Dnes je 24. 11. 2024
svátek má Emílie

Městský úřad se dostal do další fáze personálního auditu

Archiv

K datu 1.7. 2008 byla uskutečněna většina podstatných organizačních změn. Nejpodstatnější z nich spočívala ve zrušení technického odboru a odboru školství, kultury, sportu a cestovního ruchu. Jednotlivé činnosti jsou nyní nově převedeny dle kompetencí do stávajících odborů MěÚ a do nově vytvořeného oddělení volnočasových aktivit a školství. Zároveň je zřízen odbor Kancelář tajemníka MěÚ, kam jsou převedena systematizovaná místa zajišťující služby spojené s chodem MěÚ a výkonem samosprávy. Podstatné změny v rámci nového organizačního uspořádání jednotlivých odborů MěÚ spočívají také ve zrušení několika oddělení, vytvoření úseků, zejména v přímé podřízenosti vedoucích odborů, a sloučení některých oddělení.


Personální a organizační změny si vyžádaly také přesuny původních nebo nově vzniklých oddělení v rámci úřadoven městského úřadu. Některé přesuny již byly realizovány, jiné budou probíhat v době letních prázdnin.
K těm nejzásadnějším patří:
1) Přesun oddělení personalistiky a mezd MěÚ ze druhého patra radnice (náměstí T.G.M.) do druhého patra čp. 2.
2) Na tomtéž patře budovy čp. 2 má již svoji kancelář také nově vzniklé oddělení vnitřních věcí zajišťující rovněž inzerci MN a další služby pro MěÚ ale také ztráty a nálezy či vypravování pohřbu osamělých zesnulých.
3) Nově vzniklé oddělení správy obecního majetku zahrnující správu a údržbu obecních komunikací, veřejného osvětlení, zeleně a veřejných prostranství sídlí v objektu ve dvorním traktu čp. 2, kde doposud sídlila hospodářská správa MěÚ.
4) Úsek majetku je umístěn ve 2. patře čp. 8 (Moskevská ulice) spolu s úřadem územního plánování.
5) Investiční oddělení a úsek dotací a veřejných zakázek sídlí ve 3. patře čp. 8.
6) Oddělení vymáhání pohledávek, které doposud sídlilo ve druhém patře čp. 2, se přemístilo o patro níž, tj. do 1. patra naproti pokladně.
7) Krizové řízení se přemístilo do 2. patra radnice do kanceláře, kterou uvolnilo oddělení personalistiky a mezd (OPaM) a do další kanceláře OPaM se po přestěhování tohoto oddělení přemístí bezpečnostní a požární technik.


Závěrečná třetí fáze, která je připravena k 1.1.2009, bude spočívat zejména ve sloučení oddělení místních daní a poplatků a oddělení vymáhání pohledávek na finančním odboru. Kromě této změny dojde ke zrušení posledních navrhovaných systematizovaných míst a tím i k dovršení závěrů auditu.