Každý, komu není lhostejné prostředí, ve kterém žije, může nyní účinně pomoci s rychlejším a efektivnějším odstraňováním nedostatků a závad v České Lípě a okolí.
Stačí odeslat fotografii s upozorněním na konkrétní problém jako MMS zprávu na číslo 733 255 971 nebo na e-mail zavady@mucl.cz s krátkým popisem závady (např. rozbitý chodník, komunikace, osvětlení, neposekaná tráva, černá skládka apod.)
Pro rychlejší vyřešení konkrétní závady či nedostatku je nutné přesně specifikovat místo a typ závady. Nebude-li fotografie porušovat zákon na ochranu osobních údajů, bude zpracována a umístěna k popisku závady na webu města v záložce závady a nedostatky. Zde bude také uvedeno datum přijetí, odpovědná osoba, stav řešení, případně krátký report, jak byla konkrétní věc vyřešena.
Další novinkou je odkaz smlouvy, kde jsou zveřejněny všechny smlouvy týkající se technické údržby města a služeb, které město v průběhu roku zajišťuje. „Hlavním smyslem bylo soustředit tyto informace pod jeden odkaz a maximálně tak usnadnit vyhledávání podobných informací,“ říká Jiří Kočandrle a dodává, že podobným způsobem jsou do jednoho odkazu soustředěny i veřejné zakázky.
Kateřina Kotková
tisková mluvčí MěÚ Česká Lípa