Pracovnice místního městského informačního centra představí Českou Lípu mimo jiné i prostřednictvím nové propagační publikace „Zralé město s mladou tváří“, filmovým spotem o České Lípě a dalšími tematickými tiskovinami o městě a okolí. „Těm nejmenším návštěvníkům veletrhu pak bude určena např. skládanka: Mámo táto, postavme si náměstí, kterou poprvé ,,otestovali“ českolipští prvňáčci v září loňského roku,“ doplňuje referentka informačního centra Marcela Sládková.
„Okolním obcím a všem subjektům podnikajícím na území našeho města nabízíme možnost bezplatné prezentace propagačními tiskovinami, jejichž distribuci po dobu veletrhu zajistíme,“ upozorňuje dále Marcela Sládková.
V případě, že hodláte využít výše uvedené nabídky, očekáváme, že tiskoviny budou do Městského informačního centra v České Lípě, nám. T.G.Masaryka č.p. 2, předány do 9.1.2007.