Disponuje Vaše banka možností internetového bankovnictví?
Ano. Bezplatné zřízení, vedení a případné zrušení internetového bankovnictví je naprostou samozřejmostí. Používání internetového bankovnictví a provádění operací pomocí internetu je navíc zvýhodněno nižšími poplatky. Pokud odevzdáte platební příkaz k převodu na přepážce, zaplatíte 0,40 EUR. V případě, že totéž provedete přes internet, zaplatíte maximálně 0,08 EUR. Službu mohou zákazníci využívat odkudkoliv, nutností je samozřejmě přístup k počítači s internetovým připojením.
Co ovšem dělat v případě, kdy nemáme možnost pracovat s internetem a potřebujeme se svým účtem operovat?
Pomocí samoobslužného terminálu si můžete kdykoliv bezplatně vytisknout aktuální výpis z účtu. A nejen to. Vložením karty a zadáním PINu můžete sami vytvořit nebo změnit trvalý příkaz vázaný k Vašemu účtu. Samozřejmostí jsou příkazy (převody) z Vašeho účtu na účet jiný, změny adresy, vkládání hotovosti apod. Používání těchto terminálů a provádění operací pomocí nich je zvýhodněno nižšími poplatky. Např. když odevzdáte platební příkaz k převodu na přepážce, zaplatíte 0,40 EUR; pokud totéž provedete přes terminál, zaplatíte pouze 0,20 EUR.
Jaká je časová dostupnost Vašich terminálů?
Veškeré terminály a bankomaty jsou součástí našich poboček, tedy nejsou venku na budovách, a zákazník k nim má prostřednictvím své platební karty neustálý přístup, tj. i mimo otevírací dobu pobočky. To, že tato zařízení jsou uvnitř budov, považuje mnoho klientů za příjemné, protože za deště a jiného nepříznivého počasí nemusejí stát venku a vůbec mají větší soukromí.
Pro případ, že Vám nevyhovuje práce s Vaším účtem přes terminál nebo bankomat, nabízíme možnost dohodnutí termínu osobní schůzky i mimo oficiální otevírací dobu pobočky. Ovšem hotovost můžete získat též prostým výběrem u přepážek všech poboček pouze za poplatek vztahující se k zaúčtování položky, který činí 0,20 EUR. Navíc je pět hotovostních operací v měsíci zahrnuto v měsíčním poplatku za vedení účtu a lze tedy říci, že jsou v podstatě zdarma.
Vaše banka je německá. Mohou se vyskytnout nějaké potíže v komunikaci českých klientů s Vaší bankou?
Snažíme se maximálně eliminovat problém jazykové bariéry. Domovská internetová stránka naší banky http://www.spk-on.de má proto i českou část. Rovněž tak má SPK-ON česky mluvící poradkyně.
Navíc Češi, kteří si založili účet v EU, už nemusí zahraniční konto hlásit ČNB, jelikož ohlašovací povinnost již byla zrušena.