Při změně dopravce od 1. března 2008 nebylo možné, zejména z technických důvodů, využívat karty vydané původním dopravcem provozující MAD společností VETT, a.s. Nový dopravce totiž nevlastní druhou polovinu klíčů potřebných k vyčítání karet a ke komunikaci s kartou. Vzhledem k tomu, že společnost VETT, a.s., neinformovala cestující o ukončení provozování na linkách a stále karty nabíjela a přijímala peníze, existuje odhad, že zhruba u 5000 držitelů čipové karty emitované společností VETT, a.s., je nahrána nemalá částka, a to jak v elektronických peněženkách, tak i v časových kupónech. Mohlo by se jednat o částku ve výši cca 400 tis. Kč. Od samého začátku bylo proto snahou města zajistit, aby tyto prostředky byly občanům vráceny. Přes všechny snahy získat seznam takto postižených občanů nebo jinak legálně karty vyčíst je podle města navrhovaný postup pro občany v současné době jediným možným řešením. Jako nejoptimálnější varianta se nyní jeví, že občan město nejprve zplnomocní k vymožení jeho pohledávky za firmou Vett. Tento krok je nezbytný k tomu, aby město mohlo jménem veřejnosti jednat a zároveň zjistit, o jak vysokou pohledávku se jedná a kolika lidí se týká. Teprve potom může přistoupit k dalšímu kroku, jakým bude vyplácení náhrady jednotlivcům, kteří jsou z pohledu zákona věřiteli bývalého dopravce. Plnou moc mohou občané udělit městu vyplněním příslušného formuláře, který bude k dispozici v kanceláři Městského centra OPUSCARD, které bylo otevřeno v Žižkově ulici. Doba příjímání plných mocí od občanů je stanovena na dobu tří měsíců od zveřejnění výzvy.
Plnou moc na karty vydávané firmou Vett budou moci občané v Městském informačním centru Opuscard vyřizovat od 23.3.2009.