pár dalších témat.Například Protesty proti vládě,Advokátka Samková,Dluhy od Natálky,Konečně jarní počasí,Radikální růst cen vajec,...
- Pro psaní komentářů se přihlašte
pár dalších témat.Například Protesty proti vládě,Advokátka Samková,Dluhy od Natálky,Konečně jarní počasí,Radikální růst cen vajec,...
Komentáře
Re: Navrhuji
17. Březen 2012 - 16:08 | Šťoural
Kleptokracie se bude držet zuby nehty, nedělejme jí reklamu zájmem, neměří se stejným metrem, to není příliš na místě, protože je příliš brzy, za vejce by měli někoho nakopat do vajec.
NahoruRe: Navrhuji
17. Březen 2012 - 20:27 | Lípák
Protesty proti vládě:
Nahoru15.3.2012 17:00h náměstí ČL. Nedůstojná fraška, projev řečníka slabota. Čekal jsem shromáždění na úrovni s ostrou kritikou politiků a nakonec byl přečten pouze výňatek z ústavy a zmíněno pár zlodějských jmen.
Pobíhající dítka s píšťalkama, pejskové na vodítkách, jedna státní vlajka a podpisové listiiny. Odhaduju max. 150 přihlížejících.
Takhle se protesty nedělají. Aparátčíci musí mít strach o život jinak se nikam nedohrabem. Hlavně aby se neopakovalo převlékání kabátů jako při "sametové". Za rozkrádání státu se bude muset tvrdě trestat a zabavovat majetky!
Tak to cítím já.
Re: Navrhuji
17. Březen 2012 - 21:01 | moldavit
Pánové,já mám takový trochu jiný názor,jako vždy.Není to všechno třeba jinak?Poslouchám pořad Barbory Tachecí a byl tam nový šef protikorupční policie.Mluvil o tom,jak byl poslán vládou na stáž do USA,o otevírání spousty skutečných případů s dopadem na "špičky",vyčíslil nárůst prokázaných trestných korupčních činů.Tak jsem si docela chrochtal,protože se skutečně začíná něco dít.Dost mne ale zarazilo,když říkal něco o Mostecké uhelné a svrhnutí Topolánkovy vlády.Nová garnitura nové zájmy,nové úkoly odchod znechucených policistů atd.
NahoruV podstatě to samé zopakoval s Jílkovou min.Pospíšil.Shození vlády přerušilo legislativní proces nápravy zákona ještě Zemanovy vlády O vymáhání pohledávek.K čemu to vedlo,že za opomenutou stovku zaplatíme 20tis. se ví.A náprava tak po schválení přijde až počátkem léta.Tři roky tu mohla být,ale nebyla.A jisté skupiny si ročně mastil kapsy 15 mld.Kč.
Pánové nemáte dojem,že se konečně něco děje?Otevírají se i zpětně velké korupční kauzy?
A že konečně platí padni komu padni viz Bárta?A že se to jisté skupině lidí značně nehodí?
A že disponují dostatkem prostředků na to,aby ovlivňovali veřejné mínění a svrhnutí vlády by se jim náramně hodilo?Ta prapodivná partička pod Holešovickou výzvou je toho jen dokladem?
Re: Navrhuji
17. Březen 2012 - 21:22 | Radosta
Šťourale, jestli se na vyšších cenách vajec podepsala eurounijní směrnice o zlepšení pracovního prostředí slepic-nosnic, dovedl bych to ještě pochopit. Obávám se ale, že narůstající množství směrnic evropského parlamentu nám ještě připraví perné chvilky. Namátkou jsem se začetl do SMĚRNICE EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY 2008/54/E zabývající se minerálkami. Kromě jiného jsem se například dozvěděl, že :
NahoruPočet kolonotvorných jednotek po naplnění do láhví nesmí překročit hodnotu 100 v mililitru při kultivaci při 20 až 22 °C za 72 hodin na půdě agar-agar nebo směsi agar-želatina a hodnotu 20 v mililitru při kultivaci při 37 °C za 24 hodin na půdě agar-agar. Celkový počet kolonotvorných jednotek se musí stanovit během 12 hodin po naplnění do láhví, během nichž musí být voda udržována při teplotě 4 °C ± 1 °C.
Přiznám se, že jako laikovi a pouhém konzumentovi minerálek mi tato pasáž nic neříká. Něco jsem ze směrnice pochopil, třeba bod 7) v úvodu, že láhev s minerálkou má mít vhodný uzávěr, ale ve spoustě dalších bodech je obtížné se orientovat. Neblahý dojem mám ale ze skutečnosti, že se pravděpodobně bude kontrolovat počet bublinek v kubickém decimetru.
Re: Navrhuji
17. Březen 2012 - 21:34 | Of the Moon
Alane,co ti není jasný? Svěř se a já doufám,že problém společně vyřešíme se vší asertivitou.
NahoruRe: Navrhuji
17. Březen 2012 - 21:35 | Lípák
Můj názor je ten, že je třeba udělat razantní změnu ( v tom jsme růženíne asi za jedno). Otázka ale je tato: kdo, jak a proč provede tyto změny! Tanto národ má velké trauma z toho, jak nás podvakráte v posledních 44ti letech obelhal hlas revolucionářů. Postrádám okolo sebe víru v naději že to konečně k něčemu bude. Proto je přístup veřejnosti nedůvěřivý a opatrný. Nevěřím zpravodajství a polici, jsem z policájtský rodiny ( nemám je ale rád) a vím jak maj zelený mozky. Když porovnám zpravodajství v TV před listopadem a teď, tak nevidím žádný rozdíl!
NahoruOhledně listopadu 89 mám dnes naprosto jasno a tak nikomu nevěřím. Pospíšilovi, Tachecí a ani protikorupční policii.
Re: Navrhuji
18. Březen 2012 - 7:44 | Šťoural
Alane, směrnice o minerálce dokazuje, že se úředníci starají o naše blaho. Není to pouze v EU, také vláda USA chrání své občany například směrnicí o sýrech ementálského typu, které nesmějí obsahovat otvory větší než 20 mm.
Řadový občan nemá šanci obeznámit se se všemi svými občanskými právy!
Ještě, že Jarouš je tady. Jen aby si to nerozmyslel (březen, za kamna vlezem, duben, ještě tam budem, máj, vyženeme se v háj).
NahoruRe: Navrhuji
18. Březen 2012 - 10:47 | moldavit
Pro Alana.Nejedná se o nic jiného,než stanovení mikrobakteriálního rozboru.Ten se na agaru prováděl již za Fleminga.Jinak ty samé směrnice platí i v Čechách.Jenom nás ty české tak nevyděsí,jako když to pochází z Evropy.
Nahoruhttp://www.normy.cz/normy.aspx?kategorie=vyrobky-potravinarskeho-prumyslu&trida=56&nazev=V%u00ddROBKY+POTRAVIN%u00c1%u0158SK%u00c9HO+PR%u016eMYSLU&strana=8
Re: Navrhuji
18. Březen 2012 - 11:54 | Šťoural
Milane, s tím hluboce souhlasím. Můžu si dovolit souhlasit, protože svá práva uplatňuji, i když vedle Romů jsem samozřejmě naprostý břídil.
NahoruRe: Navrhuji
18. Březen 2012 - 11:55 | Radosta
Tak to jsem Růženíne tak nějak tušil. Tady jde spíše o to, že tyto údaje a mnoho dalších musí být povinně uváděny na etiketách. Aby se to tam vešlo, je to napsáno takřka nečitelným písmem. Chápu, že vystudovaný chemik si to před napitím pomocí lupy rád přečte, ale i kdybych to začal předčítat mé babičce, tak to stejně bude považovat za nějaká sprostá slova.
NahoruRe: Navrhuji
18. Březen 2012 - 13:31 | Of the Moon
Ty znalosti nevyužívají tak ani cikání,jako spíš jejich poradci,Šťourale.A ti z těch zanalostí tyjí.Asi je to v těch osnovách pro studium lidských práv.Ale pro nás je to tam tím nejmenším písmem zrovna jako ty zákony.
NahoruRe: Navrhuji
18. Březen 2012 - 14:45 | Šťoural
V nějakém časopise (příloha MF Dnes?) jsem četl o české studentce a Oxfordu. Jednu z věcí, které ta šikovná dívka vystudovala, je právě etnobyznys. Takže máš, Darku, jako obvykle pravdu.
Nedávno jsem četl složení na uheráku maďarské výroby a shledal, že civilizace se šíří rychlostí blesku. Kuřecí separáty, rostlinné hydrolyzáty a jiné perly. Nekoupil jsem ho. Zbylo mi na vajíčka.
Dobrá zpráva je, že benzín a nafta už stojí jenom tolik, kolik pět vajíček.
NahoruRe: Navrhuji
18. Březen 2012 - 15:12 | Jan Tichý
V tom nejdůležitějším se tady přidám k Růženínovi:
Taky se mi nezdají ty bouře na náměstích. O nějakých volebních podvodech se u nás celých 20 let chválabohu nemluví (myslím v celostátním měřítku, ne ty lokální prkotiny). Čili: tuto vládu, stejně jako ty minulé, si regulérně zvolily miliony voličů. Jakým právem si ty stovky (nejvýš tisíce) myslí, že jsou povolanější, že do toho vidí líp, že jsou moudřejší než miliony? Ještě k tomu zrovna teď, kdy už se leccos začíná obracet k lepšímu?
Politolog Doležal to popisuje lapidárněji (viz jeho Události):
NahoruV Právu citují výrok jakéhosi „mladého filosofa“ (z okruhu demonstrantů), který vysvětluje, co je demokracie: nejde v první řadě o to, koho mohou lidé zvolit, ale o to, jak někoho vlády zbavit. Dokud nebude v Česku možné vládu nenásilně svrhnout, nebude to prý demokracie, ale tyranie. Správná demokracie tedy je: mladý filosof sežene pár lidí, vyjdou před sněmovnu, mladý filosof se uprdne a vláda padne. Nejhorší je, že vláda teď vypadá tak, že by to za pár měsíců skutečně mohlo fungovat. (konec citátu)
A svůj komentář k věci končí Doležal větou:
To co nás čeká, může být zajímavý test: opravdu jsme už klesli tak hluboko?
Re: Navrhuji
18. Březen 2012 - 16:18 | Of the Moon
Pane Tichý,tady přece nejde o jednoho mladého filosofa.V posledních letech se s takovými roztrhl pytel.A politolog Doležal je z právě takovéto líhně,pouze jeho klec má přesně ty EU rozměry.Tady jsme svědky veliké změny,která je na samém začátku,kdy nikdo neví jak to dopadne,ale je jasné,že horší než to je,to už být nemůže,Až sem to přivedli "demokrati"!
NahoruTakový Jan Keller říká úplně něco jiného než zkostnatělý Doležal,ale komu věřit?
Jasné je jedno - současná vláda je vládou zlodějů.
Re: Navrhuji
18. Březen 2012 - 16:37 | Šťoural
Pane Tichý, o volebních podvodech se nemluví. O to víc o událostech po volbách. Přeběhlíci, lobbysté, výpalné za funkce, úplatky, vydírání; soud s Bártou je pouze vrcholkem ledovce. Bouře na náměstích jsou logickým vyústěním situace.
Tentokrát s Darkem nesouhlasím, protože to může být ještě horší. Přinejmenším v průběhu změny.
Bezchybně jasné je jedno - současná vláda získala drtivou nedůvěru.
NahoruRe: Navrhuji
18. Březen 2012 - 16:46 | Of the Moon
Šťourale,dovol abych ti oponoval,ale já jsem opravdu přesvědčen,že něco tak amatérského a neschopného,jako je tato vláda,už neexistuje ani v tom Řecku..Ani ta komunistická taková nebyla.I ten Jakeš byl proti těm současným experimentátorům genius.
NahoruJá vím,že přeháním,ale nemůžu jinak :-))
Re: Navrhuji
18. Březen 2012 - 17:27 | Šťoural
Jo, takhle! Že s vládou to už nemůže být horší. A já myslel, že obecně. Obecně může být pokaždé hůř.
Obecně vzato to vypadá, že jsme na začátku období podobného roku 1848.
A opravdu: ti dnešní svými plky Jakeše a Štěpána silně připomínají.
NahoruRe: Navrhuji
18. Březen 2012 - 19:21 | Of the Moon
Prosím tě,jenom sem netahej rok 1848.Někdo se toho chytne a máme tu Co by kdyby3.
NahoruRe: Navrhuji
18. Březen 2012 - 20:14 | moldavit
1848- krásné tema.Srbové tu řádili jak fanoušci Partizanu Beograd na Spartě .:o))))).A všeho,co jsme dosáhli bylo v pr.....Poučme se.
NahoruAle teď ještě,co k o n k r e t n ě ta vláda dělá špatně?Tedy,že se snaží,aby jsme se v brzké době nedotáhli v životní úrovni na Bangladéš,jako se to povedlo Řecku.
A jak se to dá dělat lépe?
Re: Navrhuji
18. Březen 2012 - 20:32 | Of the Moon
Růženíne,vláda dělá všechno proto,abychom dopadli jako Řecko.Ty jsi přesvědčen o opaku? Chudák Kalousek už neví kudy kam a straší nás Hitlerem.Jak říkám - Milouš Jakeš byl proti těmhle zlodějům charakter.
NahoruRe: Navrhuji
18. Březen 2012 - 20:44 | Šťoural
Růženíne, vláda konkrétně ztratila důvěru velké části občanů. Něco špatně dělá, ne?
Konkrétně slibovali boj s korupcí a sami v ní vězí až po uši, konkrétně ministr dopravy zarazil některé rozpracované dopravní stavby (vynucoval si úplatky k znovupovolení?), konkrétně ohledně výše DPH si počínají jako gangster ve filmu s výkřiky: "Pal, nepal, pal, nepal, pal, nepal." Konkrétně neumějí či nechtějí (pohrdají lidmi?) vysvětlovat opatření, jejichž tíži nesou nejchudší a nejbezbranější. Dále hovoří situace hasičů, policie, justice, školství, dálnic, silnic.
Jistě, něco tato vláda zdědila. Nehodlám ovšem vstupovat do sporu, zda dědila po Topolánkovi, po sociálních demokratech, po Klausovi, po komunistech.
Jo, a tomu soudu s Bártou říkám Panoptikum.
NahoruRe: Navrhuji
18. Březen 2012 - 21:34 | Of the Moon
Oni těmi obyčejnými lidmi skutečně pohrdají.
NahoruRe: Navrhuji
18. Březen 2012 - 22:01 | moldavit
Před nečitelným Bártou varoval Schwarzenberg,stejně ho díky medialně známému Johnovi lidé navolili.
NahoruOsobně si myslím,že v korupci se skutečně něco děje.Doteď se pouze zamet pod stůl Čunek.Teď Bárta,Vít,Mostecká uhelná, Appian,Panduři,dotace z EU atd.Je z toho zle,ale Bártova afera jen odkryla,co se tu 15 let děje.
Kalousek skáče,ale stejně to neuskáče.Řítíme se tam závratnou rychlostí.
http://bestpage.cz/sluzby/dluh_cr.html
Co nechápu,že jsme si v Evropě zavřeli dveře k pomoci.
Takže si musíme pomoci sami.Jinak než uzpůsobením výdajů k příjmům to zatím nikdo nedokázal.Že to postihne služby státu svým občanům jako hasiči,policie,školství atd.je jasný.
Rozdávání nepřiměřenýc odměn je nehoráznost.
Vnímám neklid ve společnosti.Lidi blbnou na entou,viz vajíčka.Mne nepřekvapí,že od poloviny ledna nemám od slepic vejce,až teď zas nesou.Zkrátka jak je pod nulu nenesou nebo moc málo.
Češi stojí 5km frontu na slepice,perou se v řadě,vyklizejí balkony pro klece.Je to normální?Než jim začnou nést,což trvá tak minimálně měsíc,budou ceny zase dole.A budou hledat,kdo jim je podřízne a uklízet balkony od slepičinců.A s láskou budou vzpomínat,jak dobře bylo za Husáka.Jen jaksi zapomněli,že tenkrát byly za 60h.křapky,normální vejce za 1K a Áčka za 1K20h.Když to přepočtete na ty důchody,či platy tenkrát a dnes tak tenkrát vlastně byly za 6až 7 Kč na dnešní poměry.A blbli jsme kvůli tomu?
Re: Navrhuji-řešení
18. Březen 2012 - 22:16 | moldavit
Jeden z iniciátorů Holešovské výzvy Slávek Popelka v pátek v ČT v pořadu Hyde Park řekl, že protest je namířen především k tomu, aby vláda i prezident odešli a byla ustavena vláda odborníků. Lidé si podle něj nepřejí zastupitelskou demokracii. O zásadních věcech by podle něj lidé měli rozhodovat v referendu. Prvním krokem k nastolení skutečné demokracie podle Popelkových představ bude zrušení politických stran. Lidé potom podle jeho představ vyberou ze svého okolí své zástupce, kterým důvěřují, a tyto lidi pak delegují na vyšší místa.
NahoruMyslíte,že to je řešení?
Jako první navrhuji do referenda....Co takhle zrušit daně?O kolik zvýšíme důchody?Bezplatné zdravotnictví?Stačí 4 týdny dovolené?Vejce za 1Kč?
A něco pro děti,když může rozhodovat každý..Chcete chodit do školy?
Re: Navrhuji
19. Březen 2012 - 8:19 | Radosta
Se skutečnou demokracií jsem se poprvé v polistopadové éře setkal při svém prvním výjezdu do kapitalistické ciziny na zájezdě do Vídně. Stačili jsme si ještě prohlédnout katedrálu sv. Štěpána, poté však uspořádali další účastníci zájezdu referendum a místo prohlídky Schönbrunnu a Hofburgu se demokraticky odhlasovala návštěva tržnice na Mexikoplatze. Někdo udělal přepočet, za kolik se dá místo vstupenky do muzea koupit bakelitových walkmanů a kilového balení pravé brazilské kávy a bylo rozhodnuto.
NahoruRe: Navrhuji
19. Březen 2012 - 9:06 | Of the Moon
Růženíne,lidí nejsou až tak hloupí že by nechtěli platit daně atd.Švýcaři si neschválili prodloužení dovolené,jsem přesvědčen,že ani u nás by to neprošlo.Když jsme byli malí,tak jsme si přáli aby shořela škola,dnes jsme rádi,že tam mohou chodit naše děti,které si přejí totéž:-))
NahoruRe: Navrhuji
19. Březen 2012 - 9:16 | Nachtigall
Pana Popelku jsme neviděl.Ale :kdo bude vybírat tu vládu odborníků?To je jako zaklínadlo.Pro někoho je odborník Kalousek,pro někoho je to gauner atd. Jaká budou kritéria pro odbornost?Kdo bude rozhodovat? taxikář? Referendum?
NahoruLidé vyberou ze svého okolí zástupce.Jak budou vybírat? Hlasováním? Ale to je nedemokratické ,když někteří podporovatelé Holešovské výzvy říkají,že volby byly nedemokratické. V čem byly nedemokratické? A ta referenda-kdo to bude platit? Kdo bude nastolovat otázky? Nejsme Švýcarsko,tam demokracie funguje jinak a nezanedbatelnou věcí je,že jsou tam lidé zvyklí za hodně věcí platit.
No,asi by to dopadlo tak,že by se za chvíli ti,co budou vybírat zástupce,mezi se bou pohádali jako psi. Někomu by se zástupce líbil,někomu ne.Jak to udělat,aby se líbil všem?Pořídit si bílého koně a přijet jako rytíř bez bázně a hany,postavit se na náměstí a řvát hesla?Nebou rovnou nějakou národní vozovou hradbu?
A kdo bude mít tu lasturu,bude rozhodovat. Narážím na geniální knihu Pán much
W.Goldinga ,nositele Nobelovy ceny za literaturu.
Můj návrh na referendum- chtěl bych zrušit blbost ,nevzdělanost . A máslo ,jako Nohavica.
Re: Navrhuji
19. Březen 2012 - 9:34 | Of the Moon
Takže jak? Necháme to tak,jak to je? Sklopíme hlavu?Když zrušíme blbost,tak se kvůli těm chytrým už nehneme vůbec.Ale málokdo si řekne,že je blbec.
NahoruRe: Navrhuji
19. Březen 2012 - 10:00 | Of the Moon
Pan Popelka jistě není odborník a možná nemá ani představu jak dál.Ale ono bude pro začátek stačit,když po všech těch vládách (záchrany,spásy,odpovědnosti...)to nebude vláda zlodějů.Toho se ale jistě hodně lidí bojí.Takový Kalousek se najednou ohání demokracií a dokonce i Hitlerem.
NahoruRe: Navrhuji
19. Březen 2012 - 10:23 | Nachtigall
Ale to vůbec ne. Jenom nastoluji legitimní otázky. Jak se provede zvolení odborníků?Jakým instrumentem? Nebudou ty volby taky nedemokratické?. Kdo bude dohlížet na regulérnost těch voleb vlády odborníků? Tyhle otázky vůbec neznamenají,že bych se vysmíval nebo něco chtěl nechat jak,to je.Ale představte si modelovou situaci:
NahoruZ každého"kraje" bude lidem zvolen ten odborník do vlády. Kraje si to rozdělí. Z Libereckého třeba škosltví.Ale raději bychom měli třeba spravedlnost. A jakto,že Moraváci vyžerou vnitro? atd Uzákoní se ústavní zákon o referendu a bude se volit.Kdo to zaplatí,to je věc jiná. Bude nějaká kampań před referendem,abych věděl,kdo je ten či ta a ta? kdo ji bud ehradit? Stát? Ti,kteří se o to ucházejí? A kde na to vezmou?? prověřit!! K referendu přijde 35%,ostatní se na to zvysoka.. Bude zvolen XY. Budou ti,kteří volili nekoho jiného, schopni akceptovat toho,který byl zvolen? Obávám se,že ne. Mnozí si totiž pletou demokracii s anarchií a nezodpovědností.
Re: Navrhuji
19. Březen 2012 - 10:36 | Radosta
Aktivistický taxikář Zdeněk Ponert a bojovník za sazbu 99,-Kč/km by mohl v praxi zorganizovat mezi svými zákazníky ukázkové referendum. Téma: Kolik by se mělo za kilometr platit. Doplňující otázkou by mohlo být: Jsou taxikáři zloději?
NahoruRe: Navrhuji
19. Březen 2012 - 10:39 | Nachtigall
Tak a teď mi řekněte,jak dosáhnete toho,aby Češi nekradli. Zázraky se nedějí.
NahoruRe: Navrhuji
19. Březen 2012 - 10:53 | Of the Moon
Stačilo by,kdyby se báli krást.Taxikáři a vexláci nalezli do vlády,ale ještě častěji ji ovlivňují.Máme ve vládě velice špatný příklad.Já ale nekradu.Už jen proto,že je mi tato vláda i s jejím jednobarevným spektrem z duše protivná.
NahoruRe: Navrhuji
19. Březen 2012 - 11:40 | Nachtigall
No ano,jistě se shodneme,že by bylo dobré,aby se začali bát. Ale zákony dělají Češi, vymahají je Češi,obcházejí je Češi atd.Malí kradou,protože kradou ti nahoře.Ti říkají,když kradou malí, můžou i velcí. Jak zajistíte,že nějaká nová garnitura to dělat nebude?že to budou andělé,kteří nebudou poslouchat lobbisy,jenom hlásné trouby s rajskou hudbou ku prospěchu celé země? nemyslím to posměšně,ptám se,jak.A když nebudou poslouchat lobbisty ajiné zájmové slupiny,nebudou mít informace. Jakmile se bude někdo v dobré víře snažit sehnat si informace,už se na něj jiní vrhnou,že se schází s tím či oním aže určitě za tím je něco více. Závist hraje u Čechů taky hodně roli.
NahoruRe: Navrhuji
19. Březen 2012 - 12:16 | Of the Moon
A to je právě ten okamžik,kdy nastupuje neohrožená a neúplatná policie.Cítíte tu ironii? Proto,kromě jiného,to dospělo až sem a je tu ten Popelka.Po něm možná přijde už někdo jiný - a ten se nezakecá.S tou závistí bych to nepřeháněl.Za závist se mnohdy považuje touha po spravedlnosti a za rasismus přání stejného metru.
NahoruRe: Navrhuji
19. Březen 2012 - 13:15 | Of the Moon
Koupili jsme v Penny šest vajíček.Jedno za 6,65 Kč.Potřebovali jsme je na obalení řízků.O Velikonocích budeme pouze koledníkům nalévat alkohol,ale nevím jak na Vánoce.Asi bude bramborový salát bez vajíček.
NahoruRe: Navrhuji
19. Březen 2012 - 13:32 | Nachtigall
No a te ď si vezměte situaci,když by byla zvolena tzv. vláda odborníků a jednu z prvních věcí,kterou by řekla,by bylo: řítíme se plnou parou do řeckého scénáře. Omočily si v té situaci,stejně jako v Řecku, vlády tzv. pravicové i tzv.levicové,čili i jejich voliči. Navrhujeme zvýšení DPH na 3 roky tak a tak,, omezení sociálních dávek tak a tak, zmražení důchodů tak a tak a tak. Zvýšení daně na cigarety,ať klidně stojí 120 korun .A na alkohol vyšší spotřební daň( včetně piva).A kdo vyhodí potraviny do popelnice( stačí se podívat dneska,co tam všechno je), dostane peněžitou pokutu a tak a tak. Všude dáme kamery.A uzákoníme referendum,že se nesmí sázet a zrušíme sázkové kanceláře a sázení z domu, najmeme velké bratry a sestry, rádi budou šmírovat po domáctnostech.Co mají co lidi vyhazovat peníze oknem? Do měsíce už by se našli ti,kteří by skřehotali,že to si nepředstavovali. At ak dokola.
NahoruO rasismu jsem se ani nezmínil.Stejný metr všem,ano.Ale proč je společnost předposr. a neměří stejným metrem zelenému jako žlutému nebo černému nebo puntíkovatému?To,že si necháme líbit tzv.politickou korektnost,není jen věcí "těch nahoře",ale i těch dole. A závist kvete velká, společnost je destruovaná letitým rovnostářstvím a z toho plynou i některé představy,že všichni mohou mít vše.O žádnou spravedlnost tady nejde.
Ten odkaz na Cimrmana je hezký. Tento velikán našich dějin,stejně jako Josef Švejk( dnes má svátek) by určitě tuto situaci poctil hezkou glosou. Švejk třeba větou,že i ministři se mejlej.
Re: Navrhuji
19. Březen 2012 - 13:35 | Nachtigall
Včera jsme slyšel,že obchodníci zdražili vejce až moc,moc si přirazili.nemuseli,ale udělali. Žádná vláda je nenutila. Kolik by jich asi podepsal Holešovskou výzvu nebo jinou petici? pamatujete si, když přecházeli v SRN na euro? Houby s voctem že 1:2.hezky to, co stálo třeba 3 mařeny, najednou nestálo 1.5 EU,ale ty tři.
NahoruRe: Navrhuji
19. Březen 2012 - 16:11 | Of the Moon
Abych se přiznal,mě tohle celospolečenské dění až zas tak žíly nerve.Žiju si ten svůj čecháčkovský zavistivý život a občas si zanadávám.Zakoupil jsem dnes v akci sedmičku Canadian Special Old Whisky a průbežně ji ucucávám.Prožívám si ty své všední starosti i radosti a upřímně a naivně doufám,že všechny zloděje a profesionální pobírače dávek vezme čert,nebo že se alespoň dostanou do péče psychologů.Kvůli vajíčkům se do rajchu kodrcat nehodlám.Obchodníci už jsou takoví,že včas přirazí.A nezáleží na tom,zda jsou to obchodníci s benzínem,naftou,vajíčky,...nakonec přirazí všichni.Berme to jako fakt a smiřme se s tím.Hlavně že je mír.
NahoruRe: Navrhuji
19. Březen 2012 - 16:33 | Jan Tichý
Den tady nejsem, a tolik toho promeškám :o)) - Leccos za mě už pěkně popsal kolega Nachtigall. (Keller je levicový sociolog, notuje si s Bělohradským, a většinou mě tihle pánové neoslovují, volím totiž doprava, ačkoli jsem "zbídačený senior".)
K tématu mám zase Doležala (dnešní lidovky.cz), nemůžu si pomoct:
NahoruPolistopadový režim má od počátku veliké chyby (totalitní režimy nemají chyby, totalitní režimy mají policii). Ale: umožnil mi vrátit se po dvaceti letech – po krátkém politickém intermezzu – k práci, která byla blízká tomu, co jsem kdysi studoval, dělal a chtěl dělat a co jsem dvacet let dělat nemohl. Učil jsem deset let na univerzitě a psal do novin, o tom se mi za Husáka a Jakeše ani nesnilo. Byl jsem na kordy jak s Havlem a jeho kamarilou, tak posléze i s Václavem Klausem: nikdo mne kvůli tomu ani nevyhodil z práce, ani mi nezakázal veřejně působit. Že bych z toho zrovna zbohatl, to ne, ale nežil jsem ani v dusivé tísni ze dne na den a z ruky do huby jako za totáče. A to všechno proto, že se tu podařilo uvést do praxe základní práva a svobody, které platí v civilizovaných zemích. Proto "polistopadový režim" považuji na rozdíl od pana Popelky za svůj a tak, jako on se bude ze všech sil snažit ho zbourat, já se budu ze všech sil snažit ho udržet. Žádnou demokracii an sich: polistopadový režim.
... pan Popelka nemá pravdu, pokud si myslí, že hůř už být nemůže. Pokud se on a jemu podobní prokoušou k moci, bude hůř. A o hodně. (konec citátu) Vřele souhlasím!
Re: Navrhuji
19. Březen 2012 - 17:22 | Šťoural
Také jsem promeškal dnešní diskusi. Přiznám se, že jsem občas ztratil souvislosti a návaznosti, ale hlavu si s tím nelámu, určitě jde o chyby a omyly přispěvatelů. Jsem také rád, že diskuse není jednostranná, že jsou zde i objektivní názory ohledně práce našeho ministra financí pana Kradouska.
NahoruRe: Navrhuji
19. Březen 2012 - 18:09 | Nachtigall
Víte,co by třeba mně stačilo pro začátek,protože se pohybuji "ve skle"?Aby firmy,které s evěnují dekoratérství, hezky vše danily. Žádné načerno, jako že neexistuju,čili neexistuju ani pro fin. úřad. Aby nekazili ceny. Nikde jsem nepsal,že všichni Češi kradou,tak mi nevkládejte do textu,co jsem neřekl.A pokud byste namítal,.že vím o tom,že někdo tady je načerno a nic nedělám,tak zkuste jít třeba na FÚa říci,že víte,že tu existuje načerno firma. Když není na papíře,tak to nejde prověřit. Zkuste to-pokud máte pak neprůstřelnou vestu a plechový úsměv nebo psa buldoga či pitbula. Já se svou Dorinou to dokážu těžko.
NahoruTřeba začít od takových maličkostí jako je venčení psů. Chodím se svým pejskem,mám pytlík na hovínka.Kolik lidí,když se pejsek vykaká,nic nesebere,nechá to tam.Když to občas někomu řeknu,tak se na mne osopí,co mi je do toho.A za to žádná vláda a senát a td. nemůže.
Představa,že nástupem lidí mimo stranické vedení se přetrhají vazby,je hodně naivní. Udělají se okamžitě na někoho jiného. Historia magistra vitae.
Re: Navrhuji
19. Březen 2012 - 19:08 | Of the Moon
Protestující v Praze se sešli i dnes.Zřejmě nečtou tento náš Hájdpárk.
NahoruRe: Navrhuji
19. Březen 2012 - 19:30 | Of the Moon
domovní i jiní důvěrníci za socialismu mobily neměli a taky to šlapalo :-))
NahoruRe: Navrhuji
19. Březen 2012 - 19:49 | Of the Moon
Doplním ještě cenu - 239 Kč za 0,7 l.Poctivých 40%.Být to vaječný koňak,tak se člověk nedoplatí.
NahoruRe: Navrhuji
19. Březen 2012 - 20:03 | Radosta
S tím focením bacha. Podle § 12 odst. 2 Občanského zákoníku žádný zákon neopravňuje občany k tomu, aby si mohli opatřovat důkazy pro účely správního, soudního či jiného řízení zachycováním projevů jiných fyzických osob osobní povahy. Chcete-li zdokumentovat vykonávání potřeby, tak v záběru musí být pouze pes.
NahoruRe: Navrhuji
19. Březen 2012 - 21:17 | moldavit
Tak už se přidali proti asocialům i odboroví bossové.Scénář Řecka je jasnej.Ještě,že nám ti vlastenečtí odpůrci EU zablokovali možnou pomoc.To zas bude o nás bez nás.
NahoruSlepice mám,teď jsem postavil skleník,asi ještě zreju kus zahrady na brambory a může mi být ten státní bankrot ukradenej.Jablek na kalvados mám dost,ještě přikoupím dvě švestky.Jako chemik si s nimi poradím,aby bylo doma trochu veselo.To co si volám se spolužačkou kdysi Šímovou,dnes Papadopulosovou není nic veselého.
Ještě musím naložit vejce do OVA,než pokvetou stromy.To abych pro ně nemusel příští rok zjara třeba do Berlina.Docela se těším.To zas bude chytrejch pět minut po dvanácté.Jen těch vnoučat je mi trochu líto...
Re: Navrhuji
19. Březen 2012 - 21:16 | Of the Moon
A koho fotit,když potřebu bude vykonávat páníček?
NahoruRe: Navrhuji
19. Březen 2012 - 21:20 | Of the Moon
růženíne,jako chemik máš pro to ty nejlepší předpoklady.Jeden takovej si poradil se státním rozpočtem a zdá se,že bude veselo.
NahoruRe: Navrhuji
19. Březen 2012 - 21:23 | moldavit
Ještě-Milane prosím,kde kupuješ žitnou mouku?Já si ho peču taky ,ale z pšeničný a přimíchám tam trochu toho Bauernbrotu,ale to není ono.
NahoruRe: Navrhuji
19. Březen 2012 - 21:32 | moldavit
Státní rozpočet může dělat každý trouba.Jsou to přesné součty nepřesných čísel.
NahoruAle vážně.Na to stačí selský rozum.Jenom rodinný rozpočet je v tisících,obecní v milionech a státní v miliardách.Ale všude platí stejné zákonitosti.Ale moc lidí tomu nevěří.
Re: Navrhuji
20. Březen 2012 - 9:03 | Of the Moon
www.novinky.cz/krimi/262347-policistu-v-chanove-porezali-a-vyhodili-z-okna.html?ref=boxE
NahoruRe: Navrhuji-už se nebojím
20. Březen 2012 - 9:32 | moldavit
Dnes jsem poslouchal B.Sobotku v ČR1.Je ptřeba svrhnout vládu prioritně,protože už důvěru svých voličů nemá,natož ostatních občanů.Pak převzát moc.A až budem u moci,vše napravíme,tzn.všem přidáme,aby jsme nebyli asociální.Od důchodců po hasiče.Kde na to vezmou?Je to jednoduché...provedeme potřebná prorůstová opatření.Nevím sice co to je,ale moc se mi to líbí.A hlupák Kalousek na to nepřišel.Naschledanou v lepších časech!!!
NahoruDík za recept,kvásek na chleba dostanu ve Cvikovské prodejně.Zatracené kyselo.Akorát že než dojedu do Kauflandu,tak projedu šest bochníků.
Re: Navrhuji
20. Březen 2012 - 9:37 | Of the Moon
Sobotka je stejný lump jako ti ostatní.Pokouší se jen uvařit svou vlastní polívčičku.
Nahorubicera.blog.idnes.cz/c/251364/Holesovska-vyzva-a-Nekolik-vet.html
Re: Navrhuji-už se nebojím
20. Březen 2012 - 15:13 | Nachtigall
Prorůstová opaření třeba znamenají všechno pohnojit.
NahoruKoukal jsme na toho Biceru blog. Souhlas stím,že naše bída je bídou z nenasytnosti a nadbytku.
Ovšem vidina,že zrušením politických stran se náhle vše napraví.... Kdo bude vládnout?Nějaký osvícený báťuška nejvyšší úředník?To,že politici jsou mnohdy zkorumpovaní, to víme. Kdysi jsme to vídávali v amerických filmech,které nasatavovaly zrcadla. Dnes to máme my sami a nikdo nás do toho nenutil. Všechno jsme si to uplácali sami. Uvedl jsme takový příklad s těmi psími hovínky-kdo nás nutí nesbírat ty exkrementy než vlastní lenost a neodpovědnost? Za to žádný politik nemůže. Kolik těch pejskařů podporuje třeba Holešovskou výzvu?...
Dnes je MfD,kolik lidí dluží za popelnice. Proč? Že by na to neměli,když mají na cigarety a pivo a sázení a dovolenou v Chorvatsku,kam ročne vyjede kolem 800 tis Čechů?? Proč mají platit jiní nebo obce?A kolik jich chodí řvát na náměstí místo toho,aby začali u sebe? Až nebudou politické strany,tak bude blaho v naší zemi.Třeba to bude jako za Sacca a Vanzettiho -Viva anarchia! Porvali by se za chvíli ctihodné dámy a pánové mezi sebou jako ti psi.
Nyní se do protestů nanominovali ještě naši odboráři vedení lidovými bossy v Audinách a mercedesech.No,to bude veselo. Kšefty v Praze aspoň trochu 21. 4 vzrostou.
Re: Navrhuji
20. Březen 2012 - 17:54 | Jan Tichý
Možná by se debata mohla přenést do Bártova deníčku 12/2012, kde systematicky rozcupoval Holešovskou výzvu.
NahoruRe: Navrhuji
20. Březen 2012 - 18:23 | barta
Kdybych ji chtěl rozcupovat, asi bych použil jiná slova :o))). Ale nechtěl jsem se dotknout pár slušných lidí, kteří si myslí, že je něco takového spasí.
NahoruRe: Navrhuji
20. Březen 2012 - 20:20 | Of the Moon
Já si myslím,že ta výzva je teprve začátek.Poslanci mají bobky,abych se vyjádřil kulantně.
NahoruRe: Navrhuji
20. Březen 2012 - 20:53 | moldavit
A co Darku dál?Jsem si na 100% jist,že by situaci využili tací Bártové z ABL,ambiciozní mládí typu Kristina Kočí a bylo by ještě hůře.To už jsme zapomněli,jak úřednická vláda Tošovského,prodala naše měnové zlato?Ten poklad,který se tu vzal,kde se vzal na počátku republiky,prý z obchodů legionářů z tzv Legionbanky?Jehož podstatná část byla převedena do GB,kde se z něho hradili náklady na naši armádu až po ponožky sestřelených letců,jak nám angličané účtovali,A byl zadržen právě pro Benešovo znárodňování podniků i s cizí státní účastí?A dostal ho sem Chňoupek,ale za cenu toho,že jsme se vzdali nároku na reparace z Německa?Taková historie a je fuč.A chudáci,co v šedesátém osmém darovali státu své zlato,aby zpevnili naši měnu.Pamatujete to?
NahoruRe: Navrhuji
20. Březen 2012 - 20:59 | moldavit
Darku poslanci žádné bobky nemají.Uspořádali si veselý večer ve sněmovně a baví i přítomné redaktory.
Nahoruhttp://zpravy.idnes.cz/hlasovani-o-neduvere-necasove-vlade-dbe-/domaci.aspx?c=A120320_172414_domaci_kop
Re: Navrhuji
20. Březen 2012 - 21:12 | Of the Moon
Já nevím co dál.Jediné co vím,že takhle to dál nejde.Na toto téma by se dalo diskutovat do nekonečna.Kolik lidí tolik názorů.Jistě se všichni shodneme na tom,že se opravdu něco děje.Jistá je jenom ta Einsteinova teorie relativity.
NahoruRe: Navrhuji
21. Březen 2012 - 10:34 | Of the Moon
Kdybychom to věděli my,tak politici by to museli vědět tuplem a tudíž by tuto zemi vedli k prosperitě.Nebo snad ne?
NahoruRe: Navrhuji
21. Březen 2012 - 14:22 | Jan Tichý
BTW: Podívejte se, pánové, na nejčtenější články, co lid OPRAVDU zajímá :o)))
NahoruRe: Navrhuji
24. Březen 2012 - 18:23 | Of the Moon
Nový německý president Joachim Gauck má 72 let,Hudební trh v Česku(CD a LP či SP)zaznamenal další propad a ani trh s digitální hudbou to nezachránil,Ve Šluknovském výběžku to nevypadá dobře,Holešovské výzvy a hlavně Slávka Popelky se zastal Petr Uhl,Zástupci odborů už se nemohli dívát na odulého Nečase a opustili jednání,Pražští policisté propustili absolventa lobbistického učiliště(pinglové a taxikáři)Romana Janouška na svobodu poté co opilý zavinil nehodu a přejel člověka,Ve dvě hodiy ráno si posuneme hodiny o 60 minut vpřed.Tak to si musím nařídit budíka.
NahoruRe: Navrhuji
24. Březen 2012 - 18:27 | Of the Moon
Zapomněl jsem na Kláru Veselou Samkovou,ale důležitější je zpráva o tom,že okradená důchodkyně z Krnova,byla při pátrání po své kabelce úspěšnější než laxní policie.Tak snad se do toho Klára vloží a prokáže pravý opak.Policie může monitorovat.
NahoruRe: Navrhuji
24. Březen 2012 - 19:07 | Šťoural
Nejhorší z toho nakonec bude změna času, protože se opakuje a je úplně zbytečná.
V diskusi o Romanu Janouškovi jsem si přečetl názor: "To, že nám vládnou mafiáni, není (ve světě) nic neobvyklého, ale že blbí mafiáni, to je pech."
NahoruRe: Navrhuji
24. Březen 2012 - 19:53 | moldavit
Maffie byla u vzniku státu a taky nám vládla celou První republiku.Je to taková naše demokratická tradice.Dá se očekávat,že budeme slavit Den Mafie.
NahoruRe: Navrhuji
24. Březen 2012 - 20:08 | Of the Moon
Mám návrh . Den Mafie 17.listopad
NahoruRe: Navrhuji
25. Březen 2012 - 6:56 | Šťoural
Jen si nemyslete, holenkové, Den mafie už tady dávno je: od 1.ledna do 31.prosince.
NahoruRe: Navrhuji
25. Březen 2012 - 10:08 | Of the Moon
Vyjma 30.února
NahoruRe: Navrhuji
25. Březen 2012 - 10:48 | Jan Tichý
No jo, Dark Side, jenže já myslel Nejčtenější za týden tady v i-novinách.
NahoruRe: Navrhuji
25. Březen 2012 - 15:04 | Of the Moon
No jo,myslet...:-))
NahoruRe: Navrhuji
25. Březen 2012 - 20:53 | Of the Moon
Děvčat se v těchto dnech vyrojí spousta,ale takovej lobbista Janoušek,to je dílo skoro metrosexuální.
NahoruRe: Navrhuji
27. Březen 2012 - 12:21 | Of the Moon
Sledujte ty mediální tanečky kolem toho lobbisty Janouška.Je to celkem zajímavé,ale celé to skončí ve slepé uličce.Ti co odstoupí budou odměněni.Věří někdo v opak?
NahoruRe: Navrhuji
27. Březen 2012 - 20:10 | moldavit
Tak zatím to vypadá,že přeci jen přihořívá.Policejní šéf,který se s ním stýkal- Husák končí.A mají padat další hlavy.
NahoruKoho už ale delší dobu nechápu je náš prezident.To z těch 20let ve vrcholové politice je tak mimo?
Odposlechy ničí demokracii.Tak komentoval kauzu Janoušek-Bém.Klaus dokonce vloni tehdá obviněného Janouška ve Švýcarsku za praní špinavejch peněz pozval na svůj golfový turnaj.
Vychvaloval Bártu a nejlepšího ministra Dobeše.Soud s Bártou podryl naši demokracii řekla naše státní hlava.
Já už nevim co to ta demokracie je.Co myslíte,že je podle Klause?
Viděli jste nedělní Diskuzi s Moravcem? Klaus dostával 800 podnětů ročně od BISky.Výsledek?Házel to za hlavu protože odposlechy ničí demokracii
Ten americký novinář hovořil o Janouškovi jako o Kmotříčkovi.Kdopak je asi tady ten kmotr?
Na stránkách Hradní partička píší... především dělá pokoutně svou vlastní politiku, která je v rozporu se zájmy této země a asistuje vybraným klientelistickým sítím v dalším rozkrádání veřejných rozpočtů.
Ještě bych dodal,že za naše peníze pilně a soukromě cestuje po světě o čemž píše duchaplné cestopisy.Tak jsem se dozvěděl,že v Zimbabwe chodí černoši čistě oblečeni a v Austrálii je opravdu,ale opravdu hodně klokanů.
Naštěstí se pustil do klimatologie.Tam se pravdivost teorií projeví za několikm desetiletí,či staletí.Chtěl jsem ho pozvat do Libereckého kraje po povodních ,aby udělal autogramiádu/to on rád/ s knihou Modrá,nikoliv zelená planeta.
Jeho ekonomické dílo je bohužel zhodnotitelné po pár letech.Už se o něm učí i na Harwardu pod názvem Tunelling.Stejně jako obdiv ke Koženému,Tykačovi a dalšímu "zdravému"větru v našich ekonomických stojatých vodách.
Re: Navrhuji
28. Březen 2012 - 6:07 | barta
Podle Klausova názoru ničí demokracii jeho typu policie, soudy, nezávislé iniciativy, ekologové ...
NahoruRe: Navrhuji
30. Březen 2012 - 16:13 | Of the Moon
Naše čacká policie hledá Romana Smetanu,řidiče autobusu z Olomouce.Tak co,práskli byste ho za mírný poplatek?
NahoruRe: Navrhuji
30. Březen 2012 - 19:17 | Of the Moon
O jakém mačetovém útoku se to zde hovoří? Někde se něco takového stalo? Klára Veselá & Samková by byla první,která by nezávisle informovala!
NahoruS tím řidičem se celá naše spravedlnost notně zesměšnila.
Re: Navrhuji
30. Březen 2012 - 20:10 | Šťoural
Mám takový pocit, že když se spravedlnost zesměšní, tak už to není spravedlnost.
NahoruRe: Navrhuji
7. Duben 2012 - 22:42 | Of the Moon
Spravedlnost se zesměšnila už v kauze Siváková & Kudrik BSP.Tam bylo všechno velice rozporuplné.
NahoruRe: Navrhuji
9. Duben 2012 - 17:02 | Of the Moon
Co vy na to počestní a soucitní multi kulturalisté?
Nahoruwww.novinky.cz/finance/264171-socialni-davky-zneuzivaji-i-majetne-romske-rodiny.html
Z čehož plyne,že i ty chudé.
Re: Navrhuji
9. Duben 2012 - 17:54 | moldavit
Ale ten Drábek,co to chce napravit,to je pěknej asociál,natož celá vláda-ale to slyším z úst majority ne?
NahoruRe: Navrhuji
9. Duben 2012 - 19:17 | Of the Moon
Počestní a soucitní dokáží být,pokud je to nic nestojí a takovému bezdomovci nedají ani korunu.Jedině tak suchý rohlík :-) Ale jinak to všechno mají vyargumentované dokonale pokud jde o cikány.
Nahoru