Omlouvám se vstupně za dost možná provokativní název tohoto příspěvku, ale nic vhodnějšího mě nenapadlo... Vnímal jsem současnou "politickou žeň" a žaludek mně odešel. Trapní a profláklí modří ptáci, černokabátníci převtělení pod šlechtickou značku TOP 09 a s chameleonem Kalouskem, k tomu lživé veverky pod vlajkou investigativního a současně mimořádně trapného a obtloustlého Radka Johna, to je vskutku vize pouze pro otrlé, narcistické a kellirstické...
Svého času se mnozí sešli a cinkali (slušně) klíči. Teď i bez slušnosti si ti samí nechají vše líbit!? Proč nevyjít do ulic a dost možná i bez zbytečné slušnosti nevyhnat všechny zloděje, lháře, zkorumpovaníky, podvodníky a jim všechny podobné z jejich židlí a postů...!? Třeba ještě někdo zbyde... Slušný a pro lidi!
- Pro psaní komentářů se přihlašte
Komentáře
Re: KORYTÁŘI
11. Duben 2012 - 6:15 | barta
A kdo myslíte, že by je nahradil?
NahoruRe: KORYTÁŘI
11. Duben 2012 - 6:33 | d.leska@atlas.cz
Vás za slušného považuji!
NahoruRe: KORYTÁŘI
11. Duben 2012 - 7:22 | Jitule
Pane Bárta, snad si nemyslíte, že češi jsou všichni takoví, jako ti vládnocí korytáři . To by byla beznaděj a bylo by lepší za sebou a touto zemí zavřít dveře. Kdo se nepodílel od sametové revoluce na gradujícím marastu ? Odpovězte si . Jinak vaše odpověď mne zklamala. Měla jsem o vás jiné mínění.
NahoruRe: KORYTÁŘI
11. Duben 2012 - 7:54 | Radosta
On ten negativními emocemi nabuzený dav vedený v ulicích „hlasem lidu“ v sobě skrývá nebezpečí, že v něm zase budou zloději, lháři a podvodníci, kteří dosud nedostali příležitost. Otázkou také je, jakou legitimnost může mít všeobecná defenestrace, kdy hlavním kritériem výběru bude to, že někdo sedí na nějaké židli a tím musí být nutně zkorumpovaný.
NahoruRe: KORYTÁŘI
11. Duben 2012 - 8:46 | Of the Moon
Možná by pomohlo výběrové řízení s jistými mantinely.Snad by to stálo zato.Největší zloděje už známe,stačilo by odhalit ty malé a ten zbytek,to už by mohli být slušní lidé.Pokud se s tím něco neudělá,tak ten dav tu jednou bude.Naši nejvyšší lapkové zatím strach nemají.
NahoruRe: KORYTÁŘI
11. Duben 2012 - 14:33 | Šťoural
Jeden kmen v Africe volí náčelníka na příští období (tuším pouhý rok) způsobem velice jednoduchým. Rozdělají ohýnek, vyrobí žhavé uhlíky, nad ně umístí sedačku s otvorem a kandidát na náčelníka si tam sedne holým zadkem po dobu jednoho bílého dne. Lidé, kteří ho nechtějí, přikládají větvičky. Když to kandidát nezvládne, zkusí to další.
Vím, toto jednoduché řešení by v naší republice vyvolalo neuhasitelný požár.
NahoruRe: KORYTÁŘI
11. Duben 2012 - 15:48 | Of the Moon
U nás by všichni poslanci museli jednat ve stoje :-)
NahoruRe: KORYTÁŘI
11. Duben 2012 - 16:21 | barta
Jitule, já jsem na nic neodpovídal. Jen jsem pokládal dotaz, jestli dotyčný pan Leška ví, kým by současnou elitu nahradil. Podle mě je chyba v systému, ne v lidech.
NahoruRe: KORYTÁŘI
11. Duben 2012 - 16:48 | Of the Moon
Kdo vytváří ten systém?
NahoruRe: KORYTÁŘI
11. Duben 2012 - 18:33 | barta
A to by mě taky zajímalo. Socialismus to není, feudalismus zatím taky ne. Kapitalismus určitě ne. Škoda, že se nedozvím, jak tomu budou jednou historici říkat. Době, kdy nejlépe se mají ti, co umějí čerpat z evropských fondů, kdy nejvíce vydělá zemědělec, který nechá pole ležet ladem. Době, kdy více lidí dělá školám servis, než v nich učí, kdy je lepší být na dávkách, než v práci.
NahoruRe: KORYTÁŘI
11. Duben 2012 - 18:37 | Of the Moon
Dobrá odpověď ! Ale hlavně pravdivá.
NahoruRe: KORYTÁŘI
11. Duben 2012 - 19:26 | barta
A koho jako postřílíme? Sami sebe? Domnívám se, že si za to můžeme všichni trochu sami. Někdo je líný, jiný naivní, další pohodlný a někteří jsou prostě jen "vychcaný".
NahoruRe: KORYTÁŘI
11. Duben 2012 - 19:48 | Of the Moon
Volby jsou k ničemu.Bude asi třeba úplně změnit systém.Politické strany nejsou východiskem.Otázka opravdu zní - Co teď a jak?
NahoruRe: KORYTÁŘI
11. Duben 2012 - 21:24 | Radosta
Podporujte svého šerifa.
NahoruRe: KORYTÁŘI
11. Duben 2012 - 21:55 | Radosta
A kdo Vám ho zvolil?
NahoruRe: KORYTÁŘI
11. Duben 2012 - 22:24 | moldavit
A co když je to všechno jinak?Co když lidé snadno podléhající davové histerii/viz vajíčka/ slouží jako užiteční idioti pro naše "kmotry"/promiň Morhene/ k tomu,aby se zastavilo to, po čem se dlouho volá.Odkrývání korupčního prostředí .Třeba by místo kmotříčků jako Bárta,Bem,Janoušek a spol. mohlo dojít taky na ty kmotry,kteří díky desetiletím vytváření systematického korupčního prostředí okrádají tuto zemi ročně o 100mld.Dle NERVU.
NahoruDnes pozavírali Pro Mo Pro.Kdo by mohl být další?Proveďme revoluci,pěkně krvavou,jako v r. 1918-1919.Lžeme si,jak proběhla defenestrace.Někomu se to náramně hodí.
Vzpomínáte na dokument o Oposmlouvě?Jednoduché pravdy pro lid jsou ty nejzhoubnější.
Re: KORYTÁŘI
11. Duben 2012 - 22:29 | moldavit
Jinak Alane,mluvíš mi z duše.
NahoruRe: KORYTÁŘI
12. Duben 2012 - 10:12 | Hudec
Nevím, jestli volby jsou k ničemu, ale jedno vím jistě. Pokusy o "úplné změny systému" v moderní době prakticky vždy končily krvavými masakry, milióny mrtvých a napůl zničenou Evropou. Někdy holt máte na výběr jen mezi špatným a ještě horším. Souhlasím ale, že práce na zlepšování špatného je dřina, nevděčná a nekonečná, a že mnozí na to nemají trpělivost.
NahoruRe: KORYTÁŘI
12. Duben 2012 - 13:21 | Radosta
Pane Bárto, že nejvíce vydělá zemědělec, který nechá pole ležet ladem, není nic nového.
NahoruJiž v románu Josepha Hellera Hlava XII se píše o otci Majora Majora :
Farmář, bohabojný, svobodymilovný, zákonů dbalý drsný individualista, přesvědčený o tom, že každá vládní podpora, pokud se ovšem netýká farmářů, zavání socialismem. Byl přívržencem usilovné pilné práce a odpůrcem těch žen lehčích mravů, které s ním nechtěly nic mít. Jeho specialitou byla vojtěška, na jejímž nepěstování velmi vydělával. Vláda mu velice dobře platila za každý metrák vojtěšky, který nevypěstoval. Čím víc vojtěšky nesklidil, tím víc peněz od vlády dostal, a každý halíř, který si takto nevydělal, vynakládal na nákup dalších pozemků, aby mohl množství nesklizené vojtěšky stále zvyšovat. Pokud šlo o nepěstování vojtěšky, nedopřával si tatínek Majora Majora ani chvilky oddechu. O dlouhých zimních večerech zůstával doma a neopravoval žádné postroje, a den co den vyskakoval k polednímu čile z postele, aby se přesvědčil, že pole zůstávají neobdělaná. Do půdy investoval velmi promyšleně a brzy nepěstoval více vojtěšky než kterýkoli jiný farmář z okresu. Sousedé ho vyhledávali s žádostmi o radu ve všech možných záležitostech, neboť se mu dařilo vydělávat velké peníze a byl proto moudrý člověk. "Co člověk zašije, to také sklidí," kázal všem bez rozdílu, a všichni na to zbožně říkali: "Amen."
Tvořila-li by se u nás vláda odborníků, mohl by být v čele zemědělského resortu Andrej Babiš. Nejmenovalo by se to ministerstvo zemědělství, ale ministerstvo řepky, protože pěstování jiných plodin již u nás nemá význam. A s řepkou má Babiš velké zkušenosti.
Re: KORYTÁŘI
12. Duben 2012 - 17:01 | Jan Tichý
Snad už je zřejmé, že volby nelze nahradit defenestrací ani revolucí, pokud nechceme skončit katastrofou, jako když Leninovi rudí námořníci s puškami rozehnali buržoazní žvanírnu.
V červnu 2009 jsem v jednom předvolebním článku citoval brožuru „Jak si terezínští heftlinkové představovali, že bude vypadat československé státní zřízení“. Její obsah se formoval při debatách „za dlouhých, tmavých večerů a nocí, kdy nesvítila... v terezínských kasematech ani jediná žárovka... Snažili jsme se vymudrovat nejkrásnější státní zřízení, které by zaručilo, že správu státu... povedou jen lidé, kteří mají bystré hlavy, dobrá srdce a čisté ruce.“ Dvacetistránková brožura například uvádí sedm požadavků pro kandidáty do senátu ČSR: doporučení starosty obce a deseti spoluobčanů – podrobný životopis – politický program – znalost dvou cizích jazyků – odborná a všeobecná zkouška vědomostí – IQ na úrovni horních 5 % populace – lékařské vysvědčení internisty, resp. neurologa.
Možná by probuzené veřejné mínění mohlo dotlačit aspoň některé strany, aby začaly podobné požadavky uplatňovat při sestavování kandidátek?
NahoruRe: KORYTÁŘI
12. Duben 2012 - 17:07 | barta
Když dneska stačí těm, co melou o nějakých defenestracích a rozpuštění parlamentu, vyretušovaný úsměv na plakátu, slib pastelek zdarma a piva zdarma a podobný píp píp píp. Jak jsem psal, jsme líní, naivní a nepoučitelní.
NahoruRe: KORYTÁŘI
12. Duben 2012 - 18:01 | Radosta
A jak by jste pane Tichý definoval to veřejné mínění? Na jaké průměrné úrovni by mělo být jeho IQ? Aby ho někdo zase před volbami neprobudil těmi pár pivy zdarma, jak tu zmiňuje pan Bárta.
NahoruRe: KORYTÁŘI
12. Duben 2012 - 18:13 | Of the Moon
Pane Tichý,jen bych tam nezval psychologa.To by mohly nastat velice tristní výsledky.
NahoruRe: KORYTÁŘI
12. Duben 2012 - 18:53 | Šťoural
Nepozveš psychologa, nacpe se tam právník. Nepomůžeš si.
Veřejné mínění? To je pěkný bluf, přátelé. Ví někdo, jak se provádí průzkum veřejného mínění? Vždyť veřejné mínění neexistuje! On kdysi kdesi ani ten soudce Lynč nebyl výsledkem veřejného mínění. Navrhuji přejmenovat veřejné mínění na veřejnou manipulaci.
A kdo nevěří, nechť si přečte například Robert Merle: Malevil.
NahoruRe: KORYTÁŘI
12. Duben 2012 - 19:21 | Of the Moon
Jenže Melevil se odehrává v době po jaderné válce,ne uprostřed veškerého lidského blaha,kdy na nějaké té manipulaci moc nezáleží.Ale taky se to čte náramně.
NahoruRe: KORYTÁŘI
12. Duben 2012 - 19:39 | Radosta
Ten psycholog je ale někdy potřeba. Třeba v případě drsného zaklínače z Kaer Morhenu. Jak by ho asi ohodnotil? Jako exhibicionistu? Nebo osobnost trpící autostimulačním chováním neboli samonasíráním, která si potřebuje vybít špatnou náladu a místo nadávání v hospodě přispívá do diskuzí na internetu?
NahoruNebo je opravdu s tou puškou odhodlán k činům jako Anders Breivik?
Re: KORYTÁŘI
12. Duben 2012 - 20:55 | Šťoural
Kaer do toho řeže černým humorem. Kdo nemá rád kaera morhena, nemůže mít rád ani doktora Hause.
NahoruRe: KORYTÁŘI
12. Duben 2012 - 22:05 | Jan Tichý
Dark Side, zase jste vtipný, asi jste ale zapomněl, že piloti, policejní ostřelovači a mnohé další specifické profese posudek psychologa potřebují - a je to tak správně. Copak vám nevadí psychopati v politice?
Alanovi: Až některá strana začne podobné požadavky veřejně při výběru svých kandidátů uplatňovat, docela jistě jí narostou preference. K tomu stačí veřejnému mínění i průměrné IQ.
NahoruRe: KORYTÁŘI
13. Duben 2012 - 6:36 | Radosta
To máte pravdu. Takhle se s 10-ti% do parlamentu dostaly VV. Kolik procent jim veřejné mínění dává dnes?
NahoruRe: KORYTÁŘI
21. Duben 2012 - 18:02 | Of the Moon
V Praze,na Václavském náměstí zvrací muž.Přišel k němu jiný a říká - Naprosto s vámi souhlasím!
NahoruRe: KORYTÁŘI
21. Duben 2012 - 19:07 | Šťoural
Dnes tam z politiky naší kleptokracie zvracelo poněkud víc lidí. Někteří zase zvraceli kvůli demonstrujícím. Bylo poutavé vidět v televizi, jak reportéři vybírali pokud možno co nejprimitivnější projevy. Že by to opravdu byl reprezentativní vzorek demonstrujících?
NahoruRe: KORYTÁŘI
21. Duben 2012 - 19:48 | moldavit
Já mám jenom obavy,že se opakuje řecký scénář.Dokud si vlády půjčovaly,mnohdy jako ústupky odborářům,v ulici odboráře nebylo vidět.Jedině tak za další zvyšování příjmů občanů,na které nebylo.
NahoruŽilo se na úkor budoucnosti a nikomu ani to rozkrádání nevadilo,včetně odborářů.
Dnes má každá čtyřčlenná rodina dluh přes 600tis.Vydělá na úroky,natož na splácení?
Mám dojem,že čekají ČR dva možné scénáře
1.Bude hůř
2.Bude to katastrofa
Re: KORYTÁŘI
21. Duben 2012 - 19:52 | Radosta
Také mě zarazilo, když si jako reprezentativní vzorek vybrali korpulentní učitelku, která si ukládala do auta - tuším Kia Sorento ( půl miliónu na něj zdaleka nestačí ) nákup jak pro celou školní třídu a než nasedla, postěžovala si, že více uskromnit se už těžko dokáže. Jako jednotku primitivního projevu bych zavedl jednoho Zavadila.
NahoruRe: KORYTÁŘI
21. Duben 2012 - 19:55 | Of the Moon
Bude bude,ale kdo je toho vinovatý ? Ti zodpovědní intrikují a kradou pořád.Ta přetahovaná kolem VV je k smíchu.Je mi líto toho Skokana :-) Televize nebude přece chňapat po ruce svého chlebodárce,Šťourale.
NahoruPříště volím BreBerky.
Re: KORYTÁŘI
21. Duben 2012 - 20:05 | moldavit
Vinovatí jsme my všichni,Do ulic se už mělo jít daleko dřív.Ale ne za vyšší dávky a platy,především státních zaměstnanců.
NahoruStejně mi ale vrtá hlavou ten souběh událostí-konečně se dostávají k soudu kmotříčkové.Než se tam dostanou kmotři,bude ve státě dávno chaos a řešit se jiné věci.
Jinak ve školství je na ZŠ plat kolem 19-20tis.čistého.Já už jsem v nejvyšší třídě,ale s největšíma daněma.Mám kolem 20500 čistého bez přesčasů.
Re: KORYTÁŘI
22. Duben 2012 - 6:57 | Šťoural
Ano, s učitelkou předvedli novináři další kousek do panoptika posledních týdnů. Je to maso.
Maso? Chtěli ironizovat chudobu demonstranta tím, že nekupuje na Václaváku klobásu, ale doma si na cestu osmaží balík řízků. Je to žumpózní, protože nesdělili, kolik ta klobása na trafu stojí - přesněji, kolik řízků se vejde do její ceny. A že demonstruje, aby na řízky měl i napřesrok, když kleptokracie začíná tunelovat už i jeho budoucnost.
NahoruRe: KORYTÁŘI-Goebbels Novak po dvěstě osmé
22. Duben 2012 - 8:24 | moldavit
Goebbelsovi i vám už odzvonilo :o)))
NahoruRe: KORYTÁŘI
22. Duben 2012 - 8:32 | moldavit
Šťourale,ta budoucnost už je dávno vytunelovaná.Korytáři,kteří rozkradli státní kasu a odbory,které si vydemonstrovaly to, na co není a nebylo.
NahoruAť je to jak je to,Nečas má pravdu v jednom,nepřichází s lepší,či jinou alternativou.
Ta nás musí zajímat
Re: KORYTÁŘI
22. Duben 2012 - 10:07 | Šťoural
Mnohem víc toho rozkradli než rozdali, v tom je alfa a omega příběhu. Problém je, že ti největší kleptokrati (kmotři) mají z takových demonstrací bžundu.
Ještě je co tunelovat: naše peníze, které si vyděláme teprve v té vytunelované budoucnosti.
NahoruRe: KORYTÁŘI
22. Duben 2012 - 10:14 | Of the Moon
A když nepřijdou s jinou alternativou sklopíme hlavy? Prvotní je odstranit to stávající Nečasovo.Schopných lidí je u nás určitě dost,určitě víc,než těch všehoschopných.Jen jim dát možnost.Věřím tomu.
NahoruRe: KORYTÁŘI
22. Duben 2012 - 10:21 | Šťoural
Jistě, naděje umírá poslední. Nadějí určitě není současná hrůza, vzešlá z čehosi, co bych volbami ani nenazýval. Geneze VV a TOP, přeběhlíci, protekcionalismus, straničtění tuneldědka - je toho moc, raději si ani nepamatovat detaily.
NahoruRe: KORYTÁŘI
22. Duben 2012 - 10:33 | Of the Moon
To,co se dnes děje,je neudržitelné.Je logické,že musí přijít něco jiného.Situace k tomu spěje.Můžete protestovat,můžete...však to znáte.Tento systém je v podobné situaci jako byl v roce 1989 ten komunistický.
NahoruRe: KORYTÁŘI
22. Duben 2012 - 12:01 | Šťoural
Souhlasím, ovšem nevidím zvenčí sílu, která by toho dokázala využít nebo dokonce nás proměnit k obrazu svému. Je to horší situace než v roce 1989, nejméně z důvodu ztráty nadějí.
NahoruRe: KORYTÁŘI
22. Duben 2012 - 16:28 | Of the Moon
Nejhorší je to rozčarování.Někteří říkají,že je to daň za demokracii.Je otázkou času,kdy se i do toho vloží Kalousek.
NahoruRe: KORYTÁŘI
22. Duben 2012 - 17:01 | Šťoural
Nevím, jak by se do toho rozčarování mohl vložit právě pan Kalousek.
NahoruRe: KORYTÁŘI
22. Duben 2012 - 17:21 | moldavit
Kalousek se do toho nevloží.Své si včera splnil,stejně jako Zavadil.Koryta mají jistá a tak si spolu po demonstraci zašli na pivko.Viděls je na Nově?
NahoruRe: KORYTÁŘI
22. Duben 2012 - 17:29 | Of the Moon
Kalousek na to rozčarování (daň za demokracii,které do toho ještě něco chybí) uvalí tu konkrétní (peněžní) daň.Imaginární daň i když citelná jinak nemá smysl.
NahoruRe: KORYTÁŘI
22. Duben 2012 - 19:22 | Šťoural
Seděli a popíjeli pivo. V tom je Kalousek kádr, protože Macek ho nepil, navíc označil pivaře za strůjce všeho zla. Teď mám najednou pocit... Kalousek pije pivo... hm.
Darku, až se dozví, že si tu takhle píšeme, vyhlásí daň z hydeparku.
NahoruRe: KORYTÁŘI
22. Duben 2012 - 19:30 | Of the Moon
A je to snad normální,aby lidi měli něco zdarma? I když já za připojení ADSL přes pevnou linku platím měsíčně málem tisícovku a to nepočítám spotřebu od ČEZu.Ještě že ty prachy pro mě nic neznamenají,důležitá je pouze ta jejich hodnota,ale i ta rok od roku klesá.A sociálka nedá! :-))
NahoruRe: KORYTÁŘI
22. Duben 2012 - 20:42 | Šťoural
Zahlédl jsem, že koalice chce v pátek skončit. Nevím, nevím, jestli zase nemlží.
NahoruRe: KORYTÁŘI
22. Duben 2012 - 21:38 | Of the Moon
Jestli koalice skončí,tak já to obrečím! Nejvíc je mi líto toho Skokana.
NahoruRe: KORYTÁŘI
22. Duben 2012 - 22:01 | moldavit
Myslím,že po nezodpověné vládě Rozpočtové odpovědnosti přijde zodpovědná vláda Rozpočtové neodpovědnosti.
NahoruŘecký scénář nás nečeká,protože do nás nikdo lít peníze nebude.
Bude to fofr.Důchodcům doporučuji podívat se po nějaké pistoli po Wehrwolfu,i když konopné lano řeckým důchodcům taky úspěšně pomáhá.
Až nás búúúdou miliony!V Řecku jich bylo v ulicích taky hodně.Vystávkovali si to a mají 33%ní...zaměstnanost.
Re: KORYTÁŘI
23. Duben 2012 - 11:46 | Of the Moon
Vláda je zachráněna.Fujtajbl!
NahoruRe: KORYTÁŘI
23. Duben 2012 - 12:16 | navratilka
Já tam byla a obyčejnýho buřta byste tam dostali za 60,- a měla jsem svačinu:-) i vodu, která by mne vyšla tak na 30,- malá - tam.... No nekup to...
NahoruRe: KORYTÁŘI
23. Duben 2012 - 12:18 | Of the Moon
Kde to bylo?
NahoruRe: KORYTÁŘI
23. Duben 2012 - 14:11 | Radosta
Obyčejný buřt za 60,-? To tam asi prodávaly odbory. Já, i když mi to můj výživový poradce nedoporučuje, při občasné návštěvě Václaváku musím mít tradiční klobásu ze stánku. Naposledy jsem dal před hotelem Evropa za václavskou klobásu 50,- (se dvěma chleby a hořčicí), staropražskou měli za 60,-. Velikost nadprůměrná.
NahoruKdyby se Vám u toho nechtělo stát, tak doporučuji hospůdku v Cípu, 5 minut z Václaváku, slepá ulička z Panské, tam mají za 60,- domácí pikatní klobásu(20 dkg) a Zlatopramen točený z tanku za 29,- (0,5 l). Ještě tam točej Krušovice, ale ty nemusím.
Re: KORYTÁŘI
23. Duben 2012 - 15:21 | Of the Moon
Mě zase manželka nedoporučuje alkohol,ale tohle si já koučuju sám.
NahoruRe: KORYTÁŘI-lze se vůbec vyhnout státnímu bankrotu
24. Duben 2012 - 8:05 | moldavit
Kdysi se učilo o dráze letu kulky.Je na to kvadratická rovnice a lze spočítat,kdy se zaryje do země.Obraťte si tuto křivku a tipněte si,kdy se do země zaryjeme nosem my.Ten strmý pád se dle mého zastavit nedá
Nahoruhttp://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/578945_260623510700918_161766790586591_535508_2087228430_n.jpg
Re: KORYTÁŘI
24. Duben 2012 - 9:33 | Of the Moon
Tyhle věci se už ve školách učit nebudou.Je to moc namáhavé pro dětský mozek a psýchu.Konec s biflováním,nyná se bude vše jenom okecávat.Ten strmý pád se samozřejmě zastaví - až budeme na dně.
NahoruRe: KORYTÁŘI
24. Duben 2012 - 9:35 | Of the Moon
Ne nadarmo se říká,že to zrychtoval jak financ kozu!
NahoruRe: KORYTÁŘI
24. Duben 2012 - 10:43 | Radosta
Podobně strmou křivku by si Růženíne mohly namalovat i leckteré domácnosti. Vloni se dluhy domácností vyšplhaly na 1,138 biliónu a soudy nařídily přes 900 tisíc exekucí. U toho státního dluhu je šance, že to dá Sobotka s Filipem do cajku, zaplatí to bohatí, ale co ty domácnosti? Šancí je sázet Sportku a doufat, že se objeví dosud neznámý bohatý strýček.
NahoruRe: KORYTÁŘI
24. Duben 2012 - 12:20 | moldavit
Obávám se,že Sobotka by byl to nejhorší řešení.On jediný přelézal přes tu křivku a to v době nebývalé konjuktury,kdy se mělo šetřit na horší.
NahoruBohatí to nezaplatí,naprostá většina firem už je stejně mimo republiku.Na kontrolu velkých firem nemají FÚ personál.Zaplatí to na nepřímých daních poplatníci,jako my.
Co vidím na svém okolí,hodně domácností táhne dolů do chudoby právě dluhová past.Podlehly agresivním reklamám.No nepuč si,když je to tak snadné
Dnes jsem četl,že české domácnosti jsou na třetím místě v Evropě v počtu bazenů na zahradě.Máme několikrát více,než angličani,němci a další.No co dodat.
Re: KORYTÁŘI
24. Duben 2012 - 13:41 | Radosta
FÚ mají personálu dost, ten se ale zabývá hlavně administrativou - hlášení,statistika,přehledy,výkazy s tabulkami. Spíše nemají experty a odborníky, ty jinde zaplatí lépe.
NahoruNa zahradách u domů se dříve pěstovalo ovoce a zelenina. Dnes tam jsou bazény, pergoly, grily, zámková dlažba a trávník, který se obden kropí a seče. Tento víkend to začne, už mají v akci krkovici na grilování a gambáč desítku.
Re: KORYTÁŘI
24. Duben 2012 - 14:17 | moldavit
Asi se zahrada vrátí zase ke svému účelu.A pánové,jako Milan Zahradník,budou velice v kurzu.
NahoruRe: KORYTÁŘI
24. Duben 2012 - 14:48 | Of the Moon
Pěstovalo se toho na zahradách hodně,skoro všechno,ale to nebyla voda ještě tak drahá.Taky jsme měli slepice,králíky,občas i kachny.Bylo kolem toho moc práce ale mělo to smysl.Zkuste dnes chovat třeba prase.To by vás sousedi hnali.A co teprve EU!
NahoruRe: KORYTÁŘI
24. Duben 2012 - 20:19 | moldavit
Už trhám ředkvičky ve skleníku.Všechna okna jsou plná sadby,kterou povytahuji očima.To ohlášené teplo mne potěšilo.Chleba byl dobrý,ale vychytávám to,Moc nakynul a pak trochu"spadl".
NahoruPolepším se,děkuji za tip.
Re: KORYTÁŘI
6. Květen 2012 - 11:12 | moldavit
Dívali jste se na Primu a debatu Skokana s Drábkem?Přes noc tento ODS lídr a Klausovec mluví,že by mohl Paroubek závidět.
NahoruRe: KORYTÁŘI
6. Květen 2012 - 14:11 | Of the Moon
Viděl jsem to,ale bez zvuku.Nemusí pršet,stačí když kape.
NahoruRe: KORYTÁŘI
6. Květen 2012 - 15:50 | Šťoural
Možná už jeho praprapradědeček takhle skákal. Nekoukal jsem, neposlouchal, sytil jsem se četbou Karla Vaňka: Švejk v ruském zajetí a v revoluci.
Jaroslav Hašek a Karel Vaněk, ti by z dnešního panoptika vytěžili další veledíla.
NahoruRe: KORYTÁŘI
6. Květen 2012 - 17:59 | Of the Moon
Tahle knížka byla svého času dost kritizována pro vulgarity.Nic takového jsem tam nenašel.
NahoruRe: KORYTÁŘI
6. Květen 2012 - 18:38 | Šťoural
Darku, souhlasím. Ta kritika je ovšem ku prospěchu věci, protože kdo se do této knihy začte, je velmi mile překvapen. Více než důstojné pokračování Haška!
Vulgarity si pamatuji z našeho parlamentu, zejména od chlapa s guľami a Kradouska.
NahoruRe: KORYTÁŘI
6. Květen 2012 - 22:57 | misicka
Omyl, omlouvám se
NahoruRe: KORYTÁŘI
8. Květen 2012 - 20:32 | moldavit
Tak to vidíte,odboroví předáci si sami vaří,sami perou ( v televizních novinách).Naprosto stejně jako každá zaměstnanecká rodina u nás.Akorát oni to dělaj za 80tis.měsíčně.
NahoruHodinky za sto litrů jedině darem,na to jim nezbyde.Pánové,kdo z Vás na to má??
Re: KORYTÁŘI
9. Květen 2012 - 12:35 | Of the Moon
Psychopat napustil jedem peníze,které daroval dětským domovům.
NahoruZemřelo 20 poslanců,2 starostové a 1 ministr.
Žádné dítě zatím nebylo ohroženo..!
Re: KORYTÁŘI
11. Květen 2012 - 17:14 | Šťoural
Inu: Korytáři všech zemí, spojte se.
Dostal jsem v příloze mejlu fotku naší vlády a dole napsáno: Zásluhou těchto lidí se už nemusíme posílat do prdele, protože už v ní jsme.
NahoruRe: KORYTÁŘI
15. Květen 2012 - 17:28 | moldavit
Pravda,jsme v ní.Ale ještě tam chybí ty vlády,co nás tam zastrčily.
NahoruDneska zrovna jeden takový bojovník za obyčejné lidi skončil se sedmi miliony v policejním autě.To víte, s plným štrúzokem se bojuje úplně jinak,tak nějak razantněji.
Zkrátka tuhle vládu je potřeba odstranit.Zlaté vlády se straníky na postu ministra vnitra.Podívejte co se dneska děje,to už je moc.Spojme síly s těmi ,co vozí obyčejné lidi do Prahy.Za 80tis měsíčně.Za ty peníze něco musí předvést.Pak si zajdou na pivko s těmi,na které dštili celý den oheň a síru.Ty vášně je potřebné uhasit dobře vychlazeným.
A vy ,ovce v podzámčí.Hlavně nepřemýšlejte.Od toho jsme my!
Re: KORYTÁŘI
15. Květen 2012 - 18:06 | Šťoural
Dobře za každého chyceného vrcholového lumpa. ALE, proč cítím jakousi pachuť, přímo nevěrohodnost?
Tak jsem přečetl řadu diskusních příspěvků v různých fórech - a ejhle! Důvěra už je prohospodařena, snad až 50% lidí si myslí, že je to kulišárna. Jeden příspěvek za všechny takové (neztotožňuji se s ním): "Jasný důkaz, že jsme klesli na úroveň banánových republik, protože vláda kriminalizuje opozici."
NahoruRe: KORYTÁŘI
15. Květen 2012 - 19:41 | Of the Moon
Jednoho lumpa možná chytili,ale ti ostatní tam pořád sedí dál.Nebo si snad někdo myslí,že je mezi nimi nějaký rozdíl?
NahoruRe: KORYTÁŘI
15. Květen 2012 - 19:52 | Šťoural
Napříč politickým spektrem je to stejné. On i ten doktor Ouplatek Krabicov Rath je původem modrý pták.
NahoruRe: KORYTÁŘI
15. Květen 2012 - 20:31 | moldavit
Šťourale,že ty jsi socdem?.:o)) Ale vážně.Ratha i Kotta se ODS zbavila.To jim nedošlo, co je to za lidi,když přes noc změní své myšlení z prava do leva?
NahoruMne těší že Kalouskův FAÚ poslal lidi na Vondrovo Promopro nebo Dlouhého manželku/rybářství Třeboň/.A spokojenější budu,až nám předloží objektivní výsledky.Třeba taky Bema.
Pak jim i prominu,že jsme v té pr....Zase aspoň světlo v anusu.
Jinak jsem poslouchal v 18.30 Paroubka na čt24.Prý je to na všech krajích,nejvíc v ústeckém kraji a vedení ČSSD s tím nic nechce dělat.Jsou prý opití absolutní mocí.No on o tom musí vědět své.
Re: KORYTÁŘI
15. Květen 2012 - 21:01 | Of the Moon
Přestal bych rozlišovat mezi ODS,ČSSD,KSČ a zůžil bych to na ty,kteří kradou víc a ty,kteří kradou ještě víc.
NahoruRe: KORYTÁŘI
15. Květen 2012 - 21:02 | Of the Moon
Zapomněl jsem na cikány.
NahoruRe: KORYTÁŘI
16. Květen 2012 - 10:19 | Of the Moon
Vyrozuměl jsem,že počítačku peněz si policajti přivezli až dodatečně,když už to na sčotu nezvládali.
NahoruRe: KORYTÁŘI
16. Květen 2012 - 11:05 | Hudec
Jedna aféra je nejlépe zakamuflována aférou jinou.
NahoruRe: KORYTÁŘI
16. Květen 2012 - 11:07 | Hudec
A tahle přišla jak na zavolanou.
NahoruRe: KORYTÁŘI
16. Květen 2012 - 13:21 | Of the Moon
Je to asi takhle - mezi politiky a cikány je 80% zločinců.U řadových občanů toto procento rapidně klesá.
NahoruRe: KORYTÁŘI
16. Květen 2012 - 14:58 | Šťoural
Bing ho, Darku. Jsi ale možná zaujatý, já bych dal politikům vyšší procento.
Případ je více než podezřelý. Krabice na boty během pár hodin zmutovala na dárkovou kazetu s vínem, několik měsíců připravovaná policejní akce se změnila na to, že Ratha chytili úplnou náhodou, neboť měli políčeno na někoho jiného. Podle hesla "Kdo nevěří, ať tam běží" bychom si museli ušoupat podrážky.
Od doby soudu s VV předvádí naše politická scéna (Policii započítávám do této scény) skutečné panoptikum. Vyřádí se na tom spousta extravagantních umělců.
A Janoušek s Bémem jsou najednou nevinní hošíci, že?
NahoruRe: KORYTÁŘI
16. Květen 2012 - 14:22 | Of the Moon
Počkáme a uvidíme ale překvapeni asi nebudeme.Jediná výhoda těchto lumpů je,že nám neřvou pod okny a neloudí cigaretu.Ale máš pravdu - zvedám procenta na číslo 90.
NahoruRe: KORYTÁŘI
16. Květen 2012 - 16:15 | Of the Moon
Kuš! :-))
NahoruRe: KORYTÁŘI
16. Květen 2012 - 17:44 | Radosta
Ona nezmutovala jen krabice, ze sedmičky vína bylo najednou sedm na stole v českých. Ale vzhled té krabice je v tomto případě asi to nejdůležitější.
NahoruRe: KORYTÁŘI
16. Květen 2012 - 19:34 | Of the Moon
A pod podlahou nic? A teleskopický obušek a bazooka!
NahoruRe: KORYTÁŘI
17. Květen 2012 - 9:53 | Jan Tichý
Dark Side, kupecké počty ani procenta vám teda moc nejdou.
Zkuste si jen tak sám pro sebe zpracovat seznam poslanců-zločinců (tj. o jejichž zločinech skutečně "něco víte" - ve skutečnosti to budou jen podezření, možná i nepodložené kachny). A zastavíte se někde mezi řádkem 20 a 30, to podle toho, jaké máte na prokuraturách nebo mezi vyšetřovateli známosti, a jestli teda víte, co my ostatní ještě nevíme :o)))
Podstatné je, že seznam 180 zločinných poslanců, tj. 90 %, určitě nevymyslíte. Vsadím roční důchod, že jich tolik bez taháku ani neznáte jménem a na ulici byste většinu z nich nepoznal.
Podobně byste dopad nad seznamem členů vlády, senátorů, krajských nebo místních zastupitelů.
Vaše rozhořčení je sice pochopitelné, ale vyslovené pitomosti zrovna psát nemusíte.
(Vaše statisíce romských zločinců ani nerozvádím, 80 % z cca 300 000 je totiž 240 000, včetně bezmocných staříků a nezletilých batolat... Podle vás je to "zločinné etnikum" už od narození - a v tom jste pro diskuzi předem ztracený případ.)
NahoruRe: KORYTÁŘI
17. Květen 2012 - 11:27 | Hudec
Že právě 80%? Proč ne třeba 90%, nebo 20%? Jo, jo, politici, cikáni, darci saídi a podobné biologické druhy, s těmi si ještě užijeme! A nebo že by, co se škádlívá, to se rádo má?
NahoruRe: KORYTÁŘI
17. Květen 2012 - 13:35 | Of the Moon
Pane Tichý,já s vámi docela souhlasím,ne že ne,ale v případě individuí,zvaných poslanci,jsem pro presumci viny.Zde totiž kupecké ani žádné jiné počty neplatí.To prostředí tam je velice specifické.Tam snad neplatí ani fyzikální zákony,natož ty lidské.Znám poslance Kotta,Skokana,Ratha a hlavně Kalouska.Mohl bych pokračovat.Nemusím je znát všechny,ale podle plodů poznáte je.A to už i na té nejnižší politické úrovni.Vy jim tleskáte,já ne.
NahoruRe: KORYTÁŘI
17. Květen 2012 - 13:39 | Of the Moon
Mirku,s tím škádlením máte celkem i pravdu.Někdy ta diskuse bývá hodně suchopárná,plná čísel,citací a odkazů.Vy mě určitě,jako odborník,pochopíte ;-)
NahoruRe: KORYTÁŘI
17. Květen 2012 - 13:43 | Of the Moon
Ještě - napsal jsem,že u řadových občanů toto procento rapidně klesá.Je každého věc do jaké skupiny se zařadí.Podle toho potom vypadají ty ohlasy.Pak se mluví o potrefené huse,atd.
NahoruRe: KORYTÁŘI
17. Květen 2012 - 15:59 | Šťoural
Ohledně těch čísel a dohadů bych posloužil jednou moudrostí: "Lidé zapomenou, co jsi říkal, zapomenou i většinu toho, co jsi udělal, ale těžko se zbaví pocitu, který z tebe měli."
Dark má na základě letitých zkušeností pocit, že vrcholoví politici se nechovají košer. Na základě pocitů nelze nikoho odsoudit do vězení (snad, doufám), ale máme právo na základě pocitů (zkušeností) nedůvěřovat.
Například (Darkem jmenovanému) Kalouskovi dne (?) novináři (?) před nosem zamávali jeho milióny (30???), ale nikdo ho nestíhal a on s úsměvem do kamery řekl: "Co chcete? Za čtyřicet let (?) jsme si to s manželkou poctivě vydělali." Kupeckými počty (?) se dospělo k jistotě (?), že je to lež jako věž. Zůstal z toho pocit (!), že jde o špinavost.
NahoruRe: KORYTÁŘI
17. Květen 2012 - 16:25 | Jan Tichý
Ne že jim všem tleskám naslepo, ale hájím slušné lidi, kterých je i mezi politiky pořád většina.
Zkusím to ještě jinak, Dark Side:
O co, že se nepostavíte před novoborské zastupitelstvo OSOBNĚ, nepochválíte 2 (= 10 %) poctivé zastupitele (kteří to asi jsou?), a neoznačíte zbývajících 19 (=90 %) za zločince?
Tak to přece podle vaší teorie "i na té nejnižší politické úrovni" vychází.
Tady se ovšem plká bez zábran a odpovědnosti, protože to je bez rizika.
I tu presumpci viny přece nelze uplatňovat podle principu pravděpodobnosti, ale aspoň na základě nějakého konkrétního podezření.
P.S.: Stejně vám nerozumím. Chcete, aby bylo někdy líp? Tak PROČ sakra děláte všechno pro to, aby se slušným lidem do politiky vůbec - ale vůbec! - nechtělo?! Když už předem vy (a vám podobní chytráci) znáte jejich zločinné úmysly. Co vy na to?
NahoruRe: KORYTÁŘI
17. Květen 2012 - 18:04 | Of the Moon
Pane Tichý,chápu vás,ale vy nechápete mě.Plkat bez zábran a bez odpovědnosti,to jsme přece chtěli,že? U politiků se ale o odpovědnosti mluvit vůbec nedá.Oni mohou a já ne?Chápu vás,že bráníte své.
NahoruTen Šťoural,ten mě ale vymák'.Přečtěte si jeho příspěvek.
Re: KORYTÁŘI
17. Květen 2012 - 22:47 | Jan Tichý
To je jen takový kličkování, abyste mi nemusel věcně odpovědět, například na to P.S.
K Šťouralovi: Pocity jsou lidské a pochopitelné. Každému z nás je leckdo nesympatickej. Ale zrovna v politice (a třeba i jako zaměstnanec, podnikatel, i jako volič!) by měl psychicky zralej člověk ty pocity dokázat rozumem korigovat.
(To, co Šťoural objevil, je dávno psychology popsanej "haló-efekt".)
NahoruRe: KORYTÁŘI
18. Květen 2012 - 7:32 | Hudec
Fakt je, že my jsme národ hodnotitelů, komentátorů, rozhodčích, lidově řečeno kibiců. Na hřiště se nikomu moc nechce, to je jednak práce, nevděčná práce a za této situace činnost zatraceně nepohodlná, neřku-li přímo nebezpečná. A když se na to hřiště přece někdo odváží, tak to brzy od těch "hodnotitelů" schytá tak, že má nadlouho dost. Pak se divme, že v zemi jsou obce, kde se celá léta nenajde ani pět místních, kteří by chtěli kandidovat do obecního zastupitelstva.
NahoruRe: KORYTÁŘI
18. Květen 2012 - 7:33 | Hudec
P.s. on o tom více než výmluvně vypovídá už název hototo diskusního bloku.
NahoruRe: KORYTÁŘI
18. Květen 2012 - 7:53 | Radosta
V tomhle má Mirek kus pravdy. Tak jako my sami se dopouštíme paušalizace - co politik, to korytář, tak zase v zahraničí posuzují Čechy. Viz "Češi, nekraďte nám tady". Také se o nás říká, že smrdíme a žereme jen vepřové. A z piva místo mozku máme v hlavě kostku, jak říkala už Helena Růžičková. Ještě že máme ty hokejisty.
NahoruRe: KORYTÁŘI
18. Květen 2012 - 13:51 | Šťoural
Mirek nemá kus pravdy, má pravdu celou a sakramentsky pravdivou. Mám s tím bohaté zkušenosti. Například tady jsem napsal takové zamyšlení k pobavení na téma POCITY a pan Tichý mi to dal sežrat tak, že ani nevím, jestli jsem psychicky zralej člověk. Pan Tichý si nevšimnul, že jsem za slovo pocity dal do závorky to podstatné: ZKUŠENOSTI (pane Tichý, klid, žertuji).
A nežertuji: naprosto souhlasím, že pocity by měl psychicky zralej člověk korigovat rozumem.
A opět žertuji: co nadělám, když rozum mi ovlivňují zkušenosti.
NahoruRe: KORYTÁŘI
18. Květen 2012 - 13:54 | Šťoural
Alane, za ty naše hříchy můžou právě hokejisti: čumíme na hokej, pijeme u toho pivo, žereme chleba s pečeným bůčkem a cibulí (česnekem), smrdíme a řveme buď, že jsme mistři světa, nebo že ti saláti to zase prosrali.
NahoruRe: KORYTÁŘI
18. Květen 2012 - 16:18 | Of the Moon
Já na hokej nekoukám,skákání na náměstí se mi protiví,pivo piju protože mi chutná a jím poněvadž bych asi bez vitamínů umřel.politika je snad to poslední,co k životu potřebuju.Zkrátka takový obyčejný přízemní člověk,který nekrade ani v tom Rakousku.Mirek má kus pravdy,pan Tichý taky,každý má kus té pravdy,ale pokaždé je to jenom kus,takže vlastně nic.
NahoruRe: KORYTÁŘI
18. Květen 2012 - 17:46 | Of the Moon
Kvalitního a poctivého bůčku jsou plné hytlermarkety.Člověk se ani nemusí moc pídit.Starosti mi dělá pouze provozní slepota vrcholových politiků.Ale takový Rath taky začínal na komunální úrovni a vida,kam to dotáhl :-)
NahoruRe: KORYTÁŘI
18. Květen 2012 - 18:26 | moldavit
Zajeď si pro poctivý bůček do Cvikova na Náměstí k P.Neckářovi.Krásný masitý.Známým dělám bůček v pálivé paprice a česneku,mohou se po něm utlouct.
NahoruRe: KORYTÁŘI
18. Květen 2012 - 18:51 | Of the Moon
Konečně pozitivní zpráva v tom současném marastu.Doufám,že u toho není politické školení :-))
NahoruRe: KORYTÁŘI
18. Květen 2012 - 20:38 | Of the Moon
Jak může bejt zkaženej,když je farmářskej?
NahoruRe: KORYTÁŘI
18. Květen 2012 - 20:40 | Of the Moon
Hlavou o zeď se mlátí po pozření brokolice!
NahoruRe: KORYTÁŘI
19. Květen 2012 - 5:53 | Šťoural
Hlavou o zeď se mlátí po nechtěném zaslechnutí politických novinek.
NahoruRe: KORYTÁŘI
19. Květen 2012 - 14:19 | Of the Moon
Zainteresovaní nemlátí,ti se už jenom modlí :-))
NahoruRe: KORYTÁŘI
20. Květen 2012 - 18:10 | Šťoural
Právě jsem prošel kolem televize, kterou si pustila manželka a slyším + vidím zprávy. Pan John: "Je to svinstvo, že se na jedné akci ukradne 50 milionů, aby politik mohl dostat 7." Vyznělo mi to tedy tak, že tím svinstvem je jenom 7. :-)
Podstatné pro Darka Sida: pan Čunek na otázku, polik poslanců krade, odpověděl: 30%. Věříš mu, že tak málo?
NahoruRe: KORYTÁŘI
23. Květen 2012 - 18:09 | Of the Moon
Vrátil jsem se z cest a po rozkoukání můžu souhlasit s těmi 30ti %procenty.Ten zbytek poslanců 60%) tomu říká odklon.
Nahoru