Odbor rozvoje, majetku a investic připravil zadávací řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu „Dešťová kanalizace Kopeček – zpracování projektové dokumentace“. V rámci zadávacího řízení odbor vyzval k podání nabídek odborné firmy, které se zabývají činností potřebnou k zabezpečení plnění předmětu zakázky. Oznámení o zakázce odbor také vyvěsil na www.mucl.cz. Komise posoudila předložené nabídky a doporučila radě města přidělit zakázku uchazeči Stavokomplet projekce, s.r.o., který předložil nejnižší nabídkovou cenu. V rámci předmětu plnění zakázky bude zpracována projektová dokumentace pro územní rozhodnutí, projektová dokumentace pro stavební povolení a realizační projektová dokumentace. Předmětem plnění je současně komplexní inženýrská činnosti při zabezpečení územního rozhodnutí a stavebního povolení. Celková nabídková cena bez DPH je 827.000,- Kč, celková délka termínu zpracování projektové dokumentace pro územní rozhodnutí je 7 týdnů, celková délka termínu zpracování projektové dokumentace pro stavební povolení 5 týdnů. Realizaci předmětu plnění je předpokládána do poloviny roku 2010.