Vážený pane Križane,
Ráda bych se Vám jménem naší společnosti omluvila za nepříjemný zážitek z nedělního rána, kdy jste společně s ostatními příznivci lyžování vyčkávali příjezdu skibusu na Ještěd, který bohužel nedorazil. Celou věc jsme prověřovali, nicméně během středy, čtvrtka a pátku naše infolinky přijímaly více než tisíc rezervací na skibusy a zodpovídaly další stovky běžných dotazů, a tak zřejmě nedopatřením a zcela neúmyslně byla Vaše rezervace v systému ztracena. Celou situaci ztěžovala i skutečnost občasných výpadků elektriky či internetového připojení.
Toto jistě není omluvou, věřte, že podobné případy nejsou u nás přípustné, a my samotní jsem touto chybou velice znepokojeni. Speciálně veškeré linky z České Lípy a Děčína jsme opakovaně prověřovali a byli jsme zvědaví, zda již první víkend vyjedou. Systém opravdu funguje tak, že u zrušených linek jsou cestující informováni telefonicky předem. Naším cílem je spokojený zákazník, což se nám právě ve Vašem případě nepodařilo. Věřte, že nás tato skutečnost velice mrzí.
Byla by jistě škoda, kdyby tímto Váš zájem o lyžování na Ještědu a využití dopravy SKIBUSem skončil. Rádi bychom Vám proto poskytli alespoň částečnou kompenzaci. Věřím, že naše vysvětlení pochopíte a celá záležitost skončí k Vaší spokojenosti.