Cílem je sestavit během září největší logo společnosti složené z portrétů účastníků roadshow a zákazníků společnosti Oriflame. To bude odhaleno při slavnostní galashow 21. října v Pelhřimově, českém městě rekordů. Zájemkyně, které se tohoto pokusu budou chtít zúčastnit, se mohou nechat vyfotografovat při akci pod názvem „Skindividual Tour 2006“. Jejich tvář se potom stane součástí rekordního Oriflame logo symbolu, sestaveného ve tvaru písmene „O“.
Ve studiu Oriflame v Pivovarské ulici 2073 bude zítra připraven stan, kde budou odborníci švédské kosmetické společnosti Oriflame poskytovat individuální kosmetické poradenství. Ve středu 20. září bude vše připraveno na náměstí v České Lípě. V rámci připravené akce si zájemci budou moci nechat provést analýzu své pleti pomocí profesionálního přístroje Skin Device. Ten určí její typ na základě měření hydratace a analýzy T-zóny. Podle výsledků této analýzy budou účastníkům poskytnuty nejen informace o typu jejich pleti, ale i doporučení k péči o ni.
Kromě informací získá každý účastník akce pod názvem „Skindividual Tour 2006“ malý dárek. V rámci zábavného programu, kdy budou představeny novinky z nabídky Oriflame, se zájemci budou moci nechat nalíčit podle posledních trendů. Připravena je také spousta soutěží a dalších dárků. Během dne navíc proběhne slosování o trička Skindividual.
Podobné akce proběhnou během září a října na 80 místech po celé České republice. Společnost Oriflame tak chce představit novou řadu pleťové kosmetiky Skindividual. Tato revoluční řada pleťové kosmetiky byla vytvořena vědci z Globálního technického centra Oriflame v irském Dublinu (GTC). Je určena pro ženy od 25 let pro zachování mladistvě krásné, zdravé a svěží pleti. Díky jedinečné účinné složce Dermo-Adapt™ založené na výtažcích z listů a plodů švédské brusinky „ligonberry“ respektuje kosmetika Skindividual individuální potřeby každé pleti. Zajišťuje hloubkovou péči v boji proti stárnutí pleti, chrání ji, obnovuje vitalitu a regeneruje ji.
Denní a Noční krém Skindividual bude stejně jako ostatní výrobky Oriflame k dispozici prostřednictvím Oriflame kosmetických poradců od 11. září 2006. Pleťovou kosmetiku Skindividual podpoří herečka a moderátorka Lucie Zedníčková, tvář kosmetiky Oriflame pro rok 2006, a dermatoložka MUDr. Yvonne Bergerová. Ta se řadí mezi přední dermatologické odborníky a specialisty v prevenci proti stárnutí pleti.
Pleťová kosmetika je pro Oriflame stěžejní produktovou kategorií. Její výrobky vznikají na základě rozsáhlých výzkumů v GTC. Při jejich vývoji hraje důležitou roli nejen zpětná vazba zákaznic, ale i všeobecné kosmetické trendy. Výrobky Oriflame obsahují nejkvalitnější přírodní ingredience pocházející ze švédské panenské přírody. Výzkum každého nového výrobku trvá cca 24 měsíců. Před uvedením na trh jsou nové produkty testovány na lidských dobrovolnících starších 18 let či laboratorními testy „in vitro“ (ve zkumavce), nikdy ne na zvířatech. Prodeje výrobků pleťové kosmetiky Oriflame každoročně narůstají. V České republice došlo od roku 2003 do roku 2005 v této kategorii k navýšení prodejů o 29 %.