Soutěž, kterou vyhlásil časopis Typografie, je určena českým i zahraničním firmám, které vydávají, tisknou nebo zadávají výrobu nástěnných kalendářů. Letos se do soutěže přihlásilo celkem 94 společností, mezi kterými byly např. Coca Cola, Siemens, Komerční banka, Metrostav, Kooperativa atd., jež měřily své kvality v šesti kategoriích. V kategorii obrazový a kulturní kalendář se před kalendářem České Švýcarsko 2006 umístil pouze výpravný kalendář Národní knihovny v Praze.
„Velmi mě těší, že se naší společnosti za pět let jejího fungování podařilo získat již páté ocenění,“ vysvětluje Marek Mráz, ředitel obecně prospěšné společnosti České Švýcarsko, a dodává: „Věřím, že tímto oceněním naše úspěchy nekončí a že náš tým naváže i v dalších letech na již získaná ocenění, ať již jimi byly Nejkrásnější kniha roku 2003 a Fotopublikace roku 2004, Nejlepší webové stránky roku 2004 nebo 2. nejlepší informační středisko roku 2004.“
Pro rok 2006 připravuje OPS další řadu publikačních titulů, na jejichž realizaci získala společnost České Švýcarsko prostředky ze Strukturálních fondů Evropské unie – Společného regionálního operačního programu, mezi kterými bude opět obrazový kalendář pro rok 2007 s tematikou lidové památky Českého Švýcarska, turistický průvodce, cyklomapa , CD Rom a videofilm o Českém Švýcarsku.