Dnes je 21. 11. 2024
svátek má Albert

chudáčci Romové!!

Mírumilovní romští hoši a pořezaný chlap, nějak mně to nesedí
Když zemře mladý člověk, je to tragedie a navíc v době silvestrovského a novoročního veselí. Mladý Rom byl v Tanvaldu zastřelen, druhý těžce zraněn. Muž, který po nich střílel z pistole, tvrdí, že ho mladíci napadli, rozbili mu hlavu a on se pouze bránil. To, že ho policisté po výslechu propustili a vyčkali s obviněním, o něčem svědčí.

Zásadně nesouhlasím s tím, že by se napadený člověk neměl bránit. Útočníci ať tvrdě pocítí následky svého činu a musí počítat s tím, že když někoho přepadnou, mohou zaplatit i nejvyšší cenu. Třiašedesátiletý muž, který střílel, byl prokazatelně pořezán nožem. Logicky mně v takových případech vychází, že násilníci vytasí nůž, zaútočí, jenomže nepočítají s tím, že napadený má u sebe střelnou zbraň, kterou je jaksi umravní. To je v pořádku, kdyby neloupili, nic by se jim nestalo.

Takové útoky Romů nejsou nic neobvyklého a děly se i za komunistů. Přesně to se stalo mému spoluhráči z házené, kterého romská skupina obstoupila večer po návratu z tréninku a chtěla po něm peníze. Naštěstí se mu povedlo utéct.

Podobný případ se odehrál před lety přímo v Tanvaldu, kde známý čekal v hospodě na autobus, kde seděli rovněž dva Romové. Když pak vyšel ven, oni vyrazili za ním, a jeden z nich povídá: „Hele, bráchovi dlužíš stovku.“ Nechtěl mít problémy a dal mu stovku. Jenomže Rom zase: „Hele bráchovi se líbí tvoje hodinky.“ To už ovšem známý nevydržel, vykřikl: „Ty hodinky jsou památkou na tátu,“ a tak jeden z útočníků dostal kopačky, druhý pěstí do obličeje, známý utekl a neví jak dopadli oni násilníci.

Těžko říct, jestli v ono nedělní ráno nestalo v Tanvaldu něco podobného. Onen střelec totiž není žádný protřelý kriminálník, ale bývalý policista.

Na druhé straně jsem byl jednou v zimě na běžkách v Jizerkách a příjemný víkend strávil bydlel u kamaráda v Desné, která je hned vedle Tanvaldu. Večer jsme šli do restaurace na večeři a obsluhovala nás tam mladá příjemná Romka Kristýna, kterou jsem požádal, ať k našemu stolu chodí jenom ona. A jelikož odvedla skvělou práci, dostala slušné „dýško“. A také byla z Tanvaldu. Pokud se tedy Romové budou chovat jako ona, nikdo jim nebude ubližovat a právě naopak, budou oblíbeni, protože Kristýnu měli evidentně rádi i štamgasti a personál restaurace.

Přehled témat

Komentáře

Re: chudáčci Romové!!

Tomu bývalému policistovi věřím.

Nahoru

VEŠKERÉ násilí nutno přísně trestat.

Lidé hrubnou. Násilí panuje nejen mezi Rómy a Nerómy, každou chvíli někdo někoho odpráskne, Čech Čecha, Nečech Nečecha, všechno jedno. Takto to dál jít nemůže. Tyhle věci je nutno přísně trestat, padni, komu padni. Policisty nevyjímaje. Tam navíc je třeba přihlédnout i k tomu, že jsou to lidé cvičení na zvládání krizových situací, lidé, kteří znají základy práva, takže by se měli umět chovat daleko rozvážněji než nepolicisté. V tomto případě je tedy to, že střelec byl policista, přitěžující okolností.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Já myslím, že jestli byl ten důchodce skutečně přepaden, tak násilníky potrestal. Pan Mirek může mít radost, násilí bylo potrestáno. Rasistický problém z toho dělají jen Romové. Oni ho napadli, on se účelně bránil. Pokud by si pan Mirek raději nechal podřezat krk, je to jeho právo.

Nahoru

Zatím nic nevíme

Zatím běhají pouze spekulace, co se vlastně stalo. Jediné, co víme na beton, že jeden člověk je mrtvý, druhý postřelený. A z toho že by mohl mít někdo radost? A že to bylo potrestání? To už u nás může trestat kdo chce koho chce, a dle svého uvážení dokonce trestem smrti a hned taky provést rozsudek? Tak tohle se u nás naposledy dělo v době válečného a těsně poválečného rozvratu! Co když se někdo rozhodne smrtí potrestat vás? Např. ho na silnici předjedete, což on nesnese a zastřelí vás. Odůvodní to třeba tím, že jste ho ohrožoval. Vyvracejte to, když budete mrtvý! Víte, já se bojím spíše lidí vašich názorů, než lupičů. Lupič mě může okrást, lidi jako vy jdou rovnou po krku.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Mirek to má asi trochu pomotané.Ten bývalý policista udělal v tu chvíli to jediné správné rozhodnutí.Jinak by asi nepřežil on.Oni mu tam násilně vnikli.Když takhle budeme omlouvat každého zloděje,skončíme všichni u psychiatra nebo v márnici.Ale věřím,že ten rozhovor s postřeleným zlodějem byl velice dojímavý.Jak dlouho mu trvalo,než se ty odpovědi naučil? Asistoval u toho třeba Petr Uhl?

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Zašel bych dokonce ještě dál.
Mirek je snad s prominutím i "blb".. za to se omlouvám.
Až Vám přepadnou, oberou a zbijou děti, tak můžete o svých tvrzeních a obavách přemýšlet.
Kdybych měl pistoli a šel na mně s nožem, tak střílím. A nemilosrdně. Vy se snad necháte s klidem okrást a zbít, počkáte na soud a pak se "spravedlivě" pomstíte?
Ha, há...zítra si k Vám jdu pro peníze..Vám to totiž asi nebude vadit.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Myslím si, že než bude veřejnosti vydána oficiální informace o tom, jak se všechno seběhlo, pohybujeme se pouze na úrovni spekulací. Mělo by to ale být do sobotního pohřbu, jinak se z toho může stát v Tanvaldu třaskavá záležitost. Gorol s Tancošem na tom už pilně pracují.
Obecně se dá ale říct, že každý by měl mít právo na ochranu svého života, je-li napaden se zbraní v ruce. A je jedno, jestli má útočník v ruce nůž, břitvu nebo železnou tyč.. A útočník musí počítat s tím, že o svůj vlastní život může přijít. Jako když se vydá odřezávat kabely pod proudem.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Tak nějak, jsou to zatím všechno spekulace. Ale myslím si, že člověk má právo se bránit. A pokud tady někdo hraje na rasistickou notu, jsou to spíše Romové. Stačí si přečíst jejich příspěvky na Romea. A o popravě také mluvil jako první cikánský předák. Pochybuji, že kdyby se jednalo o úkladnou vraždu, policie by střelce nezavřela hned prvního.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Tak Nova uvedla svědectví očitých účastníků.Přepadení zezadu a s nožem.To zas pan Gorol přestřelil.Co na to P.Danys jako jeho president?Prý si musel uložit bobříka mlčení.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Že to říkali na Nově, ještě nic neznamená, ale tak nějak všichni kromě Mirka čekali, že to tak nějak bylo. Nakonec možná ještě horší - já si myslel, že to byla jen taková běžná obíračka a pán už se neudržel. A on měl ještě tolik soudnosti, že jim poskytoval první pomoc. Co si myslím o Gorolovi, sem nemůžu napsat.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

ale já můžu.gorol je prolhaný jako každý cikán a danys si tupíruje paruku :-)) Mirek je forézní psychoanalytik,něco jako ta manželka J.X.Doležala.Takoví nám chtějí něco vyprávět?

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Mirek Vám asi odpoví, že správně je forenzní psycholog. A s tou sexuální dračicí Hrouzkovou bych ho rozhodně nesrovnával.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Ten střelec je bývalý policista, tam bude nějaký kontakt. Na zástupkyni podáme trestní oznámení, budeme si stěžovat.....-sdělil otec Tatár.Odtud je ta informace.Ještě doplním jeho sdělení na Romea....před tím měl nějaký konflikt s Romy, kteří mu rozbili hlavu. Tam je vidět rasový motiv. Když viděl cigány, tak je hned odstřelil.

Nahoru

Stále jen spekulace

Právě že se tvrdí leccos, a stále nikdo nic pořádně neví. To, že se většina na něčem shodne, ještě neznamená, že to tak opravdu bylo ("Fama crescit eundo!"). Nejnovější spekulace, která běhá po Tanvaldě (zpráva v dnešních LN), je, že Rómové prý "nejdřív vnikli do garáže Jana S. a on po nich začal střílet."

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Mirek zase perlí. Já že jdu někom po krku. Ne, mě jen štve, že kvůli takovým lidem, jako jste vy, je normální někoho okrádat nebo parazitovat na společnosti. Říká se tomu politická korektnost, ale je to jen obyčejné lezení do prdele. Anglie má svoje muslimy, my máme cikány a celá evropská kultura na to dojede.

Nahoru

Jsou tu oběti

No, nevím, kdo tu perlí. Jsou tu dvě oběti, jeden mrtvý a jeden postřelený. Ne bílé oběti! Rómské oběti! Ale spousta lidí hned ví, kdo je viník - přece ty oběti. Již před cca 100 lety si toho všiml i Jaroslav Hašek, když napsal: "To je bratr toho zavražděného. To musí být taky pěkné kvítko." Myslím, že se tam někde nahoře teď chechtá, jak dobře odhadl své papenheimské.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Jestli to bylo tak, jak uváděli včera v televizi, tak oběť jen jen jedna - přepadený muž. Zastřelený byl už minimálně jednou odsouzený kriminálník.

Nahoru

Lidi nelze střílet jako králíky

Ani jedenkrát (ani vícekrát) odsouzené kriminálníky nelze v civilizované zemi střílet jako králíky. Pokud je ta zpráva pravdivá. I kdyby byla, byl ten člověk nejpíše odsouzen za krádež. Tedy za něco, co spousta Čechů provádí dnes a denně, akorát, že jsou chytřejší a nenechají se chytit. Kdyby bylo dovoleno zastřelit každého, kdo někdy něco ukradl, republika by se vylidnila.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Dnes by měla být tisková konference Policie ČR. Počkejme na ni.Pokud tam byli svědci,musejí se nechat promluvit.
Nevím,jak by se kdo choval, když by měl po ruce zbraň a pokud by byl přepaden přiopilým násilníkem s nožem. Myslím si,že většina lidí by v sebeobraně zcela reflexivně pistoli vytáhla a nepřemýšlela,že by měla střílet varovně do vzduchu.Rozhodují zřejmě vteřiny. A je jedno,jeslti násilník je tmavý,světlý,zelený nebo modrý. Jde o povahu násilného činu. Bojové vyjádření romských předáků z Boru,zejména pak pana Tancoše ničemu nepomůže.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Jestli to říkali dobře, tak byl odsouzen za loupež, nikoliv krádež. A to už trochu rozdíl je.

Nahoru

Lidi nelze střílet jako králíky.

I kdyby šlo o člověka už jednou odsouzeného za loupež (což zatím nevíme, jde jen o domněnky), nelze ho zastřelit jako králíka. Vražda je závažnější trestný čin než loupež a vrah ještě opovrženíhodnější než lupič.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Ještě že máme svého Mirka,který nám to IQ trochu snižuje,jinak bychom si nevěděli rady sami se sebou.Už vidím tu odpověď.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Jaký vrah? Vrah je člověk odsouzený za vraždu. Tohle byl pravděpodobně naprosto bezúhonný člověk, který se nenechal umlátit nebo podřezat nějakým kriminálním živlem. A je úplně jedno, jaký měl ten živel barvu pleti. Vy zpochybňujete naše zákony. Zastáváte se zločinců a hanobíte slušné občany.

Nahoru

Re: chudáčci Dark Saidové!!

Tak, tak, opět využiji oblíbeného klasika: "Všichni nemůžou bejt chytrý, ty hloupí musí tvořit výjimku, protože jinak by bylo na světě tolik chytrosti, že by z toho byl každej druhej blbej."

P.s. pozornosti všech cikánobijců doporučuji fungl novou internetovou stránku "www.nazi-leaks.net" (skupina Anonymous). Zdá se, že neonacistům a jejich internetovým fandům nastávají těžké časy...

Nahoru

Re: chudáčci vševědi!!

Víte zřejmě hillbille víc než příslušná státní zástupkyně. Ta se v poledních zprávách vyjádřila, že vyšetřování se teprve rozbíhá a že zatím nemůže vyloučit obvinění ani obětí střelby, ani střelce.

Nahoru

Re: Jsou tu oběti

dle vašich příspěvků jsem odvodil ,že cikáni jsou vždy oběti co??? asi bych vám přál pár vašich oblíbenců ve vašem bydlišti!

Nahoru

Re: chudáčci vševědi!!

pro Mirka!! přál bych vám aby se ti nevinní cikáni potkali s vaší ženou,matkou či vašima dětma!! a trochu je zřídili třeba jen za to ,že dostatečně rychle neodevzdali peněženku nebo mobil!!

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Mezitím došlo k přepadení ve Varnsdorfu,který vyšetřuje policie.Bílé svi...,konkrétně postarší rodiče se synem opět přepadeni partou cikánských výrostků.Syn je v nemocnici s otokem mozku.

Nahoru

Re: chudáčci vševědi!!

Proč se domníváte, že být přepaden černým lumpem je horší než být přepaden lumpem bílým? Podle mne to vyjde nastejno. A že těch přepadení od bílých lumpů je! A mezi těmi desítkami bílých přepadačů (banky!!!) se tu a tam objeví přepadač černý. Vás a vaši rodinu zřejmě ztřískání bílými lumpy bolí méně. Proto tak zdůrazňujete své přání, aby rodina toho, kdo si dovolí s vámi nesouhlasit, byl ztřískána? Agresivita z vás přímo stříká, jak pohlavní hormony z nadrženého pubescenta. Ani bych se nedivil, kdybyste taky někoho přepadl a ztřískal.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Ta Mirkova otázka byla určena jiným. Odpovím ale za sebe, proč bych nechtěl být přepaden bílým lumpem a už vůbec ne romským lumpem. Po přepadení Rómem (buďme realisty: VÍCE Rómy) by mi totiž hrozily daleko horší následky, Mirku. Jmenuji dva základní:

1. Pokud by je za to moje zmlácení obtěžovala Policie, nebo bych dokonce proti nim svědčil u soudu, mohu očekávat pomstu v podobě "nášupu". Děkuji pěkně, už mi stačilo.

2. Hrozilo by mi, že budu označen (sdělovacími prostředky, přinejmenším některými lidmi) za rasistu. Je podivné, že když popíšu útočníka jako blonďáka či zrzka, nic se neděje, ale jak řeknu "černý", je oheň na střeše. Děkuji pěkně, ještě budu šikanován?

Je smutné, že pokřivená situace ve společnosti postavila romské násilníky na úroveň nejvyšší zločinecké mafie. V těch případech se ovšem alespoň přiznává status tajného svědka a systém ochrany (ne, že bych hýřil důvěrou, ale ten rozdíl je sakramentsky cítit). Co s tím?

Nahoru

Re: chudáčci vševědi!!

to je mi celkem jedno ,co si vy jako malý deme.. myslíte! prostě nevíte o čem mluvíte Mirku! PS :o ztřískání mluvíte jen vy!! stejný demagog jako Gorol a další lumpové!

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Že by tohle byl Big Prudic?Neznalost velkých písmen,spousta vykřičníků,charakteristické obraty i to PS.Proč takový obrat?
Pro srovnání-Danys Pavel v CL deníku
No a pak, že to nemůže být i troch humorné...!! p.s. a vy jste ten první ? a já ten druhý ? nějak se v tom utápím

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

nejsem Danys sorry! já se nezastávám cikánů! a na chatech nepoužívám velká písmena sorry!

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

No,na to že Mirek je psycholog,tak v mnoha věcech tápe a já si myslím,že snad už tento rok trochu pochopí.Bude se s tím vším muset nějak vyrovnat,ale on to zvládne,poněvadž je schopen si vše zdůvodnit.On by si snad dokázal vysvětlit i přepadení od černého lumpa.Rozděluje lumpy podle barvy,je to rasista.

Nahoru

Oblíbená figura

Tohle je vaše oblíbená argumentační figura, Darku Saíde, obvinit druhého z toho, co děláte sám. Vsadím se s vámi, že tato diskuse by nikdy nevznikla, kdyby aktéry diskutovaného incidentu byli pouze bílí. Z jednoduchého důvodu. Pokud by šlo o bílé, tak zapracuje zdravý rozum, který napoví, že holt takové věci se stávají, jakkoliv je to smutné, co svět světem stojí, a že holt od toho máme soudy a policii, aby to řešily.

Běda však, když se mezi aktéry objeví Róm, cizinec či příslušník nějaké jiné nemilované menšiny, a to i když je obětí! Rozum je vypnut a vypukne hysterie takové intenzity, která už by si možná zasloužila pozornost odborného lékaře. Zejména u některých lidí. Ono není nahodou, že tu v diskusích na obdobná témata projevuje extrémistické názory stále stejná skupinka lidí, jejichž počet se zhruba rovná počtu prstů na jedné ruce.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Mirku v jednom souhlasím.Pokud jsou správné propočty různých organizací,tak česká korupce mne obírá denně o 100Kč.Je to už jakýsi český folklor,krádeže bílých límečků, táhnoucí se z první republiky.Nějak jsme si zvykli,ta stovka je imaginární.Kdyby mi cikán sebral tisícovku,tak bych byl vzteky bez sebe.Taky jsme si zvykli na loupežná přepadení benzínek,bank,bankomatů,aut převážejících peníze.Už je to medialně nezajímavé,v podstatě normální.A dělají to bílí,někdy bílí cizinci.
Ale je tu nový fenomen.Romští týnejdři.Vychovaní systemem práva dětí.Základní právo je dělej co chceš,jseš nepostižitelný.Když dostanou občanku,nezmění se.Vychováni žít na dávkách a nudě.Na vulgaritě Repové kultury,agresivních,násilných filmech.Tuto "výchovu" si pak přenáší do každodenní reality.Tady je zaděláno .A mnozí bílí spějí tou samou cestou.
Tohle nikdo neřeší.Politici mají jasno,mohou za to herny.Zakážeme taky parky nebo babičky od které se v Tanvaldu vraceli ?Jedna bílá babička teď okradla vnučku o 2 melouny...Vcelku poklid

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Ano, stovka ukradená bílým límečkem je imaginární, ale že mám tak jednou do roka konflikt s nějakým cikánem, je o animálním strachu, protože nikdy nevím, jak to skončí, zásadně jsou v přesile a vždy si myslí, že jsou v právu. Podobný strach mívám ještě při setkání se sparťany. Mirek mi to teď určitě vysvětlí.

Nahoru

Vina za konflikt

Pokud má člověk konflikt s jiným člověkem, nemusí být vina jen na jedné straně. Dokonce je spíše pravidlem, že každý má svůj díl viny. A samozřejmě, hodně záleží na věku. My postarší se spíše domluvíme s druhými po dobrém, pubescenti věkem (i pubescenti celoživotní) se zpravidla nechtějí domluvit, chtějí vyhrát, předvést se, ukázat, jací že jsou júrové, jak si před nimi každý kecne na zadek. Zvlášť před publikem opačného pohlaví. V biologii se tento druh chování nazývá imponováním. Odchod brečmo pak ovšem nebývá výjimkou.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

To je nějaký vtip, ne? Šel jsem od doktora, v horečkách, obstoupila mě skupina cikánů tří generací, ti náctiletí se mě zeptali, jestli mám peníze, já měl jen pětikorunu a použitý lístek na autobus. Dostal jsem facku za drzost. Vysvětlete mi, pane chytrý, kde jsem udělal chybu. Syn u sebe většinou jako malý nenostil peníze, ve škole si ho našel o tři roky starší cikán, chtěl peníze, praštil mu několikrát hlavou o zeď. Podali jsme trestní oznámení. Odloženo. Opět bych rád věděl, kde jsme udělali chybu. Můžou tady někteří diskutující panu Mirkovi dát jiné příklady, aby jim na konkrétních příkladech ukázal, kde udělali chybu.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Nebyl by na místě odchod blbmo,Mirku?

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

To nemá cenu nebot pan Mirek je nejspíš BLB co si mele jen tu svou a jěště je to asi navíc i srab co nechce vidět a slyšet jsnou pravdu! Prostě demagog hodný Goeblese a Stalina!

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Pane Bárto, chcete jiný příklad? Co třeba tento přepis výroku předneseného předsedkyní trestního senátu v listopadu 2010:

"...dne 29. 4. 2010 v době od 13.00 hod. do 16.30 hod. poblíž nádraží ČD Bohosudov v obci Krupka… jej odvedli k Unčínskému potoku a odsouzený pod pohrůžkou zbití jej donutil, ač věděl, že je mu 12let,aby si klekl a sál mu pohlavní úd, také štípl nezjištěnými kleštěmi poškozeného do malíku ruky proto, že nechtěl i jeho nezletilému spolupachateli sát pohlavní úd. Nakonec o ze strachu poškozený učinil a musel spolknout jeho ejakulát, následně mu nařídili, aby se plazil, svlékl do slipů a vlezl do potoka, kde musel dělat kliky, stojky, po první stojce jej kopli do hlavy, aby další udělal o kus dál. Nařídili mu vylézt na můstek vysoký 150 cm, strčili ho a on spadl do potoka… Na okraji pole mu odsouzený nařídil, aby běžel, zakopl a upadl na zem, tak i dvakrát učinil, nejméně třikrát chlapce vzali za ruce a nohy, rozhoupali a z výšky ho nechal dopadnout na zem. Poškozený musel nejméně dvakrát zvednout dřevěnou desku 1 x 1 m, tloušťky 2 cm, váhy 1,5 kg a pustit si ji na hlavu, podráželi mu nohy. Následně v úmyslu jej usmrtit ho společně fyzicky napadli střední až velkou intenzitou tak, že jej bili pěstmi, šlapali na něj, kopali do žeber, hlavy a dalších částí těla, v průběhu napadení se jej mladší útočník zeptal, zda ví, co dělal Hitler za války s cikány v koncentráku, že to budou dělat s ním, protože je "bílej"; musel se opřít o strom, sundat si slipy a švihali ho páskem s kovovou sponou na holé části těla i do zad, udeřili jej klackem do zad a tímto jednáním poškozenému způsobili zlomeninu 7. žebra vpravo se zavzdušněním pravé pohrudniční dutiny, nalomení 10. žebra vlevo s zakrvácením levé pohrudniční dutiny, trhlinu sleziny s krevním výronem, pohmoždění levé ledviny, pohmoždění břišní slinivky a jater, tržně zhmožděnou ránu pravé čelně-temenní krajiny hlavy, mnohočetné pohmožděniny trupu, hlavy i končetin, při pohmoždění svalů prodělal i mírnější formu tzv. „crushsyndromu...“ Musel být hospitalizován od 29. 4. 2010 do 13. 5. 2010 v Masarykově nemocnici v Ústí nad Labem,z toho 10 dnů na jednotce intenzivní péče... Také prodělal akutní reakci na stres, která přešla v poruchu přizpůsobení a posttraumatickou stresovou poruchu. Trpí i v současnosti a musí pravidelně užívat antidepresiva (placené léky).

A rozsudek odvolacího Vrchního soudu v Praze? Sedmnáctiletý cikán z Krupky nepůjde sedět na 10, ale jenom na 5let do vězení.

Kde asi udělal dvanáctiletý Patrik chybu?

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Dvanáctiletý Patrik udělal chybu v tom,že se neporadil s Horvaiem-Pfeifferem und Mirkem.Ten poslední by mu ve svém okultistickém a ezoteristickém okénku vše řádně vysvětlil.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

V tom duchu, že od bílých by to bylo stejné?

Nahoru

Umět vycházet s lidmi

Žijeme asi každý v jiném světě. Potkávám dnes a denně spoustu lidí, a to nejrůznějších, včetně těch problémových, mimimálně při výkonu své profese. Mimochodem, dnes ráno kolem 4.30 jsem si byl jako obvykle na benzínce koupit noviny. Potkával jsem průběžně skupinky mladých lidí, jdoucí z hospod či diskoték, bílé či Rómy - a nic. Jo, někteří mě ráno zdraví slovy "Dobrý večer", což mi trochu vadí. Ale jinak opravdu nic. Léta letoucí nic. Žádné divoké historky, jaké tu leckdo popisuje jak nějakého rodokapsu, se mi prostě nikdy nepřihodily. A to si tipnu, že jsem z diskutujících když ne ten nejstarší, tak alespoň jeden z nejstarších.

Ale ono to asi opravdu bude tím, že tady diskutuje jen malá, úzce vyhraněná skupinka lidí, takže z toho nelze dělat žádné obecné závěry. Nebo prostě někdo s lidmi vycházet umí a někdo ne. Kdo ale chce, dokáže se to naučit. A je to lepší, než permanentně šířit negativní emoce po internetu. Kdo ví, možná se jim ty jejich negativní emoce pak vrací v podobě těch konfliktů.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Teď už se opravdu rouháte.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Můžete laskavě, pane Mirku, odpovědět na otázky, kde udělal p. Bárta chybu, kde udělal jeho syn chybu. A hlavně:

Kde udělal dvanáctiletý Patrik chybu? ???

Nevyhýbejte se odpovědi. !!!

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Velice pěkný názor pana starosty Dvořáka v Českolipském deníku.Kohopak myslel těmi nohsledy Tancoše?
Možná by ho sem, pane Bárto, šlo přetisknout.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Názor "Nemůže to být (existovat) - ještě se mi to nestalo (ještě jsem to neviděl)." jsem párkrát v životě už zaznamenal. Objektivně vzato, v mnohem mocnějších formách, než tady prezentuje Mirek. Co si o této myšlenkové konstrukci myslím? Vzpomeňte si na film Kurva, hoši... a na teologickou dišputaci pana Polívky s paní Chýlkovou. O TOM TO JE.

Mirek chce vyjádřit, že ze 100% lidí, kteří byli napadeni, jich bylo napadeno Romy například jen 3%, přičemž cca 30% bylo napadeno Neromy (tenhle patvar jsem nevymyslel, ten tu koloval). Skupina zde diskutujících se podle Mirka rekrutuje v drtivé většině z oněch uvedených 3%.

A je to.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Tak v Tanvaldu zasahovala policie.Romové co nebyli na pohřbu,kradli v sámošce.To je moc i na mě :o))))

Nahoru

Re: Umět vycházet s lidmi

Přál bych si, aby ste byl na místě Patrika !! To by potom asi jeden změnil názor!!

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Co je nám platné,že my umíme vycházet s lidmi,když cikáni to neumí.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Šťourale, buďte rád, že Vám se to nestálo zatím jen párkrát v životě. Až to bude častěji, tak také třeba budete chodit už v půl páté ráno pro noviny.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Tak proto chodí tak brzo ráno pro noviny.Ale to se asi načeká,než je přivezou :-))

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Ale zase má jistotu, že mu je nevyprodají.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

To aby si dal budíka na čtvrtou.Proč Mirek nepoužije předplatné,je to levnější.Tento dotaz pokládám zcela vážně! Leda že by chtěl být všude první.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Je podivínské chodit v sobotu tak brzy ráno na benzínku pro noviny, ale nevidím v tom zase nic tak mimořádného. Znám člověka, který má chronický nechtěný budíček kolem čtvrté ráno. V sobotu vstane a nějak se zabaví do té doby, než otevře první pekárna. A vzhůru pro čerstvé pečivo. Má to dvě diskutabilní výhody: zdravý pohyb a rozmazluje manželku.

Mirek? Zejména nepřehlédnutelné (!) názory ohledně života Romů. A noviny? V dobách internetu je chození pro noviny opravdu staromilské. Možná až záviděníhodně. Třeba by mu bez čerstvého tisku nechutnala ranní káva?

Jo, Alane, pochopil jsem. Co k tomu napsat? Je to od tématu!

Nahoru

Dvořák: Nestupňujte napětí, soužití to jen ublíží

http://ceskolipsky.denik.cz/nazory_region/nazor-nestupnujte-napeti-souziti-to-jen-20120107.html

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

13:25 - Tanvald/Desná
V době, kdy pietní průvod procházel Tanvaldem, vyjeli policisté do samoobsluhy v Desné, kde byla přistižena šestasedmdesátiletá Romka při krádeži instantní polévky.
http://jablonecky.denik.cz/zpravy_region/sledujeme-pohreb-roma-a-pruvod-tanvaldem20120107.html

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

To bylo určitě z roztržitosti.76 let,to je krásný věk.Někdo krade v samoobsluze a my budeme,pokud se dožijeme,chodit do práce :-))

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Šťourale, já vím, že to je od tématu, ale Vy jste sem zatáh dišputaci nad neviditelnými přirozenostmi paní Chýlkové.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Já to vidím opačně.Šťoural sem nezatáhl ohanbí a přilehlé okolí jisté umělkyně,ale velikou imaginaci a představivost Bolkovu.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Dark to vidí správně, ona milá přirozenost byla pouze prostředníkem pro pochopení víry v nadpřirozenost. Možná jsem to měl vzít z opačného konce: Jak je možné, že lidé vyznávající Mirkem předvedenou logiku bez zábran přijímají naše tvrzení o kulatosti Země, když si jí sami neobešli?

Je to prostě nedůslednost.

Ale k tématu: jak to vypadá, na výsledek vyšetřování si veřejnost počká. Myslím si, že je to tak správné. Hlavně důsledně!

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

To je ta Mirkova gorolovská logika :-))

Nahoru

Právo držet zbraň a zastřelit zloděje. Poslanci to chtějí.

Ve známost například před časem vešlo město Kennesaw v Georgii, které v roce 1982 vydalo nařízení, že v každé domácnosti musí být alespoň jedna funkční střelná zbraň. Jak uvádí server World Net Daily, od té doby se tam nestala jediná vražda.
http://www.parlamentnilisty.cz/rss/zpravy/Pravo-drzet-zbran-a-zastrelit-zlodeje-Poslanci-to-chteji-jako-v-USA-219186

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Abychom se pak nepostříleli navzájem, když je podle Mirka vlastně každý Čech zloděj. No ale vážně, byl bych proti. Z mnoha důvodů.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Já bych byl taky proti.Včera v rámci vysílání TV Nova byla obsáhlejší reportáž.Některé hlášky neměly chybu.
Kdyby takhle střílel Rom,tak ho policajti zavřou, až zčerná.
No a co je na tom,že ti dva Romové byli trestaní.To je každej druhej.
Přišli za námi aktivisté /z NB?/,že ten střelec je nebezpečný.Tak už děti nelítaj večer venku./konečně něco pozitivního/

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Je zvláštní, že Mirek zmlkl. Když má zodpovědět konkrétní otázky, které nějak nesedí s jeho světonázorem, tak je kandidát na bobříka mlčení za rok 2012. Už jsem s ním také diskutoval a výsledek byl, že jsem byl označený za demagoga, rasistu a kdo ví koho ještě. U něj by člověk čekal, že bude schopen alespoň uznat, že nemusí být vždy na straně pravdy. Ale obávám se, že připustit si tuto myšlenku je pro něj zatím nadlidský úkol :-) Spíše očekávám, že bude reagovat na jiné příspěvky, nejlépe do jiné diskuze. Mimochodem, právě tento přístup pana Mirka mě ujišťuje o tom, že svoje názory nezměním. Protože zatím nikdy nepodal nic, u čeho by mne zamrazilo a řekl by jsem si, hele, asi možná dělám chybu a chovám se divně, nebo blbě. Jsem ochotný diskutovat a rád si vyslechnu argumenty a pokud se pletu, ok, moje chyba a uznám to. Nerad, ale uznám. Co vy na to Mirku, je pro Vás důležitější ego, nebo pravda? Jste schopen uznat, že Vaše argumenty nejsou košér a že jste si s nimi naběhl na elektronické vidle?

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Pavle,tak nějak s tebou souhlasím,nemůžu si pomoct.Mirek se tý svý košile drží přímo neskutečně a dogmaticky.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Lidé hrubnou a někteří i blbnou.Co tomu řekne Mirek - Střelec z Tanvaldu nevraždi,bránil se hrubému útoku.Je to asi radost pro děti,mít takového tatínka .-))

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Člověk má na to, jestli vystřelí či ne,několik vteřin.Ve vypjaté situaci,kdy těžko někdo zachová chladnou mysl.Pak se sejde tým vyšetřovatelů a státní zástupce,kteří několik týdnů skoumají,zda jednal či nejednal v souladu se zákonem.
Těžko říct,co je lepší.Nechat se zabít nebo zavřít.Na hodně dlouho a s vrahama.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Divín se,že právě tyto lidi tohle nenapadne.Nebo ano? On se po bitvě kdejakej psychiatr stává generálem.

Nahoru

Další přiznané napadení s rasovým podtextem

http://decinsky.denik.cz/zlociny-a-soudy/policie-silvestrovsky-utok-mel-rasisticky-podtext.html

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Ten podtext,to je taky celkem srandovní výraz.Tam šlo o rasismus bez jakéhokoliv podtextu.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

puschman.blog.idnes.cz/c/240849/Tanvald-strelba-slepa-spravedlnost.html

Nahoru

Doporučuju článek k tématu:

http://www.denikreferendum.cz/clanek/12271-manual-k-rozhovoru-s-rasistou
„Možná je zásadní chyba v tom, že hážeme všechny ty, kteří nemají rádi Romy, do jednoho pytle. Přitom jsou někteří z nich přesvědčení rasisté, kteří věří, že Romové patří k jiné, nižší rase, jiní mají jen podvědomý strach, další udělali špatnou osobní zkušenost, kterou zobecňují, jiní žádné zkušenosti nemají, jen reprodukují moderní pověsti, další jsou z různých důvodů nešťastní a trochu jim pomáhá, když si vzájemně posílají „zaručené“ zprávy o tom, že Romové pobírají nějaké extra dávky a mají nějaké výhody, které ostatní nemají. A pak jsou tu lidé, kteří trpí existenčními starostmi a narůstá v nich oprávněný vztek, který je třeba někam směrovat…“ (to je jen klíčový odstavec)

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

To jste objevil Ameriku.Ale souhlasím.Někteří lidé tohle nechtějí pochopit a každému takovému přilepí nálepku Rasista.Jednoduše a provždy,což také svědčí o jejich neurovnaném vnitřním světě.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Je to jednoduché. Přepadnou mě, oloupí, zbijí. Nemám je za to rád. Když jsou to blonďáci nebo zrzci, nic se neděje, když Romové, jsem v tu ránu rasista.

Nahoru

No jo,

jenže napadlo by vás pak meditovat o tom, co jsou (všichni) ty zrzci za lidi a co s nima uděláme?

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Tady nejde o moje meditace, tady jde o objektivní šikanu poškozených lidí. Právě v našem případě: pokud by důchodce střílel po dvou blonďácích, nebylo by takové haló. Nešlo by mu tolik o krk. To je ten problém, za který důchodce nemůže. Pak není divu, že lidé mají sklon meditovat nad nenormální situací.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Dobře napsáno.Kohopak měl na mysli..... Je mi jedno, jestli náhodou není příslušník gangu zločinců, jehož bossové šikovně hrají na etnorasistickou notu.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Ano,potom lidi meditují o tom jakou mají zkušenost se zrzavými a jakou s opálenými.Bosové jsou asi trochu jinde,s těmi by si měl poradit zákon právě tak jako s každým lumpem.Nemeditujme tedy o nějakých notách.Všichni víme o čem ten hip hop je.

Nahoru

Žák hrozil řediteli varnsdorfské školy, že ho zapíchne.

Ve Varnsdorfu vyhrožoval v pondělí ráno žák řediteli speciální ( zvláštní)školy, že ho zapíchne. Protože měl u sebe skutečně nůž, případem se zabývá policie. Ředitel chce hlavně zabránit tomu, aby chlapcova agresivita přerostla ve skutečné fyzické napadání učitelů.

Zdroj: http://usti.idnes.cz/clanek.aspx?c=A120116_133353_usti-zpravy_alh

http://decinsky.denik.cz/zlociny-a-soudy/vime-prvni-zak-z-varnsdorfu-napadl-ucitele-nozem.html

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Lidský plevel !

Nahoru

Přepadená žena z Varnsdorfu zemřela

Silvestrovské přepadení ve Varnsdorfu má pravděpodobně tragickou dohru.
Jedna z přepadených žen totiž v minulých dnech zemřela v děčínské nemocnici. Policie nyní šetří, zda její smrt má přímou souvislost s přepadením, které v ulicích Varnsdorfu opět vzbudilo velké vášně.
http://decinsky.denik.cz/zpravy_region/prepadena-zena-z-varnsdorfu-zemrela-20120118.html

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Dva cikáni v Pardubicích přepadli chlapa,aby měli co dát do automatů.

Nahoru

To už je moc!!!

Dva Romové měli vrazit v CL kudlu do břicha mladíkovi a okrást ho.Viz ČLdeník

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Klid! Však ona je z toho Klára Samková-Veselá vyseká :-))

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Zatím je ani nedopadli. A jestli, tak oni si vzájemně dosvědčí, že to byla sebeobrana. Však oni by jim Tancoš s Gorolem poradili.

Nahoru

Romové založili vlastní stranu!

Teď se dívám na ČT.Hlásí,že Romové konečně založili vlastní stranu na setkání v Ústí n.L..Než zasedání skončilo zmizel ale pokladník i s příspěvky.Hlasatelka se smála,že nemohla dál.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

www.novinky.cz/domaci/258999-mladik-v-brne-brutalne-zkopal-maleho-skolaka-zaznam-jiz-zkouma-policie.html

Nahoru

Re: zase jeden hoax na známé téma!

Sorry, ale jestli vás taky rozesmála informace z 10. února, měli byste si přečíst tohle:
http://www.romea.cz/cz/zpravy/ondrej-liska-a-pres-200-signataru-jeho-dopisu-zadaji-media-aby-opravila-neoverenou-zpravu-o-romskem-pokladnikovi-ondrej
a
http://www.romea.cz/cz/zpravy/parlamentnilisty-cz-se-omluvily-za-vymyslenou-zpravu-o-romskem-pokladnikovi-autora-byvaleho-lidra-extremistu-clanku-vyhodily

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Já té zprávě o romském pokladníkovi - defraudantovi moc nevěřil.

Já té zprávě o tom, že to nebyl pokladník, ale kachna, moc nevěřím.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Taky si myslím,že to nebyl žádný pokladník :-)) Ale kde jsou ty peníze?

Nahoru

Falešnou zprávu o Rómech rozšířil trestně stíhaný

Myslím, že kdo se hlásí k téhle kachně, tak sahá do čehosi hodně nevoňavého. Ukázalo se, že jejím autorem je jistý Václav Prokůpek, funkcionář zakázané Dělnické strany, ale také, a to je v této souvislosti zvlášť pikantní, člověk opakovaně trestně stíhaný. Vystupoval třeba jako falešný advokát. Loni podle informací MF Dnes zase stál před soudem pro obvinění, že ztřískal v Mirošově na Rokycansku nějakého důchodce. Z podobných důvodů byl trestně stíhán už jednou. Prokůpek se mimo jiné bránil svým špatným zdravotní stavem, tím, že prý se už od svých 30 let léčí na psychiatrii.

Ono je to stejné u většiny těch "hrdinných" cikánobijců. Jsou to zpravidla lidi, kteří mají nejvíce problémů sami se sebou, a tyhle šílenosti, kterými kolem sebe smradí, jsou v podstatě způsobem amatérské samoléčby.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Budiž.Určitě vysvětlíte i toto
www.denik.cz/z_domova/z-dotaci-si-romove-kupovali-20120222.html

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Dá se to vysvětlit i tak, že se činovníci toho sdružení podívali na stránky www.esfcr.cz a řekli si, že když můžou oni, tak proč ne my. On ten ohromný dotační transfer peněz tam zveřejněný je sice legální ( na rozdíl od nákupu stolního fotbálku a nějakého nářadí ), ale výsledkem hlavně je, že si někdo pořádně mastí kapsu.
Jeden příklad z mnoha set podobných:

Analýza gold-platingu v ČR
Registrační číslo: CZ.1.04/4.1.00/59.00059

Částka: 11 272 400,00 Kč

Doba realizace projektu: 1. červenec 2011 až 31. prosinec 2013

Popis projektu
Cíle projektu
Cílem projektu je vytvoření systému hodnocení administrativní zátěže při dodatečném rozšiřování obsahu směrnic při jejich implementaci do národního práva. Dílčími cíli projektu je analyzovat současný stav a rozsah dodatečného rozšiřování směrnic, kvantifikace administrativní zátěže vyplývající z dodatečného rozšiřování směrnic, vytvoření metodiky k zamezení a snížení této administrativní zátěže a její následná implementace.Projekt naplňuje jak globální cíl, tak i specifický cíl "Provést analýzu stávající regulace s cílem identifikovat a odstranit nadbytečnou regulaci" Výzvy 59 v rámci Operačního programu lidské zdroje a zaměstnanost.

Cílové skupiny
Cílovou skupinu předloženého projektu budou představovat pracovníci resortu Ministerstva průmyslu a obdchodu, zejména jeho 15 zaměstnanců Odboru podnikatelského prostředí vybraných na základě jejich pracovního zařazení a profesních potřeb.
Konkrétně se jedná o následující cílovou skupinu:
Správní úřady, organizační složky státu, zaměstnanci těchto úřadů a organizace a organizační
složky zřizované/řízené těmito úřady a jejich zaměstnanci.

Jak je to o těch bílých límečkách?

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Velice elegantní zlodějina,ba skoro už umělecké dílo.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Darku, nediskriminuj!

Odebrání traťových sdělovacích kabelů a opálení izolace nad ohýnkem vytváří v našich lesních zákoutích nedaleko nádraží také obdivuhodná umělecká zátiší. Škoda, že to už Chittussi neztvární!

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Chudák Chittussi by s pláčem a zahanben zahodil veškeré náčiní,kdyby spatřil umění například takového Romana Týce.Tady by se leckteré psychyjátro vyjátrovalo :-) U cikánobijců je to jasný i bez vyšetření :-))

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Někteří psychojátři si dostatečně neváží své práce,když jsou ochotni dotovat cikány,ale to je u těchto lidí celkem pochopitelné.Lehko nabyl,lehko pozbyl.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Ono to je opravdu na psychojátra. V Aši dva neznámí pachatelé hodili zápalnou láhev (láhve?) na okno ubytovny. Šetří to Policie jako rasově motivovaný útok.

Jak to takhle dopředu vědí? V ubytovně nežijí jenom Romové. Někdo může někoho zastrašovat. Některé vzrušuje oheň. Atd.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Občas někomu rupnou nervy z toho poklidu okolo těch ubytoven.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Rasové nervy?

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Asi takhle: představ si to,Šťourale;je poklidné letní (jarní,zimní,či jiné) pozdní dopoledne poblíž údernické ubytovny.Nesnesitelný klid,kdy se ani lísteček na osice nepohne.Všichni jsou na šichtě a děti ve škole.To ticho ruší jen šelest stránek učebnice pro žáky University III.věku v níž si listuje na zápraží stařičký Aladár Ladič(50 let).Takovou idylu by neunesly ani nervy Jamese Bonda.Někdo by řekl že je to amatérská samoléčba...

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Chápu. Ticho rušené jen zpěvem ptáčků ve větvích lip. Pořádek a čistota, lad těšící zrak až k nesnesení. Představuji si i toho Bonda, jak se hroutí.

Nahoru

Vážení pánové,

jenomže ona to není sranda. Nějací cvokové naházeli na ubytovnu hořlavinu a jen náhodou se jim to nepovedlo. Kdyby se to ale povedlo, šlo by těm spícím lidem o život, bez ohledu na jejich rasu.
A vy to chápete jen jako záminku k vtipné exhibici.
Zkuste pár dní psát neanonymně pod skutečným jménem a určitě to bude vypadat jinak... nebo si aspoň na chvíli představte, že by tam zrovna přespával taky váš kámoš...

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Je to o tom kdyby. Kdyby to dopadlo škaredě, tak bude všechno jiné.

Kromě toho, záminkou není útok, ale reakce některých sdělovacích prostředků (nepodložené tvrzení). A následně realita, cíleně zkreslovaná.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Pane Tichý,takové kámoše já nemám.Vy snad ano?

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

a jestli máte problémy s tím co psát,tak si zvolte nějaký hezký nick a chutě do toho:-) Doporučuji například zastupitel,tribun lidu,třetí náměstek druhého leadera (lídra)...

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Dnes je v Lidovkách v příloze "Právo a a Justice" poměrně rozsáhlý článek o pogromu na Židy, ke kterému došlo v prosinci 1918 v Holešově. Dva Židé přitom byli zavražděni, řada lidí utrpěla zranění. Vypleněno bylo 51 domů a 26 obchodů, plenící lůza šla samozřejmě nejdřív po alkoholu. Následný soudní proces vynesl celkem mírné tresty, jeden z vrahů například dostal 10 let vězení. Všichni obvinění se vymlouvali, že oni vlastně nic, že byli svedeni druhými a že koneckonců si zato Židi můžou sami, protože místo aby řádně pracovali, živí se kšeftem, čímž řádné občany popuzují. Kromě toho většina z nich mluví německy, což je další důvod k zášti vůči nim. Výmluvné jsou dva mezititulky LN: "Výmluvy, výmluvy" a "Relativizace."

Samozřejmě, podobnost s některými aktuálními událostmi je čistě náhodná.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Vyčítat Židům, že kšeftují, to je vrchol zločinnosti, protože jim řemesla zakázali. Pronásledování Židů mělo obrovský rozměr náboženský a hlavně ekonomický. Ekonomický!

Ohledně podobnosti, Mirku,máte zřejmě na mysli hysterické projevy jednotlivců v davu. Absenci zodpovědnosti, tu mají přece ti druzí, kteří mě strhli. A pozdější obviňování obětí násilí, že si za to můžou samy. To není náhodná podobnost, to je při pogromech a lynčování vždycky stejné. Vy jste ovšem ironizoval, jak jinak.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Na druhé straně jsme pomohli Izraeli ve válce,takže nejsme všichni plenící lůza.A pokud se v té oblasti nyní schyluje ke konfliktu s Iránem,doufám,že jsme opět na straně Izraele.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

To jistě.

Co se ještě týká hysterických projevů jednotlivců v davu při lynčování - názornou ukázkou byl mačetový masakr v novoborském baru.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Přesně tak.Takový psycholog,který se neovládne a propadne hysterii,ten je horší než ženská.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Švýcarský magazín Die Weltwoche vyvolal články o kriminalitě východoevropských cikánů vlnu kritiky.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Schytal to ten časopis, předpokládám, nikoliv kriminální živly.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Samozřejmě,jak jinak!

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Upřesním-židům,jako nečistému národu z hlediska křesťanů byly vyčleněny činnosti,které nebyly "boží".Tzn.obchod,peněžnictví,lichva.
Židé byli v českých zemích povinni chodit příslušně označeni až do 17 stol.Museli mít na šatech žluté kolečko a šat žlutý lem
18. 4. 1389 byl asi největší pogrom na ně.V Praze přišlo o život přes 3 tis židů.
Jinak pogromy byly vcelku pravidelné.Nepůjčete si,když je to tak snadné!Známe to z dneška.Akorát pogromy na banky jsou jaksi obtížnější.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Růženine,ty máš něco proti židům?

Nahoru

Re: chudáčci Židé!!

Proč bychom něco měli proti Židům? Vždyť už u nás skoro žádní nezbyli. Tak nějak zmizeli, běžný živáček už dnes celkem neví, proč. Byly sice před válkou jakési oprávněné výtky proti jejich způsobu života, byly jakési antisemitské spisy, byl jakýsi lidový antisemitismus ("Ty židáku!" byla například oblíbená drsná nadávka a urážka mezi Nežidy), byly jakési kravály v ulicích, nějaké ty vybité výlohy obchodů atd. atd. Ale přece bychom nedávali vinu za zmizení Židů z Evropy nevinným diskutujícím, že? Přece demokracie je diskuse, a tedy i obráceně, diskuse je demokracie. Nebo že by to všecho bylo kapku složitější?

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Je to dost škoda,protože židé jsou soběstačný a životaschopný národ,což se o cikánech říct nedá.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

No vidíte, a nacisti Židy vybíjeli právě proto. Zdáli se jim až nebezpečně životaschopní. Až se tím cítili ohroženi. Rómové jsou podle vás jiní. A zas to vadí. Ale nedořekl jste. Víte dobře, že průměrný čtenář se sám dovtípí. Zvlášť průměrný český čtenář. A to Vám naprosto stačí, viďte? I jako alibi, kdyby toho bylo třeba. Kdo vám co může dokázat?

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Mluvíme,doufám o dnešku.Pak nechápu proč sem taháte události staré 60 let.Ty současné vám nejsou dost dobré?
Cikáni nepatřili v Indii ani mezi tu nejnižší kastu.Chcete je snad srovnávat s Židy?

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Nacisté likvidovali Židy kvůli jejich životaschopnosti? A cikány kvůli jejich životaneschopnosti? Toto mi doufám vysvětlíte.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Proč bych měl něco proti židům?Obchodníci v USA,kterým jsme dodávali zboží,byli všichni židé.I když ne ti ortodoxní.A za svědka na svadbě jsem měl taky původem žida:o))
Tomu rčení,že cikáni nejsou životaschopný národ ale nevěřím.Po svém příchodu do Evropy měli tu smůlu,že země se vzpamatovávali z tatarských nájezdů.Byli bráni za tatarské vyzvědače a prohlášeni za lovnou zvěř jako vlci.Narozdíl od nich přežili.
Darku upřímně,můžeme chtít po etniku,které po staletí bylo nuceno kočovat,krást,podvádět pokud chtělo přežít,aby se za několik desítek let změnilo na vzorné občany?
Myslím,že tato po staletí formovaná kultura života na okraji společnosti,přenášená generacemi,je hlavní problem.Oni tak žijí,mají jiné normy chování a evropský socialismus jim nyní vyhovuje.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Růženíne,dík za rozumný názor.Pokud byli cikáni nuceni(?) krást a podvádět tak je nazývejme zloději a lhaři.Ale na tu změnu několik desítek let stačí,zvlášť když už jim jde společnost dvacet let na ruku.Člověk se musí přizpůsobovat podmínkám ať chce či nechce.Moje babička by počítač považovala za ďáblův výtvor.Věřím,že kdyby se dožila,tak by mu přišla na chuť.Pokud mám jiné normy chování (atd.),pak nepatřím mezi slušné lidi.Nakonec ty normy vidíme všude kolem sebe.Vyhovuje jim ten evropský socialismus a etnokulturní nadšenci.

Nahoru

Re: chudáčci hledači dokonalé společnosti!

Ono nelze dost dobře oddělovat historii od současnosti. Zvláště, když nejeden by rád na tu historii navázal. Dokonce s velmi podobnými argumenty, s naznačovanou méněcenností a hříšností vybrané obětní skupiny (to aby jí snad někomu nebylo líto). Problublávají tu na povrch civilizace prastaré dravčí pudy, touha po krvi, touha po obětním beránku, který může za všechny hříchy světa a kvůli němuž ten ráj na zemi stále nepřichází a nepřichází.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Mirku,dělejte s tím probubláváním něco.Ideální by byl profesionální exorcista typu Boblig.

Nahoru

Bobligové

Nějak si asi neuvědomujete, že právě Bobligové pořádali hony na čarodějnice. V moderní společnosti za čarodějnice sloužili nejdřív Židé, a když byli v Evropě téměř vyhubeni, tak Rómové.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Vy s tím strašením nepřestanete? To,co vy tady vykládáte přece každý ví.Toho Bobliga jsem měl na mysli ve spojitosti s vámi.

Nahoru

Bobligové

Ano, to je klasické, zloděj volá "Chyťte zloděje." Myslím, že je to někdo úplně jiný, kdo tu straší a kdo doufá, že postrašené strhne k nenávisti.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

V mém případě se nejedná o žádnou nenávist,to přeháníte.Vy zde klasicky participujete na cikánském problému.Mě se zkrátka nelíbí,že někdo nepracuje a má se líp než ten,který chodí do práce.Tady se nejedná o nějakou barvu kůže.Tak a ne jinak.O tom dvojím metru už ani nemá cenu hovořit.

Nahoru

Šíření pověr

Že se nejedná o barvu kůže? A podle čeho vy tedy určujete, že ten a ten flákač je Róm a ne bílý? A jak vůbec víte, že ten nepracující se má líp, kromě toho že se to všeobecně říká? A jaké máte důkazy, že že existuje jakýsi dvojí metr? Ono se toho totiž říká mnoho a leckdo se naivně domnívá, že co se tak všeobecně říká, co říká každý, je taky automaticky pravda. A jsou tací, kteří z této naivity cíleně těží a podporují ji. Přemýšlím, ke kterým patříte vy. Nebo že by k oběma těm skupinám?

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Právě že moc přemýšlíte a moc nemyslíte.To,co jste teď vyplodil o tom svědčí.Že vás to vůbec baví.Asi musí.Já vám to nemám za zlé:-))

Nahoru

Mačetový útok v Novém Boru: Soud vyloučil obhájkyni.

Mačetový útok v Novém Boru: Soud vyloučil obhájkyni podezřelých Romů.
http://www.denik.cz/z_domova/za-macetovy-utoj-jeste-nepadla-ani-obzaloba-soud-vyloucil-obhajkyni-20120412.html

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Pokud jsem registroval, mívali obvinění ve zločinném spolčení vždy každý svého advokáta. Proto mi postup soudu připadá zcela normální. Nerozumím tomu, co chce JUDrom Samková, ale nejspíš jí ani tak nejde o obviněné, jako o sebe.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Šťourale,konečně tady mám před sebou ty čtyři díly Světoválky.Museli mi je objednat z jiné knihovny.Jsem na straně 52 a vypadá to už teď opravdu slibně.Není to sice Světová literatura,jakou jsme četli kdysi,ale přesto bych podobné čtení doporučil všem psychologům i advokátům.Přišli by na jiné myšlenky.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

To rozhodně. Světoválka se teprve rozjede - a pořádně.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

V Břeclavi se k tomu asi schyluje.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Pro ty méně chápavé:
prasek.blog.idnes.cz/c/257094/Patrik-z-Krupky-ma-v-Breclavi-dalsiho-brasku.html

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Další zmasakrovaná oběť. Ale není to prý rasistický čin, dělali to pro zábavu.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Dělali to pro zábavu:
Těm romům prý šlo jen o agresi,říká matka zbitého hocha.
Co tomu říká pan psychologický doktor lékař?

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Mlčí jak zařezanej :-))

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Zato v Břeclavi to vře a diví se tomu jen mameluk.

Nahoru

Re: K případu v Břeclavi

http://www.romea.cz/cz/zpravy/romove-iniciuji-celostatni-sbirku-pro-napadeneho-chlapce-z-breclavi
Nepochybuju, že to zas někdo bude ironicky glosovat - ale aspoň tam něco dělají...

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Ano,pane Tichý,situace dospěla tak daleko,že jim nic jiného nezbývá.Aspoň tam něco dělají... ještě víc toho dělají jinde.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

kriz.blog.idnes.cz/c/257982/Vzyva-Klara-Samkova-ceskeho-Breivika.html

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Břeclav.
Romům šlo jen o agresi, nevzali peníze ani mobil, říká matka zbitého hocha.
Matce chlapce z Břeclavi, který po útoku trojice výtržníků přišel o ledvinu
a poškozena byla i játra, vadí, že policie neinformuje o události jako o
romském útoku. "Proč jsou tady darebáci chráněni víc než my, kteří
poctivě pracujeme a platíme daně,? zlobí se vysokoškolsky vzdělaná soudní
překladatelka.

Pro patnáctiletého chlapce se stala cesta centrem Břeclavi v neděli večer
osudnou. Trojlístek Romů jej údajně zastavil a chtěl po něm cigaretu.
Sportovně založený mladík jim ale nevyhověl, a tak následoval útok.

?Jim šlo jednoznačně o tu agresi, o násilí, potřebovali někoho zmlátit.
Petro měl u sebe víc než tisíc korun, drahou bundu a dost slušný mobil, ale o
nic z toho neměli zájem. Jim šlo jen o to najít slabšího,? řekla Právu matka
zmláceného chlapce Oksana Zhyvachivska.

Napadený přivolal matku telefonem, žena jej naložila do auta a dovezla do
nemocnice.

?Dnes vím, že to byla chyba, měla jsem volat záchranku, ale v tom stresu jsem
chtěla, aby byl co nejdříve v nemocnici. Ptala jsem se, jestli jej kopali do
hlavy, ale tu si chránil. Stěžoval si na bolest žeber, až pak se ukázalo, že
to odnesly ledviny a játra,? popsala událost matka, která celou noc čekala na
výsledek operace.

Mladík přišel o ledvinu, natržená játra se snad zhojí sama. Definitivně se
ale může rozloučit s přáním věnovat se aktivně sportu. Posilování a
případný další postup směrem k vytouženému kick-boxu je pro Petra navždy
uzavřen.

Matka napadeného: Nebudu mlčet

?Vím, že se násilí ze strany Romů dělo, ale říkala jsem si, že nás to
nemůže potkat. Teď už vím, že kdykoliv potkám někoho snědého, vzpomenu si
na to a budu se bát. Proto nebudu mlčet o tom, co se Petrovi stalo, ať se to už
konečně začne řešit,? dodala. Každý podle jejích slov ví, že břeclavské
Shopping centrum, v jehož dohledu se napadení odehrálo, je místem, kde se
soustřeďují romští výtržníci.

Oficiálně se však o útocích jako o "romských" nemluví. Podle policejní
mluvčí Kamily Haraštové jsou ochránci pořádku vázáni zákony. Policisté
proto nesmí dělit pachatele podle etnického původu. Uvítají jakékoliv
svědectví lidí, kteří se v neděli mezi dvacátou a jednadvacátou hodinou
pohybovali poblíž Shopping centra a hotelu Terezka.

?Já věřím, že se ty zákony změní. Ale až bude obětí někdo z rodiny
poslanců,? smutně říká matka napadeného.

Nejde o první útok Romů

V Břeclavi se nejedná o první útok agresivních Romů, jejichž obětí byl nic
netušící příslušník majoritní komunity. Čtyři Romové podle soudu mají na
svědomí útok, při němž v září roku 2010 nejprve napadli vietnamského
majitele herny. V jeho podniku hráli na automatech. Byli úspěšní a nějaké
peníze vyhráli. Obratem je ale zase naházeli do automatu, a když jim majitel
herny odmítl prohrané peníze vydat, napadli jej a zdemolovali podnik.

Následně pak na svém vzteklém tažení městem potkali u kulturního domu nic
netušícího devětadvacetiletého muže. Shodili jej ze schodů a na zemi dokopali
tak, že má trvalé následky a jeho lebku musel zpevnit implantát.

Soudce, který se případem zabýval, chování čtyřlístku agresorů ve věku 19
až 21 let zarazilo. I před soudem z nich vyzařovala spokojenost nad jejich
činem, a proto sáhl po vysokých trestech.

O několik měsíců dříve, v dubnu téhož roku, skončila zábava Romů ve
stejném kulturním domě rvačkou asi stovky lidí. Při pokusu policie o
ukončení rvačky napadli Romové i policisty a situaci musela uklidnit jednotka
těžkooděnců z Brna.

Svéráznou postavou je pak mezi břeclavskými Romy pětatřicetiletý Jiří
Daniel. V pouhých čtrnácti letech plácačkou na mouchy znásilnil a surově
uškrtil starou ženu. Jako nezletilý tehdy vyvázl bez trestu. Na svém kontě má
několik loupežných přepadení, dvě poslední pak vloni, krátce po
propuštění z vězení, kam jej soud poslal za loupež na osm let.

Když jej vloni v říjnu policisté předávali do vazby s obviněním ze
dvojnásobné loupeže, komentoval to slovy, že je mu to jedno. Ve vězení mu bude
fajn. Co prý venku, za mřížemi je králem on, komentoval svou budoucnost Rom.

V Břeclavi žije mezi 26 tisíci obyvatel zhruba tisícihlavá romská komunita,
jejíž součástí je skupina vyhlášených násilníků. Před osmi lety
zmlátili plavčíky, kteří si je na koupališti dovolili upozornit, že koupání
je povoleno jen v plavkách. Čtyřicet Romů je zkopalo, zaútočili i na
přivolanou policejní hlídku, jeden útočník se vyzbrojil rozbitou láhví. Ve
městě kradou ale i malé romské děti, často dokonce na přímý příkaz
rodičů.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

To se zase vyrojí fůra multikulti ochránců jejich práv.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Však oni vylezou.Nakonec to mají v popisu práce.Takový politik na místní úrovni ani nemůže jinak a osoba veřejně činná rovněž.Strach o korýtko.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Bohužel další případy. Pořezaná dívka, mučený hoch. Ti mladí se už vymykají kontrole stařešinů úplně.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

V Břeclavi mají organizaci IQ roma.Čekám,kdy se tam stínový prezident přihlásí.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Pokud tam plynou nějaké příjemné dotace,tak proč ne,že? Ale mate mě to IQ.Aby to nebyla nadávka gadžům...

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Advokátka Klára Samková,tvrdí,že majorita nerozumí romské duši.Jejich násilnické excesy,jsou prý nešťastným pokusem na sebe upozornit.
"Ukazuje se,že racionální řešení problému nefunguje,tak se na to pojďme podívat okulními všdamí",navrhuje.
Její známá,astroložka Milena Bornová,proto pracuje na romském horoskopu,který prý může pomoci lépe pochopit mentalitu menšiny.A najít tak lepší recept na soužití.
Samková i Bornová byly vdané za Roma,tudíž jsou v umění porozumět romské duši dál než ostatní.
(část článku z dnešní Mladé Fronty Dnes)

Nahoru

Re: Nešiřte pitomosti

Co to je "romský horoskop"? A existuje taky nějaký "český horoskop"? Nebo "francouzský" atd.?
To je přece vyložená pitomost, pokud to ovšem nezkomolili sami novináři.

Užitečnější je přečíst si třeba tyhle fakta:
http://www.romea.cz/cz/zpravy/vaclav-zeman-proc-novinari-tak-radi-pisi-o-romech

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Rasistický server tyjící z většinových peněz?

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Včera jsem koukal na Tel.noviny.Dva 21letí mladí hoši oslavili narozeniny vraždou náhodného chodce.Rosický masakr sice nedokonali,ale dle vizáže své ,rodičů a jmen to žádní Romové nebyli.
Prokurátorka řekla,že s tak brutálním činëm se málo kdy setká.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Kluk je pitomec (pokud můžeme věřit naší slavné policii),ale jsou proto cikáni jiní? Kdepak,ti se budou snažit za situace vytřískat co to dá.A zase to dá daňový poplatník.

Nahoru

Re: chudáčci? kdo?

Abych parafrázoval: kluk je pitomec, ale jsou proto rasisti jiní?
Jestlipak se pánové aspoň "příště" nejdřív zamyslíte, než tady zase začnete šířit zaručené zprávy.
Viz Miroslav - to nestačil odkaz, abychom mohli posoudit věrohodnost zdroje? A postupné další verze (třeba ta s marihuanou) už ho nezaujaly?
Nemusíte přece nijak filozofovat, stačí si vzpomenout na ty vyhozené peníze na zásah policie při vyprovokovaném pochodu v Břeclavi.
A není to první (ani poslední) případ, bohužel.
Matka se aspoň dnes omluvila.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Cikáni mají nejvíc másla na hlavě!

Nahoru

Došla nám trpělivost, říkají Romové. Chtějí zákon.

Došla nám trpělivost, říkají Romové. Chtějí zákon proti křivým nařčením.

Romové po vládě žádají zákon, podle kterého půjde trestně stíhat původce vymyšlených případů namířených proti nim. Zástupci romských sdružení to uvádějí v otevřeném dopise adresovaném premiérovi Petru Nečasovi a vládě. Přiměl je k tomu případ chlapce z Břeclavi, který na ně svedl své těžké poranění.

Zdroj: http://brno.idnes.cz/clanek.aspx?c=A120524_201926_domaci_jj

Nahoru

Re: Došla nám trpělivost, říkají Romové. Chtějí zákon.

Njn, Dark Side se vyjádřil poměrně jasně, a Vy se omezíte jen na odkaz na zprávu o nesmyslném požadavku Romů. Proč nesmyslném? Je tak nesmyslný, jako požadavek tzv. "amerického zákona", zákona, který by měl posvětit pozitivní diskriminaci zejména u zadávání zakázek.
Když odmyslím od klukovy hlouposti, tak mi zbývá, že si někdo opět ověřil možnost, jak lehce roznítit během pár hodin pogromy a odvést pozornost od podstatných věcí.
A cikánští "předáci" tomu jen přispívají - kdyby měli trochu rozhledu, tak nad tím nejen mávnou rukou,
ale budou rádi, že k pogromu nedošlo, že se nikomu nic nestalo a budou rádi, že se kluk přiznal.
To oni ne - hned "zákon". Vždyť je to jen přikládání pod kotel ...
"Někdo" s nimi šikovně manipuluje.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Samozřejmě že zákon,který by byl na jejich straně! Ostatní zákony totiž nedodržují.Věděl bych o zákonu,který by jim vyhovoval zcela :-))

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

A jeje, čacký cikánobijce Dark Saíd zas chytil slinu. To s ním nebude k vydržení. Soutěží zřejmě o zlaté ostruhy s hakenkrajcem. Nebo že by se tak hlásil do konkursu na velitele koncentráku?

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Myslíte toho,který budují v Praze?
Nelíbi se mi,že by měli cikáni přijít o svou skvělou pověst,kterou si léta budovali.Léta dřiny.A pak se objeví jeden puberťák a aby začali zase od začátku.To se mi opravdu nelíbí.
A vy hned,doktore,hákenkrajc! Nebuďte zapšklý,člověče.Vylezte z ordinace,hup na běžky a zaplavejte si.Vždyť posezení na vrcholku dobyté doliny je tak krásné.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Náčelníku, to jsou zvrat(k)y v té Břeclavi,že!

Nahoru

Jak za Protektorátu

Dostala se mi do ruky zajímavá kniha o tzv. satirických rozhlasových skečích protektorátního rozhlasu. Kromě jiného si berou na mušku Židy včetně tzv. bílých Židů. Jsou tam citovány i články z Vlajky, tiskoviny českých kolaborantů s nacisty. Slovník a argumenty těchto výplodů jsou v podstatě totožné s některými zdejšími příspěvky. Jen holt se tam místo o parazitech Rómech píše o parazitech Židech. Takže už se ani nedivím, že třeba Alois Kříž, Vlajkař a člen tzv. Svatoplukových gard, hlavně ale šéf rozhlasového odělení, které to svinstvo plodilo, dostal po válce u státního soudu provaz.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Za novinářskou práci dostal provaz?

To mi připomíná svědectví amerického vojáka a pozdějšího slavného spisovatele Kurta Vonneguta. Byly chvíle, kdy i esesáci byli otřeseni činy amerických vojáků. "Rozlícená demokracie ze sebe vychrlila zběsilé fůrie."

Taky se už ani nedivím. Spíš si kladu otázku, proti komu se rozlítí v budoucnosti. Hitler tu není, jsou tu jenom masy nespokojených (neklidných) lidí.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Chtěl bych mít taky ve všem tak jasno jako má Mirek.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Dělení na hodné a zlé má něco do sebe, tak je to ve westernech a ty já docela rád. :-)

Možná, že Mirkovi křivdíš. Nemusí mu být jasno. Jenom škatulkuje. Na nepřizpůsobivé má celou registračku, na tebe, Darku, škatuli jednu jedinou.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Za novinářskou činnost dostal taky provaz Krychtálek.Za kolaborantní noviny,ale asi především za knihu Bolševici ,Beneš a my.
Nejprve pracoval jako Benešův špion v Sovětském Rusku.Byl tam dlouhodobě a Beneše upozorňoval na zvěrstva,která se tam dějou.Viděl obdiv Beneše ke Stalinovi,účastnil se i jejich jednání.Poté ,co zklamali i západní spojenci dal se na souručenství s Němci,jako poslední možnost.Dost jsem o něm přemýšlel.Jak se měl zachovat?Jaká byla jiná volba?
Ta kniha je na internetu.A popis Stalinova Ruska se shoduje s tím,co dostával Beneš od našich velvyslanců.Po odmyslení ideologie je to zajímavé čtení.Taková předpověď toho,co nás po válce čeká.Ty hospodářské a politické šílenosti se dostaly v 50.letech i k nám.Až to mrazí.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

U nepřizpůsobivých používá znaménko plus.Na té mé krabici od banánů má dvojité mínus vyvedené indickou svastikou :-))

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Růženíne,jaké hospodářské šílenosti? Ruští octárenští odborníci nás třeba učili jaké máme dělat víno.Je to pořád stejné.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Proč by nás neučili VYRÁBĚT víno, když ho vynalezl Vín Vínovič Vínov?

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

S těmi omluvami se v poslední době roztrhl pytel.Teď se zase omluvili dva cikáni za to že nebančili dvěma policajtům.Takovým policajtům bych ještě přidal,ale ne na platě.Za neschopnost.Policejní mluvčí,která odmítla teatrální cikánské podání ruky díky tomu nepřišla o hodinky,ale potrestat by ji měli.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Ještě, že jsem to neviděl. Poslední dobou se množí takový odporný nemrav: muži první nabízejí podané ruce ženám.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Množí se i jiné způsoby. Po parkovišti před Crystalem chodil cikán a s přáním pěkného dne nabízel osloveným podání ruky. Navíc mi vysvětlil, že podle očí musím být velmi hodný člověk, který ho podaruje drobným peněžním obnosem. Což jsem odmítl a při návratu k autu jsem zjistil, že mám ulomenou anténu. Ale mohla to být náhoda.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Jestli on to nebyl převlečenej Mirek.Sorry,pane doktore,ale nemohl jsem si pomoct.Vy se s tím jistě nějak vyrovnáte :-))
Jednou se mě taky jeden ptal zda mi nevadí že je černej,pak mi vnutil pár parfémů a vzápětí,že kolik mu dám na benzín.Chtěl mě doprovodit dokonce k bankomatu,obětavec.
Alane,asi foukal silnej vítr!

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Člověk se na ulici setká s nabídkou různých pofiderních produktů a služeb spíše od bílých. Na rozdíl od cikánů ale působí příliš strojeně, mají to z těch školení takové našprtané, neosobní. Cikán to dokáže zahrát poměrně přesvědčivě, prožívá to a zřejmě tomu sám věří. Kdyby neměli tmavou pleť a svůj osobitý přízvuk, mohli by být mnohem úspěšnější.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Tak, tak, Alane. S tímhle člověkem jsem se setkal dvakrát, kromě velmi hodného člověka jsem u něj byl velmi úspěšný a bohatý, s darem celoživotního štěstí. Podle mého názoru je to mentalista, je podobný indickému fakírovi a v obou případech, kdy jsem ho nepodaroval, zůstal mi pocit, že budu za tu lakotu od Vesmíru potrestán.

Když bude trénovat, zamotá spoustě lidí hlavu. Mám jí už zamotanou: tu anténu neutrhl, ale teleportoval silou vůle.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Mám pocit, že vím o koho jde. Podle mne je nemocný (duševně) :-)))

Edit: nevím, proč se to nepřiřadilo k Alanovi v 16.53

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Byl přesvědčivý, ale vychrlil tolik poznatků k mé osobě, že v jednom se seknul a tím bylo po jeho nadpřirozenosti. U někoho jiného by ovšem mohl být velmi úspěšný. Má to ovšem háček: když se setkáte se svatým mužem, budete se stydět mu dávat drobné. Byl by z něj dobrý guru nějaké nové sekty, jejíž členové odevzdávají majetky, manželky a dcery.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Tak abychom si pomalu začali balit kufry,jak pravil onen belgický islamista.Užiteční idioti jsou blízko cíle.

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Ty optimisto ještě nemáš sbaleno?

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Jedno z hesel užitečných idiotů: "Za minarety krásnější." Další jedno z hesel týchž: "Zbourejte ty kostelíky a kapličky." A další...

Nahoru

Re: chudáčci Romové!!

Nemám sbaleno,ještě doufám,že užitečné idioty vezme šejtán! A když ne on,tak my.

Nahoru