniku-samostatneho-ceskoslovenka/d-5064
Re: Oslava 28. října
29. Říjen 2018 - 19:17 | mbbb
Moc pěkné jste to v Novém Boru měli, opravdu, příjemné fotky.
Jestli jste se dívali na odkaz na Mladoboleslavské stránky, který jsem sem dal, tak tam dnes během dne přibylo značné množství nových fotek z celého dne.
Mně osobně se nejvíce líbil průvod městem, to je něco, co se dnes již (bohužel) prakticky nevidí.
NahoruMěl jsem tu čest nésti čelní transparent :-)
http://www.mb-net.cz/assets/Image.ashx?id_org=9629&id_obrazky=291069&datum=10%2F27%2F2018+6%3A12%3A18+PM
Re: Oslava nebo neoslava 28. října
1. Listopad 2018 - 9:46 | moldavit
Něco o "cvikováku" K. Kreibichovi v následujících událostech
Hned v prvních odpoledních hodinách táhlo sta a sta osob, nejvíce dělníků, v houfech i uzavřených průvodech k místnosti schůze do tělocvičny.. Zvlášť pozoruhoden byl průvod asi 300 železničních zřízenců, namnoze ve stejnokroji a mezi nimi též ženské s rudým praporem v čele... O druhé hodině místnost již byla plně obsazena.. denní pořádek byl následující – Požadavek Wilsonův pro sebeurčovací právo a posize dělnictva v Německých Čechách – referát měl sociální demokrat Kreibich... Podotýkám, že schůze měla celkem nerušený průběh a trvala déle než hodinu.. Po ukončení schůze táhly masy v průvodu s rudým praporem v čele úplně klidně na náměstí před radnici, kde stoupl počet přítomných s přilákaným lidem zvědavým na asi 15000 osob... Braumheier ve své řeči upozornil, že dělnictvo svou vůli dnes ještě klidně projevilo, ale že trvá na svém právu sebeurčovacím. Byl by to ale jenom omyl chtíti z toho snad soudit, že snad Čecho – Němci by byli s tím srozuměni, aby přivtěleni byli k státu československému... Na to jmenovaný Schafer upozornil, že dělnictvo dalo své přání v resoluci na schůzi schválené najevo, že chce patřiti Německu a že národ 2 ½ milionový se nenechá násilím připojiti k národu, se kterým spolu žíti nechce a že stát, sestávající se z národů proti své vůli násilím spojených, musí se rozpadnouti, jak se to stalo se starým Rakouskem a že též československá říše bude stejným osudem stíhána.
Vyplnilo se to.
Nahoru