„Tiskovina si klade za cíl postihnout řadu aspektů současného života našeho města, které z něho dělají nejenom atraktivní turistický cíl, místo pro příjemný domov, ale i předmět zájmů potenciálních investorů,“ podotýká starostka města Česká Lípa Hana Moudrá. Všichni zájemci o novou publikaci se tak mohou těšit na široký záběr poskytovaných informací a především na bohatý obrazový materiál, prostřednictvím kterého je město a jeho zajímavé okolí představováno.
„Ve větší míře, než bylo dosud u našich propagačních tiskovin obvyklé, byl kladen důraz na technické parametry tiskoviny a na její reprezentativní charakter,“ doplňuje vedoucí odboru školství, kultury, sportu a cestovního ruchu Mgr. Bronislava Tvrzníková.
Na přebal 34stránkové publikace byl použit křídový papír s vysokým barevnostním efektem, znak města a titul byly provedeny slepotiskem a u všech fotografií bylo ke zvýšení efektu použito strojní lakování. V současné době je pro distribuci připraveno 2 500 kusů.
„Reklamní publikace je určena k volnému prodeji a také k reprezentaci města. Jak se již stalo dobrým zvykem, budou tiskovinou příležitostně ,,vybaveni“ například naši sportovci při republikových kláních, zájmová sdružení, neziskové organizace apod.,“ uvádí dále starostka Hana Moudrá.
„V říjnu bude tiskovina poprvé prezentovat naše město a jeho malebné okolí na Krajských dnech pořádaných v letošním roce v Jablonci nad Nisou, v lednu pak na prestižním veletrhu cestovního ruchu v Brně – Regiontour 2007,“ doplňuje na závěr Mgr. Bronislava Tvrzníková.
Image prospekt města Česká Lípa vznikl ve spolupráci s firmou Studio REMA ´93, spol. s r.o. V současné době je publikace nabízena v češtině, v příštím roce se dočká tří jazykových mutací, němčiny, angličtiny a polštiny. Zájemci ji mohou za cenu 60,- Kč koupit v Městském informačním centru na hlavním českolipském náměstí.