Dnes je 27. 11. 2024
svátek má Xenie

Snowhill se o své zákazníky stará dost špatně

Archiv

Určitě jste si minulý rok někde přečetli o rozsáhlé modernizaci lanovek a sjezdovek na Ještědu, rovněž i-noviny o této události informovaly. Mimo jiné firma Snowhill, která spravuje veškeré zázemí pro lyžaře, nabídla svým zákazníkům možnost dopravy na Ještěd speciálními skibusy, které vyjíždějí z mnoha míst naší republiky. Jelikož jsme si i my chtěli po dlouhé teplé zimě konečně pořádně zalyžovat, dohodli jsme se v sedmi lidech, že v neděli nové sjezdovky na Ještědu vyzkoušíme a do Liberce se dopravíme právě skibusem, jehož trasa vede z České Lípy přes Nový Bor až pod Ještěd.


V pátek jsem tedy já osobně zavolal na speciální linku a zarezervoval si 7 míst v již zmíněném skibuse. Operátorka byla docela zmatená, nicméně řekl jsem jí jména, nástupní místa a svoje telefonní číslo, na základě čehož prý byla rezervace uskutečněna. Na telefonní číslo se mi prý určitě někdo ozve, pokud by byl nějaký problém. Počítali jsme i s faktem, že pokud je zájem menší než 10 lidí, je skibus zrušen, ale protože v sobotu večer nikdo nevolal, mysleli jsme si, že je vše v pořádku a skibus bude vypraven.


Náš dojem byl však mylný. Každý si užil opravdu nepříjemné ranní vstávání kolem půl šesté a všichni jsme v ranní zimě čekali na určených stanovištích – v České Lípě u kulturního domu, za zastávce Sever a v Novém Boru. Do Nového Boru měl autobus dorazit v 6:50, když jsme ale kolem sedmé stále čekali, zavolal jsem do České Lípy, jak to tam vypadá. Dozvěděl jsem se, že lidé u kulturního domu tam také mrznou a autobus nepřijel (a to tam měl být již v 6:30!) Zavolal jsem tedy na infolinku Snowhillu, kde jsem vylíčil naši situaci. Operátorka se začala omlouvat a řekla, že zkusí sehnat někde nějaké informace a že mi zavolá zpět. Po chvíli se opravdu ozvala a oznámila mi, že skibus nebyl vypraven pro malý zájem lidí.


Perličkou ale bylo, když jsme se dozvěděli, že nikdo neví, kde se stala chyba, ale údajně se naše objednávka kdesi záhadně ztratila. Proto nám skutečnost zrušeného skibusu ani nemohla být oznámena. To je pro mě opravdu nepochopitelné, vždy jsem si myslel, že pokud píšu objednávku do počítače a jenom tam klikám do kolonek, že se to prostě nemůže ztratit. Paní operátorka nás moc litovala a omlouvala se, že se to již příště nestane. Tak jsem ji ubezpečil, že se to již opravdu nikdy nestane, protože k tomu ani nebude příležitost. Pak jsem obvolal všechny čekající v Lípě, každý si vzal své batohy, lyže a snowboardy a odebrali jsme se zpět domů.


Takže teď všichni sedíme doma a přemýšlíme, zda náhodou my nevíme, kde se stala chyba. Nicméně je vidět, že Snowhill si na moderní středisko, podobné těm v Alpách, pouze hraje. Tento případ mě jenom utvrdil v názoru, že si každý chce jen namastit vlastní kapsy…