Přímá volba nového českého prezidenta, pro někoho snad i krále, se blíží. Na půdě dolní komory Parlamentu ČR dokonce jeden z poslanců od řečnického pultíku chlapským hlasem vyslovil, že krysy vylézají z děr! Na mysli měl kandidáty na post hlavy státu. Najednou většinově zaznívají hlasy, jak blbý zákon jsme (my, zástupci lidu, na přání lidu) schválili.
Dnes ve schránce dopis od knížete Schwarzenberga (psaný text oproti řeči jsem naštěstí pochopil), další jistě na cestě. Osobně v tuto chvíli nic nekomentuji. Raději!
Dotaz je na redakci IN. Co - po "uzávěrce" registrace kandidátů - udělat anketu? Holt si zvolíme prezidenta příznivců-čtenářů IN...
- Pro psaní komentářů se přihlašte
Komentáře
Re: Nový český král alias prezident!
24. Říjen 2012 - 20:28 | Of the Moon
Můžeme i stínovýho ?
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
24. Říjen 2012 - 21:18 | Of the Moon
Dalibor Janda - Kde jsi?Kde jsi?Volám telefonem kam se dá,kdo tě chce mít blízko jako já.Čekám tě,kde jsi?Kde jsi?Vzpomínáš?Kde jsi?
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
24. Říjen 2012 - 21:34 | Jan Tichý
Buďte rádi a radši se nerouhejte!
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
24. Říjen 2012 - 22:12 | Lubomír Šádek
Přátelé i nepřátelé!
NahoruRouhejme se, ale slušně... Rád budu hlasovat - za toho celostátního. Jsem fanoušek "Pána prstenů", pročež stínové ne a ne a ne! Ve shodě s panem poslancem P-ČR (tak jsem to sám hledal, zda je to pravda, a bohužel je, fakt hustý) chci hlasovat pouze za řádně zaregistrované kandidáty, čili pouze za ty krysy???
Re: Nový český král alias prezident!
25. Říjen 2012 - 10:23 | moldavit
Nějak mi nedochází ten poslanec P-ČR.Mohla by se dát nápověda?
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
25. Říjen 2012 - 11:26 | Jan Tichý
V úterní rozpravě o zrušení poslanecké imunity poslanec za TOP 09 Daniel Korte (populární svým netradičním využíváním zpěvu a hebrejštiny) mj. řekl:
"Imunita není výsada, je to ochrana před zásahem státní moci... Sněmovna vydává, možná ochotněji, než by musela. Není-li nezbytné učinit změnu, je nezbytné ji nečinit. Vše funguje." Celý návrh považuje za populismus. "Pořád se chceme zalíbit lidem. Jen jsme přišli, snížili jsme si platy. Ocenil to někdo? Polepšili jsme si? Kdepak. Přímá volba? Že si to veřejnost přeje? Teď jen s hrůzou sleduji, jaké krysy vylézají z kanálů. A polepšili jsme si v očích veřejnosti? Ani zbla. Až bude chtít veřejnost trest smrti, všeho necháme, hned sem spěcháme a ochotně ruku zvedáme?," obracel se na své kolegy.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
25. Říjen 2012 - 14:31 | Of the Moon
Populismus.to se teď hodně nosí.I jako štít.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
25. Říjen 2012 - 14:31 | Šťoural
Jenom jestli se panu poslanci nestýská po starých dobrých volbách prezidenta, kde se kupčilo s hlasy. Zase ztráta příležitosti "vydělat" něco bokem.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
25. Říjen 2012 - 14:32 | Of the Moon
A rasismus !
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
25. Říjen 2012 - 16:14 | Lubomír Šádek
Děkuji panu Tichému za přesný text z vystoupení poslance Korteho.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
25. Říjen 2012 - 16:43 | moldavit
Ten Korte měl ale taky pravdu.Ocení voliči,že se krajští zastupitel řádně staral o to co ze zákona má?Silnice,střední školství,fungující a na úrovni nemocnice,optimální veřejnou dopravu,údržbu památek-tedy to společné pro všechny občany Libereckého kraje?Ó nikoliv.Obvykle slýchám: a můžeš mi říct ,co pro mne udělal?Úspěšný zastupitel je hodnocen podle toho,kolik toho "uloupnul" z našeho společného právě pro mou vesnici a město.V podstatě úspěšný je Jánošík,který přihrál půl milionu na úkor jiného na kabiny fotbalistům,na náměstíčko,dětské hřišťátko a podobné lidumilné věci.Samozřejmě všude bude troubit,že na to má z kraje.
NahoruDojde k ocenění poslance,který se řádně stará o to společné,jak vlastně má?Nikoliv,za třicetikačku,ale pro mne,ho převálcuje kdekdo.
Re: Nový český král alias prezident!
25. Říjen 2012 - 16:54 | Hudec
Veřejnost je snadno manipulovatelná tím, kdo to umí, nebo tím, kdo má dost prostředků na účinnou reklamu. Slušný politik se proto řídí morálními zásadami. Pokud se to náhodou shoduje s hlasem veřejnosti, tím lépe. Pokud ne, má morálka jednoznačně přednost i před hlasem veřejnosti.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
25. Říjen 2012 - 17:28 | Jan Tichý
Panu poslanci se po žádném "kupčení s hlasy" nestýská, Šťourale, protože v době prezidentské volby ještě ani nebyl v parlamentu (a kromě toho je to podle všeho slušnej a zásadovej člověk):
PhDr. Daniel Korte * 26. 2. 1953, Praha
Poslanec PČR (TOP 09), filolog. Vystudoval Filosofickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze, obor klasická filologie a čeština. Pracoval jako učitel latiny a řečtiny, pracoval v rámci ČSAV na redakci latinského slovníku. V roce 1989 se angažoval v OF, poté působil do roku 1997 v řadách ODA. V letech 1992-1993 byl předsedou Rady pro rozhlasové a televizní vysílání. V devadesátých letech pracoval rovněž jako překladatel. Mezi roky 1998-1999 byl členem Strany konservativní smlouvy. Od roku 2009 je členem TOP 09, v roce 2010 byl za tuto stranu zvolen poslancem Parlamentu ČR.
Ale dobře to ilustruje "hlas lidu". Souseda, kterého denně potkáváte, byste takhle bez důkazů a bez zábran určitě nepomluvil...
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
25. Říjen 2012 - 18:01 | Of the Moon
Pane Tichý,přesvědčil jste mě! Z toho,co jste napsal jednoznačně vyplývá,že pan Korte je slušnej a zásadovej člověk.Ale když je takovej a to mi vysvětlete,proč se dal na politiku?
NahoruPřesvědčilo mě hlavně to členství ve Straně konservativní smlouvy :-)) Neznám žádného takového souseda!
Re: Nový český král alias prezident!
25. Říjen 2012 - 18:26 | Šťoural
Žádný soud by moje slova nepovažoval za pomluvu, protože jsem napsal "Jenom jestli..."
Zajímavé na tom je, že nikdo nezpochybnil tvrzení, že se při prezidentských volbách kupčilo a obohacovalo, aniž jsem přinesl jediný důkaz.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
25. Říjen 2012 - 18:45 | Šťoural
"Demokratické zřízení doplatí na to, že bude chtít vyhovět všem. Chudí budou chtít část majetku bohatých a demokracie jim to dá. Mladí budou chtít práva starých, ženy budou chtít práva mužů, cizinci budou chtít práva občanů. A demokracie jim to dá. Zločinci budou chtít obsadit veřejné funkce a demokracie jim to umožní. A až zločinci demokracii nakonec ovládnou, protože zločinci od přírody tíhnoun po pozicích moci, vznikne tyranie horší než dokáže nastolit nejhorší monarchie nebo oligarchie." Sokrates.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
25. Říjen 2012 - 18:56 | Of the Moon
Dnes by politici ( i ti okresní) roznesli takového Sokrata na svých stranických kopytech ajn cvaj.Zločinci mají totiž v demokracii vždycky navrch.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
25. Říjen 2012 - 19:00 | Of the Moon
Doufejme jen,že Sokrates nebyl rom :-))
NahoruTo by nastala zcela jiná situace :-X
Re: Nový český král alias prezident!
26. Říjen 2012 - 9:19 | Jan Tichý
No... ten Sókratés sice teď bloudí po internetu (nečteme to poprvé), ale je to spíš takovej bonmot (ostatně žádné jeho spisy neznáme, všechno to jsou jen zápisy jiných autorů o tom, co údajně řekl):
Chudí už přece dostávají část majetku bohatých (přerozdělováním daní), občanská práva se nerozlišují podle věku ani podle pohlaví, přistěhovalci po nabytí občanství mají stejná práva jako my. To všechno jakž takž funguje - a máte snad něco proti tomu?
Zbývají ti zločinci: ale v demokratickém a právním státu se svobodnými volbami NEMAJÍ zločinci VŽDYCKY navrch, leda jen dočasně - viz Rath.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
25. Říjen 2012 - 21:03 | Šťoural
Sokrates nejspíš Rom nebyl. Kdyby tenkrát žili nějací Romové v Řecku, byl by dnes Sokrates za rasistu. Možná by prohlásil: "Vím všechno." a bylo by to v háji.
NahoruPane Tichý, nic proti vašemu optimismu, ale zločince poznáme podle toho, že sedí (seděli) ve vězení?
Re: Nový český král alias prezident!
25. Říjen 2012 - 22:33 | moldavit
Nebude to tím,že ta generace politiků byla vychována v komunismu,kdy dvojí morálka byla samozřejmostí a heslo kdo nekrade okrádá rodinu základem úspěšnosti?Možná proto se zas volí komunisté.Abychom to nějak legalizovali.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
26. Říjen 2012 - 7:19 | Šťoural
Bude to tím, co prohlásil Sokrates. Ona teď není dvojí morálka? Komunisty lidé nevolili, aby legalizovali vládu zločinců, ale aby nahradili vládu zločinců jinou vládou zločinců. Co je na tom tak těžkého k pochopení? :-)
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
26. Říjen 2012 - 8:49 | moldavit
Dvojí morálku mezi lidmi již nevidím.Každý veřejně hlásá,co si myslí.Podle toho to taky vypadá.Politici jsou jiná parta,ale všichni taky ne.
NahoruNo a abychom skutečně ještě s láskou nevzpomínali na Kalouska s Nečasem.Sobotka už se dal slyšet,že po přrevzetí moci pořádně zvedne daně.
Pro Reuters Sobotka uvedl, že sociální demokraté by směřovali k postupnému zvýšení úrovně zdanění o tři procentní body ze současných 34,7 procenta (podíl vybraných daní na HDP), tedy o zhruba 115 miliard korun (ročně). "Toto je úkol pro příští volební období. Soustředili bychom se na firemní daně a návrat k progresivnímu zdanění (příjmů)," uvedl.
No obávám se,že i ten zbytek firem,co ještě nemá sídlo na Kypru,Lucemburku,či Kajmanskýcjh ostrovech tam foukne taky.Aspoň tam zvednem životní úroveň.
Re: Nový český král alias prezident!
26. Říjen 2012 - 9:50 | Šťoural
Růženíne, hledíte na to příliš stranicky. Já dvojí morálku kolem sebe vidím, protože lidé se bojí o místa a ohýbají hřbety před "vrchností" a přitom v nich roste nenávist. To není dvojí morálka, ta hraná servilnost a animozita?
NahoruA co cílené dotační programy (produpávání peněz za přikyvování hlavami, přitom s postranním výsměchem), pohledy na Romy, na světovou politiku?
A Sobotka? Pokud zvýší daně firmám a bohatým, tak také přispěje k dvojí morálce: budou fixlovat, podvádět ještě víc.
Ještě, že současná vláda snižuje širokým vrstvám obyvatel daně. :-)
Re: Nový český král alias prezident!
26. Říjen 2012 - 9:59 | Jan Tichý
Kolegovi Šťouralovi - zklamanému idealistovi - ještě doporučím, aby si prohlédl policejní statistiky: kolik procent vražd, znásilnění, loupeží (tedy zločinů nijak s politikou nesouvisejících) zůstává neobjasněno, kolik procent ukradených aut není nikdy vypátráno atd.
Proč si myslíte, že zrovna politici, kteří jsou vám něčím podezřelí, by měli jít jaksi preventivně do tepláků? Na každý trestný čin musí nejdřív někdo upozornit a podat žalobu, vyšetřovatelé musí shromáždit důkazy, a pak teprv může začít soud. Copak nejste rád, že konečně žijeme v právním státu? Nebo snad byste dal přednost mediálním lynčům a krátkým procesům?
Ano, pokud podezřelý disponuje mocí, každý výše popsaný krok vyžaduje taky "trochu" občanské odvahy - ale to platilo a platí vždycky! Vidíte tu sklenici poloprázdnou, ale já ji vidím poloplnou a žije se mi líp...
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
26. Říjen 2012 - 10:02 | Of the Moon
Dvojí morálka existuje a to jestli někdo něco hlásá,je bezvýznamné.Vždyť už ani tu StB to nezajímá.Demokracie je eunuch a politika pouhý kšeft.Něco jako kauza metyl.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
26. Říjen 2012 - 10:13 | Of the Moon
Pane Tichý,zkuste se jednou podívat na situaci jako občan,ne jako straník a funkcionář politické strany.Vím,jak taková účast na moci dokáže člověka změnit.Co si budeme povídat,že?
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
26. Říjen 2012 - 10:54 | Jan Tichý
Nevím, kde jste to sebral, že jsem straník a funkcionář politické strany? O jakési "účasti na moci" nemluvě... Snažím se zachovat si zdravej rozum a zbytečně nepanikařím, to je všechno.
P. S.: A jak to vlastně víte vy? Povídat si nemůžeme, i kdybychom se někde potkali, protože jste se nám zatím nepředstavil.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
26. Říjen 2012 - 11:03 | Of the Moon
Soudím tak dle vašich příspěvků,ale pokud jsem se zmýlil,tak se za to nařčení ze stranickosti omlouvám.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
26. Říjen 2012 - 11:54 | Šťoural
Pane Tichý, já reagoval na příspěvek růženína. Jsem-li zklamaný idealista, pak mi policejními statistikami příliš nepomůžete. V nich také je, že za komunistů se upálili tři lidé, po roce 1990 desetkrát víc. Dvojí morálka to vyhodnocuje jako "tíživou osobní situaci", tedy bez politických souvislostí. Vzpomeňte Karla Kryla, jak reagoval a to hodně brzy po sametové. To byl "zklamaný idealista", že?
Kde jste vzal, že bych politiky preventivně zavřel? Já bych je preventivně nechal otrávit bolehlavem, jako to udělali Sokratovi. :-)
Obecně mi to připadá, že když právě nelze Šťourala "obvinit" ze sympatií k některé straně, tak poslouží "obvinění" z pesimismu. Nejspíš jsem v některých oblastech skeptičtější, než si (ty oblasti) zaslouží, ale zkušenosti jsou holt zkušenosti. V jiných oblastech jsem zase přílišný optimista, asi to bude také o zkušenostech. Ale nedomnívám se, že moje špatné i dobré zkušenosti se nějak dramaticky vymykají běžnému průměru člověka v "mé" oblasti života. I vy, pane Tichý, ať chcete nebo ne, vycházíte ze svých zkušeností.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
26. Říjen 2012 - 12:15 | Šťoural
Teď jsem si vzpomněl, že včera mi jeden člověk řekl, že jsem pesimista. Právě jsem měnil letní gumy za zimní, když mi řekl, že bude mírná zima.
Předevčírem mi kolegyně řekla, že jsem pesimista, když vidím problémy s nápravou PC na hodinu. Byly to dvě hodiny, ale NE problémy, ale (podle technika) jenom běžné sračky.
Tak tedy přiznávám, že jsem zklamaný idealista a pesimista. Musí to tak být, když mi to lidé den co den říkají nebo píší.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
26. Říjen 2012 - 12:41 | Radosta
Pesimismus není nemoc, ale může být nakažlivý. Lépe je se pesimistům vyhnout. Raději vyhledávám společnost optimistů. Dobrá nálada prý prodlužuje věk a odhání nemoce.
NahoruTo s tou poloprázdnou sklenicí - pesimista a s poloplnou - optimista je trefné. Ale nesmí být v těch sklenicích metylalkohol. I když optimista by po pozření řekl: Obejdu se bez svícení a bez televize. Pesimista by řekl: Co teď budu dělat s tolika knihama.
Re: Nový český král alias prezident!
26. Říjen 2012 - 12:54 | Šťoural
Ano, o tom to je. Musím ale podotknout, že skutečný pesimista by nikdy metylalkohol nevypil, když se o tomhle prevítu už tak hodně ví.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
26. Říjen 2012 - 13:28 | Jan Tichý
M. Zvěřina v dnešních LN vytýká senátorovi a "budoucímu prezidentu" Okamurovi mj. toto: "Populární a laciné kopání do politiků a politických stran opravdu pouze poškozuje demokracii, protože pokud není kritka konkrétní, je k ničemu. A jinou žel pan Okamura neprovozuje..."
A to je přesná formulace toho, co tady vytýkám některým (dvěma) diskutérům: že - možná nechtěně? - taky poškozují demokracii. Jako by se proti tomu, co se nám nelíbí, nedalo vůbec nic dělat. Dalo, například zrovna teď ve volbách!
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
26. Říjen 2012 - 13:43 | Šťoural
Nějak mi to nesedí. Asi před půl rokem jsem četl několik článků od Okamury a byly dost hodně konkrétní.
Co si představujete pod pojmem konkrétní? A jste si jistý, že každá konkrétní kritika je k něčemu? Politika dnešní kleptokracie je dělat mrtvého brouka. Méně zkušeným radí: "Vydrž týden, pak se začnou média starat o jiný skandál a na tebe se zapomene."
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
26. Říjen 2012 - 13:54 | Jan Tichý
Konkrétní postup je dotáhnout aspoň jeden případ k důkazy podložené žalobě. Jinak to jsou v lepším případě jen prázdné plky, nebo v tom horším sprosté pomluvy.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
26. Říjen 2012 - 14:20 | Of the Moon
Já u politiků zastávám presumpci viny! Oni to musí přece pochopit a s tím do politiky jít.Podložená žaloba,prázdné plky a sprosté pomluvy? Ano,taková je jejich obrana.Do té doby než je zavřou.
NahoruAlanův příspěvek se mi líbí - optimismus a pesimismus.
Re: Nový český král alias prezident!
26. Říjen 2012 - 14:37 | Šťoural
Pane Tichý, poraďte mi, jak mám dotáhnout k žalobě například tohle: prezident po volbách prohlásí, že nebude jmenovat vládu na základě jednoho dvou přeběhlíků. Po půl roce přesně tohle udělá: jmenuje vládu s podporou dvou přeběhlíků. To je ten samý člověk, který na začátku 90.let vtipně hlásal "Utáhněme si opasky" a po necelých deseti letech, když mu to připomněli, zle se na novináře osočil: "Nikdy jsem neřekl utáhněme si opasky, naopak vyhrňme si rukávy." A to si národ dával k dobrému vtip, že pan prezident v noci zemřel, protože si omylem místo opasku utáhl kravatu. Dodnes se mrňavé párky nazývají klausovky. A plechová zátka od piva je Klausova pánev na bifteky pro čtyřčlennou rodinu. Je to dost konkrétní? A kdo lže, ten krade (zlaté pero, že?).
Nebo: po zatčení D.Ratha novináři vymačkávali z politiků, kolik takových jako Rath je v poslanecké sněmovně. Poslanec Čunek prohlásil: "Nebude to tak zlé, maximálně čtyřicet procent. Jasná většina jsou tedy poctiví lidé."
To už je víc než presumce viny. Ale co s tím?
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
26. Říjen 2012 - 15:09 | Of the Moon
Jestli řekl že 40%,tak to bude nejmíň 80 !
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
26. Říjen 2012 - 15:35 | Of the Moon
Ten zbytek nebere politiku jako službu sobě a nebo nejsou tak zahypotékovaní.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
26. Říjen 2012 - 15:47 | Šťoural
Taky jsem si 40 převedl na 80!!! Jsme úplně stejní. Pan Tichý má pravdu. Poškozujeme demokracii.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
26. Říjen 2012 - 15:56 | Of the Moon
Poškozujeme ji ale pořád míň,než ti poslanci.My můžeme akorát tak kecat,ale oni ji berou pořádně u krku skrzevá své peněženky .-))
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
26. Říjen 2012 - 18:17 | Jan Tichý
Ach jo...
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
26. Říjen 2012 - 18:36 | Radosta
http://www.ladislavspacek.cz/blog/clanek:klaus-krade-pero
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
26. Říjen 2012 - 18:40 | Of the Moon
Pane Tichý,najděte si na novinkách.cz - Lidé vstupují do politiky kvůli funkcím a penězům,myslí si drtivá většina Čechů (92%).
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
26. Říjen 2012 - 19:18 | moldavit
Šťoural napsal
NahoruJsem-li zklamaný idealista, pak mi policejními statistikami příliš nepomůžete. V nich také je, že za komunistů se upálili tři lidé, po roce 1990 desetkrát víc. Dvojí morálka to vyhodnocuje jako "tíživou osobní situaci", tedy bez politických souvislostí.....
Podívám -li se objektivně třeba na stránky statistického úřadu,kupodivu zjistím je počet sebevražd je 2-3 krát nižší než za opěvovaného komunismu.Možná to bude tím,že v té dermokracii se to netají.A masmedia nevytváří falešný obraz šťastné společnosti,ale vyhovují konzumentům,kteří požadují temata Všichni politici kradou,Demokracie je u konce,Drtí nás Brusel apod.Hlavně my nic,to oni.Tak už to tu funguje po staletí.
http://www.czso.cz/csu/redakce.nsf/i/sebevrazdy_zaj
Kdbych poměřoval stav společnosti podle počtu sebevražd tak nejlíp se máme za demokracie,pak v Rak.-Uhersku.Naopak za komunistů a opěvované první republiky nejhůře.
Re: Nový český král alias prezident!
26. Říjen 2012 - 19:27 | Radosta
Koukám, že jediným, drtivou většinou Čechů akceptovatelným politikem, by asi byl pouze Kája Mařík. Ale i na toho by se časem něco našlo. Například, že ještě jako nezletilý osahával za hájovnou v brdských lesích Zdenku Rédlovou.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
26. Říjen 2012 - 19:37 | Of the Moon
Růženíne,jsem nadšen.Otevřel jsi mi oči.Je to dobré,je to dobré...
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
26. Říjen 2012 - 20:40 | moldavit
Zpěti čísel na okrese Česká Lípa dělat závěry,na celou společnost?Bouračky asi taky nebudou relevantní.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
26. Říjen 2012 - 21:02 | Šťoural
Růženín to účelově svedl na sebevraždy, ale já psal o upálení se. Ne o počtu sebevražd. Navíc mi nešlo o jakékoliv opěvování toho či onoho, ale jen jsem reagoval na dvojí morálku.
Je to pořád dokola: předtím falešný obraz šťastné společnosti a teď falešný obraz nešťastné společnosti. Předtím za všechno zlo mohli zlí kapitalisté, dnes za to můžou zlí komunisté.
Ach jo...
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
26. Říjen 2012 - 22:19 | d.leska@atlas.cz
Obdivuhodné! Od volby nového "krále - prezidenta", jak to autor tohoto téma zjevně cílil, tak sebevraždy, bouračky - krása. Růženín mě opakovaně u jiných témat napadal, že se odchyluji od stanoveného téma, a tady (nejenom tady) problém nemá!? K tomu tradičně s vlastním výkladem faktů, co se hodí, to platí?! Jinak řečeno, půlka občanů regionu spáchá sebevraždu (příklad), to však bude lepší než za socialismu, tam se to jistě tutlalo, takže se zasebevraždili všichni. Jasně, mimo Růženína, bohužel...
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
26. Říjen 2012 - 22:27 | d.leska@atlas.cz
Nesmím opomenout Káju Maříka. Po zkušenosti ze Zdenkou Rédlovou rezignoval na další sexuální aktivity. Údajně to ještě jednou zkusil. Podle poučených historiků ovšem s Járou Cimrmanem. Poté spáchal sebevraždu (ututlanou). Škoda, že v té době nežil Růženín, třeba by si Kája chuť spravil!
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
27. Říjen 2012 - 9:06 | moldavit
Pane Davide B.Leško!Když už jste tím milencem paní starostky,jak jste gentlemansky přiznal ,je to vaše parketa. Já si vaše skutečné jméno a Moudrou dal do vyhledavače a opravdu jste se na mě oba smáli na společných fotkách.
NahoruJeště by jste mohl krátce pohovořit o své činnosti,jak jste psal, ve vedoucí funkci na SOU Cvikov/vedoucí vychovatel/ a za co jste byl po chlapeckém turnaji ve stolním tenise vyhozen.
Zřejmě jste na nápravu sexualních činností odborník.Vám skutečně nemohu konkurovat.
Re: Nový český král alias prezident!
27. Říjen 2012 - 9:25 | moldavit
To David Leška
Nahoru.... to však bude lepší než za socialismu, tam se to jistě tutlalo, takže se zasebevraždili všichni. Jasně, mimo Růženína, bohužel...
Jestli jste si nevšiml elementárního odkazu na statistický úřad/mám ve zvyku svá tvrzení podložit/,váš problem.Pak děláte závěry jaká děláte.
Nicméně chápu,že dnes to pro vás lepší než za socialismu není.Vaše nadějná kariera komunistického mocipána byla přerušena.Jak jste v Severu dával ty růže k Výročí KSČ to byl nezapomenutelný kousek....
Ještě by jste mohl popsat panu Bártovi,jak socialističtí dohližitelé na správnost kultury vyráběli ten hudební undergraund.V tom máte jistě taky skvělý přehled.
Re: Nový český král alias prezident!
27. Říjen 2012 - 14:31 | Jan Tichý
Pánové, pánové! Kde jste sebrali tu fantastickou hypotézu, že by hlavní příčinou sebevražd (i těch sebeupálením) měl být politický režim? Nastudujte si o tom něco.
Sedmapadesátiletý muž se na schodech okresního soudu polil benzinem a zapálil. "Důvodem jeho činu byly rodinné problémy, víc zatím s ohledem na vyšetřování nemůžeme sdělit," řekla severočeská policejní mluvčí Veronika Hyšplerová... (jen jeden případ z poslední doby)
A Dark Side, drtivá většina Čechů se taky často (v historii) mýlila a mýlí.
NahoruKromě toho netlumočíte výsledky průzkumu moc objektivně. Víc než polovina respondentů totiž uvedla, že lidé vstupují do politiky Kvůli změně situace k lepšímu - Kvůli podílení se na plnění programu strany - Kvůli touze někam patřit. To znamená, že se podle nich tyto důvody zčásti překrývají. A chce-li někdo získat funkci, aby změnil situaci k lepšímu - to už přece nezní nijak odpudivě!
Re: Nový český král alias prezident!
27. Říjen 2012 - 14:31 | Of the Moon
Růženíne,ty se mylíš a já jsme nadšen zbytečně?
NahoruV poslední době se rozšířilo na diskuzích to ošklivé - nastudovat si něco.Znamená to snad přečíst si něco nedůvěryhodného na internetu?
Re: Nový český král alias prezident!
27. Říjen 2012 - 14:43 | Jan Tichý
Když o problému (sebevražd) existují tisíce článků a publikací renomovaných sociologů, psychiatrů i statistiků, působí komicky, když laik od boku "vymyslí" zbrusu novou hypotézu a je ochoten o ní pseudovědecky polemizovat.
DS, všichni přece víme, jak je internet (právě proto) zaplevelen nesmysly. Ale dokážeme přece taky většinou rozeznat důvěryhodný zdroj od bulváru a krávovin.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
27. Říjen 2012 - 16:06 | fidel.cech@atlas.cz
Pane Tichý, pane Zahradníku, pane Šťourale a mnozí další...
NahoruHydepark mý být prý tak nějak prostor, kde lze svobodně vyjadřovat (i) odlišné názory, někdy asi krajně blbé, bez obavy ze stíhání... Před časem jsem se taky zapojil. Okamžitě jsem byl ostře napaden jakýmsi Růženínem, prý že jsem jakýsi další bojovník z novoborské bandy. Tak to vyznělo. Přelouskal jsem zde mnohé a měl po chuti. Nějaký útlocita nejsem, jiný názor, ironie, špílec, proč ne, ale arogance, lži, překrucování, fauly za hranou, ne-li snad na trestní stíhání, tak lepší jít na jiný hydepark. Tím nemyslím výše oslovené! Zvratky, které vydatně a všude proudí z hrdla jakéhos pana Růženína či kterýho ďasa, prostě hrůza. Třeba byl za socialismu kádrovák či kterýho boha. Možná chorý člověk a léčí se buzerací jiných.
Re: Nový český král alias prezident!
27. Říjen 2012 - 17:40 | Šťoural
Fideli Čechu, asi se budeme muset nějak vyrovnat s tím, že je tady v hydeparku řada ideologicky poznamenaných osob. Například jsem napsal, že ODS navzdory slibům zvyšuje daně a hned jsem byl označen za levičáka, socáka, socku.
Tady ve dvou diskusích jsem uvedl prostý a velmi smutný fakt, že od roku 1989 se upálilo mnohem víc lidí, než za socialismu. Pan Tichý tomu nechce věřit, ale fakta jsou fakta. Stačí si je jen najít - například Zdeněk Adamec, 6.3.2003.
Fideli, žijeme jako v pohádce. Císař je nahý a my o tom nemůžeme ani špitnout, aniž bychom dostali po čuni.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
27. Říjen 2012 - 17:23 | Šťoural
Fideli, možná máš pravdu. Může jít o profesionální strážce. Dříve strážci socialismu, dnes strážci demokracie.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
27. Říjen 2012 - 18:08 | moldavit
Vážený pane Fideli!Jestli jste si nevšiml,nereaguji obvykle na vás.Včetně toho,že mi podsouváte nějaké lži.Klidně dejte trestní oznámení,máte- li na co,nebo uveďte kde lžu.V jiném případě přestaňte s těmi zvratky na mou osobu.Nestojím o vás a nemusíte se se mnou bavit.Toť vše.
NahoruJeště doplním.Za socialismu spíše dohlíželi na mne.Různí kádrováci.Např.David B.Leška,který mojí kapele zakázal hraní.Což může dosvědčit několik muzikantů.Tuším,za nevhodné oblečení.Jiný kádrovák zařídil odchod ze ZŠ.Jenom za to,že jsem hlásal Pěrestrojku.
Fakt jsem se rozčílil,toď vsjo.
Re: Nový český král alias prezident!
27. Říjen 2012 - 17:27 | Šťoural
Toď vše|? To je rusky?
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
27. Říjen 2012 - 17:42 | Šťoural
Ale jo, já to chápu. Nemyslím to zle. Ale nemůžu si pomoci: malá škodolibost, velká radost.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
27. Říjen 2012 - 17:56 | moldavit
Pane Šťourale a Zahradníku.Shodou okolností jsem docela nedávno četl článek o sebevraždách.Jako důvod byla uvedena ekonomická krize,v Řecku vzrostly sebevraždy o desítky procent,také v Itálii a u nás v posledních letech mírně též.Prý jedním z důvodů jsou i hádky politiků.
NahoruTak jsem mrknul na statistický úřad a zjistil,co zjistil.Je tam prostě zcela jasně r.1876 s počtem pod 1600,pak to stoupá,nejvíce 1934-4000,s nástupem komunismu se to zvyšuje na rok 1970-2800,nejméně-2007 pod 1400.
Pořád to nic není proti Řecku a dalším zadluženým státům,kde to roste na desítky%.A co teď ,mám mlčet,když je napadán Kalousek a vláda,že chce šetřit?
Ještě pane Zahradníku,Českolipský okres je skutečně malým vzorkem pro statistiky.Dal jsem vám příklad bouraček, jak vysvětlíte rok 2010 pouze 4 úmrtí a následující rok 3krát tolik?
Re: Nový český král alias prezident!
27. Říjen 2012 - 18:25 | moldavit
Jinak tady jsem našel ten článek starý 20 dní,kvůli kterému jsem reagoal,jak reagoval.Š'tourale promiň.A chlapci kašlete na politiky,ať si nehodíme mašli,jak v tom článku.
Nahoruhttp://zpravy.idnes.cz/depresi-i-sebevrazd-v-cesku-pribyva-d6q-/domaci.aspx?c=A121009_143705_domaci_zt
Jinak bohužel jsem Šťourale v tom Vašem článku nenašel nic ,co by potvrzovalo,že za socialismu se upálili pouze 3 lidé
Z dopisu na rozloučenou
Jako další oběť Systému jsem se rozhodl že moje utrpení musí skončit navždy. Ale ne někde v ústraní ale na veřejnosti. Ať už má na tom podíl kdokoliv Satan, špatná doba - to je jedno, chci aby se lidé nad sebou zamysleli a snažili se zmírnit zlo které každý den páchají
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/za-upalenim-nebyla-politika-dp4-/domaci.aspx?c=A030306_080546_praha_ton
Re: Nový český král alias prezident!
27. Říjen 2012 - 18:16 | fidel.cech@atlas.cz
A je to tady! Sorry, Růženín se připosral, vyšiloval a dokázal moje slova - je vůl. Neumní klidně a věcně komunikovat. Zase zvrací - všude na všechny! Bože dej, ať se udusí!
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
27. Říjen 2012 - 18:16 | fidel.cech@atlas.cz
A je to tady! Sorry, Růženín se připosral, vyšiloval a dokázal moje slova - je vůl. Neumní klidně a věcně komunikovat. Zase zvrací - všude na všechny! Bože dej, ať se udusí!
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
27. Říjen 2012 - 18:30 | moldavit
Ubožáku,je mi tě fakt líto.A neboj,fakt se neudusím.Dobře se tebou bavím.Stačilo by ale pouze používat jednu přezdívku.Obdivuji tuhle klidnou a věcnou polemiku,kterou předvádíte
NahoruVeřejné oznámení!
27. Říjen 2012 - 19:31 | Lubomír Šádek
Když jsem se dnes po několika dnech vracel z nejmenované pražské kliniky od nejmenovaného pana profesora (nechci být napaden za výhody), u kterého na stejné židli nedávno seděl náš pan prezident, do České Lípy, tak jsem byl natěšen, že ještě živ jsem, a to jsem netušil, jak se ten či onen vydováděl na zdejším hydeparku. Již po cestě, radost jsem vskutku neměl, jsem byl osloven několika aktivníni účastníky hydeparku, kteří mě osobně znají, že bych měl v určité věci reagovat. Když jsem to četl, tak jsem nevěřil, že i takové zrůdy onanují svůj ubohý mozek...
Mimořádně nerad, rád mám slušnost, ale reaguji. Jsem iniciátor tohoto téma, pod vlastním jménem, zcela upřímně a rád. K mému úžasu jistý pán zde cítí nutnost spojovat mě s jiným účastníkem. Rád sděluji, že vím o koho jde a že jsem neméně rád opakovně poskytl exaktní informnace. Rodině, která Cvikov zná většinu svého života. Stejně tak zcela jasně vím, že pan tzv. Růženín je pan Jiří Walter, exstarosta Cvikova, jinak dlouholetý pedagog. Oproti němu se nemíním snížit k takovým invektivám a ubohostem, které patrně navyšují jeho zatrpklé libido.
Pan exstarosta, v době socialismu naprosto tichý a zcela ochotný učitel (ke všemu), má potřebu (pravděpodobně malou i velkou současně) mě zprostředkovaně napadnout i na úrovni trestních aktivit. Pane W., já z SOU oděvního Cvikov vskutku nebyl vyhozen a žádný turnaj chlapců (pokud to nebyl ten u vás, což vás stále irituje) za mě nebyl. Po těch dvaceti letech to žel prásknout musím, když jste tak v hydeparku korektní (ha, ha), ano, dvě učnice u mě v bytě přespaly a paní ředitelka to nepřežila. Tak jsme se shodli na neobnovení smlouvy. K vašemu úžasu, případně soudnímu, rád sděluji, že se dosud stýkáme, a obě mamči rády vám plivnou do obličeje...
Na závěr cítím neméně mimořádnnou nutnost sdělit to, co by vám i vaši přátelé měli přinejmenším proplesknout... Ještě nikdy jsem nepoznal takového mrzkého ubožáka, který veřejně pod nickem napadne ženu. Starostku města Česká Lípa, ženu které by maximálně mohl políbit boty. U mě jste pane Jiří s prominutím pouze neuvěřitelný ubožák. Paní Moudrá je vedle vás osobnost, vypracovala se vlastním úsilím, odvedla více než vy ve Cvikově. Případné moje vztahy s paní starostkou je věc osobní a zcela jistě nad váš mozek. Co kdo jiný píše laskavě nechte na dětech, ony oproti vám mají mozek. Paní Moudré si stále vážím, byť život nás svým způsobem oddálil, vás ale nikoliv, ani dříve, ani nyní!
Mohu-li vás, pane Waltře, požádat, kašlete do budoucna na mnou vyhlášené téma, a i na mě. Budu mít z toho radost. Jinak zase pište své bludy... Já již reagovat nebudu! Děkuji!
NahoruVeřejné oznámení!
12. Listopad 2012 - 4:03 | Lubomír Šádek
Nechtěně odkliknuto asi 2x, proto smazáno.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
27. Říjen 2012 - 20:41 | moldavit
Pane Zahradníku.Bavíme se o jiných věcech.Např.udělá se volební průzkum na vzorku 1000 občanů.A pak přijde k volbám milion voličů a všechno je jinak.Prostě čím větší vzorek se zprůměruje,tím přesnější dostanu vásledky.Určitě jste slyšel ve spojitosti s malými vzorky slovo statistická odchylka.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
27. Říjen 2012 - 21:07 | moldavit
Pane Šádek,třikrát by to zase přetisknout nešlo? Jinak děkuji,že již píšete pod jedním nickem.Nebyl jsem to já,kdo se tu veřejně chlubil ,že byl milencem paní starostky.Naopak jsem se proti tomu ozval,I dnes se zkrátka najdou "Gentlemani".Pro mne ubohé zrůdy,které by si měli fakt nafackovat.To vzkažte jakémusi Davidu Leškovi.Možná by bylo dobré ho soudně dohnat....
NahoruJinak pane Šádek o vašem neobnovení smlouvy,jsem mluvil jak s paní ředitelkou,tak zástupcem.Nemusíte nic vykládat.
Trochu vám uniklo,že již nejste cvikovský mocipán,dohližitel na správné provádění té socialistické kultury.Pracovník s pomůckami zrcátko,hřebínek a pilníček na nehty.Kdy jste předával zákazy vystupování hudebním souborům,funíce vlastní důležitostí.Nebo zákazy konání zábav.A nutil je k vystupování na vašich akcích na počest KSČ.
Takže pokud jsem si za komunistů říkal,co chtěl,dnes tomu nebude jinak.Tuplovaně.
S tím rozdílem,že mi to zakazovat nemůžete...
Re: Nový český král alias prezident!
27. Říjen 2012 - 22:04 | moldavit
Pane Milane,vždyť jsem to uváděl v celostátních číslech.Víte o co mi jde?Vždy když je ve společnosti stres,projeví se to na sebevraždách.U nás to zatím jde.V Řecku stoupl počet za posledních 5let dvakrát.Podobně Španělsko,Itálie,Portugalsko.Země, kde již dolehla dluhová past.Nedávno měli u mne sezení byznysmeni,kteří obchodují a mají filialky po celé Evropě.Sami v shodě říkají,že Čechy jsou na tom dobře,ať se jedem podívat do těchto zemí.A´t poznáme,co je bída,skutečná
NahoruVolám si se spolužačkou.co se provdala do Řecka...prý to ještě jde,nějaký důchodce si sem tam hodí mašli a občas omdlí nějaké dítě hlady ve škole.
Co my dva Zahradníci .o))) se uživíme.Co lidi z paneláků?To mne leží v hlavě víc než údajně všichni loupeživí poslanci.Ale zatím to není na pořadu dne...
Re: Nový český král alias prezident!
31. Říjen 2012 - 2:12 | Lubomír Šádek
Pane Waltře, jako vždy pod nickem, když se asi za své (typicky české) jméno stydíte! Pro prasata a jiné svině je zapšklý a zdegenerovaně narcistický mozek možná omluvou, holt prasetem či sviní stejně zůstanou! Štěstí, že vás se to netýká, čemuž jsem moc rád.
NahoruDěkuji vám za vaši vstřícnost a tradiční slušnost. Vážím si toho o to více, že vy sám jste nikdy nelezl do prdele komunistům (naštěstí ještě několik pamětníků žije), ani jste nekradl a nepodváděl (ha, ha), ani se nechoval nevhodně k učnicím (ha, ha), ani a vůbec. Ti, co zde jsou aktivní a mají vlastní mozek, tak zcela jistě již dávno mají svůj názor...
S vámi stejně nemá smysl polemizovat, lež je váš nejlepší přítel! Nicméně vás zklamu, za desetiletí práce ve Cvikově se ani v nejmenším nestydím. Causa s tzv. zákazem se týkala pouze jednoho neuvěřitelně neschopného a již v té době příkladně urážlivého a současně trapného diletanta. Je mně upřímně líto, že jste to byl vy. Při hlasování (včetně vašich kolegů) se všichni ztotožnili. Dokonce i ti antikomunisti, jak tak rád píšete, jako (znovu opakuji včetně všech muzikantů) paní Baláková, pan Roubíček, pan Kluch, mám jmenovat řadu dalších? Cvikovský klub byl jediný na okrese, kde ve vedení byla nadpoloviční většina nečlenů KSČ, respektive vyloučených. Čím to asi pane W. bylo, když stranické instrukce to zakazovaly? Díky vám těžko. Vy jste s potěšením likvidoval po sametu... Holt teď možná máte perverzní radost, že většina pamětníků nežije... I já jsem sice invalidní, ale hájit se zatím umím, byť to nejde každý den. Lidé vašeho ražení mně tak nějak tlačí k podpoření statistik jinde vzpomenutých. Beze slovíčka slušnosti, natož uznání, beze snahy o korektnost. Na ty jiné vaše invektivy reagovat nebudu, svědci žijí, jsou staří, kdyby toto četli, tak žel...
Jednu poznámku si však v zájmu vlastní korektnosti dovolím: po onom sametu jsem měl určité obavy a žel se splnily. Tak pro vás, pane exstarosto, všechny zásadní dokumenty, majetkové sjetiny, zápisy ze zasedání ředitelů včetně podpisových listin, existují! Přirozeně stejnopisy, ne ty zničené, ztracené či jinak vyrušené... Proto já osobně mám klidné sny! Omluvám se za tento možná nechtěný dárek k paměti města... Apropó - je uloženo bezpečně.
Pane Waltře, taky jsem dnes ke svému úžasu zaznamenal tu vaši osobitou pohádku stran pana učitele Miloše Vlka. Vy nevíte, že za toho hnusného socialismu byl dost let můj zaměstnanec a zápis stran vaší stížnosti na údajný zákaz hudební činnosti psal on? Já mám na demenci léky a doklady, vy stále pouze lži! Tak prosím oběhněte ty bývalé klubáky, třeba se taky něco dovím! Čest vaší práci, soudruhu Waltře!
P.S.: panem Bártou neoperujte, bude-li chtít, neodmítnu, i mého syna učil, vždy byl korektní. No a ta omluva vůči paní starostce, to se asi nikdo nedožije. Sprosťák, sprosťákem zůstane, co taky čekat, že!
Re: Nový český král alias prezident!
27. Říjen 2012 - 23:55 | Radosta
No tě bůh! Co se tady člověk všechno nedozví. Z celospolečenského tématu přestřelka dvou soků. Stejné invektivy na obou stranách. Jako by se tu před námi oba svlékali do naha. Mají se na to ostatní koukat?
NahoruPoznámka mimo téma s omluvou!
28. Říjen 2012 - 2:02 | Lubomír Šádek
Babička mně kdysi říkávala, že i vůl, ač impotentní (nejenom duševně, že), může být výjimečně i užitečný. A tak díky panu Jiřímu Waltrovi ze Cvikova jsem si uvědomil (děkuji), že jeho poznámka stran pana Bárty není nezajímavá, naopak velice užitečná.
Pan magistr Bárta dlouhodobě aktivně a jistě časově i jinak složitě se snaží o mapování byvší hudební scény v regionu. Být na tom lépe s pamětí, taky bych rád přispěl, ale jména mizí a vůbec. Občas něco naskočí, ale opomenutí by se mohli a asi budou zlobit. Mám velmi příjemné vzpomínky na „kapely“ od jedinečných chlapů kolem pana Nerada (nejenom plesová špica, dle mého nejenom v regionu absolutní jedničky, no i Kyselé hrozny jsem rád poslouchal), Bohouše Dvořáka, pana Hůly, muzikantů jako kluci Rácovi, Honza Suchý (i technicky), Chvojka (skvělý, moc příjemný, kde je, rád bych slyšel i viděl), Hachovi, Petr Skokan a další. V mém cvikovském působení lidi kolem kapelníka Svobody (v Unionce fakt ok., Klaban, Hach, Kazdovi), mladé talentované kapely (mimo pana Waltra) kolem „kluků“ dnes od tisku (jistě ví, včetně jejich nápadité techniky - Málek), folkáči z hnízda paní Balákové a jako špička výjimečný a obdivuhodný Karel Reichelt, dle mého mínění nedoceněný, s talentem více než jenom region či ČR!
Ještě poznámka k těm častým bodlům na paní Flanderkovou. V tomto mám hlavu (doufám) bez výpadků. Je zajímavé, jak po těch dlouhých letech je stálá fascinace její osobností a údajnou inkviziční povahou. Paní Jitku znám osobně, v době vzpomínané jsme se taky občas povadili, někdy až dosti… Ona podle mého pouze konala tak, jak měla v pracovní náplni, nás to štvalo. Na Okresním kulturním středisku v ČL byla pouze běžnou pracovnicí, nad sebou měla vedoucí oddělení, zástupce ředitele, ředitele – pana Krupičku. Potom pověřenou pracovnici odboru kultury ONV, vedoucího odboru kultury ONV – RSDr. Medelský, pověřeného politického pracovníka OV KSČ (Miroslav Hejl), tajemníka Ing. Jirku… V přehrávkových komisích vždy byli lidé jmenovaní krajem! Stále si mám myslet, že paní Flanderková sama vládla světu? Kdo uměl, tak vybruslil!
A ještě poznámka k mé údajné schopnosti (asi jako paní Flanderková) jako vedoucího kulturáku ve Cvikově vládnout kultuře. Pan Walter ví vše! Pravda, v té době v regionu vedle státního Okresního kulturního střediska (systém osvětových besed) a kompetencí odboru kultury ONV a pravomocí OV KSČ, bylo pouze šest kulturních zařízení pod „odbory“, respektive Okresní odborovou radou, zřizovatelsky však nikoliv. Pro neznalé: Česká Lípa, Nový Bor, Cvikov, Stráž pod Ralskem, Mimoň, Kamenický Šenov. My jsme tu kulturu dle Růženína alias Jiřího Waltra pravděpodobně cíleně prznili.
Pro mě to bylo nejlepších 10 let života. Jsme v hydeparku a jinde šanci nemám, tak vedle výše vzpomenutých teď na závěr (opět s omluvou, že jména zapomínám a holt i pletu, mám na to papíry) bez abecedy, zásluh, věku a jinak si dovolím uvést několik lidiček, bez kterých bych tu cvikovskou kulturu třeba tolik nezničil, a kterých si osobně vážím a děkuji jim, byť k mé lítosti mnozí nežijí, a rodný Cvikov jim třeba ani nikdy nepoděkoval a ani nepozval na kulaté výročí založení kultury ve městě či znovuotevření kulturního zázemí v hotelu Sever (mě taky ne – jistě za trest). Díky I-N možná mám příležitost poděkovat naposledy:
Marie Brychová, Bedřiška Lissnerová, Milena Zatloukalová, Zdenka a Pepa Lukovi (Křováková), Marina Skálová, Růženka Svobodová, Miládka Buřičová, účetní Jindřiška P., Marta a Jaroslav Kluchovi, Jiřina Baláková a její obětavý manžel, Miloš Vlk, Honza Roubíček, Mirek Zachariáš, Honza Procházka a ostatní přátelé z Klubíčka, Josefínka Stehlíková s rodinou, Jaroušek Krupička, Jana Mikulová, Šárka Jakobi a děvčata od maňásků, Pavel Salavec (takřka syn) a jeho skvělý tým, Alenka Kvapilová, Jirka Šolc, Lenka Mohylová, Eva Vondráčková, Miloš Tíma a sestra Jana, doktor Víšek, Jarda Hanus, Jarda Funk, členové rady klubu za závody a další a další dobří lidé. Ještě jednou, prosím, promiňte nejmenovaní! Rád bych naposledy všechny viděl, jenže to již nejde…
S úctou všem Lubomír B. Šádek
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
28. Říjen 2012 - 2:14 | Lubomír Šádek
Alane!
NahoruAno, taky se mně to hnusí, ale mlčením snad taky nic nezmůžu. Ty ubohosti ve stylu podpásovek zde uplatňuje pouze jeden člověk. Neštítí se pod nickem napadat ženu a jmenovitě. Pro mě pouze případ pro jiné stránky... A napadá vždy a každého, lživě a se smyšlenou argumentací. Rád se s každým budu hádat o myšlenku, bude-li třeba, ale nemíním být potravou pro svině... Sorry! A jinak: žádný sok! Až pan exstarosta bude reagovat pod svým jménem a nikoliv trapným růženínem (geologicky dobré), tak třeba... Děkuji! Jinak holt zase vzpomenu na babičku...
Re: Nový český král alias prezident!
28. Říjen 2012 - 13:28 | moldavit
Vážený pane Šádku!
NahoruDivím se,jak jste časem zvulgárněl.Nicméně dodnes vám nedochází to,co jsem viděl já.Jako všemocný komunistický boss přes kulturu na zdejším území,jste rozhodoval o tom,kdo vůbec a zda smí provozovat svého koníčka. Lidé si pěstovali dvojí morálku jenom proto,aby se mohli,s vaším dovolením,věnovat své zálibě.Mnozí ohýbali hřbety a po straně mluvili jinak.Já ne.
Mohu vás ubezpečit,že v mém zařízení proběhly desítky srazů bývalých učnic i žáků,vše v nejlepší pohodě i s úctou ke mně.Včetně oslav narozenin mnohých,které výše jmenujete.
K vaší neskonale vynikající práci v oblasti kultury se zdejší lidé vyjádřili ve svobodných volbách.Já je vyhrál s výrazným náskokem a z xtého místa.Vy jste mi to usnadnil tím,že jste se angažoval ve prospěch konkurentů.Díky Vám dopadli jak dopadli.Kvůli Šádkovi-malýmu jim hlas nedám,to jsem slyšel nejednou.
Nemám ve zvyku se chlubit /ani koho jsem byl milencem/,nicméně zareaguji jaký jsem byl dle vás diletant v hudbě.V 16.letech ocenění Talent Porty.Třikrát vítěz krajské Porty ,jednou celostátní.Třikrát vítěz nejlepší hudební skupina Vysokých škol.Nahrávky v ČRo,dodnes složenky za honorář schovávám,
Přiznám i Politickou píseň Sokolov a vítěze AUS v oboru hudební skupina.
Hrál jsem na společných koncertech s Marsias,Katapultem,H.Vondráčkovou,Brontosaury,Spiritual kvintetem ,Jiřím Šmitzrem a pod.
Ještě k Vaší lži.Nebyl jsem vedoucím kapely,ale Ladislav Pech,kterého Vámi obdivovaná KSČ vyhodila z Konzervatoře poté,co mu otec emigroval.Slíbil mi po telefonu,že se k Vašemu permanentnímu lhaní zítra zde vyjádří.
Re: Nový český král alias prezident!
28. Říjen 2012 - 15:53 | moldavit
Pane Šádku,přečet jsem si vaše články a zavzpomínal.Na "zlaté časy"začínajících kapel,jak píšete.Kdy jste nám cenzoroval texty a po vystoupení pod názvem RSC napsal bojovný článek pro veřejnost RSC dnes,zítra ACDC,tedy...A Co Dál Cvikováci?
NahoruNa předsálí vaší kanceláře,kde visel obraz Lubomíra Šádka,prom.fil.Z čehož jsme si dělali legraci -promítač filmů.
Proč jste nám zakázal hraní na dobu neurčitou,jsem se nikdy nedozvěděl.Neoficielní cestou vašich spolupracovníků prý proto,že jsme byl nevhodně oblečen do modních šatů,které mi poslal otec z emigrace.Vím,že rozhodnutí jste předal panu Walterovi ve středu,přitom jste věděl,že v pátek máme hrát Dožínky.Možná záměrně.Není žádnou pravdou,že bychom s tím souhlasili jak píšete.Nikdo z nás.
Z celou kapelou jsme se rozhodli odejít ze zřizovatelství SKP,kde jsme byli dobří tak akorát na příležitostní hraní na akcích vděčnosti vaší osoby KSČ.
Domluvili jsme si zřizovatele MNV Svor,který nám osobou pana Brejšky vyšel vstříc a pod ním odehráli bez jakýchkoliv problémů mnoho sezon.Vážili si nás,protože jsme byli žádanou skupinou a odvody zřizovateli byli nemalé.
Jinak poznávám,že jste se nezměnil.
Přeji současným kapelám,ať jim to šlape,ať hrají,co uznají za vhodné a co si publikum žádá
Bez pověřených úředníků mající moc nad jejich zálibou.
L.Pech,bývalý kapelník
P.S.Pan Walter mi poskytl přihlášení,nechci se zde jinak angažovat.
Re: Nový český král alias prezident!
29. Říjen 2012 - 9:18 | Jan Tichý
Jedna technická:
NahoruDiskuze (nejen tady) zbytečně bobtná mj. proto, že si někteří účastníci dodnes nevšimli možnosti volby UPRAVIT, kterou u svých příspěvků mají. Omylem zdvojené nebo ztrojené výkřiky můžete přepsat novým textem, nebo aspoň vymazat.
Re: Nový český král alias prezident! Klaus dnes za jedna
28. Říjen 2012 - 21:26 | moldavit
Ač Klause poslední roky nemusím,dnes mi mluvil z duše.Bohužel v tom,že by si někdo vzal jeho slova k srdci,již optimistou nejsem.I po názorech některých zdejších diskuterů.
NahoruTaké výběr osob skvělý.Docela by mne zajímalo,co se honilo komunistovi Beerovi hlavou,když seděl v jedné řadě s těmi,co posílala jeho strana do koncentráků a těžkých vězení.
Pro jeho obhájce.Nevadilo by mi,kdyby vstoupil do strany do r.1948.Jestliže tak udělal poté,co byli věšeni jeho spolubojovníci,Milada Horáková....mám problém.
Re: Nový český král alias prezident!
29. Říjen 2012 - 9:16 | Jan Tichý
Taky myslím, že prezidentova včerejší výzva patří i do této diskuze:
Je smutné, že narůstá laxnost vůči oslabování tohoto nezastupitelného předpokladu lidské svobody (řekl v pasáži o významu demokratického systému).
NahoruZkusme si navzájem dodat odvahy – ale nikoli k tomu, abychom co nejhlasitěji křičeli, co nejurážlivěji napadali druhé, co nejopovržlivěji se vyjadřovali o vlastní zemi. Dodejme si odvahy, abychom ukázali, že jsme schopni své problémy řešit.
Co neuděláme, o co se nepostaráme, co si s dostatečnou mírou sebevědomí nevyjednáme či nevybojujeme, to mít nebudeme. Nečekejme na novodobého mesiáše ani na peníze z evropských fondů.
Nedejme si vnutit představu, že je naše domácí politika tak špatná, že musí přijít různá nedemokratická hnutí, občanské „výzvy“, či „osvícení jedinci“, aby naši zemi vedli a řídili. Bez demokratické politiky to není možné. (konec citátu)
Re: Nový český král alias prezident!
12. Listopad 2012 - 4:09 | Lubomír Šádek
Příjemný den a večer i další dny všem!
Mám celoživotní problém s plakajícími ženami. Znám-li takovou ženu od své plnosti a jsem-li věkem výrazně méně znalý pamětník (ona 69 let), k tomu rodinná kamarádka a takřka sousedka, o to větší problém. Člověk může utěšovat dosti neohrabaně. Manžel, aktivní hydepark-účastník, byl náhle hospitalizován s velmi nedobrou prognózou.
Mluvilo se, utěšovalo, došlo i na jeho aktivity u kompu. Čím starší, tím někdy člověk nechtěně aktivní (blbý), vyhověl jsem, chybně. Poprvé koukla na hydepark a aktivity manžela. Vše další raději vynechám. Vyslovila se ve smyslu, jak málo je od slušnosti ke zrůdnosti (mými slovy). Ano, mezi tím možná určitá společenská netaktnost a neslušnost, ironie a vícesmyslnost poté hrubost až vulgarita, někdy úmyslně cílená a bezbřehá…
Za sebe jsem se styděl. Oni nevybaveni, umožnil jsem přístup (původně pro možnost korespondence) a navíc někdy přispěl fakty, myšlenkami. Letos jsem se zaregistroval taky, ovšem pod svým jménem. Kamarádka mě požádala o smazání registrace manžela, žel u profilu jsem nenašel kde, snad touto cestou někdo vysvětlí jak… Děkuji!
Za sebe: hydepark jsem měl rád, je to i lidský kontakt, především když to zdraví jinak nedovolí. Nikdy se mně nestalo, napříč (jak se říká) politickým spektrem, respektive názorovým, že jsem byl kýmkoliv, navíc z jakési chorobné radosti, dehonestován (takřka stylem praktik StB), byť názory občas i opačné. Moc si vážím, že díky většině ze zdejších aktivních, jsem byl obohacen o četná mně neznámá fakta, tříbil názor, zamyslel se nad slovy „svého“ oponenta nebo (nezapojen) myšlenkových soupeřů při jejich „bojích“. V tomto hydepark svůj smysl má a já děkuji!
Výjimky prý potvrzují pravidlo! K mému úžasu po více než 20 letech jsou lži povýšeny nad pravdu. Mrtví nemají možnost aktivní obhajoby a pod svým vlastním jménem argumentuje „ještě živý“ a fakt „šokovaně zírá“. Ano, to či ono mě svědí, vedle přiblblých lží i ty srandovní výmysly… Mám sice oporu nejenom v písemných (nezfalšovaných) pramenech, ale i to je kontraproduktivní! Napíšu-li, že ten či onen je slušný, to či ono dobré, tak gilotina čeká…
Pod vlivem v úvodu napsaného, nadále nebudu číst žádné „originální“ komentáře a zejména reagovat na cokoliv, bez ohledu na úroveň! Většině registrovaných na „hydeparku“ touto cestou děkuji za trpělivost, prosím omluvit, pokud jsem byl nechtěně za hranou! Nějaká výjimka (je-li) teď může mít prostor neomezený, s vědomím, že reakce nebude!
Přeji Vám vše dobré a krásné, hlavně ve zdraví! Moje celoživotní víra byla určitým způsobem oslabena, nikoliv zničena. Mám velké plány, tak se možná splní! První z nich je, dožít se konce roku…
Na závěr děkuji všem zainteresovaným, že I-noviny jsou a věřím, že hodně dlouho ještě budou.
Lubomír B. Šádek, důchodce, občan města Česká Lípa
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
13. Listopad 2012 - 17:59 | Jirina Balakova
Pisu pod svym jmenem, jinak to neumim, Je mi lito, ze z tematu o novem ceskem krali alias prezidentovi, se vyvinula dost nechutna diskuse. Byla jsem jednou z tech, s kterymi se minuly rezim prilis nemazlil. Ne, nestezuji si, mnozi na tom byli daleko hur. Kdyz mi bylo opravdu zle, podali mi pomocnou ruku prave lidi z klubu. Hlavne Milena Zatloukalova, ktera byla kdysi mou prvni sefkou po absolvovani ekonomicke skoly. Diky ni jsem se poznala i s Lubosem Sadkem, ktery se stal mym dozivotnim pritelem, a ktereho jsem si vzdycky vazila. Pravdou je, ze politika se na schuzich spolecenske komise nikdy neresila. Pracovali jsme s radosti pro cvikovskou kulturu a hybnou pakou byl prave Lubos. Vsechny akce jsme pripravovali s naprostym nasazenim, ve svem volnem case a bez naroku na jakoukoli odmenu. Proste nas to bavilo. Kdyz z akci spokojeni divaci odchazeli, my jsme zustavali a uklizeli cely sal, v podstate az k vychodu na ulici. Tahali jsme z pod jeviste tezke lavice, ktere musely zaujmout sve misto pro kino, vetsinou jsme koncili po jedne hodine po pulnoci. Druhy den jsme samozrejme byli od 6 hodin v praci. Treba vas muj prispevek nebude zajimat, ale ja jsem to musela napsat, prave proto, ze Lubose znam tak dlouho. Byl to opravdu velmi pracovity clovek, zapaleny pro svou praci. Pilny, pracovity, primo puntickar se smyslem pro spravedlnost. Na rozdil od jinych nikdy nikomu z nas, potrefenych rezimem, nic takoveho nepredhazoval. Ridim se hlavne prastarou vetou - kdo je cisty, at prvni hodi kamenem.
NahoruPreji vam radostne dny. Zivot je prilis kratky, uvedomte si to. Mame to tu jen na chvili pujcene.
Re: Nový český král alias prezident!
13. Listopad 2012 - 18:00 | Jirina Balakova
Lubosi, nemohu jinak, nez pridat svuj nazor. Jirina
NahoruRe: Nový český král alias prezident! Zatím zvítězil Franz
14. Listopad 2012 - 19:43 | moldavit
Největší anketa vypovídá,skoro 60 tis. hlasujících
Nahoruhttp://zpravy.idnes.cz/ankety.aspx?id=A20121109_jw_533
škoda ,že nekandiduje Jára da Cimerman
Re: Nový český král alias prezident!
15. Listopad 2012 - 22:33 | moldavit
Supeeeer!!!!!
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
18. Listopad 2012 - 14:54 | Lubomír Šádek
Děkuji paní Jiřince Baláková za její zjevně naprosto upřímná a poctivá slova. Škoda, že zde je to spíše výjimka, navíc pod vlastním jménem. Kdo má věcnou a korektní znalost, jistě ví, že při polemice s paní Balákovou by se musel stydět. K mé lítosti jsou jiní, kteří hlavu dají do písku, dělají nepovedené chrobáky či trpí ztrátou paměti. Moje slova (pravděpodobně včetně slov paní Balákové) označují za "bláboly". Rád těmto "statečným" přeji vše dobré a hlavně ve zdraví, nejenom ve funkci předsedy redakční rady cvikovkých novin...
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
23. Listopad 2012 - 21:13 | Lubomír Šádek
Dovolím si oživit toto téma naprosto ve vztahu k prvotní myšlence. Svým nejblížším jsem ihned po schválení příslušného zákonu sdělil, že jde o neuvěřitelný paskvil, byť schválený "reprezentanty" občanů ČR, a to nejenom z hlediska formy a obsahu.
Obsah nechci příliš komentovat, chci zůstat slušný. Pouze dodám, že naši zákonodárci z přímé volby prezidenta udělali (vědomě či nikoliv?) mimořádně hloupou reality show!
Forma: absolutní tragédie! Sbírání stanoveného počtu podpisů bez jasného vymezení. Stát vůbec nezajímají podpisy (také si myslím, že to je irelevantní), poté však je jasné, že seznam 50 tisíc podepsaných se dá vytvořit u jednoho stolu. V tomto naprostá tragédie a ČR zase bude slavná.
Nedokážu pochopit, že naše reprezentace takový stupidní zákon ústavní většinou schválila!!! Není nutno být příliš vzdělaný, abychom vnímali, že o občany zcela určitě nešlo!
Dokonce jsem si jist, že i mnozí žáci ZDŠ by dokázali navrhnout mnohem a mnohem vhodnější a zejména lepší postup. Osobně jsem ještě před schválením tohoto děravého zákona "vymýšlel", jak bych to řešil. Myslím, že můj "postup" by byl mnohem levnější (zlomkově = pětina až možná desetina), efektivnější, ale především takřka (asi na 90%) nenapadnutelný...
Během dne se mnozí z "kandidátů" vyslovili, takže já jsem spíše klildný, a naopak ještě bude živo!
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
30. Prosinec 2012 - 13:45 | fidel.cech@atlas.cz
Historicky první přímá prezidentská volba je s nemalou pozorností sledována i v zahraničí. Dokonce i Vůdce komentuje skladbu našich kandidátů:
http://www.youtube.com/watch?v=8RWc40XRRms&feature=player_embedded
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
30. Prosinec 2012 - 14:21 | barta
Tak to je hodně trefný :o)))
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
30. Prosinec 2012 - 16:13 | Jan Tichý
Spíš jen silvestrovsky hustý než trefný?
NahoruTaky některé kandidáty rovnou škrtám.
Ale pořád je možné si mezi těmi slušnými vybrat.
Re: Nový český král alias prezident!
30. Prosinec 2012 - 16:42 | barta
Že je někdo slušný, ještě neznamená, že by byl dobrý prezident. Napíšete mi (nám) trojici, ze které si vybíráte? Já Karel, Franc, Roithová. Ale stále si myslím, že video je skutečně trefné, se Silvestrem to nemá nic společného, je to spíše upoutávka na tu reality show, která nás v lednu, únoru či třeba červnu čeká.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
30. Prosinec 2012 - 17:33 | Lubomír Šádek
Souhlasím s panem Bártou. Video skutečně nemá nic společného se Silvestrem, jde o něco mezi parodií a satirou a dle mého vzniklo naprosto logicky. "Lidová tvořivost" holt nemá hranice, mnohdy tzv. amatérští tvůrci dají flek profíkům. O něco shora jsem již jednou první prezidentskou přímou volbu označil za mimořádně hloupou reality show, a to autorsky přímo z dílny našich zákonodárců. Pominu, že autoři videa použili filmové sekvence s Adolfem Hitlerem. Nicméně to má docela vtip a navíc nemalou pravdivost. Pobavilo mě a z větší části se s komentářem ztotožňuji!
Nabídka devíti kandidátů (nakonec možná deseti či jedenácti) mě k mé lítosti vůbec neoslovuje, místy je spíše tragická. Tři do kupy nedám, aktuálně snad dva: Vladimír Franz a Jiří Dienstbier. Neiritovat prvně jmenovaný svým vzhledem (zejména starší generaci), tak by to bylo zajímavé... Tattoo mám osobně řadu let velice rád (aktivně), tak já problém nemám, navíc jde o mimořádně vzdělaného a kultivovaného...
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
30. Prosinec 2012 - 18:34 | barta
Tohle se docela hodí na tu naivitu v otázce dobra v politice:
NahoruZanechte reptání: To jen blázni sní,
Že mocné hnízdo postaví bez hřešení,
Že užívat budou moci všech darů života,
A po vyhraném boji pokojně uléhat do kouta,
To vše bez podvodů a neřestí!
Kdo si toto myslí, sní a šlape všem jiným po štěstí.
Neřesti, obžerství a pýcha musí nadále žít,
Kdo chce z života něco mít, musí pochopit
Že tak, a ne jinak, to musí být.
Že neřest jest užitečná,
Pokud je zákonem svázaná,
Ano, tam, kde veliké věci mají se stát,
Je potřeba mít takový stát.
Jako jídlo nechutná, nemáme-li hlad,
Tak samotná ctnost ztrácí svůj klad.
Chceme-li na zemi mít Zlatý věk,
Nemůže jen ctnostný být člověk.
(Bernard Mandeville: Bajka o včelách ..., 1714 )
Re: Nový český král alias prezident!
30. Prosinec 2012 - 18:46 | kitharka
Já také trojici dohromady nedám.. Jen dvojici - Karel Schwarzenberg a prof. Vladimír Franz...
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
30. Prosinec 2012 - 18:51 | Of the Moon
Moje trojice - Miloš Zeman,M.Zeman a Miloš Z.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
30. Prosinec 2012 - 18:51 | Of the Moon
Moje trojice - Miloš Zeman,M.Zeman a Miloš Z.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
30. Prosinec 2012 - 18:53 | Of the Moon
Že bych ještě do třetice?
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
30. Prosinec 2012 - 21:13 | Lubomír Šádek
Pravdu díte, pane Zahradníku. Tato trojka přežila několik režimů, je prověřená, prokazatelně spolehlivá a na vysoké úrovni, také ve světě oblíbená a uznávaná. Ostudu by Česku neudělala! Žeryk by poté mohl kandidovat na ministra sloučeného ministerstva obrany a vnitra...
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
30. Prosinec 2012 - 23:05 | Jan Tichý
Když jinak nedáte, kolego Bárto:
NahoruJednoznačně škrtám 3 Bobošíkovou a 6 Zemana!
Moje trojka: 1 Roithová, 2 Fischer nebo 9 Schwarzenberg.
Všichni asi budeme nakonec tak trochu taktizovat podle výsledků posledních průzkumů?
Ale trvám na tom, že pokud by se stal prezidentem někdo z těch ostatních čtyř, taky by to nebyla žádná tragédie. To je celkem sedm slušných kandidátů. Pro mě ovšem.
Re: Nový český král alias prezident!
30. Prosinec 2012 - 23:26 | Petr Stary
Já se rozhodnu až týden před volbami. Může se změnit termín, někdo z nich to může vzdát.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
31. Prosinec 2012 - 7:43 | Hudec
Takových názorů jako v té bajce bylo v předrevoluční Francii hodně. Pak přišel rok 1789 ...
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
31. Prosinec 2012 - 8:49 | barta
Myslím, že pro Klause byla ta bajka základním studijním materiálem.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
31. Prosinec 2012 - 9:22 | Hudec
Peňás si do něj v dnešních Lidovkách zase šťouchnul. Bych řekl, že ho dá Jeho Veličenstvo neprodleně popravit. Holt "crimen laesae maiestatis" je crimen laesae maiestatis, to se nedá svítit.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
31. Prosinec 2012 - 12:34 | Of the Moon
Jurodivý Jan Rejžek ho z toho vyseká o to nemám strach.Pouze budou muset vylézt z té jejich intelektuální kavárny.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
1. Leden 2013 - 10:41 | Jan Tichý
Jan Fischer zveřejnil svoje inspirace:
http://www.pribehyinspirace.cz/inspirace.pdf
"Osudy těchto velkých českých lidí potvrzují známou pravdu, že doba a cesty se sice mění, ale že dobrý a odvážný člověk v každé době najde tu správnou cestu. Doufám, že se mi mou osobní inspiraci dvacítkou statečných osudů podaří přenést i na čtenáře. Ke každému dvojportrétu jsou připojeny faktografické údaje coby objektivizující doplněk mého subjektivního pohledu. Čtenář se tak může nechat inspirovat a přemýšlet dle své vlastní svobodné úvahy, dle vlastního smyslu pro řád. Protože každý z nás má osud země ve svých rukách."
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
31. Prosinec 2012 - 20:25 | Of the Moon
Teď právě volím trojku Ballantines,Svijany,Frankovka.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
31. Prosinec 2012 - 21:56 | Lubomír Šádek
Na Silvestra je sice dovoleno mnohé, ale pana Zemana v komentáři pana Berana komentovat nebudu. K panu Milanu Z. mám určité sympatie, tak tím nechci být ovlivněn, ale i tak dodám: hlavně ať ti dva Vaši mladí odvolí, já v prvním kole také dám profesora Franze. Dnes jsem se odhodlal shlédnout na ČT 24 volební agitky kandidátů. Bída s nouzí... Vladimír Franz bez trapných keců, ale s nápadem, čemuž jsem rád!
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
31. Prosinec 2012 - 23:57 | Lubomír Šádek
Svatá slova! Omlouvám se, na absenci bedny jsem zapomněl. O to více: ať volí!
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
31. Prosinec 2012 - 23:59 | Lubomír Šádek
Nový český král alias prezident, bude ten, kdo letos píše poslední! Já!
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
1. Leden 2013 - 0:45 | Lubomír Šádek
To samé i Vám! S respektem vůči svému novému titulu Vás jmenuji premiérem, ať jste stále první!
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
1. Leden 2013 - 10:35 | Jan Tichý
O europoslankyni Roithové jsme se tady zmínili jen dva (kromě Führera :o))). Právě proto doporučuju rozhovor v posledním Pátku LN "Nemusím, ale můžu!" (č. 52, 28.12.2012). Je na internetu dostupný jen předplatitelům, ale můžete se k němu dostat i jinak.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
1. Leden 2013 - 20:00 | moldavit
Klaus dnes vyzval k obnově chování podle tradičních hodnot (kdy už taky někdo řekne,co to je).
NahoruTakže pro mne jedině Pan kníže.
Re: Nový český král alias prezident!
1. Leden 2013 - 20:38 | mbbb
když jsme tedy již u toho, já budu volit Fišera, přijde mi z té bídy jako nejrozumější volba
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
5. Leden 2013 - 12:45 | Jan Tichý
Nevybíráme si baviče, ale prezidenta!
NahoruA jestli Zeman při každé příležitosti zopakuje to svoje podobenství o jabloních a jabkách, bude brzo na úrovni Paroubka s jeho MadamJeštěChviličku...
Re: Nový český král alias prezident!
5. Leden 2013 - 13:26 | Josef Doškář
Pane Tichý, není Vám zima?
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
5. Leden 2013 - 16:16 | Of the Moon
Neuropatolog František Koukolík v dnešní MF Dnes: "Politika skutečně přitahuje částečné psychopaty čili deprivanty.To proto,že alfou a omegou jejich života je moc."
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
5. Leden 2013 - 16:58 | Jan Tichý
Nestačil by jednořádkový odkaz, nebo aspoň uvést vždycky i autora a pramen, kde to kopírujete?
NahoruTo abysme si nemysleli, že se tu vylíhnul okresní "virtuální politolog".
Re: Nový český král alias prezident!
6. Leden 2013 - 11:19 | Jan Tichý
Tak Zeman se sice na Primě kultivovaně krotil, ale virtuální "Beran" tady předvádí, jak polemizuje typický Zemanův volič (pár hulvátů v hledišti tam taky bez zábran řvalo). Docela pochybuju, že tím někoho dalšího přesvědčí.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
6. Leden 2013 - 17:09 | barta
Mně stačí jeden důvod, abych ho nevolil.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
6. Leden 2013 - 17:30 | barta
Tady je přesně vidět, jak je ta přímá volba úplně na hovno. Dokud média vyprávěla o Fischerovi jako o svatouškovi, málem by vyhrál v prvním kole. Stačilo z něj párkrát udělat blbečka a už je skoro bez šance.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
6. Leden 2013 - 18:05 | Jan Tichý
Statistici mají taky dobrej zvyk zaokrouhlit procenta tak, aby byl součet 100.
Tady 0,1 % přebejvá, to by se Fischerovi nestalo :o)))
A ještě větší divočina je hlasování v ČLD, kde moh´ každej Zemanovec hlasovat každou hodinu znova!? Pamatujete ještě, koho tam "lid" zvolil starostou?
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
6. Leden 2013 - 18:12 | mbbb
no, každopádně nic z toho není pro mne důvodem nevolit Fišera, podle mne je to nejlepší volba z té bídy, jak se říká, "nejhezčí holka z ošklivince" :-)
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
6. Leden 2013 - 19:01 | Lubomír Šádek
Za předpokladu, že by vítězem byl další sebestředný narcis, důchodce Miloš, tak to s klidem může sloužit dál Václav. Za Miloše by obsah zůstal v podstatě stejný, odlišnost by byla pouze ve formě... Nepochybuji, že Miloš by si prezidentování s mimořádnou radostí vychutnal, a mnohým by ty minulé roky "v ústraní" dal jistě pěkně sežrat! Slabší jedinci se v pudu sebezáchrany honem hrnou do SPOZ...
Je také obdivuhodné, jak masmédia skvěle manipulují s veřejným míněním. Mnohá jsou již ve druhém kole. Rovnost kandidátů je snad pouze na ČT.
NahoruRe: Proč nevolit Zemana?
7. Leden 2013 - 10:53 | Jan Tichý
Dnešní Respekt v redakčním (tj. kolektivně schváleném) článku uvažuje o tom, že hledáme prezidenta, který bude ctít dělbu moci, nebude ve spoluobčanech vzbuzovat dojem, že je spasitelem nebo posvěceným samovládcem, dokáže být v případě krize mediátorem politické debaty doma a spolutvůrcem dobrých zahraničních vztahů atd. - a pokračuje:
"Miloš Zeman nic z toho nenaplňuje. Za jeho vlády byla systémová korupce větší než dnes. Snažil se omezit demokratickou soutěž, čemuž zabránil až Ústavní soud. Měli jsme nejhorší vztahy se sousedy, protože ve své bezstarostné aroganci urážel Němce, Rakušany i Slováky. Za Zemana získali Češi od spojenců nálepku nejproblémovějšího a nejméně spolehlivého partnera v NATO a Evropská unie ve svých hodnotících zprávách konstatovala, že se v Česku používají praktiky neslučitelné s demokracií. Velvyslanci západních zemí s rozpaky vyprávěli historky, jak jim opilý Zeman při audienci téměř padal do klína. I když se dnes Miloš Zeman snaží v médiích tvářit jako střízlivé a vstřícné dobračisko, je těžké tomu věřit. Lidi už sice nenazývá "zkurvenými trpaslíky", jak to dělal v dobách svého premiérování, ale nálepky impotentů a idiotů rozdává se stejnou přïtroublou lehkostí. Navíc otevřeně mluví o tom, že nebude ctít ducha ústavy a bude se snažit řídit vládu. Ne, tohle není charisma, o které by bylo dobré stát." (konec citátu)
Virtuální "Beran" tady zase projevil svou krátkou paměť, když pouze opsal výčet bodů z jistého propagandistického serveru (a skromně ani neuvedl pramen).
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
7. Leden 2013 - 12:45 | moldavit
Zeman není garantem změn,které potřebujeme.Naopak,jistě zase vytvoří nějakou oposmlouvu,kde se podělila moc a podíl na kořisti.Pro mne je nepřijatelný též.
NahoruKrátkou paměť má i Danys.Není to tak dlouho co na zemanovu stranu dštil oheň a sílu.Teď když cítí šanci otočil zase o 180 stupňů.Korouhvička jak hrom.
Re: Nový český král alias prezident!
7. Leden 2013 - 23:56 | Lubomír Šádek
Dnes jsem pro zajímavost kouknul do několika zpravodajských internetových médií a komerčních televizí. Uvedl jsem to již výše, takřka jedním hlasem jsou prakticky již ve druhém kole. Podle osvědčených pravidel manipulace s veřejným míněním. Poslední oficiálně zveřejněný předvolební průzkum je důkazem.
Nemalá část občanů-voličů snadno podlehne masáži, že jsou pouze dva hlavní kandidáti a dát hlas jiným nemá smysl. To se pochopitelně netýká zkušených politologů, jakými jsme my, aktivní "hajdpárci"!
P.S.: Kdo nemohl, nechtěl či neměl sílu vidět, tak kandidát Miloš Z. na ČT 24 opět nezapomněl na jablka, jabloně a jabloňové sady...A co ti, kteří mají od dětství multialergii a jablka nesmí?
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
8. Leden 2013 - 11:50 | Jan Tichý
Nebojím se, už loni jsem tady zveřejnil trojku svých kandidátů. Nějak si to najděte. A kterého z nich nakonec zvolím, po tom vám nic není. Volba je tajná.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!-nejhorší Zeman
8. Leden 2013 - 12:47 | moldavit
Zeman je nejhorší ze všech kandidátů na českého prezidenta, píše slovenský Sme
Česko podle slovenských komentátorů čekají zlé časy - tedy pokud si lidé za prezidenta zvolí Miloše Zemana. Ten je podle listu Sme nejhorším kandidátem, za kterým je zázemí "sahajících od bývalých komunistických aparátčíků a tunelářů až do Moskvy."
NahoruJe to vidět Jinak Man je zajímavý,na Slovensku si ho pamatují,přestože mu byly osobní materialy velice brzy skartovány
http://www.upn.gov.sk/regpro/zobraz.php?typ=centrala&kniha=130&strana=49&zaznam=52320
Re: Nový český král alias prezident!-nejhorší Zeman
8. Leden 2013 - 12:47 | moldavit
Zeman je nejhorší ze všech kandidátů na českého prezidenta, píše slovenský Sme
Česko podle slovenských komentátorů čekají zlé časy - tedy pokud si lidé za prezidenta zvolí Miloše Zemana. Ten je podle listu Sme nejhorším kandidátem, za kterým je zázemí "sahajících od bývalých komunistických aparátčíků a tunelářů až do Moskvy."
NahoruJe to vidět Jinak Man je zajímavý,na Slovensku si ho pamatují,přestože mu byly osobní materialy velice brzy skartovány
http://www.upn.gov.sk/regpro/zobraz.php?typ=centrala&kniha=130&strana=49&zaznam=52320
Re: Nový český král alias prezident!
8. Leden 2013 - 18:39 | Jan Tichý
Doporučuju voličům Miloše Zemana k prostudování:
Nahoruhttp://demagog.cz/diskusie/99/prezidentsky-special-milos-zeman
Re: Nový český král alias prezident!
8. Leden 2013 - 20:27 | Josef Doškář
Přesto vyhraje Zeman. Co vyrazit do ulic? Teď, nebo po volbě? Nevyvěšovat Zemana. A v " Amnestii udělené Václavem Klausem" kopat do Klause!
NahoruZásadní obrat od dosavadní politiky?
8. Leden 2013 - 20:42 | Míra
Výtvarník a skladatel Vladimír Franz podle Dlouhého nemá pro prezidentskou funkci dostatečné předpoklady a představoval by zásadní obrat od dosavadní politiky.
http://www.denik.cz/z_domova/vyrazeny-kandidat-dlouhy-schwarzenberg-je-nyni-ta-nejlepsi-volba-20130108.html?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=newsletter
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
8. Leden 2013 - 21:59 | Lubomír Šádek
Jsem moc rád, že jsme většinově zase zpět u vyhlášeného téma, děkuji! Za sebe a svoje preference nyní plédovat nebudu. Dokonce s vědomím, že možná poškodím toho svého kandidáta (zde v HP naštěstí jde o setiny promile), tak i s příslušným odkazem (nejsem jako profesoři VŠ) klikám text z dnešního blogu pana Urbana, ten snad i zarputilým může být korektní, pročež vědomě nekomentuji...
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jan-urban.php?itemid=18657#utm_source=atlasHP&utm_medium=newsbox&utm_term=position-6
Zodpovědnost mladých voličů
Jan Urban
Vladimír Franz se pro prezidentskou volbu stal symbolem a volbou pro část mladé generace, která potřebuje dát najevo svoje naprosto legitimní rozhořčení nad nemravností a zkorumpovaností „české lumpenpolitiky“. Stejně jako se před pár lety symbolem stejně legitimní generační vzpoury stala vajíčka, házená na Jiřího Paroubka, protesty proti korupční koalici ČSSD a ODS po volbách v roce 2010 v Praze, nebo akce dnešních studentů proti vlivu komunistů na školství.
Dnešní situace je ale dramaticky nová. Tentokrát nejde o sám protest, ale o porážku „české lumpenpolitiky“. O osobě prezidenta totiž rozhodne právě protestní – až patnáctiprocentní – potenciál hlasů mladé generace. Jde o obrovskou zodpovědnost a šanci. Mladí mohou rozhodnout o tom, zda se prezidentský úřad může stát protiváhou partajních kšeftů, anebo zda zůstane jejich součástí. Od listopadu 1989 neměl postoj mladých lidí větší váhu, než právě teď.
Část protestních hlasů mladé generace je, samozřejmě, rozptýlena i v podpoře Táni Fischerové, Zuzany Roithové, a do jisté míry, i Jiřího Dientsbiera. Mluvme o politice.
Skutečný politik a skutečná politika se prý poměřují pouze potřebou země. Vše ostatní proti tomuto ohledu váží pramálo. Jaká je v takovéto chvíli potřeba země?
Z tohoto pohledu není důležité, zda Vladimír Franz byl nebo nebyl skutečným šovinistickým skinheadem, nebo jenom naivním sociálním snílkem, který se „zevnitř“ pokoušel reformovat a umravňovat radikální nacionalistickou skinheadskou scénu počátku devadesátých let. A stejně tak není podstatné, že dnes je uznávaným umělcem a pedagogem. Je nepodstatné, že Táňa Fischerová a Zuzana Roithová jsou nesporně úctyhodné mravní i politické autority, a Jiří Dientsbier zatím jenom nadějí na obrodu zkorumpované sociální demokracie.
Z pohledu prospěchu země je důležitý jiný pohled. O výsledku prezidentské volby totiž rozhodne už první kolo. V něm bude součet protestních hlasů pro tyto kandidáty určitě vyšší, než podpora kandidátů korupčního establishmentu Jana Fischera a Miloše Zemana. Žádný jednotlivý kandidát protestu však nebude mít dost hlasů k postoupení do druhého kola. Všechny tyto převážně generační a svobodomyslné hlasy sympatií ke změně české lumpenpolitiky proto propadnou. Výstižně to popsal v minulých dnech Jaroslav Hutka: „Nejspíš to dopadne tak, že my svobodomyslní občané své hlasy roztříštíme, a pak se budeme ve druhém kole prezidentské volby divit, jak došlo k tomu, že se rozhoduje mezi shrbeným husákovsko-komunistickým kariéristou a hulvátskou buranskou nádobou na jakoukoliv špínu“.
Aby to bylo úplně jasné – měl na mysli právě pány Fischera a Zemana - dva opakovaně usvědčené lháře s osvědčenou slabostí vůči korupci.
Mluvme o zodpovědnosti a o potřebě země. Stejně jako v listopadu 1989 mohou mladí svobodomyslní občané zásadním způsobem změnit politiku. Pokud ale motivací volby mladých a naštvaných občanů zůstanou jenom protest, recese nebo provokace, půjde o tragický začátek nabalující se sněhové koule, která nepůjde zastavit. Jakmile se dá do pohybu, strhne lavinu. Máme tentokrát jenom jednu šanci - první kolo prezidentské volby. Jsou chvíle, kdy osobní není důležité. A kdy ani nejlepší úmysly ničemu nepomohou. Jde o potřebu této země.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
8. Leden 2013 - 22:03 | Lubomír Šádek
Dodatek k mému přechozímu textu:
NahoruJiž jsem psal o něco výše! Komerční média vědomě manipulují. Dnes na TV Nova měla být diskuse všech 9 kandidátů na post prezidenta. "Malá" změna - pouze Zeman a Fischer neb prý dva hlavní kandidáti... Či a za kolik?!
Re: Nový český král alias prezident!
8. Leden 2013 - 22:41 | Lubomír Šádek
15 minut duelu na TV Nova uplynulo! Svým způsobem dobré, oba kandidáti se do sebe zakousli a bez servítků. Z mého pohledu (obsahem) zcela jasné - důkaz, že ani jeden není vhodný kandidát, bída s nouzí a tragédie na entou... Není zde nějaký sponzor, abych mohl emigrovat?
Dalších pět minut - neuvěřitelné invektivy a trapnost (vzájemná). Tak toto volit? Podle komerčních televizí a nezávislých médií toto jsou ti dva nejlepší... Tak to jsme mimořádně chudý národ!
Dalších pět minut: zase oba lháři, viditelně se nestydí, jasně dali najevo, že jim o post pana prezidenta velice moc jde. Náklady na kampaň hloupě mlží, prokazatelně zase lžou, mnohé milióny jsou mimo účetnictví! Zase se ptám, v čem je rovnost kandidátů? Například Fischer vedle Fišerové, Zeman vedle Franze a tak dále... Zkušenost ze zlodějinou je špica!
Další část: Zeman podle mého viditelně naštván, ale degamogicky napadá moderátorku, která úder velice dobře odvrátila, Zeman "bublá"... Fischer se zapojuje, chce situaci využít, ale je to o ničem!
Navazuje vsuvka TV Nova: komunistická (chtěná a vědomá) minulost Fischera, zjevně "vytočen" - nechte to na voličích... Zeman se chce přiživit, moderátorka dobře odpálkovala. Zeman tvrdí, že o podporu KSČM nežádal (lže) a od Fischera se slovně odlišuje, že jeho členství bylo o něčem jiném... Napadá Fischera a a začíná těžce dýchat (vzteky)! Pánové se napadají vzájemně.
Pro většinového občana-voliče z toho vyplývá co? Oba do žumpy, obé ubohé, hloupé, trapné, ani jeden s tolerancí, nadhledem, tolerancí... Je to děsivé až hrůzné!
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
8. Leden 2013 - 22:55 | Radosta
Pane Šádku, je pravda, že protesty mladé generace opravdu sílí. Dnes ráno jsem před trafikou zaslechl studenty, které při nákupu cigaret zaujal ohromný nápis na přední straně barevného periodika a který komentovali: "A tohle hovado si platíme z našich daní!" Zprvu mě napadlo, že jako pracující jim i já ze svých daní přispívám na studia, ale pak jsem si uvědomil, že oni asi na spotřební dani a DPH z těch cigaret odvedou možná více a tudíž mají právo na razantní kritiku. Akorát, že mnozí ti mladí svobodomyslní občané - studenti z listopadu 1989 co tak zásadním způsobem měnili politiku, se pak celá ta léta podíleli na tom dnešním marasmu. Aby se historie zase neopakovala.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
8. Leden 2013 - 23:30 | Lubomír Šádek
Alane, děkuji, oslovil jste mě, a zase si naběhnu, jiný již nebudu!
Když v roce 1989 zaměstnanci podnikového ředitelství národního podniku Severka Cvikov (v té době přes dva tisíce zaměstnanců, z toho 90 procent žen), šli na náměstí ve Cvikově cinkat s klíči, tak jsem byl údajně jediný, kdo nešel!
Odměnou mně bylo místo v top desítce na likvidaci a jiné "výhody". Dodnes jistí lidé mají v žaludku, že neuspěli. Díky mě tehdejší cvikovské městské OH nezískalo většinu v městském zastupitelstvu, po několika letech většina lidí uznala mé necinkání klíči (zlodějů a podvodníků bylo ještě více) a po dalších takřka dvaceti letech jsem byl znectěn na stránkách zdejšího HP.
Omlouvám se za menší exkurz! Po roce 1989 jsem na vlastní náklady zahájil další VŠ studium (dosud slýchám, že jsem jako Klaus a jiní vystudoval VŠ za socialismu) a dokončil v roce 1992. V regionu pouze dva lidé mají tak vysoké vzdělání, byť ve funkcích jsou lidé bez ničeho. Studium jsem zahájil v den "okupace" VŠ studenty čili 20.11.1989.
Byli skvělí, nažhavení, aktivní, nadšení. Letáky jsme vozili do našich vesnic, kde nebyl přehled ani znalost situace... Sám jsem značně pochyboval. Kde jsme však nyní? Současní studenti jsou, buďme upřímní a znalí, další generace, trochu jiná, v jiné době, v jiné situaci, v jiných podmínkách.
Proč mají tleskat Zemanovi, Fischerovi a dalších podobným? To není jejich život a jejich budoucnost! Tak to osobně respektuji a budu rád, když i další v mém věku pochopí...
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
9. Leden 2013 - 8:32 | Radosta
To cinkání klíči tehdy bylo do jisté míry vyvoláno tzv. psychologií davu:
Nahoru"Jedinci v davu se neřídí vlastním svědomím, ale dělají to, co ostatní. Dav je pak mnohem snáze ovlivnitelný vůdcem. Jednotlivec v davu pak ztrácí osobnost a své myšlenky orientuje jedním směrem. Svou příslušností k davu nabývá pocitu moci, která mu dovoluje povoliti pudům, které by sám musel potlačit. Z anonymity davu pak vzniká nezodpovědnost. Dav nezná pochybnost, jednou vyslovené podezření se stává okamžitou nepopiratelnou pravdou."
To není z mé hlavy, to jsem citoval odborníka. Mnozí politici a jiné osobnosti tohoto fenoménu pilně využívají za nemalé podpory médií. Vemte si například aktuální amnestii. Místo diskuze a věcné kritiky, kterou si samozřejmě zaslouží, hysterie a vyvolávání nenávisti. Nevzpomínám si, že by se takto postupovalo při Havlových amnestiích.
Re: Nový český král alias prezident!
9. Leden 2013 - 12:12 | Hudec
Tak jsem se těšil na konec Klausismu v Čechách. A on ho teď zřejmě nahradí Zemanismus. My se zřejmě slušného, normálního demokratického režimu nedobereme!
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
9. Leden 2013 - 11:20 | Jan Tichý
http://bohumildolezal.lidovky.cz/texty/rs2863.html !!!
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
9. Leden 2013 - 12:26 | Josef Doškář
Rád bych Vás pánové upozornil, že náš nový president bude zvolen demokraticky a přesto do něho budete kopat. Budete do něho kopat stejným způsobem, jako kopete do Klause.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
9. Leden 2013 - 12:32 | Hudec
Ona není amnestie jako amnestie, stejně jako vězeňství totalitní je poněkud jiné než vězeňství současné. Možná i proto ty rozdíly v reakcích. Tu amnestii schvalují hlavně lidé, kteří schvalují Klause.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
9. Leden 2013 - 13:22 | Lubomír Šádek
Alan (8:32): ztotožňuji se s komentářem. Psychologie davu včetně manipulace je součástí vysokoškolských osnov. I v demokratických poměrech lze dav docela snadno využít - zneužít...
Mirek (12:32): Naprosto souhlasím!
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
9. Leden 2013 - 15:46 | Radosta
Tak to už jsem také slyšel. Zloděj odsouzený za totality byl vlastně hrdina, protože pomáhal rozvracet socialistické národní hospodářství. A jestli někdo seděl za vraždu, tak polehčující okolností pak bylo, že odstranil třídního nepřítele. Tím argumentují obhájci Mašínů. Docela by mě ale zajímalo, jak by se lišilo znásilnění nezletilé. V totalitě a mimo totalitu.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
9. Leden 2013 - 18:48 | Hudec
To příliš zjednodušujete. Vedle kriminálních zločinců spousta lidí seděla za minulého režimu z politických důvodů. A režim z nich kriminálníky jen dělal. Proto ta Havlova amnestie měla smysl. Tahle je hlavně záchranné lano hozené Klausem spoluviníkům.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
9. Leden 2013 - 19:08 | Of the Moon
A jeden z těch Klousovců zmlátil ve výtahu tu paní a sebral jí peněženku.
NahoruAle jistě,částečně máte asi pravdu.I mistr president se někdy utne.
Jestli Zeman skutečně řekl,že levicový blbec je stejně nebezpečný jako ten pravicový,je to další důvod,proč ho budu volit.Pokud budu volit.
Re: Nový český král alias prezident!
9. Leden 2013 - 19:17 | Radosta
Mirkovi : Trochu, vlastně hodně se pletete. Amnestii politických trestných činů vyhlásil dva dny před svou abdikací - 8.12.1989 Gustav Husák. Masivní amnestii více jak 23 tisícům vězňů vyhlásil 1.1.1990 Václav Havel. To pak šlo v našich končinách opravdu o život. Kriminalisté by mohli vyprávět. Moc si tehdejší dobu idealizujete. Pak byly ještě 3 Havlovy amnestie.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
9. Leden 2013 - 19:27 | Hudec
Zažil jsem tu (předlistopadovou) dobu na vlastní kůži. Žil jsem v ní 40 let. A jak jsem řekl, řada politických vězňů dostala nějaký kriminálnický paragraf (např. protestující na Václaváku trestný čin výtržnictví apod.), tudíž případná amnestie Husákova (?) se na ně nemohla vztahovat. A o život rozhodně v 90.létech nešlo, nebyla dnešní bída, která z lidí lotry činí.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
9. Leden 2013 - 19:52 | Of the Moon
ani ne tak bída,jako nátura,možná za časů V+W ty dávky nebyly tak veliké a hrací automaty taky nebyly,jenže v každé době existuje nějaké to pokušení.Idiot,který nahází do automatu hotovost,která by mu pomohla trochu žít,pak musí krást.To je ta bída.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
9. Leden 2013 - 19:58 | Radosta
Tehdy nešlo o život? A co například sexuální vražda novorozence v nemocnici na Bulovce spáchaná amnestovaným vrahem? Co to mělo společného s bídou? Počet sexuálních útoků se tehdy zvýšil o třetinu a nárůst vražd v mnoha desítkách. A když zmiňujete trestný čin výtržnictví na Václaváku, tak za ten mohl být Václav Havel vděčen. Kdyby za něj neposadili M. Sládka do cely na Pankráci, tak mu tehdy jeden hlas chyběl ke zvolení presidenta. Neříkám, že jsem se Sládkem souhlasil, ale do dnes Sládkovi nevymluvíte, že v tom nebyla politika.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
10. Leden 2013 - 5:39 | Hudec
Jak se tehdejší vraždy liší od těch dnešních? Vždyť i teď je jeden z čerstvě amnestovaných obviněn z vraždy. Pravda "jen" bezdomovce. Také typické. A sexuální útoky a vraždy? Což nejsou na denním pořádku? A s bídou to souvisí tak, že většina trestných činů jsou drobné krádeže z nouze. Jinak podle zpráv policejního prezidia před pár dny amnestovaní vězni spáchali již 57 trestných činů a 44 přestupků, většinou šlo o majetkové delikty.
P.s. Václav Havel možná naivně věřil, že amnestovaní vězni se budou v novém, svobodnějším režimu chovat zodpovědněji. Václav Klaus se podobně hájit nemůže, jsme o více než 20 let zkušenější. Václav Klaus mohl velmi dobře předpokládat, co bude po amnesti a v jejím důsledku následovat. Nedbal. Co hůř, způsobil, že místo velkozlodějů, jejichž trestní stíhání bude zastaveno, zaplatíme místo nich obětem až stovky miliard korun. Vy, já, všichni, kdo platíme daně. Takže Václav Klaus de facto okradl i nás, okradl stát, jehož zájmy má hájit. Inu, začíná to čajznutou propiskou a končí ....
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
10. Leden 2013 - 10:37 | Jan Tichý
Trochu sebekázně by neškodilo, pánové: amnestie se probírá úplně jinde v HP.
A že "Beran" kádruje i rod S., nijak nepřekvapuje. Ale mezi kandidáty žádný arcibiskup ani generál není. To mu nějak uniklo.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
10. Leden 2013 - 12:35 | Jan Tichý
Lidská spravedlnost není a nikdy nebude dokonalá. Ale dospěla chválabohu k axiomu, že vždy posuzuje činy a případně i viny jedince – nikoli provinění kolektivní nebo dokonce rodová (dědičná)!
Je to nejen humánnější, ale nakonec i logické: ačkoli se rodiče obvykle snaží vychovat potomka k obrazu svému, často se adolescent vzbouří a je z něj něco úplně jiného, než si bláhoví rodiče představovali.
Opačné – a zvrhlé! – stanovisko zaujímají totalitní režimy, aby měly pohodlnější nástroj, jak se hromadně zbavit skutečných i domnělých protivníků. Viz nacistické popravy celých rodin za stanného práva nebo „důmyslný“ bolševický systém kádrovacích dotazníků (který se ale po letech vymstil, protože předkové kádrovaného patřili najednou do jiné společenské třídy než prapředkové, a prase aby se v tom vyznalo).
V tomto smyslu jsou nápady a výpady virtuálního kádrováka „Berana“ často mimo mísu, protože prokazatelně zaspal dobu.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
10. Leden 2013 - 19:48 | moldavit
Do Nového Veselí podívat se běž,
Nahoruzeman na tvrzi si tam staví věž
Okolo ní českých krajů chlouba,
a ve věži bude - trouba.
Re: Nový český král alias prezident a paměť českého národa
10. Leden 2013 - 20:25 | moldavit
Do diskuze jsem se nezapojoval a pozoroval názory ostatních.Docela s hrůzou,promiňte mi,právě ti,co nejvíce kritizovali poměry v české politice jdou volit jednoho z největších tvůrců této šlamastiky.Nebyl to Miloš Zeman,který společně s V.Klausem rozjeli odstraněním vysokých st. úředníků svými lidmi mafianský kapitalismus nejhorší podoby,prorůstání organizovaného zločinu do státní správy?Akce Štiřín,Olovo,Slonková,Liberta,Dálnice D47,Gripeny,Bamberk,Národní dům v Moskvě a jiné?
NahoruLze se divit,když vzal do svého okolí Šloufa,Kavana,přítele kmotra Mrázka,J.Novotného a další?A když se mu někdo postavil /Buzková,Hrubý/ zincenovaly se akce jak z 50let.
A to dokolečka opakoval padni komu padni...Nepadla nikomu
Osvobození tunelářů v řádech miliard je poslední tečkou Oposmlouvy.
Volte Zemana,pokud milujete mafianský a klientelistický kapitalismus.Svoje dítko Zeman z vaničky nevylije
Re: Nový český král alias prezident!
11. Leden 2013 - 0:46 | Lubomír Šádek
Stává se v životě, že lidé, vnímaní jako skalní oponenti, mají shodný názor. Někdy mám až žaludeční křeče, když se snažím plnit vlastní krédo, že i sok může mít pravdu. Dnes křeče nemám. Mimořádně pozorně jsem sledoval i televizní "půtky" prezidentských kandidátů. Svého času jsem za Miloše Zemana plédoval. Nyní se stydím, co předvádí a že nemá ani promile sebereflexe. Ve shodě s názory z mnoha jiných zemí, zjednodušeně řečeno (pro někoho možná nepřijatelně), souhlasím se slovy, že by to byl další Klaus, ale s flaškou... Musím souhlasit s "Růženínem" - viz výše. Jsem názoru, že pan Zeman ani náhodou není šance vyvedení této země z marasmu, ale naopak dovršení tragédie...
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
11. Leden 2013 - 0:52 | Lubomír Šádek
Kdo měl tu možnost a chuť sledovat včerejší finální "šou" všech prezidentských kandidátů na ČT 1 a měl alespoň elementární snahu být objektivní, tak dost možná uronil i nejednu slzu. Nechci ani domyslet, co nás čeká...
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
11. Leden 2013 - 11:48 | Jan Tichý
Proč tolik pesimismu předem? I na vás záleží, koho pošleme do druhého kola.
Lidové noviny (Luboš Palata) ale varují slovenským příkladem: 1999 Mečiar x Schuster, 2004 Mečiar x Gašparovič !!!
Článek se jmenuje Prezidentské volby jako past a má podtitul Slováci ve volbách hlavy státu už dvakrát zjistili, že po prvním kole není z čeho vybírat. - Když každý volí "toho svého" a hlasy se rozdrobí, nemusí to být optimální postup.
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
13. Leden 2013 - 19:35 | Kafka
Ne všichni budou spokojení, ale dopadlo to poměrně rozumně, ne?
NahoruRe: Nový český král alias prezident!
15. Leden 2013 - 10:23 | Jan Tichý
Taky myslím, až na to, že to ještě nedopadlo. Začínáme znova od nuly.
Nahoru