Dnes je 24. 11. 2024
svátek má Emílie

38/2014

Kdo se nominoval do role radničního šaška? Proč nemáme finanční výbor? Jsou zastupitelé nadlidi? Kde se vánočně naladit?

Minulý týden jsem se v deníku věnoval především tanečkům spojeným se zahájením druhého zasedání zastupitelů. Dnes nakouknu do zbytku zápisu.

Bez diskuse nechali zastupitelé rozpočtové změny, o to více se rozpovídali nad odměnami členům výborů, kteří nejsou členy zastupitelstva. Na úvod Romana Žatecká uvedla, že cílem nové metodiky je sjednotit odměňování zastupitelů pracujících v komisích s odměnami občanů pracujících ve výborech. Také uvedla, že na odměny občanům ve výborech a komisích je v rozpočtu na rok částka 480 tisíc korun.

Slovo si vzápětí vzal Petr Skokan, aby znovu otočil téma, kterého se Spolehnutí chytlo - proč mají mít jiné odměny zastupitelé a jiné občané, kteří zastupiteli nejsou?

Romana Žatecká vyzvala úřednici Olgu Janatovou, aby promítla tabulku, z níž bude zřejmé, o kolik více by Skokanův návrh zatížil rozpočet. Jestli jsem to dobře spočítal, tak asi o padesát tisíc korun.

Po dalších tanečcích Petr Skokan nakonec předložil usnesení tohoto znění: "Členové výborů a komisí, nečlenové ZM města budou pobírat stejnou odměnu jako členové, zastupitelé."

Pro hlasovali dva zastupitelé, jedním byl určitě Petr Skokan, kdo byl tím druhým? V jiném souboru s přehledem hlasování zrovna toto hlasování není. Anebo ho nemůžu najít, což také není dobře.

Následovala volba předsedů a členů výborů zastupitelstva. Petr Jeník ve svých jediných nezávislých a tudíž pravdivých novinách náležitě okomentoval, že kvůli jeho osobě jediným neschváleným výborem je ten finanční. Jdu mrknout na diskusi, ať vím, jak to bylo doopravdy.

Odvahu postavit se Jeníkovi měla Pavla Procházková z ANO, která navrhla hlasovat o něm samostatně. Jeho spolukandidující Pirát Tomáš Martínek neviděl důvod změny. "Proč chcete hlasovat o panu Jeníkovi? Má ekonomické vzdělání, třináct let se věnuje činnosti finančního poradce a daňové evidence, vede úspěšnou mezinárodní firmu, která má třicet zaměstnanců a není závislá na veřejných penězích? Rád bych slyšel odůvodnění."

Petr Skokan si hned přihřál polívčičku a chtěl hlasovat o každém členovi samostatně. Moc dobře musel vědět, že by se pak hlasování protáhlo na několik hodin, v současné konstelaci zastupitelů spíše na několik dnů. Mezitím Tomáš Martínek dále požadoval vysvětlení, proč je Jeník problém. No, všichni to víme, ale Pavla Procházková odpověděla rozumně: "Nevidím důvod, proč objasňovat. Buď můj návrh schválíme, nebo ne."

Po dalších zbytečně prodebatovaných minutách a malé přestávce na vydechnutí se začalo hlasovat o jednotlivých výborech. Většina jich byla schválena jednomyslně, občas se zdržel někdo z navrhovaných členů. Petr Skokan po zvolených předsedech požadoval, aby se vyjádřili, zda kandidaturu přijímají a co budou prosazovat.

Například Petr Novák, předseda výboru pro kulturu a cestovní ruch odpověděl takto: "Záměrem je společně podpořit více cestovní ruch a výbor vést kulturním širokým směrem."

Schválen nakonec nebyl jen finanční výbor, pro jehož původně navrženou podobu hlasovalo deset zastupitelů.

Co mi zatím napověděly první dvě schůze? Petr Skokan jako solitér bude plnit roli šaška. Někdo takový byl v každém zastupitelstvu, vzpomeňme třeba Karla Schwarzbacha, který je zřejmě nepřekonatelný. V případě bývalého hejtmana a poslance je to však škoda. Městu by mohl prospívat něčím jiným, než remcáním o vlastní neschopnosti se připojit na radniční wi-fi.

Jednání zatím působí zmatečně. Stejně tak zápisy. Pokud skutečně mají sloužit občanům, neměly by v nich chybět některé věty, celá usnesení či hlasování. Ale v tomto případě si myslím, že si obnovené vedení města zaslouží nějakou dobu hájení.

Co si myslet o vyřazení Petra Jeníka? Na jednu stranu se zastupitelům nedivím, Jeník je neřízená střela, sprosťák a mnoho dalšího. Cítím však, že je to nebezpečný precedens. Šlo o kandidáta poměrně úspěšné strany, dokonce je pravda i to, že se živí legálním způsobem a není přisátý na veřejné rozpočty. I mě kdysi nechtěli na městě vzít do žádné funkce s poukazem na to, že bych o tom mohl napsat. Tak snad existují nějaká pravidla, o čem se psát smí a o čem ne.

Více zase za týden. Co vám čekání na pokračování mých českolipských postřehů může zkrátit?

V úterý přijedou do Lípy Fešáci na Vánoční salón. Ve čtvrtek Lísteček Českolipského dětského sboru představí vánoční písně a koledy. Vánočně se můžeme naladit i během promítání přímého přenosu koncertu České filharmonie z Rudolfina. Na pořadu je Rybova Česká mše vánoční. V sobotu od 14.45 v Boru i Lípě. V Boru slibují vánoční číši vína. Ve stejný den proběhne vánoční koncert i v rytířském sále zámku v Doksech. V neděli se můžeme dále vánočně ladit v Novém Boru na koncertu Camelly nebo v Mimoni s programem nazvaným Musica Organum.

Komentáře

Re: 38/2014

Doporučuji porovnat jednání českolipského s novoborským zastupitelstvem, jemuž se přes zdržení, způsobené obstrukční stížností na volby, podařilo schválit rozpočet na příští rok již 10. prosince. Záznam z jednání je možné shlédnout ještě několik dnů zde http://www.novy-bor.cz/cz/mesto-novy-bor/zastupitelstvo/zaznam-z-jednani/

Nahoru

Re: 38/2014

Vážený pane Válku!
Co se Vám v Novém Boru jeví jako samozřejmé a přínosné, může být z pohledu vedení města Česká Lípa nepochopitelné. Starostka České Lípy "Počítá s rozpočtovým provizóriem, které umožní všem zastupitelům, seznámit se s rozpočtem" ..., který je v případě České Lípy každému přístupný od 14 . září! Myslím, že paní starostka českolipské zastupitele hrubě podceňuje. S návrhem rozpočtu se mimo jiné už tři měsíce seznamujeme na adrese: http://www.mucl.cz/customers/mucl/ftp/File/OKT/Sekretariat/zastupitelstvo/2014_09_24/36ZM.pdf

Nahoru

Re: 38/2014

Pane Bárto, zvu vás na pivko - mail na mě máte, tak napište, kdy se vám to bude hodit.
Třeba změníte názor na toho "sprosťáka a mnoho dalšího"
Ono psát tak, aby to lidi zaujalo, je jedna věc. Civilní (nebo jak to nazvat) chování je pak věc druhá.
Ve veřejném životě tyto dvě polohy využívá mnoho lidí. Většina bohužel obráceně. Taky bych to tak uměl. Mohl bych být mediálně čistý jako sníh a ve skutečnosti zkorumpovaný zmrd.
Já to dělám obráceně.

Nahoru

Re: 38/2014

Takovou nabídku pan Bárta snad nemůže odmítnout! Můžeme se těšit na videozáznam? Výjimečné okamžiky si jistě zaslouží zdokumentování! Nejenom pro příští generace...

Nahoru

Re: 38/2014

Ty jsi zvrhlík! :-)

Nahoru

Re: 38/2014

Výsledek hlasování o protinávrhu pana Skokana najdou lidé na webu města v sekci Usnesení a zápisy ZM v souboru "Ostatní hlasování" viz zde: http://www.mucl.cz/customers/mucl/ftp/File/OKT/Sekretariat/zastupitelstvo/Ostatni%20hlasovani.pdf
Výsledek tohoto konktrétního hlasování je na str.7.
Co se týče dalšího návrhu pana Skokana, a sice aby nečlenové zastupitelstva byli za působení ve výborech a komisích oceňováni stejně jako zastupitelé, dopad na městský rozpočet by byl mnohonásobně vyšší. Za předpokladu 11 zasedání každého výboru a komise a 100% účasti všech zvolených členů bude roční suma na tyto odměny činit 532 tis. Kč. Pokud by však za stejných podmínek nečlenové zastupitelstva pobírali za členství v komisi nebo výboru 1809 Kč a za předsednictví 2115 Kč tak, jak to mají nastavené zastupitelé, činily by roční náklady cca 2,4 mil. Kč.

Nahoru

Re: 38/2014

Koho chleba jíš, toho píseň zpívej. Ale když už mne citujete, tak prosím komplet. Můj původní návrh byl, abychom to všichni dělali z lásky k našemu městu. Takže mnou navrhované náklady byly 0 Kč. Když jsem viděl, že se tento návrh nesetká s pochopením koalice ČSSD+ODS+ANO+Pořádek, navrhl jsem snížit odměny na 50% proti plánu koalice. V opačném případě jsem varoval, že výdaje se budou pohybovat mezi 8 až 15 miliony Kč. Pan tajemník říkal, že vsadí kalhoty, že to není možné. Vy mi teď potvrzujete, že prohrál. Můžete si je nechat, mě by nebyly. :-)

Nahoru

Re: 38/2014

Jestlize komplet, tak ale popravde. Nenavrhoval jste odmeny nula, pouze jste se pri jednani u jineho bodu zminil, ze budete u tohoto bodu navrhovat nulu. Kdyz doslo v programu na odmeny, navrhl jste padesat procent. Pote jste si vypocetl a odhadl celkove odmeny na 8 - 12 milionu, ale nerekl jste za jake obdobi, z vasi reci ale vyplyvalo, ze myslite za rok. Ale tomu by bylo pouze v pripade, kdyby meli zastupitele i nezastupitele stejnou odmenu, o cemz se ale na tomto zastupitelstvu nejednalo. Proto kalhoty nedostanete. Hazite miliony sem tam a to uplne bez pripravy, coz jste potvrdil na poslednim zastupitelstvu, kde jste v 16:00 otevrel notebook a zjistil, ze nemate internet a nedostanete se na materialy k jednani. Kdybyste se pripravoval a veci predjednaval, nepracoval (zbytecne mluvil) jen na jednani zastupitelstva, mel byste je ulozene v pocitaci a cele jednani by se kvuli vasi wi-fi nezdrzelo zhruba o 35 minut. Aby tomu tak zitra nebylo zase, nasdilim vam svoji wi-fi z telefonu. Bude se jmenovat wifi_skokan a bude otevrena i pro jine obcany.

Nahoru

Re: 38/2014

Ani ve snu by mne nenapadlo, že Nová ODS s ANO, ČSSD a Pořádkem, bude trvat na starých špatnostech svých předchůdců. Mezi ně, kromě jiného patří rozlišování občanů na dvě kategorie. Vy jste si schválili, že za stejnou práci ve výborech dostanete více, než ti podřadní, kteří nepatří k radniční vrchnosti. To podle mne není fér. Možná jste si to neuvědomil. Omlouvám Vás jako začátečníka. :-) Ti, co jsou znalí věci vědí, že příští rok nebudeme schvalovat jiné odměny, ani v následujících letech. Odměny jsou s maximální pravděpodobností schváleny na 4 leté volební období, stejně tak jako orgány a jejich členové. Vážně si myslíte, že odměny jsou jen na jeden rok ze čtyř? Navrhnete, že každý rok budeme hlasovat znovu? Rád Vás podpořím, ale obávám se, že v té Vaší partě to neprojde. Máte pravdu, pouze jsem se zmínil, že odměny by mohly být nula a sám jste viděl reakci. Pokud to nebude zdržování, pokud cítíte, že to může být schváleno, klidně to navrhnu k hlasování. Já si to nemyslím.
Miliony neházím. Jen jsem chtěl upozornit, že projíme z městského rozpočtu 8 až 12 miliónů Kč. Připravoval jsem se dlouho dopředu, a právě proto jsem požádal písemně pana tajemníka o vyčíslení, které jsem do zahájení zasedání nedostal. Jistě si pamatujete, že mne pan tajemník umluvil kvůli složitosti výpočtu, že jej provede, až budou schváleny sazby. A pan tajemník mi je neposlal ani do začátku zasedání. Výpočet jsem tedy musel provést sám. Učinil jsem tak předem a neměl na to úřad, jako má pan tajemník. Přesto jsem se trefil. Mimochodem, jaký je Váš výpočet, jistě jste se také připravoval? Také máte pravdu, že jsem v 16 hod otevřel notebook a zjistil, že je mi odepřena wi-fi. Chápu, začínáte a nemůžete vědět, že na tom samém notebooku mi wi-fi byla poskytována tím samým úřadem. Také se nedivím Vám, ani panu Bártovi ani všem studentům gymnázia, ani jejich učitelům, že nemusí chápat tuto nejapnou diskuzi. Vy totiž považujete za samozřejmost, že na škole máte i veřejně přístupnou i zaheslovanou wi-fi a připojujete se na ni ze služebních i soukromých přístrojů. Bohužel na městě ne. I když se připravuji, může se stát, že opět budou materiály „na stůl“. V případě, že předkladatelé nestíhají, to tak bývá. Budu rád, pokud mi poskytnete wi-fi, je to od Vás velice kolegiální. Také ve Vás vidím spojence, pro prosazení pokrytí úřadu wi-fi pro veřejnost i zaměstnance, zastupitele, členy výborů a komisí…otevřenou i zaheslovanou, připojením ze soukromých i služebních přístrojů. Když to jde u Vás na gymnáziu, na ZŠ Slovanka a spoustě jiných míst. Věřím, že společně posuneme i tuto laťku a veřejnost to ocení! Těším se na další spolupráci! :-)

Nahoru

Re: 38/2014

:-)

Nahoru

Re: 38/2014

:-)

Nahoru

Re: 38/2014

:-)

Nahoru

Re: 38/2014

:-)

Nahoru

Re: 38/2014

:-)

Nahoru

Re: 38/2014

Přesné zápisy ze zasedání, kde se téma odměn i wifi řešilo, najdete na webu města viz zde: http://www.mucl.cz/cz/urad-a-samosprava/samosprava/usneseni-a-zapisy-zm/

Nahoru

Re: 38/2014

Ono je vše relativní. Pokud by svými radami ti nezastupitelé městu ušetřili minimálně 2 miliony, tak by asi nebylo co řešit :o)

Nahoru

Re: 38/2014

Dobrá rada drahá! :-)

Nahoru

Re: 38/2014

Možná, by selskou logikou paní Brožová se při těch svých počtech také dopočítala toho, že by mohli mít všichni stejnou odměnu za výbory a komise tj. 400 Kč za člena a účast bez ohledu je-li zastupitel nebo není. To by v situaci deficitního rozpočtu bylo krásné naplnění předvolebního hesla, činíme tak pro službu občanům.
PS: a teď mne opozastupitel Chot může zase poučovat na téma občanský zákoník.

Nahoru

Re: 38/2014

Yes! :-)

Nahoru

Re: 38/2014

Hele a co to udělat tak, že by za členství ve výborech a komisích nedostával nikdo nic?
To to lidi chtějí dělat fakt jen pro peníze? Resp. pro čtyři kila?
Dostával by třeba jen předseda, který by připravoval ostatním podklady, svolával to, zjišťoval by na městě informace, které by výbory chtěly.. (něco jako když zastupitelé úkolují místostarosty a starostku)
Asi to zní ještě víc populisticky, než to co předvádí pan Skokan, ale já bych to zadarmo dělal úplně stejně jako za čtyři stovky. Když mě navrhovali jako kandidáta do finančního výboru, tak jsem neměl ani páru o tom, kolik za to je peněz. Je mi to úplně u zadku.
Navíc si myslím, že člověk, který to dělá jen pro to aby si přilepšil o čtyři stovky a hádá se o každou stovku navíc, tak je myslím daleko náchylnější na zkorumpování, než člověk, který to dělá zadarmo z přesvědčení.

Nahoru

Re: 38/2014

Souhlasím s Vámi, to by bylo nejlepší řešení v situaci deficitního hospodaření, kterému se město asi nevyhne. Podstatou není jestli čtyři kila, litr nebo pět. Podstatou je že před volbami nás všichni ujišťovali - ČSSD, Modří recykláti, Babišovci,,Uklízeči a spol. že oni to chtějí dělat naprosto jinak jako službu pro pro občany. Připadá mi to jako by nikdo z nich nepochopil, že doba se výrazně mění. Měli by jít příkladem a potom možná docílí toho, že občanů - odborníků bude v komisích víc než těch, kteří si tam jsou vylepšit buď sociální statut a nebo pro lobbystické pohnutky. Nevím jestli to Skokan dělá správně ale je to lepší než poťouchlá argumentace od opoziční třešně, co byla celý život buď byrokratem, nezaměstnaným nebo stranickým aparátčíkem o tom, že jako předseda iniciativního a kontrolního orgánu, jenž nemá rozhodovací pravomoc musí být více a lépe placen, kvůli své odpovědnosti zastupitele. To je přece směšné. Také mne zaujalo, že personálně jsou obsazeny všechny komise rady s výjimkou komise pro zaměstnanost , podnikání a dotace. Především v případě eurodotací, to byli členové dnešní koalice, kteří na tom postavili svoji předvolební argumentaci. Tak kde s výjimkou majitele od Andy, jsou Ti iniciativní dotační odborníci?

Nahoru

Re: 38/2014

Co se týče komise pro zaměstnanost, podnikání a dotační programy, má zvolený předseda za úkol do 31. ledna 2015 navrhnout radě města složení komise. Ta jej poté schválí či ne. Zájmem města je v této komisi mít zástupce velkých firem ve městě, úřadu práce a odborníků na čerpání evropských dotací.

Nahoru

Re: 38/2014

Aha, takže Vladimirov bude mít NERVa, to bude veselo....

Nahoru

Re: 38/2014

Tato komise má vyjímečný status. Do ní neschvaluje členy ani zastupitelstvo, ani rada, ale Ing. Vladimir Pentchev Vladimirov. Myslím, že je to škoda, snižuje to hned na počátku její autoritu.

Nahoru

Re: 38/2014

Pan Vladimirov má pouze za úkol navrhnout, jací lidé by mohli být součástí komise. Její konečné složení samozřejmě MUSÍ schválit rada města. Jakmile jejich složení schválí, najdou lidé seznam členů komise na webu města tak, jak je tomu i u všech ostatních komisí a výborů.

Nahoru

Re: 38/2014

Tady se zásadně rozcházíte s radní Procházkovou, která na dané téma na zastupitelstvu řekla, cituji:
„… pokud tu práci chcete dělat správně, musíte být motivováni. Ať je to dejme tomu odměnou teď si vymyslím dejme tomu 100 Kč, je to vcelku jedno. Ta motivace tam musí být. Takže já si myslím, že na tom nic špatného vůbec není. Nebavíme se tady o závratných částkách. Bavíme se o nějaké celkem rozumné sumě, kterou navíc budeme odsouhlasovat, nebo neodsouhlasovat. To záleží samozřejmě na nás. Takže asi tak. Děkuji.“

Nahoru

Re: 38/2014

Ahoj "Sašo" :-))))))
z Tvého výpočtu u "opoziční třešně" Ti vypadlo například: místostarosta, montér telefonních rozvodů, dělník ve třísměnném provozu ...

Ale jinak: "dobrý" !!!!

Nahoru

Re: 38/2014

Taky jsem se do dvou výborů nabízel a taky mě nenapadlo, že bych za to něco chtěl :o). To bych nikdy netipnul, že zrovna my dva budem jednou na jedný lodi :). Na pivo zajdem, třeba jste u něj normální.

Nahoru

Re: 38/2014

To jsem přeci navrhoval. Někomu to ale přišlo tak legrační, že mne nominoval do role radničního šaška. Tak si dejte pozor, mohli by z Vás ještě udělat radničního blázna! :-(

Nahoru

Re: 38/2014

Nakonec půjdeme na pivo ve třech :)

Nahoru

Re: 38/2014

A vezmeme spolu ještě Standu Holuba, který když jsem mu dal ve špitále nějakou pětku na kafe, tak si ode mě ještě zavolal "někomu", aby mu přinesl bačkory či co. Vytočil jsem číslo které mi diktoval a čuměl jsem, čí jméno, které mám uložené, se objevilo na displeji. :)
Doufám, že Standovi ty bačkory přinesl, když mu tak pomáhal s kampaní.

Nahoru

Re: 38/2014

Pomáhám Standovi už léta, stejně jako Vy a řada dalších lidí. Nemyslím si, že Standa ve volební kampani přesvědčí voliče, možná spíše naopak. Pamatuji si, když chtěl kandidovat pod heslem "Kdo nevolí Holuba, volí jiné ptáky!" :-)

Nahoru

Re: 38/2014

Vím že jo
Nebylo to míněný špatně
Takovou stupidní reakci jsem napsal proto, že mi připadá stejně stupidní, jako že bych měl jít s vámi na pivo :)

Nahoru

Re: 38/2014

Už pivo nepijete?

Nahoru

Re: 38/2014

S vámi jo :)
To bylo na kolegu

Nahoru

Re: 38/2014

Vy to nevzdáváte, oceňuji Váš humor. Je to jako bych se ocitl v pořadu Krause. :-) , vždy stejně ještě něco přijde... :-)

Nahoru

Re: 38/2014

Trochu se bavím, to ano.

Prosím vás, pane Skokane, když už jVás mám skoro na drátě, některé Vaše příspěvky systém vyhodnucuje jako spam. Když tak je nepište víckrát a buďte trpělivý, než si toho všimnu, a povolím je. Já pak musím zase vše mazat, abyste to tady neměl třeba desetkrát a nějaký šťoural pak do Vás nerýpal.

Nahoru

Re: 38/2014

Rozumím, učím se. Myslel jsem, že po kliknutí "ULOŽIT" se to prostě zobrazí. Když se tak nestalo, zkusil jsem znovu.Jak dlouho je třeba vyčkat? Nebo jak jinak poznám, že příspěvek byl přijat? Nejsem takový spisovatel a trvá mi, než příspěvek napíšu znovu. Zkušenější mi poradili, ať jej napíšu nejprve ve wordu. Nehodnotí toto počítač jako SPAM? přestože jsem to zkoušel celé odpoledne, všechny příspěvky se objevily naráz až po 20 hod.. Když jsem to viděl, zkusil jsem je odstranit, to však nejde, tak jsem je alespoň upravil. To opravdu trvá tak dlouho, než se po uložit zobrazí?

Nahoru

Re: 38/2014

Petře, je dobré, že se učíš! Není nad Univerzitu třetího věku. Já problémy nemám, mně to jde hned! Zkus místo smajlíka dát viagru, třeba se Ti to zrychlí...

Nahoru

Re: 38/2014

Tak asi ve 21:15 jsem napsal odpověď, teď je 21:45 a ještě ji nevidím. tak počkám :-(

Nahoru

Re: 38/2014

Ono se nám to uloží v systému, když to vyhodnotí jako spam. Musí si toho někdo všimnout, což bývám já. A já někdy nejsem na počítači i déle než půl hodiny. Ale smazat, jako registrovaný byste to mohl sám, mně se zobrazuje tlačítko smazat. Zvláštní je, že někdy vás to jako spam hodnotí a někdy ne.

Nahoru

Re: 38/2014

Zase jsem psal příspěvek a nic. Ale nebyl podstatný. Tlačítka mám k dispozici nahoru, nebo upravit. Smazat nevidím, je 23:40. Klikám na uložit.

Nahoru

Re: 38/2014

Jsem rád, že nejsem jediný, kdo něco "předvádí". Na zastupitelstvu se můj návrh, tedy možnost pracovat z lásky k rodnému městu, které je v krizi, bez nároku na odměnu, jevil jako neprůchozí. Ještě jsem navrhl snížení alespoň na 50%. Také neprošlo. V názorech na náchylnost ke korupci se zásadně lišíte od radní Procházkové. Cituji "Pokud tu práci chcete dělat správně, musíte být motivováni. Ať je to dejme tomu, teď si vymyslím odměnou 100 Kč, ta motivace tam musí být. Takže já si myslím, že na tom nic špatného vůbec není. Nebavíme se tady o závratných částkách. Bavíme se tady o rozumné sumě, kterou navíc budeme, nebo nebudeme odsouhlasovat. To záleží přímo na nás. Takže asi tak. Děkuji." Tak pravila radní Procházková. Já už se nedivím, že Vás nechce do finančního výboru. Zřejmě se názorově naprosto rozcházíte.

Nahoru

Re: 38/2014

Pan exstarosta, exhejtman, exposlanec, takřka exministr, se nabudil, zahltil nás komentáři a šmytec. Petře, to se nedělá! Co tak koment k poslednímu zasedání zastupitelstva ČL, změně v městské policii a tak vůbec. Domluvy na triseance s pány Bártou a Jeníkem jsou sice zajímavé, ale bez aktuálního video přenosu pro nás, vyšší politikou nepolíbené, neoslovující... Přeji pohodové předvánoční dny Tobě a všem čtenářům!

Nahoru

Re: 38/2014

:-)

Nahoru

Re: 38/2014

:-)

Nahoru

Re: 38/2014

Třeba jo.
Ale kdo ví. Teď je ze mě něco jako vůdce pomlouvačského gangu, který zorganizoval komplot nevídaných rozměrů.
Tak nevím, jestli o to pivko máte ještě zájem. Je docela možný, že hospodu obklíčí zakuklení strážníci a schůzi vrchního vedení gangu připravujícího další komplot rozpráší.

Nahoru

Re: 38/2014

Pane Jeníku, v oficiální tiskové zprávě města k celému incidentu Vaše jméno nikde uvedeno není.

Nahoru

Re: 38/2014

Díky za info, ale umím číst :)
A kdopak že tedy podle vás celý ten komplot zinscenoval?
Mimochodem zrovna jsem odepisoval novináři, který z té vaší zprávy taky pochopil, že mluvíte o mě.
Když mi volali policajti abych se dostavil, tak jsem myslel, že budu mít těžký obhájit slova o tom, že se bude šuškání dál šířit.
A vy mi takhle vyjdete vstříc a vydáte o rozjeté šuškandě, se kterou nemám nic společného, tiskovku :)
Já myslel že se potrhám smíchy když jsem to četl

Nahoru

Re: 38/2014

Bavim se! :-D i-noviny jedou! Jestli pujdete na to pivo, chci fotku a reportáž...

Nahoru